Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:44
Hebben meer mensen na de laatste update zeer veel problemen met lag, slechte matchmaking en serverproblemen? Word er soms helemaal gek van!

Overigens nog een ander ding: ik vind het zelf erg jammer dat precision airstrikes and artillery aanvallen te zien zijn voor de vijand. Dat je gealarmeerd wordt als vijand vind ik prima, maar dat je vervolgens de rode stippen op de map ziet vind ik wat minder. Zo wordt de kans dat je mensen doodt of een team wiped, dat bijvoorbeeld op een gebouw staat, minder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NielsD91 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:15:
Hebben meer mensen na de laatste update zeer veel problemen met lag, slechte matchmaking en serverproblemen? Word er soms helemaal gek van!
Ja zo'n beetje iedereen.. is hier al vaker langs gekomen. Ook heeft IW al aangegeven dat ze wat gefixt hebben, maar dat blijkt dat er toch nog spelers zijn die hier hinder van ondervinden.

Matchmaking en lag is hier (XBOX) wel beter geworden de laatste twee dagen t.o.v. net na de release van de laatste update.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
dizzytal schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:39:
[...]

Ja zo'n beetje iedereen.. is hier al vaker langs gekomen. Ook heeft IW al aangegeven dat ze wat gefixt hebben, maar dat blijkt dat er toch nog spelers zijn die hier hinder van ondervinden.

Matchmaking en lag is hier (XBOX) wel beter geworden de laatste twee dagen t.o.v. net na de release van de laatste update.
Ah oke, volg dit topic niet zo goed. Hopelijk dat het zsm verholpen is inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Gisteren de riot shield en knife gold gehaald. Op die 3 kills zonder dood te gaan challenge na, veel beter te doen dan ik had verwacht die riot shield. Scheelt ook enorm dat SBMM snel aansloeg en me in potato lobbies voegde, anders was het een stuk moeilijker geweest. Knife ging opvallend makkelijk, waarschijnlijk ook door die lobbies. Alles natuurlijk in shipment :)

Nu wachten de launchers nog.. voor damascus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:14
Batiatus schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:51:
Gisteren de riot shield en knife gold gehaald. Op die 3 kills zonder dood te gaan challenge na, veel beter te doen dan ik had verwacht die riot shield. Scheelt ook enorm dat SBMM snel aansloeg en me in potato lobbies voegde, anders was het een stuk moeilijker geweest. Knife ging opvallend makkelijk, waarschijnlijk ook door die lobbies. Alles natuurlijk in shipment :)

Nu wachten de launchers nog.. voor damascus.
respect _/-\o_
Ik heb daar echt nooit het geduld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 26-09 15:14
chimera2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:13:
[...]

respect _/-\o_
Ik heb daar echt nooit het geduld voor.
Levert een hoop frustratie op hoor :+ .
Vind het wel jammer dat in ieder geval gold en platinum niet omgedraaid zijn, gold ziet er veel toffer uit dan platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 11:00
Meer mensen last van; Server are undergoing temporary maintenance?
Staat er een timer welke niet aftelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 09:58
hikhakhok schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:32:
Meer mensen last van; Server are undergoing temporary maintenance?
Staat er een timer welke niet aftelt?
Paar keer opnieuw opstarten en je zit erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update vandaag

General Fixes:

Tuning all smoke challenges to be a bit more forgiving. This includes the challenge to unlock the Bruen MK9
Fix to help prevent vehicle exploits
Various exploit fixes, including Ground War Infected
GameBattles: Fix for a few issues where players might not be able to join a new match
Reduced fire delay on the Lightweight and Match Grade trigger attachments on all .357 calibers
.357 Snake Shot damage rebalance
Fixed a bug where the damage on the .357 Snake Shot was too high at longer distances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Heb ik weer... afgelopen dagen druk bezig geweest met verhuizen, heb ik eindelijk even tijd voor potje cod... werken de servers niet mee 🤨

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 14:52
Indien er ook Tweakers Warzone spelen, en ook gek worden van de RPG from Chute & AKIMBO..

[ Voor 5% gewijzigd door hyperdry op 07-05-2020 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:30
Hehe eindelijk de nieuwe LMG.
Was redelijk snel binnen als je weet dat je zelf in de buurt moet zijn van smoke :p .

