Ik ben nu lvl 155 battle pass 100 en 100% officer challlenges. nu maar is wat minder spelen.HugoVS schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:39:
[...]
Ik zit op 135 nu maar dat gaat straks pijn doen om het weer gereset te zien. Double XP is ook leuk als je hem zelf instelt in je regiment .
Heb het ook al paar keer gehad, dat squad fill ineens uit stond.NukaWorldNL schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:46:
[...]
Jesus stond ineens uit aja terwijl ik niks heb veranderd. Helemaal overheen gekeken.
Zal wel weer een nieuwe bug zijn, daar hebben we er gelukkig nog niet genoeg van in warzone
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Was vanaf de release van WZ eigenlijk niet meer echt bezig met de damascus grind maar afgelopen maand met alle dubbel xp, 24/7 Shipment en shoot the ship toch weer aardig wat stappen gezet. Heb de pistols, lmg's shotguns en knife gehaald en moet nu "alleen nog" de launchers en shield. Knife was trouwens één van de makkelijkste om te halen in combinatie met 24/7 shipment. Ben met de RPG en pila al aardig op weg, de andere twee heb ik nog geen eens max level.
Had paar maanden geleden eigenlijk al de handdoek in de ring gegooid maar zit nu zo dichtbij dat ik het toch wel wil afmaken.
Had paar maanden geleden eigenlijk al de handdoek in de ring gegooid maar zit nu zo dichtbij dat ik het toch wel wil afmaken.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Schattig dat je gelijk aanneemt dat iedereen die de nieuwe Solo's niks vindt een noob is.Smit260 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:21:
Iedereen vindt de nieuwe BR solo modus maar niks... Nou ik snap wel waarom... Het campen zit er voor deze noobs niet meer in! Dit mogen zsm ook toevoegen in Trio/Quads
Ik zou eigenlijk een Solo modus willen zoals vroeger Tactical Ops was: Dood is dood, geen Goulag. Sterker nog: Een realisme gebaseerde modus: Enkele parachute, geen armor (of zeer beperkt), geen heartbeat sensors en andere niet bestaande meuk, geen night vision sensors gebruiken overdag, een realistischer warmtebeeld van de warmtesensor (blurry met veel meer noise).
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 11-05-2020 09:57 ]
CoD/WZ beginner hier die sinds een paar dagen speelt...
Ligt het aan mij of komt er qua waarde niets in de buurt van Ghost en Cold Blooded? Telkens als ik alles tegen elkaar afweeg kom ik niet om die twee heen. Als je zo ver mogelijk wil komen in ieder geval. Hoe verder de game vordert, hoe meer UAV's er gespammed worden. Ook lijkt het erop dat 75% van de spelers met een heartbeat sensor rondloopt. Hoe kleiner het speelveld wordt, hoe groter de kans ook dat je gezien kan worden op de mini-map van andere spelers. Leuk dat ik dan ook kan kiezen voor een percentage minder damage van explosies bijv., maar dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Maar goed, ben nog niet bekend met enige meta's die spelen
Ligt het aan mij of komt er qua waarde niets in de buurt van Ghost en Cold Blooded? Telkens als ik alles tegen elkaar afweeg kom ik niet om die twee heen. Als je zo ver mogelijk wil komen in ieder geval. Hoe verder de game vordert, hoe meer UAV's er gespammed worden. Ook lijkt het erop dat 75% van de spelers met een heartbeat sensor rondloopt. Hoe kleiner het speelveld wordt, hoe groter de kans ook dat je gezien kan worden op de mini-map van andere spelers. Leuk dat ik dan ook kan kiezen voor een percentage minder damage van explosies bijv., maar dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Een barebones solo moduspagani schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:54:
[...]
Schattig dat je gelijk aanneemt dat iedereen die de nieuwe Solo's niks vindt een noob is.
Ik zou eigenlijk een Solo modus willen zoals vroeger Tactical Ops was: Dood is dood, geen Goulag. Sterker nog: Een realisme gebaseerde modus: Enkele parachute, geen armor (of zeer beperkt), geen heartbeat sensors en andere niet bestaande meuk.
- Geen gulag
- Geen Heartbeatcrap
- Geen loadouts
- Geen UAV
Oeh krijg hier al direct zin in, en haal gvd die skilloze RPG ook uit de game
edit: in de datamining was ook een 1 bullet = dead modus gevonden. Daar ga je pas next level campen tegenkomen
[ Voor 8% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 11-05-2020 09:58 ]
Je vergeet EOD, zeker met de RPG en c4 spam is dat een perk die levens red.yinx84 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:54:
CoD/WZ beginner hier die sinds een paar dagen speelt...
Ik gebruik geen cold blooded meer aangezien de goede snipers tegenwoordig geen nv scopes meer gebruiken omdat cb meta is.
Doet me erg denken aan Unreal Tournament en dan Instagib, dat was echt top, dan ging het echt alleen om skill van de speler.I ColoSsuZz I schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:57:
[...]
Een barebones solo modus![]()
- Geen gulag
- Geen Heartbeatcrap
- Geen loadouts
- Geen UAV
Oeh krijg hier al direct zin in, en haal gvd die skilloze RPG ook uit de game
edit: in de datamining was ook een 1 bullet = dead modus gevonden. Daar ga je pas next level campen tegenkomen
https://unreal.fandom.com/wiki/Instagib
Als ervaringsdeskundige (Damascus behaald!Rappa1985 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:53:
Was vanaf de release van WZ eigenlijk niet meer echt bezig met de damascus grind maar afgelopen maand met alle dubbel xp, 24/7 Shipment en shoot the ship toch weer aardig wat stappen gezet. Heb de pistols, lmg's shotguns en knife gehaald en moet nu "alleen nog" de launchers en shield. Knife was trouwens één van de makkelijkste om te halen in combinatie met 24/7 shipment. Ben met de RPG en pila al aardig op weg, de andere twee heb ik nog geen eens max level.
Ik ben achteraf gezien te laat begonnen met de launchers, die kosten namelijk enorm veel tijd en je bent vaak toch afhankelijk van tegenstanders om dingen in te zetten. Met de RPG schiet je bijvoorbeeld moeilijk UAV's uit de lucht dus ben je praktisch volledig afhankelijk van Counter UAV's en Personal Radars om specifieke cammo categorieën te behalen.
Ik schoot 3 tot 4 'normale wapens' naar goud terwijl ik de PILA naar goud schoot, en 5 tot 6 wapens voor de RPG.
Voor de Shield had ik achteraf gezien de SBMM beter kunnen misbruiken
Dus niet zoals ik je shield gaan doen terwijl je vrienden in je party aan het tryharden zijn en je in lobby's terecht komt bij tegenstanders die absoluut niet in paniek raken als je met een schild op ze afloopt.
Succes met de grind!
Thx voor de tip!Racing-Paradise schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:49:
[...]
