Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Laten ze het eerst maar succesvol implementeren. Blackout heeft ook behoorlijk wat patches gehad. Maak mij nu nog niet zo druk om hoe groot het gaat worden, gewoon blij om weer een BR met CoD feeling te spelen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Mars18 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:52:
[...]

Ik ben zeer geinteresseerd in Warzone als free to play game.
Denken jullie dat dit net zo groot kan worden als Fortnite ?
Zo groot als Fortnite? Nee ik denk het niet

CoD is meer voor het "oudere" publiek denk ik. Probleem zit hem denk ik in het arcade/cartoony gehalte van Fortnite. Vaders en moedertjes die zien dat de kids Fortnite spelen is geen probleem. Als je je kind van 5-8 (ja die zijn er ook al) in een shooter gooit als CoD zijn de rapen gaar.

Voorbeeld van mezelf: Met de vriendengroep spelen we veel spellen samen. Begonnen met de Battle Royale van Fortnite. Ziet er allemaal cartoony/ eenvoudig uit. Mijn vriendin vind het geweldig om te kijken.

Pleur ik echter een Battlefield/Cod/Division in de PS4 dan zegt ze tegen me wat ben jij aan het doen. Dat is toch niet realistisch gemaakt bla bla bla.Waarom doe je geen Fortnite? Is toch niks aan om die poppetjes af te schieten.

Als ik dan zeg dat de graphics beter zijn dan een Fortnite zegt ze ja maar dat is veel leuker gemaakt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe join je of vertrek je uit een clan? Ik meende dat ik altijd lid was van de tweakers clan. Ik heb de app bekeken en de website. Maar ik zie nergens een optie om een clan te leaven of om er een te joinen. Dus ik weet niet of ik nog lid ben of dat jullie mij er ( gelukkig) al uit gekickt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Oxigeon schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:19:
Hoe join je of vertrek je uit een clan? Ik meende dat ik altijd lid was van de tweakers clan. Ik heb de app bekeken en de website. Maar ik zie nergens een optie om een clan te leaven of om er een te joinen. Dus ik weet niet of ik nog lid ben of dat jullie mij er ( gelukkig) al uit gekickt hebben.
Als je de app opent (android), ga je naar het tabje Ops (onderin). Daar kan je dan op squad klikken (bovenin). Daar zie je of je lid bent van een squad en daar zou je ook een squad moeten kunnen zoeken mocht je dat willen.

Als je wil leaven kun je als je in het squad tab zit, op de 3 bolletjes drukken (rechtsboven) en dan krijg je een pop-up menu om te leaven/reporten/searchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:22:
[...]

Als je de app opent (android), ga je naar het tabje Ops (onderin). Daar kan je dan op squad klikken (bovenin). Daar zie je of je lid bent van een squad en daar zou je ook een squad moeten kunnen zoeken mocht je dat willen.

Als je wil leaven kun je als je in het squad tab zit, op de 3 bolletjes drukken (rechtsboven) en dan krijg je een pop-up menu om te leaven/reporten/searchen.
Dit inderdaad!

Was al bezig met screenshots maar @Brubs was mij voor dus voor de duidelijkheid nog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XGM3GKu.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hiM7JIQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:27:
[...]

Dit inderdaad!

Was al bezig met screenshots maar @Brubs was mij voor dus voor de duidelijkheid nog:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Only just ;)

Maar plaatjes zijn alleen maar beter voor de duidelijkheid. Is het niet iets van Praatje Plaatje Daadje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rappa1985 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:27:
[...]

Dit inderdaad!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze squad ben ik dus geleaved omdat ik te inactief was. Zodra ik klaar ben met Division 2 of de BR komt zal ik me wel weer ergens in CoD gaan verdiepen. Er zijn nu 2 plekjes vrij in deze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Modern Warfare battle royale coming March 10, trailer dropping this week – rumour
The launch of Call of Duty: Modern Warfare’s battle royale mode is once again rumoured for next week.

It’s been over three weeks since Infinity Ward dropped the first official teaser for Modern Warfare battle royale. As the developer fails to capitalise on initial hype, fans are looking to leakers and dataminers to provide some answers.

The mode, dubbed Warzone, is going to launch on Tuesday, March 10. Today’s tip comes from Twitter user @Okami13, who previously leaked the Modern Warfare 2v2 Gunfight alpha before it was officially announced.

They also suggest that we’d be getting a teaser today, or on Monday. This is the second time we’ve seen March 10 suggested as Warzone’s launch date, following VGC’s report last month.

Likewise, Okami13 also says Modern Warfare battle royale will be free-to-play and have its own separate client – though this likely applies to non-owners of Modern Warfare.