Schiet best prima.
Volgens mij al level 35 met die double xp :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Heel kinderachtig, maar de eerste bans zijn al uitgedeeld in de Discord. Erg jammer dat er niet op een normale manier discussies worden gevoerd en beledigingen worden gemaakt. Prima dat je het niet met elkaar eens bent, maar hou het respectvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-08 15:18
Ok, vrij triest meneer/mevrouw Rorma om “zomaar” mensen uit de Warzone discord te bannen als ze ook maar een klein beetje kritisch zijn op de stelligheid die jij wel zo belangrijk blijft vinden om continu te delen met de rest (mooie discussie PC vs Console).

Naar mijn mening is dat gewoon machtsmisbruik. Een beetje moderator (als je jezelf dat überhaupt noemt) gaat een discussie niet uit de weg en maakt eventueel ongewenste berichten bespreekbaar.

Tip aan de rest: spreek oppergod Rorma vooral niet tegen, want dan wordt je er meteen uitgeknikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 17:45
Ik was net gejoind in Discord en meteen verbannen. Wat is dat voor iets raars?

[ Voor 10% gewijzigd door Cheezborger op 08-05-2020 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Cheezborger schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:05:
Ik was net gejoind in Discord en meteen verbannen. Wat is dat voor iets raars?
Er waren weer vervelende discussies ontstaan op de Discord waar kinderen van 14 en 15 het leuk vonden om te beledigen. Eerder deze week is een van onze server boosters ook al weggepest, het is allemaal gewoon zeer triest wat er gebeurd. Misschien toch de Discord maar onder de Tweakers houden en een minimum leeftijd van 18 jaar aanhouden?

Wat is jouw Discord naam? Ik los het graag met je op. Mijn excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezborger
Smit260 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:13:
[...]

Er waren weer vervelende discussies ontstaan op de Discord waar kinderen van 14 en 15 het leuk vonden om te beledigen. Eerder deze week is een van onze server boosters ook al weggepest, het is allemaal gewoon zeer triest wat er gebeurd. Misschien toch de Discord maar onder de Tweakers houden en een minimum leeftijd van 18 jaar aanhouden?

Vervelend, maar ik joinde net en ik heb letterlijk niks gedaan. Wellicht lag het aan mijn username.. Admiraal_Anaal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Cheezborger schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:15:
[...]

Vervelend, maar ik joinde net en ik heb letterlijk niks gedaan. Wellicht lag het aan mijn username.. Admiraal_Anaal. :)
Die zou ik inderdaad ook niet serieus nemen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
FixDeluxe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:22:
[...]

Die zou ik inderdaad ook niet serieus nemen 8)7
Hmm volgens mij wil hij met zo'n naam juist wel serieus genomen worden!

Ach ja, niet iedereen kon vooraan staan toen de leuke nicknames werden uitgedeeld toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57
JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:53:
[...]

Hmm volgens mij wil hij met zo'n naam juist wel serieus genomen worden!
Ik ga hier helemaal stuk _O- _O- ...thanks! :D

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cheezborger schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:15:
[...]

Zit er geen backdoor in de server 🤔

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:04
Vrijdag schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:20:
[...]

Zit er geen backdoor in de server 🤔
Vraag je dat voor een vriend of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Amos Hodge said: "I'm not sure where duos is, we got some bugs to work out with duos. But we're listening to the community," he explained, "There's just no exact time I can give you for now, but duos is coming."
Hoeveel meer bugs kan je hebben specifiek in duo ten opzichte van trio/quads.
Naast het feit dat de game op zichzelf al een aardig bugfest is soms :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 23:28
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:54:
[...]

Hoeveel meer bugs kan je hebben specifiek in duo ten opzichte van trio/quads.
Naast het feit dat de game op zichzelf al een aardig bugfest is soms :+
Zag laatst een video van Stonemountain dat hij als duo in een game ging en ingame waren ze ineens beide niet meer in een Team.. na na de game waren ze gewoon weer samen in een lobby. Misschien zitten in duo's gewoon meer fouten.. dat COD rare fouten heeft is niet lastig te geloven volgens mij ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
TgR_KILLER schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:56:
[...]

