Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 15:08:
En omdat ze geen rekening houden met het verlies aan tijd door alle connectieproblemen en de wachtijd tussen lobbies verspil je een flink deel van die tokens. Ze zouden er echte speeltijd van moeten maken.
Ja, daar snap ik ook echt niks van. Wat is daar nou het idee achter? Dat je sneller door je tokens bent en nieuwe bijkoopt ofzo?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Toch lijken alle issues wel iets met capaciteitsproblemen te maken te hebben. Want in het begin van de avond had ik gisteren (zie mijn eerdere post) allerlei maffe problemen. Dezelfde problemen als iedereen, feitelijk. Lag, langzame (of geen) matchmaking, abrubte disconnects tijdens het spelen én problemen met XP's die niet geteld werden.

Maar hoe later het werd, hoe minder ik die problemen had. Ik heb vannacht tot een uur of 3 doorgespeeld en zo rond 1:30 / 2:00 had ik geen enkel probleem meer.

Die bugs lijken dus vooral aan het licht te komen bij tekort aan servercapaciteit.

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:58

Mystikal

It never hurts to help!

Hoe zijn de connectie problemen vandaag? Gisterenavond amper kunnen spelen. Is dat al opgelost?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:49
Mystikal schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:08:
Hoe zijn de connectie problemen vandaag? Gisterenavond amper kunnen spelen. Is dat sl opgelost?
1 potje Plunder gedaan deze namiddag. Dus ik geraakte tenminste al in-game. Alles verliep redelijk vlot, een paar korte lag spikes, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeetje weer geen XP, battlepass en missies.
Blijft roulette zo, althans ik heb nog niet ontdekt waar het door komt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Word ik gekickt voor inactivity. Uh ben aan het snipen en de wacht aan het houden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28
NukaWorldNL schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:39:
Word ik gekickt voor inactivity. Uh ben aan het snipen en de wacht aan het houden haha.
Gebeurde laatst ook met een team genoot in een game, die downde er 1 en 5 sec later was hij gekicked.. lekker dan.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:39:
Hahah ja dat is ook al zo buggy.
Ik vloog laatst in een heli, land hem, maat stapt uit vóór missie kist, wordt ik gekicked voor inactivity 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ik heb een “ domme “ vraag wat ik in het spel nog niet heb kunnen vinden:

Ik heb gelezen dat je Gunfight ook offline kan spelen tegen bots? Ik ben ontiegelijk slecht in Gunfight maar vind t wel een toffe mode. Ik wil eerst de basis onder de knie krijgen zonder dat ik 6 x na 2 seconde gelijk pak slaag krijg. Hoe speel ik deze mode offline?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Maar ja ondanks alle zooi blijft het gewoon leuk om te spelen. Echt hoor normaal heb ik totaal niks met Battle Royale games, maar deze games blijft me gewoon pakken. Beetje weer zoals de tijd wat ik had tijdens Modern Warfare 2 multiplayer. Die kon ik ook blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 11:04
Monda schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:15:
[...]

Haha thxn. Serieus net voor jouw post bekeken. Ik ga denk ook voor de tac laser alleen dan icm mijn andere attachments. Heb op iedere gun echt een sight nodig. Kan niets met iron sight (muv mp7).
Iedereen zo zijn voorkeur, ik vind het juist heerlijk zonder iron sight. Het enigste wapen waar ik een iron sight is op de M13 - Die Cast

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Voor iedereen met Fetching Online Profile problemen, of Error code: 4

Delete de Modern Warfare folder onder :/C documents en je kan weer bij je account! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Is er iemand waarbij de kills voor obsidian wel getracked worden?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Midden in WZ weer party chat eruit... Ongelooflijk.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik snap niet hoe mensen nog in games komen... ik zit hier met een prima Ziggo verbinding maar ik kom in geen enkele game. Als ik al langs het "fetching online profile" scherm kom, dan blijft hij zoeken naar matches.... Niks. helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:53
Nou maar weer gestopt met warzone. Rond dit tijdstip is het gewoon niet meer te doen qua lag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:49
5 dagen na de update en nog steeds zoveel lag dat het niet te spelen valt.
Ook voice chat nog steeds niet gemaakt. Wat een amateurs zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
-Gigantische lag
-Geen missie wordt meer aangevuld
-XP komt niet binnen
-Voicechat kapot

En toch blijf ik spelen...