They also suggest it will only support squads (four players), despite earlier leaks showing evidence for solos, duos and trios. “It may have changed. This was the case as of mid-February,” Okami13 added in a follow-up Tweet.

Okami13 sadly didn’t touch on any of the heaps of leaked mechanics about the mode, including loadouts, killstreaks, Plunder or any of the leaked map layouts.

If the trailer is indeed ready, we won’t have to wait too long to get some official information. As always, we’ll keep you updated. For now, you can catch up on everything else leaked in our mega Modern Warfare battle royale story.
Nadruk op "rumour"

[ Voor 81% gewijzigd door Rappa1985 op 05-03-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Only just ;)

Maar plaatjes zijn alleen maar beter voor de duidelijkheid. Is het niet iets van Praatje Plaatje Daadje :P
Ben jij voetbaltrainer? 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 15:35
Smit260 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:19:
[...]

off topic
dan weet ik nog wel een club ;)
<--------------------(avatar)

gister ook de challenge gehaald.

get 5 kills while defending a object

[ Voor 14% gewijzigd door chimera2 op 05-03-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Is niet iedereen dat een beetje van binnen, veel uit je nek lullen en interessant doen :+
chimera2 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:40:
[...]

off topic
dan weet ik nog wel een club ;)
<--------------------(avatar)

gister ook de challenge gehaald.

get 5 kills while defending a object
Mag de trainert alweer vertrekken na gister? :X

En nice dat je hem hebt gehaald, hoe heb je het nu gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:52:
[...]

Is niet iedereen dat een beetje van binnen, veel uit je nek lullen en interessant doen :+

[...]

Mag de trainert alweer vertrekken na gister? :X

En nice dat je hem hebt gehaald, hoe heb je het nu gedaan?
het is niet alleen sinds gister slecht toch?
en heb hem op shoothouse gehaald. Bij punt a op het muurtje. claymore aan de ene kant en verder goed op alle kanten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:57:
[...]

het is niet alleen sinds gister slecht toch?
en heb hem op shoothouse gehaald. Bij punt a op het muurtje. claymore aan de ene kant en verder goed op alle kanten letten.
De spreekwoordelijke druppel ;)

Oke, mij lukt het daar nooit om veel kills te maken, wordt altijd wel van één kant of meerdere geript. Lekker rondrennen of andere angles houden ligt mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:50
Is er een reflex optic op een Kar98 wel fijn? Ik probeer die crossbow te halen maar pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
crimby schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:50:
Is er een reflex optic op een Kar98 wel fijn? Ik probeer die crossbow te halen maar pfffff
Ik probeer op Kar altijd of niets (snellere ADS) of die monocle te zetten. Crossbow is inderdaad best een struggle, heel veel proberen buitenkant map te gebruiken om te flanken. Ook altijd sleight of hand erop knallen, anders is double kills sowieso bijna niet te doen als je voor Gold gaat.
Mijn show-off build is gold crossbow en gold shield :+ speel die build nooit maar gewoon lekker opscheppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:05:
[...]

Ik probeer op Kar altijd of niets (snellere ADS) of die monocle te zetten. Crossbow is inderdaad best een struggle, heel veel proberen buitenkant map te gebruiken om te flanken. Ook altijd sleight of hand erop knallen, anders is double kills sowieso bijna niet te doen als je voor Gold gaat.
Mijn show-off build is gold crossbow en gold shield :+ speel die build nooit maar gewoon lekker opscheppen 8)
Denk dat zijn probleem is dat hij de bow nog moet unlocken :+ Ik persoonlijk zou voor de ebr-14 gaan met een reflex scope want is een stuk makkelijker maar als je het perse met Kar wil halen is het idd alles op ADS snelheid en dan gewoon ff Shoot the ship playlist op hardcore joinen. Dan ben je er zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:50
Rappa1985 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:43:
[...]

Denk dat zijn probleem is dat hij de bow nog moet unlocken :+ Ik persoonlijk zou voor de ebr-14 gaan met een reflex scope want is een stuk makkelijker maar als je het perse met Kar wil halen is het idd alles op ADS snelheid en dan gewoon ff Shoot the ship playlist op hardcore joinen. Dan ben je er zo.
hehe ja ik moet die bow nog unlocken inderdaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:05:
[...]

Die double kills zijn echt een bitch met de Crossbow! Moet echt instant iemand kunnen schieten na het reloaden anders ben je al te laat..

Intussen heb ik alles goud behalve de Holger, Crossbow, Knife en Shield. De Holger zal ik nog wel goud maken (was niet nodig voor Platinum dus nog niets mee gedaan), de Crossbow heb ik mijn twijfels over of ik die goud maak en van de andere 2 weet ik zeker dat ik die nooit goud ga maken :p

Kan nu dus lekker gaan schieten met wat ik echt fijn vind! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:43:
[...]

