Maar ondertussen maak je je wel druk over aim assist voor een console pleb.amahusu schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:15:
Daarnaast denk ik dat de massa gewoon MW opstart en wil knallen, mij zal het ook een zorg zijn wat mijn FOV is, hoeveel fps ik haal en wat de refreshrate van m'n monitor is.
ik maak me helemaal nergens druk over, het is puur een constatering en ik heb er vrede mee. Wat ik zeg: ik ben geen goede pc speler, dus dat ik ingemaakt wordt door goede (en ook slechtere) console spelers is nu eenmaal zo (mede dankzij aim assist). Het is aan mij om m'n skills bij te schaven, console spelers mogen hun aim assist houdenunfor schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:17:
[...]
Maar ondertussen maak je je wel druk over aim assist voor een console pleb.
Het enige wat ik met m'n vorige post probeerde duidelijk te maken is dat jij er allemaal pc technische dingen bij gaat halen waarom pc gamers een voordeel hebben t.o.v. console gamers, maar niet alle pc gamers tweaken de hell aan hun pc en game instellingen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Idd bij mij ook al een tijd.crimby schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:36:
Dacht even met de lunch een paar potjes te doen, maar kan het spel niet eens starten “Unable to access online services”.
PSN: Mondaatje
Hier een PS4 Pro op 4k HDR 28 Inch scherm met toetsenbord en muis, gaat goed hoor iedereen heeft denk ik zijn voor en nadelen, merk niet echt problemen tegenover PC, Xbox/PS4 controller spelers. Hackers nog niet echt tegen gekomen gelukkig.
Ik ben erg blij met de crossplay functionaliteit waardoor ik en mijn maten gezamenlijk kunnen spelen met een PS4, Xbox of PC. Merk dat de gene met controller soms wel iets moeizamer bewegen dan de gene met toetsenbord en muis.
Ik ben erg blij met de crossplay functionaliteit waardoor ik en mijn maten gezamenlijk kunnen spelen met een PS4, Xbox of PC. Merk dat de gene met controller soms wel iets moeizamer bewegen dan de gene met toetsenbord en muis.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Servers down op Xbox Live?
Unable to access online services krijg ik als melding.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier hangt ie op fetching online profile...Rivanov schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:26:
Volgens Activision natuurlijk niks aan de hand

Vanochtend nog prima kunnen spelen. Nu niet meer.
Op Reddit lees ik dat er meer mensen last van hebben.
Op Reddit lees ik dat er meer mensen last van hebben.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier kom ik er (pc) ook niet in.
Slechts een keer een hacker tegengekomen, helaas wel de enige andere overgebleven speler in solo. Die zweefde ineens naast mijn heli en schoot me neer
Slechts een keer een hacker tegengekomen, helaas wel de enige andere overgebleven speler in solo. Die zweefde ineens naast mijn heli en schoot me neer

Ik net tijdens het spelen wat lag.
Even herstarten.
Nu kom ik niet meer ingame!
You have been disconnected ....
Even herstarten.
Nu kom ik niet meer ingame!
You have been disconnected ....
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Die speelt met ps4. Ik op pc.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Op de ps4 heb ik dit al een uur of 3... Kan onmogelijk connecten. Laadt even en dan Connection failed, unable to access online services.Rivanov schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:26:
Had de game om half 1 even opgestart en kreeg een update, daarna ook problemen met unable to acces online services,
Was erg aan het twijfelen om de hele game aan te schaffen, maar ben toch maar weer blij dat ik het niet gedaan heb. Ook vindt ik het vreemd dat men voor een grote update mensen de kans geeft om ook van de multiplayer te genieten. Sommige beslissen om de game dan toch te kopen omdat ze de multiplayer ook leuk vinden, maar na de aanschaf moet men de week erop 30gb downloaden en men verandert van alles. Hele vreemde manier, kijk eens wat een goede game we hebben, maar nadat je hem aanschaft voeren we veranderingen door waardoor alles nog slechte functioneert..
Was erg aan het twijfelen om de hele game aan te schaffen, maar ben toch maar weer blij dat ik het niet gedaan heb. Ook vindt ik het vreemd dat men voor een grote update mensen de kans geeft om ook van de multiplayer te genieten. Sommige beslissen om de game dan toch te kopen omdat ze de multiplayer ook leuk vinden, maar na de aanschaf moet men de week erop 30gb downloaden en men verandert van alles. Hele vreemde manier, kijk eens wat een goede game we hebben, maar nadat je hem aanschaft voeren we veranderingen door waardoor alles nog slechte functioneert..
Hier ook hetzelfde probleem, lekker is dat ben je om half 1 thuis van het werk denk je even te gaan knallen maar helaas.Monda schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:42:
[...]
Op de ps4 heb ik dit al een uur of 3... Kan onmogelijk connecten. Laadt even en dan Connection failed, unable to access online services.
Ja echt bloedirritant. Gisteren avond ook al verschrikkelijk, met chat audio die constant weg viel en connection problems. Het was voor de update toch best oké. Snap niet dat het spel slechter moet worden van een update.tukkerterror90 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:53:
[...]
Hier ook hetzelfde probleem, lekker is dat ben je om half 1 thuis van het werk denk je even te gaan knallen maar helaas.
Noot: Zowel rond de lunch als net kwam ik er wel in na een aantal pogingen. Het loont dus om te blijven proberen. Praktisch geen lag in game, dus echt een login issue.
Hier nergens last van op de PS4
was wel even wachten maar meer ook niet.Geen LAg of iets
was wel even wachten maar meer ook niet.Geen LAg of iets
Heel vreemd dat anderen er wel in komen. Bij mij even connecting to online services en na ongeveer 10 seconden, krijg ik de melden connection failed. Laadt verder niet lang. Is simpel wel niet te connecten.
Ik kom er ook al de hele dag niet in, ik ben er 1 keer doorheen gekomen potje gestart en toen stopte mijn complete call of duty er gewoon meeMonda schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:20:
Heel vreemd dat anderen er wel in komen. Bij mij even connecting to online services en na ongeveer 10 seconden, krijg ik de melden connection failed. Laadt verder niet lang. Is simpel wel niet te connecten.
Oja dan hebben wij zeker pech... Op het moment van typen, zie ik voor 't eerst in uren, fetching online profile, maar blijft daar nu lang op hangen.Bluebe schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:21:
[...]
Ik kom er ook al de hele dag niet in, ik ben er 1 keer doorheen gekomen potje gestart en toen stopte mijn complete call of duty er gewoon mee
Edit: Daarna zelfde error als @Mr.Whitewolf88 . Na herstarten weer terug bij af en gelijk connection failed.
[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 01-05-2020 15:28 ]
:strip_exif()/f/image/X2QrTQszo8grO4FJAV2dwL4l.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier ook problemen, kom niet verder. PS4 pro.
Fout code: 3136
Edit: start nu wel weer door.
Edit 2: blijft hangen op searching for a match
[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Whitewolf88 op 01-05-2020 15:34 ]
Hier nog een
Als ik nou eens op retry mocht klikken dan was t niet zo'n hassle, maar iedere keer terug naar desktop moeten en weer opnieuw opstarten is om gek van te worden

Hier ook erin na een aantal pogingen. Echter ingame zoveel lag dat het niet speelbaar is.pagani schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:04:
Noot: Zowel rond de lunch als net kwam ik er wel in na een aantal pogingen. Het loont dus om te blijven proberen. Praktisch geen lag in game, dus echt een login issue.
Edit: bovenstaande is op PC.
Op PS4 heb ik enkel WZ en geen MP, daar lijkt zowel inloggen, lobby en spelen een stuk stabieler.
[ Voor 15% gewijzigd door Magiciano op 01-05-2020 15:34 ]
Jammer dit allemaal.
Had zoveel zin in een paar potjes dit weekend, maar blijkbaar word het niks gezien de servers
Had zoveel zin in een paar potjes dit weekend, maar blijkbaar word het niks gezien de servers
Servers doen het weer. Bij mij althans.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 01-05-2020 15:37 ]
Heb afgelopen anderhalf uur toch voldoende problemen gehad op PS4. Paar maten zelfde problemen. Unable to access en ook dat tijdens spelen communicatie uitvalt, is in de lobby meteen wel weer terug.
PSN: bollsie
Jullie ook geen daily’s ontvangen vandaag?
Edit: par keer game sluiten en ze kwamen wel. Blijft een onstabiele bende zeg.
Edit: par keer game sluiten en ze kwamen wel. Blijft een onstabiele bende zeg.
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 01-05-2020 16:54 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mss al eens gevraagd maar bij de vehicles staan er gouden auto's, waar of hoe kan je die verkrijgen
Dit inderdaad, krijg meteen een melding disconnected from server.Pyr0_ schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:30:
Hier nog eenAls ik nou eens op retry mocht klikken dan was t niet zo'n hassle, maar iedere keer terug naar desktop moeten en weer opnieuw opstarten is om gek van te worden
Toch lachwekkend dat volgens hun de status alle platformen goed werken en online zijn.
Ook leuk dat dit altijd rond het weekend is...
Dat is de Plunder Pack, kost 1200CP.Wolverine9000 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:50:
Mss al eens gevraagd maar bij de vehicles staan er gouden auto's, waar of hoe kan je die verkrijgen
Da's alleen voor échte ballersWolverine9000 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:50:
Tegenwoordig kan je ook voertuigen skinnen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is er al enige indicatie of die challenge voor de nieuwe LMG gewijzigd of gefixed gaat worden? Hij tracked bij mij nog steeds niet ondanks dozijnen kills waar de enemy in of near een smoke staat.
Bij mij tracked hij wel prima. Let wel, het gaat om 3 kills near smoke in één match. Dus elk potje 2 gaat niet mee tellen. Op shipment gaat het prima. Al vind ik 15 matches wel erg grindy.Propane schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:50:
Is er al enige indicatie of die challenge voor de nieuwe LMG gewijzigd of gefixed gaat worden? Hij tracked bij mij nog steeds niet ondanks dozijnen kills waar de enemy in of near een smoke staat.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
get 3 kills in 15 different games, using LMGs, and within the radius of a smoke grenade.Propane schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:50:
Je moet zelf bij smoke in de buurt staan. equip een thermal op een LMG gooi smoke op jezelf draai in de richting waar ze vandaan komen en knallen maar..
Man man wat een gekut weer..
Update weer niet normaal binnen te krijgen en nu bijna geen spel om te joinen..
Echt belachelijk dat ze deze crap maar blijven uitgeven zo!
Update weer niet normaal binnen te krijgen en nu bijna geen spel om te joinen..
Echt belachelijk dat ze deze crap maar blijven uitgeven zo!
MuziekLiefhebbert
Ik kom er niet eens meer in de afgelopen dagen, na een maand geen problemen te hebben ondervonden.
Fetching online profile en dan Error code: 4.
Met een VPN werkt het wel overigens... Bizar!
Fetching online profile en dan Error code: 4.
Met een VPN werkt het wel overigens... Bizar!
Ik kan er eindelijk inkomen, meteen op cancel drukken wanneer die probeert in te loggen en als je binnen paar seconden geen verbinding kan maken op cancel drukken en opnieuw. Zo is het mij in ieder geval gelukt.
Klopt het dat er dit weekend een Double XP Weekend is? Ik las ergens May 1 10AM PT ~ May 4 10AM PT. Dan zou het vandaag om 19:00 moeten starten, maar had net nog geen Double XP.
Misschien geldt het niet voor Warzone?
Ik las het hier: https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12077
Misschien geldt het niet voor Warzone?
Ik las het hier: https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12077
[ Voor 25% gewijzigd door Cheezborger op 01-05-2020 19:28 ]
⚠️ Live NOW in #ModernWarfare & #Warzone:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 1 mei 2020
• Double XP
• 2X Weapon XP
• 2X Tier Progression
Ends May 4 at 10AM PT. Have a good weekend! https://t.co/zTsItLIINe pic.twitter.com/QVEVgea4zn
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nice! Dankjewel. Dat gaat lekker grinden worden voor mijn battle pass dit weekend.
[ Voor 4% gewijzigd door Cheezborger op 01-05-2020 19:31 ]
leuk die Dubble XP weekend maar moet matchmaking wel werken....
Ik kan heel slecht in een match komen.
Zowel met crossplay enabled als disabled.
PC.
Zowel met crossplay enabled als disabled.
PC.
Ik kan inderdaad geen enkele match vinden.
Probleem is denk ik Warzone dat free to play is voor jan en alleman. Er zijn veel te veel spelers en de servers kunnen het niet aan. Leuk voor de mensen die gewoon betaald hebben voor het spel.... not.
