Offline gebeurt dit ook. Het is gewoon hoe het spel is. Iets sneller en soepeler mag soms wel.
Daar kan het spel zich nog aanzienlijk in verbeteren.
Ik kom van fifa 19,zo snel hoef ik het trouwens ook niet. Vind trage wel fijn, vind alleen dat de knoppen ook wel wat directer mogen reageren.
Je moet gewoon soms seconden van te voren een knop indrukken.
Ah, je speelt op de XBOX/PC? Waarschijnlijk moet je daarom ook langer wachten totdat je tegenstanders vindt.
Yup. Ik heb een ps4 gehad maar vond het belachelijk dat je extra moest betalen, 6 tientjes, om online te kunnen spelen.
Komt bij dat een console in het zicht bij de tv mij stoort, ik moet dan spelen zegt ie.
Ik wacht wel ff.
Kan trouwens altijd nog op mijn hd tv spelen met de steam link.
Zal het zo nu en dan proberen. Maar wat ik zeg, online resulteert het snel in balverlies.
Wat het verder toevoegt, is dat je eigenlijk beter de ruimtes kan onderzoeken. Omdat je tegenstanders vaak blind met je meerennen, kan een goed getimede finesse er voor zorgen dat je meer ruimte krijgt terwijl de bal goed aan je voeten ligt. Mijn spelstijl vraagt dat ik dan kijk waar ik de bal kan passen maar soms heeft de dribbelbug je te pakken en kan je vrij ongehinderd een zone in dribbelen. Finesse dribbel is de ultieme wapen voor de raumdeuters onder ons.
Ok. Dank.
Raumdeuters? Hahaha
Beetje jammer dat je je gelijk terugtrekt. Alsof je wat te verliezen hebt door te hangen.
Er zijn geen tegenstanders dus wat doe ik daar dan? Heb meerdere keren geprobeerd
Edit: zijn de keepers bij jullie ook zo slecht? Ik heb nb de Gea, laat 5 vd 6 door
[
Voor 35% gewijzigd door
Harribo op 28-12-2019 12:05
]