Ik speel al mee, heb mijn eerste aandeel al gedaan gisteravond met één potje :-P
Nou jottem, 4 uurtjes eerder beginnen, daar word ik wel vrolijk van jaRappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:54:
[...]
Hoop het ook maar volgens mij is het extraatje dat wij eerder mogen starten met Warzone dan de niet CoD bezitters.

Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:56:
[...]
Nou jottem, 4 uurtjes eerder beginnen, daar word ik wel vrolijk van ja

Zelf wel blij dat ik nu gewoon download kan aanzetten als ik thuis kom, niet eerst wachten tot 19:00. Benieuwd of de servers het gaan trekken.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik hoop dat MW op mijn PS4 mij vandaag niet laat stikken en zichzelf netjes update. Bewust ruimte vrij gemaakt, zodat de PS4 vandaag geen reden heeft om niks te doen.Rappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:01:
[...]
![]()
Zelf wel blij dat ik nu gewoon download kan aanzetten als ik thuis kom, niet eerst wachten tot 19:00. Benieuwd of de servers het gaan trekken.
Ik dacht dat MW eigenaren iets van een sticker en callcard kregen oid.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De download moet je wel zelf "triggeren" zeker, door Warzone te selecteren vanuit de game (waar nu nog Confidential staat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Matig, ik had gehoopt op wat extra "cash" ingameVrijdag schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:19:
Ik dacht dat MW eigenaren iets van een sticker en callcard kregen oid.
Is het niet gewoon een client update in Battle.net? Ik heb vanochtend speciaal mijn PCtje aangezet en automatisch updaten voor CoD aangevinkt, zodat hij al mooi begint voordat ik thuis ben vanuit werk. Als het echt ingame moet zou wel balen zijn. Dan kan ik hem echt pas als ik thuis kom aanzetten en laat ik nu net eerst gaan sporten.. Dat wordt dan pas rond een uur of half 7 spelen, heb ik alsnog geen voordeel gehad van die paar uur eerderRivanov schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:20:
De download moet je wel zelf "triggeren" zeker, door Warzone te selecteren vanuit de game (waar nu nog Confidential staat.

Daar ben ik ook bang voor. Opzich ook logisch voor de mensen die Warzone niet willen spelen.Rivanov schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:20:
Afgelopen weeekend de smg's platinum gehaald, ging een stuk makkelijker dan de AR's. Nu verder met LMG's en/of shotguns.
[ Voor 15% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2020 10:27 ]
Ik weet het niet meer eigenlijk 🤔 dacht ergens op Twitter of de patch notes.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:23:
[...]
Matig, ik had gehoopt op wat extra "cash" ingameWaar heb je dat gelezen?
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Speel op Xbox One X.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:23:
Is het niet gewoon een client update in Battle.net? Ik heb vanochtend speciaal mijn PCtje aangezet en automatisch updaten voor CoD aangevinkt, zodat hij al mooi begint voordat ik thuis ben vanuit werk. Als het echt ingame moet zou wel balen zijn. Dan kan ik hem echt pas als ik thuis kom aanzetten en laat ik nu net eerst gaan sporten.. Dat wordt dan pas rond een uur of half 7 spelen, heb ik alsnog geen voordeel gehad van die paar uur eerder
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel jammer dat je alleen maar 3 man squads hebt. Beetje onduidelijk gebracht door alle Youtubers maar blijkbaar kom je altijd in een 3 man squad, of je nu solo of met twee man een game begint. Net als Apex zeg maar.
Ah, dom van me om alles over 1 kam te scheren, dan heb ik nog hoop

Ja dit heb ik ook gelezen, hoewel de gameplays op YT ook duos bevatten. En wat ik ook begrepen heb is dat ze wel duos triples en quads gaan toevoegen. Maar wie weet is dat voor een update die hopelijk binnenkort zal komen. En solo is ook zeker welkom, ik speel ook vaak alleen dus dan is het wel fijn als dat gewoon een optie is. Niet afhankelijk van die ene random die (waarschijnlijk) een totaal andere playstijl heeft dan ik, waardoor we gedoemd zijn te falen.Rappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:35:
Wel jammer dat je alleen maar 3 man squads hebt. Beetje onduidelijk gebracht door alle Youtubers maar blijkbaar kom je altijd in een 3 man squad, of je nu solo of met twee man een game begint. Net als Apex zeg maar.
