Is er al iets bekend over een nieuwe update of hotfix voor de lag, tracking en chat audio issues?
PSN: Mondaatje
Op twitter heeft Support aangegeven op de hoogte te zijn van chat en de lag. tracking zal ook vast wel erbij zitten. Hoop dat ze snel met een fix komen, al heb ik er niet extreem veel last van moet ik zeggen.Monda schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:03:
Is er al iets bekend over een nieuwe update of hotfix voor de lag, tracking en chat audio issues?
Nou ik hoop het. Vind het extreem lang duren. Is nu bijna een week gaande en de fora staan vol met klachten. Vind het bizar dat ze dit zo lang laten gebeuren. Ik speel trouwens alleen nog WZ op ps4.Skinnyice schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:08:
[...]
Op twitter heeft Support aangegeven op de hoogte te zijn van chat en de lag. tracking zal ook vast wel erbij zitten. Hoop dat ze snel met een fix komen, al heb ik er niet extreem veel last van moet ik zeggen.
Overdag is het redelijk, maar savonds 90% van de potje lag waarvan de helft extreem. Chataudio met crossplay valt 100% van de potjes uit. Tracking kan me gestolen worden. Wil eerst normaal kunnen gamen.
Maken jullie gebruik van de Xbox Dolby Atmos plugin ? i.c.m. een hoofdtelefoon kan ik voetstappen accuraat plaatsen in een ruimte en daar actie op nemen.I ColoSsuZz I schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:42:
[...]
Het is ook heel inconsistent, heel soms werkt het ook prima. (gulag hoor ik het vaak wel) maar ingame warzone vaker niet dan wel.
Het werkt in ieder geval verre van zo goed als in blackout destijds.
Als ik geen hoofdtelefoon gebruik en de audio via de cinema set (Atmos) dan is het inderdaad lastiger te plaatsen/horen. Wat dat betreft heeft de koptelefoon mijn voorkeur.
Nee ik lees dit voor het eerst, en dit is een plugin die je download op de xbox? Ik weet namelijk dat mijn TV helaas geen dolby atmos ondersteund ( en of mijn headset dat uberhaupt doet weet ik ook nietchris84 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:24:
[...]
Maken jullie gebruik van de Xbox Dolby Atmos plugin ? i.c.m. een hoofdtelefoon kan ik voetstappen accuraat plaatsen in een ruimte en daar actie op nemen.
Als ik geen hoofdtelefoon gebruik en de audio via de cinema set (Atmos) dan is het inderdaad lastiger te plaatsen/horen. Wat dat betreft heeft de koptelefoon mijn voorkeur.
edit: Even gecheckt op Xbox. Dolby Atmos for headphones mag je mooi 18eu voor aftikken.
En ik ga niet betalen omdat Infinity Ward faalt in het niet laten horen van footsteps

[ Voor 11% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 04-05-2020 14:33 ]
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Wil toch ooit die damascus camo halenschaapiej schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:05:
[...]
Hopen dat de enemy veel counter UAV's heeft of personal radars. Die 2 zijn 'goed' uit de lucht te halen met de RPG. Soms een beetje geluk hebben dat ie niet ineens een bocht maakt. Maar meestal gaat 1 van de 2 projectielen wel goed...
Tip voor Riot Shield; overslaan!
De Atmos app kan je in de xbox store downloaden/betalen maar kwam t.d.t gratis bij mijn headset
De Atmos app kan je in de xbox store downloaden/betalen maar kwam t.d.t gratis bij mijn headsetI ColoSsuZz I schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:28:
[...]
Nee ik lees dit voor het eerst, en dit is een plugin die je download op de xbox? Ik weet namelijk dat mijn TV helaas geen dolby atmos ondersteund ( en of mijn headset dat uberhaupt doet weet ik ook niet)
edit: Even gecheckt op Xbox. Dolby Atmos for headphones mag je mooi 18eu voor aftikken.
En ik ga niet betalen omdat Infinity Ward faalt in het niet laten horen van footsteps
Naast voetstappen komen andere effecten ook mooi binnen.