[ Voor 9% gewijzigd door Gupje360 op 03-05-2020 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Net 2 uur Plunder gespeeld (PS4). Nergens last van. In een keer geconnect, geen lag, geen chat issues.
Gister wel hoop gezeik gehad.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nam net men loadout, heartbeat sensor en claymore kwamen niet mee. Kon ook geen nieuwe ecuipments oppakken. Buggy spel laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Laatst online: 21-09 17:52

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Gupje360 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 00:13:
-Gigantische lag
-XP komt niet binnen
-Voicechat kapot

Het is vandaag weer een grote shitshow vanaf een uurtje of 21:00, daarvoor heb ik goed kunnen spelen. Lag is gigantisch, games stoppen gewoon (waarschijnlijk server disconnect?) en is bijna niet speelbaar.

Ik hoop oprecht dat ze heel snel gaan fixen ipv iedere keer nieuwe shit in het spel stoppen zonder een capaciteitstest te doen..

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Mystikal schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:08:
Hoe zijn de connectie problemen vandaag? Gisterenavond amper kunnen spelen. Is dat al opgelost?
Het was verschrikkelijk! Extreem veel lag en 2x zelfs complete freezes en eruit geknald (ps4). Party audio knalde er ook steeds uit als 1 van ons dood ging in de Gulag. We speelden met crossplay aan overigens. Daarna maar ps party gemaakt en de Xbox speler buiten de communicatie gelaten. Het was gewoon niet te doen. Ondanks dat wel 1 potje gewonnen.
Op het laatst, na 00.30 uur werd de lag minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:01
Heb ergens gelezen dat met seizoen vier er een compleet nieuwe battle royal map komt of toegevoegd gaat worden urzikistzn of zoiets. Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
Wolverine9000 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 02:48:
Heb ergens gelezen dat met seizoen vier er een compleet nieuwe battle royal map komt of toegevoegd gaat worden urzikistzn of zoiets. Ben benieuwd
Hoop het niet, laat ze eerst het spel maar stabiel maken voordat er nieuwe content bij komt.
Vanochtend vroeg zou relatief rustig moeten zijn op EU servers, nog steeds zelfde problemen als afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:27
Ik heb het gevoel dat er na de update veel meer hackers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:09

thijsco19

KTM 990 SMT

Gisteravond paar potjes ground war gedaan. Alleen maar sniper om daar wat handiger in te worden en te levellen.

Moet eerlijk zeggen dat die sniper glint zeer overdreven is. Het verraad je positie veel te snel en te makkelijk.

Ik werd geregeld door ar's en Marsman rifles neer geknald puur omdat ze de glint zien.
unfor schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Mooi, precies zoals ik het graag zie. :)
Verklaar je nader? Ik denk dat ik je niet helemaal snap.

[ Voor 25% gewijzigd door thijsco19 op 03-05-2020 10:40 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
thijsco19 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:35:
Gisteravond paar potjes ground war gedaan. Alleen maar sniper om daar wat handiger in te worden en te levellen.

Moet eerlijk zeggen dat die sniper glint zeer overdreven is. Het verraad je positie veel te snel en te makkelijk.

Ik werd geregeld door ar's en Marsman rifles neer geknald puur omdat ze de glint zien.
Mooi, precies zoals ik het graag zie. :)
Verklaar je nader? Ik denk dat ik je niet helemaal snap.
Dat ik blij ben met scope glint, in oudere games kon men vaak risicovrij van mijlenver snipen. Nu neem je ook op zo'n afstand een risico en dat is fijn.
Het kan nog steeds gewoon, maar je kunt niet als een mega camper constant het gebied afspeuren met je scope.
Zoiets heet game balans.

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 03-05-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Wat een gepruts. 2 uur warzone en plunder geen enkele xp. Paar potjes shoothouse > wel xp. Weer terug naar plunder > wel xp. Potje later > geen xp 8)7

Dat ze dit maar eens gaan compenseren. Ben er wel klaar mee. Opvallend veel hackers nu ook.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 19:09

thijsco19

KTM 990 SMT

unfor schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Dat ik blij ben met scope glint, in oudere games kon men vaak risicovrij van mijlenver snipen. Nu neem je ook op zo'n afstand een risico en dat is fijn.
Het kan nog steeds gewoon, maar je kunt niet als een mega camper constant het gebied afspeuren met je scope.
Zoiets heet game balans.
De scope glint moet ook niet weg gaat maar veel minder fel. Het is nu gewoon te nep.
Met modern Warfare 2 kon je nog steeds redelijk makkelijk counter snipen, ook zonder glint.