Denk dat dit gaat liggen aan de playerbase. Als die groot genoeg is kunnen ze makkelijk alles naast elkaar hebben (solo, duo, squad) zo niet zullen ze het net als Apex om de zoveel tijd als event doen gok ik. Maarja mag niet klagenBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:39:
Ja dit heb ik ook gelezen, hoewel de gameplays op YT ook duos bevatten. En wat ik ook begrepen heb is dat ze wel duos triples en quads gaan toevoegen. Maar wie weet is dat voor een update die hopelijk binnenkort zal komen. En solo is ook zeker welkom, ik speel ook vaak alleen dus dan is het wel fijn als dat gewoon een optie is. Niet afhankelijk van die ene random die (waarschijnlijk) een totaal andere playstijl heeft dan ik, waardoor we gedoemd zijn te falen.
Ik heb nog gen COD, dus zal dan 80-100 gig zijnBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:53:
[...]
Warzone is 18-22gb, wordt gegeven in de blog van activision zelf. Ik weet niet of dat enkel is als je CoD al geinstalleerd hebt of dus altijd. Ik ga er vanuit dat ik vanmiddag maar een gig of 20 moet downloaden, wat geen groot probleem zal zijn. Bij thuiskomst gelijk aanzetten, even koken en eten en spelen maar![]()
Zie:
[...]
Waar ik nu zelf denk dat dat enkel is voor diegene die de game al hebben en dus al eerdere updates hiervan hebben gehad..
[...]
Ben benieuwd of je ook een extraatje krijgt als je de volledige game hebt gekocht. Zullen veel mensen gaan ranten als dat niet zo is denk ik
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben bang dat je gelijk hebt, https://www.gamespot.com/...uge-if-you-/1100-6474548/Mars18 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Ik heb nog gen COD, dus zal dan 80-100 gig zijn
Developer Infinity Ward shared a bunch of new details about Warzone in a lengthy blog post, where the studio also revealed the mode's download size. For Modern Warfare owners who are up-to-date on all of the game's latest patches, Warzone only requires 18-22 GB to install. On the flip side, those who don't own Modern Warfare are looking at a Warzone download size anywhere between 83 and 101 GB.
En dan 8 of 16xBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:53:
[...]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, https://www.gamespot.com/...uge-if-you-/1100-6474548/
[...]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Moet er nog een aparte thread voor Warzone komen of kan dat gewoon allemaal hier?
Ah wat een gekut. Had gehoopt dat ik lekker solo zou kunnen. Er zijn dus ook geen maps met alleen maar solo spelers. Ik heb echt geen zin om rekening te houden met anderen of tegen teams van 3 te spelen, dan ben je kansloos.Rappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:35:
Van mij mag het hier, denk dat het allemaal bij CoD MW 2019 hoort, maar wellicht dat andere daar anders over denkenRappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:59:
Moet er nog een aparte thread voor Warzone komen of kan dat gewoon allemaal hier?
Goede kans dat dat wel nog komt en daar hoop ik ook op. Ik geloof niet dat het bij triples blijft. Zeker net met een dermate grote playerbase, wat voortkomt met crossplay. Dat moet echt wel goedkomen.bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:01:
[...]
Ah wat een gekut. Had gehoopt dat ik lekker solo zou kunnen. Er zijn dus ook geen maps met alleen maar solo spelers. Ik heb echt geen zin om rekening te houden met anderen of tegen teams van 3 te spelen, dan ben je kansloos.
Zou dat ook niet zo zijn met Apex? Volgens mij is daar nog steeds geen solo mode?Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:06:
[...]
Van mij mag het hier, denk dat het allemaal bij CoD MW 2019 hoort, maar wellicht dat andere daar anders over denken![]()
[...]
Goede kans dat dat wel nog komt en daar hoop ik ook op. Ik geloof niet dat het bij triples blijft. Zeker net met een dermate grote playerbase, wat voortkomt met crossplay. Dat moet echt wel goedkomen.
Maar Apex heeft het met special events regelmatig. En dat is geen crossplay game. Daar zit toch wel een flink verschil in. CoD heeft al vroeg aangegeven dat er meerdere modi komen. Wat ook bevestigt is door een aantal youtubers. Nu hebben alle grote platformen een aandeel in players, ik denk dat PC (Apex) niet eens de grootste is in CoD. Dus daarom denk ik dat het wel zal komen (lees: hoop dat het zal komen)bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:10:
[...]