Als ervaringsdeskundige (Damascus behaald!) kan ik jou, en alle andere Damascus jagers aanraden om de launchers zsm naar max level te knallen door kills te maken. Zodat je alle Cammo categorieën tegelijk kunt behalen, er zit nogal wat overlap in.
Ik ben achteraf gezien te laat begonnen met de launchers, die kosten namelijk enorm veel tijd en je bent vaak toch afhankelijk van tegenstanders om dingen in te zetten. Met de RPG schiet je bijvoorbeeld moeilijk UAV's uit de lucht dus ben je praktisch volledig afhankelijk van Counter UAV's en Personal Radars om specifieke cammo categorieën te behalen.
Ik schoot 3 tot 4 'normale wapens' naar goud terwijl ik de PILA naar goud schoot, en 5 tot 6 wapens voor de RPG.
Voor de Shield had ik achteraf gezien de SBMM beter kunnen misbruiken![]()
Dus niet zoals ik je shield gaan doen terwijl je vrienden in je party aan het tryharden zijn en je in lobby's terecht komt bij tegenstanders die absoluut niet in paniek raken als je met een schild op ze afloopt.![]()
Succes met de grind!
Was idd van plan om maar wat dubbel wapen xp tokens te burnen en nog even misbruik te maken van de 10 vs 10 shipment om de launchers te lvlen.
Die aerial killstreaks challenges gaan een tableflip festijn worden
edit:
Ben ik trouwens uit squad gekickt of is de hele tweakers.nl er mee gestopt? Prima verder maar viel mij opeens op dat ik niet meer in een squad zat.
[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 11-05-2020 11:34 ]
Goed bezig. Ik ook lvl 155 en 99% officer challenges.chimera2 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:47:
[...]
Ik ben nu lvl 155 battle pass 100 en 100% officer challlenges. nu maar is wat minder spelen.
Enige die ik nog moet zijn de IAV kills, op het moment 0 / 50 kills xD
Dat warground is niet echt iets voor mij..
Netjes man, respect! Veel ergernissen gehad of viel het mee?Racing-Paradise schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:49:
[...]
Als ervaringsdeskundige (Damascus behaald!) kan ik jou, en alle andere Damascus jagers aanraden om de launchers zsm naar max level te knallen door kills te maken. Zodat je alle Cammo categorieën tegelijk kunt behalen, er zit nogal wat overlap in.
Voor de Shield had ik achteraf gezien de SBMM beter kunnen misbruiken![]()
Dus niet zoals ik je shield gaan doen terwijl je vrienden in je party aan het tryharden zijn en je in lobby's terecht komt bij tegenstanders die absoluut niet in paniek raken als je met een schild op ze afloopt.![]()
Succes met de grind!
dat was ook 1 van de challenges waar ik super tegenop kee. Achteraf viel het echt super mee.tsjiller schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Goed bezig. Ik ook lvl 155 en 99% officer challenges.
denk max 10 potjes en ik had ze.
Bij mij werd deze niet goed getracked.tsjiller schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Goed bezig. Ik ook lvl 155 en 99% officer challenges.
Uiteindelijk 6 potjes moeten doen om tot de 50 te komen.
Gewoon in de basis campen tot er weer een nieuwe IAV spawned en dan heb je het redelijk snel gehaald.
Nadeel is wel dat ze niet in elke map zitten.
Ik heb de Renetti nu als akimbo, deze is nog wel leuk om te gebruiken als de afstand maar niet te groot is.unfor schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:04:
[...]
En dat is heerlijk. Eindelijk kan ik een huis weer bestormen zonder dat ik oneshot word door een campende noob.
Er zit gelukkig wat overlap in, een UAV telt als Aerial en als Support!Rappa1985 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:53:
[...]
Thx voor de tip!
Die aerial killstreaks challenges gaan een tableflip festijn worden
Supportstreaks kills voor de RPG waren mijn laatste Cammo's
Behoorlijk wat ergernisdonvalentino schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Netjes man, respect! Veel ergernissen gehad of viel het mee?

- ik vind het leuk om te spelen met een sniper maar maakte daardoor met mijn AR's geen longshots.
- Mounted kills moet ik mezelf ook echt toe zetten. (Om vervolgens 3 potjes te spelen met precies 0 mounted kills)
Maar door iedere keer een stukje of een ander wapen te doen kom je er uiteindelijk wel! Zorg voor afwisseling, je bent een wapen dat je niet goed ligt meer dan zat lang voordat je 'm op goud behaald.
Xclusiveace heeft er gisteren een mooie vergelijking van gemaakt:Kenny_026 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:02:
Die Grau is ook wel een lekker wapen hoor. Serieuze competitie voor mn M4...
YouTube: Best Assault Rifle in Warzone! (M4A1 vs Grau 5.56)
Beide wapens zijn ontzettend goede allrounders maar blinken net weer uit in wat andere gebieden.
Moet zeggen dat een Kilo141 ook een erg fijn wapen is. Zweeft een beetje tussen deze twee in.
Mooi om te lezen dat iedereen weer andere voorkeuren heeft. Heb zelf ook langs gespeeld met eerst M4 en daarna GRAU, maar nu toch definitief over naar M13 voor BR.Graft schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:34:
[...]
Xclusiveace heeft er gisteren een mooie vergelijking van gemaakt:
Beide wapens zijn ontzettend goede allrounders maar blinken net weer uit in wat andere gebieden.
Moet zeggen dat een Kilo141 ook een erg fijn wapen is. Zweeft een beetje tussen deze twee in.
Kilo vind ik dan weer niet zo bijzonder als ik die blueprints uit kistjes oppak (Dying Light bijv)
Moet zeggen dat die M13 toch steeds meer mijn voorkeur krijgt evenals de MK9, gewoon weer is wat anders en legt ook snel tegenstanders neer!Graft schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:34:
[...]
Owh beterRacing-Paradise schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:11:
[...]
Er zit gelukkig wat overlap in, een UAV telt als Aerial en als Support!
Supportstreaks kills voor de RPG waren mijn laatste Cammo's
Ja vond zelf denk ik ook de longshots en mounted kills het meest frustrerende omdat je daar weinig controle over hebt.[...]
Behoorlijk wat ergernis, er zitten een aantal draken van wapens tussen...
- ik vind het leuk om te spelen met een sniper maar maakte daardoor met mijn AR's geen longshots.
- Mounted kills moet ik mezelf ook echt toe zetten. (Om vervolgens 3 potjes te spelen met precies 0 mounted kills)
Maar door iedere keer een stukje of een ander wapen te doen kom je er uiteindelijk wel! Zorg voor afwisseling, je bent een wapen dat je niet goed ligt meer dan zat lang voordat je 'm op goud behaald.
Helemaal mee eens. Wat moest je daar je best doen om daar echt goed in te worden!Homeland schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:27:
[...]