Die game balans waar jij het over heb is juist iets wat er nu niet altijd is.

Gisteren in Port of Verdanks, zuidelijke spawn. De andere hadden praktisch alle punten in bezit. Dus enigste optie was in de begin punt spawnen.
Er zat dus ergens een sniper en ik was iedere keer vanuit spawn naar een ander hoekje of gaatje gegaan en ik kreeg gewoon de kans niet om hem te vinden. Elke keer dat ik inzoomde werd ik dus al weer gelijk neer geschoten.

Zeker in dat soort momenten is het veel te overpowerd.

Als je eenmaal ergens zit en je als eerste inzoomt is het gewoon een spelletje 'zoek het witte licht'.

Dat gezegd hebbende heb ook wel mooie acties gehad met snipen. Het is dus niet alleen maar klagen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Als je niet gespot wilt worden kun je gewoon een 3x of 4x scope nemen.
Je kiest zelf om zichtbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
sjufke schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:01:
Wat een gepruts. 2 uur warzone en plunder geen enkele xp. Paar potjes shoothouse > wel xp. Weer terug naar plunder > wel xp. Potje later > geen xp 8)7

Dat ze dit maar eens gaan compenseren. Ben er wel klaar mee. Opvallend veel hackers nu ook.
Wees blij dat je WZ hebt kunnen spelen. Wij hebben de gehele avond extreme lag gehad en party chat in ieder potje weg viel. Dit van 20.00 tot 00.30... 4,5 uur lang ieder potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sjufke schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:01:

Dit idd. Ben al een week BattlePass 72 hierdoor.
Begin er wel een beetje klaar mee te zijn inmiddels.

Leuk hoor elke dag nieuwe skins toevoegen of horloges via Twitch streamers maar laat ze de resources eens steken in basis zaken die matig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Donstil schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:51:
[...]

Dit idd. Ben al een week BattlePass 72 hierdoor.
Begin er wel een beetje klaar mee te zijn inmiddels.

Leuk hoor elke dag nieuwe skins toevoegen of horloges via Twitch streamers maar laat ze de resources eens steken in basis zaken die matig werken.
Ja maar daar verdien je geen geld mee natuurlijk, dus heeft geen prio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:53:
[...]

Ja maar daar verdien je geen geld mee natuurlijk, dus heeft geen prio :)
Haha ja precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Gupje360 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 00:13:
-Gigantische lag
-XP komt niet binnen
-Voicechat kapot

Hier op Xbox geen enkel probleem met XP of Challenges. Komen gewoon netjes binnen en Challenges haal ik ook op de normale manier.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is ook random. Wij spelen met zijn drieën meestal. 1 krijgt het wel 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Daily Challenge gaat ook niet helemaal goed bij Plunder. Al je 3x top 15 moet eindigen, dan is dat in Plunder 3x eerste eindigen, anders telt het blijkbaar niet 8)7

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Sebastiaan92 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:51:
Daily Challenge gaat ook niet helemaal goed bij Plunder. Al je 3x top 15 moet eindigen, dan is dat in Plunder 3x eerste eindigen, anders telt het blijkbaar niet 8)7
Gister 5x top 10 geweest in BR en die werden ook niet mee geteld!

15 vlaggen ground war zijn ook niet geteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Heeft infinity zelf al een officiele reactie gegeven? Ik doe mn best om tot 100 te komen en dat gaat nu wel erg moeilijk als je geen xp krijgt. Ze zouden in elk geval het seizoen moeten verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:48:
Heeft infinity zelf al een officiele reactie gegeven? Ik doe mn best om tot 100 te komen en dat gaat nu wel erg moeilijk als je geen xp krijgt. Ze zouden in elk geval het seizoen moeten verlengen...
Ja dat vroeg ik mij ook af. Net 1 pot Plunder en netjes XP/BP maar de tweede weer niet.

Zitten zoeken maar kan zo snel geen officieel statement vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Kenny_026 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:48:
Liever dan gratis tiers weggeven ipv seizoen verlengen. Ben al 1.5 week 155/100 namelijk, en wel weer toe aan nieuwe BP :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 11:04
Donstil schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:14:
[...]