De app is inderdaad gratis, maar voor 'Atmos for headphones' mag je wel betalen helaaschris84 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:34:
De Atmos app kan je in de xbox store downloaden/betalen maar kwam t.d.t gratis bij mijn headset
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Wat een verschrikking. Vandaag is het écht drama om in een game te komen. Afgelopen weekend ging het nog enigszins, maar sinds vanochtend heb ik misschien 3 of 4 potjes fatsoenlijk kunnen spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor iedereen die Atmos te duur vind kun je ook Windows Sonic for headphones proberen, dat is de gratis knock off atmos van microsoft 
Mijn ervaring echter is dat het in eerste instantie echt niet duidelijker wordt of dat je vooral je eigen voetstappen hoort waardoor je in de war raakt of irriteert.
Mijn ervaring echter is dat het in eerste instantie echt niet duidelijker wordt of dat je vooral je eigen voetstappen hoort waardoor je in de war raakt of irriteert.
Is bij andere mensen ook de battlepas op inactive gegaan?
Ik mag hem wel terug kopen van IW...
gaat weer lekker met de match making ben al meer dan 5 min aan het wachten
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik dacht dat het aan mij lag... ik kom er ook niet in. Zit minuten lang te wachten.Cyrus The Virus schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:45:
gaat weer lekker met de match making ben al meer dan 5 min aan het wachten
mensen met server issues, hebben jullie crossplay aan of uit (indien je op ps4 speelt)
Crossplay staat bij mij aan (ps4)donvalentino schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:33:
mensen met server issues, hebben jullie crossplay aan of uit (indien je op ps4 speelt)
Edit: nu zowel met crossplay aan en uitgetest. Geen effect. Blijft maar zoeken naar een match.
[ Voor 17% gewijzigd door matz op 04-05-2020 18:45 ]
Hoeveelste zijn we met squad tweakers nl geworden? Geen reward zag ik? Stonden voor het weekend op plek 2 of 3 dacht ik
Nou de Double XP weekend is over. Niet dat we er wat aan hebben gehad. Joinen was een drama, en vaak kreeg je geen eens XP. Hopelijk krijgen we een nieuw Double XP weekend.
Ja hier ookDutchone schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:42:

Vanmiddag nog wat potjes kunnen doen met eindelijk dubbel XP en dubbel BattlePass en nu dit.
Wat een rommeltje is het toch.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dutchone schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:42:
We’re currently working on a fix for the Battle Pass appearing inactive for some players. Battle Pass progression and rewards are still working as intended. We’ll provide another update once we’ve resolved the issue.
— Activision Support (@ATVIAssist) 4 mei 2020
This week in #ModernWarfare & #Warzone:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 4 mei 2020
— Demolition & Shipment 24/7
— Plunder Blood Money
+ New Store bundles, including new vehicle skins: https://t.co/gYrqrWbe4w pic.twitter.com/UcOPhDWgfo
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 04-05-2020 21:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ooh het is “intended” dat we al vier dagen nagenoeg geen XP krijgenBattle Pass progression and rewards are still working as intended.

Heh, zonet een "banned player" nieuwsbericht gekregen dat iemand van mijn reports gebanned is geworden.
Heb niemand echt overdreven zien hacken ofzo, dus zal een subtiele geweest zijn.
Soms report ik ze gwn ookal weet ik soms niet of het lag of cheat was (en soms in een klein beetje ongeloof dat ie zoveel beter zou zijn dan mij, al weet ik goed genoeg dat mijn glorie jaren voorbij zijn..
)
Heb niemand echt overdreven zien hacken ofzo, dus zal een subtiele geweest zijn.
Soms report ik ze gwn ookal weet ik soms niet of het lag of cheat was (en soms in een klein beetje ongeloof dat ie zoveel beter zou zijn dan mij, al weet ik goed genoeg dat mijn glorie jaren voorbij zijn..

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 04-05-2020 22:43 ]
Een beetje hetzelfde als het weerbericht: "Hier en daar een bui".Donstil schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:40:
[...]
[...]
Ooh het is “intended” dat we al vier dagen nagenoeg geen XP krijgen
....dat is dan altijd hier en nooit daar

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
gadverdamme man. Heb je eindelijk geen lag in warzone wordt er een potje door cheaters door je neus geboord. Was overduidelijk in spectate. Alleen maar headshots en schoten door muren.
Infinity Ward has confirmed that they are actively working to fix issues with matchmaking: https://t.co/FT3zLRUWcG
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 4 mei 2020
Akimbo snake shot is ook helemaal in. Vaak gekilled door die apparaten vanavond. Ietsjes te overpowered. Ietsjes maar.
