Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Bij mij ook 31GB op pc.amahusu schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:58:
[...]
snap er dan niks van, waarom moet ik dan 31GB downloaden![]()
heb wel de full game, maar dan nog vreemd dat het voor iedereen verschillend is
Xbox Live: Miesjh NL
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ga echt lekker laatste dagen in warzone.. paar wins maar vooral steeds veel kills en een aardige pak damage. Gister 4 potjes gespeeld waar mn damage steeds tussen de 4500 en 6200 zat. Dan zit je toch te genieten achter de pc al word je dan geen 1e.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dit is al een week zo toch? Of mis ik nu iets?Miesjh schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:16:
Plunder Trio's!
Ik hoopte dat ze in de toekomst voor Plunder ook de playlist solo, duo, trio en quad gaan maken zodat je gewoon voor beide speltypes alle keuzes hebt. Misschien zeg ik iets doms hoor, maar wat zal de reden hiervoor zijn?
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Zie hier: https://t.co/gBmDpcGIqkKorkss schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:28:
Zijn er patch notes? Benieuwd wat ze gaan aanpakken deze patch.
Ga echt lekker laatste dagen in warzone.. paar wins maar vooral steeds veel kills en een aardige pak damage. Gister 4 potjes gespeeld waar mn damage steeds tussen de 4500 en 6200 zat. Dan zit je toch te genieten achter de pc al word je dan geen 1e.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
oeh
Nieuwe camo is helaas beetje underwhelmingNew item – Armor Satchel – finding one of these allows you to carry up to 8 armor plates instead of 5. These drop on death and can be looted by other players. These do not contain any armor plates by default, only increase the player carry amount. Guaranteed reward upon completing Scavenger contracts (replaces Gas Mask as the guaranteed item)
Gas mask will remain rare in loot and purchasable at the Buy Station.
[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 29-04-2020 09:44 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
in hc doet hij het gewoon. in core doet hij het nietG_Dragon schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:27:
Hopelijk werkt de Time To Die watch no ook weer na de update, heb al sinds het begin van seizoen 3 dat er staat "no connection"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oh wat appart? Wij spelen geen hardcore..chimera2 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:49:
[...]
in hc doet hij het gewoon. in core doet hij het niet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had een update gedaan. Lijkt alleen van Warzone te zijn geweest?Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:52:
Ah, de mp pack is 18,4gb op de Playstation. In totaal komt het dus neer op een kleine 30gb voor de patch en pack bij elkaar.
Toen ik de game opstartte op de PS4 kon ik geen MP selecteren en nu is er een Data Pack 1. nog aan het downloaden. Doet die dus los van elkaar ofzo? Aardige update in elk geval weer.
Edit:
@Rappa1985
Ja hoor. Ik lees het nu in de patch notes
"DATA PACK DOWNLOAD:
Own Modern Warfare on PS4 or Xbox?
Today’s update includes a required download for PlayStation and Xbox, about 15gbs, and is required to access Modern Warfare.
Once you install the patch and select a mode, (multiplayer, campaign, Special Operations, etc.), you will be brought to a game install menu. Here, you’ll need to download Data Pack 1 from this menu. Once the download is complete, you will need to hard close and reopen the game application."
[ Voor 36% gewijzigd door UninPro op 29-04-2020 10:38 ]
UninPro schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:31:
[...]
Ik had een update gedaan. Lijkt alleen van Warzone te zijn geweest?
Toen ik de game opstartte op de PS4 kon ik geen MP selecteren en nu is er een Data Pack 1. nog aan het downloaden. Doet die dus los van elkaar ofzo? Aardige update in elk geval weer.
Rivanov schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:01:
Update is aan het downloaden op m’n One X.
13GB. Straks dan nog Data Pack.
Rivanov schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:54:
En voor diegene die de volledige game hebben moet je ook nog de Data Pack downloaden. Die wordt getriggerd zodra je Multiplayer, Campaign of Co-op start.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Heb MW via US store gekocht. Nu kan ik natuurlijk niet de data pack downloaden want daar heb je plus voor nodig.

