De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En hoe vertaalt zich zoiets in fps op bv 1440p ?Sweatleek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:19:
[...]
Lang, 2/3x zo langs als in MP uit gaan van close range.
Waar ik wel even over wil klagen is de performance het is gewoon 50-60% MINDER dan in MP groundware.
Ik speel persoonlijk op een 144HRz 1440p ( 2700X / 2070 super / 16GB ram)internaut schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:28:
[...]
En hoe vertaalt zich zoiets in fps op bv 1440p ?
Ik krijg 60-70 Fps op high settings volle res. ik krijg in MP rond de 160 - 170 en in groundware rond de 120-140. Ik ben nog met de settings aan het spelen maar ik heb meer last van de frame spikes die ik om de haverklap krijg.
[ Voor 13% gewijzigd door Sweatleek op 10-03-2020 18:33 ]
confused reality
Ik dacht ook ergens rond de 100 te zitten op 1440p maar dat lijkt een illusie.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ik heb nu bijna alles op low very low en krijg rond de 100 - 120.internaut schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:37:
Inderdaad een serieuze impact op je frames.
Ik dacht ook ergens rond de 100 te zitten op 1440p maar dat lijkt een illusie.
texture resolution lijkt hier de boosdoener te zijn mocht je problemen hebben speel daar eens mee.
@Leoon. Ik dacht dat we tegenwoordig allemaal samen spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 10-03-2020 18:41 ]
confused reality
Dat klopt, maar dat deden we al. Gameplay wise. Denk niet dat dingen als framerate hier thuis hoort tbh. Daar is het pc topic voor lijkt meSweatleek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:40:
[...]
ik heb nu bijna alles op low very low en krijg rond de 100 - 120.
texture resolution lijkt hier de boosdoener te zijn mocht je problemen hebben speel daar eens mee.
@Leoon. Ik dacht dat we tegenwoordig allemaal samen spelen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik trek met een 3600X en 2070S ongeveer 140-170 fps op max textures etc, maar lighting shadow op low. (2560x1080)Sweatleek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:32:
[...]
Ik speel persoonlijk op een 144HRz 1440p ( 2700X / 2070 super / 16GB ram)
Ik krijg 60-70 Fps op high settings volle res. ik krijg in MP rond de 160 - 170 en in groundware rond de 120-140. Ik ben nog met de settings aan het spelen maar ik heb meer last van de frame spikes die ik om de haverklap krijg.
Spelen met je settings kun je veel mee scoren.
Burp
Is om 20.00 beschikbaarWii4all schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:53:
Ik heb geen call of duty maar waar kan ik die warzone ps4 versie vinden in de store zie ik het nergens
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Keys rebinden is kennelijk weer te lastig voor CoD
Ik heb geen free bundle, dus misschien lucky youVrijdag schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:24:
Er is weer een free bundle:
Store -> Just for you -> Gift pack.
Een spray en een card.
Geen idee of dat is vanwege Warzone, dat stond er niet bij.
-----
/edit: En er zijn ook een hoop nieuw Warzone specifieke challenges bijgekomen
wat zou je willen droppen? voor je teammates (op pc) is het tab en dan rechter of linker muisknop. als je iets nodig hebt druk je middelste muisknop dan vraag je het.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:57:
Wat is de default key voor drop item in warzone? (zowel de knop als de functie(s) die er aan verbonden zijn)
Keys rebinden is kennelijk weer te lastig voor CoD
[ Voor 28% gewijzigd door Brubs op 10-03-2020 19:15 ]
Omdat je wellicht pas net speelt, de matching lijkt nu goed te zijn.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:15:
Snap tot nu toe de ophef niet, mijn potjes starten relatief snel. af en toe een minuutje meer of minder wachten maak ik mij niet druk om dat soort zaken.
Eerste 2 uren was het onmogelijk een game te vinden.
Edit: Jinxed it... Sta nu weer 5 minuten te wachten op een lobby die steeds leeg lijkt te lopen. Net wel 2 games vrijwel instant gehad.
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 10-03-2020 19:22 ]
Zou er vanaf 20:00 in moeten staan.Schimanski81 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:25:
Weet iemand hoe Warzone te downloaden op de ps4 als je de base game niet hebt? Kan het niet in de store vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door Shiny Disco op 10-03-2020 19:35 ]
JaShiny Disco schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:35:
Geldt dit ook voor de PC versie van Warzone? Ik heb de basis game ook niet namelijk
Wordt er niet beter op.
Jammer dat je het niet kan verwijderen incl de mission en challanges van warzone. Vind alles maar onoverzichtelijk worden
Top. Zometeen maar eens downloaden en spelen via Shadow als dat lukt.
Hoopte eigenlijk dat je nog wel normaal online kon spelen tijdens het updaten maar helaas
PSN: Maichel
Op de PC in battle.net is er ook nog geen download optie, nog even geduld hebben.Maichel schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:03:
Zie sowieso geen download link voor ps4 nog...
F2P is een slimme zet. Dat gaat helpen. Goede updates en content updates de komende maanden gaat kritisch zijn. Blackout was daar te laks in.
Hoop dat warzone een lange termijn roadmap heeft, verder reikend dan de volgende call of duty.
Dat is raar? Of het is omdat ik ook al MW had, maar die heb jij ook toch? Ik heb verder niks speciaals gedaan of specifieke challenges gehaald.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:15:
[...]
