Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ook laten weten als het goed gaat👍🏼
Op de Discord gaat het nu weer gezellig en positief! Leuk mannen. Laten we dit voortzetten en lekker game met elkaar.

https://discord.gg/JW4egmR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb nu een tijdje Warzone gespeeld op een gratis account en waar ik normaal battle royale games maar zo zo vind is dit toch wel erg vermakelijk, maar toch wil ik ook wel de volledige Modern Warfare game kopen voor m'n Xbox. Normale multiplayer blijft toch ook wel good fun.
Omdat ik geen zin heb om steeds de disc te wisselen wil ik een digitale game kopen (cdkey / Game code). In de pricewatch zie ik alleen fysieke disks en alles boven de 60 euro, wat ik toch wel wat veel vind voor een game die al een half jaar oud is.
Weet iemand een goed adres voor een legale, gegarandeerde, game code?

(Als dit niet de juiste plek is om dit te vragen, excuses. Ik kon geen beter topic vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
OMG! Daarstraks in solo 2 gasten tegen gekomen die samen werkten!! Heb ze wel afgemaakt 😎, ff later was ik wel dood 😢
YouTube: Players are teaming up in warzone solo!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 14:45
B!g Boss schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:11:
OMG! Daarstraks in solo 2 gasten tegen gekomen die samen werkten!! Heb ze wel afgemaakt 😎, ff later was ik wel dood 😢
Of die ene rende gewoon in paniek weg van jouw skills :P Zag er netjes uit hoe je bezig was die match, lekker aggressieve plays :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 18:31
TgR_KILLER schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:02:
[...]

Yep, PC, lekker dan. Geen wonder dan mijn stuns (als ik ze al raak) soms weinig lijken te doen.
Je kan gewoon niet meer draaien, als het nou enkel het zicht was wat vertroebeld was. maar je kan gewoon niet meer bewegen, dus gewoon klaar.
Je moet weinig geloven van wat Miicker zegt, ik heb ook benen van beton als ik wordt gestunned....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
Voor de Twitch / Mixer streamers die op een makkelijke manier highlights en clips willen genereren, gebruik www.athenascope.com
Deze site analyseert je stream en maakt daar automatisch clips en highlights van.

Echt super handig!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Sinds vorig weekend ook maar eens begonnen. Na fanatiek MW3 gespeeld te hebben, deze maar eens geïnstalleerd om de tijd te doden.

Speel dan wel voornamelijk Blood Money. Vind het wel vet hoe je van een kut potje toch in eens bovenaan eindigt.

Nickname: TrickyHunter#2797972

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 08:37
s3-10 emblem niet verkregen na het completen van rank progression :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 23:28
2 dagen terug een potje gewonnen, en vanavond maar 1 potje quads gespeeld (daarvoor 1 solo, maar die modes in zijn huidige vorm vind ik echt ruk xD). We waren als laatste quad over tegen 3 teams met nog 1 man ofzo.. dus uiteraard gewonnen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOswAi284TXvblXmADkdg-WSEvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQjdh0FRO9keCiF8mwkCwcY9.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10
murky123 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:07:
s3-10 emblem niet verkregen na het completen van rank progression :?
Is een bug en bekend bij IW

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44

mvds

Totally awesome!

Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:31:
Voor de Twitch / Mixer streamers die op een makkelijke manier highlights en clips willen genereren, gebruik www.athenascope.com
Deze site analyseert je stream en maakt daar automatisch clips en highlights van.

Echt super handig!
Je kan alleen nergens iets terugvinden op die site over kosten :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
mvds schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:01:
[...]

Je kan alleen nergens iets terugvinden op die site over kosten :/
Omdat het ook niets kost?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rivanov schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:05:
[...]

Omdat het ook niets kost?
Nou, ook dat zie ik dus nergens staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
mvds schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:07:
[...]