Zou dat ook niet zo zijn met Apex? Volgens mij is daar nog steeds geen solo mode?
Sowieso zal dit draadje de komende dagen vooral over Warzone gaanBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:06:
[...]
Van mij mag het hier, denk dat het allemaal bij CoD MW 2019 hoort, maar wellicht dat andere daar anders over denken
Lijkt mij een goed plan , aangezien dit wel groot ook gaat wordenRappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:59:
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
uggh eindelijk m'n crossbow gehaald :-D eerste paar rondjes ging lekker maar vervolgens verloor ik "mn touch" en was het maar hopen dat ik 5 kills haalde... maar heb hem :-D
Nu net als ik hem nooit meer gebruikencrimby schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:42:
uggh eindelijk m'n crossbow gehaald :-D eerste paar rondjes ging lekker maar vervolgens verloor ik "mn touch" en was het maar hopen dat ik 5 kills haalde... maar heb hem :-D
Mwa, viel met Blackout toch ook wel mee?Rebel8319 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:40:
[...]
Lijkt mij een goed plan , aangezien dit wel groot ook gaat worden
Als iedereen hier komende tijd in Warzone duikt is een nieuwe thread ook niet nodig, kijken het anders wel even aan.
Ik zou het ook even aankijken, er was voorheen zelfs een splitsing tussen console/pc voor dit topic. Wat ik ook niet snapte, want iedereen speelde met elkaar door crossplay.
Zo blijf je in 1 topic op de hoogte van al het nieuws omtrent COD MW. Je zal het toch wel een beetje door elkaar spelen, dus een groot probleem voorzie ik niet.
Zo blijf je in 1 topic op de hoogte van al het nieuws omtrent COD MW. Je zal het toch wel een beetje door elkaar spelen, dus een groot probleem voorzie ik niet.
Volgens mij was dat meer omdat men allerlei pc vragen had.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:17:
Ik zou het ook even aankijken, er was voorheen zelfs een splitsing tussen console/pc voor dit topic. Wat ik ook niet snapte, want iedereen speelde met elkaar door crossplay.
over videokaarten enzo
Maar er waren ook veel mensen die er op stonden dat het gescheiden zou blijven, ook qua gameplay delen. Wat ik dan dus niet snap.. kan je de volgende discussie weer gaan voeren: PC Masterrace of Console Masterrace.. *zucht*chimera2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:24:
[...]
Volgens mij was dat meer omdat men allerlei pc vragen had.
over videokaarten enzo
Kan je meteen combineren met Intel vs AMD en Playstation vs Xbox. Combobreakerrrr!Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:25:
[...]
Maar er waren ook veel mensen die er op stonden dat het gescheiden zou blijven, ook qua gameplay delen. Wat ik dan dus niet snap.. kan je de volgende discussie weer gaan voeren: PC Masterrace of Console Masterrace.. *zucht*
je hebt er nu waarschijnlijk weinig aan nu je niet meer thuis bent, maar Tip: gebruik "Chrome Remote Desktop". daarmee kan je zowel via een andere pc/laptop als je mobiel op je pc en van alles en nog wat doen. voor zulke soort dingen is het ideaal.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:23:
Is het niet gewoon een client update in Battle.net? Ik heb vanochtend speciaal mijn PCtje aangezet en automatisch updaten voor CoD aangevinkt, zodat hij al mooi begint voordat ik thuis ben vanuit werk. Als het echt ingame moet zou wel balen zijn. Dan kan ik hem echt pas als ik thuis kom aanzetten en laat ik nu net eerst gaan sporten.. Dat wordt dan pas rond een uur of half 7 spelen, heb ik alsnog geen voordeel gehad van die paar uur eerder
Dat is misschien wel een goede om te onthouden. Zou me af en toe zeer goed uitkomenteddy270us schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:40:
[...]
je hebt er nu waarschijnlijk weinig aan nu je niet meer thuis bent, maar Tip: gebruik "Chrome Remote Desktop". daarmee kan je zowel via een andere pc/laptop als je mobiel op je pc en van alles en nog wat doen. voor zulke soort dingen is het ideaal.
Alleen nog een goede manier vinden van remote aanzetten
In de moederbord bios aan zetten "wake up with packet over internet"?Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:44:
[...]
Dat is misschien wel een goede om te onthouden. Zou me af en toe zeer goed uitkomen
Niet verwacht, zo erg ben ik daar niet in thuis namelijk, maar wat de techniek wel niet allemaal kanDutchone schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:57:
[...]
In de moederbord bios aan zetten "wake up with packet over internet"?
Wel veel instellen, maar als je er even voor gaat zitten zal dat best vlot gaan.
Ontopic: Ik zorg gewoon dat ik wat eerder richting huis ga, kan thuis mijn mail nog bijwerken dus zal geen probleem vormen
Als je single bent en ook geen huisdieren hebt die je zodanig kan trainen om dat te doen: sleutel aan je buurvrouw geven en dan belletje geven om het aan te gaan zetten bij jou ... uiteraard ook hopen dat je een leuke buurvrouw hebtBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:44:
[...]
Dat is misschien wel een goede om te onthouden. Zou me af en toe zeer goed uitkomen
Zojuist de vrouw opdracht gegeven om mijn pc aan te zetten voordat ze aan de avond dienst begint om half 4 zodat ik via Chrome Remote desktop de download kan starten straks
#nevergrowup
1
Nice!ragged schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:13:
Zojuist de vrouw opdracht gegeven om mijn pc aan te zetten voordat ze aan de avond dienst begint om half 4 zodat ik via Chrome Remote desktop de download kan starten straks#nevergrowup
Vanaf 16 uur kan je downloaden en daarna direct spelen dacht ik.Sleeon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:22:
Wanneer kan ik de download binnen halen als ik al CoD MW heb?
Ik heb ook geen idee hoe het werkt of hoe ik het op moet zetten, maar ik weet dat het bestaatBrubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:01:
[...]
Niet verwacht, zo erg ben ik daar niet in thuis namelijk, maar wat de techniek wel niet allemaal kan![]()
Wel veel instellen, maar als je er even voor gaat zitten zal dat best vlot gaan.
Ontopic: Ik zorg gewoon dat ik wat eerder richting huis ga, kan thuis mijn mail nog bijwerken dus zal geen probleem vormen
ik heb de mijne lange ijd geleden gedaan, dus ik weet het niet meer, maar volgens mij moest je wel erbij zijn voor de setup van chrome remote gebeuren... (ik weet dat je een pincode moest verzinnen, en met die pin code kan je dus vanuit andere devices inloggen)...ragged schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:13:
Zojuist de vrouw opdracht gegeven om mijn pc aan te zetten voordat ze aan de avond dienst begint om half 4 zodat ik via Chrome Remote desktop de download kan starten straks#nevergrowup
tenzij je dat ook al gedaan hebt, dan is er niets aan de hand.
Aye niks aan de hand, Chrome Remote Desktop is wel geconfigureerd. Ik was vanochtend alleen vergeten mijn PC te starten en ik heb geen andere Wake functie geconfigureerd....eigenlijk ook nooit nodig.teddy270us schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:25:
[...]
ik heb de mijne lange ijd geleden gedaan, dus ik weet het niet meer, maar volgens mij moest je wel erbij zijn voor de setup van chrome remote gebeuren... (ik weet dat je een pincode moest verzinnen, en met die pin code kan je dus vanuit andere devices inloggen)...
tenzij je dat ook al gedaan hebt, dan is er niets aan de hand.
[ Voor 3% gewijzigd door ragged op 10-03-2020 13:27 ]
1
Dit is op zichzelf staand en F2P. Een heul groot verschil.donvalentino schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:08:
[...]
Mwa, viel met Blackout toch ook wel mee?
Niet meer "Geef mij even paar minuten, beste items zitten aan het einde *scroll *scroll*"Ricmaniac schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:37:
Het looten oogt in ieder geval 20x beter dan in Blackout
Ondertussen rest van team down.
In het squad Don't Play Get Kicked is ook nog plek nu. We hebben echter een beetje te fanatiek gespeeld waardoor we nu in een leauge zitten met alleen maar terrors.... gasten die nu al 1000 kills hebben (individueel)

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Activision Blizzard. Dus alleen via hun eigen Battle.net launcherkampers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:19:
Weet iemand of je deze op Steam gaat kunnen downloaden?