Doet me erg denken aan Unreal Tournament en dan Instagib, dat was echt top, dan ging het echt alleen om skill van de speler.
https://unreal.fandom.com/wiki/Instagib
Helaas zijn games van tegenwoordig érg noob-friendly. Wat mij betreft is dat dan ook een beetje begonnen bij COD:MW2, waarbij je elkaar ontzettend makkelijk, zonder veel skill, kon killen middels een grenade launcher, RPG of tactical knife.
Dat is misschien fijn voor de casual spelers, omdat ze vaak ook nog een kill kunnen pakken. Hierdoor blijft het voor hen leuk. En wie blijft spelen, is eerder geneigd een battle pass of andere meuk te kopen. Voor de spelers die liever winnen op basis van skill, is dat een grote ergernis. Tegenwoordig zijn spelers wellicht te ongeduldig om écht goed te worden. Dus lopen skill-based games snel leeg.
Wat ik bij Warzone vooral lastig vind, is dat de time-to-kill heel erg lang is. Je kan eigenlijk niet zonder extended mag, omdat je flink wat kogels nodig hebt om iemand (met armor) down te krijgen. En als je iemand down hebt, komt zijn teammate om de hoek rennen, terwijl je aan het reloaden bent.
Die lange TTK komt wat mij betreft door de (mijn inziens) te grote waarde die armor heeft. Standaard heb je 100 HP, armor geeft je 150 HP extra. Armor verliezen geeft je een flink nadeel, dus is het aangaan van gevechten (zeker mid-late game) niet echt verstandig.
Ik zou daarom een soort hardcore modus wel erg interessant vinden.
Lange TTK? ik weet niet welk spel jij speelt, maar als ik 2-3 kogels met elk willekeurige AR in je hoofd pomp ben je weg hoor, armor of geen armor.Tk55 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:58:
[...]
Helemaal mee eens. Wat moest je daar je best doen om daar echt goed in te worden!
Helaas zijn games van tegenwoordig érg noob-friendly. Wat mij betreft is dat dan ook een beetje begonnen bij COD:MW2, waarbij je elkaar ontzettend makkelijk, zonder veel skill, kon killen middels een grenade launcher, RPG of tactical knife.
Dat is misschien fijn voor de casual spelers, omdat ze vaak ook nog een kill kunnen pakken. Hierdoor blijft het voor hen leuk. En wie blijft spelen, is eerder geneigd een battle pass of andere meuk te kopen. Voor de spelers die liever winnen op basis van skill, is dat een grote ergernis. Tegenwoordig zijn spelers wellicht te ongeduldig om écht goed te worden. Dus lopen skill-based games snel leeg.
Wat ik bij Warzone vooral lastig vind, is dat de time-to-kill heel erg lang is. Je kan eigenlijk niet zonder extended mag, omdat je flink wat kogels nodig hebt om iemand (met armor) down te krijgen. En als je iemand down hebt, komt zijn teammate om de hoek rennen, terwijl je aan het reloaden bent.
Die lange TTK komt wat mij betreft door de (mijn inziens) te grote waarde die armor heeft. Standaard heb je 100 HP, armor geeft je 150 HP extra. Armor verliezen geeft je een flink nadeel, dus is het aangaan van gevechten (zeker mid-late game) niet echt verstandig.
Ik zou daarom een soort hardcore modus wel erg interessant vinden.
Als er iets is wat dit spel niet heeft dan is het een lange TTK, als jij een speler niet in een halve clip neer krijgt zou ik zeggen werk aan je aim.
Speel zelf trouwens zonder extended mag (AR 30 kogels)
Vind een hardcore mode persoonlijk ook totaal niet passen bij een BR mode, daar zit nou eenmaal een dosis geluk bij omdat je van te voren niet alle informatie tot je beschikking hebt en er is niks zuurder dan met een double load-out + self res en een uav door 1 kogel in je rug dood te gaan.
Dat heeft al helemaal niks met skill te maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 11-05-2020 14:12 ]
Klopt, ik speel het meeste op Xbox en daar is headshotten (of mikken überhaupt) nogal lastig, vergeleken met PC. Aangezien je (op Xbox) crossplay niet uit kan zetten, leg je het snel af tegen pc spelers. Misschien klinkt het enorm noob, maar ik heb voor veel kills zeker 20 kogels nodig. Dan red je het (tegen meerdere vijanden) echt niet met een clip van 30.Ambition88 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:06:
[...]
Lange TTK? ik weet niet welk spel jij speelt, maar als ik 2-3 kogels met elke AR in je hoofd pomp ben je weg hoor, armor of geen armor.
Als er iets is wat dit spel niet heeft dan is het een lange TTK, als jij een speler niet in een halve clip neer krijgt zou ik zeggen werk aan je aim.No offence.
Wellicht niet dat je met 1 kogel dood bent, dat maakt het doodgaan natuurlijk nogal zuur. Maar wel zonder UAVs en perks, zodat je het speelveld meer gelijk trekt.Vind een hardcore mode persoonlijk ook totaal niet passen bij een BR mode, daar zit nou eenmaal een dosis geluk bij omdat je van te voren niet alle informatie tot je beschikking hebt en er is niks zuurder dan met een double load-out + self res en een uav door 1 kogel in je rug dood te gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Tk55 op 11-05-2020 14:15 ]
Ga binnenkort wat vaker op m'n PS4 Warzone moeten spelen, ipv m'n PC nu. Hebben jullie nog tips? Zie er ontzettend tegen op om met de controller te moeten spelen.
M'n sensitivity is in alle FPS altijd vrij laag. Gaat hetzelfde 'lager is beter' mantra ook op voor controller sensitivity? Of speelt met over het algemeen met gevoelige controls?
M'n sensitivity is in alle FPS altijd vrij laag. Gaat hetzelfde 'lager is beter' mantra ook op voor controller sensitivity? Of speelt met over het algemeen met gevoelige controls?
@yinx84 Weet dat je ook op je PC met controller kan spelen hé? 
In de oude CoD tijden had ik mijn controller sensitivity best hoog maar dat hangt er van af wat je zelf fijn vind.
In de oude CoD tijden had ik mijn controller sensitivity best hoog maar dat hangt er van af wat je zelf fijn vind.
[ Voor 46% gewijzigd door polopolo150 op 11-05-2020 15:27 ]
Hmm, misschien kan ik vast een beetje oefenen japolopolo150 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:25:
In de oude CoD tijdens had ik mijn controller sensitivity best hoog maar dat hangt er van af wat je zelf fijn vind.
Let's agree to disagree. De self res vind ik ook zoiets totaal ongeloofwaardigs en verpest eigenlijk een deel van de gameplay. Zoals die post een eindje hierboven waar hij tot vijf keer in een potje uit de dood opstaat, in hoeverre kun je dan nog spreken van dat je de beste BR speler in die game bent? (ondanks dat je wint, maar BR draait om al laatste overleven toch?)Ambition88 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:06:
[...]