Nou, ook dat zie ik dus nergens staan :)
Ik snap je argwaan niet? Je maakt een gratis profiel aan op de website en je koppelt je Twitch account. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rivanov schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Ik snap je argwaan niet? Je maakt een gratis profiel aan op de website en je koppelt je Twitch account. That's it.
Het is geen argwaan hoor, ik zie een bedrijf die een dienst aanbied en om te zien of het interessant is voor mij zou ik graag willen weten of er kosten aan verbonden zijn, en daar is dus echt gewoon 0,0 over te vinden op de site. En om nou een account aan te maken, mijn gegevens dus allemaal af te geven en daarna pas te zien dat er kosten zijn zie ik niet zitten :) Dus gewoon raar dat er geen info over te vinden is. Vrijwel alle gratis services geven meteen op de eerste pagina aan dat het gratis is, en zo hoort het ook vind ik :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Hij is binnen hoor :D

Had het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt als ik gewoon altijd een launcher bij me had gehad als secondary :P

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Rappa1985 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:54:
Hij is binnen hoor :D

[YouTube: Never again XD]

Had het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt als ik gewoon altijd een launcher bij me had gehad als secondary :P
Congrats! :Y)

Ben nog met de launchers bezig, enkel de Jokr en RPG nog. RPG -> Support killstreaks, Jokr Ground based killstreaks. Erg afhankelijk van tegenstanders die CUAV's en Personal UAV's spawnen |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:44
Netjes zeg... mooi hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:38
Zo, vandaag weer 3 warzone overwinningen erbij. Eentje in quads en 2 in trio’s! Ben weer afgestapt van die iron sights en terug naar mijn integral hybrid scopie. Merk dat ik daarmee veel effectiever ben!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag aan de ervaren spelers. Hoe valide is hipfire in dit spel?

Zit er aan te denken om een m4 of mp5 met attachements die hipfire accuracy verhogen als secondary in een load out te stoppen voor indoor verkenning, voornamelijk om hoeken te clearen. Is dat bij voorbaat kansloos of kan het aardig werken? Ben nog niet zo bekend met de mechanics. In Battlefield 4 had je ook attachements voor hipfire en dat werkte echt goed.

[ Voor 24% gewijzigd door yinx84 op 16-05-2020 01:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

yinx84 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 01:40:
Vraag aan de ervaren spelers. Hoe valide is hipfire in dit spel?

Zit er aan te denken om een m4 of mp5 met attachements die hipfire accuracy verhogen als secondary in een load out te stoppen voor indoor verkenning, voornamelijk om hoeken te clearen. Is dat bij voorbaat kansloos of kan het aardig werken? Ben nog niet zo bekend met de mechanics. In Battlefield 4 had je ook attachements voor hipfire en dat werkte echt goed.
Met de smgs win je het op close quarters altijd vanuit hipfire, daar heb je geen laser voor nodig. Waar je m.i. meer aan hebt is een barrel grip, daarmee pak je wel flinke winst wat betreft accuracy zonder ads.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
amahusu schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Met de smgs win je het op close quarters altijd vanuit hipfire, daar heb je geen laser voor nodig. Waar je m.i. meer aan hebt is een barrel grip, daarmee pak je wel flinke winst wat betreft accuracy zonder ads.
Thanks :) En hoe denk je over de m4 met laser en die grip? Kan die zich meten met smgs qua hipfire? Zou wel ideaal zijn aangezien je die prima ook op langere afstanden kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Batiatus schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:20:
[...]

Congrats! :Y)

Ben nog met de launchers bezig, enkel de Jokr en RPG nog. RPG -> Support killstreaks, Jokr Ground based killstreaks. Erg afhankelijk van tegenstanders die CUAV's en Personal UAV's spawnen |:(
Thx!