Net nog even mee rondgerend, maar not bad!!! not bad at all :-) met een paar upgrades kan ie best fijn zijn.Rappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:44:
[...]
Nu net als ik hem nooit meer gebruikenZag dat er een challenge was om 40 kills te maken met de bow dus zal er komende weken ook mee aan de slag moeten.
Daar hebben wij bij tweakers NL ook last van, de eerste paar weken best makkelijk gehad, toen even moeten zweten maar daarna sloeg het 2 weken lang nergens meer op. Deze week maar eens aankijken.FireFoz schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:19:
In het squad Don't Play Get Kicked is ook nog plek nu. We hebben echter een beetje te fanatiek gespeeld waardoor we nu in een leauge zitten met alleen maar terrors.... gasten die nu al 1000 kills hebben (individueel)
De gene die ook bedacht had de er double kills nodig zijn op snipers mag ook van mij in een dwang buis afgevoerd worden..
Ik heb er gister avond een sport van gemaakt om met de AX50 de quick scopen, heb het gehaald maar niet met plezier.
[ Voor 18% gewijzigd door Dutchone op 10-03-2020 14:45 ]
Tweakers.net gaat wel lekker maar daar carried Rataplan-01 de boel
Oke, bedanktVrijdag schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:27:
[...]
Activision Blizzard. Dus alleen via hun eigen Battle.net launcher
Tweakers NL staat weer met pijn en moeite op de derde plek...
maar wordt een lastige deze week!
#2 Tiger II met 1487
#3 Tweakers NL met 1412
#4 DoWPL met 1405
maar wordt een lastige deze week!
#2 Tiger II met 1487
#3 Tweakers NL met 1412
#4 DoWPL met 1405
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:37:
Het looten oogt in ieder geval 20x beter dan in Blackout
Het is nu à la fortnite looten. Dus je hebt kistjes die opent of gewoon losse guns, welke een kleurtje hebben. Hoogste kleur zal gold zijn, deze heeft dan ook de beste attachments. Attachments zijn niet meer los te krijgen.Rappa1985 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:42:
[...]
Niet meer "Geef mij even paar minuten, beste items zitten aan het einde *scroll *scroll*"
Ondertussen rest van team down.
Een carepackage kan je openen en een multiplayer loadout kiezen, welke je vooraf al in kan stellen. Dus dat is bij deze BR de power van airdrops. Leuke twist wel!
Zag nog wel een quick inventory (bij gebruik van d-pad) voor het delen van geld, armor plates etc. Voor de rest lijkt het inderdaad een stuk minder gekloot met looten, i like!
Edit:
Prachtig
Edit:
bronThis isn't the first time Call of Duty: Modern Warfare has asked players to sacrifice plenty of storage space: alongside those demanding PC specs and regular hefty updates, only last month production director Paul Haile apologised for the size of a 51-67GB patch, saying the team would "try [to] keep future updates from being this large" and minimise the overall size of Modern Warfare. I guess one way to get everyone playing your battle royale is by making them delete all the others.
Prachtig

[ Voor 68% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2020 15:19 ]
"Classified" is afgeteld naar 0, nu staat er "Incoming Transmission", maar gebeurt er verder niks... 
Edit: het spel afsluiten zorgt ervoor dat ik nu de update aan het downloaden ben!

Edit: het spel afsluiten zorgt ervoor dat ik nu de update aan het downloaden ben!
[ Voor 30% gewijzigd door HappyPinguin op 10-03-2020 16:03 ]
Whoop. Downloading. 22gig-ish. .....9mb/s......
[ Voor 44% gewijzigd door ragged op 10-03-2020 16:03 ]
1
[dat wat hier stond klopte dus niet ;-) ]HappyPinguin schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:02:
"Classified" is afgeteld naar 0, nu staat er "Incoming Transmission", maar gebeurt er verder niks...
[ Voor 24% gewijzigd door dizzytal op 10-03-2020 16:15 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
ik zie nog niksSleeon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:02:
Is het live?
Iemand die hem op de PS4 binnen haalt?
scherm blijft hangen op incomming transmission.
Maar ze verder geen update die binnen komt
[ Voor 20% gewijzigd door chimera2 op 10-03-2020 16:08 ]
Lees op Twitter dat je je PS4 moet herstarten en dat de update niet ingame is.chimera2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:07:
[...]
ik zie nog niks
scherm blijft hangen op incomming transmission.