Zag laatst een video van Stonemountain dat hij als duo in een game ging en ingame waren ze ineens beide niet meer in een Team.. na na de game waren ze gewoon weer samen in een lobby. Misschien zitten in duo's gewoon meer fouten.. dat COD rare fouten heeft is niet lastig te geloven volgens mij ;)
Nog een aardig understatement :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheCrankyGamer
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08-05-2020

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Ik speel vaker met wat mensen van Tweakers, niet sweaty, gewoon fun. De zin en onzin die wij uitkramen is hilarisch (althans volgens mijzelf).

De Oude Garde - Afl. 1 - Call of Duty Warzone zin en onzin.
YouTube: NL - De Oude Garde - Afl. 1 - Call of Duty Warzone zin en onzin!
(Vanavond om 18:00 aflevering 2)

[ Voor 4% gewijzigd door TheCrankyGamer op 08-05-2020 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Venir schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:29:
Ok, vrij triest meneer/mevrouw Rorma om “zomaar” mensen uit de Warzone discord te bannen als ze ook maar een klein beetje kritisch zijn op de stelligheid die jij wel zo belangrijk blijft vinden om continu te delen met de rest (mooie discussie PC vs Console).

Naar mijn mening is dat gewoon machtsmisbruik. Een beetje moderator (als je jezelf dat überhaupt noemt) gaat een discussie niet uit de weg en maakt eventueel ongewenste berichten bespreekbaar.

Tip aan de rest: spreek oppergod Rorma vooral niet tegen, want dan wordt je er meteen uitgeknikkerd.
Ik vind wel dat je een tikkeltje overdrijft hier, en ik ben al een flinke tijd aanwezig op de betreffende discord. (zelfs toen er nog maar weinig mensen in de discord waren)
Wat jij moet snappen is dat de discord enorm groeit, en dat je dan stelliger moet worden in het hanteren van je regels, anders word het een chaos.

Er komen opeens allemaal mensen bij die of dingen eisen ter verandering (waarom?) of gewoon maling hebben aan regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
TheCrankyGamer schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:08:
Ik speel vaker met wat mensen van Tweakers, niet sweaty, gewoon fun. De zin en onzin die wij uitkramen is hilarisch (althans volgens mijzelf).

De Oude Garde - Afl. 1 - Call of Duty Warzone zin en onzin.
YouTube: NL - De Oude Garde - Afl. 1 - Call of Duty Warzone zin en onzin!
Zou de link van de discord nog eens gedeeld kunnen worden? :D
dan kan ik het niveau in de chat daar enigszins opschroeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

FixDeluxe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:18:
[...]

Zou de link van de discord nog eens gedeeld kunnen worden? :D
dan kan ik het niveau in de chat daar enigszins opschroeven ;)
Het groepje waar ik mee speel (en opneem) zit in mijn eigen discord.(maar komen wel van de Warzone NL Discord)

https://discord.gg/tUXHYEx - De Warzone NL discord
https://discord.thecrankygamer.com - CrankyHQ

[ Voor 9% gewijzigd door TheCrankyGamer op 08-05-2020 10:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Smit260 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:13:
[...]

Volgens mij zit die nu op mijn server :D (te boosten haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:49:
[...]

Vraag je dat voor een vriend of..?
Ik speel altijd met mezelf, dus niet voor mij :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Vrijdag schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Ik speel altijd met mezelf.
uhmm ok? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

hyperdry schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:41:
Indien er ook Tweakers Warzone spelen, en ook gek worden van de RPG from Chute & AKIMBO..

[YouTube: RPG AKIMBO song (message for IW)]
Gisteren op 24/7 Shipment voor het eerst Akimbo gebruikt met Renettis..........

