over cross play gesproken, ik zat gister in een party met 3 vrienden, alledrie op de ps4 en ik op de pc. Paar potjes HQ gedaan, maar wat me echt ontzettend opviel terwijl ik ze aan het spectaten was als ik eerder dood was dat de aim assist op de console echt een enorm voordeel is t.o.v. pc spelers.
Ik snap dat het op een joypad lastiger is om te bewegen en aimen, maar soms leek het wel een aimbot als je ziet hoe de crosshair op een enemy snapped en dan erop blijft "plakken". Ik dacht altijd dat console spelers gewoon enorm goed waren als ik weer een keer cross map een headshot om m'n oren kreeg met een MP5, maar nu snap ik hoe ze dat doen

Gewoon een kwestie van "in de buurt" van het hoofd richten en aim assist doet de rest.
Ik ben een casual gamer, mag blij zijn als ik 2 avonden in een week ff kan gamen, dus mijn aim op pc is sowieso niet optimaal. Maar het is nu voor mij duidelijk dat een "gemiddelde" console gamer het altijd zal winnen van een "gemiddelde" pc gamer. In een shoot out over middellange afstand zullen zij altijd sneller en beter op het hoofd of bovenlichaam kunnen mikken. Of zeg ik nou iets heel geks
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet