Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14:17

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Nieuwe game veel veranderingen.

JUVENTUS is terug en Konami heeft een exclusief partnerschap met de club afgesloten waardoor de naam niet in FIFA gebruikt kan worden.

Finesse dribbling is vernieuwd.

Meerdere clubs met logo's en tenues en juiste namen o.a Manchester United, Arsenal , Bayern München , Juventus dus en Barcelona.

Maar iedereen weet dat dit met een optionfile zo is op te lossen waardoor alle clubs uit alle leagues kloppen met de juiste namen en tenues.

Spel komt 10 september 2019 uit.

De demo is nu te spelen inclusief een online modus.

Zeer goed kanaal met tutorials

Volledige Italiaanse licentie aanwezig dit jaar!
https://twitter.com/offic.../1163344871874334720?s=19

EK 2020 confirmed!

https://tweakers.net/ext/f/kFEAPjZW5U3YBLkwt6mqnaAc/full.jpg

Er is een exclusieve Whatsapp group waar PES fanaten in zitten waar je met elkaar kunt afspreken om te gamen. >:) >:)

[Voor 17% gewijzigd door Falastine op 21-08-2019 01:34]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Falastine

Falastine

Topicstarter
@Goelan

Voor de Xbox weet ik het niet maar Microsoft heeft restricties op de Xbox gezet. Vandaar dat vele het wel kunnen aanpassen maar stuk voor stuk en niet in 1x zoals bij de PS4. Dit jaar beide footies gespeeld FIFA met vrienden PES met familie. Maar zodra je PES speelt en je schakelt over naar FIFA dan merk je pas het verschil en scoor je ook aan de lopende band uit allerlei onmogelijk hoeken.

• Falastine

Falastine

Topicstarter

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Harribo schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:14:
Ik speelde pes 2009-2016. Daarna overgestapt naar fifa.
Maar sinds fifa 19 toch erg de neiging om weer pes te spelen.
Dus demo op de pc gedownload en gespeeld.

Ziet er prima uit. Geeft een goed gevoel. Alleen... De traagheid van het spel zit hem niet alleen in de snelheid van het spel en de spelers, wat ik prima vind, maar ook reageren de spelers te laat op de knoppen.
Dit is echt nu een no go. Jammer. Zal het even laten bezinken
Cheat lagg bedoel je?

• Falastine

Falastine

Topicstarter
snefkens schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:12:
Paar uur geleden heb ik hem ook binnen gekregen. Wel een paar punten waar ik heel erg aan moet wennen. Vind de speelsnelheid echt dramatisch langzamer, ik weet niet of ik dit zo fijn vind. Alles voelt heel stroperig aan. Zelfs met Barcelona heeft messi een draaicirkel van een vrachtwagen en duurt het heel lang voordat spelers de bal aannemen. Tevens is het overspelen enorm veel moeilijker geworden, geen enkele pass komt aan. Denk dat het gewenning is, maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd. Online kan ik geen wedstrijd meer winnen, terwijl ik bij PES 2019 aardig wat potjes won. Ik merk ook dat de tegenstander enorm makkelijk 1 op 1 voor de keeper komt te staan. Het lijkt bijna een truukje te zijn wat iedereen doet het. (beetje hetzelfde als in pes 2018 toen kon je heel makkelijk met de kop scoren vanuit een voorzet van de zijkanten) Al met al moet ik er flink aan wennen en ik neig eigenlijk gewoon terug te gaan naar PES 2019. Tot nu toe vond ik pes 2018 eigenlijk het fijnst spelen. Daarna is het voor mij elke keer achteruit gegaan. Pes 2019 was al veel langzamer en nu pes 2020 weer ingeleverd op snelheid.....

Edit:

Net weer even een online wedstrijd gedaan. Verloren met 6-0. Ik speelde met juventus en de ander met manchester united. De spelers van juventus zijn echt enorm traag, terwijl mijn tegenstander blijkbaar 10x snellere spelers heeft. De balans is ver te zoeken. Bij PES 2019 win ik online bijna alles tegenwoordig. Hier ga ik er elke keer vanaf met grote cijfers. Nog steeds werkt het overspelen totaal niet. Bal is bijna niet aan te nemen want de speler draait veel te laag weg. Veel schoten komen tegen de speler aan en komt zo weer bij de tegenstander. Als de tegenstander uitgebroken is lopen mijn verdedigers de verkeerde kant op.... Ik weet niet wat het is met dit spel maar ik ga weer terug naar PES 2019
Pass-assist staat bij pes2019 standaard op +2 en bij Pes2020 op +1

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Tweakjur schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:09:
Mogge!

Ik ben voor Tweakers bezig met de moeilijkste review van het jaar, namelijk die van (eFootball) PES 2020. Zit er nu een paar dagen in en heb wat vragen/opvallende dingen, waar jullie wellicht tips voor hebben, want ik snap niet wat er verkeerd gaat.