Wij vanmiddag ook een potje verloren door cheaters. Zat een heel team met een heli onder stadium. Wij konden ze niet zien (zij zaten letterlijk onder de grond), zij konden wel op iedereen schieten. Ook gereport, ben benieuwd of ik er iets van hoor.upclocker schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:55:
gadverdamme man. Heb je eindelijk geen lag in warzone wordt er een potje door cheaters door je neus geboord. Was overduidelijk in spectate. Alleen maar headshots en schoten door muren.
Ah heb daar ook een filmpje van gezien, vies hoor.HappyPinguin schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:40:
[...]
Wij vanmiddag ook een potje verloren door cheaters. Zat een heel team met een heli onder stadium. Wij konden ze niet zien (zij zaten letterlijk onder de grond), zij konden wel op iedereen schieten. Ook gereport, ben benieuwd of ik er iets van hoor.
/f/image/isA6KWFFV4ZBzs6RpiCAmzRJ.png?f=fotoalbum_large)
Die gast is ook al lekker een aantal dagen bezig...
Hè das mijn Nickupclocker schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:50:
[...]
Ah heb daar ook een filmpje van gezien, vies hoor.
[Afbeelding]
Die gast is ook al lekker een aantal dagen bezig...
Dat is de reden voor mij geweest om terug te gaan naar de RPG. Werd dit weekend helemaal gek van die campers met akimbo.Quido schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:36:
Akimbo snake shot is ook helemaal in. Vaak gekilled door die apparaten vanavond. Ietsjes te overpowered. Ietsjes maar.
Technisch gezien zijn dat geen cheaters, ze exploiten een bug in de game, ethisch ook niet helemaal correct maar hier kan de ontwikkelaar makkelijk iets aan doen.HappyPinguin schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:40:
[...]
Wij vanmiddag ook een potje verloren door cheaters. Zat een heel team met een heli onder stadium. Wij konden ze niet zien (zij zaten letterlijk onder de grond), zij konden wel op iedereen schieten. Ook gereport, ben benieuwd of ik er iets van hoor.
Ik zat gisteren ook in een game met een heli onder de map, uiteindelijk ontdekten we dat ze ons niet konden raken wanneer we op de 2e verdieping van een gebouw bleven, bovenop een steen ging staan of loodrecht boven de heli bleven. We hebben deze game uiteindelijk zelfs nog gewonnen omdat zij blijkbaar geen gasmaskers en self-revive hadden.
Zijn zat games waar je door het exploiten van een bug ook gewoon een ban krijgt toch?SD5k schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:27:
[...]
Technisch gezien zijn dat geen cheaters, ze exploiten een bug in de game, ethisch ook niet helemaal correct maar hier kan de ontwikkelaar makkelijk iets aan doen.
Ik zat gisteren ook in een game met een heli onder de map, uiteindelijk ontdekten we dat ze ons niet konden raken wanneer we op de 2e verdieping van een gebouw bleven, bovenop een steen ging staan of loodrecht boven de heli bleven. We hebben deze game uiteindelijk zelfs nog gewonnen omdat zij blijkbaar geen gasmaskers en self-revive hadden.
Geen idee, maar dat zijn vast competitieve games. Niet om het goed te praten, maar hier gaat het waarschijnlijk grotendeels om tieners die een beetje lopen te kloten, ook heel irritant, maar in tegenstelling tot aimbots en wallhacks kan de ontwikkelaar dit wél heel makkelijk patchen.mike30 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:50:
[...]
Zijn zat games waar je door het exploiten van een bug ook gewoon een ban krijgt toch?
Volgens mij werd dat bv in Overwatch gedaan. Kan me goed vergissen hoor. Als je iets moedwillig doet ondanks is het een fout kreeg je een ban geloof ik (tijdelijk. Zit ff te twijfelen welke game het nou was. Vriend van me kreeg ook een ban toen er een hacker in GTA online met geld liep te strooien. Hij pakte het geld op en 3 dagen later kon hij z'n account niet meer op.SD5k schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:19:
[...]
Geen idee, maar dat zijn vast competitieve games. Niet om het goed te praten, maar hier gaat het waarschijnlijk grotendeels om tieners die een beetje lopen te kloten, ook heel irritant, maar in tegenstelling tot aimbots en wallhacks kan de ontwikkelaar dit wél heel makkelijk patchen.