Ah ja niet eens aan gedacht.
crimby schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:46:
[...]

hehe ja ik moet die bow nog unlocken inderdaad :-)
Ik zou dan de MK2 Carbine pakken, met reflex en met veel specs op damage en ADS speed. Dan is dat echt een moordmachine. Je hebt snelle fire rate en goede damage op mid-range. Dan is het op bijna alle maps een zeer goede gun om je crossbow te unlocken. Zo heb ik het gedaan :)
schaapiej schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Die double kills zijn echt een bitch met de Crossbow! Moet echt instant iemand kunnen schieten na het reloaden anders ben je al te laat..

Intussen heb ik alles goud behalve de Holger, Crossbow, Knife en Shield. De Holger zal ik nog wel goud maken (was niet nodig voor Platinum dus nog niets mee gedaan), de Crossbow heb ik mijn twijfels over of ik die goud maak en van de andere 2 weet ik zeker dat ik die nooit goud ga maken :p

Kan nu dus lekker gaan schieten met wat ik echt fijn vind! *O*
Je zou die twee nog even kunnen grinden en dan Damascus unlocken. Als je al zo ver bent zou ik daar nog wel wat moeite in stoppen TBH, al zijn die twee wel stront vervelend om gold te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Brubs schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:47:
Je zou die twee nog even kunnen grinden en dan Damascus unlocken. Als je al zo ver bent zou ik daar nog wel wat moeite in stoppen TBH, al zijn die twee wel stront vervelend om gold te krijgen |:(
Juist omdat ik weet dat die twee stront vervelend zijn EN het totaal niet mijn speelstijl is heb ik er echt geen zin om aan te beginnen...
Heb het idee dat ik dan echt uren lang alleen maar geïrriteerd ga zitten spelen terwijl het natuurlijk gewoon leuk moet zijn! :D
Voorlopig in ieder geval met de lekkere guns knallen en wat Officer challenges wegwerken, daar nog totaal niet naar gekeken dit season.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
schaapiej schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:20:
[...]

Juist omdat ik weet dat die twee stront vervelend zijn EN het totaal niet mijn speelstijl is heb ik er echt geen zin om aan te beginnen...
Heb het idee dat ik dan echt uren lang alleen maar geïrriteerd ga zitten spelen terwijl het natuurlijk gewoon leuk moet zijn! :D
Voorlopig in ieder geval met de lekkere guns knallen en wat Officer challenges wegwerken, daar nog totaal niet naar gekeken dit season.
Ik heb het gewoon elke dag een paar potjes tot het gaat vervelen en daarna gewoon normaal spelen. Als je echt die-hard gaat spelen is de lol er inderdaad zo van af. Je moet het een beetje afwisselen. Sommige potjes zijn juist super omdat mensen zich gaan irriteren aan je dat ze continue gekilled worden door een riot shield :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik bewaar de launchers en melee lekker tot het einde, grote kans dat ik voor die tijd al klaar ben met CoD (en zie er ook wel tegen op XD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Explosieve pijlen gebruiken en hardcore shoot the ship spelen.

Gaat prima zo (y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Gaat prima zo (y)
Dat is eigenlijk wel een goede tip, ik heb het gewoon in hardcore gedaan en elke keer hopen op 2 man en genoeg tijd voor reload 8)7 Potdikke, veel tijd verspilt had sneller gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik had al moeite met dubbel kills met sniper rifles laat staan met die reload tijd van die boog :+ Maar zal het onthouden idd!

[ Voor 14% gewijzigd door Rappa1985 op 05-03-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt het beste met Dom of HQ omdat dan de kans groter is dat er een paar bij elkaar staan :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vrijdag schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Gaat prima zo (y)
De explosie is op HC wel genoeg om er iemand mee te killen? Dan is dat een goede om te doen ja tzt.. eerst weer even genieten van wat ouderwets M4 schieten etc :p thanks voor de tip!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Hoppa ook weer klaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SC-dK5Rm1Ra6nNuMMgvuo7Yfdbo=/800x/filters:strip_icc()/f/image/m5yyilpEexcrSFbEEPtMerPA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
Waar halen jullie toch je tijd vandaan? 😳

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Buizerd__NL schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:20:
[...]

Waar halen jullie toch je tijd vandaan? 😳
Speculatie omdat diegene die er verantwoordelijk voor zijn qua organisatie te slecht is om maar iets te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:58
Iemand zin om binnenkort Operation Paladin te halen? Ik heb inmiddels veel te veel pogingen gedaan met random mensen, maar dat is niet doen. PM me, dan maak ik ff een groepschat om af te stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Netjes.
Ik zit op lvl 126 en tot nu toe nog alles gehaald. Kom maar op met die laatste challenges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Ik ben daar dit seizoen veel minder mee bezig met die officer ranks. Vind het nu veel leuker om te spelen dan om echt challenges te doen, gaat op de een of andere manier tegenstaan om te spelen hoe je eigenlijk niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
HenkEisDS schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:35:
Iemand zin om binnenkort Operation Paladin te halen? Ik heb inmiddels veel te veel pogingen gedaan met random mensen, maar dat is niet doen. PM me, dan maak ik ff een groepschat om af te stemmen.
Ik wil je dit weekend wel helpen. Invite MrHitman_nl.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
koenvdlinden schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:06:
[...]

Ik wil je dit weekend wel helpen. Invite MrHitman_nl.
Ah mooi. We zijn al vriendjes zie ik. KUTHENK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
https://www.psx-sense.nl/...elijk-aanstaande-dinsdag/

ben benieuwd.
Hopelijk komt hij vroeg maar zal wel weer 19.00 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
chimera2 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:07:
https://www.psx-sense.nl/...elijk-aanstaande-dinsdag/

ben benieuwd.
Hopelijk komt hij vroeg maar zal wel weer 19.00 worden
"De kans bestaat echter dat we deze modus op dinsdag 10 maart in de game mogen verwelkomen"

De kans bestaat inderdaad, maar nog steeds geen nieuws van Activision..... Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
dm-dutchman schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:10:
[...]

"De kans bestaat echter dat we deze modus op dinsdag 10 maart in de game mogen verwelkomen"

De kans bestaat inderdaad, maar nog steeds geen nieuws van Activision..... Ben benieuwd....
Vind het vreemd dat het inderdaad nergens gecommuniceerd wordt via officiele kanalen. Zo'n grote release wil je toch announcen met een dikke trailer en beelden. Je wil een zo groot mogelijk publiek bereiken om toch die hype te creëren en vast te houden. IPV radiosilence na een classified menu in je game proppen.

Ik hoop het ook oprecht, maar ben een tikkeltje cynisch hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Brubs schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:04:
Ik ben daar dit seizoen veel minder mee bezig met die officer ranks. Vind het nu veel leuker om te spelen dan om echt challenges te doen, gaat op de een of andere manier tegenstaan om te spelen hoe je eigenlijk niet wilt.
sommige zijn inderdaad wel erg vervelend en passen niet goed bij de playstyle
Ik vind het wel jammer dat ik S1 niet op 100% heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

chimera2 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:41:
[...]

sommige zijn inderdaad wel erg vervelend en passen niet goed bij de playstyle
Ik vind het wel jammer dat ik S1 niet op 100% heb.
Dat heb ik met S0, kwam er veel te laat achter dat dit bestond in dat seizoen hahaha. Achja eind dit jaar kijk je er toch niet meer naar om 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:12:
[...]

Dat heb ik met S0, kwam er veel te laat achter dat dit bestond in dat seizoen hahaha. Achja eind dit jaar kijk je er toch niet meer naar om 8)7
die bedoel ik inderdaad ook. Ik had hetzelfde. Ik wist niet dat die challenges er waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
Is er dit weekend weer double weapon XP? Enige wat ik actief doe is alle wapen proberen goud te krijgen, maar duurt zo lang als er geen double XP is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:17:
[...]

die bedoel ik inderdaad ook. Ik had hetzelfde. Ik wist niet dat die challenges er waren.
Ik was sowieso te laat, ben later ingesprongen. Heb de game pas na een maand of wat gehaald, dus S0 ben ik niet boven de level 100 uitgekomen. Maar S1 wel volledig completed, maar S2 gaat hem ook niet worden ben ik bang.
Malt007 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:19:
Is er dit weekend weer double weapon XP? Enige wat ik actief doe is alle wapen proberen goud te krijgen, maar duurt zo lang als er geen double XP is :)
Heb er niets van gelezen, maar hopelijk wel, even snel wat guns maxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Is de challenge 7 quad kills bug of zo?
Want ik heb zeker 10 mensen overreden ermee, en blijft maar bij mij op 2 hangen😖

[ Voor 16% gewijzigd door Buizerd__NL op 06-03-2020 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunfight is echt top! Het enige dat niet lekker gaat is pine (Ik zie ze gewoon niet en snap de map niet:)) en handguns. Pine is simpel, gewoon quitten als hij laadt. Handgun kogels komen gewoon niet aan lijkt het. Iemand tips?