Ik heb geen free bundle, dus misschien lucky you
[...]
Naja, ik gebruik die sprays en cards toch niet. Behalve dan de Nederlandse vlag en mijn bewegende embleem van de 15 kills. Erg veel mis je dus gelukkig niet aan die gratis dingen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sinds 20:08 is de f2p download beschikbaar in Battle.net. 82gb om te downloaden.Qzar schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:04:
[...]
Op de PC in battle.net is er ook nog geen download optie, nog even geduld hebben.
Heb je een link oid? Ik kan em nog nergens vindenQzar schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:07:
[...]
Sinds 20:08 is de f2p download beschikbaar in Battle.net. 82gb om te downloaden.

Je moet gewoon je battle.net even opnieuw opstarten en dan zie je onderaan onder partner games gewoon de " Call of Duty: MW" staan (exact hetzelfde als eerder). Enkel zie je nu ipv de "Buy game" een andere button om te downloaden en installeren.HWSHHZ schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:09:
[...]
Heb je een link oid? Ik kan em nog nergens vinden
de game zomaar stopt ? Dus helemaal verdwijnt en je hem weer opnieuw moet opstarten?
Je kan je wapens niet aanpassen.dm-dutchman schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:09:
Heeft iemand een idee hoe je je inventory opent zodat je wapens aan kunt passen?
Graag in het PC topic posten -Joshuatree schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:21:
Hallo hebben meer mensen er last van dat na de laatste update (zowel nvidia en COD)
de game zomaar stopt ? Dus helemaal verdwijnt en je hem weer opnieuw moet opstarten?
[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)
Blijft steeds hangen op connecting to online services. Nog mensen last van?
je kunt de attachments niet aanpassen. Je moet hogere tier guns vinden voor attachments, of loadout airdrop zodat je je custom loadout hebt. Ik heb nog niet gevonden hoe je je gun zelf dropt.dm-dutchman schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:09:
Heeft iemand een idee hoe je je inventory opent zodat je wapens aan kunt passen?
double xp trouwens deze week. Battle pass level gaat kanonnen hard zo
Eerste win is een feit, 9 kills, team total 20. Was een heerlijk potje
[ Voor 15% gewijzigd door Brubs op 10-03-2020 21:03 ]
Ps. Dat getik van mensen die leaven is ook zwaar irritant
Ik ben zeer positief over de BR.
https://media.discordapp....png?width=1620&height=912
11e geworden met 9 kills, niet slecht dacht ik. Maar speelt lekker weg tot dusver, nog wel even zoeken naar de juiste knopjes maar leuke game mode. Oh en die gevangenis
[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Whitewolf88 op 10-03-2020 22:28 ]
Die gevangenis is heel tof gedaan. 1 vs 1 waarbij de winnaar weer het spel in mag.Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:27:
Nou, eerste potje hier zit er ook op.
11e geworden met 9 kills, niet slecht dacht ik. Maar speelt lekker weg tot dusver, nog wel even zoeken naar de juiste knopjes maar leuke game mode. Oh en die gevangenis
Net ook een potje geprobeerd te spelen maar na geland te zijn werd ik terug de lobby ingeslingerd. Potje nogmaals opgestart maar kreeg daarna geen match making meer.
Ff snel de practice mode gecheckt om te kijken welke wapens ze erin hebben gedaan. De gunplay is heerlijk
Om de een of andere reden trekt mij dit dus ook enorm aan. Geen geklooi met addons voor wapens. Gewoon wat je vind kun je gebruiken. Niets meer en niets minder. Geen groot inventory systeem.Alexknl schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:44:
Ik ben normaal niet van de BR's, maar deze trekt me toch wel meer aan omdat hij wat simpeler(?) is en meer toegankelijk. Geen gekloot met verschillende armor en ammo, geen saaie inventorymanagement, snelle gameplay. Verbaasde me ook dat mijn eerste potje meteen een win was, als non-BR spelerHier in ieder geval positief verrast door Warzone. Helaas zijn er nog wat problemen met de lobbies maar dat zullen ze vast en zeker fixen.
Het Gulag gebeuren en het terugkopen van je dode spelers vind ik ook zeer leuk bedacht. Zal nog wel flink wat ruzie gaan komen in verschillende vriendengroepen haha.
Enigste wat ik niet snap zijn de perks/gadgets. Heeft iemand een lijst met wat deze allemaal doen en welke er precies te vinden zijn?
Vond straks in een kist dead silicener en een keertje een drone. En een keer iets wat ik op de grond moest zetten. Geen idee wat. Is hier een lijst van? Heb al verschillende zoekopdrachten gedaan in Google maar kan helaas niets vinden.
2 kills is het meeste wat ik heb gehaald in een pot met een 13e plaats haha.
--edit-- ik zie dat ik dit hier niet mag posten. Sorry!
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 10-03-2020 23:51 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
+ map
+ cash in game
+ gulag
- footsteps audio
- no quads
Overall 8/10
Een 8 voor een beta ? Zo er toch nog eens kritisch naar kijken 🤔SC4RF4C3 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 01:02:
Warzone
+ map
+ cash in game
+ gulag
- footsteps audio
- no quads
Overall 8/10
Overigens vond ik Warzone erg leuk, totdat ie vastliep. Ik ga er niet aan onderuit komen m'n PC te upgraden ben ik bang
(zonder daarover in detail te treden want daarvoor hebben we een apart topic, I know!)
Why so serious?