[ Voor 5% gewijzigd door mike30 op 05-05-2020 09:26 ]
een gratis spel zal altijd geplaagd worden door cheaters, omdat de drempel zoveel kleiner is om een nieuw account te kunnen maken. En zeker iets dat momenteel zo populair is als MW
Poeh die dragon's breath op shipment

[ Voor 8% gewijzigd door chimera2 op 05-05-2020 13:53 ]
Report! 💪🏽upclocker schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:55:
Uiteraard met hele squad gelijk gedaan. Ben benieuwd of ik er een melding van krijg.
Vanochtend nog een paar potjes weten te doen, maar nu klapt die er in het menu al constant uit met 262146 en 270338 foutmeldingen.
Super balen, had de smaak goed te pakken. En als het goed is vandaag ook die nieuwe update met Shipment 24/7. Laat daar ook maar een paar fixes bij zitten haha
Super balen, had de smaak goed te pakken. En als het goed is vandaag ook die nieuwe update met Shipment 24/7. Laat daar ook maar een paar fixes bij zitten haha
Mja seizoen 3 is wel de slechtste update ivm server stabiliteit en algemene stabiliteit.
Zitten veel foutjes in.
Zitten veel foutjes in.
Never ever financial advice...
Niet alleen daar. Als je er een extended barrel op gooit heb je er echt enorm veel range mee. En op hardcore hoef je de tegenstander niet eens in één keer om te leggen. Het vuur doet de rest
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
3 games gespeeld
3 crashes aan het einde van de game, zonder xp of challenge record! fantastisch weer.
Als compensatie van het weekend, nu weer een double xp week.
As a token of our appreciation for your patience while we worked on a few bugs over the weekend, we’ve turned on 2XP, 2X Weapon XP, and 2X Tiers, live now until Friday, May 8th! pic.twitter.com/R1Vjbyp1KS
— Infinity Ward (@InfinityWard) 5 mei 2020
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Playlist Update!
— Infinity Ward (@InfinityWard) 5 mei 2020
-Replacing Plunder Trios with Blood Money Trios
-Disabled helicopters in BR
-Removing: GW Reinfected, Cranked 3v3 Gunfight, Ground War
-Shoot the Ship becomes Shipment 24/7
-Gun Game becomes Gun Game Reloaded
-Adding Demolition
-Adding Boots on the Ground War pic.twitter.com/pG7F0a22np
2 new bundles now live in the #ModernWarfare and #Warzone Store:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 mei 2020
— Plunder Pack (Gold Vehicle Skins)
— Mace Bundle (New skin for Mace)
The Anime Truck bundle is not live yet. https://t.co/uiaodvIoVc pic.twitter.com/R2gNXzcz0o
[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2020 20:17 ]
3 potjes Shipment en 2 potjes Warzone gespeeld , zowel bij Multiplayer als Warzone Dubbel XP gehad 👍 Nu hopen dat dit niet weer mis gaat deze weekBuizerd__NL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:36:
[Embed]
Nu nog maar hopen dat we het dit keer ook echt krijgen.Buizerd__NL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:36:
[Embed]
Edit: eerste pot al niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-05-2020 21:58 ]
Normaal nooit last van crashes.. steekt mijn vriendin een kabel in de PC (usb laadkabel.. zonder iets eraan) kapt mijn hele USB bus ermee xD zowel tobo als muis dood.. kon enkel nog resetten..
Beetje jammer dat je zo snel een timeout krijgt in COD.. pc start snel genoeg terug op maar in COD word je er zo snel uitgegooid.
Beetje jammer dat je zo snel een timeout krijgt in COD.. pc start snel genoeg terug op maar in COD word je er zo snel uitgegooid.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
De hele avond warzone gedaan en wel gewoon alles gekregen.Donstil schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:18:
[...]
Nu nog maar hopen dat we het dit keer ook echt krijgen.
Edit: eerste pot al niet.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hier niet helaas.Buizerd__NL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:39:
[...]
De hele avond warzone gedaan en wel gewoon alles gekregen.
Twee van de drie potten plunder wel, BR niets.
Ik kreeg XP van de weekly/daily wel vreemd genoeg, maar van de normale pot niet.