Ja dat vroeg ik mij ook af. Net 1 pot Plunder en netjes XP/BP maar de tweede weer niet.

Zitten zoeken maar kan zo snel geen officieel statement vinden.
Laatste statement was dat ze een update hebben uitgerold, daarna hebben ze niks meer gezegd

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
@Donstil & @Buizerd__NL

https://twitter.com/ATVIAssist/status/1256406582931251201
Na deze post reageert @ATVIAssist nog op top comment van @chris_brunson:
Thank you for the update! We’re aware and are actively investigating issues with long wait times, problems matchmaking and players having trouble connecting to game servers. Please be sure to keep an eye on our feed for further updates. Thank you again for your patience. ^MR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Niet te geloven dit weekend. Je komt gewoon niet in een game. En als je na lang proberen erin zit. Is er vaak nog een hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
I ColoSsuZz I schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:44:
Is er iemand waarbij de kills voor obsidian wel getracked worden?
Hier staat de MP5 inmiddels op iets van 40/150.
Van de week stond de teller tussendoor wel weer een keer op 0, maar nadat ik de game opnieuw had gestart was het weer goed.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
koetsier88 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:13:
Niet te geloven dit weekend. Je komt gewoon niet in een game. En als je na lang proberen erin zit. Is er vaak nog een hacker
Ik ben persoonlijk wel benieuwd hoe jij de hacker herkent? In een honderdtal potjes ben ik er één tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 08:24
Heb sinds de update nieteens een game fatsoenlijk kunnen eindigen. Het crashed halverwege met een error (0x0000000142a59ef4 7623320 0xc0000005), het maakt niet uit of het multiplayer is of the campaign, opnieuw geinstalleerd heeft niet geholpen..., zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pagani schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:03:
[...]

Ik ben persoonlijk wel benieuwd hoe jij de hacker herkent? In een honderdtal potjes ben ik er één tegengekomen.
Ik kom ze ook best wel regelmatig tegen. Althans als we met crossplay moeten spelen dan.

Je herkend ze aan de Killcam. Je bent nog geen halve seconde in beeld En wordt dan al direct met een headshot neer gehaald, ze lijken niet eens te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
In de ochtend en vroege middag is het heerlijk spelen zonder lag. Afgezien van voice chat is het dan gewoon een top game. Als het nou eens 's avonds nou ook zo was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
[...]

Wall hack.
Je ziet ze als je dood geschoten ben altijd een filmpje. Paar keer gehad dat ze je door de muren volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:20
schaapiej schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:36:
[...]

Hier staat de MP5 inmiddels op iets van 40/150.
Van de week stond de teller tussendoor wel weer een keer op 0, maar nadat ik de game opnieuw had gestart was het weer goed.
Reboot helpt wel, was even bang dat ik met m'n Renetti opnieuw kon beginnen voor akimbo maar dat viel mee.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 08:24
[...]

Meestal kijk ik de killcam niet eens, maar als ik heb van "WTF" dan kijk ik hem ff. Het merendeel zit dan meestal in een hoekje te kamperen., Maar soms zie je ze jou gewoon volgen door de muur en dan BOOM! Meestal voor de eerste keer denk ik dan weer "geluk", maar als ik dan voor de 2de keer precies hetzelfde voorkomt, dan rapporteer ik het. Paar dagen terug een gozer met akimbo pistols? Die had aan het einde van hardpoint 80+ kill en niet 1x door 8) en alles was headshop :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
"Searching for a match" is wel een toffe game mode. Veel kleine mappen en close quarter combats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

mvds

Totally awesome!

koetsier88 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:46:
[...]

Wall hack.
Je ziet ze als je dood geschoten ben altijd een filmpje. Paar keer gehad dat ze je door de muren volgen
Tegenwoordig zijn er ook "slimme" cheaters die dat verbergen door je niet te volgen door de muur maar op het juiste moment gaan "campen" en al mikken op de plek waar je te voorschijn gaat komen. Ik kan je zeggen, wanneer ik aan het crouchen ben en ghost en cold blooded aan heb staan is het onmogelijk dat ze mij hebben aan horen komen of op de minimap hebben kunnen zien. En één keer kan het gewoon geluk zijn, maar als ze dat keer op keer doen dan is dat wel verdacht. En de smoesjes van; ik ken de map heel goed en ik weet waar ik de tegenstanders kan verwachten is in sommige gamemodes gewoon onzin, want de spawnpoints zijn dan zo erg random dat het gewoon niet te voorspellen is waar mensen vandaan gaan komen.