100 fps voelt als 40 fps.
Gpu gebruik fluctueert tussen de 85% en de 97%
En cpu usage is rond de 85%
4770k 4,2ghz en een gtx 1070 TI.
Hier op de ps4 geen last van. Alleen tegen 22.00 kwamen we geen pot meer in. Na 20 minuten de moed opgegeven.Bassbounce schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:00:
Vind warzone hier nogal beroerd draaien.
Sommige potten hadden we enorme lag. Of dit aan de servers lag of aan de partyleader. Geen idee. Paar potten zijn we daardoor gewoon geleaved. En andere potten zijn we gewoon all in gegaan.
Ik ben het met hem eens. Alhoewel die quads me geen reet uit maakt. werkt prima zo met 3 man. Denk juist dat 4 negatief is voor de game omdat je dan te veel vijanden tegelijk bij elkaar heb lopen zeg maar.Nol_NL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 02:14:
[...]
Een 8 voor een beta ? Zo er toch nog eens kritisch naar kijken 🤔
Het speelt echt top. gisteren 9 games gedaan ofzo en maar 1 game problemen.
Maar voor de BR dat het is geef ik ook zeker een 8. Map is top, Looting werkt super fijn en easy. je ziet duidelijk aan de loot dat er ligt wat het is dus geen gedoe van lang stil staan etc.
Storm is tenminste een redelijke damage dealer ipv andere BR's die ik veel gespeeld heb.
En dat compenseren ze perfect met een mogelijk gas mask dat je geloot heb. Dat geeft je 5-10 seconden voordat je die vervolgens breekt en je damage van de storm krijgt.
En dan te beginnen over het cash systeem. Wat is dat top gedaan. Je kan zo het verschil uitmaken door effe net die 500 cash extra op te pakken en ineens voor je hele squad een perked loadout te spawnen of een team mate te reviven.
Ook als je dood gaat en in die Gulag word gegooid is iets verfrissends en werkt super goed. Je lot ligt dan in je eigen handen en heb je nog een eerlijke kans om weer terug te komen en als je faalt weet je dat het aan je zelf ligt en niet aan de loot die je early game krijgt zoals in de meeste BR's.
Bugs ben ik niet tegen gekomen op 1 match wat rubberbanding na.
Denk dat ik zelfs voor een 8.5 durf te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 11-03-2020 07:17 ]
Vind het nu nog te snel om echt met cijfers te komen, maar er zitten wel meer verbeterpunten in voor mij. Betere matchmaking, deuren openklappen maakt ontiegelijk veel lawaai, vliegtuigen/drops maken te veel herrie. Vind het apart landen eigenlijk ook niet chill, liever 1, zoals bij Apex. Maar na 3/4 uurtjes spelen kan ik hier nog geen conclusie trekken.SC4RF4C3 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 01:02:
Warzone
+ map
+ cash in game
+ gulag
- footsteps audio
- no quads
Overall 8/10
Ik draai op 110 fps, ryzen 1600 en 1070, en heb eigenlijk nergens last van, loopt gewoon super soepel. Maar je moet wel in de gaten houden dat het een gigantische map is met 150 man, dat trekt gewoon veel resources.Bassbounce schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:00:
Vind warzone hier nogal beroerd draaien.
killstreaks en gadgets zijn vrij simpel: Je kan ze een keertje gebruiken, dus zorg dat je ze goed gebruikt. Drone kan je de omgeving verkennen en enemies spotten.Oxigeon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:47:
[...]
Om de een of andere reden trekt mij dit dus ook enorm aan. Geen geklooi met addons voor wapens. Gewoon wat je vind kun je gebruiken. Niets meer en niets minder. Geen groot inventory systeem.
Het Gulag gebeuren en het terugkopen van je dode spelers vind ik ook zeer leuk bedacht. Zal nog wel flink wat ruzie gaan komen in verschillende vriendengroepen haha.
Enigste wat ik niet snap zijn de perks/gadgets. Heeft iemand een lijst met wat deze allemaal doen en welke er precies te vinden zijn?
Vond straks in een kist dead silicener en een keertje een drone. En een keer iets wat ik op de grond moest zetten. Geen idee wat. Is hier een lijst van? Heb al verschillende zoekopdrachten gedaan in Google maar kan helaas niets vinden.
2 kills is het meeste wat ik heb gehaald in een pot met een 13e plaats haha.
Dead silence is een field upgrade waardoor je voetstappen een bepaalde tijd niet te horen zijn voor tegenstanders, super handig voor flanken enzo.
dat ding wat je op de grond zet is een trophy system, die haalt alle nades die op jou gegooid worden uit de lucht (maakt onschadelijk), dus handig als je in een fight zit en bestookt wordt met nades.
Verder kijk even in customize tab als je in lobby zit, daar kan je alles vinden met korte description.
Ben het net als hierboven wel eens dat het een goede (release) game is, maar om al een conclusie te trekken vind ik voor nu te snel.Ricmaniac schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:15:
[...]
Ik ben het met hem eens. Alhoewel die quads me geen reet uit maakt. werkt prima zo met 3 man. Denk juist dat 4 negatief is voor de game omdat je dan te veel vijanden tegelijk bij elkaar heb lopen zeg maar.
Het speelt echt top. gisteren 9 games gedaan ofzo en maar 1 game problemen.