Lange TTK? ik weet niet welk spel jij speelt, maar als ik 2-3 kogels met elk willekeurige AR in je hoofd pomp ben je weg hoor, armor of geen armor.
Als er iets is wat dit spel niet heeft dan is het een lange TTK, als jij een speler niet in een halve clip neer krijgt zou ik zeggen werk aan je aim.No offence.
Vind een hardcore mode persoonlijk ook totaal niet passen bij een BR mode, daar zit nou eenmaal een dosis geluk bij omdat je van te voren niet alle informatie tot je beschikking hebt en er is niks zuurder dan met een double load-out + self res en een uav door 1 kogel in je rug dood te gaan.
Nu is een van de taktieken die ik veel gebruikt zie worden naar de outskirts van de map gaan (ver buiten de cirkel) daar geld graaien (want er zijn toch praktisch geen tegenstanders) en dan met genoeg cash voor een hele reeks aan self revives terug de strijd in gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 11-05-2020 15:32 ]
Waar ben je het niet mee eens precies? ik geef alleen dat de TTK in cod totaal niet lang is.pagani schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:30:
[...]
Let's agree to disagree. De self res vind ik ook zoiets totaal ongeloofwaardigs en verpest eigenlijk een deel van de gameplay. Zoals die post een eindje hierboven waar hij tot vijf keer in een potje uit de dood opstaat, in hoeverre kun je dan nog spreken van dat je de beste BR speler in die game bent? (ondanks dat je wint, maar BR draait om al laatste overleven toch?)
Nu is een van de taktieken die ik veel gebruikt zie worden naar de outskirts van de map gaan (ver buiten de cirkel) daar geld graaien (want er zijn toch praktisch geen tegenstanders) en dan met genoeg cash voor een hele reeks aan self revives terug de strijd in gaan.
Ik vind self res sowieso een nutteloos iets 9 van de 10 keer ben ik al gefinished voor ik deze kan gebruiken.
Correct me if im wrong maar 5x opgestaan uit de dood? last time i checked kan je self revive maar 1x kopen per potje.
Moraal van de video. Ligt eraan wat je zelf fijn vind.Graft schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:34:
[...]

"Vind een hardcore mode persoonlijk ook totaal niet passen bij een BR mode", ik dus juist welAmbition88 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:42:
[...]
Waar ben je het niet mee eens precies? ik geef alleen dat de TTK in cod totaal niet lang is.
Ik vind self res sowieso een nutteloos iets 9 van de 10 keer ben ik al gefinished voor ik deze kan gebruiken.
Correct me if im wrong maar 5x opgestaan uit de dood? last time i checked kan je self revive maar 1x kopen per potje.
Misschien kan IW een hardcore BR mode uitbrengen voor trio's en dan BR quads er weer uit flikkerenpagani schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:22:
[...]
"Vind een hardcore mode persoonlijk ook totaal niet passen bij een BR mode", ik dus juist wel

Alvast excuses voor het niet meedoen aan de 'weekly tournament'
Ik ga geen warzone spelen
Het was zeker niet mijn beste game, en ik ben ook geen fan van self revs. Daarbij gezegd waren het drie redeploys en 2 revs. Self-revs staan voor mij in hetzelfde rijtje als AKIMBO en dat je RPG's vanuit de lucht kan schieten. Maarja, zolang de self rev in de game zit maak ik er gebruik van. De stimulus mode vind ik verder top, het motiveert je om te gaan hunten want als je een UAV popt en een kill maakt houdt je netto (veel) meer over dan je aan de UAV kwijt was. Campers zijn in deze mode slechter af (want: minder geld en minder respawns/gear) dan roamers die gaan voor contractjes en tevens het duel niet uit de weg gaan (meer geld, meer respawns/gear).pagani schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:30:
[...]
Let's agree to disagree. De self res vind ik ook zoiets totaal ongeloofwaardigs en verpest eigenlijk een deel van de gameplay. Zoals die post een eindje hierboven waar hij tot vijf keer in een potje uit de dood opstaat, in hoeverre kun je dan nog spreken van dat je de beste BR speler in die game bent? (ondanks dat je wint, maar BR draait om al laatste overleven toch?)
Verlies je hierbij 1 op de 3 duels dan is de game niet over maar kan je doorgaan door je intussen opgestapelde cash. Risk-reward is verschoven waardoor ondernemen van actie waardevoller is geworden.
Vraag me af of dat viable is, meeste locaties met veel kistjes liggen toch meer in de hotspots. Daarnaast kan je wel een hele bulk cash hebben, maar nog in 1x worden afgeknald+gekilld en je hebt niks aan je ene selfrev. 9/10 keer wordt je gelijk gefinished en heb je sowieso niks aan de selfrev. Dan heb je daarna nog maar een fractie van die cashlading over. Je kunt maar 1 selfrev tegelijk bezitten en hij is niet herbruikbaar, je kan dus niet looten en met 10 selfrevs op zak op pad gaan. Ook verschijnen selfrevs niet als loot. In mijn ervaring stapelt het geld zich echt snel op (30-40k) met 2-3 early kills van gasten die net ook volle bak geloot hebben uit een verse map. Dan zit je wel ff goed, vandaar ook dat die early UAVs asap massaal de lucht ingaanpagani schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:30:
[...]
En nog een toevoeging op die TTK discussie:
TTK is echt wel behoorlijk lang in Warzone met een full plate enemy = 250HP. Bijv. de M4 doet 28 damage op body en 42 op hoofd. Na 9 rake kogels (zonder headshot) is die alleen nog down. Tel er nog 5 bij op voor de kill. Dan heb je 14 kogels @ 800 rpm. 800 rpm = 1 kogel per 0,075 sec. 0,075 * 14 = 1,05 + 250ms ADS = 1,3 seconde. Dat is een behoorlijke tijd, en dat is dan als elke kogel raak gaat.
Je kan met een minder sterke gun zo 20 (rake) kogels kwijt zijn voor je 'm daadwerkelijk gefinisht hebt. Reken daarbij ook nog wat aim down sight time en je hebt een behoorlijke TTK. Waardoor headshots ook weer veel meer waard zijn omdat het de TTK flink verlaagd (= skill element)
[ Voor 20% gewijzigd door hyperdry op 11-05-2020 20:18 ]
De sensitivity ADS multiplier die je instelt van bv 0.9, is dat een waarde tov je horizontal stick sensitivity? Dus wanneer ik mijn horizontal stick sensitivity verhoog, verhoogt dat die ADS multiplier mee?
Op je ps4 kan je ook gewoon een toetsenbord en muis aansluiten:)yinx84 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:13:
Ga binnenkort wat vaker op m'n PS4 Warzone moeten spelen, ipv m'n PC nu. Hebben jullie nog tips? Zie er ontzettend tegen op om met de controller te moeten spelen.