Ik loop nu ook standaard rond met Personal UAV's, CUAV's en Vtol =D Zo dankbaar tijdens de grind als andere ze in de lucht gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
yinx84 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Thanks :) En hoe denk je over de m4 met laser en die grip? Kan die zich meten met smgs qua hipfire? Zou wel ideaal zijn aangezien je die prima ook op langere afstanden kan gebruiken.
Ik gebruik een combi van M4 en MP7 door de perk overkill. Zou alleen een M4 met hipfire niet echt gebruiken, vaak leg je dit af tegen een SMG.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, heb een paar sniper challenges gehaald door gebruik te maken van een marksman. Gek, maar wel fijn, want ik kan helemaal niet quickscopen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 26-09 21:46
Toevallig vanmiddag ook een clip gezien waar 2 trio's/squads samen aan het spelen waren. Allemaal dezeflde skin en schoten gezamelijk een voertuig kapot en vervolgens met z'n alle naar de loot stormen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 18:31
yinx84 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Ik weet zo even niet de stats van de M4 uit mijn hoofd, maar dit lijkt mij niet het wapen voor run&gun om snel hoeken te clearen. Mocht je willen leunen op hipfire kan het ook interessant zijn om je attachments zo te tunen dat je aim down sight qua tijd omlaag gaat. Dan kan je alsnog tijdens het schieten sneller accuraat mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Of je neemt een smg, zet er een goede optic op en gaat hardcore spelen, dan kun je er zowel close als long range mee shredden :+ (zo haal ik tenminste het makkelijkst alle long range challenges voor alle camo unlocks)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
GerGio schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Ik ben nu met de Scar bezig maar ik merkte dat die Oden zo onzuiver is dat dit ongeveer het enige wapen was wat ik zovaak mounten op een muurtje om wat meer stabiliteit te krijgen dat die TOPO camo's vanzelf gingen.
Hij is wel erg traag inderdaad maar hij is wel onwijs sterk op afstand. De scar om een of andere reden ook trouwens
Oden is just mn favo wapen met de hoogste kd _O- in hardcore heb je maar 1 kogel nodig zo sterk is ie. Vind hem ook juist heel zuiver, maar wel traag

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
FireFoz schreef op zondag 17 mei 2020 @ 02:28:
[...]

Oden is just mn favo wapen met de hoogste kd _O- in hardcore heb je maar 1 kogel nodig zo sterk is ie. Vind hem ook juist heel zuiver, maar wel traag
Bij mij is dat juist weer de Scar en de AK. Ook allebei maar 1 kogel in hardcore nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:36
Weet iemand hoeveel % XP boost je krijgt als je season 3 koopt?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:36:
Zou season 3 niet meer halen, duurt volgens mij niet heel lang meer!
FireFoz schreef op zondag 17 mei 2020 @ 02:28:
[...]

Telkens als ik in warzone een oden op pak raak ik geen knikker.. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Korkss op 17-05-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:36:
10 procent, maar aangezien seizoen 3 nog maar tot 2 juni loopt, zou ik wachten op seizoen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Vandaag ineens problemen met mijn microfoon. Potje gespeeld waar niets aan de hand was, vervolgens in de lobby aan het wachten en het microfoon geluid was ineens weg. Ik kan teamgenoten wel horen praten, alleen zij mij niet.

We zaten in een Playstation party. Daarna enkel een party aangemaakt in Warzone maar ook hier geen gehoor. Aan instellingen is niets gewijzigd. Als test met een telefoon gebeld d.m.v. dezelfde koptelefoon en hier wel microfoon geluid.

Is dit een bekend probleem? En kan iemand wellicht helpen? Playstation is opnieuw opgestart en de audio settings voor de zekerheid al gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
@Korkss @GeertH bedankt voor jullie reactie! Geen zorgen ik ben al vanaf dag 1 bezig om level 100 te worden, momenteel ben ik level 62 en ga ik de battlepas pas kopen in de laatste week. Als het moet met de tierskipp,

Heb season 1 & 2 ook op deze manier gedaan, zo haal je de laag levels tiers eerst easy en kan je de hoogste na level 60 met de tierskip doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Een draw in Team Deathmatch wauw..
Die heb ik nog niet eerder gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqa5J3vac-W2IwbvB9-a9OnDU6E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YP02LNYcELalxpzilOzQg5rW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5o05UPXnwFyU_M2yLIaX3jPlI44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gjnq6dbOAlY7niFS7IjxrmnZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat je season 3 niet moet halen/kopen.
Het gaat erom hoe ver je al bent met de season 3 battle pass. Als je op level 100 bent krijg je 1000CP op het moment dat je je battlepass activeert.

Ik had 500CP, ik heb er 500CP bijgekocht en Season 3 gekocht. Omdat ik level 100 was op de BattlePass had ik dus meteen weer 1000CP. Zo kan ik meteen Season 4 ook kopen.