Maar hackers joinen ook vaak de hardcore lobbies omdat je daar geen killcam hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Iemand Warzone nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:02
Hoe kan ik mijn teamgenoten horen als ik BR Trio's speel? Of wanneer ik in een party met een ander zit en we ook dan die andere teamgenoot willen horen, ipv alleen elkaar? Kan dit sneller/anders dan eerst bevriend worden met diegene? Platform ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Hoop dat ze de game snel fixen, matchmaking is drama en duurt onwijs lang, de game start opnieuw op wanneer me vriendin in splitscreen joined en vaak geen xp na een potje.

Dit is een grote irritatie en haalt het speelplezier toch erg naar beneden,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het is weer allemaal zwaar schijt

[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 03-05-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Paar potjes Hardpoint, Domination en Warzone gespeeld maar geen enkel probeem vanavond met Match making. Tegenover vrijdagavond was dit een hele soepele speelsessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Hier vanavond (multiplayer) ook geen enkele problemen gelukkig. Warzone daarintegen zal wss wel weer drama zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:17:
Het is weer allemaal zwaar schijt
Hier ook, geen XP geen Battlepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het vinden van een potje is ook hier weer drama. Elke keer weer tien minuten te moeten wachten voordat ik een server time out te zien krijg of met heel veel geluk alsnog in een potje kom.

Maar goed, er zijn gelukkig weer nieuwe vanity items toegevoegd. Dat is ook wat waard!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Man die laggggggg is echt irritant zeg. Kan geeneens normaal rennen of schieten of je beeld staat ineens ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

mvds

Totally awesome!

Het lijkt idd de laatste tijd elke patch erger te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 13:56
Gisteren zonder problemen gespeeld. Vandaag laatste potne zonder hud gespeeld de eerste minuut.
Kon niks oppakken.
Een enemy schokt mij van totaal ergens anders dood, wallhack of enorme lag..
Was wel weer echt poep deze avond.
Met crossplah viel het geluid ook weer weg...
Zucht.

Anyways, ik ben maar eens met de m4 gaan spelen. Niet normaal die accuracy...

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 18:28
voice chat valt weg na een paar minuten in game. Het vreemde is we hebben Steam voice en Discord ook geprobeerd, en daar gebeurt hetzelfde mee als we een paar min in een game zitten van CoD wz....

Ze zijn ervan op de hoogte.

https://trello.com/b/PNA6fkWY/infinity-ward-modern-warfare
Dit zijn een aantal van hun eigen issues die bij hun bekend zijn en waar ze aan werken.

[ Voor 31% gewijzigd door Salvatore.NL op 03-05-2020 23:35 ]

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Salvatore.NL schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:20:
voice chat valt weg na een paar minuten in game. Het vreemde is we hebben Steam voice en Discord ook geprobeerd, en daar gebeurt hetzelfde mee als we een paar min in een game zitten van CoD wz....
Gisteren en vandaag pure drama met WZ. Gisteren wel meer lag dan vandaag, maar ook vandaag nog veel packet loss. Idd ook 100% van de potjes uitvallen van chat. Ik speel op de ps4 en samen met een maat op Xbox. Als 1 van ons dood gaat en de gualg in gaat, is de chat weg.

Ik heb dit met ps4 maten erbij ook gehad gisteren, maar via ps4 party blijft de chat 100% functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Laatst online: 23-08 11:37
mvds schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:05:
[...]

Tegenwoordig zijn er ook "slimme" cheaters die dat verbergen door je niet te volgen door de muur maar op het juiste moment gaan "campen" en al mikken op de plek waar je te voorschijn gaat komen. Ik kan je zeggen, wanneer ik aan het crouchen ben en ghost en cold blooded aan heb staan is het onmogelijk dat ze mij hebben aan horen komen of op de minimap hebben kunnen zien. En één keer kan het gewoon geluk zijn, maar als ze dat keer op keer doen dan is dat wel verdacht. En de smoesjes van; ik ken de map heel goed en ik weet waar ik de tegenstanders kan verwachten is in sommige gamemodes gewoon onzin, want de spawnpoints zijn dan zo erg random dat het gewoon niet te voorspellen is waar mensen vandaan gaan komen.