This week in #ModernWarfare:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 11 mei 2020
— New Operator: Iskra available
— Shoot the Rusty Ship 24/7https://t.co/2RimD6QhsS pic.twitter.com/DsLHA5SHgR
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@hyperdry wat doe jij dan met je geld?
Self revives hebben mij toch vaak genoeg geholpen zeker op het einde van het spel of als je tegenstander wat verder weg is.
Self revives hebben mij toch vaak genoeg geholpen zeker op het einde van het spel of als je tegenstander wat verder weg is.
Ik haal ook een selfres hoor als het geld opstapelt, eerst UAVs. Ging meer op die reactie hierboven in, die reactie die de strekking heeft dat een win niet echt een verdiende win is als je selfrevs gebruikt.Chelseamarre123 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:56:
@hyperdry wat doe jij dan met je geld?
Hier nog een volledige Gameplay vid van een 15k win game in de nieuwe solo's (eerst game van m'n twee back-2-back solo wins gisteren), wie weet vind iemand 't leuk:
Net ook voor het eerst quads gewonnen met 2 maten, en de zus van een vriend.. Die met name voor de confusion tactics zorgde (bij onszelf, that is)
[ Voor 30% gewijzigd door hyperdry op 11-05-2020 23:43 ]
Zojuist mijn 20e warzone win gehaald 
Was een beetje een saaie win. We hadden een goede drop waar veel recons lagen en zagen in cirkel 2 al waar de cirkel bijna ging eindigen. Dat was nog boven military base. we zijn daan op een heuvel gaan liggen, net niet out of bounds. Daar hebben we iets van 20 minuten gelegen. Aan het eind nog 6 man gekilled, maar we hadden door de high ground wel een groot voordeel. Uiteindelijk eenvoudig gewonnen.

Was een beetje een saaie win. We hadden een goede drop waar veel recons lagen en zagen in cirkel 2 al waar de cirkel bijna ging eindigen. Dat was nog boven military base. we zijn daan op een heuvel gaan liggen, net niet out of bounds. Daar hebben we iets van 20 minuten gelegen. Aan het eind nog 6 man gekilled, maar we hadden door de high ground wel een groot voordeel. Uiteindelijk eenvoudig gewonnen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja hier nog een, totaal geen zin in dus sla even een week over.gekke-gerrit schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:17:
Alvast excuses voor het niet meedoen aan de 'weekly tournament'
Ik ook niet, ik speel ook geen warzone. Dat durf ik niet eens na alle berichten hier over n00b's die niet goed meespelen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Geen Warzone? Geen fan van BR of andere reden?
Warzone met randoms is 9/10x inderdaad een groot drama/frustratie festijnrenzo4000 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:04:
Ik ook niet, ik speel ook geen warzone. Dat durf ik niet eens na alle berichten hier over n00b's die niet goed meespelen![]()
Is dat niet enorm saai? En eigenlijk niet hoe het spel bedoeld is om te spelen?miicker schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 00:18:
Zojuist mijn 20e warzone win gehaald
Moet er niet aan denken om ergens 20 minuten gewoon te gaan liggen wachten totdat er iemand in m'n scope komt....ga dan toch liever jagen, maar ieder t zijne zullen we maar zeggen...
Craft beer specialist
Je zal vast af en toe een win pakken door helemaal uit te campen, je word er echter geen betere speler van.
Je word imo alleen beter door veel gevechten aan te gaan, als je dan vroeg verliest so be it.
Vaak kom ik gasten tegen in eind cirkel die nog niet de skills hebben om ook maar 1 kogel te raken, die vertrouwen alleen op puur geluk dat ze eens winnen.
Hier nog wat recente wins als iemand dat leuk vind om te kijken, p.s. ik ben geen 16 meer maar denk dat ik nog redelijk raak knal
https://streamable.com/blvq65
https://streamable.com/izmzel
Je word imo alleen beter door veel gevechten aan te gaan, als je dan vroeg verliest so be it.
Vaak kom ik gasten tegen in eind cirkel die nog niet de skills hebben om ook maar 1 kogel te raken, die vertrouwen alleen op puur geluk dat ze eens winnen.
Hier nog wat recente wins als iemand dat leuk vind om te kijken, p.s. ik ben geen 16 meer maar denk dat ik nog redelijk raak knal
https://streamable.com/blvq65
https://streamable.com/izmzel
[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 12-05-2020 10:24 ]
Snap deze game-style ook niet echt, tuurlijk wil je winnen maar speel liever een potje waarbij ik +10 kills maak en niet win met veel actie dan zoals hierboven.Jeroen87 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:28:
[...]
Is dat niet enorm saai? En eigenlijk niet hoe het spel bedoeld is om te spelen?
Moet er niet aan denken om ergens 20 minuten gewoon te gaan liggen wachten totdat er iemand in m'n scope komt....ga dan toch liever jagen, maar ieder t zijne zullen we maar zeggen...
Het gaat er natuurlijk om wie als laatste over blijft, dus in essentie is het wel de bedoeling van de gameJeroen87 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:28:
[...]
Is dat niet enorm saai? En eigenlijk niet hoe het spel bedoeld is om te spelen?
Maar wel enorm saai.
Ik heb campen nog niet kunnen vertalen naar een overwinning. Denk dat 90% van de overwinningen zijn gekomen door of gerusht te worden of mee bewegen met de cirkel.
Je word hier zo hard afgestraft als je in een huis gaat zitten in de laatste cirkel.
Je word hier zo hard afgestraft als je in een huis gaat zitten in de laatste cirkel.
Campen is nou eenmaal effectief in een BR omdat het doel is om te overleven. In Warzone misschien nog wel meer doordat je met Recon opdrachten kunt zien waar de cirkel eindigt.
Gaan voor de meeste kills is leuk, maar daar win je in een BR niet mee.
Thing is, er is ook nog zoiets als lol hebben. Ik denk dat veel mensen weinig lol hebben aan 20 minuten niks doen en dan afgeschoten worden door iemand die veel beter dan jou is omdat jij nooit getrained hebt in gevechten.dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:46:
Campen is nou eenmaal effectief in een BR omdat het doel is om te overleven. In Warzone misschien nog wel meer doordat je met Recon opdrachten kunt zien waar de cirkel eindigt.
Discord joinen en met mensen van hier samenspelenrenzo4000 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:04:
Ik ook niet, ik speel ook geen warzone. Dat durf ik niet eens na alle berichten hier over n00b's die niet goed meespelen![]()
Nou ik ben van mening dat in beweging blijven ( zeker laatste 2 cirkels ) effectiever is dan stil zitten en de cirkel constant te 'huggen'dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:46:
Je kan ook een keyboard en muis op je PS4 aansluitenyinx84 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:13:

20 minuten lang is inderdaad wel erg overdreven, maar af en toe even wachten en kijken wat er om je heen gebeurt kan wel helpen in plaats van rushen om overal als eerste te zijn.unfor schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:51:
[...]
