PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Wauw, ziet er goed uit! Alleen mis ik nog steeds een releasedate, of heb ik dat net even gemist?Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:40:
Battle royale-modus voor Call of Duty: Modern Warfare onthuld:
[YouTube: Modern Warfare: Warzone Battle Royale HONEST Review (Good & Bad)]
https://gamer.nl/artikele...y-modern-warfare-onthuld/
Warzone is free-to-play en standalone.
Klopt maar het idee was natuurlijk dat dit uit kwam na de trailer dus gok dat we niet meer lang hoeven te wachten op die vraag.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:54:
[...]
Wauw, ziet er goed uit! Alleen mis ik nog steeds een releasedate, of heb ik dat net even gemist?
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik ben aan het hopenRappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:56:
[...]
Klopt maar het idee was natuurlijk dat dit uit kwam na de trailer dus gok dat we niet meer lang hoeven te wachten op die vraag.

Wat ik ontzettend gaaf vind in die gameplay, is dat 1v1 met spectators en stenen gooien naar degen die bezig zijn
Wil ontzettend graag dat hij morgen komt
Ik ben benieuwd of PSN + hier voor nodig is?Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:54:
[...]
Wauw, ziet er goed uit! Alleen mis ik nog steeds een releasedate, of heb ik dat net even gemist?
Fortnite kan je spelen zonder PSN +
Hoop dat het hier ook niet voor nodig is
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoop het ookBrubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:01:
[...]
Ik ben aan het hopen![]()
Wat ik ontzettend gaaf vind in die gameplay, is dat 1v1 met spectators en stenen gooien naar degen die bezig zijnEn bijvoorbeeld killstreaks kopen op bepaalde punten in de map, wat dus sowieso hotspots worden.
Wil ontzettend graag dat hij morgen komt
Zie dat de video nu echt offline is.
Ik lees her en der dat de eerste week Playstation + only is. Daar zijn mensen bang voor, ik hoop dat het niet waar is want dat zou echt waardeloos zijn. Daar zou ik echt van gaan balen..Mars18 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:02:
[...]
Ik ben benieuwd of PSN + hier voor nodig is?
Fortnite kan je spelen zonder PSN +
Hoop dat het hier ook niet voor nodig is
Killstreaks zijn maar op bepaalde delen te halen, oftewel hotspots en wellicht chokepoints. Makkelijk te counteren door die te campen, er zijn altijd mensen die er voor gaan. Ik ben benieuwd hoe dit de gameplay gaat beinvloeden.Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:02:
[...]
Hoop het ookJa dat ziet er echt tof uit. Die killstreaks gaat voor mij nog wel frustratie puntje worden denk ik
![]()
Zie dat de video nu echt offline is.
Er zal vast over nagedacht zijn maar het is voor mij meer het idee van killstreaks in een BR mode maar we gaan het zien! Zin in!Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:08:
[...]
Killstreaks zijn maar op bepaalde delen te halen, oftewel hotspots en wellicht chokepoints. Makkelijk te counteren door die te campen, er zijn altijd mensen die er voor gaan. Ik ben benieuwd hoe dit de gameplay gaat beinvloeden.
edit:
@Brubs In die video zegt hij meerder keren available now dus hopen dat hij een verkeerd tijdstip had ingevoerd om te publiceren en niet verkeerde datum.
[ Voor 14% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2020 11:22 ]
Eens, ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Waren ook geruchten over BR met invloeden van Escape from Tarkov. Dat zou een tactisch spelletje gaan worden dan. Achja het is nu enkel speculeren. Maar krijg er zo wel zin in, hopelijk wordt het niet een giga anticlimax.Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:17:
[...]
Er zal vast over nagedacht zijn maar het is voor mij meer het idee van killstreaks in een BR mode maar we gaan het zien! Zin in!
@Rappa1985 Dat zou wel verklaren waarom de video verwijderd is door de uploadert. Of een geplande "leak" en straks trailer. En dan hopelijk morgen release. Als het goed is kunnen mensen die CoD gekocht hebben de gamemode Warzone preloaden en dus gelijk met release spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Brubs op 09-03-2020 11:30 ]
And its gone...Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:40:
Battle royale-modus voor Call of Duty: Modern Warfare onthuld:
[YouTube: Modern Warfare: Warzone Battle Royale HONEST Review (Good & Bad)]
https://gamer.nl/artikele...y-modern-warfare-onthuld/
Warzone is free-to-play en standalone.
And its back .... sort of
[YouTube: Call of duty Modern Warfare gameplay]
Zal niet lang duren voor die ook weg is.
Soms is het internet net als hydra,Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:35:
[...]