Toch gelukt. Werd uiteindelijk geprompt om in te loggen met een Activision account, maar moest wel een nieuw account aanmaken.
[ Voor 225% gewijzigd door Ari Gold op 29-04-2020 11:48 ]
"Deze patch is zo groot zodat opvolgende patches kleiner kunnen zijn!"
Tja, als je dan de eerstvolgende patch tien gb maakt (wat eigenlijk al enorm is) en er dan los daarvan nog een pack bij doet die twee keer zo groot is als de patch, maar niet patch noemt... Dat is ook een manier ja

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 29-04-2020 11:13 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Xbox Live: Miesjh NL
Misschien zal er nu een uav of self-revive in zitten ofzo?Terranova schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:27:
Wow, echt waar. Gas masks uit de Scavenger missies. Dat maken die missies dus per direct kansloos voor mij. Vaak wat later in de game ga ik soms nog met wat risico voor die missies omdat ik dan nog geen gas mask heb omdat ik self-revive en uavs prioriteer. Maar dat moet nu dus compleet anders en laat ik die scavenger missies gewoon voor wat ze zijn, heeft geen enkel nu meer nu late game.
Nee, een Armor Satchel. Kan je 3 extra plates dragenPariah86 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:31:
[...]
Misschien zal er nu een uav of self-revive in zitten ofzo?
Ook niet heel verkeerd hoor. Na de eerste nerf van scavenger crates (een gasmasker ipv drie) deden we die vaak alleen nog maar voor centen, ze leveren wel aardig wat op zeker late game als 't zoveelste contract is wat je doet.. Gasmaskers werden vaak toch al wel gekocht. Ik zie wel een voordeel van meer schildjes mee kunnen nemen (ja, zo noemen wij die dingen toevallig) is altijd makkelijk (ook late game)Terranova schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:33:
[...]
Nee, een Armor Satchel. Kan je 3 extra plates dragen
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Wat een rommel.
Is er geen enkele recon meer nu?Terranova schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:54:
haha, recon is vervangen door Most Wanted, waar iedereen op jou kan jagen. Best leuk, maar die moet je niet in het begin oppakkenNu was het uit nieuwsgierigheid even, niet zo handig uiteindelijk
✌
Jawel. Most Wanted is gewoon een nieuwe contract.
@Terranova Hoelang is die Most Wanted timer precies?
meer dan 3 min lijkt het. Maar in mijn game zagen we geen recon op de map staan iigSkinnyice schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:05:
Zag net nog op Twitch iemand een recon doen, die zitten er nog gewoon in.
Net even getest, 5 minuten! En het symbool is erg klein zichtbaar op de gehele mapSkinnyice schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:05:
Zag net nog op Twitch iemand een recon doen, die zitten er nog gewoon in.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Poh, dat is een beste. Mag ook wel wat tegenover staan, als je gehele Squad wordt teruggebracht. Benieuwd of je met een voertuig beter af bent dan ergens zitten wachten.I ColoSsuZz I schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:17:
[...]
Net even getest, 5 minuten! En het symbool is erg klein zichtbaar op de gehele map
Met de huidige C4/RPG meta waarschijnlijk niet.Skinnyice schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:24:
[...]
Poh, dat is een beste. Mag ook wel wat tegenover staan, als je gehele Squad wordt teruggebracht. Benieuwd of je met een voertuig beter af bent dan ergens zitten wachten.
Er komt geen xp bij en geen forwarding in Tier level...
Ik had dit dus afgelopen weekend en gisteravond enkele keren... Update moet ik nog doen dus durf dat niet te zeggen. Als ik dan Cod hard deed afsluiten en opnieuw deed starten toen kwam het er wel bij leek.Sonnve schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:50:
Iemand ook last van geen XP progress na update (PS4)?
Er komt geen xp bij en geen forwarding in Tier level...
Kan iemand die wel al kan spelen vertellen of dit klopt?