Thing is, er is ook nog zoiets als lol hebben. Ik denk dat veel mensen weinig lol hebben aan 20 minuten niks doen en dan afgeschoten worden door iemand die veel beter dan jou is omdat jij nooit getrained hebt in gevechten.
En inderdaad, in de endgame zijn de laatst overgebleven huisjes een makkelijk doelwit omdat je weet dat daar mensen zitten.
Tja ieder zijn ding natuurlijk. Persoonlijk haal ik veel meer voldoening en lol uit een overwinning dan een ronde waarin ik 10 kills maak maar als 25e eindig. Daarnaast is het ook echt niet zo dat ik altijd ga campen. Ik denk dat misschien 4 of 5 van m'n 20 overwinningen zijn gekomen door snel de eindcirkel te weten en dan daar te gaan campen.unfor schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:51:
[...]
Thing is, er is ook nog zoiets als lol hebben. Ik denk dat veel mensen weinig lol hebben aan 20 minuten niks doen en dan afgeschoten worden door iemand die veel beter dan jou is omdat jij nooit getrained hebt in gevechten.
Veruit de meeste overwinningen hebben we te danken aan goede samenwerking en communicatie. Ook communicatie als mensen in de Gulag zitten helpt je team vaak om er weer uit te komen.
Hetgeen waar ik misschien nog het meest gebruik van maak is de gratis loadouts. Daar kun je mensen vaak ambushen. Daarnaast kun je zelf beslissen geen loadout te kopen als je weet dat er bijna een loadout aan komt.
Voor mensen die het nog niet weten: elke game zijn er 2 gratis loadout drops. Aan de linkerkant in het scherm zie je in welke cirkel je zit. Als deze cirkel wit is beweegt het gas niet, als hij rood is, dan is het gas aan het bewegen. De eerste loadout drop krijg je in cirkel 1 als het gas aan het bewegen is en er nog zo'n 15 seconden op de timer staat.
De 2e loadout krijg je in de 5e cirkel als het gas nog niet beweegt en timer op ongeveer 45 seconden staat.
Hangt er heel erg vanaf vanaf hoe je speelt. Ik kijk veel "aim down" dus heb de zoom level beweging relatief hoog/snel staan, als je veel vanuit de heup werkt kan de normale bewegingssnelheid misschien wat hoger moeten ... of juist niet. Vergeet niet ook te kijken naar je dead-zone van je joystick (stilstand/niet reageren), die heb ik naar beneden gebracht, kleiner gemaakt, omdat ik in de zoom dus een actievere beweging heb en al snel nauwkeurigheid wil.polopolo150 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:25:
... gecensureerd ...
Ik had me nog helemaal niet in die officer challenges verdiept, maar hier heb je toch eigenlijk bijna niets meer aan als je lvl 155 en battle pass 100 bent? Behalve natuurlijk dat het leuk is om iets te halen wat moeite kost.chimera2 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:47:
[...]
Ik ben nu lvl 155 battle pass 100 en 100% officer challlenges. nu maar is wat minder spelen.
XBL: theArthurrrr
Vaak wel, maar als je iets vooruit loopt op de zone zou ik wel aanraden om even een goede plek te zoeken om rustig je omgeving in de gaten te kunnen houden. En wanneer je je verplaatst altijd zoveel mogelijk met de zones mee draaien in plaats van er recht op af te gaan.I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:04:
[...]
Nou ik ben van mening dat in beweging blijven ( zeker laatste 2 cirkels ) effectiever is dan stil zitten en de cirkel constant te 'huggen'
Je hebt er ook niet veel aan.DeWaanzin schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:02:
[...]
Ik had me nog helemaal niet in die officer challenges verdiept, maar hier heb je toch eigenlijk bijna niets meer aan als je lvl 155 en battle pass 100 bent? Behalve natuurlijk dat het leuk is om iets te halen wat moeite kost.
Alleen iets om voor te spelen
@Racing-Paradise Heb jij nog tips voor die vehicle/groundstreak challenges voor de launchers? Viel mij wel al op dat personal uav en vtol lijken te tellen voor deze maar helaas is het niet meer mogelijk om lege voertuigen uit te schakelen.
Heb hem laatst ook weer eens opgestart na wat time off. Speel dan wel graag solo maar wat is de solo versie nu een grote shitshow geworden zeg met die free redrops.. Had bijna 10 man gekilled ging aantal keer dood en uiteindelijk met een kill of 10 40e geworden..
Nee dat trekt mij absoluut niet, geef mij maar lekker standard solo BR, lekker je eigen weg vinden en dood is dood (op gulag na, wat nog steeds gaaf is). Jammer, want had wel zin om wat solo's the spelen..
Nee dat trekt mij absoluut niet, geef mij maar lekker standard solo BR, lekker je eigen weg vinden en dood is dood (op gulag na, wat nog steeds gaaf is). Jammer, want had wel zin om wat solo's the spelen..
Dan ga je er toch zelf opzitten?Rappa1985 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:29:
@Racing-Paradise Heb jij nog tips voor die vehicle/groundstreak challenges voor de launchers? Viel mij wel al op dat personal uav en vtol lijken te tellen voor deze maar helaas is het niet meer mogelijk om lege voertuigen uit te schakelen.
ben bezig de Oden op goud te krijgen, maar wat een langzaam apparaat is dat zeg.
Maar die nieuwe playlist met shipment, rust en shoothouse kan ik wel waarderen.
[ Voor 34% gewijzigd door kipneck op 12-05-2020 20:05 ]
Servers weer down? Kan geen enkele match vinden..

Yes, hier ook.I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:19:
Servers weer down? Kan geen enkele match vinden..
Heb nog tot 20:00 prima kunnen spelen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En toen ging het misRivanov schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:31:
Heb nog tot 20:00 prima kunnen spelen..
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik kon net wel een quad match vinden, maar trios wil niet lukken.
Ik moest weer even wennen na alleen maar 10vs10 Shipment gespeeld te hebben, wat een rust in die maps!kipneck schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:51:
Waar ik vooral erg van baalde in die 10vs10 modes is dat je soms tig keer voor de tegenstander spawned en geen schijn van kans had.
XBL: theArthurrrr
Gister na veel frustratie de JOKR gold gehaald. Voornamelijk groundstreaks/vehicles waren een grind. Had dit in GW gedaan, met de strella maar even switchen naar nieuwe playlists van kleine maps. Hopelijk gaat dat sneller en zijn lucht killstreaks makkelijker neer te halen.
Nope!
Nope!

[ Voor 31% gewijzigd door Rappa1985 op 13-05-2020 09:47 ]
Ik ben nu met de Scar bezig maar ik merkte dat die Oden zo onzuiver is dat dit ongeveer het enige wapen was wat ik zovaak mounten op een muurtje om wat meer stabiliteit te krijgen dat die TOPO camo's vanzelf gingen.kipneck schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:51:
ben bezig de Oden op goud te krijgen, maar wat een langzaam apparaat is dat zeg.