Eindelijk krijg ik mijn Double XP. Met een goed potje unlock je zo 1,5 tier per game.
edit: laatste potje geen XP gekregen.
[ Voor 21% gewijzigd door Cheezborger op 05-05-2020 23:53 ]
Hoe bepaal jij of je XP hebt gekregen?Cheezborger schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 23:06:
Eindelijk krijg ik mijn Double XP. Met een goed potje unlock je zo 1,5 tier per game.
Na het potje krijg je zo'n cirkel met verdiende XP... Bij mij wordt die niet altijd bijgevuld. Maar klik je door naar lobby en kies je voor summary of last match. Dan zie je wel je verdiende XP. Ik heb dus het idee dat je XP (bijna) altijd wel wordt bijgewerkt, ondanks dat dat na match niet altijd zo lijkt.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
hoe werken de servers van warzone? Logt iedereen aan aan een dedicated server? Of is iemand een host waar iedereen op aanlogt? Ik snap die lag toch niet echt, dat zijn toestanden van 20 jaar geleden bij momenten...
Iemand een idee hoe je reticles voor snipers kan unlocken?
Iemand een idee hoe je reticles voor snipers kan unlocken?
Welke shotgun gebruiken jullie? Model 680 of de VLK?Vrijdag schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:20:
[...]
Niet alleen daar. Als je er een extended barrel op gooit heb je er echt enorm veel range mee. En op hardcore hoef je de tegenstander niet eens in één keer om te leggen. Het vuur doet de rest
De challange van de VLK wordt niet geteld bij mij...….
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Paar van mijn beste kills:
YouTube: YouTube
De eerste 3 kills zijn pareltjes. En als de vijand begint te ragen 😂. Op een gegeven moment, een Rus, "I am so stupid, why..." Warzone blijft fun. Alleen spijtig dat er dikwijls lag of problemen zijn. Als je kijkt naar Apex ofzo, moeten ze toch nog veel op orde krijgen...
YouTube: YouTube
De eerste 3 kills zijn pareltjes. En als de vijand begint te ragen 😂. Op een gegeven moment, een Rus, "I am so stupid, why..." Warzone blijft fun. Alleen spijtig dat er dikwijls lag of problemen zijn. Als je kijkt naar Apex ofzo, moeten ze toch nog veel op orde krijgen...
beide zijn lekker. Maar voor wat snelheid gebruik ik de VLKBuddha_ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 07:10:
[...]
[...]
Welke shotgun gebruiken jullie? Model 680 of de VLK?
De challange van de VLK wordt niet geteld bij mij...….
De cirkel vult niet en je gaat niet in level en BattlePass omhoog. De summary toont dan (soms) wel XP inderdaad.koenvdlinden schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:43:
[...]
Hoe bepaal jij of je XP hebt gekregen?
Na het potje krijg je zo'n cirkel met verdiende XP... Bij mij wordt die niet altijd bijgevuld. Maar klik je door naar lobby en kies je voor summary of last match. Dan zie je wel je verdiende XP. Ik heb dus het idee dat je XP (bijna) altijd wel wordt bijgewerkt, ondanks dat dat na match niet altijd zo lijkt.
Gisteren 5 potjes gespeelt en iedere keer ging de XP weer netjes omhoog, tevens de battlepass ook alleen komt dit niet altijd in beeld. Als je dan naar Battle Pass gaat dan zie je hem verder schuiven en komt het er wel gewoon bij. Netjes dat ze dubbele XP weer aangezet hebben, dit weekend veel XP mis gelopen helaas..
Verder werkt het geluid weer naar behoren en merkte ik gisteren geen lag meer.
Verder werkt het geluid weer naar behoren en merkte ik gisteren geen lag meer.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Ze hebben naar je geluisterdCheezborger schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:21:
Nou de Double XP weekend is over. Niet dat we er wat aan hebben gehad. Joinen was een drama, en vaak kreeg je geen eens XP. Hopelijk krijgen we een nieuw Double XP weekend.
Sinds kort kun je zelfs CoD wel opstarten maar vervolgens wordt de update gestart. Ik snap niet waarom dit niet via het normal update concept kan gaan van de PS4. De PS4 laat ik hiervoor bewust met internet actief aanstaan maar dat heeft dus geen zin meer.crimby schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:17:
Betekent dit weer een grote patch of kan ik vanavond rustig zonder zorgen COD opstarten? :-)
... gecensureerd ...