Maar voor de BR dat het is geef ik ook zeker een 8. Map is top, Looting werkt super fijn en easy. je ziet duidelijk aan de loot dat er ligt wat het is dus geen gedoe van lang stil staan etc.
Storm is tenminste een redelijke damage dealer ipv andere BR's die ik veel gespeeld heb.
En dat compenseren ze perfect met een mogelijk gas mask dat je geloot heb. Dat geeft je 5-10 seconden voordat je die vervolgens breekt en je damage van de storm krijgt.
En dan te beginnen over het cash systeem. Wat is dat top gedaan. Je kan zo het verschil uitmaken door effe net die 500 cash extra op te pakken en ineens voor je hele squad een perked loadout te spawnen of een team mate te reviven.
Ook als je dood gaat en in die Gulag word gegooid is iets verfrissends en werkt super goed. Je lot ligt dan in je eigen handen en heb je nog een eerlijke kans om weer terug te komen en als je faalt weet je dat het aan je zelf ligt en niet aan de loot die je early game krijgt zoals in de meeste BR's.
Bugs ben ik niet tegen gekomen op 1 match wat rubberbanding na.
Denk dat ik zelfs voor een 8.5 durf te gaan.
Het speelt verdomd lekker weg, maar bugs kom je vaak pas later tegen wanneer je je wat meer gaat focussen op de real gameplay en het halen van high kill games.
Heb wel nog behoorlijk wat oefening nodig want zit nog vol in MP mode, als kip zonder kop hoek om rennen XD Vanavond weer verder.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Klopt het ook dat ik het moet zien dat als je eenmaal je eigen loadout hebt met bijvoorbeeld een level 60 wapen een oranje wapen in Warzone slechter is dan je eigen loadout?Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:43:
Gister ook paar uurtjes gespeeld en tot nu erg positief. Weet alleen nog niet echt wat ik van persoonlijke loadouts vind. Je heb het geld snel genoeg bij elkaar om ze te kopen en daarna is los van ammo en plates looten bijna totaal niet meer een ding. Vind in andere games het niet weten wat je setup gaat zijn juist wel wat toevoegen aan hele BR concept.
Heb wel nog behoorlijk wat oefening nodig want zit nog vol in MP mode, als kip zonder kop hoek om rennen XD Vanavond weer verder.
Daar ben ik het ook mee eens, ze moeten gewoon bepaalde guns, zoals die AX-50 (of andere die niet normaal te looten zijn) enkel uit airdrops laten komen, maar die custom loadouts vind ik ook maar een beetje apart. 6k is zo gespaard, gister zelfs tot 30k gekomen.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:43:
Gister ook paar uurtjes gespeeld en tot nu erg positief. Weet alleen nog niet echt wat ik van persoonlijke loadouts vind. Je heb het geld snel genoeg bij elkaar om ze te kopen en daarna is los van ammo en plates looten bijna totaal niet meer een ding. Vind in andere games het niet weten wat je setup gaat zijn juist wel wat toevoegen aan hele BR concept.
Koop meestal UAV, armor plates en self revive. Daarna mocht er een teammate down & out zijn, 4.5k om te reviven. UAV is toch wel OP in de gamemode, eerlijk is eerlijk
Lijkt me ook wel wat om ipv loadouts een aantal perks (at random) uit de airdrops te laten komen. Maakt het ook wel een stuk leuker, en dan hopen op een lucky ghost o.i.d.
Hoeft niet zo te zijn, maar dan ben je wel zeker van dat je goed overweg kunt met je eigen gun. Hoewel theoretisch ze even goed kunnen zijn.Oxigeon schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:46:
[...]
Klopt het ook dat ik het moet zien dat als je eenmaal je eigen loadout hebt met bijvoorbeeld een level 60 wapen een oranje wapen in Warzone slechter is dan je eigen loadout?
[ Voor 15% gewijzigd door Brubs op 11-03-2020 08:48 ]
Slechter zou ik het niet noemen het is meer waar je vertrouwd mee bent en je hebt er 3 perks bij. Er zullen situaties komen dat je eigen loadout een sniper bevat maar je in de end game in een close quater terechtkomt en als nog switcht naar een ander wapen.Oxigeon schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:46:
[...]
Klopt het ook dat ik het moet zien dat als je eenmaal je eigen loadout hebt met bijvoorbeeld een level 60 wapen een oranje wapen in Warzone slechter is dan je eigen loadout?
Mischien moeten ze de prijs gewoon verhogen, het risico verhogen of het bij perks laten die je uit loadout haalt.
Daarom! Iedereen loopt al vrij snel met eigen loadout (Sniper + M4A1/MP5). Gelukkig is er nog genoeg tijd om te fine tunen. Los van dit en verschillende modes (solo/duo/squad) heb ik weinig te klagen.Brubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:47:
[...]
Daar ben ik het ook mee eens, ze moeten gewoon bepaalde guns, zoals die AX-50 (of andere die niet normaal te looten zijn) enkel uit airdrops laten komen, maar die custom loadouts vind ik ook maar een beetje apart. 6k is zo gespaard, gister zelfs tot 30k gekomen.
Lijkt me ook wel wat om ipv loadouts een aantal perks (at random) uit de airdrops te laten komen. Maakt het ook wel een stuk leuker, en dan hopen op een lucky ghost o.i.d.