Hij is wel erg traag inderdaad maar hij is wel onwijs sterk op afstand. De scar om een of andere reden ook trouwens
Nickname KasPlantje.
Zodra ik de challenge met de Amped perk had behaald stapte ik over op de Spotter perk zodat alles targets veel beter te zien en volgen waren. Eigenlijk nooit problemen gehad met die specifieke challenge, wel vaak even een omweg genomen om een Shield Turret/Sentry Gun te slopen.Rappa1985 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:29:
*Twijfel nu of de Ammo boxen ook mee tellen voor die challenge
Alle challenges behaald in de reguliere multiplayer (Niet in Warzone of Ground War!) dus ook geen lege voertuigen uitgeschakeld om de challenges te behalen.
JokR is trouwens heel makkelijk te levelen op Shipment door vanaf C naar A te schieten. (Container muur bij A)
Kills, Attack & Defender challenge in één.
[ Voor 12% gewijzigd door Racing-Paradise op 13-05-2020 11:45 ]
Zijn er ook mensen die met de FAL spelen? Wil die nu een beetje gaan levelen en was benieuwd naar jullie mods.
Met welk tweede primaire wapen zouden jullie deze combineren (in Warzone)?
Misschien kan je hem gebruiken als marksman rifle? Focus op range en daarnaast een smg/ar die je goed bevalt voor close range.SixFo schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:31:
Zijn er ook mensen die met de FAL spelen? Wil die nu een beetje gaan levelen en was benieuwd naar jullie mods.
SKS en EBR vind ik persoonlijk ook chill ipv een sniper op zijn tijd.
Erg sterk, maar je moet er wel zin in hebben. Meestal was ik het na een paar potjes beu omdat ik pijn in m’n vinger kreeg van dat getap. Dacht dat het cijfermatig de gun met de snelste TTK was, mits je de optimale fire rate kan matchen. Combineren met mp7 of aug met ammo conversion.SixFo schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:31:
Ik speel vrij vaak met de FAL, zowel in gewone MP als in Warzone.SixFo schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:31:
Zelf speel ik met:
-Monolithic supressor
-Extended mag
-Commando foregrip
-Stippled Grip Tape
-Canted Hybrid sight
Waarvan de sight natuurlijk inwisselbaar is voor je eigen voorkeur. Zeker in Warzone vind ik het voor de FAL wel heel fijn om in ieder geval optics te hebben die 3 tot 3,5 keer zoom hebben.
Ik combineer hem eigenlijk nooit met een tweede primaire wapen, omdat je in Warzone eigenlijk vrij veel wapens kunt vinden die potent zijn voor close range (vind de FAL niet fijn voor close range en cqc) en ik liever Ghost heb. Meestal pak ik dan een SMG of een shotgun, daar zou ik ook voor gaan met een class met Overkill. Zoals hierboven al gezegd zijn de MP7 en de AUG dan denk ik je beste opties.
Je kan gewoon 2 loadouts maken, 1 met overkill, de ander met ghost.Hompu schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:13:
[...]
Ik speel vrij vaak met de FAL, zowel in gewone MP als in Warzone.
Zelf speel ik met:
-Monolithic surpressor
-Extended mag
-Commando foregrip
-Stippled Grip Tape
-Canted Hybrid sight
Waarvan de sight natuurlijk inwisselbaar is voor je eigen voorkeur. Zeker in Warzone vind ik het voor de FAL wel heel fijn om in ieder geval optics te hebben die 3 tot 3,5 keer zoom hebben.
Ik combineer hem eigenlijk nooit met een tweede primaire wapen, omdat je in Warzone eigenlijk vrij veel wapens kunt vinden die potent zijn voor close range (vind de FAL niet fijn voor close range en cqc) en ik liever Ghost heb. Meestal pak ik dan een SMG of een shotgun, daar zou ik ook voor gaan met een class met Overkill. Zoals hierboven al gezegd zijn de MP7 en de AUG dan denk ik je beste opties.
Dan pak je eerst de overkill loadout en daarna de ghost loadout en pak je je oude wapen weer op.
Dit inderdaad. Standaard routine geworden. Nadeel is alleen met huidige solo mode dat iedereen de buying stations en loadout drops campt.unfor schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:16:
[...]
Je kan gewoon 2 loadouts maken, 1 met overkill, de ander met ghost.
Dan pak je eerst de overkill loadout en daarna de ghost loadout en pak je je oude wapen weer op.
[ Voor 12% gewijzigd door Rappa1985 op 13-05-2020 13:33 ]
Hahaha! Lol! Je zou nog kunnen proberen af te vuren terwijl je er al op zit. Ga vanavond nog eens kijken, want ik wil die Pila ook goud hebben.
Verwijderd
Ik heb gisteren voor het eerst Warzone gespeeld, wat een gaaf spel!
Bij mn eerste potje ging ik wel lekker (vond ik), maar ik ging dood door mijn eigen gasmasker.. hebben meer last gehad van dese bug?
Mijn gameplay, aan het einde van de video zie je wat ik bedoel:
YouTube: Call of Duty Modern Warfare: Warzone Battle Royale Solo Gameplay (No...
Bij mn eerste potje ging ik wel lekker (vond ik), maar ik ging dood door mijn eigen gasmasker.. hebben meer last gehad van dese bug?
YouTube: Call of Duty Modern Warfare: Warzone Battle Royale Solo Gameplay (No...
Haha, dat niet eerder gehad. Wel dat ik dood ga doordat mijn voertuig bij een raam of deur staat en ik dan bij het naar binnen klimmen opeens geplet wordt.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:00:
Deze wel eens gezien trouwens? (Kijk tot het einde)
https://twitter.com/StoolGametime/status/1242901738878877696
[ Voor 39% gewijzigd door Giant87 op 13-05-2020 14:12 ]
Ik zou zweren dat dit gepatched was ....blijkbaar nietVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:00:
edit: Toch wel, tijdje terug:
Raar dat jij er dan toch nog last van had.Warzone
- Fix for the gas mask animation interrupting and blocking players from deploying their parachute.
[ Voor 25% gewijzigd door Rappa1985 op 13-05-2020 14:15 ]
Val je niet gewoon te pletter?Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:00:
Xbox Live: Miesjh NL
Ik denk dat hij zijn parachute niet kon activeren ivm de bekende "gas mask" bug
Ik ben zowel met de Jokr als met de Strella aan het spelen.Rappa1985 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:37:
Gister na veel frustratie de JOKR gold gehaald. Voornamelijk groundstreaks/vehicles waren een grind. Had dit in GW gedaan, met de strella maar even switchen naar nieuwe playlists van kleine maps. Hopelijk gaat dat sneller en zijn lucht killstreaks makkelijker neer te halen.
[...]
[YouTube: Nope!]
Nope!![]()
Jokr; Veel damage + lock maar traag
Strella weinig damage + geen lock + onwijs snel.
Tip je kan uav ook makkelijk neerhalen maar hij schiet een beetje met een boogje Dut je moet er meestal iets boven mikken. Ik heb een schematische tekening gemaakt mik op de groene stip en het zou goed moeten komen. Hij moet wel redelijk dicht bij zijn. goed
/f/image/T3YTIOK3oLEbk5sK2AJHj471.png?f=fotoalbum_large)
Nickname KasPlantje.
@GerGio Thx voor het voorbeeld, dat is inderdaad ongeveer de plek waar je moet schieten. Hieronder nog een ander voorbeeld wat werkt op de kleinere maps:

Het blijft toch wel tricky, nog even op oefenen.

Het blijft toch wel tricky, nog even op oefenen.
Pff, het is toch wat met die tracking. Geven ze je zóveel challenges, unlocks en weet ik wat nog meer. En dan kunnen ze na meer dan een half jaar nog steeds niet goed dit allemaal bijhouden.
Gelukkig krijgen we er wél elke keer nieuwe verfjes en sleutelhangers bij. Dat is immers Heul Belangrijk
Gelukkig krijgen we er wél elke keer nieuwe verfjes en sleutelhangers bij. Dat is immers Heul Belangrijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik begin echt een grafhekel te krijgen aan die klote stun nades in de gulag, al zo vaak verloren omdat je kut meer kan doen nadat je zon stuk op je bakkes hebt gehad.
Als ze de gulag eens aanpassen en geen nades en shit meegeven, dan win ik de helft meer.
Als ze de gulag eens aanpassen en geen nades en shit meegeven, dan win ik de helft meer.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Of gewoon zorgen dat je niet gestuned wordt 😉TgR_KILLER schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:38:
Ik begin echt een grafhekel te krijgen aan die klote stun nades in de gulag, al zo vaak verloren omdat je kut meer kan doen nadat je zon stuk op je bakkes hebt gehad.
Iemand een idee hoe je het beste/snelste die smoke granade challenge kan halen?
[ Voor 8% gewijzigd door Buizerd__NL op 13-05-2020 23:47 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Die clear weapon en clear operator zijn zooooooooooooooo fijn, nooit meer oneindig veel groene icoontjes die je amper weg krijgt omdat je 10 loadouts hebt.
Laat me raden, je speelt op pc? Console gamers hebben er namelijk amper last van, die kunnen vrij eenvoudig doorspelen terwijl ze gestunned zijn.TgR_KILLER schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:38:
Oh? Hier een console speler maar gestund kan ik echt bijna niets, paar centimeter lopen, iets draaien. Ben ik in gevecht ... dan ben je effectief al dood. Onzin claim op console speler, er is een perk ...miicker schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:51:
[...]
Laat me raden, je speelt op pc? Console gamers hebben er namelijk amper last van, die kunnen vrij eenvoudig doorspelen terwijl ze gestunned zijn.
... gecensureerd ...
Speciaal voor jou dan:hamsteg schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 00:13:
[...]
Oh? Hier een console speler maar gestund kan ik echt bijna niets, paar centimeter lopen, iets draaien. Ben ik in gevecht ... dan ben je effectief al dood. Onzin claim op console speler, er is een perk ...
https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=dwjr3y
En deze:
https://www.reddit.com/r/...u_can_turn_twice_as_fast/
[ Voor 8% gewijzigd door miicker op 14-05-2020 00:16 ]
dit dus. Ik ben nu al bijna een maand bezig met het unlocken van de striker, hiervoor moet ik tijdens een slide een kill maken en dat 2x in 15 potjes. Dus in totaal 30 kills. Je zou denken makkie, maar ik heb nu minimaal 50 potjes shipment gespeeld waarin ik 100% zeker minimaal 2x een kill tijdens een sliding heb gemaakt en de teller staat nog steeds op 8/15Vrijdag schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:43:
Pff, het is toch wat met die tracking. Geven ze je zóveel challenges, unlocks en weet ik wat nog meer. En dan kunnen ze na meer dan een half jaar nog steeds niet goed dit allemaal bijhouden.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Een half jaar geleden was dat idd zo.miicker schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 00:15:
[...]
Speciaal voor jou dan:
https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=dwjr3y
En deze:
https://www.reddit.com/r/...u_can_turn_twice_as_fast/
Nu niet meer.
unfor schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:01:
[...]
Een half jaar geleden was dat idd zo.
Nu niet meer.

Is dit voor spelers die hem niet via battlepas hebben gehad? Kan mij namelijk niet herinneren hier een challenge voor gedaan te hebben.amahusu schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 07:40:
[...]
dit dus. Ik ben nu al bijna een maand bezig met het unlocken van de striker, hiervoor moet ik tijdens een slide een kill maken en dat 2x in 15 potjes. Dus in totaal 30 kills. Je zou denken makkie, maar ik heb nu minimaal 50 potjes shipment gespeeld waarin ik 100% zeker minimaal 2x een kill tijdens een sliding heb gemaakt en de teller staat nog steeds op 8/15
Ik zie het voordeel in de vergelijking video maar woorden als "amper last" en "vrij eenvoudig" zou ik absoluut niet gebruiken. Op welk platform je ook speelt, stun is bijna altijd gelijk aan dood. Kan de kills op één hand tellen die ik heb gehaald terwijl ik stunned was en dat was voornamelijk omdat ik al de goede kant op keek.miicker schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:51:
[...]
Laat me raden, je speelt op pc? Console gamers hebben er namelijk amper last van, die kunnen vrij eenvoudig doorspelen terwijl ze gestunned zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Rappa1985 op 14-05-2020 08:48 ]
Dit is inderdaad voor de mensen die hem niet via de battlepas hebben gehaald. Ik moet wel zeggen dat ik nu niet echt een fan was van de striker. Geef mij maar een P90 of MP5Rappa1985 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:44:
[...]
Is dit voor spelers die hem niet via battlepas hebben gehad? Kan mij namelijk niet herinneren hier een challenge voor gedaan te hebben.
Nickname KasPlantje.
Amper last is inderdaad overdreven, maar console speler kunnen in een veel vloeiendere beweging doordraaien dan pc spelers, dat maakt het een stuk speelbaarder.Rappa1985 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:44:
[...]
Ik zie het voordeel in de vergelijking video maar woorden als "amper last" en "vrij eenvoudig" zou ik absoluut niet gebruiken. Op welk platform je ook speelt, stun is bijna altijd gelijk aan dood. Kan de kills op één hand tellen die ik heb gehaald terwijl ik stunned was en dat was voornamelijk omdat ik al de goede kant op keek.
Yep, PC, lekker dan. Geen wonder dan mijn stuns (als ik ze al raak) soms weinig lijken te doen.miicker schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:51:
[...]
Je kan gewoon niet meer draaien, als het nou enkel het zicht was wat vertroebeld was. maar je kan gewoon niet meer bewegen, dus gewoon klaar.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.