[ Voor 2% gewijzigd door DeWaanzin op 08-05-2020 11:28 . Reden: typo ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zit je nou hier het niveau omlaag te halen Cranky :P

@ de hele discussie over de Discord.. ik heb daar nog nooit problemen gehad met de mods, zit er al een tijdje (toen ie nog de Tweakers naam droeg xD) Hij groeit immens en er zijn wat regeltjes opgesteld om het in goede banen te laten leiden, enkel goed volgens mij. Vind je het niks dan ga je toch lekker ergens anders heen? Je hoeft er niet te zitten.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Vrijdag schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Ik speel altijd met mezelf, dus niet voor mij :P
Ik speel ook altijd met mezelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
TheCrankyGamer schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Ik vind wel dat je een tikkeltje overdrijft hier, en ik ben al een flinke tijd aanwezig op de betreffende discord. (zelfs toen er nog maar weinig mensen in de discord waren)
Wat jij moet snappen is dat de discord enorm groeit, en dat je dan stelliger moet worden in het hanteren van je regels, anders word het een chaos.

Er komen opeens allemaal mensen bij die of dingen eisen ter verandering (waarom?) of gewoon maling hebben aan regels.
Stellig zijn in het hanteren van je regels ben ik helemaal mee eens. Echter, desgewenst mensen uit de groep verwijderen wanneer je het niet eens bent met wat ze zeggen vind ik een heel ander verhaal en daar leek het helaas wel heel erg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik was er niet bij dus weet niet waar het over ging. Maar als mensen in mijn discord openbaar discussies aan willen blijven gaan over zaken zou ik daar op een gegeven moment ook wel klaar mee zijn. Hoe je t draait of keert je bent te gast op iemand zijn discord, niet andersom.

Overigens raken we beetje offtopic hier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:04
Me: wilt Headquarters spelen voor challenges
MW matchmaking: No!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Ari Gold schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:18:
Me: wilt Headquarters spelen voor challenges
MW matchmaking: No!
Me : wilt uberhaupt COD spelen
Infinity Ward: NO!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

TgR_KILLER schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:28:
[...]

Zit je nou hier het niveau omlaag te halen Cranky :P
Ja mijn hele gimmick is vervelend zijn.... ik heb niets anders :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:02
Jammer dat die dubbel XP, Battlepass, Weapons vandaag ophoudt.
Ging wel lekker hard zo met 24/7 Shipment.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Venir schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:11:
[...]

Stellig zijn in het hanteren van je regels ben ik helemaal mee eens. Echter, desgewenst mensen uit de groep verwijderen wanneer je het niet eens bent met wat ze zeggen vind ik een heel ander verhaal en daar leek het helaas wel heel erg op.
Inhoudelijk weet ik er verder ook niet het fijne van, want ik hou me lekker weg van drama, geen zin in.
Ik kan me alleen voorstellen dat Rorma de teugels wat strakker aantrok.

Er komen vaker mensen binnen die binnen 2 weken beginnen dat er vanalles anders moet, ik noem geen namen, krijgen daar een reactie op, en gaan dan nog gewoon door erover.
(Zodat je een beeld krijgt hoe vervelend sommige mensen zich gedragen, en ze hebben het wss niet eens door)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:01:
[...]

Ik speel ook altijd met mezelf >:)
Together alone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52
Moet ik met warzone uitgaan van dezelfde FPS als normale multiplayer? Heb alleen warzone maar deze loopt niet heel top. Twijfel om volledige versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
nickdew schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:08:
Moet ik met warzone uitgaan van dezelfde FPS als normale multiplayer? Heb alleen warzone maar deze loopt niet heel top. Twijfel om volledige versie te kopen.
In principe wel ja. Weet niet of je bekend bent met de COD reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52
Skinnyice schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:12:
[...]

In principe wel ja. Weet niet of je bekend bent met de COD reeks?
Ja maar altijd op PS4 gespeeld. Weet dat de maps stukken kleiner zijn met domination of tdm. Vandaar mijn vraag of FPS dan ook veel hoger zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
nickdew schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:14:
[...]

Ja maar altijd op PS4 gespeeld. Weet dat de maps stukken kleiner zijn met domination of tdm. Vandaar mijn vraag of FPS dan ook veel hoger zou zijn.
Klopt, mappen zijn een stuk kleiner. Zitten ook veel mappen in van vorige Modern Warfare games. Die grootte moet je een beetje voor je zien. Al is dit jaar Ground War een stuk groter met ook meer mensen. Is echt veel keuze moet ik zeggen. Kan me herinneren dat MW in de aanbieding was, maar weet niet of dat nog steeds zo is. Vriend van me had hem voor de PC voor 40 uit m’n hoofd.