[ Voor 36% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2020 08:59 ]
Ik zal als tip geven, pak geen overkill in je loadout, maar Ghost. Vaak heb je wel een lekkere close range gun gevonden, maak een load-out met sniper (zijn super in deze BR door grote open vlaktes) en een pistol o.i.d. De UAV's zijn gigantisch sterk, met ghost ben je dus niet te zien. Je pistol swap je voor je CQC gun die je al had en je hebt je 2 primary set-up en een "extra" perk.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:51:
[...]
Slechter zou ik het niet noemen het is meer waar je vertrouwd mee bent en je hebt er 3 perks bij. Er zullen situaties komen dat je eigen loadout een sniper bevat maar je in de end game in een close quater terechtkomt en als nog switcht naar een ander wapen.
Mischien moeten ze de prijs gewoon verhogen, het risico verhogen of het bij perks laten die je uit loadout haalt.
[...]
Daarom! Iedereen loopt al vrij snel met eigen loadout (Sniper + M4A1/MP5). Gelukkig is er nog genoeg tijd om te fine tunen. Los van dit en verschillende modes (solo/duo/squad) heb ik weinig te klagen.

Goede tip idd!Brubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:00:
[...]
Ik zal als tip geven, pak geen overkill in je loadout, maar Ghost. Vaak heb je wel een lekkere close range gun gevonden, maak een load-out met sniper (zijn super in deze BR door grote open vlaktes) en een pistol o.i.d. De UAV's zijn gigantisch sterk, met ghost ben je dus niet te zien. Je pistol swap je voor je CQC gun die je al had en je hebt je 2 primary set-up en een "extra" perk.
Edit:
Dat droppen, (na winnen in Gulag) op het moment dat je geen teamgenoten meer hebt, is echt puur gokken XD Gister iets van 10 potjes gedaan en geen enkele keer solo een herdrop weten te overleven
[ Voor 16% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2020 09:23 ]
Ik denk wel dat het "hate it or love it" is.
Krijg vaak de reactie dat er te weinig actie is, maar bepaalde gebieden spawnen heb je volgens mij genoeg actie.
Vind de airdrop wel jammer dat er geen extra special gear ofzo in zit.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Uit eindelijk 7 rapid succesion kills gemaakt tegen players met looted gear.
Uit eindelijk toch wel een erg vette game zo, zeker omdat je de Gulag hebt en zelfs je teammates kan reviven met maar 4500 cash.
Top.
1
Gulag is inderdaad super vet. Maar de 4.5k cash voor een revive is gewoon aan de lage kant. Ze moeten het cash management wel aanpassen, of minder vinden of bepaalde zaken duurder maken.ragged schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:24:
Ben er wel achter dat als ik mijn eigen load-out heb (CQB MP5 en mid/long range M4 + perks en stim pack) ik toch wel zomaar 3-4 mensen "overpower" ?
Uit eindelijk 7 rapid succesion kills gemaakt tegen players met looted gear.
Uit eindelijk toch wel een erg vette game zo, zeker omdat je de Gulag hebt en zelfs je teammates kan reviven met maar 4500 cash.
Top.
Over je load-out kan ik je naar mijn eerdere comment verwijzen, wat ik slim/fijn vind om te doen. Doe ermee wat je wilt natuurlijk, maar ik denk dat dat een erg goede oplossing is
Ja, hoewel ik een stun pak als ik die vind, alle jezus dat is nog steeds overpowered. Was in Blackout all en in de gewone MP ook. Die stuns duren zo ontzettend lang, dat is gewoon free kill als je hem goed gebruiktRappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:40:
Heartbeat Sensor is trouwens ook geweldig in deze mode, hiervoor nog nooit gebruikt.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk iemand neer krijgen, omdat ik dan al dood ben door die gene.
Op PS4 Pro overigens.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Daar kon inderdaad iedereen al zo pissig om worden in Blackout ja hahahBrubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:50:
Ja, hoewel ik een stun pak als ik die vind, alle jezus dat is nog steeds overpowered. Was in Blackout all en in de gewone MP ook. Die stuns duren zo ontzettend lang, dat is gewoon free kill als je hem goed gebruikt
Tot nu toe in 1 potje gehad dat het eerste 5 min van potje erg laggy was. Voor de rest alleen frame drops bij laden van map in lobby.Buizerd__NL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:51:
Hebben er meer mensen last van erg frame drop zodra je in combat komt in Warzone?
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk iemand neer krijgen, omdat ik dan al dood ben door die gene.
Op PS4 Pro overigens.
Zal blij zijn als ik hem aan het eind van het jaar kan vervangen
Alleen de training gedaan tot nu toe dus kan er nog niet veel over zeggen, maar dat zo'n game gratis beschikbaar komt is wel tof.
Burp
Inderdaad, in eerdere CoDs (MP) had ik dat ding toch wel vaak equiped in de nieuwe MW niet meer. Gisteravond er maar weer eens opgepakt, teammaat down, enemies nog in buurt, heartsensor aan en je hebt gewoon echt een groot tactisch voordeel omdat je toch goed kan zien waar ze ongeveer uit moeten hangen.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:40:
Heartbeat Sensor is trouwens ook geweldig in deze mode, hiervoor nog nooit gebruikt.
Wordt dus wel een van de dingen die ik 'blindelings' mee ga nemen. Zelfde geld voor de deployable cover, ideaal om neer te planten bij een rivive, die heeft dus nu ook al de voorkeur.