Probleem is denk ik Warzone dat free to play is voor jan en alleman. Er zijn veel te veel spelers en de servers kunnen het niet aan. Leuk voor de mensen die gewoon betaald hebben voor het spel.... not.
[ Voor 10% gewijzigd door OMD op 01-05-2020 20:54 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nu kan ik wel weer spelen op de pc maar nog steeds het probleem dat Warzone soms gewoon in 1 keer het spel afsluit...
[ Voor 4% gewijzigd door Bluebe op 01-05-2020 20:43 ]
Vreemd dat je het feit dat Warzone free to play is als een probleem ziet, dit zorgt juist voor een enorme playerbase. Dat matchmaking momenteel niet altijd goed werkt, dát is een probleem.OMD schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:25:
Ik kan inderdaad geen enkele match vinden.
We're actively investigating an issue where some players are experiencing extended wait times while matchmaking in lobbies. Stay tuned for updates.
— Activision Support (@ATVIAssist) 1 mei 2020
Ik vanmiddag op ps4 wel. In de lobby overigens geen probleem.Jack_Mojo schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:02:
Nog voicechat problemen?
PSN: bollsie
Ah, ligt gelukkig niet aan mij. Kom er met m’n PS4 ook niet in.
Vanmiddag wou ik spelen, liep m’n PS4 vast. Uiteindelijk stroom er vanaf gehaald. Moest ik daarna een update van 91GB naar binnen halen... nadat die klaar was een update van 17GB.
En nu dus niet kunnen connected... voor de rest was het wel een leuke dag.
Vanmiddag wou ik spelen, liep m’n PS4 vast. Uiteindelijk stroom er vanaf gehaald. Moest ik daarna een update van 91GB naar binnen halen... nadat die klaar was een update van 17GB.
En nu dus niet kunnen connected... voor de rest was het wel een leuke dag.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
is lekker die dubble XP ven voor de Battle Pass, moet die hem er wel bij optellen. gebeurt ook 9 van de 10 keer niet...
Ik kan niet eens meer online komen. Krijg continue "unable to access online services". Zo slecht weer dit...
Met veel pijn en moeite een potje Hardpoint kunnen spelen, daarna alleen maar disconnects en veel problemen met het vinden van een match. In Warzone wel gelijk een potje kunnen vinden maar halverwege een error in beeld. Lekker bezig weer Activision 👎
Waarom is dit vreemd? Dit probleem was er niet voordat Warzone er was... Er zijn teveel spelers en ze kunnen het niet aan. Alles wat Free to Play is trekt meer mensen aan dan normaal.SD5k schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:57:
[...]
Vreemd dat je het feit dat Warzone free to play is als een probleem ziet, dit zorgt juist voor een enorme playerbase. Dat matchmaking momenteel niet altijd goed werkt, dát is een probleem.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Voor de laatste patch werkte het prima naar mijn idee, heeft dus niks te maken met het feit dat het free to play is.OMD schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:25:
[...]
Waarom is dit vreemd? Dit probleem was er niet voordat Warzone er was... Er zijn teveel spelers en ze kunnen het niet aan. Alles wat Free to Play is trekt meer mensen aan dan normaal.
Naar jouw idee maar kloppen doet het nietSD5k schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:29:
[...]
Voor de laatste patch werkte het prima naar mijn idee, heeft dus niks te maken met het feit dat het free to play is.
Servers weer lam?
Vind helemaal geen potje..
Vind helemaal geen potje..
Ik kom er ook niet in.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Ik heb dat dus ook. Elke fix gedaan die ik maar kon vinden maar niets werkte. Totdat ik mijn VPN gebruikte en toen kon ik ineens wel inloggen? Zou Ziggo misschien iets met traffic / routing doen?hotymoty schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:19:
Ik kan niet eens meer online komen. Krijg continue "unable to access online services". Zo slecht weer dit...
Kom er zelfs helemaal niet in... Denk je ff een potje te spelen na eerst 2 avonden updates binnen te moeten harken...
Untappd: Kapitein_Merijn
Ze mogen wel een extra dagje double xp doen dan.. dit schiet toch niet op?
Unable to access online services....
Gaat lekker zo.
Gaat lekker zo.
psn: t-zakje
Al het XP is dubbel nu maar telt niet. Handig wel

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmpf, wat een puinhoop weer. En ipv multiplayer even verder met de campaign zit er ook niet in...
Ik heb er de hele avond geen problemen mee op pc, mijn kameraden op PS4 ook niet. Voice Chat werkt ook weer naar behoren.
Nou ik ging vanavond best lekker, op train station 3 M4 Kills met 1 mag op 3 gasten die achter een muurtje zaten/lagen.. stuk verderop stonden 2 man wat loot op te pakken op hun gemakje en gooide semtex midden op hun.. team wipe.. Nog wat andere mooie M4 kills.
En een server disconnect
Ook 1 potje zon zieke laggende server gehad dat we het maar meteen opgaven.
En een server disconnect

Ook 1 potje zon zieke laggende server gehad dat we het maar meteen opgaven.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dat bovenstaande heb ik ook heel vaak; enig idee wat daar de reden voor zou kunnen zijn? Zit er wellicht een verschil tussen console vs pc?mvds schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:37:
Wat ik echt heel vaak heb is dat tegenstanders op mijn scherm maar amper in beeld zijn en dat ik in de killcam op hun scherm al een volle seconde of langer in beeld was en ze alle tijd hadden om op mij te richten.
Ik heb geen idee maar zou het erg graag willen weten want het is zwaar irritant!Douwe63 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:27:
[...]
Dat bovenstaande heb ik ook heel vaak; enig idee wat daar de reden voor zou kunnen zijn? Zit er wellicht een verschil tussen console vs pc?
Net eindelijk weer eerste geworden met warzone quads
Dus ook lekker veel XP verdiend
alleen werd dit niet toegekend

En het potje hierna valt het geluid weg.Froop1992 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:22:
Ik heb er de hele avond geen problemen mee op pc, mijn kameraden op PS4 ook niet. Voice Chat werkt ook weer naar behoren.
Ik kan dus wel spelen op de pc maar niet op de PlayStation.
psn: t-zakje
Ik weet niet of het hier aan ligt, maar heb net als andere hier dat de game niet kan verbinden met de online services. (op PC)
Vanuit proc mon zie ik modernwarfare.exe verbinden naar paar IP's over HTTPS. Bij de laatste verbinding welke direct dropt zie ik dat de lokale certificate store word gecheckt. Als ik zelf naar het adres browse krijg ik een certificaat error.
Mogelijk dat een deel van hun dienst verkeerde binding heeft ofzo?
Vanuit proc mon zie ik modernwarfare.exe verbinden naar paar IP's over HTTPS. Bij de laatste verbinding welke direct dropt zie ik dat de lokale certificate store word gecheckt. Als ik zelf naar het adres browse krijg ik een certificaat error.
Niet te doen, dit. Ik heb 5 potjes geprobeerd. Bij 2 lag ik er binnen een minuut uit door lag, bij eentje kreeg ik een "Client Command Overflow" en lag ik eruit, en bij 3 van de 5 potjes telde hij GEEN enkele XP? Lekker, zo'n dubbel XP weekend. Het is eerder No XP Weekend... Wat een dramatische update, zeg.
Rookworst zonder R is ook worst.
Het is idd echt een zooitje ja. Speel je een potje en telkens op het einde als alle XP wordt geteld een server error en hoppa niks erbij.
Kom er hier ook niet meer in op de PC
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verschrikkelijk wat duurt het lang om een match te krijgen, kan echt richting minuten gaan. Twee drie keer voor een potje afbreken omdat hij boven de 92 ping aan het zoeken is. Vaak spelers die schokkerig voorbij komen, matching belabberd, lage spelers (<20) bij hoofdzakelijk 140+... hele machine guns leegschieten op personen maar geen hits. Vandaag maar 1 of 2 echt lekkere potjes van de 12-15. (100/100, 4-5 PING, NAT open). Spel is wel verslechterd sinds laatste update.
... gecensureerd ...
Sinds season 3 is het al niets dan ellende, daarvoor had je ook zélden lag op de servers. Nu lijkt het wel PUBG waarbij je aan de lag kunt merken dat de vijand dichterbij komt.
Idem, begin van de avond geprobeerd en net ook nog... Geen enkele keer vd 25 ingame kunnen geraken.KALN schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:50:
Ik weet niet of het hier aan ligt, maar heb net als andere hier dat de game niet kan verbinden met de online services. (op PC)
Ik had gehoopt dat het na middenacht wat minder druk zou zijn en daarmee de problemen zouden verdwijnen, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken met de server.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Eerder vanavond paar potjes kunnen spelen, wel paar keer zonder XP te krijgen en nu kom ik er totaal niet in... Heb het idee dat ze nogal veel hebben kapot gemaakt met die grote update.