Maar ze verder geen update die binnen komt
Bij mij is de update op PC ook niet in-game, maar in de Battle.Net client nadat ik COD afsloot.Sleeon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:09:
[...]
Lees op Twitter dat je je PS4 moet herstarten en dat de update niet ingame is.
1
ik heb hem herstart en helaas nog niks. Dan maar even wachten helaasSleeon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:09:
[...]
Lees op Twitter dat je je PS4 moet herstarten en dat de update niet ingame is.
Ik moest de Xbox ook herstarten voordat de update begon met downloaden.
Dus, voor wie de update niet ziet, herstart je device, mogelijk zie je de update dan wel.
Dus, voor wie de update niet ziet, herstart je device, mogelijk zie je de update dan wel.
[ Voor 12% gewijzigd door WishmasterNL op 10-03-2020 16:14 ]
Inderdaad, hier ook restart XBOX, dus niet alleen de game..
Download is hier niet heel stabiel, gaat nog wat op en neer. Totale update is 17,98GB
Download is hier niet heel stabiel, gaat nog wat op en neer. Totale update is 17,98GB
[ Voor 42% gewijzigd door dizzytal op 10-03-2020 16:19 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Na 2 herstarts niets. Daarna geprobeerd de game eens te starten en hij begint hem zowaar binnen te trekken. Ben benieuwd.WishmasterNL schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:14:
Ik moest de Xbox ook herstarten voordat de update begon met downloaden.
Downloading. Moest m’n One X herstarten om de update te triggeren. Toen ik vervolgens COD opstartte ging hij de update downloaden.
Op men ps4 gebeurd helaas niks, 2x opnieuw opgestart, game gestart maar helaas..
Hetzelfde hier.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:18:
Op men ps4 gebeurd helaas niks, 2x opnieuw opgestart, game gestart maar helaas..
Same here. Zie op Reddit vergelijkbare berichten.
Voldoet wat dat betreft aan mijn verwachting, ik kijk morgen wel weer hoe of wat!
Voldoet wat dat betreft aan mijn verwachting, ik kijk morgen wel weer hoe of wat!
Hij is plots uit zichzelf begonnen op de ps4
Lees op Reddit ook berichten van PS4 spelers waarbij het wel lukt. Give it some time.
Had dat met de wekelijkse updates ook, kan zijn dat je in een onzichtbare wachtrij komt voor download. Even geduld idd.
[ Voor 7% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2020 16:23 ]
Probeer ook even de download aan te zetten voor warzone maar zoek me suf naar een download optie. In mn activision account niet, battle.net ook niet... Waarom niet gewoon een [click here to download] knop ipv zo moeilijk allemaal? Kan gewoon niet vinden waar ik de download aan kan slingeren. Op de site staat dat je in "de store" op warzone moet zoeken. Hoe kom ik aan warzone??
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hier issie begonnen met 15 GB downloaden.
Zit nog op t werk maar mn vrouw heeft de PS4 ff opgestart
Zit nog op t werk maar mn vrouw heeft de PS4 ff opgestart
Hier is ie intussen aan het downloaden. Wilde een MP game gaan doen en kreeg toen de melding dat ik eerst moest updaten. Terug naar het PS hoofdmenu en zag daar de download staan. Ondertussen maar even de vrouw blij maken en de vaatwasser inruimen

Euhm wtf bij mij is de update 89GB? 70uur resterend, dacht dat die maar 15gb was
Wordt de download voor warzone ook gewoon Call of Duty: Modern Warfare genoemd in battle.net? Die staat er bij om te downloaden terwijl ik MW nooit gekocht hebt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik moest mn PS4 herstarten, MW opnieuw opstarten, en toen ging ie automatisch de update (van zo'n 15G) dowloaden.
Ik heb een van de kinderen opdracht gegeven om de pc aan te slingeren, om ook vervolgens te verbieden om te spelen
Ik denk het niet...ik werwachte gewoon een optie 'warzone' in battlenet maar precies werkt het anders...JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:38:
Wordt de download voor warzone ook gewoon Call of Duty: Modern Warfare genoemd in battle.net? Die staat er bij om te downloaden terwijl ik MW nooit gekocht hebt.
Waarschijnlijk nog niet te zien qua download omdat ik MW niet heb..die mogen 4 uur eerder.