Gisteren ging het een stuk beter qua lagg.
Ook Multiplayer kill confirmed ging snel qua matchmaking, weinig tot geen lagg.
En fijn dat de double xp nog 2 dagen verder gaat, nu druk aan het levelen met de wapens momenteel met de M13 bezig.
Nog 4 levels en dan is de battlepass done.
Ook Multiplayer kill confirmed ging snel qua matchmaking, weinig tot geen lagg.
En fijn dat de double xp nog 2 dagen verder gaat, nu druk aan het levelen met de wapens momenteel met de M13 bezig.
Nog 4 levels en dan is de battlepass done.
ja dat laatste werkt helaas niet. Maargoed ik speel COD alleen online dus een eventuele update is nodig. Maar is dit er weer een van een aantal gb?hamsteg schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:24:
[...]
Sinds kort kun je zelfs CoD wel opstarten maar vervolgens wordt de update gestart. Ik snap niet waarom dit niet via het normal update concept kan gaan van de PS4. De PS4 laat ik hiervoor bewust met internet actief aanstaan maar dat heeft dus geen zin meer.
Waarschijnlijk omdat updates pushen via Sony en Microsoft geld kost, en een bijkomend voordeel voor de PS4 gebruikers is dat je niet met die ellende zit dat de hele game gekopieerd moet worden.hamsteg schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:24:
[...]
Sinds kort kun je zelfs CoD wel opstarten maar vervolgens wordt de update gestart. Ik snap niet waarom dit niet via het normal update concept kan gaan van de PS4. De PS4 laat ik hiervoor bewust met internet actief aanstaan maar dat heeft dus geen zin meer.
Ik heb gisteren geen update hoeven te installeren.crimby schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:17:
Betekent dit weer een grote patch of kan ik vanavond rustig zonder zorgen COD opstarten? :-)
Update van een paar mb binnen gehaald.
Probleem van "Fetching online profile" helaas nog niet opgelost
Probleem van "Fetching online profile" helaas nog niet opgelost
Heeft iemand nog tips voor de challenge van de shotgun VLK?
Dacht 7 kills met een shotgun met 5 attachments in een 15 matches...…
Ik zou shipment in duiken, daar moet je met gemak 7 kills kunnen maken met een shotgun.Buddha_ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:27:
Inderdaad shoot de ship op HC en dan gewoon spray and pray. Ik had in een dag rond de 400 killsBuddha_ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:27:

MK9 max level inmiddels, wel lekker wapentje moet ik zeggen.
Benieuwd of ik me style kan aanpassen zodat ik hem in warzone kan gebruiken
Benieuwd of ik me style kan aanpassen zodat ik hem in warzone kan gebruiken
Weet iemand of de XP tussen de Battlepass tiers gelijk blijft, dus dat je per tier dezelfde aantal XP nodig hebt om te stijgen? Ik kan dit nergens vinden of ik kijk gewoon niet goed..
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Vandaag al enkele keren een lagspike naar 996ms.. 12% packet loss..
Hip hip.. warp warp
Hip hip.. warp warp
Never ever financial advice...
Eindelijk die nieuwe lmg vrijgespeeld. Leuk ding!
Na de update doet mijn battle pass het ineens niet meer.. Gaat weer lekker zo.
Duurt echt tering langVrijdag schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:22:
Eindelijk die nieuwe lmg vrijgespeeld. Leuk ding!

Heb geen zin om 10 potjes achter elkaar te moeten spelen voor zoiets.
Dus er komen er elke dag maar 1-3 matches bij.
Achja, komt er wel
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Griffx schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:35:
[...]
Ik zou shipment in duiken, daar moet je met gemak 7 kills kunnen maken met een shotgun.
Ga ik het gewoon nogmaals proberen...… had al genoeg shotgun kills per potje maar de challenge telt niet …..gekke-gerrit schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:41:
[...]
Inderdaad shoot de ship op HC en dan gewoon spray and pray. Ik had in een dag rond de 400 killsmet de origin 12
Weet iemand toevallig of een blueprint met 5 attachments niet telt of een standaard shotgun met 5 losse unlockede attachments wel..... zelf merkt ik geen verschil. Teller blijft op nul voor de VLK.
Ja en dan moet je nog geluk hebben dat die alle potjes die je haalt "telt".alaintje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:03:
[...]