[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 29-04-2020 15:34 ]
Steam ID = Ackerfiets
Erg onstabiel hier ook, tuft nu door met 3mb/sFamily Guy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:40:
Download gaat erg traag, meer mensen last van?
Downloaden ging bij mij erg snel (PS4 Pro) enig nadeel was het kopiëren.. dat ging erg traag maar dat zal de PS4 wel zijn helaas. Spelen helaas vanavond pas.beyazz06 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:47:
[...]
Erg onstabiel hier ook, tuft nu door met 3mb/s
Dan heb je z'n armor gebrokenC00KW4US schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:48:
Wanneer je iemand goed raakt (en nog niet dood of downed is) zie je soms zo'n blauw icoontje bij de tegenstander in beeld. Wat betekend dit?
Wanneer ik de game opstart kom ik wel in het hoofdmenu maar als ik multiplayer of warzone selecteer blijft die hangen op "fetching online profile".
Na een tijdje krijg ik de melding "error code 4" met een heleboel nullen.
Al gezocht naar een oplossing en vanalles geprobeerd, tot nu toe zonder succes
Switch eens naar een andere regio en dan weer terug naar europe ofzotsjiller schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:57:
Meer mensen die last hebben met connecten?
Wanneer ik de game opstart kom ik wel in het hoofdmenu maar als ik multiplayer of warzone selecteer blijft die hangen op "fetching online profile".
Eventueel door game te starten met andere regio en dan weer terug
[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 29-04-2020 16:00 ]
Bedankt voor de tip, helaas bij mij geen effect. Nog steeds geen progress in Tiers..mvrooij schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:16:
[...]
Ik had dit dus afgelopen weekend en gisteravond enkele keren... Update moet ik nog doen dus durf dat niet te zeggen. Als ik dan Cod hard deed afsluiten en opnieuw deed starten toen kwam het er wel bij leek.
Yep schiet niet op zoFamily Guy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:40:
Download gaat erg traag, meer mensen last van?
Heb hem op de PS4 nog niet gestart, maar op de PC issie tergend traag =]mvrooij schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:49:
[...]
Downloaden ging bij mij erg snel (PS4 Pro) enig nadeel was het kopiëren.. dat ging erg traag maar dat zal de PS4 wel zijn helaas. Spelen helaas vanavond pas.
nu al sinds 11u deze morgen aan het downloaden aan 300 KB / s ...
gaat vooruit..
PSN - ps4 : sir_kowlier
Vind battle.net sowieso een hele beroerde launcher. Hij geeft bij mij nu 450kb/s aan maar er gebeurd gewoon helemaal niks. Ik laat de pc wel lekker aan staan en zie het morgen wel :-Pkowlier schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:23:
sinds een week of 5 gaan alle downloads via de blizzard launcher traag bij mij.
nu al sinds 11u deze morgen aan het downloaden aan 300 KB / s ...
gaat vooruit..
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hha ik kijk ook al naar die snelheid. 30gb ofzo op dit tempo en ik kan ik Juli wel ergens onlineSirMemeAlot schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:42:
45 minuten bezig nu, ben op de helft met een snelheid van 1,5Mbit. Gaat nog wel even duren zo
Dat zorgt ervoor dat ik de update nu bijna binnen heb, wel waardeloos dat dit soort omwegen nodig zijn.
Jij hebt ook de patch notes doorgenomen zo te zien.soskes schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:12:
Wat pak ik nu op, een armor satchel?>?
Uh ja, maar hier niet op gelet. Was meer op zoek naar de "Fix footsteps audio" en "Ban / remove flash / stuns from Gulag".Ari Gold schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:15:
[...]
Jij hebt ook de patch notes doorgenomen zo te zien.
Dus nee, ik ga niet iedere regel lezen die mij oninteressant lijkt.
En daarna nog een update van 18GB om het af te maken!JipJapGoedje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:32:
Ik zei het vorige week al. Wil potje spelen nu. Kan niet want...... eerst weer een update van 10gb. Manmanman....

Had net zin in een potje.
Heb de indruk dat ik meer aan het langzaam downloaden ben, nu weer 31 GB voor de PC, dan dat ik spelplezier beleef.
Moet meer spelen. -)
As a result of increased network demand on the internet at large, we’ve seen an impact on players’ download speeds when trying to install or update their games. We continue to monitor and adjust elements within our control to get these downloads to you as quickly as possible, while also working in a space with ever-increasing demand for bandwidth across the internet at large.
In an effort to maintain service and internet uptime for all customers, our Content Delivery Network partner is helping alleviate network traffic during peak hours. Some traffic may be deprioritized to ensure internet stability for all customers, which can result in slower download speeds for gaming downloads during high-usage times.
If you are experiencing slow download speeds, there are several troubleshooting steps we can first attempt that may resolve your issue. We always recommend checking your Network Bandwith in the Battle.net App Settings, as well as these common steps for Installation and Patching issues.
If the issue persists and it’s during peak internet usage times (such as 6pm-12am in many regions globally), we recommend leaving the download running. As overall internet congestion returns to normal throughout the night, providers are allocating more bandwidth for large file downloads which will improve your download speeds.
With more folks staying home in today’s environment, it’s critical for us to make sure you can stay connected to your friends through gaming. Thank you for your understanding and patience as we navigate through these strange times together. Our team is continuing to look for solutions to provide the best experience in our games, from installation to your first victory in-game.
Dus als jullie het advies opvolgen door uit te loggen.... dan gaat mijn download wat sneller
Ik was helaas hele dag op de zaak, dus moet hem nu ook nog downloaden met 0 kb/s
Die Shader zooi die je bovenin het scherm geïnstalleerd ziet worden? Dat doet hij bij mij tijdens het connecten / ophalen van het profiel.. Heb gelukkig een M2 SSD.. ik wist niet eens dat dat lang kon duren xDwatercoolertje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:50:
[...]
En dan ben je eindelijk klaar, mag je nog die shader zooi doen (dat gaat op een SSD zoveel sneller dan op een HDD)
[ Voor 56% gewijzigd door TgR_KILLER op 29-04-2020 18:00 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Jaa heel irritant, meestal na gulag begint het. Nu al in 6 potjes gehadYoGi_Berra schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:47:
Meer mensen last van wegvallende mic van teamgenoten, na paar minuten spelen?
Haha klinkt goed! Genoeg updates maar een keer een stabiele versie lanceren....I ColoSsuZz I schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:56:
[...]
Jaa heel irritant, meestal na gulag begint het. Nu al in 6 potjes gehad
Man man man ik dacht dat je een grapje maakte...schaapiej schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:38:
[...]
En daarna nog een update van 18GB om het af te maken!

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dat gaat nog wel even duren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb precies hetzelfde, lees online dat het met licenties te maken kan hebben ofzo...tsjiller schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:57:
Meer mensen die last hebben met connecten?
Ik had vanmiddag de update al gedownload om dit voor te zijn maar alsnog gezeik

Ik speel voornamelijk Solo. Ik ben wel benieuwd wat er tegenover staat in Solo als je Most Wanted doet. Ik heb niets aan terugkerende squadmates, haha. Maar een Tactical Nuke daarentegen...Skinnyice schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:24:
[...]
Poh, dat is een beste. Mag ook wel wat tegenover staan, als je gehele Squad wordt teruggebracht. Benieuwd of je met een voertuig beter af bent dan ergens zitten wachten.

Maar serieus, jongens, een PATCH van 30 GIGABYTE? Wat is dat toch, tegenwoordig. Dit zijn toch bijna allemaal fixes aan de engine? Waarom moeten er dan zo veel assets meekomen? Ik vind het nogal wat.
En als die servers nou vlot zouden zijn, maar nee... ik kan nu 2 dagen niet spelen omdat die update met 200kB/s binnengehaald wordt. Dat is wel een beetje jammer zeg maar