Ben al een tijdje weer cod aan het spelen. Voornamelijk BR solo. Paar x eerste geworden en meestal wel top 10.
Nu een paar x trio geprobeerd echter kon ik bijna altijd in squads terecht die alleen zitten te kampen.
Zijn er hier spelers die samen in warzone willen spelen (actief).
Speel zelf met de Xbox .
Nu een paar x trio geprobeerd echter kon ik bijna altijd in squads terecht die alleen zitten te kampen.
Zijn er hier spelers die samen in warzone willen spelen (actief).
Speel zelf met de Xbox .
You only live once, so enjoy the ride.
Normal mp geen problemen gehad gister, die double xp op alles tikt wel lekker aan.
Iemand toevallig ook bezig met het unlocken van de Striker smg? Het is mij niet duidelijk of ik nu 2 kills in 1 sliding moet maken of dat 2x een sliding waarbij je een kill maakt telt
:strip_exif()/f/image/VHEjXE8dom6IH28DfbdU1sro.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het optie 1 is dan is het best wel lastig 😅
Iemand toevallig ook bezig met het unlocken van de Striker smg? Het is mij niet duidelijk of ik nu 2 kills in 1 sliding moet maken of dat 2x een sliding waarbij je een kill maakt telt
:strip_exif()/f/image/VHEjXE8dom6IH28DfbdU1sro.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door amahusu op 02-05-2020 09:50 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
2 keer een kill tijdens een sliding in 15 matches. 30 slidings, 30 kills in 15 matches.amahusu schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:48:
Normal mp geen problemen gehad gister, die double xp op alles tikt wel lekker aan.
[Afbeelding]
Striker? Sinds wanneer zit die er in? Die zag ik gisteren helemaal niet als unlock optie 
Ben nu bezig die lmg vrij te spelen. Shoot the ship en maar rookgranaten gooien. Helaas is het vooral (eigenlijk alleen maar) Shoothouse. Als je al in een potje komt.
Nadat ik gisteren ruim een kwartier bezig was om matches te vinden heb ik het maar gelaten voor wat het is. Ik verwacht van CoD niet alleen snelle gameplay maar ook dat je snel in een potje zit. Het is niet dat niemand in de buurt het speelt ofzo.
Nuja, Days Gone is ook een heel gaaf spel.
Ben nu bezig die lmg vrij te spelen. Shoot the ship en maar rookgranaten gooien. Helaas is het vooral (eigenlijk alleen maar) Shoothouse. Als je al in een potje komt.
Nadat ik gisteren ruim een kwartier bezig was om matches te vinden heb ik het maar gelaten voor wat het is. Ik verwacht van CoD niet alleen snelle gameplay maar ook dat je snel in een potje zit. Het is niet dat niemand in de buurt het speelt ofzo.
Nuja, Days Gone is ook een heel gaaf spel.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Even een loadout vraag. Ik speel hoofdzakelijk WZ en sinds kort gebruik ik de M13.
- Tempus Cyclone barrel
- Solozero Reflex optic
- M13 Skeleton stock.
- Merc foregrip
- 50 round mag.
Ik vroeg me 2 dingen af:
1. Heeft de 60 rounds mag ook invloed op de recoil of enkel een heel klein beetje movement speed?
2. Kan ik niet beter de tac laser gebruiken ipv de Skeleton stock? Is deze qua stats niet beter? (met het enige nadeel, laser zichtbaar voor enemies).
- Tempus Cyclone barrel
- Solozero Reflex optic
- M13 Skeleton stock.
- Merc foregrip
- 50 round mag.
Ik vroeg me 2 dingen af:
1. Heeft de 60 rounds mag ook invloed op de recoil of enkel een heel klein beetje movement speed?
2. Kan ik niet beter de tac laser gebruiken ipv de Skeleton stock? Is deze qua stats niet beter? (met het enige nadeel, laser zichtbaar voor enemies).