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
gekke-gerrit schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:18:
Het gaat erom hoe ver je al bent met de season 3 battle pass. Als je op level 100 bent krijg je 1000CP op het moment dat je je battlepass activeert.

Ik had 500CP, ik heb er 500CP bijgekocht en Season 3 gekocht. Omdat ik level 100 was op de BattlePass had ik dus meteen weer 1000CP. Zo kan ik meteen Season 4 ook kopen.
Sorry wist niet dat het zo werkte. Dacht dat je gewoon op level 1 begon. Maar je ranked dus wel al zonder pass en krijgt geen rewards, pas als je hem “activeert” krijg je alles?! Dan is het misschien wel handig hem te kopen ja. Goeie tip _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Korkss schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:13:
[...]

Sorry wist niet dat het zo werkte. Dacht dat je gewoon op level 1 begon. Maar je ranked dus wel al zonder pass en krijgt geen rewards, pas als je hem “activeert” krijg je alles?! Dan is het misschien wel handig hem te kopen ja. Goeie tip _/-\o_
Ja precies, je krijgt alles wat je tot dan toe behaald hebt. Dus je krijgt, indien je level 100 bent, de gehele inhoud van de battlepass en 1000 CP waarmee je Season 4 kan kopen

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren in ground war een schaamteloze cheater tegengekomen.
Killcam teruggekeken, hij was met een kar98 zonder scope aan het spelen en zag me niet eens, toch direct headshot. Ik snap de lol daar niet van. Hij eindigde ook als eerste 57 tegen 3 ofzo.
Wilde hem achteraf rapporteren, maar dat lukte me niet. Moet je tijdens het potje doen zeker?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wat is jullie mening over de MP7?

Ik speel Warzone nog niet zo lang dus heb nog geen feeling bij alle wapens, maar ik had de MP7 geloot tijdens een potje en ging me toch vervolgens op een killstreak. Bij head-on duels ben ik eigenlijk niet één keer in gevaar gekomen, zo snel ging men neer en op medium range had ik ook absoluut geen problemen. Langere range niet kunnen testen.

Maar mis ik hier iets? Dat ding heeft zo'n hoge ROF en valt zo makkelijk te handelen... voor m'n gevoel nog makkelijker dan de M4 waar ik voornamelijk mee gespeeld heb. Na wat verder testen is de hipfire ook zeer straks.

What's the catch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Korkss schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:13:
[...]

Yes en daarom kijk ik eerst hoever ik kom zonder hem te kopen, mocht ik dan voorbij level 80 komen maar level 100 niet redden dan koop ik de tierskip pack. Maar ook de eerste 50 levels zijn makkelijker te halen dan die na de 50,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

yinx84 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 07:57:

Ik speel Warzone nog niet zo lang dus heb nog geen feeling bij alle wapens, maar ik had de MP7 geloot tijdens een potje en ging me toch vervolgens op een killstreak. Bij head-on duels ben ik eigenlijk niet één keer in gevaar gekomen, zo snel ging men neer en op medium range had ik ook absoluut geen problemen. Langere range niet kunnen testen.

Maar mis ik hier iets? Dat ding heeft zo'n hoge ROF en valt zo makkelijk te handelen... voor m'n gevoel nog makkelijker dan de M4 waar ik voornamelijk mee gespeeld heb. Na wat verder testen is de hipfire ook zeer straks.

What's the catch?
range :+

het is en blijf een smg, dus tenzij je hardcore speelt moet je wel dichtbij komen om de shootouts te winnen. Buiten dat is het ook mijn favo gun, maar ik neig ook meer naar een run&gun speelstijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

yinx84 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 07:57:

What's the catch?
Range, hoewel de MP7 redelijk mee kan komen tot midrange doen bepaalde assault rifles het daarboven wel wat beter. Mijn favoriete klasse momenteel is een M4 met 3x scope gericht op range en accuracy en een MP7 gericht op mobility. Niet de meest spannende of originele wapens maar het werkt fantastisch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:10
Yes ik heb eindelijk de platinum Launchers unlocked. Dat was me wel een aardige grind. Het is wel mijn tweede set platinum. Na de SMG's. Overigens ben ik ook al wel bijna klaar met de Assault rifles. Misschien al wel vananvond want ik moet alleen de AK47 nog en dan heb ik die binnen. Dan kan ik daarna nog even de Grau doen van de week. \