Rookworst zonder R is ook worst.
Staan de updates voor consoles op een andere server oid? Zijn die al bij Sony of Microsoft?
Oké, op consoles heb je weer andere issues maar de trage download lijkt wel alleen op pc te zijn
Dat ligt denk ik omdat het op de pc via battle.net gaat. Maar correct me if im wrongVrijdag schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:44:
Waarom hebben de mensen die op de pc spelen eigenlijk zo'n trage download? Toen ik het vanochtend op de Playstation binnenhaalde ging dat gewoon met de volledige snelheid (van mijn 100mbit adsl lijntje)
Staan de updates voor consoles op een andere server oid? Zijn die al bij Sony of Microsoft?
Oké, op consoles heb je weer andere issues maar de trage download lijkt wel alleen op pc te zijn
Die vpn werkt wel voor mij, zonde dat ik daar niet eerder aan heb gedacht

[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 29-04-2020 19:46 ]
Ik vermoed dat de content delivery servers idd verschillen. Sony en Microsoft zullen dat zelf (moeten) regelen, vermoed ik. En ik denk dat Blizzard gewoon een beetje krenterig is en niet meer wil betalen voor hun cloudoplossing voor die paar keer piekbelasting.Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:44:
Waarom hebben de mensen die op de pc spelen eigenlijk zo'n trage download? Toen ik het vanochtend op de Playstation binnenhaalde ging dat gewoon met de volledige snelheid (van mijn 100mbit adsl lijntje)
Maar de enorme latency tijdens games is volgens mij op alle platforms, en dat is ook niet bijzonder prettig. Sterker nog, als het lang zo doorgaat houd ik er mee op want het bederft het spel nogal in de eerste paar minuten elke keer. Dus we zullen zien of dit "pennywise poundfoolish" van ze is.
De normale bounty is er inderdaad toch uitgehaald in Trio en Quads, om plaats te maken voor dat Most Wanted contract. (Dus je had toch gelijk @Terranova haha)
Persoonlijk snap ik echt totaal niet waarom ze alles moeten "vervangen" en niet bijvoegen. Update is nu klaar, dus ga een paar potjes proberen!
Dat doen ze al vanaf release van de base game. Heel irritantSkinnyice schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:07:
Ik moet mijn fout van vanmiddag toch even rechtzetten.
De normale bounty is er inderdaad toch uitgehaald in Trio en Quads, om plaats te maken voor dat Most Wanted contract. (Dus je had toch gelijk @Terranova haha)
Persoonlijk snap ik echt totaal niet waarom ze alles moeten "vervangen" en niet bijvoegen. Update is nu klaar, dus ga een paar potjes proberen!
Dat is heel vaak zo.Homeland schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:23:
Net een game waarbij ik geen contract heb gedaan,kreeg ook geen XP, hoe kunnen ze dit nu zo verknallen? Meer mensen hier met dit probleem?
Ja? Je krijgt toch voor elke speelminuut XP, elke kill, elke lootbox die je open maakt, zo'n beetje voor elke scheet die je laat in-game? Ik heb echt nog nooit een potje gehad waarbij ik geen enkele XP pakte.
Het is vaker zo dat dat niet gelijk komtBezurK schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:34:
[...]
Ja? Je krijgt toch voor elke speelminuut XP, elke kill, elke lootbox die je open maakt, zo'n beetje voor elke scheet die je laat in-game? Ik heb echt nog nooit een potje gehad waarbij ik geen enkele XP pakte.
Iemand een goeie methode omdat nieuwe wapen vrij te spelen? Gewoon smokes gooien in combinatie met thermal scope hopen dat er iemand in gaat lopen? Lekker onmogelijke opdracht ook dan.

psn: t-zakje
Steam ID = Ackerfiets
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat steeds al mijn settings resetten na elke patch word ik ook wel beu.
Als ze eens kappen met meer content te pushen en gewoon het spel in basis eens fixen zou fijn zijn.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Soms idd als het team nog verder ging en ik al uit de game ging. Maar nu is het een uur later en geen verandering... Ook enkele games enorme lag gehad wat ik eerder nooit had.
ah daarom dat iedereen smoke zit te gooien, vond het al zo verdachtupclocker schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:53:
Pff hoeveel kan je verneuken met een update. Voice chat geluid valt halverwege een potje uit en komt niet meer terug. Hij lagt veel meer dan voor deze update. Echt hoe krijgen ze het voor elkaar om elke update het op te kloten.
Iemand een goeie methode omdat nieuwe wapen vrij te spelen? Gewoon smokes gooien in combinatie met thermal scope hopen dat er iemand in gaat lopen? Lekker onmogelijke opdracht ook dan.

Headquarters/hardpoint lijkt me daar wel een nog een goeie voor trouwens.
Denk dat ik de game maar even stil leg tot het weekend ofzo..
Duurt veel langer om matches te vinden, als je er dan vindt, dan zie je verschillende mensen met 100+ ms ping en krijg je een dikke laggy mess vol met irritante momenten. Het is zonder die high pingers vaak al niet al te best..

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2020 22:14 ]
Korkss schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:45:
[...]
Dat ligt denk ik omdat het op de pc via battle.net gaat. Maar correct me if im wrong
Die vpn werkt wel voor mij, zonde dat ik daar niet eerder aan heb gedacht
Ja, het lijkt me inderdaad aan Battle.net te liggen. Wel suf, je zou verwachten dat ze dat wel op orde zouden hebben in 2020BezurK schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:55:
[...]
Ik vermoed dat de content delivery servers idd verschillen. Sony en Microsoft zullen dat zelf (moeten) regelen, vermoed ik. En ik denk dat Blizzard gewoon een beetje krenterig is en niet meer wil betalen voor hun cloudoplossing voor die paar keer piekbelasting.
Maar de enorme latency tijdens games is volgens mij op alle platforms, en dat is ook niet bijzonder prettig. Sterker nog, als het lang zo doorgaat houd ik er mee op want het bederft het spel nogal in de eerste paar minuten elke keer. Dus we zullen zien of dit "pennywise poundfoolish" van ze is.

Ohja, die nieuwe volledig zwarte camo.... 15 kills in 150(!) potjes. Jemig
Ja dat is de manier ben ik ook achter. Maar het is ook bar slecht geprogrammeerd want hij registreert het heel slecht. Net een potje 40 kills continue smoke gooien, maar nee hoor blijkbaar zaten daar geen 3 in de smoke tussen. Hoe verzinnen ze het...SmokingCrop schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:10:
[...]
ah daarom dat iedereen smoke zit te gooien, vond het al zo verdacht
Headquarters/hardpoint lijkt me daar wel een nog een goeie voor trouwens.
Totdat ik midden in een potje BR max lag kreeg en eruit geflikkerd werd en er stond update required. echt te bizar voor woorden dit. betaal je dan leuk 60 euro voor...
Dit had ik dus ook net, en qua downloaden gebeurt er geen ene reet.thomas1750 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:27:
Inderdaad drama update, ik had hem al eerder binnen gehaald en kon gewoon spelen.
Totdat ik midden in een potje BR max lag kreeg en eruit geflikkerd werd en er stond update required. echt te bizar voor woorden dit. betaal je dan leuk 60 euro voor...
Nope 60 bytes ofzo heel raarFroop1992 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:29:
[...]
Dit had ik dus ook net, en qua downloaden gebeurt er geen ene reet.
Dat is praktisch on mogelijk heb ik gemerkt na 3 potjes quick match en een potje ground war.
Campen met smoke op een objective.
Echt een manier om mensen de bundel te slijten.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Easy op shipment, iedereen gooit daar momenteel smokes.alaintje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:52:
Dat met die smoke slaat idd echt nergens op.
Dat is praktisch on mogelijk heb ik gemerkt na 3 potjes quick match en een potje ground war.
Campen met smoke op een objective.
Echt een manier om mensen de bundel te slijten.
Ik heb hem inmiddels al op lv37 zitten en zojuist de eerste BR win er mee.
Prettig en stabiel wapen.
Ik zag geen gamemode met shipment er tussen, maar dat zal aan mij liggenunfor schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:57:
[...]
Easy op shipment, iedereen gooit daar momenteel smokes.
Ik heb hem inmiddels al op lv37 zitten en zojuist de eerste BR win er mee.
Prettig en stabiel wapen.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.