Die zit er al een tijdje in hoor, ik heb van de week de gouden camo ervoor gehaald.Vrijdag schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 10:41:
Striker? Sinds wanneer zit die er in? Die zag ik gisteren helemaal niet als unlock optie
Net even gecheckt. Crap, die had ik al lang vrijgespeeld, vandaar dat het me niet was opgevallenmvds schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:00:
[...]
Die zit er al een tijdje in hoor, ik heb van de week de gouden camo ervoor gehaald.

Fijn wapen!Vrijdag schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:10:
[...]
Net even gecheckt. Crap, die had ik al lang vrijgespeeld, vandaar dat het me niet was opgevallen

Season 2 wapen samen met de GRAU. Heb je dus waarschijnlijk vanuit de Battle Pass unlocked i.p.v. dat achterlijke glijdenVrijdag schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:10:
[...]
Net even gecheckt. Crap, die had ik al lang vrijgespeeld, vandaar dat het me niet was opgevallen
Slechts movementspeed en ads.Monda schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 10:47:
Even een loadout vraag. Ik speel hoofdzakelijk WZ en sinds kort gebruik ik de M13.
- Tempus Cyclone barrel
- Solozero Reflex optic
- M13 Skeleton stock.
- Merc foregrip
- 50 round mag.
Ik vroeg me 2 dingen af:
M13 heeft geen grip nodig, ik zag een test waar geen merkbaar verschil tussen grips en geen grip zit.
ADS en aim walk speed van de skeleton stock is best nuttig.
Ik zou een heavy barrel en mono suppressor nemen want die verlengen range behoorlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 02-05-2020 11:26 ]
Hm.. Grips los hebben minimaal invloed, maar als je meerdere attachments stacked, heeft het weldegelijk invloed, tenminste als ik de video's van Drift0r en Ace moet geloven.unfor schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:24:
[...]
Slechts movementspeed en ads.
M13 heeft geen grip nodig, ik zag een test waar geen merkbaar verschil tussen grips en geen grip zit.
ADS en aim walk speed van de skeleton stock is best nuttig.
Ja die Skeleton stock is wel nuttig, maar de tac laser heeft snellere Ads en ook nog aim stability en aim walking speed dacht ik? Ging mij even om die 2 vergeleken. Want ik wil daartussen kiezen eigenlijk.
Hoe kan ik de tweakers regiment joinen? Ik speel 99% van de tijd multiplayer en zou graag willen helpen met mijn wins/kills
Check deze filmpje maar eens, op het einde zie je zijn setup.Monda schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 10:47:
- Tempus Cyclone barrel
- Solozero Reflex optic
- M13 Skeleton stock.
- Merc foregrip
- 50 round mag.
Ik vroeg me 2 dingen af:
https://youtu.be/Z8-M9hsZ_DE
Haha thxn. Serieus net voor jouw post bekeken. Ik ga denk ook voor de tac laser alleen dan icm mijn andere attachments. Heb op iedere gun echt een sight nodig. Kan niets met iron sight (muv mp7).Buizerd__NL schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:09:
[...]
Check deze filmpje maar eens, op het einde zie je zijn setup.
https://youtu.be/Z8-M9hsZ_DE
Zo:Dizzy Mike schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:04:
Hoe kan ik de tweakers regiment joinen? Ik speel 99% van de tijd multiplayer en zou graag willen helpen met mijn wins/kills
Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 23:06:
[...]
Je hebt de mogelijkheid zelf een verzoek in te dienen;
1. Word lid van Discord server
2. Lees de instructies in de #tweakers-regiment channel, onder Algemeen
Je verzoek wordt in behandeling genomen en ondertussen kan je andere spelers joinen en chatten
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Die dubbel XP mogen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt, ik heb constant die bug waar ik wel battlepass XP krijg maar geen Rank XP. Schiet voor geen meter op zo! En die support twitter van hun heb je ook niks aan want antwoord krijg je niet als je naar hun tweet..
/zeikmodus off
/zeikmodus off
[ Voor 26% gewijzigd door tukkEEEr op 02-05-2020 14:05 ]
En omdat ze geen rekening houden met het verlies aan tijd door alle connectieproblemen en de wachtijd tussen lobbies verspil je een flink deel van die tokens. Ze zouden er echte speeltijd van moeten maken.
Mijn eerste post hier, normalitier lees ik het geklaag wat ik zelf ervaar ook, maar wat een ellende is het geworden!
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.