Deze
De rest weet ik al maar hartelijk dank!
Dat weet ik inmiddels ook, dank.
Het zal wrs veel van de manager afhangen ook.
Hoog instaan, dat zal dan moeten.
Toch wist ik me er onderuit te tikken maar het was zweten.
Het meeste van bovenstaande staat gewoon uitgelegd in de diverse tactieken in het spel en daar staat ook gewoon dat je met A ingehouden een speler kunt verplaatsten. Hoe je daadwerkelijk effectief druk kan zetten zijn wel tutorials voor, als je b.v. zoekt op pes2020 pressure dan is de eerste video er een van spoony pizza's waarin e.e.a. prima wordt uitgelegd.
Ik word niet altijd wijzer van video's. Niet elke video is even duidelijk. Sommige wel. Ik lees trouwens ook liever. Tips die ik hier krijg, werken beter voor mij.
Zo heb ik nu een simpele corner tutorial op yt gezien. Probeer het elke wedstrijd uit, ik word nu ook gevaarlijker bij corners maar krijg er nooit 1 in
Nou ik merkte dat een tijdje geleden al op maar toen waren de reacties dat ze het na die patch beter vonden.
Ik ben het daar nog steeds niet mee eens, gelukkig ben ik dus niet de enige.
Ook Konami heeft bedacht dat er toch maar weer meer rare ai in moest om het spel spannend te houden. Waarom waarom? Zucht
Onrealistisch soms ook
Maar het positieve is wel dat ik in die tijd geleerd heb die rare ai dingen op te vangen. Dat is dus mogelijk. Je gaat nl ergens (eerder of later) de fout in.
Wat je zeker niet moet doen is paniekerig op de knoppen gaan drukken.
Waar ik nog steeds om moet lachen, is dat als een spits vd tegenstander alleen op mijn doel afgaat en ik laat werkelijk de gamepad los, hij vaak niet scoort....ai
@
TiezZ_BE
Inderdaad instappen niet doen. Zelfde als bij iemand die steeds lange ballen geeft: com defend button loslaten anders ben je gezien.