Maar hackers joinen ook vaak de hardcore lobbies omdat je daar geen killcam hebt.
Als spelers je door muren heen volgen, dan is het wel vrij duidelijk ja.
Ik speel vrij veel Domination. Vooral in de kleine maps (Shoothouse, Superstore, Azhir Cave, Hackney Yard, Khandor Hideout) is het simpel om te voorspellen waar de tegenstanders spawnen en van welke kant ze komen (spawnen in de buurt van hun vlag). Veel spelers rennen/kruipen vanaf hun spawnpunt nog steeds in een zo recht mogelijke lijn naar de dichtstbijzijnde vlag die ze moeten veroveren. Ook als je zelf een vlag aan het veroveren bent, kan je op die maps wel voorspellen van welke kant de tegenstanders gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:51
koetsier88 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:13:
Nog geen 1 hacker tegen gekomen in de normale multiplayer, en eigenlijk speel ik teveel momenteel.
Het duurt wel ontzettend lang om in een game te komen dat wel erg irritant.
Ik word regelmatig voor hacker uitgemaakt, met een goede headset hoor je al vanaf welke kant de vijand aankomt rennen dat is al pure winst.

Ook freezed de game even tijdens het zoeken van een match op de pc.

[ Voor 10% gewijzigd door Bassbounce op 03-05-2020 23:48 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niels j
Bassbounce schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:44:
[...]

Nog geen 1 hacker tegen gekomen in de normale multiplayer.
Het duurt wel ontzettend lang om in een game te komen dat wel.
Ik word regelmatig voor hacker uitgemaakt, met een goede headset hoor je al vanaf welke kant de vijand aankomt rennen dat is al pure winst.
Nog een tip om voetstappen beter te horen: zet je audio op boost low in de audio settings. Niet zo zuiver geluid, maar voetstappen hoor je veel beter tov normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Vanavond ook weer veel lag, en voice chat zetten we standaard uit. Erg vervelend voor de lui die op PS4 zitten, maar via Discord op telefoon kunnen ze in elk geval blijven communiceren.

Had vanavond nog zo'n gozer die schoot me door een muur heen, wist ook precies waar ik zat. Via de killcam werd het bevestigd, dat ie me totaal niet kon zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:52
Hoe ze die matchmaking zo om zeep hebben kunnen helpen; niet normaal. Het werkte prima voor de laatste update, nu moet ik gemiddeld 10 minuten wachten voordat ik uberhaubt in een Multiplayer potje terecht kom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
niels j schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:49:
[...]

Nog een tip om voetstappen beter te horen: zet je audio op boost low in de audio settings. Niet zo zuiver geluid, maar voetstappen hoor je veel beter tov normaal.
Moet juist high boost zijn.
Je moet het als treble en bass zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
unfor schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:17:
[...]

Moet juist high boost zijn.
Je moet het als treble en bass zien.
?? Voetstappen zijn lage klanken dus worden versterkt bij boost low. Nog simpeler: probeer het maar eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
niels j schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:21:
[...]

?? Voetstappen zijn lage klanken dus worden versterkt bij boost low. Nog simpeler: probeer het maar eens uit.
Ja probeer het eens zou ik zeggen, ik heb er al genoeg mee gespeeld. Voetstappen zijn hoge klanken over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
unfor schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:30:
[...]

Ja probeer het eens zou ik zeggen, ik heb er al genoeg mee gespeeld. Voetstappen zijn hoge klanken over het algemeen.
Hahaha oke. Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
niels j schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:33:
[...]

Hahaha oke. Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.
Okay als je het zo wilt spelen, prima.
Je bent de eerste die ik boost low zie aanraden.
Ik heb zelf veel getest en overal over het web komt men tot dezelfde conclusie, behalve jij.
YouTube: Best Audio Mix Settings in Modern Warfare!
Het gaat vooral om het onderscheid maken tussen de honderden verschillende geluiden die tegelijkertijd worden afgespeeld.
Als je alleen maar voetstappen in een game hebt, be my guest en boost low.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 04-05-2020 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
unfor schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:36:
[...]