Ga wel eens goed door m'n loadouts heen, omdat die nu natuurlijk 100% op MP zijn afgestemd en zoals al eerder opgemerkt toch wel wat aanpassingen moeten hebben. Heb volgens mij in elk potje wel een loadout crate geloot, dus is eigen gear dan wel makkelijk. Dat looten ging eigenlijk zonder noemens waardige problemen (zelf na een redrop uit Gulag) er wordt dus niet echt gecamped op deze crates zoals dat bij bijv. PuBG wel vaak zo is.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Dat gaat geheid nog komen, dat die drops gecamped worden. De wereld dropt ze ook altijd in super open gebieden (zo heb ik het ervaren gister), dus EZ camp targets. Als je trouwens weinig kogels hebt, is het misschien handig als je als weaponperk fully loaded kiest, dan heb je altijd genoeg kogels. Dus bijv als je net uit Gulagg komt en bij een airdrop land.dizzytal schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:19:
[...]
Inderdaad, in eerdere CoDs (MP) had ik dat ding toch wel vaak equiped in de nieuwe MW niet meer. Gisteravond er maar weer eens opgepakt, teammaat down, enemies nog in buurt, heartsensor aan en je hebt gewoon echt een groot tactisch voordeel omdat je toch goed kan zien waar ze ongeveer uit moeten hangen.
Wordt dus wel een van de dingen die ik 'blindelings' mee ga nemen. Zelfde geld voor de deployable cover, ideaal om neer te planten bij een rivive, die heeft dus nu ook al de voorkeur.
Ga wel eens goed door m'n loadouts heen, omdat die nu natuurlijk 100% op MP zijn afgestemd en zoals al eerder opgemerkt toch wel wat aanpassingen moeten hebben. Heb volgens mij in elk potje wel een loadout crate geloot, dus is eigen gear dan wel makkelijk. Dat looten ging eigenlijk zonder noemens waardige problemen (zelf na een redrop uit Gulag) er wordt dus niet echt gecamped op deze crates zoals dat bij bijv. PuBG wel vaak zo is.
Extra tip van het huis
True, maak er een echte Deathmatch van met alleen je weps/nades etc.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:37:
Zelf ook wel voorstander van lethal killstreaks uit te schakelen bij laatste cirkel, al aantal video's gezien met easy win door dat hele team zijn killstreaks gooit in gebied waar vijanden ongeveer zit.
Die fakking airstrikes....
1
Op het moment dat je hele team gedowned is en je met je hele team de gulag in dropt. is 4.5k toch aan de redelijk hoge kant als maar 1 of 2 mensen de eindstrijd in de gulag winnen, en je loopt tegen het einde van de match aan.Brubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:50:
[...]
Gulag is inderdaad super vet. Maar de 4.5k cash voor een revive is gewoon aan de lage kant. Ze moeten het cash management wel aanpassen, of minder vinden of bepaalde zaken duurder maken.
Over je load-out kan ik je naar mijn eerdere comment verwijzen, wat ik slim/fijn vind om te doen. Doe ermee wat je wilt natuurlijk, maar ik denk dat dat een erg goede oplossing is
Met een team genoot in de gulag zitten is perfect, ze kunnen letterlijk zeggen waar de enemy is.Swaxie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:58:
[...]
Op het moment dat je hele team gedowned is en je met je hele team de gulag in dropt. is 4.5k toch aan de redelijk hoge kant als maar 1 of 2 mensen de eindstrijd in de gulag winnen, en je loopt tegen het einde van de match aan.
Oke je dropt dan weer alleen maar er is een veel grotere kans.
Haha, ja true.. het is bijna oneerlijk.Dutchone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Met een team genoot in de gulag zitten is perfect, ze kunnen letterlijk zeggen waar de enemy is.
1
Maar dan heb je andere problemen, bijvoorbeeld alleen al gear krijgen en uberhaupt een winkeltje vindenSwaxie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:58:
[...]
Op het moment dat je hele team gedowned is en je met je hele team de gulag in dropt. is 4.5k toch aan de redelijk hoge kant als maar 1 of 2 mensen de eindstrijd in de gulag winnen, en je loopt tegen het einde van de match aan.

Liever solo in Gulag dan solo droppen, dat is echt niet leuk =D Maar snap je punt.Dutchone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:00:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2020 11:05 ]
MW SP/MP waren in mijn ogen al top, uiteraard wat opstart problemen maar daar ontkom je niet aan. Multiplayer altijd op HC gespeeld en soms wat Ground War potjes gespeeld. Ook ervaring met Fortnite/Apex en BF. Waarvan de laatste ik erg vond tegenvallen.
Bij Warzone is het beter goed gejat dan slecht bedacht, met de vrienden groep waren we ontzettend gehyped voor Warzone en gisteren klokslag 16:00 gedownload en na de training direct met 3 vrienden BR gespeeld.
Alles wat ik verwachte van de game zit er in en ik ben laaiend enthousiast over de eerste 4/5 uur. Game voelt goed aan en speelt heel lekker door. Kleine aanpassingen nodig in mijn ogen die de look & feel nog beter zouden maken en deze zullen op korte termijn ook gefixt worden (aanname). Uiteraard ook ervaring met vorige CoD's en als ik eerlijk ben naar mijzelf is MW de beste CoD die ik gespeeld heb.
Tijden zijn veranderd, Battle Passes zijn bijna standaard geworden en de vernieuwing per seizoen zijn gewoon erg fijn spelen. De vrijheid om te spelen hoe jij dat fijn vindt is erg prettig.