Duurt echt tering lang.
Achja, komt er wel.
Gewoon Shipment 24/7 en rook gooien en sprayen met die MG42alaintje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:03:
[...]
Duurt echt tering lang.
Achja, komt er wel.
Het gaat de goede kant op met de Discord. Alleen merk al enige irritaties en beledigingen van (volwassene) mensen naar andere mensen.
Graag sportief houden en lekker game. Ik heb nog een kinder Warzone Discord waar kleine kinderen tussen de 12-16 spelen en ook altijd ruzie etc maken Als je daar graag wilt zijn, lees ik het wel in de Discord en komt de banhammer vanzelf tevoorschijn.
Graag sportief houden en lekker game. Ik heb nog een kinder Warzone Discord waar kleine kinderen tussen de 12-16 spelen en ook altijd ruzie etc maken Als je daar graag wilt zijn, lees ik het wel in de Discord en komt de banhammer vanzelf tevoorschijn.
ik vind het wel netjes dat ze het dubbel XP weekend er nog ene keer in gefietst hebben.
Komt gunstig uit de komende dagen wat meer tijd om te spelen
Komt gunstig uit de komende dagen wat meer tijd om te spelen
Ze hebben choppers eruit gehaald en de problemen zijn deels opgelost. Hoe later het wordt hoe meer lag. Dit wijst er toch gewoon allemaal op dat ze geen investeringen in capaciteit willen doen ondanks dat het een beste melkkoe is geworden. Best schandalig.
Als ik iemand down haal met wapen X en dood met wapen Y. Telt dat dan als Kill voor Wapen X of Y?
Ik moet nog wat kills met een short range maar dat vind ik lastig in Warzone. Dus dacht dan doe ik dat met mijn normale wapen en alleen de laatste nekslag met het wapen wat moet unlocken.
Ik moet nog wat kills met een short range maar dat vind ik lastig in Warzone. Dus dacht dan doe ik dat met mijn normale wapen en alleen de laatste nekslag met het wapen wat moet unlocken.
X... op die manier heb ik de sniper kills gedaan in warzone.Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:41:
Als ik iemand down haal met wapen X en dood met wapen Y. Telt dat dan als Kill voor Wapen X of Y?
Aah das zonde. Want ik moet ze juist laten tellen voor wapen YKenny_026 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:42:
[...]
X... op die manier heb ik de sniper kills gedaan in warzone.

Heb net een andere PC gekocht. i5 6400. GTX 1060 6GB met 8GB geheugen (morgne komt hier 4 bij). Met warzone heb ik op bijna laagste details fps van 30/60. Is dit normaal?
Ja 8GB RAM is véél te weinig. Ik adviseer je dan 4x 4 te nemen zodat je op 16 komt.nickdew schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:53:
Heb net een andere PC gekocht. i5 6400. GTX 1060 6GB met 8GB geheugen (morgne komt hier 4 bij). Met warzone heb ik op bijna laagste details fps van 30/60. Is dit normaal?
Hier hetzelfde, meer dan een paar kan ik echt niet doen, de meeste irritante challenge ooit..alaintje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:03:
[...]
Duurt echt tering lang.
Achja, komt er wel.
soms telt de count nog altijd niet goed en word ik er al helemaal annoyed door..
in shipment heb ik ook de zwaarste ongeluk ooit als ik ze probeer te halen.
3/4x dat ik een smoke gooi is er iemand die me killed tijdens het gooien vd smoke.
Gooi ik de smoke, en ik kijk de twee lange stretches rond, helemaal niemand. Like wtf, zo'n kleine map, hoe zelf?! Dan natuurlijk een halve seconde nadat de smoke weg is, daar zijn ze

Is iets te herkenbaar zo, k/d van 2 lukt zelfs, 40 kills met de lmg, maar 3 in de smoke ho maar.SmokingCrop schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:15:
[...]
Hier hetzelfde, meer dan een paar kan ik echt niet doen, de meeste irritante challenge ooit..
soms telt de count nog altijd niet goed en word ik er al helemaal annoyed door..
in shipment heb ik ook de zwaarste ongeluk ooit als ik ze probeer te halen.
3/4x dat ik een smoke gooi is er iemand die me killed tijdens het gooien vd smoke.