Okay als je het zo wilt spelen, prima.
Je bent de eerste die ik boost low zie aanraden.
Ik heb zelf veel getest en overal over het web komt men tot dezelfde conclusie, behalve jij.
YouTube: Best Audio Mix Settings in Modern Warfare!
Het gaat vooral om het onderscheid maken tussen de honderden verschillende geluiden die tegelijkertijd worden afgespeeld.
Als je alleen maar voetstappen in een game hebt, be my guest en boost low.
Ik kom het volgende tegen ivm footsteps.
Of the several audio mixes to pick from we recommend Boost High as the best setting because it increases the volume and clarity of crucial cues like gunshots and footsteps. Footsteps are louder in Boost Low but it also increases ambient noise creating a messy soundscape. While other audio mixes can sound better overall, they make picking out precise locations and sounds quite tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
YouTube: GameFidelity:: A Guide to Gamer Audio Gear [Z Reviews]
Hier ook nog een leuke mbt audio, komt er op neer als je accuraat wilt weten waar je tegenstander vandaan komt dan gooi je je treble/high omhoog en niet je bass/lows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Als je de footsteps al niet kan horen, heeft het weinig nut om accuraat te horen waar ze lopen :+
Bij mij staat die ook op boost low en vaak genoeg hoor ik alsnog geen footsteps ( boost en boost high ook geprobeerd, het blijft vaak ruk)

[ Voor 14% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 04-05-2020 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
I ColoSsuZz I schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:10:
Als je de footsteps al niet kan horen, heeft het weinig nut om accuraat te horen waar ze lopen :+
Bij mij staat die ook op boost low en vaak genoeg hoor ik alsnog geen footsteps ( boost en boost high ook geprobeerd, het blijft vaak ruk)
Dat is wel apart, als ik op een dak sta, hoor ik het als iemand 2 verdiepingen lager loopt, heb verder ook nergens aan zitten tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:07
Vandaag de laatste dag dubbel xp?

Een playlist met Shipment is echt onmisbaar bij deze dubbel xp, dubbel battle pas, dubbel weapons weekenden, toen season 2 ten einde liep was er ook zo'n playlist en de xp vloog binnen.

Gister de Sks van level 0 naar 45 in 5 potjes, daarna de renetti van 0 naar 50 in 7 potjes. _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Froop1992 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:36:
[...]

Dat is wel apart, als ik op een dak sta, hoor ik het als iemand 2 verdiepingen lager loopt, heb verder ook nergens aan zitten tweaken.
Het is ook heel inconsistent, heel soms werkt het ook prima. (gulag hoor ik het vaak wel) maar ingame warzone vaker niet dan wel.

Het werkt in ieder geval verre van zo goed als in blackout destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Warzone BR, is onspeelbaar op de ps4 met deze lag, gek genoeg in de normale quickplay juist weer niet.
Gisteren een potje BR gewonnen omdat 126 man een disconnect kreeg.

Ben nu sinds 2 weken bezig met COD, en ik maar denken dat footsteps in Apex slecht waren 8)7

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Bij mij registreren de kills niet welke nodig zijn voor die MK9. Meerdere potjes zeer zeker meer dan drie keer iemand omgelegd welke in of in de buurt van de rook waren. Teller staat nog steeds op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:47
Ik speel zelf met 'Boost high' en hoor de voetstappen super goed.
Bij mij werkte 'boost-low' minder goed, maar dat komt omdat mijn koptelefoon ook al best veel laag heeft.

Ik speel heel erg veel op geluid en vind het over het algemeen prima te lokaliseren waar men vandaan komt gelopen.
Het is alleen lastig te horen of iemand op dezelfde verdieping, boven of onder je loopt.

Ik denk dat je headset ook voor een groot deel bepaald of boost-low of boost-high beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
migeye schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:58:
Bij mij registreren de kills niet welke nodig zijn voor die MK9. Meerdere potjes zeer zeker meer dan drie keer iemand omgelegd welke in of in de buurt van de rook waren. Teller staat nog steeds op 0
Het is heel slecht verwoord maar het schijnt dat je zelf in de smoke moet staan. Ik dacht eerst ook andersom. Had hem wel gehaald overigens, maar dat kwam omdat ik voornamelijk shipment deed waardoor jezelf ook in de smoke staat meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:14
Iemand nog tips voor RPG support killstreaks uit de lucht halen? En algemene tips voor de riot shield?
Alle AR's, SMG's, LMG's, Marksman en sniper rifles inmiddels op platinum. Pistooltjes gaat ook wel lukken, maar launchers en de Riot shield zijn echt niet mijn ding. Ook niet in Shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Frank_P schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:26:
Ik speel zelf met 'Boost high' en hoor de voetstappen super goed.
Bij mij werkte 'boost-low' minder goed, maar dat komt omdat mijn koptelefoon ook al best veel laag heeft.