[ Voor 10% gewijzigd door internaut op 10-03-2020 17:14 ]
Moest nog iemand dit hebben. Heb mijn ps4 herstart en dan kreeg ik wel gewoon een update van 15gb😗Chelseamarre123 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:38:
Euhm wtf bij mij is de update 89GB? 70uur resterend, dacht dat die maar 15gb was
Ik ben niet gemaakt voor Battle Royale. 
En het is nog een Beta zo te zien. Ze dekken zich alvast in.
Ze hebben ter compensatie gedaan dat de lobby nooit gevuld wordt met 150 zodat als je een game vindt, je BP nog niet snel omhoog gaat. Ze zijn wel slim daar.
Ah de map is dus inderdaad gewoon een groot deel van de ground war maps combined. en dan veel extra's
Nou dit begint alweer goed, constant lobbies die nooit starten.
Tot nu toe 1 pot kunnen doen, bevalt wel.. als het maar start..
Tot nu toe 1 pot kunnen doen, bevalt wel.. als het maar start..
Er is ook een plunder mode, waarbij je wel met een loadout begint en je wel kan respawnen.Rivanov schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:52:
Ik ben niet gemaakt voor Battle Royale.
Maar wanneer komt deze game beschikbaar voor niet CoD: MW bezitters? Ik dacht vandaag maar ik kan hem niet vinden in de store.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Echt slim zeg je moet een volle lobby hebben om te starten mensen leave en joinen massaal, waarom kunnen ze gewoon niet start bij een % of laten af telen tot start. Zit nu al 4 min te wachten
confused reality
Het bizarre is: Er is gewoon een warmup FFA lobby!!Sweatleek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:51:
Echt slim zeg je moet een volle lobby hebben om te starten mensen leave en joinen massaal, waarom kunnen ze gewoon niet start bij een % of laten af telen tot start zit nu al 4 min te wachten
Waarom niet de laatste 10-20 spelers laten joinen tijdens die warmup?
En wat is het probleem om een game te laten starten met 140 of 130 spelers, heeft iemand daar een mindere ervaring door?
Hier hebben andere BR's toch beter over nagedacht, heel vreemd dat ze het beste van alle BR's gekopieerd hebben maar dit dan weer niet..
[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 10-03-2020 17:54 ]
Ja voor een mode die zo lang in dev is geweest. Verwacht je toch dat hier over na gedacht is zeker als alle andere BR's het gewoon al goed hebben gedaan.unfor schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:53:
[...]
Het bizarre is: Er is gewoon een warmup FFA lobby!!
Waarom niet de laatste 10-20 spelers laten joinen tijdens die warmup?
Edit: solo (don't Fill) is nog erger...
Edit 2: mijn game begon in eens bij 67 spelers ?
[ Voor 11% gewijzigd door Sweatleek op 10-03-2020 17:58 ]
confused reality
Wordt ook gek Van dat getik de hele tijd wanneer iemand de lobby verlaat . Ik geef het op. Probeer het morgen wel weer.
Om 20:00Kalder schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:33:
[...]
Er is ook een plunder mode, waarbij je wel met een loadout begint en je wel kan respawnen.
Maar wanneer komt deze game beschikbaar voor niet CoD: MW bezitters? Ik dacht vandaag maar ik kan hem niet vinden in de store.
Het wachten op een potje duurt mij echt nog te lang. Heb je bijna een volle lobby, leaven er weer 50.
Lang, 2/3x zo langs als in MP uit gaan van close range.Kenny_026 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:16:
Hoe is de time to kill nu?
Waar ik wel even over wil klagen is de performance het is gewoon 50-60% MINDER dan in MP groundware.
confused reality
Hetzelfde als MP. Maar het "voelt" langer omdat mensen armor hebben, daar moet je even rekening mee houden.Kenny_026 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:16:
Hoe is de time to kill nu?
Maar tot nu toe bevalt het me hier prima.
Is hetzelfde, maar armor is het nieuwe health.Sweatleek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:19:
[...]
Lang, 2/3x zo langs als in MP uit gaan van close range.
Tot nu toe nergens last van (PS4 Pro).Waar ik wel even over wil klagen is de performance het is gewoon 50-60% MINDER dan in MP groundware.
[ Voor 40% gewijzigd door GerardHenninger op 10-03-2020 18:20 ]
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.