Ik vind in warzone SMG's sowieso wel relax. ik heb meestal wel een MP5 of een P90 bij. De MP7 is supergoed maar de P90 vind ik gewoon wat lekkerder spelen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
https://youtu.be/3JMbOk8nIwI
Ik hield echt rekening met alles in dit matchke. Positioneerde me goed, mijn loadout met Ghost en cold blooded snel gekocht, heel rustig gespeeld... En dan loop ik gelijk ne retard recht vooruit op hét laatste... Dom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
B!g Boss schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
https://youtu.be/3JMbOk8nIwI
Ik hield echt rekening met alles in dit matchke. Positioneerde me goed, mijn loadout met Ghost en cold blooded snel gekocht, heel rustig gespeeld... En dan loop ik gelijk ne retard recht vooruit op hét laatste... Dom...
Wat zonde! Op het einde schiet vaak de spanning erin ;)

Staat trouwens je motion blur aan? Ik kan daar echt niet mee spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ben nog steeds verbaast over die draw in TDM van gisteravond..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• worldfastest
  • Laatst online: 20-08 15:25
G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:52:
Ben nog steeds verbaast over die draw in TDM van gisteravond..
Niet zo bijzonder. Wel vaker gehad.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
Tk55 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:37:
[...]

Wat zonde! Op het einde schiet vaak de spanning erin ;)

Staat trouwens je motion blur aan? Ik kan daar echt niet mee spelen :9
Motion blur? Heb ik eerlijk gezegd nog niet bekeken. Best uitzetten dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
B!g Boss schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Motion Blur, Film Grain, Depth of Field, Vsync en alle post processing dit de scherpte er af haalt, altijd uitzitten in een shooter. Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee en genereert alleen maar input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ze hebben het weer mooi voor elkaar. Speel anderhalve week Warzone en krijg nu toch de behoefte om MW te kopen. Eigenlijk alleen al voor het feit dat ik meer met wapens wil oefenen in andere game modes die wat sneller gaan, in plaats van maar elke 15 min een encounter hebben. Ook zodat ik m'n wapens sneller kan levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
B!g Boss schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Wanneer je (snelle) bewegingen maakt, worden de beelden geblurd. Dat ziet er mooi uit, zoals je in films ziet.

Het nadeel is dat bij bewegen je beeld dus minder scherp wordt. Hierdoor zie je omgeving en vijanden minder duidelijk, waardoor je eigenlijk tijdens het bewegen slecht je omgeving/vijanden kunt zien.

Hier een video met timestamp die het goed uitlegt.
YouTube: Tech Focus - Motion Blur: Is It Good For Gaming Graphics?

De motion blur in MW is nogal heftig, dus ik heb het direct uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren een mooi potje Solo gedaan, 10 kills met enkel een death op de 12e plek :) Wanneer wordt eigenlijk de Solo weer de normale Solo met Gulag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:10
pagani schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:10:
Gisteren een mooi potje Solo gedaan, 10 kills met enkel een death op de 12e plek :) Wanneer wordt eigenlijk de Solo weer de normale Solo met Gulag?
ik hoop morgen en ik hoop op duo's

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:43
Hoop ook eens dat ze wat andere wapens in de loots stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Chelseamarre123 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:49:
Hoop ook eens dat ze wat andere wapens in de loots stoppen.
Gok dat ze dat pas over 2 weken doen bij season 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
GerGio schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:58:
[...]

ik hoop morgen en ik hoop op duo's
Dit hoop ik ook. Helemaal klaar met die stimulus crap

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Laatst in een TDM iemand doodgegooid met een grenade, zal me ook niet vaker gebeuren. Gelukkig heb ik de film nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
saert schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:46:
Vandaag ineens problemen met mijn microfoon. Potje gespeeld waar niets aan de hand was, vervolgens in de lobby aan het wachten en het microfoon geluid was ineens weg. Ik kan teamgenoten wel horen praten, alleen zij mij niet.