Ik speel heel erg veel op geluid en vind het over het algemeen prima te lokaliseren waar men vandaan komt gelopen.
Het is alleen lastig te horen of iemand op dezelfde verdieping, boven of onder je loopt.

Ik denk dat je headset ook voor een groot deel bepaald of boost-low of boost-high beter werkt.
Per week probeer ik ongeveer 2 a 3 verschillende presets in mijn Astro A50, helaas nog geen favoriet tegen gekomen.
Ik zal inderdaad ook met de in game sound settings eens spelen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Blijft natuurlijk belachelijk dat we met headset en/of ingame audio settings moeten kloten om iets essentieels in een BR (footsteps) enigzins hoorbaar te krijgen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik hoor de voetstappen ook het beste in boost low. Boost hight geeft een beter geluid, maar puur kijkend naar voetstappen is het voor mij zeker boost low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
upclocker schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:45:
[...]

Het is heel slecht verwoord maar het schijnt dat je zelf in de smoke moet staan. Ik dacht eerst ook andersom. Had hem wel gehaald overigens, maar dat kwam omdat ik voornamelijk shipment deed waardoor jezelf ook in de smoke staat meestal.
Er staat toch "when the enemy is near smoke....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
migeye schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Er staat toch "when the enemy is near smoke....."
De tekst is fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
G_Dragon schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:37:
Vandaag de laatste dag dubbel xp?

Een playlist met Shipment is echt onmisbaar bij deze dubbel xp, dubbel battle pas, dubbel weapons weekenden,
Die wapens trainen gaat met Shoot the Ship echt als een malle. In een middagje 2 SMG's max level. echt top.

Alleen de spawns op Shipment zijn echt drama joh :+, midden tussen die containers in het midden. Spawn kills zijn een garantie daar. Maar als je eenmaal staat dan heb ik de grootste lol. Echt een top spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Afgelopen weekend behoorlijk wat LAG ervaren, echter wat me meer irriteerde is de challenges die niet geteld werden, ook met unlocking nieuwe wapens... mega irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Batiatus schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:58:
Iemand nog tips voor RPG support killstreaks uit de lucht halen? En algemene tips voor de riot shield?
Alle AR's, SMG's, LMG's, Marksman en sniper rifles inmiddels op platinum. Pistooltjes gaat ook wel lukken, maar launchers en de Riot shield zijn echt niet mijn ding. Ook niet in Shipment.
Hopen dat de enemy veel counter UAV's heeft of personal radars. Die 2 zijn 'goed' uit de lucht te halen met de RPG. Soms een beetje geluk hebben dat ie niet ineens een bocht maakt. Maar meestal gaat 1 van de 2 projectielen wel goed...

Tip voor Riot Shield; overslaan! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Ow, ok.

Net trouwens een potje plunder gedaan en ging goed. Maar totaal geen score geregistreerd.
Beetje moe van al die bugs.

Hopelijk komt er ook een Plunder solo mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:06
Skinnyice schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:55:
[...]

Die wapens trainen gaat met Shoot the Ship echt als een malle. In een middagje 2 SMG's max level. echt top.

Alleen de spawns op Shipment zijn echt drama joh :+, midden tussen die containers in het midden. Spawn kills zijn een garantie daar. Maar als je eenmaal staat dan heb ik de grootste lol. Echt een top spel
Hoevaak ik daar al wel niet door mn eigen granaat of killstreak gekilled ben! Word ik net gekilled na het gooien van een granaat en spawn ik op de plek van landing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

crimby schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:50:
[...]

Hoevaak ik daar al wel niet door mn eigen granaat of killstreak gekilled ben! Word ik net gekilled na het gooien van een granaat en spawn ik op de plek van landing 8)7
haha ik gooi tegenwoordig mijn vtol ruim buiten de map en nog kill ik mezelf 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Fucking frustrerend. De laatste dagen merk ik veel issues met tracken van challenges.

Net een lekker potje hardpoint op shipment waarmee ik 2x quadfeed had, mn scorestreak challenge voor de operator, een hele zwik aan c4 kills en ook nog mn camo challenges voor de 680 shotty had behaald, maar geen progressie zie...

Gisteren ook al.het zelfde gejank met de smoke challenge voor de mk9....

-O- -O-
Pagina: 1 ... 81 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.