Voor de rest vind ik het zeer vermakelijk om gunfight te spelen. Potjes gaan leuk gelijk op en je hebt veel te lachen om final killcams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:57:
Gunfight is echt top! Het enige dat niet lekker gaat is pine (Ik zie ze gewoon niet en snap de map niet:)) en handguns. Pine is simpel, gewoon quitten als hij laadt. Handgun kogels komen gewoon niet aan lijkt het. Iemand tips?

Voor de rest vind ik het zeer vermakelijk om gunfight te spelen. Potjes gaan leuk gelijk op en je hebt veel te lachen om final killcams.
Ik vind pine juist wel leuk, alleen Hill is juist afschuwelijk door slechte visibility.
Ik vind dat ze nametags in gunfight moeten disablen, dat lijkt mij het enige punt waar gunfight beter kan worden.

Die gamemode speelt zo heerlijk weg, zeker als je met een maat speelt. Lekker ouwehoeren en toch tactisch bezig zijn, love it.

Bij veel handguns kun je heel goed zonder ADS schieten, enkel deagle en 1911 zijn dan wat minder. Probeer dat op close - middle range. Long range niet te vlug schieten en long range wel ADS. Zo doe ik het vaak, ze zijn te recht met hipfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Buizerd__NL schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:12:
Is de challenge 7 quad kills bug of zo?
Want ik heb zeker 10 mensen overreden ermee, en blijft maar bij mij op 2 hangen😖
Houd je ons nu voor de gek?
Het gaat hier om 4 kills (een quad kill) in korte tijd te maken. Niet met een quad (motorvoertuig) mensen te overrijden. :)

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brubs schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:09:
[...]

Ik vind pine juist wel leuk, alleen Hill is juist afschuwelijk door slechte visibility.
Ik vind dat ze nametags in gunfight moeten disablen, dat lijkt mij het enige punt waar gunfight beter kan worden.

Die gamemode speelt zo heerlijk weg, zeker als je met een maat speelt. Lekker ouwehoeren en toch tactisch bezig zijn, love it.

Bij veel handguns kun je heel goed zonder ADS schieten, enkel deagle en 1911 zijn dan wat minder. Probeer dat op close - middle range. Long range niet te vlug schieten en long range wel ADS. Zo doe ik het vaak, ze zijn te recht met hipfire
Dank! Ik ga het eens proberen zonder ADS. Met shotguns speel ik al zonder. En dat gaat als een dolle. :)

Maar wat je zegt inderdaad. Beetje grappen, af en toe iets roepen, af en toe keihard lachen omdat je jezelf opblaast met een granaat op 5-5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:16:
[...]

Dank! Ik ga het eens proberen zonder ADS. Met shotguns speel ik al zonder. En dat gaat als een dolle. :)

Maar wat je zegt inderdaad. Beetje grappen, af en toe iets roepen, af en toe keihard lachen omdat je jezelf opblaast met een granaat op 5-5. :)
Probeer het wel enkel op medium-close range. Zeker m19 en x16 zijn belachelijk recht..

Mijn vaste "foutje" is mezelf flashen en stunnen tijdens een 1v1 of 1v2, altijd handig om te doen ook 8)7
koenvdlinden schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:13:
[...]

Het gaat hier om 4 kills (een quad kill) in korte tijd te maken. Niet met een quad (motorvoertuig) mensen te overrijden. :)
Een quad is in het engels ook geen quad, maar een ATV. Maar goed honest mistake van hem misschien

[ Voor 24% gewijzigd door Brubs op 06-03-2020 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brubs schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:20:
[...]

Probeer het wel enkel op medium-close range. Zeker m19 en x16 zijn belachelijk recht..

Mijn vaste "foutje" is mezelf flashen en stunnen tijdens een 1v1 of 1v2, altijd handig om te doen ook 8)7
Ik gooi nooit lethals en flashes eigenlijk (geven je positie weg). Ik lach wel vaak @uchiha tijntje uit als hij de pot weer verknalt door zijn lethals. :)

Edit: Behalve C4 en Throwing knives. Omdat ze leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2020 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:22:
[...]

Ik gooi nooit lethals en flashes eigenlijk (geven je positie weg). Ik lach wel vaak @uchiha tijntje uit als hij de pot weer verknalt door zijn lethals. :)
Nee je gooit ze nooit inderdaad, want je houd ze altijd te lang vast... :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
koenvdlinden schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:13:
[...]

Iets met niet goed Engels lezen 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
SMG alles goud = Platinum
Shotguns alles goud = Platinum
Pistols alles goud = Platinum
Assault Rifles bijna alles goud.

Lvl 139 nu en Tier 76,5. Bijna klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de vehicle challenges gaat het hier prima. APC is af. Heb alleen mensen overrijden (28 te gaan) en IAV kills (35 nog). Die heb je tenminste in eigen hand. De APC vind ik maar suf. Je moet simpelweg campen om dat ding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:41:
Met de vehicle challenges gaat het hier prima. APC is af. Heb alleen mensen overrijden (28 te gaan) en IAV kills (35 nog). Die heb je tenminste in eigen hand. De APC vind ik maar suf. Je moet simpelweg campen om dat ding te krijgen.
Heb net het omgekeerde. Bij mij komt een apc continu voor en een iav amper?

Kijk nu ook wel elke keer als ik spawn eerst naar mijn basis of er geen voertuig beschikbaar is, hele tijd gewoon op objectives/teammates gespawned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:38:
[...]

Heb net het omgekeerde. Bij mij komt een apc continu voor en een iav amper?

Kijk nu ook wel elke keer als ik spawn eerst naar mijn basis of er geen voertuig beschikbaar is, hele tijd gewoon op objectives/teammates gespawned
Ik bedoel dat je de IAV als killstreak kan instellen. Dus in eigen hand. :) APC spawnen vaker in de basis als IAV inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:41:
[...]

Ik bedoel dat je de IAV als killstreak kan instellen. Dus in eigen hand. :) APC spawnen vaker in de basis als IAV inderdaad.
Ow ja op die manier. Helaas haal ik in ground war nooit zo'n hoge killstreaks 😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:08

Oekol

waka waka hey hey

Shipment is wel handig om je hipfire kills te krijgen. Als ik nu shipment zie doe ik telkens andere wapens alle camos halen. Welke map is volgens jullie geschikt voor longshots en/of mounted kills?

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 08-03-2020 18:06 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:57:
[...]

Ow ja op die manier. Helaas haal ik in ground war nooit zo'n hoge killstreaks 😟
Met hardline heb je aan 4 kills genoeg voor een cruise missle. Als je killchain ook aan hebt dan tellen die kills mee voor de volgende. 2 kills met de cruise missle en je hebt een IAV. :)

Mij is het nog niet gelukt een IAV te halen. Dat komt voornamelijk omdat ik alleen maar op de ATV rondscharrel. Net nog twee man in hun basis overreden voordat ik ontplofte. Nog 19 te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2020 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Leoon. schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:06:
Shipment is wel handig om je hipfire kills te krijgen. Als ik nu shipment zie doe ik telkens andere wapens alle camos halen. Welke map is volgens jullie geschikt voor longshots en/of mounted kills?
Shoothouse.
Headshots, longshots en mounted kills makkelijk te combineren op de muurtjes door het midden van de map.

Grazna Raid en Arklov Peak zijn voor longshots wel lekker vind ik. Mounted kills kun je op Shipment ook goed doen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 06:59
Oké... Jammer, heb nu net een paar rondjes gespeeld maar krijg geen XP :? Zowel de game als PC al een keer opnieuw opgestart mag dat mocht niet baten.

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Hier hetzelfde probleem !

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
Hier ook. Moest marksman rifle shots halen, maar hij telt er geen 1 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• southrduin
  • Laatst online: 18-09 15:58
Hebben jullie ook last dat het spel niet je level omhoog gooit en je weapon xp ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Zelfde issue hier, kom er nu ook niet meer in, kon ook bv de dubbel xp tokens niet activeren..., lijkt op een issue bij battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
Leoon. schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:06:
Shoothouse, vanaf de scrapyard op de motorkop van de donkere auto tegen de zijkant aan mounten en richting de hoek van die houten stellage richten (richting vlag A). Dat geldt ook als een longshot en werkt imo beter dan over het muurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rust vind ik ook wel aardig voor longshots. Die open vlakte(punt c bij domination) is ideaal voor mijn assault rifles hun longshot cammos te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik weet dus nou niet of ik nu moet doorspelen, en dat het achteraf alsnog wordt opgeteld. Ik zou het anders heel zuur en fail van Infinty Ward zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Buizerd__NL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:05:
Ik weet dus nou niet of ik nu moet doorspelen, en dat het achteraf alsnog wordt opgeteld. Ik zou het anders heel zuur en fail van Infinty Ward zijn.
Ik kom er niet eens meer in dus ja,.., ga zo ff een potje blackops doen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdikkie mijn overrijdingen en IAV kills telden ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Verwijderd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:30:
Potverdikkie mijn overrijdingen en IAV kills telden ook niet. :(
Inderdaad, en mijn IVA en APC kills ook niet :'(

Hopelijk worden deze alsnog wel meegerekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CycLLauLyCKI748XypEU80izP4=/f/image/ETkmdtt0cuT7NOGh2y8YbiQC.png

[ Voor 16% gewijzigd door Buizerd__NL op 08-03-2020 21:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Buizerd__NL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:05:
Je kunt ook gewoon spelen voor de lol? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hermaniak88 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:48:
[...]

Shoothouse, vanaf de scrapyard op de motorkop van de donkere auto tegen de zijkant aan mounten en richting de hoek van die houten stellage richten (richting vlag A). Dat geldt ook als een longshot en werkt imo beter dan over het muurtje.
Scrapyard is in dit verhaal dan naast B? Als je naar A kijkt is B links?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Laatst online: 19-09 14:55
Buizerd__NL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:36:
[...]

Inderdaad, en mijn IVA en APC kills ook niet :'(

Hopelijk worden deze alsnog wel meegerekend.

[Afbeelding]
We hebben pech, niks trackt.

Geen camo, lintjes, missions enz dus voor vandaag ben ik vroeg klaar...

Edit: mensen melden zelfs dat ze geen exp krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchone op 08-03-2020 22:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Laatst online: 19-09 15:25
Leoon. schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:55:
[...]

Scrapyard is in dit verhaal dan naast B? Als je naar A kijkt is B links?
Zie oranje lijntje. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKd-M1GyXigWGwLS4s0i-iT1yBM=/f/image/dM5og7IE6ud5lMhDpTzY0PNl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
uchiha tijntje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Kan, maar ik wil voor iets kunnen spelen 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eazyq
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-08 07:15

eazyq

we blijven strijden

uchiha tijntje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Ja dat doe ik bijvoorbeeld, shoot the ship, niet nadenken gewoon lekker hipfirign rondrennen en hope for the best.
Heb alleen een shotgun goud, nu de Bison proberen maar ik heb zon hekel aan mounted shots. Dus doe ik het maar niet.
Ben echt slecht, dat weet ik, maar ik heb wel lol. En toch soms zelfs player of the game of in de top 3 eindigen.
Best knap van mezelf vind ik op mijn leeftijd.
Kijk ik naar mijn zoontje, dit goud, dat goud, 70+ kills, en kijk ik naar de gameplay denk ik hoe dan?? ik wordt echt oud.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ja precies dat dacht ik al. Ga dat maar eens doen. Het zijn vooral de longshots en mounted die me weerhouden van golden guns atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het is vandaag weer "no-track-Sunday" :')

Ik dacht al, er wordt niks geregistreerd. Maar blijkbaar eerbiedigt de trackingsoftware dat vandaag de rustdag des Heere is <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
Zaterdag wel ff lachen met (edit) @Verwijderd coop gedaan. Operation Paladin. Niet te doen! 😄

Qua niets registreren:
Super irritant dit! Wilde lekker levelen vandaag op mijn lintjes, zeker 30 IAV kills, maar niets telt.
Leoon. schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:28:
[...]

Ja precies dat dacht ik al. Ga dat maar eens doen. Het zijn vooral de longshots en mounted die me weerhouden van golden guns atm
Die is juist erg makkelijk vanaf die twee muurtjes in het midden. FMJ aanzetten en je schiet dwars door die muren heen. Je hoeft niet eens iemand te zien, als je hoort dat ze op A of C zitten kun je knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Onze clan challenge was weer hopeloos.
Onze nummer 1 had bijna 1000 wins. Wij hadden er totaal 330

turretz 34
stolkieeeee 53
dutchone 19
chelseamarreal123 50
ch1mera2 43
ubr 15
renzo4000 19
vndk_ 33
brubaba 9
titaan70 10
buizerd_nl 19
dirtyrolo 0
mrsmit 9
zeusonyour6 4
p33r198 0
buzecc 0
evilbig 3
themonstergi 0
crimby88 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 15:53
@chimera2 we zijn de laatste paar weken "hoger ingedeeld" waardoor de top 3 halen erg lastig is geworden. Dat redt je door maximaal te spelen met de hele clan. Ik denk dat we vanzelf weer lager worden ingedeeld en dan weer kansen krijgen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Haha, ik zal niet verder in gaan op de wens om alle camo's, lintjes en missions na te jagen, want die begrijp ik niet zo goed. Echter velen begrijpen ook mijn drive niet om alle achievements in games te halen, dus dan staan we quitte :P.