Wat zou er nog ''beter'' kunnen (IMO):
- Match making (waarschijnlijk een kinderziekte), vindt het niet erg om te wachten en ik ''zeik'' er ook niet over maar dit zijn kleine aanpassingen die voor vele irritatie kan wegnemen
- Feit dat je bij het ''cutten;'' van je parachute in je vlucht kan schieten mag er van mij uit. Dit zal zeker nog geexploit worden de aankomende weken.
- Liever wacht ik met de complete lobby in de Warzone in plaats van het landen en meteen de game in te komen.
- Loadouts los te koppelen van MP. Mijn loadouts in MP zijn gemaakt voor ''the road to damascus'' nadeel is dat ik veelal met AR + Sniper in Warzone speel.
- Gemerkt dat bij het pingen er een limiet is aan afstand. Afstand die wel te halen valt met Sniper maar niet gepingt kan worden voor teammates.
- Customization specifiek voor Warzone (kleur rook, parachute, wagenkleuren), zie BF.
- Map functie moet eerst aangeklikt worden voordat er wat mee kan gebeuren (marker etc)
- Jump leader zou ook de mogelijkheid moeten hebben om zijn teammaten mee te kunnen nemen (zie APEX), het exact springen en landen is een leercurve. Het leiden van je team met de jump zou voor het teamverband makkelijker zijn, uiteraard moeten je vrienden zichzelf weer '' los kunnen koppelen'' voor een beter verdeling.
MAND.
[ Voor 9% gewijzigd door hijissegek op 11-03-2020 11:27 ]
Voeg even toe dat de grote map je niet volgt.hijissegek schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:17:
Toch ook even mijn ongezouten mening delen.
MW SP/MP waren in mijn ogen al top, uiteraard wat opstart problemen maar daar ontkom je niet aan. Multiplayer altijd op HC gespeeld en soms wat Ground War potjes gespeeld. Ook ervaring met Fortnite/Apex en BF. Waarvan de laatste ik erg vond tegenvallen.
Bij Warzone is het beter goed gejat dan slecht bedacht, met de vrienden groep waren we ontzettend gehyped voor Warzone en gisteren klokslag 16:00 gedownload en na de training direct met 3 vrienden BR gespeeld.
Alles wat ik verwachte van de game zit er in en ik ben laaiend enthousiast over de eerste 4/5 uur. Game voelt goed aan en speelt heel lekker door. Kleine aanpassingen nodig in mijn ogen die de look & feel nog beter zouden maken en deze zullen op korte termijn ook gefixt worden (aanname). Uiteraard ook ervaring met vorige CoD's en als ik eerlijk ben naar mijzelf is MW de beste CoD die ik gespeeld heb.
Tijden zijn veranderd, Battle Passes zijn bijna standaard geworden en de vernieuwing per seizoen zijn gewoon erg fijn spelen. De vrijheid om te spelen hoe jij dat fijn vindt is erg prettig.
Wat zou er nog ''beter'' kunnen (IMO):
- match making (waarschijnlijk een kinderziekte), vindt het niet erg om te wachten en ik ''zeik'' er ook niet over maar dit zijn kleine aanpassingen die voor vele irritatie kan wegnemen
- Feit dat je bij het ''cutten;'' van je parachute in je vlucht kan schieten mag er van mij uit. Dit zal zeker nog geexploit worden de aankomende weken.
- liever wacht ik met de complete lobby in de Warzone in plaats van het landen en meteen de game in te komen.
- Loadouts los te koppelen van MP. Mijn loadouts in MP zijn gemaakt voor ''the road to damascus'' nadeel is dat ik veelal met AR + Sniper in Warzone speel.
- Gemerkt dat bij het pingen er een limiet is aan afstand. Afstand die wel te halen valt met Sniper maar niet gepingt kan worden voor teammates.
- customization specifiek voor Warzone (kleur rook, parachute, wagenkleuren), zie BF.
MAND.
Zeker op PC dat je eerst moet klikken dan de map moet slepen waar je ben en dan pas er wat mee kan doen.
Dus de grote map die je volgt en ook nog eens dat je niet nog apart moet klikken om te activeren om de iets met de map te doen.
Dat is een grote QOL in mijn ogen.
Inderdaad helemaal mee eens! Ik zal het toevoegenDutchone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
[...]
Voeg even toe dat de grote map je niet volgt.
Zeker op PC dat je eerst moet klikken dan de map moet slepen waar je ben en dan pas er wat mee kan doen.
Dus de grote map die je volgt en ook nog eens dat je niet nog apart moet klikken om te activeren om de iets met de map te doen.
Dat is een grote QOL in mijn ogen.
Speelt lekker weg, buiten het wachten in early leaven in de lobby. Zal nog wel verbeteren.
Hier en daar ook nog soms wat lag, maar dat zal ook wel verbeteren.
Ik vind het aangenaam dat je vrij snel jezelf kan defenden (loot) , je kan respawnen (mits beetje geluk), en je geen uren aan een stuk moet lopen voor actie tegen te komen.
Genoeg afwisseling CQB - long distance.
Als je trouwens eens met je drone vliegt, hoeveel er liggen te campen op daken... Toen ik dat wist in een volgend potje iemand gespot op een appartementsdak, kill streak erop en direct team wipe, 3 kills
Never ever financial advice...
Daar was ik niet echt op ingesteld. Kwam dus mooi mijn gebouw uit en direct kwamen de sniper kogels van 2 kanten om mijn oren.kazzzdafke schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:29:
Als je trouwens eens met je drone vliegt, hoeveel er liggen te campen op daken... Toen ik dat wist in een volgend potje iemand gespot op een appartementsdak, kill streak erop en direct team wipe, 3 kills
Vond het best grappig, heb alleen met battle royale vaak het zelfde als met ground war. Geen idee waar mensen weg komen en altijd kijken naar precies de verkeerde richting
PSN: whoojaa
Never ever financial advice...
Ik krijg gewoon netjes een melding SPOTTED als een drone mij pakt,Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:35:
Is die drone trouwens al lang bugged? Dacht dat je in het begin met je drone vijanden voor je teamgenoot kon spotten, en dat die een tijdje zichtbaar waren voor hun. Volgnes mij is dit nu echt al maanden niet meer zichtbaar of mis ik iets?
Wat ik alleen niet snap is wat de requirements zijn om gespot te worden,, vaak zie ik kruisjes die op eens later gespot kunnen worden...
De snipers in deze gamemode zijn trouwens echt OP. Pak een AX-50 en je oneshot enemies die full armored zijn met een headshot. Ben zo al een aantal keer dood gegaan, maar heb er ook flink wat zelf weten te poppen. Van de halve map afstand zelfs, bullet drop is zo minimaal
Dit mis ik dus al heel lang, of hebben ze die duur verkort of heb je daar tegenwoordig een perk voor nodig? Was dit dus ook gewend van eerste maanden maar tegenwoordig heeft dat spotten geen zin helaasBrubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:49:
Als je een enemy pingt dan volgt het rode 'ping' vierkantje de enemy ook korte tijd. Dus eigenlijk heb je een soort verkapte wallhack
ik was op een begeven moment hunted, en zat boven op een flat. het dak was maar via 1 deur te bereiken. Vlak voor de deur dus maar een covermuurtje opgezet, en gewacht totdat de deur open ging. de Threated balk ging van geel naar rood, en opeens deur open. en de beste mannen konden kogels koppen.
Ik bedoel die ping in Warzone. De drones deden dat (naar mijn weten) altijd al, toch? Gebruik drones zelden, dus zeker weet ik het niet.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:51:
[...]
Dit mis ik dus al heel lang, of hebben ze die duur verkort of heb je daar tegenwoordig een perk voor nodig? Was dit dus ook gewend van eerste maanden maar tegenwoordig heeft dat spotten geen zin helaasLos van om dat moment via drone zien waar ze zitten.
Maar een ping op een enemy in Warzone, vanuit je player perspective doet dit wel.
Dit is inderdaad wel heftig man, eerste keer dat ik gehunt werd had ik niet eens door dat er een threat level was. Liep recht op ze afSwaxie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:58:
Overigens is de Intel dat je hunted bent of een bountyhunter intel echt supervet.
ik was op een begeven moment hunted, en zat boven op een flat. het dak was maar via 1 deur te bereiken. Vlak voor de deur dus maar een covermuurtje opgezet, en gewacht totdat de deur open ging. de Threated balk ging van geel naar rood, en opeens deur open. en de beste mannen konden kogels koppen.

Maar er zijn echt veel onwijs leuk bedachte twists ingebouwd.
Ben benieuwd wat Plunder precies voor voordelen gaat geven, deze week ook maar eens proberen.
Ik heb hem al in mijn winkelmandje gedaan.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:00:
Voor de Psplus members onder ons die hem nog niet hadden: Combat pack
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
thnx! wist dat die er was heb hem alleen nog niet kunnen vinden!Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:00:
PSN: whoojaa
Ik heb een PS4 maar speel op pc en heb de combat pack gedownload, en aangezien alles volgens je acti account gaat ben ik benieuwd of ik hem ook op pc nu kan gebruikenRappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:00:
https://www.reddit.com/r/..._minimap_shape_to_square/
Nice! Nog even wachten op driehoek maar voor nu gebruiken we dezeBrubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:10:
Je kunt ook je minimap aan gaan passen naar vierkant ipv circle.
https://www.reddit.com/r/..._minimap_shape_to_square/
Kan ik eigenlijk nog in het regiment waar de meeste hier in zitten? Weet even de naam niet meer, maar weet nog wel dat een tijdje geleden mensen vroegen of ze ook een uitnodiging konden krijgen.
Je kan die Squad Fill op Don't Fill zetten, enige nadeel is dat je dan alleen bent tegen teams van 3.Pompi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:02:
Ik vermaak mij wel met Plunder op Warzone, leuke toevoeging alleen jammer dat je bij random spelers word gezet.
[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2020 16:05 ]
Hmm dan blijf ik maar hopen dat sommige wel teamspelers zijn, heb die ook al paar keer gehad maar meer mensen die hun eigen ding gingen doen.Rappa1985 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:04:
[...]
Je kan die Squad Fill op Don't Fill zetten, enige nadeel is dat je dan alleen bent tegen teams van 3.
Klopt, gister ook al gemerkt dat met goed samenspel het een stuk beter gaat en het spel een stuk leuker wordt.Pompi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:06:
[...]
Hmm dan blijf ik maar hopen dat sommige wel teamspelers zijn, heb die ook al paar keer gehad maar meer mensen die hun eigen ding gingen doen.
Als mensen nog squad genoten zoeken: mijn PSN ID is freakiedax
Iemand een idee of er een maximum opzit qua leden?
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.