Als je een beetje goed bent kun je elk potje multiplayer wel minimaal 20 kills halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:26

ronalddus

Buffalo77

nickdew schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:14:
[...]

Er was een weekend dat je gratis de multiplayer kon spelen (een aantal geselecteerde maps/gamemodes).
Daar liep het wel een stuk beter dan in Warzone bij mij. Ik heb een wat gedateerde PC

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speelt er iemand met de M4A1 met .458 SOCOM 10-Round Mags - Magazine. Je hebt dan maar 10 kogels maar ze zijn wel echt sterk. Met attachments die zuiverheid van schieten verbeteren en quick reload erop echt dodelijk. Als je een zuivere aim hebt dus fijn omdat tegenstander sneller om gaat, iemand ervaring?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

NeoMe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:27:
Speelt er iemand met de M4A1 met .458 SOCOM 10-Round Mags - Magazine. Je hebt dan maar 10 kogels maar ze zijn wel echt sterk. Met attachments die zuiverheid van schieten verbeteren en quick reload erop echt dodelijk. Als je een zuivere aim hebt dus fijn omdat tegenstander sneller om gaat, iemand ervaring?
Genoeg filmpjes van gezien inderdaad maar ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd, vooral wanneer ik een squad van 3 a 4 tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Gisteren ook filmpje van gezien, maar ook daar meteen wel het advies bij gehad dat enkel in Solo's te doen.. als je dan strakke aim hebt is er geen issue.

Kom je tegen 3 of 4 man te staan heb je aan 10 kogels gewoon domweg te weinig.

Aangezien ik eigenlijk alleen trio's en vooral quad speel ga ik het dus maar niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

donvalentino schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:33:
[...]
Genoeg filmpjes van gezien inderdaad maar ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd, vooral wanneer ik een squad van 3 a 4 tegen kom.
TgR_KILLER schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:35:
[...]
Gisteren ook filmpje van gezien, maar ook daar meteen wel het advies bij gehad dat enkel in Solo's te doen.. als je dan strakke aim hebt is er geen issue.

Aangezien ik eigenlijk alleen trio's en vooral quad speel ga ik het dus maar niet proberen.
Ga ik het eens op Solo proberen. Thanks

[ Voor 49% gewijzigd door NeoMe op 08-05-2020 14:41 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
TgR_KILLER schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:35:
[...]

Heb het wel een paar keer geprobeerd.
eigenlijk inderdaad alleen aan te raden in solo.

en zelfs dan... het klopt dat je ze snel kilt, maar het zijn MAAR 10 kogels.
je aim moet echt perfect zijn wil je hem goed kunnen gebruiken, en zelfs dan ben jij eigenlijk nog soms die 11e / 12e kogel nodig want niemand weet elke kogel te landen.

zeker een aanrader om te proberen, maar het is naar mijn mening geen top wapen voor warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25

Vuvuzela

My spire is forming

En op close range? Als je wel bijna een heel magazijn op iemand kan landen, heb je dan een ttk voordeel vs smg?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venir
Vuvuzela schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:37:
En op close range? Als je wel bijna een heel magazijn op iemand kan landen, heb je dan een ttk voordeel vs smg?
TTK is dan 0.3/0.5 (4 headshots of 6 body shots). Bron: MW stats (App Store)

Aanradertje om dat appje te downloaden dan kun je de TTKs van de verschillende wapens met elkaar vergelijken. Tevens zit er handige informatie in over verschillende attachments (ads tijden, range increase vs mobility etc.) Let wel: deze TTK geldt alleen wanneer je alle schoten raak schiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Dat Double XP had ik wel even nodig. Van tier 48 naar tier 70 gegaan in paar dagen tijd, zonder veel moeite te doen. Nog 25 dagen voordat Season 3 voorbij is, ik ga de 100 tiers van mijn battlepass nu wel aantikken. Hoe ver zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrankyGamer

TheCrankyGamer

Yes im Cranky

Ik heb het 1 keer geprobeerd, en toen kwam ik erachter dat ik dus altijd een target track ipv snap.
En dan heb ik dus meer kogels nodig :P

Nu kan ik erop gaan trainen, maar ik voel die drang niet meer haha.