We zaten in een Playstation party. Daarna enkel een party aangemaakt in Warzone maar ook hier geen gehoor. Aan instellingen is niets gewijzigd. Als test met een telefoon gebeld d.m.v. dezelfde koptelefoon en hier wel microfoon geluid.

Is dit een bekend probleem? En kan iemand wellicht helpen? Playstation is opnieuw opgestart en de audio settings voor de zekerheid al gereset.
Dit heb ik sinds dat ik een Sony Gold headset heb gekocht. Dan zit ik in een party en plotseling hoort 1 van de party members me niet meer. Terwijl de anderen me wel horen. Het enige wat dan helpt is de party leaven en opnieuw joinen.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
6de , 10 kills solo.
YouTube: YouTube
De win zit er tegenwoordig niet meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:51
gekke-gerrit schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:18:

Hehe inderdaad! Ik heb season 1 gekocht voor €9,99. Vervolgens heb ik door te spelen Season 2 en 3 gewoon gratis kunnen krijgen. Inmiddels heb ik 1300CP bij elkaar gespaard en dus ready voor Season 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

DIe talon skin(Cold Creek), play 2 plunder matches is gewoon niet te voltooien. Blijft maar niet meetellen.

Zie dat het ook een bug is op de AV website, maar dat hij bij sommige mensen wel telt. iemand nog goede tips daarvoor?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Infinity Ward has not yet shed light on what Call of Duty: Modern Warfare Season 4 will bring. But now, data miners have revealed potential weapon additions for the upcoming season from in-game files. The leaks originate from Redditor JeaneJWE, who posted the detailed information on r/modernwarfare subreddit. After that, prominent CoD leaker, TheGamingRevolution, featured the weapon leaks in a recent video on YouTube. They foresee the upcoming season bringing two to three new weapons.

Both JeaneJWE and TheGamingRevolution provide an early look and give an idea of the progression of the development line for the weapons. The evidence and information they provide suggest that the possible new additions include Galil AR, APC9 SMG, Vector SMG, HK G28 DMR, and the XM109 anti-material rifle.
XM109 zou geweldig zijn, een extra sniper is meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Sevyx schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:44:
DIe talon skin(Cold Creek), play 2 plunder matches is gewoon niet te voltooien. Blijft maar niet meetellen.

Zie dat het ook een bug is op de AV website, maar dat hij bij sommige mensen wel telt. iemand nog goede tips daarvoor?
Heb je de 3 missions ervoor wel voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:40
Sevyx schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:44:

Gewoon Plunder (bloodmoney) blijven spelen, ik had hetzelfde probleem in eerste instantie.
Alsnog kunnen unlocked door gewoon wat meer potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:25
Ik ben bezig om de kleur Obsidian te unlocken voor mijn M13, nu heb ik al meer als 10 potjes gehad waarbij ik meer als 15 kills had, maar hij telt deze niet op.. De teller blijft op 0 staan, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
dropkikker schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:42:
Ik ben bezig om de kleur Obsidian te unlocken voor mijn M13, nu heb ik al meer als 10 potjes gehad waarbij ik meer als 15 kills had, maar hij telt deze niet op.. De teller blijft op 0 staan, hebben jullie dit ook?
Yes, zelfde probleem hier! Ze worden wel meegeteld, maar tellertje blijft op 0 ;)
Als je de game herstart zal je zien dat ze er ineens wel bij staan.

Is 1 van de weinige bugs in deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:25
En dat herstarten helpt bij dus ook niet helaas :'(
I ColoSsuZz I schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:48:
[...]

Yes, zelfde probleem hier! Ze worden wel meegeteld, maar tellertje blijft op 0 ;)
Als je de game herstart zal je zien dat ze er ineens wel bij staan.

Is 1 van de weinige bugs in deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
P.E.No.1 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:25:
[...]