- De AI slaagt er veel beter in de bal af te schermen. Zodra zij bij mij de bal afpakken hebben ze em zo te pakken, maar andersom... not so much. In FIFA heb je een specifieke knop om de bal af te schermen. Ik heb er in deze PES nog geen goede methode voor gevonden. Daar bijaanlsuitend: de AI haalt mijn spelers als ik dribbel met bal vrijwel altijd in, terwijl ik een ontsnapte aanvalller van de AI zelden kan bijhouden. Ik gebruik de 'dubbel-tap' van de sprintknop bij het dribbelen op snelheid, maar de AI lijkt dat niet eens nodig te hebben.

- Heel vaak reageert niet de logische speler op een situatie. Bal gaat ergens heen en de speler met wie ik de bal dan zou willen oppikken, loopt een totaal andere (onlogische) kant op. Alsof het spel al besloten heeft dat een andere speler de bal moet pakken.

- In het verlengde daarvan: soms gaat een pass vlak langs een tegenstander, maar blijft die tegenstander gewoon zijn eigen weg vervolgen, in plaats van dat hij even een been uitsteekt. Ook hier: alsof de game bij voorbaat al besloten heeft waar de bal terecht gaat komen.

- Al meermaals gehad dat ik de bal probeer af te pakken (met X), vervolgens ineens in balbezit ben en dan dus een totaal onbedoelde pass geef, meestal nergens heen. Een keer zelfs in mn eigen doel. 8)7

Verder vind ik de skill moves toepassen nog erg tricky, en valt me op dat fake-shots (shot feint) veel minder goed werken dan voorgaande jaren. Tempo van de game ligt erg laag, maar dat ben ik op zich wel gewend van PES. Keeper besturen bij vrije trappen vind ik wel een toffe toevoeging trouwens.

Any & all tips aangaande bovenstaande, of gewoon andere dingen waarvan je denkt 'handig om te weten'... gooi ze op me! :)
Laat die review maar zitten . Speel eerst een een paar weken want als je van FIFA komt dan lijkt PES extreem moeilijk en zelfs echt KUT spelen. Want als ik alles zo lees dan merk ik dat je nog niet echt goed in PES zit en je instellingen gevonden hebt. Het spel zal zich zo veel aanpassen als jij je instellingen aanpast. Dat maakt zo een groot verschil.

De Pass-assist staat standaard op +1 nu en vergeleken met FIFA is dat super laag. Ballen zullen idd nooit goed en lekker aankomen. Misschien handig deze om op +2 te zetten.

Dat FIFA idee dat je knuppeltje naar voren duwt als je de bal krijgt en in 1x superpowerboost krijgt en weg bent. Dat is totaal niet realistisch en zul je in PES niet krijgen. Je zult goede 1-2tjes moeten uitvoeren of de dieptepaas geven op het juiste moment en alvast diep lopen zodra de bal gegeven word.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Mars18 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:51:
Paar dagen gespeeld. Wat mij opvalt:

Plus
- Grafisch mooiste voetbalspel wat ik gespeeld heb.
- Het speelt erg lekker weg.
- Met de option file is alles prima, mis alleen de overige duitse teams online? Denk een foutje gemaakt met de option file?

Min
- Matchmaking online is traag, duurt wel even voor dat ik een tegenstander heb.
- 1 keer had ik gewonnen en kwam de winst niet naar mij toe ;)
- Camera moet ik erg aan wennen na jaren FIFA te spelen, heb geen overzicht nog, en vind het lastig.
- Online geen wedstrijden kunnen spelen op gelijke sterren niveau.
- Hoe kan ik mijn vaste opstelling voor iedere club online laten staan?
De Camera kun je exact zoals bij FiFA afstellen. Dat is gewoon in de camera instellingen dat kan op 800 manieren. .Online is juist leuk als je tegen een sterkere tegenstander speelt dat je veel meer punten krijgt als je wint. En hij er heel veel verliest. Dat is vaak het risico als je een sterk team pakt online. Pak Barcelona win je wedstrijd en krijg 270 punten. Pak AZ win je wedstrijd en krijg 650 punten. Zie hier waarom ik nooit topteams pak.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Mars18 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:13:
[...]

Ik zou de zelfde camera willen als de standaard camera in FIFA 19.
Echter weet ik niet of dit mogelijk is
Stadium CAM:

2
8
5

deze gegevens invullen!

Zie hier vanaf 3:09

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Highfeed schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:04:
Ik ben meer van de Carrière mode in Fifa, hoe is dat in Pes? Zit daar ook z'n uitgebreid carrier mode in? Ik heb dan wat Pes2019 kunnen spelen maar dan alleen online en qua gameplay vind ik pes beter dan fifa. Dus ben benieuwd hoe Carrière mode is in Pes2020, zodat ik misschien weleens de overstap ga maken naar Pes. Mij maakt het realisme niet echt uit in de game, vind fifa ook niet verkeerd maar als die mode ook goed is zoals in fifa wil het weleens gaan proberen.
Die is in PES 200000x uitgebreider.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Nog mensen die in de PES Tweakers whatsapgroep willen stuur mij een PM! We spelen daar tegen elkaar.

We zijn bezig een offline toernooi te organiseren in Maart.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True