Ik denk dat als je een "snapping" speler bent, je hiermee erg hard kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Ik sluit mij aan bij wat @donvalentino zegt... het lage aantal kogels heeft mij er altijd vandaan gehouden om hem te gebruiken (buiten de tijd dat ik hem gold wilde krijgen). als je de damage van de socom round leuk vindt, probeer de Oden eens. die vond ik echt geweldig en heb daar ook een hele alnge tijd mee gespeeld. je start dan ook met een 20 round mag. Colossus supressor, 810mm barrel erop en aanvullen met wat je zelf wilt en gaan met die banaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Dus volgende week woensdag krijgen we normale solo's weer terug?
Waarom snappen ze nog steeds niet dat ze die nieuwe/tijdelijke/test modes als extra optie moeten toevoegen i.p.v. het vervangen van een al gevestigde modus. Op deze manier gaat iedereen op twitter en reddit natuurlijk weer lopen zeiken 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
shipment 10v10?
De spawns waren nog niet fked up genoeg 8)7

edit: keer gespeeld, en is wel lachen voor paar keer _O-

[ Voor 38% gewijzigd door SmokingCrop op 08-05-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Echt, zucht... Geef de gewone Solo's terug. Het complete doel van de Solo's is nu anders (niet voorzichtig overleven maar zoveel mogelijk cash verzamelen om te overleven). Als ik dat zou willen speelde ik wel Plunder...

[ Voor 67% gewijzigd door pagani op 08-05-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Laatst online: 14:49
NeoMe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:40:
[...]

[...]

Ga ik het eens op Solo proberen. Thanks
Ik zou eens de Odin proberen. Met de juiste attachments behoorlijk accuraat en je kan er zeker binnen 40-50 meter meerdere squadmembers mee wegvagen. Lange tijd mijn favo gun geweest, maar uiteindelijk toch gezwicht voor de makkelijke recoil van de GRAU en nu de Bruen LMG.

Die nieuwe solo mode ben ik wel fan van. Het stimuleert ten minste mensen om van hun plek te komen. Niks zo irritant als agressief spelen en dan vervolgens in je rug geschoten te worden als je eens een buy station bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
pagani schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:22:
Echt, zucht... Geef de gewone Solo's terug. Het complete doel van de Solo's is nu anders (niet voorzichtig overleven maar zoveel mogelijk cash verzamelen om te overleven). Als ik dat zou willen speelde ik wel Plunder...
Dit dus! Vind er ook vrij weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Voor wie wil weten waarom die snakeshot rounds zo heten en wat de damage er van zou moeten zijn... Ja dit zijn .22 versies maar dan nog, de inhoud qua pellets is hetzelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-05-2020 21:26 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
Weet er iemand hoe je de loadout kan kopieren van een wapen dat je net hebt opgeraapt in MP?

Dat kon, maar ik vind het niet meer..

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Op aandringen van een paar collega's ook maar Warzone gedownload. Gisteren wat solo geoefend en onverwachts 2e geworden. Hart in m'n keel!

Uiteindelijk zat de laatste persoon met z'n heartbeat detector in een hoekje te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:25
Iemand enig idee waarom bij mijn Renetti het vierkantje blijft staan dat er iets vrijgespeeld is (attachments) kant, terwijl heb helemaal heb vrijgespeeld? Ik zie ook nergens anders een vierkantje, behalve bovenaan.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 11:37
vuurtjih schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:54:
Iemand enig idee waarom bij mijn Renetti het vierkantje blijft staan dat er iets vrijgespeeld is (attachments) kant, terwijl heb helemaal heb vrijgespeeld? Ik zie ook nergens anders een vierkantje, behalve bovenaan.
De renetti heeft een onbruikbare merc foregrip:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pwTk5GdAfNM68Ii97VnMPNmC1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yH3N3z4V5cUUm6nFjTvMHKN9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik blijf het toch lastig vinden om met de AR Longshots te krijgen... Iemand tips voor bepaalde maps? Ik mis Shoothouse😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Groundwar. Als die niet crashen tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:25
.357 akimbo toch serieus generfd... ik vind ze zelfs nutteloos. Gisteren iemand die uit de ligt kwam staan opwachten, schoot zelfs voor zijn animatie was geëindigd, twee keer vol op hem met akimbo en toch werd hij niet gedowned. Gewoon absurd nutteloos wapen geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Gekkenwerk op Shipment :) ... misschien krijgen we BR op Shipment volgende keer :P

[ Voor 28% gewijzigd door RoaDHouse op 09-05-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:25
niels j schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:59:
[...]