Dit heb ik sinds dat ik een Sony Gold headset heb gekocht. Dan zit ik in een party en plotseling hoort 1 van de party members me niet meer. Terwijl de anderen me wel horen. Het enige wat dan helpt is de party leaven en opnieuw joinen.
Dat heb ik helaas al eens gedaan. Zonder resultaat. Erg frustrerend.

Andere members die hier een oplossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
saert schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:42:
[...]

Dat heb ik helaas al eens gedaan. Zonder resultaat. Erg frustrerend.

Andere members die hier een oplossing voor hebben?
Triple A game _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Two updates have arrived in Warzone – a change to Gulag weapons and a new item.

First, players will now find SMGs and assault rifles in the Gulag. While you can still receive a shotgun or pistol, be aware that different weapon classes are now being handed out in this fight for your life. The new weapon choices include the AK-47, M13, Kilo 141, Ram-7, Striker 45, and more. SMGs and assault rifle both expand the range of engagements in the Gulag, so be careful if you decide to rush your opponent.

The Armor Box is a new item available in all modes in Warzone. Similar to a Munitions Box, this item can be used by the entire team to replenish their armor before or after an engagement. Find the Armor Box in ground loot, Supply Boxes, or purchase it at a Buy Station to make sure you’re protected before you get into a battle.

Brush up on the fundamentals in a new limited-time mode – Classic Battle Royale. This mode strips down Battle Royale and features no Buy Stations, no Contracts, and no Gulag. If you’re out, you’re out. Survive the enemies and the ever-collapsing circle to be the last team standing.
Oeh ARs en SMGs in Gulag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
This new update is patch update 1.21 and is 20.2GB on PS4, 31GB on Xbox One, and is 30GB (if you own Modern Warfare) or 26.1GB (if you only own Warzone) on PC.
/edit: Update is live op mijn Xbox.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2020 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Haha dat gaat een mooie chaos worden in de gulag! :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Wat? Weer 30GB update... :F
Dus we hebben ondertussen 230 GB nodig voor wat multiplayer maps, wat guns en 1 BR map, wel beetje triest :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
En het is weer dinsdag, de dag voor nieuwe playlists en een update :)
Hopelijk komt dropzone terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:55:
Wat? Weer 30GB update... :F
Dus we hebben ondertussen 230 GB nodig voor wat multiplayer maps, wat guns en 1 BR map, wel beetje triest :F
Komen bijna op het punt dat mijn oude PS4 met 500GB maar 1 game geïnstalleerd kan hebben :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Pff, ligt het aan mij of voelt de game opeens erg vreemd aan na de update? Kills voelen heel anders aan en ik lijk ook veel meer te 'missen' qua hit-rate nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:08

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 15:13
Helaas niet de gehoopte BR Duo :(

CardMapr.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Als mensen nu thuiswerken en van plan zijn vanmiddag of vanavond te spelen, zet nu alvast die update aan. Deed net een half uurtje over 30GB. Heb momenten gehad dat ik 2 uur bezig was, sinds ze die speed cap erop hebben gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 15:13
Damm, update is 22GB.. CoD is de enige game die ik geïnstalleerd kan hebben op mijn 500GB PS4.

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-09 16:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:10
En de game is alweer broken na een update...
Na 10 minuten nu al twee potjes lost connection gehad. Ben er alweer klaar mee. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 14:52

Jeroen87

Bier Connaisseur

Hoezo halen ze de Trio Plunder eruit, en zetten ze Quad Plunder terug....bied dan beide modi aan!
Soms spelen we maar met 2, en heb liever geen random 2 andere gasten erbij, zonder communicatie etc. doen die vaak zomaar maar wat...

Bied dan gewoon een scala aan mogelijkheden aan.

Craft beer specialist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
RPG's zijn ook flink generfd: Reduced the RPG kill radius for players with full armor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:08
hotymoty schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:17:
RPG's zijn ook flink generfd: Reduced the RPG kill radius for players with full armor.
Goed dat ze dat gedaan hebben, zo irritant die RPG's.. of ben ik de enige die dit vind?

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

mvrooij schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Goed dat ze dat gedaan hebben, zo irritant die RPG's.. of ben ik de enige die dit vind?
Waarom?