Cut off one video, two will take its place
Dat is ook echt een goeie tip FMJ! Niet aan gedacht. Goed bezig.HenkEisDS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:56:
Zaterdag wel ff lachen met @Buizerd__NL coop gedaan. Operation Paladin. Niet te doen! 😄
Qua niets registreren:
Super irritant dit! Wilde lekker levelen vandaag op mijn lintjes, zeker 30 IAV kills, maar niets telt.
[...]
Die is juist erg makkelijk vanaf die twee muurtjes in het midden. FMJ aanzetten en je schiet dwars door die muren heen. Je hoeft niet eens iemand te zien, als je hoort dat ze op A of C zitten kun je knallen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Wel klote als het echt een fout was
Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:35:
[...]
Dat is het heerlijke inderdaad aan internet. De ene was een fout, de ander heeft het allang geript en zelf online gezetRappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:48:
Uploader van originele video:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel klote als het echt een fout was
Dit is niet meer te herstellen voor IW denk ik, dus die gameplay blijft gewoon lekker op de interwebs staan. Maar vermoed inderdaad dat het een fout is geweest en heb hoop voor morgen
Heb in ieder geval niet veel zin dat het play to win gaat worden. Ze gaan er toch ergens inkomsten vanuit halen?
Om het ook interessant te houden nadat de nieuwe COD alweer uit is vermoed ik?Chelseamarre123 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:06:
Waarom gaat warzone free to play worden? Lijkt me toch dat ze genoeg games verkocht hebben voor een grote spelerbase?
Heb in ieder geval niet veel zin dat het play to win gaat worden. Ze gaan er toch ergens inkomsten vanuit halen?
Wellicht blijft dit een standalone basis die continue geupdate word zoals Apex Legends.
Een playerbase is nooit groot genoeg voor een battle royale. Omdat er altijd erg veel mensen na een x aantal dagen/weken afhaakt. Als dit free to play wordt betekend dat nog niet dat het pay-to-win wordt. Dat lijkt me dan ook niet waarschijnlijk dat ze dit gaan doen. Want ik vermoed dat dan werkelijk de halve playerbase instant weg gaat. Ik in ieder geval wel, en met mij vele anderen.Chelseamarre123 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:06:
Waarom gaat warzone free to play worden? Lijkt me toch dat ze genoeg games verkocht hebben voor een grote spelerbase?
Inkomsten zal meer zijn qua cosmetics, zoals ze nu ook al bijverdienen aan microtransactions. Kijk naar Apex, PUBG e.d. daar is het ook een grote kermis aan uiterlijken en dat soort ongein.
Overigens zou ik het wel toepasselijk vinden dat mensen die de game zelf gekocht hebben wel een extratje verdienen. Als dat zo is zal dat waarschijnlijk een speciale skin ofzo zijn ergens voor.
We shall see
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik vermoed dat het dan in je inventory komt, en als je die gun vindt, je de blueprint kunt "activeren" o.i.d. Dat lijkt mij het meest logisch. Inderdaad niet ergens op de map neerplempen en kijk maar of je t vindt, dat zou echt oneerlijk zijn.Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:03:
Wel benieuwd hoe ze met gekochte bleuprints omgaan. Blijkbaar doen ze niet aan losse attachments in BR maar wapens vind je met of zonder attachments. Lijkt mij sterk dat je gekochte bleuprints dan in game te vinden zijn want dat lijkt mij oneerlijk.
Of dat je ze voor een soort in-game currency die je kan bemachtigen door te spelen (zoals Tarkov) vrij kan spelen/kopen op bepaalde delen van de map.
[ Voor 11% gewijzigd door Brubs op 09-03-2020 13:14 ]
Dit lijkt mij dan weer totaal niet logisch want dan krijg je Pay2Win namelijk.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:13:
[...]
Ik vermoed dat het dan in je inventory komt, en als je die gun vindt, je de blueprint kunt "activeren" o.i.d. Dat lijkt mij het meest logisch. Inderdaad niet ergens op de map neerplempen en kijk maar of je t vindt, dat zou echt oneerlijk zijn.
Of dat je ze voor een soort in-game currency die je kan bemachtigen door te spelen (zoals Tarkov) vrij kan spelen/kopen op bepaalde delen van de map.
Zijn die blueprints niet gewoon voor de normale multiplayer ?. Ik begrijp uit de video dat air drops en dat soort dingen de modded guns droppen. Misschien kan je ze ook wel kopen bij de stations waar je ook respawn tokens en kill streaks kan kopen.Rudemir schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:22:
[...]
Dit lijkt mij dan weer totaal niet logisch want dan krijg je Pay2Win namelijk.
Neen, geen pay-to-win omdat je het eerst zelf vrijspeeld in de game, zoals bij Tarkov ook geloof ik. Zolang ze die "currency" niet apart aanbieden om te kopen, zie ik het probleem niet. Dan moet je het verdienen door te spelen.Rudemir schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:22:
[...]