De renetti heeft een onbruikbare merc foregrip:
[Afbeelding]
Maf spel 8)7

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
pina schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:56:
.357 akimbo toch serieus generfd... ik vind ze zelfs nutteloos. Gisteren iemand die uit de ligt kwam staan opwachten, schoot zelfs voor zijn animatie was geëindigd, twee keer vol op hem met akimbo en toch werd hij niet gedowned. Gewoon absurd nutteloos wapen geworden
En dat is heerlijk. Eindelijk kan ik een huis weer bestormen zonder dat ik oneshot word door een campende noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Iedereen vindt de nieuwe BR solo modus maar niks... Nou ik snap wel waarom... Het campen zit er voor deze noobs niet meer in! Dit mogen zsm ook toevoegen in Trio/Quads :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Ik heb het nog niet gespeeld maar lijkt mij dat iedereen lekker agressief kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Hebben jullie in MW ook nog steeds het issue dat het vinden van potjes in normale MP extreem lang duurt en in een hogere Ping zone zit? Heb er tot heden sinds de laatste update nog steeds last van. Kan ik er zelf wat aan doen, of is het wachten tot onze vrienden van development het issued-gelost hebben?

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Smit260 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:21:
Iedereen vindt de nieuwe BR solo modus maar niks... Nou ik snap wel waarom... Het campen zit er voor deze noobs niet meer in! Dit mogen zsm ook toevoegen in Trio/Quads :)
Maar Plunder hebben ze weer minder leuk gemaakt. Daar campen mensen juist meer omdat je meer geld verliest en kills meer geld oplevert. De objectives zijn veel minder interessant geworden en mensen durven juist minder snel risico’s te lopen. Wat mij betreft mogen ze dat snel weer terugdraaien..

Wat betreft de updates, ik had weinig problemen behalve lag op piek uren, maar ik heb nu al regelmatig gehad dat ik geen armor kon gebruiken, geen field upgrades kon oppakken of gebruiken en meldingen kreeg dat mijn inventory vol is.. als je opnieuw spawnt is het probleem opgelost maar erg vervelend.

[ Voor 20% gewijzigd door Andyk125 op 09-05-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Laatst online: 16-01 16:42
Campen moet je nu eigenlijk juist niet meer doen bij Plunder. Dan heb je de halve map op je dak door je icoontje van de King. Al veel potjes nu net op het einde verloren doordat je bak geld verliest als je dan dood gaat.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:20
Had net ook een mooie bug in Warzone: probeerde een teamlid terug te kopen maar kreeg steeds de melding dat hij al in de game was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Nee. Gewoon nee, geef mij maar de spanning van normaal potje solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10
pina schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:56:
Je krijgt er nu maar één iemand mee meer, daarna moet je reloaded, en ben je vaak al dood 😂

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vanmiddag mijn eerste Solo win, wel veel geluk bij een kill met een buggy maar de overige kills waren best netjes:
YouTube: First Warzone Solo win

Zit vaak wel bij de laatste 25, eens zien of ik dit kan herhalen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froop1992
  • Laatst online: 16-09-2024
Zit nou op Plunder op 165 wins in een maand. Samen spelen met lui die het snappen, en de hotspots van supply boxes weten is de sleutel tot succes. Vanavond ons record gehaald met 2.25 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Froop1992 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:52:
Zit nou op Plunder op 165 wins in een maand. Samen spelen met lui die het snappen, en de hotspots van supply boxes weten is de sleutel tot succes. Vanavond ons record gehaald met 2.25 miljoen.
Strategie is ieder voor zich, drop in ergens aan de buitenkant van de map, zo snel mogelijk van gebouw naar gebouw om supply boxes te openen en de missies negeren omdat die niet veel opleveren en vooral tijd kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Huh is de squad verwijdert?
Ik zit ineens niet meer in een squad en kan hem niet meer vinden ook.

Edit: logout/login en het werkt weer.