Gooi ik de smoke, en ik kijk de twee lange stretches rond, helemaal niemand. Like wtf, zo'n kleine map, hoe zelf?! Dan natuurlijk een halve seconde nadat de smoke weg is, daar zijn ze
[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)nickdew schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:53:
Nou bijna alle wapens van het basisspel goud. Nu alleen nog het schild, strela-p en RPG.
Maar wat is het lastig om killstreaks uit de lucht te halen met de strela. En het schild is ook echt zwaar vervelend. Wel tof als je eindelijk een kill maakt.
Maar wat is het lastig om killstreaks uit de lucht te halen met de strela. En het schild is ook echt zwaar vervelend. Wel tof als je eindelijk een kill maakt.
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen progress maak in mn Mk9 challenge ? Moet het persé je eigen smoke zijn en mag je ook niet doodgaan ofzo??? Ik blijf hangt op 3/15...
Vandaag wel los gegaan met de .357 op shipment. Wat een kanon is dat mrt die speciale ammo, ik rock m liever zonder akimbo ook... Had 79/10 op een ronde hardpoint
2x chopper gunner gehaald
Vandaag wel los gegaan met de .357 op shipment. Wat een kanon is dat mrt die speciale ammo, ik rock m liever zonder akimbo ook... Had 79/10 op een ronde hardpoint

Je moet inderdaad zelf in de smoke staan, waar de enemy is, maakt niet uit blijkbaar.Oulewappeur schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:51:
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen progress maak in mn Mk9 challenge ? Moet het persé je eigen smoke zijn en mag je ook niet doodgaan ofzo??? Ik blijf hangt op 3/15...
Vandaag wel los gegaan met de .357 op shipment. Wat een kanon is dat mrt die speciale ammo, ik rock m liever zonder akimbo ook... Had 79/10 op een ronde hardpoint![]()
edit: nog 1 match to go hier
edit2: yay, heb de lmg
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2020 23:08 ]
Hmm dat kan het nog wel eens zijn, maar ff proberen binnenkort met een normale shotgun. (krijg hier ook geen progress met blueprint shotgun)Buddha_ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:10:
[...]
[...]
Weet iemand toevallig of een blueprint met 5 attachments niet telt of een standaard shotgun met 5 losse unlockede attachments wel..... zelf merkt ik geen verschil. Teller blijft op nul voor de VLK.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Wat??SmokingCrop schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:55:
[...]
Je moet inderdaad zelf in de smoke staan, waar de enemy is, maakt niet uit blijkbaar.
Dat verklaart dan waarom maar 50% van de matches meetelt.
Inmiddeld de VLK met dragon rounds vrijgespeeld ...…echt te funny op Shipmentvuurtjih schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 23:03:
[...]
Hmm dat kan het nog wel eens zijn, maar ff proberen binnenkort met een normale shotgun. (krijg hier ook geen progress met blueprint shotgun)
Ik gebruikte de R9-O blueprint om te oefenen met shotgun, dan een kale pakken en 5 attachements erop zetten, PS4 compleet herstarten en toen werd de challenge wel geteld.
Op internet staan vaker dat het opnieuw opstarten van de game/console helpt om de telling te kunnen zien...…
Hoewel bij de nieuwe LMG nog steeds op nul staat

Succes man!!
Pardon? Wederom een faal dus van het spel...SmokingCrop schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:55:
[...]
Je moet inderdaad zelf in de smoke staan, waar de enemy is, maakt niet uit blijkbaar.
edit2: yay, heb de lmg
Sowieso de tracking van challenges/missions slaat nergens op, ik had gisteren een missie geactiveerd voor 20 choppergunner kills, ik eindig een pot met 10 kills ermee. Volgende potje start, ik heb iets van 4 of 5 gewone kills gemaakt en krijg dat de challenge voltooid is
Oh wat is die 24/7 Shipment playlist heerlijk
, mogen ze van mij vaker doen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
of gewoon lekker laten staanG_Dragon schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:35:
Oh wat is die 24/7 Shipment playlist heerlijk, mogen ze van mij vaker doen!
Maar soms ben ik er ook wel ff klaar mee.
Precies en kappen met switchen tussen playlists, maak gewoon alles beschikbaarchimera2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:39:
[...]
of gewoon lekker laten staan
Maar soms ben ik er ook wel ff klaar mee.
Dropzone was ook wel lachen, kan je nu nergens spelen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.