Dit lijkt mij dan weer totaal niet logisch want dan krijg je Pay2Win namelijk.
Dit zou ook zomaar eens zo kunnen zijn, dat de blueprints niet eens in de BR komen, maar als airdrop/shop item komt. Maar dat komt ongeveer op hetzelfde neer als ik bedoel, alleen anders verwoordDaradius schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:26:
[...]
Zijn die blueprints niet gewoon voor de normale multiplayer ?. Ik begrijp uit de video dat air drops en dat soort dingen de modded guns droppen. Misschien kan je ze ook wel kopen bij de stations waar je ook respawn tokens en kill streaks kan kopen.
[ Voor 40% gewijzigd door Brubs op 09-03-2020 13:28 ]
Als je praat over een gekochte blue print die je wil activeren in BR dan praat je naar mijn mening toch echt over Pay2Win. Tenzij je in dit inventory als alternatief gewoon je eigen attachments kunt kiezen maar dat lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk want was is dan het voordeel van die blueprint..Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:26:
[...]
Neen, geen pay-to-win omdat je het eerst zelf vrijspeeld in de game, zoals bij Tarkov ook geloof ik. Zolang ze die "currency" niet apart aanbieden om te kopen, zie ik het probleem niet. Dan moet je het verdienen door te spelen.
[...]
Dit zou ook zomaar eens zo kunnen zijn, dat de blueprints niet eens in de BR komen, maar als airdrop/shop item komt. Maar dat komt ongeveer op hetzelfde neer als ik bedoel, alleen anders verwoord
Ik zie het eerder gebeuren dat je attachments kunt kopen bij bepaalde punten van het geld wat je in de game vindt.
Het deel wat ik dikgedrukt heb gemaakt is exact wat ik bedoel met ingame "currency" zoals in Tarkov. Dus niet van je eigen centjes betaald maar gewoon gekregen door te spelen of vinden ingame.Rudemir schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:30:
[...]
Als je praat over een gekochte blue print die je wil activeren in BR dan praat je naar mijn mening toch echt over Pay2Win. Tenzij je in dit inventory als alternatief gewoon je eigen attachments kunt kiezen maar dat lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk want was is dan het voordeel van die blueprint..
Ik zie het eerder gebeuren dat je attachments kunt kopen bij bepaalde punten van het geld wat je in de game vindt.
We bedoelen exact hetzelfde alleen verwoorden we het anders
Twitter bericht van persoon die gameplay online had gezet:
De leak zegt dus helaas weinig over datum van release behalve dat het niet lang meer duurt.wasn’t scheduled. It was unlisted and auto added to a playlist from what I gather. Done it a million times and never had it happen
[ Voor 10% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2020 13:58 ]
Yes lijkt erop idd, je reageerde oorspronkelijk op iemand die het had over gekochte blue prints. Ik ging er vanuit dat hij bedoelde gekocht in de huidige Store van de multiplayer.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:34:
[...]
Het deel wat ik dikgedrukt heb gemaakt is exact wat ik bedoel met ingame "currency" zoals in Tarkov. Dus niet van je eigen centjes betaald maar gewoon gekregen door te spelen of vinden ingame.
We bedoelen exact hetzelfde alleen verwoorden we het anders
Dat bedoelde ik inderdaad. Gok dat je verder geen invloed hebt op attachments en dat je alleen custom skins kan kiezen.Rudemir schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:04:
[...]
Yes lijkt erop idd, je reageerde oorspronkelijk op iemand die het had over gekochte blue prints. Ik ging er vanuit dat hij bedoelde gekocht in de huidige Store van de multiplayer.
Dat denk ik ook. Mooi kleurtje/camo aan geven. en attachments scavengen uit drops o.i.d. We shall seeRappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:15:
[...]
Dat bedoelde ik inderdaad. Gok dat je verder geen invloed hebt op attachments en dat je alleen custom skins kan kiezen.
Ik zal proberen wat kills te maken in TDM, zolang Warzone niet uit komt moet dat lukken
Is Operation paladin die ene met het station?HenkEisDS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:23:
Waar ik @Buizerd__NL zei bedoelde ik @Verwijderd stop de tijd. 😄
Anders heb ik daar nog een goed trucje voor..
Je moet 4 vrienden optrommelen, als de missie bij het stadion aan komt moet er 1 dood gaan en niet reviven.
Het moment dat hij weer dropt uit de plane moet hij op het stadion landen en daar blijven, en de rest kan gewoon op hem blijven spawnen.
Ik heb thuis een supertrage verbinding, dus die 100+ gig die je binnen moet halen om de game te kunnen installeren gaat hier een eeuwigheid duren. Kan ik de download thuis aanzetten, onderbreken en op een andere locatie (met wat sneller internet) weer oppakken? Of moet je de download dan helemaal opnieuw beginnen?
edit: doh, zie nu net dat er een specifiek PC topic is voor MW
kan een modje deze post verplaatsen?
[ Voor 13% gewijzigd door amahusu op 09-03-2020 15:01 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Goede vraag,amahusu schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:50:
Vraagje hier voor pc-gamers:
Ik heb thuis een supertrage verbinding, dus die 100+ gig die je binnen moet halen om de game te kunnen installeren gaat hier een eeuwigheid duren. Kan ik de download thuis aanzetten, onderbreken en op een andere locatie (met wat sneller internet) weer oppakken? Of moet je de download dan helemaal opnieuw beginnen?
Ik weet dat je hem op stop kan zetten en later af kan maken, maar ik weet niet of dat kan als je je pc afsluit en daarna weer veder gaat.
Aangezien je de download pauzeer en niet volledig afsluit.
Kan je hem niet geheel downloaden bij de plek met de snellere verbinding?
Edit: Daar nog op aangepast, het is te testen met heartstone.
die is toch gratis, zet hem even aan. sluit je pc af, weer aanzetten en kijken waar de download veder gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Dutchone op 09-03-2020 15:02 ]
Ik denk dat hij wel onthoudt waar hij is gebleven. Weet het niet zeker, maar ik geloof van wel (heb hetzelfde ooit gedaan, maar niet zeker of het battle.net was) Zou wel logisch zijn dat hij het onthoudt tho. Ik hoop het in ieder geval welDutchone schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:54:
[...]
Goede vraag,
Ik weet dat je hem op stop kan zetten en later af kan maken, maar ik weet niet of dat kan als je je pc afsluit en daarna weer veder gaat.
Aangezien je de download pauzeer en niet volledig afsluit.
Kan je hem niet geheel downloaden bij de plek met de snellere verbinding?
Edit: Daar nog op aangepast, het is te testen met heartstone.
die is toch gratis, zet hem even aan. sluit je pc af, weer aanzetten en kijken waar de download veder gaat.
https://www.givemesport.c...=organic-social-overnightBuizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:16:
[...]
Heeft 6 forumposten en is net nieuw, het is weer zo'n gast die graag fakenews uitbrengt om ons te hype,
Ik weet het ook niet zeker, maar testen met gratis hearstone is geen verlies.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:06:
[...]
Ik denk dat hij wel onthoudt waar hij is gebleven. Weet het niet zeker, maar ik geloof van wel (heb hetzelfde ooit gedaan, maar niet zeker of het battle.net was) Zou wel logisch zijn dat hij het onthoudt tho. Ik hoop het in ieder geval wel
Telt inderdaad af, staat op 23 uur nog wat op dit moment. Morgen om 16:00 de release blijkbaardizzytal schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:11:
Schijnt dat (bron Reddit) dat er nu een countdown staat op de classified menu optie... kan zelf niet checken dus nu allemaal ff snel checken of 't echt zo is.. ;-)
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2020 16:18 ]
hoewel ik het niet geprobeerd heb, ,moet ik zeggen dat het volgens mij gewoon kan. Want ikheb wel eens halverwege een update/download mijn pc uitgezet en de volgende ochtend bij het aan zetten, ging ie gewoon verder vanaf waar die gebleven was. Als DAT kan, kan ik mij niet voorstellen dat je je pc niet zou kunnen verplaatsenamahusu schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:50:
edit: doh, zie nu net dat er een specifiek PC topic is voor MW![]()
Eens wat vroeger dan 19h + uren downloaden en installeren
Ik gok dat we die echte dikke update een aantal weekjes geleden al binnen geharkt hebben. Neem niet aan dat ze morgen de hele wereld incl free to play laten downloaden. Tenzij free to play nog een weekje mag wachten.Chelseamarre123 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:27:
Dus morgen om 16u onze tijd
Eens wat vroeger dan 19h + uren downloaden en installeren
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja, je kan de game rustig ergens anders downloaden. Je kan ook de gamefiles van iemand anders kopiëren, op een ssd of usb stick (geen aanrader, duurt ook ontzettend lang) zetten. Of met bijvoorbeeld een laptop op kantoor met je battle.net accountamahusu schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:50:
edit: doh, zie nu net dat er een specifiek PC topic is voor MW![]()
Dan op de game pc de download in battle.net aanzetten, pauzeren, battle.net afsluiten. Gamefiles kopieren naar dezelfde locatie, dan battlenet weer opstarten en dan doet battle.net de rest. In het ergste geval moet je nog even 'verify gamefiles' doen, maar dan ben je klaar.
/f/image/yvbPSV822iVg2i4k0LJWS3L9.jpg?f=fotoalbum_large)

Edit: Zie dat iemand me al voor was, maar dit is vanaf mijn eigen schermpie dus confirmed!
[ Voor 13% gewijzigd door Brubs op 09-03-2020 17:06 ]
Helaas gaat R6S morgen weer beginnen, dus Warzone is ff te laat ;-)
Nee Paladin is die met die dame die je moet vinden, beschermen en in een heli moet proppen om vervolgens een APC te begeleiden naar die grote supermarkt om daarna in smoke door juggernauts kapot gemaakt te worden.Dutchone schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:50:
[...]
Is Operation paladin die ene met het station?
Anders heb ik daar nog een goed trucje voor..
Je moet 4 vrienden optrommelen, als de missie bij het stadion aan komt moet er 1 dood gaan en niet reviven.
Het moment dat hij weer dropt uit de plane moet hij op het stadion landen en daar blijven, en de rest kan gewoon op hem blijven spawnen.
Mogen van mij wel een checkpointje of 2 bij.
Sentry guns en juggernaut suits heb je echt heel hard nodig.
Edit: Zullen we voor die Battle Royale zooi een apart topic maken? Ik ben nog wel even zoet met MW.
[ Voor 6% gewijzigd door HenkEisDS op 09-03-2020 17:13 ]
Tof! Nog maar 28 uur voordat we de nieuwe mode kunnen spelenBrubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:05:
Hola, check dit sappige detail even
[Afbeelding]
Edit: Zie dat iemand me al voor was, maar dit is vanaf mijn eigen schermpie dus confirmed!
Gevaarlijke uitspraakBuizerd__NL schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:28:
Gelukkig stand alone game, dus we kunnen de multiplayer gewoon doorblijven spelen tot die klaar is.
[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 09-03-2020 17:21 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
#ModernWarfare Owners
🕗 - 8AM PDT
🗓️ - March 10th
📡 - Download size 15-22GB
New Players
🕛 - 12PM PDT
🗓️ - March 10th
📡 - Download size 80-100GB
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pretty huge.
We visited Infinity Ward a couple weeks ago to go hands on with Call of Duty: Warzone.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 9 maart 2020
We're posting a lot of Call of Duty: Warzone content today, so check our site, and stay tuned to our Twitter feed for info on this new Call of Duty experience. https://t.co/wPLWx1aDRz pic.twitter.com/5MAM7KxnWp
De map
/f/image/u07w7PmRM3NyppJKvXRXcHnE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 105% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2020 18:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Can i get a thank youBuizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:16:
[...]
Heeft 6 forumposten en is net nieuw, het is weer zo'n gast die graag fakenews uitbrengt om ons te hype,
Call of Duty: Warzone features a ping system similar to that of Apex Legends, with the ability to ping almost every item in the map https://t.co/PgXC540K2N pic.twitter.com/75LiQUbDEE
Hoeso gevaarlijk? Was al ongeveer bevestigdVrijdag schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:20:
[...]
Tof! Nog maar 28 uur voordat we de nieuwe mode kunnen spelen
[...]
Gevaarlijke uitspraak
https://mp1st.com/news/call-of-duty-warzone-trailer
Ligt het aan mij of schiet fmj niet door de muren heen op shoothouse? Haal alleen headahots daar, schiet toch echt met fmj ook door muren maar gebeurd niets. Wel gek, misschien ligt het aan smg met fmj? Werkt het alleen met assaults of zo.HenkEisDS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:56:
Zaterdag wel ff lachen met (edit) @Verwijderd coop gedaan. Operation Paladin. Niet te doen! 😄
Qua niets registreren:
Super irritant dit! Wilde lekker levelen vandaag op mijn lintjes, zeker 30 IAV kills, maar niets telt.
[...]
Die is juist erg makkelijk vanaf die twee muurtjes in het midden. FMJ aanzetten en je schiet dwars door die muren heen. Je hoeft niet eens iemand te zien, als je hoort dat ze op A of C zitten kun je knallen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nope heb het ook geprobeerd maar werkt niet bij mij.Leoon. schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:57:
[...]
Ligt het aan mij of schiet fmj niet door de muren heen op shoothouse? Haal alleen headahots daar, schiet toch echt met fmj ook door muren maar gebeurd niets. Wel gek, misschien ligt het aan smg met fmj? Werkt het alleen met assaults of zo.
Wat ik wel doe is een smoke gooien en dan met een thermal scope schieten 😁
Call of Duty: Warzone:
PS4 - PlayStation Plus is NOT required; PS Plus Members to get a bonus celebration pack at launch
XB1: Xbox Live Gold is required
PC: Battle Net account is required https://t.co/CdBYPUKKO1 pic.twitter.com/9qki1OP9jM
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2020 19:16 ]
Misschien ligt het aan de muur. Weet ff niet of ik nou het meeste succes had van A naar C of van C naar A. Maar dat ik door één van die muren daar mensen mounted longshots heb gemaakt weet ik zekerLeoon. schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:57:
[...]
Ligt het aan mij of schiet fmj niet door de muren heen op shoothouse? Haal alleen headahots daar, schiet toch echt met fmj ook door muren maar gebeurd niets. Wel gek, misschien ligt het aan smg met fmj? Werkt het alleen met assaults of zo.
Edit:
@Leoon. net even getest en haal aan de lopende band wall bangs. Zelfs een first kill als zij hun eerste flag aan het capturen zijn en ik ze dus niet kan zien. Wel met een LMG, maar volgens mij werkt het ook met SMGs en ARs. Rest weet ik niet, maar zal eens testen.
Edit2:
De MP7 lukt het niet mee, een SMG.
De M4A1 wel, een AR
[ Voor 22% gewijzigd door HenkEisDS op 09-03-2020 23:02 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618
Niet alleen dat (ja, ik lees inderdaad dat je zegt vooral), al zal 't voor een bepaalde groep (iets jongere gamer?) wel meespelen, maar ik zie genoeg variatie op/in het genre waardoor het net een andere gameplay kan geven; de keuze wat je met je geld doet (killstreak(s) kopen, zelf revive, squad revive), de missies (contract op een squad(member), domination (= sitting duck?) ) en de dropkits die tussen teams gedropt worden... gulag..eazyq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:47:
Hyped for Warzone, dit zou wel eens heel groot kunnen worden, vooral vanwege de free to play
Aan de andere kant vind ik het, persoonlijk, jammer dat ze wat meer naar het Fortnite loot systeem gaan. Ik vind het hele looten naar je favo attachments altijd wel leuk, zo van: iedereen 'voldoende' loot, of doen we nog een 'rondje' (met de kans dat je verschrikkelijk afgemaakt wordt) Ik had/heb niet zo veel moeite met het lootsysteem van PuBG of BlackOut (op Xbox)
Ben benieuwd... morgen ergens rond 16:30, maar een kijken of de 'Xbox servers' een beetje mee willen werken...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ussssaaaaa lekkere trailert hoor, ben wel hyped hiervoor. drie keer hoesten op het werk (Noord-Brabant) en je mag naar huis toch
vreemd... bij mij staan we 2e met 350 punten en achter op DU.H&Hinterland met 485 punten
Verwijderd
Jemig, toen ik de screenshot maakte om 20:30 was dat de stand. Werk aan de winkel dus.RoyPeterse schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:34:
[...]
vreemd... bij mij staan we 2e met 350 punten en achter op DU.H&Hinterland met 485 punten
download the call of duty companion app, zoek bij squads naar tweakers.net, zijn nog twee plekken over.
1e squad heeft nu al 1362 kills. Wordt hard werken willen we die pakken. Wij staan nu op 609, wat een nolifers joh
Verwijderd
Bij don't play get kicked heeft nummer 1 al tegen de 2000 kills. @FireFoz TDM trek ik niet, sorry.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:09:
[...]
download the call of duty companion app, zoek bij squads naar tweakers.net, zijn nog twee plekken over.
1e squad heeft nu al 1362 kills. Wordt hard werken willen we die pakken. Wij staan nu op 609, wat een nolifers joh

Fanatieke club geloot dan, 2k kills in n dagje..Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:12:
[...]
Bij don't play get kicked heeft nummer 1 al tegen de 2000 kills. @FireFoz TDM trek ik niet, sorry.
Is al volBrubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:09:
[...]
Verwijderd
Is al twee weken zo. We hebben de kill confirmed week te hard gewonnen.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:14:
[...]
Fanatieke club geloot dan, 2k kills in n dagje..
In de app staat 18 man in de squad, kunnen er 20 in.xoniq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:16:
[...]
Is al volheb m al gevonden in de app, pech gehad.
Realiseer me net dat wij tweakers NL zijn en niet tweakers.net..
Je moet ook niet te hard je best doen.. nooit geleerd op school? Als je dat doet verwachten ze dat continu, beter met de hakken over de sloot. Schept geen hoge verwachtingenVerwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:20:
[...]
Is al twee weken zo. We hebben de kill confirmed week te hard gewonnen.
Verwijderd
Behalve bij gunfight. Dan moet je hard gaan!Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:23:
[...]
Je moet ook niet te hard je best doen.. nooit geleerd op school? Als je dat doet verwachten ze dat continu, beter met de hakken over de sloot. Schept geen hoge verwachtingen
Ah oke, ik doe nu mee. Is het nu gewoon kwestie van in reguliere MP vooral TDM spelen en kills behalen gedurende de 6 dagen? Ik ben best goed, alleen heb nog niet in een quad deelgenomen verder, dus ken het systeem zelf niet.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:23:
[...]
In de app staat 18 man in de squad, kunnen er 20 in.
Realiseer me net dat wij tweakers NL zijn en niet tweakers.net..
[...]
Je moet ook niet te hard je best doen.. nooit geleerd op school? Als je dat doet verwachten ze dat continu, beter met de hakken over de sloot. Schept geen hoge verwachtingen
Daar sluit ik mij volledig bij aan, dat is echt heerlijk raggen. Met je maten gewoon flink ouwehoeren en knallenVerwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:25:
[...]
Behalve bij gunfight. Dan moet je hard gaan!Wat een toffe modus is dat!
Je kunt gewoon spelen zoals je gewend bent alleen tellen je kills nu mee voor de squad en als we het goed doen krijgen we een cadeautjexoniq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:25:
[...]
Ah oke, ik doe nu mee. Is het nu gewoon kwestie van in reguliere MP vooral TDM spelen en kills behalen gedurende de 6 dagen? Ik ben best goed, alleen heb nog niet in een quad deelgenomen verder, dus ken het systeem zelf niet.
Ik zal m'n best doenMr.Whitewolf88 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:27:
[...]
Je kunt gewoon spelen zoals je gewend bent alleen tellen je kills nu mee voor de squad en als we het goed doen krijgen we een cadeautje
Je kan in de app zien welke gamemode je moet spelen en wat je moet doen. Deze keer is het inderdaad TDM en gewoon veel kills maken tot volgende maandag. Hardcore TDM mag ook dus als je dat liever speelt, moet je dat zeker doen. Je kan je progressie in de app zien, hoeveel kills jij en je mede squadgenoten maken.xoniq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:25:
[...]
Ah oke, ik doe nu mee. Is het nu gewoon kwestie van in reguliere MP vooral TDM spelen en kills behalen gedurende de 6 dagen? Ik ben best goed, alleen heb nog niet in een quad deelgenomen verder, dus ken het systeem zelf niet.
Klopt, had gelijk al gezien wat deze week de bedoeling is, zal dat even in de gaten houden. Wist niet of je iets speciaals moet doen in de game zelf of dat je gewoon zo moet spelen om de squad te helpen.Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:29:
[...]
Je kan in de app zien welke gamemode je moet spelen en wat je moet doen. Deze keer is het inderdaad TDM en gewoon veel kills maken tot volgende maandag. Hardcore TDM mag ook dus als je dat liever speelt, moet je dat zeker doen. Je kan je progressie in de app zien, hoeveel kills jij en je mede squadgenoten maken.
Maar dat is duidelijk, ik zal vanavond even gaan beginnen
Maakt HC TDM ook uit? Of moet het echt (core) TDM zijn?
Zal op termijn kijken voor een headset, maar vind dat nu lastig zo voor de PS5 (die ik gewoon bij launch ga halen)
[ Voor 7% gewijzigd door xoniq op 09-03-2020 22:32 ]
xoniq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:32:
[...]
Klopt, had gelijk al gezien wat deze week de bedoeling is, zal dat even in de gaten houden. Wist niet of je iets speciaals moet doen in de game zelf of dat je gewoon zo moet spelen om de squad te helpen.
Maar dat is duidelijk, ik zal vanavond even gaan beginnen
Maakt HC TDM ook uit? Of moet het echt (core) TDM zijn?
Zal op termijn kijken voor een headset, maar vind dat nu lastig zo voor de PS5 (die ik gewoon bij launch ga halen)
Hardcore telt zeker ook, zolang het maar Team deathmatch is telt hij de puntjes er rustig bijBrubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:29:
[...]
Je kan in de app zien welke gamemode je moet spelen en wat je moet doen. Deze keer is het inderdaad TDM en gewoon veel kills maken tot volgende maandag. Hardcore TDM mag ook dus als je dat liever speelt, moet je dat zeker doen. Je kan je progressie in de app zien, hoeveel kills jij en je mede squadgenoten maken.
Top! Ik speel meestal 's avonds snelle HC potjes namelijk (meestal DOM en TDM, hangt een beetje van de daily challanges af)Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:34:
[...]
[...]
Hardcore telt zeker ook, zolang het maar Team deathmatch is telt hij de puntjes er rustig bij
Thanks voor de update. Heb alleen met smg getest en dat werkte niet. Denk dat lmg meer overal door heen schieten. Zal morgen eens proberen met assuakt rifle. Al ga ik misschien warzone doen....HenkEisDS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:32:
[...]
Misschien ligt het aan de muur. Weet ff niet of ik nou het meeste succes had van A naar C of van C naar A. Maar dat ik door één van die muren daar mensen mounted longshots heb gemaakt weet ik zeker
Edit:
@Leoon. net even getest en haal aan de lopende band wall bangs. Zelfs een first kill als zij hun eerste flag aan het capturen zijn en ik ze dus niet kan zien. Wel met een LMG, maar volgens mij werkt het ook met SMGs en ARs. Rest weet ik niet, maar zal eens testen.
Nee ik ook niet helaas. Toch maar een paar potjes gedaan vandaag, maar gezien de concurrentie weer kunnen we dat misschien maar net zo goed niet doen...Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:12:
[...]
Bij don't play get kicked heeft nummer 1 al tegen de 2000 kills. @FireFoz TDM trek ik niet, sorry.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
https://blog.activision.c...ence-Call-of-Duty-Warzone
Uitgebreide blog over hoe het in elkaar zal steken, morgen is het zover, lekker hunten en surviven
Edit: het lijkt er op dat plunder een soort escape from tarkov is, waarbij je ingame cash kan krijgen. Dit kan je gebruiken voor de vendors in plunder/warzone. Bij deze vendors kan je killstreaks, redeploytokems en meer kopen. Het lijkt er dus evht op dat er een ingame currency is die "cash" heet. Hiermee kun je vermoedelijk upgrades, killstreaks en tokens voor redeploy halen.
Wat ik wel hoop is dat je de "cash" niet ook voor echt geld kan kopen, dan zou het namelijk wel weer pay-to-win worden.
Warzone is de battle royale modus zoals we die kennen, met waarschijnlijk wat leuke extra features, zoals de gulagg.
Damn wat heb ik hier zin in

[ Voor 51% gewijzigd door Brubs op 09-03-2020 23:29 ]
Er zitten toch wel vette dingen in hoor
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
tot we straks Warzone kunnen spelen, dan lopen de kills ineens niet meer zo snel oprenzo4000 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:05:
Het ziet er naar uit dat we weer een kans hebben deze week:
[Afbeelding]
Mijn grote vraag is nog of PSN Plus noodzakelijk is?Ricmaniac schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:36:
Hier een video van 1 volledig potje BR (incl victory)
Er zitten toch wel vette dingen in hoorga zeker wel wat plezier hier mee hebben.
[YouTube: MODERN WARFARE - BATTLE ROYALE WARZONE GAMEPLAY! (Call of Duty: MW Warzone BR)]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Do you need PlayStation Plus or Xbox Live Gold to play Call of Duty: Warzone?Mars18 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:36:
[...]
Mijn grote vraag is nog of PSN Plus noodzakelijk is?
PlayStation owners don’t need to have PS Plus to play Warzone, according to Charlie Intel. You’ll be able to play the game the same way as everyone else. But if you do have PS Plus, you’ll reportedly get an exclusive Warzone Combat Pack in the PlayStation Store.
Xbox owners aren’t so lucky. Xbox Live Gold membership is required to play Warzone. A one-month membership is $9.99, while three months cost $24.99 and a year subscription will cost you $59.99.
PC players will need to have an active Blizzard Battle.net account.
[ Voor 38% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2020 08:40 ]
Thx you,
Alleen de download is al 80-100 gig.
En leeftijd is 18+
Wie zal hier toernooien in afnemen ?
Er is weer 1 plekje vrij :-)xoniq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:16:
[...]
Is al volheb m al gevonden in de app, pech gehad.
Warzone is 18-22gb, wordt gegeven in de blog van activision zelf. Ik weet niet of dat enkel is als je CoD al geinstalleerd hebt of dus altijd. Ik ga er vanuit dat ik vanmiddag maar een gig of 20 moet downloaden, wat geen groot probleem zal zijn. Bij thuiskomst gelijk aanzetten, even koken en eten en spelen maarMars18 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:04:
![]()
[...]
Thx you,
Alleen de download is al 80-100 gig.
En leeftijd is 18+
Wie zal hier toernooien in afnemen ?
Zie:
Waar ik nu zelf denk dat dat enkel is voor diegene die de game al hebben en dus al eerdere updates hiervan hebben gehad..For owners of the full version of Call of Duty: Modern Warfare, Warzone will replace the previously named ‘Classified’ panel in the Main Menu. A one-time early access will give Modern Warfare owners the ability to download Warzone at 8AM PDT. For Modern Warfare owners who are current and have the most recent title updates, the download will be a 18-22GB. Once download is complete, Modern Warfare owners will “unlock” the Warzone panel, which was previously classified, and can enter the lobby and play.
Ben benieuwd of je ook een extraatje krijgt als je de volledige game hebt gekocht. Zullen veel mensen gaan ranten als dat niet zo is denk ik

[ Voor 22% gewijzigd door Brubs op 10-03-2020 09:56 ]
Hoop het ook maar volgens mij is het extraatje dat wij eerder mogen starten met Warzone dan de niet CoD bezitters.Brubs schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:53:
[...]
Ben benieuwd of je ook een extraatje krijgt als je de volledige game hebt gekocht. Zullen veel mensen gaan ranten als dat niet zo is denk ik
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.