[ Voor 17% gewijzigd door stolkemans op 10-05-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Homeland schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:53:
[...]

Strategie is ieder voor zich, drop in ergens aan de buitenkant van de map, zo snel mogelijk van gebouw naar gebouw om supply boxes te openen en de missies negeren omdat die niet veel opleveren en vooral tijd kosten?
Niet de buitenkant van de map, maar de plekken waar je weinig actie kan verwachten. Ondertussen bounties in de buurt aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
Froop1992 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:03:
[...]

Niet de buitenkant van de map, maar de plekken waar je weinig actie kan verwachten. Ondertussen bounties in de buurt aan zetten
Of duik meteen op een Scavenger, laat je team in de lucht zweven zodat ze meteen naar de juiste box kunnen vliegen. Winkeltje opzoeken, loadout kopen en de match winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
NielsD91 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:12:
[...]

Of duik meteen op een Scavenger, laat je team in de lucht zweven zodat ze meteen naar de juiste box kunnen vliegen. Winkeltje opzoeken, loadout kopen en de match winnen.
Ik had het over Plunder. Scavengers zijn waardeloos, leveren veel te weinig op en kosten je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
Froop1992 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:16:
[...]

Ik had het over Plunder. Scavengers zijn waardeloos, leveren veel te weinig op en kosten je teveel tijd.
Ah, dacht over BR. Waardeloos? Binnen no-time heeft iedereen 6k+, ff bij elkaar gooien en je kunt van alles kopen. De rest kan namelijk meteen anders loot kisten openen en daar weer wat money uithalen.

[ Voor 11% gewijzigd door NielsD91 op 10-05-2020 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:25
Ik vind solo nu ook veel aangenamer. Iedereen speelt iets vrijer ipv met de billen dichtgeknepen... Het is veel minder verstoppertje en leuker dat je, mits voldoende geld, kan respawnen. Misschien moeten zeg er geld dat te vinden valt, iets verminderen want nu geraak je direct aan 15000 cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Die Grau is ook wel een lekker wapen hoor. Serieuze competitie voor mn M4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kenny_026 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:02:
Die Grau is ook wel een lekker wapen hoor. Serieuze competitie voor mn M4...
Had er laatst 1 opgepakt van de grond, geen idee wat voor specs dat ding had, maar 1 laserstraal waren die kogels, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Ghost in combinatie met heartbeat sensor is nog steeds (in sommigen gevallen) broken...
Heb nu 2x gehad dat ik ghost als perk had in WZ en de enemy mij ziet op de heartbeat sensor. Heb er een filmje van opgeslagen. Bloedirritant.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Cheezborger schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:27:
Dat Double XP had ik wel even nodig. Van tier 48 naar tier 70 gegaan in paar dagen tijd, zonder veel moeite te doen. Nog 25 dagen voordat Season 3 voorbij is, ik ga de 100 tiers van mijn battlepass nu wel aantikken. Hoe ver zijn jullie?
Ik zit op 135 nu maar dat gaat straks pijn doen om het weer gereset te zien :'( . Double XP is ook leuk als je hem zelf instelt in je regiment .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:05
WTF ik word helemaal niet meer in teams gegooid. Telkens als ik een potje wil starten zit ik in mijn eentje. Echt al 10x achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels j
  • Laatst online: 23-08 11:37
NukaWorldNL schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:17:
WTF ik word helemaal niet meer in teams gegooid. Telkens als ik een potje wil starten zit ik in mijn eentje. Echt al 10x achter elkaar.
Heb je fill squad wel aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:05
niels j schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:20:
[...]

Heb je fill squad wel aan staan?
Jesus stond ineens uit aja terwijl ik niks heb veranderd. Helemaal overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
  • Laatst online: 26-01 14:52
Net twee BR Stimulus Solo back-2-back wins! 15k en 13k games. Daarvoor beetje reticles proberen te unlocken in Plunder en dat schoot maar niet op.. Werd hier dus wel even blij van! Die 2e clip in het filmpje hieronder ook, hoe bracht ik het daar ooit levend vanaf.. Morgen gooi ik een video online van de gameplay, wie weet vinden jullie het leuk om te checken of eens samen te spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door hyperdry op 11-05-2020 01:20 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.