[Video: https://gamerdvr.com/gamer/miesjh-nl/video/97839280]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:45
Serieus? Quad plunder? Pfff. Bij Trio plunder heb je al zo vaak quitters. Met Quad plunder ga je dit nog veel meer krijgen. Teleurstellend.

Ik zou ook wel een pistol only modus willen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cheezborger op 19-05-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Skinnyice schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:42:
Als mensen nu thuiswerken en van plan zijn vanmiddag of vanavond te spelen, zet nu alvast die update aan. Deed net een half uurtje over 30GB. Heb momenten gehad dat ik 2 uur bezig was, sinds ze die speed cap erop hebben gezet
Afkloppen met een half uurtje. Kom hier niet boven de 0,5mb/sec uit, waar ik in het verleden een tienvoud haalde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:09
Twee lockups gehad, kon niks..doen ze wel is aan playtesten ?

Had ook 'n red key card, voor n bunker denk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Blijkbaar kunnen de bunkers nu open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Heel gaaf!

ik probeer zojuist ook even een paar potjes maar het is weer om te janken. Allerlei rare bugs in de audio en al 4 van de 5 games eindigden met infinite lag en een "connection error". Testen ze die updates wel?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PF96
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-08 21:52
Een aantal maanden geleden, toen ik net begon met het spelen van MW, speelde ik een potje hardpoint welke volledig in het donker was. Iedereen speelde met nightvisions etc.

Ik heb deze gamemode daarna nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee hoe dit heette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
De meta in de gulag gaat wel enorm veranderen, nu. Dat merk je direct. Met een AR in de gulag moet je écht gaan sneaken.

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
PF96 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:53:
Een aantal maanden geleden, toen ik net begon met het spelen van MW, speelde ik een potje hardpoint welke volledig in het donker was. Iedereen speelde met nightvisions etc.

Ik heb deze gamemode daarna nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee hoe dit heette?
Hij zou er nu in moeten zitten als Realism Moshpit with NVG playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 08:50
Echt waar alweer, 300kb voor een 30Gb patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PF96
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-08 21:52
Rappa1985 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:56:
[...]

Hij zou er nu in moeten zitten als Realism Moshpit with NVG playlist.
Aha de term 'NVG' was inderdaad waar ik naar opzoek was. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
BoB_HenK schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:05:
[...]

Afkloppen met een half uurtje. Kom hier niet boven de 0,5mb/sec uit, waar ik in het verleden een tienvoud haalde :(
Misschien had ik geluk, of was ik op tijd (rond half 10 / 10 uur aangezet volgens mij?) Tegen de tijd dat ik dacht "ik ga weer verder met mn werk" slurpte die hem binnen met ong 180mbs. Uur later checkte ik even en was die klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Jeroen87 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:17:
Hoezo halen ze de Trio Plunder eruit, en zetten ze Quad Plunder terug....bied dan beide modi aan!
Soms spelen we maar met 2, en heb liever geen random 2 andere gasten erbij, zonder communicatie etc. doen die vaak zomaar maar wat...

Bied dan gewoon een scala aan mogelijkheden aan.
Dat niet alleen maar als je niet met een groep speelt, zit je nu met 3 vreemde mensen opgescheept. Waarvan er jammer genoeg altijd wel 1 of 2 tussen zitten die er niets van begrijpen. Naja weer tijd om andere dingen te gaan doen tot de tijd dat ze weer Plunder trio's introduceren.

Begrijp echt niet wat ze aan het doen zijn, eerst van Plunder trio's naar quads. Waarbij veel mensen toch vragen om trio''s. Toch terug naar trio's en nu weer quads. Waarom bieden ze het gewoon niet allebei aan. Het lijkt wel alsof ze mensen expres geïrriteerd willen laten zijn.

Jammer dat in plaats van alleen bugs op te lossen en weer tal van andere problemen bij komen. Testen ze dan niets voordat ze een update uitbrengen? De game loopt wel beter bij mij, maar ziet er echt slecht uit, de draw distance en texture kwaliteit is nu wel heel erg slecht terwijl de instellingen exact hetzelfde zijn. |:(
Pagina: 1 ... 85 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.