Ik heb me sinds CoD 4 MW niet zo vermaakt met een CoD game als deze. En dat komt voornamelijk door de Gunfight modus. Die modus heeft alles wat ik zoek in een multiplayer game. Namelijk een eerlijke skillbased modus zonder perks, unlocks en killstreaks waarbij je samen met een coop partner ontzettend veel toffe momenten meemaakt, waar je echt de slappe lach van kan krijgen. Dat heeft vaak te maken met het gooien van misplaatste granaatjes :P

Ook de normale modi zoals Domination en Kill Confirmed, etc vind ik wel prima, maar daar heb ik toch altijd wel iets van irritatie vanwege teammates die niet voor de objective gaan dan wel deaths door killstreaks, etc. Geef mij maar zo min mogelijk verschillende wapens en perks waardoor alles beter gebalanceerd is :) Titanfall is daarin in mijn optiek nog steeds het schoolvoorbeeld van hoe goed de balans kan zijn met een toch gevarieerde speelstijl (titans vs pilots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend cod gekocht maar,
Ik heb een paar potjes gespeeld en ik level niet ( helemaal niks) hij laat wel zien hoeveel exp ik krijg enzo maar ga niks om hoog.
Game opnieuw opstarten helpt ook niet..

Zou iemand kunnen helpen? Of is dit gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:05:
Hallo,

Ik heb afgelopen weekend cod gekocht maar,
Ik heb een paar potjes gespeeld en ik level niet ( helemaal niks) hij laat wel zien hoeveel exp ik krijg enzo maar ga niks om hoog.
Game opnieuw opstarten helpt ook niet..

Zou iemand kunnen helpen? Of is dit gewoon een bug?
Hallo,

Eventjes omhoog scrollen en je weet het antwoord ;) Er zijn even wat problemen met het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Trailer van Warzone in Twitch Ads en zou vandaag gereleased worden. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar als Warzone morgen gereleased wordt zou ik dat wel erg laat vinden om te beginnen met trailers, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:34:
Trailer van Warzone in Twitch Ads en zou vandaag gereleased worden. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar als Warzone morgen gereleased wordt zou ik dat wel erg laat vinden om te beginnen met trailers, niet?
De trailer voor seizoen twee was ook een dag voor release dus ik blijf nog even hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
De stats worden weer bijgewerkt!

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:39:
[...]

De trailer voor seizoen twee was ook een dag voor release dus ik blijf nog even hopen :D
Ik ook, anders gaat het wel echt vervelend worden. Ben zeer benieuwd naar die trailer, neem aan dat daar releasedate in komt te staan op het eind.
Bobbreede schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:46:
Er is schijnbaar extra bug nu, dat je BP extra snel leveled. Maar dat zal vermoed ik snel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
Nice, da's een mooie aanvulling haha xD

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Laatst online: 19-09 14:55
Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:34:
In ieder geval wel dit plaatje, bewegende beelden nog niet gezien. Maar om nou mijn adblocker uit te zetten. :+

https://twitter.com/CODTr...36872121772576768/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Brubs schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:49:
[...]

Ik ook, anders gaat het wel echt vervelend worden. Ben zeer benieuwd naar die trailer, neem aan dat daar releasedate in komt te staan op het eind.

[...]

Er is schijnbaar extra bug nu, dat je BP extra snel leveled. Maar dat zal vermoed ik snel gepatched worden.
Mijn xp zag ik niet echt
Ik vond inderdaad dat dat wel erg snel ging. Maar verder niks achter gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:03:
[...]

In ieder geval wel dit plaatje, bewegende beelden nog niet gezien. Maar om nou mijn adblocker uit te zetten. :+

https://twitter.com/CODTr...36872121772576768/photo/1
Die had ik gezien ja, opmerkelijk playstation + in de bovenhoek. Zou dat nog iets betekenen? Hopelijk niet.
chimera2 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:09:
[...]

Mijn xp zag ik niet echt
Ik vond inderdaad dat dat wel erg snel ging. Maar verder niks achter gezocht.
Misschien hebben ze het gewoon aangepast omdat het zo traag ging, zou toch mooi zijn met nog een maandje te gaan in S2 :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Battle royale-modus voor Call of Duty: Modern Warfare onthuld:

[YouTube: Modern Warfare: Warzone Battle Royale HONEST Review (Good & Bad)]

https://gamer.nl/artikele...y-modern-warfare-onthuld/

Warzone is free-to-play en standalone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Oef.... die gaat niet meer uitgenodigd worden voor dit soort dingen =D

edit: Is ook eerste comment onder de video zie ik :+

Voor wie het niet kan kijken:
  • Free-to-play, cross-platform.
  • 150 players.
  • Solo, duos, trios.
  • You spawn with a pistol.
  • No weapon attachments, pre-made blueprints at five rarity levels.
  • Three levels of armour.
  • Everything earns you cash, which can be spent at Buy Stations.
  • Buy Stations can be used to purchase killstreaks, loadouts, and respawn dead teammates.
  • Dead players need to win a 1v1 fight in the Gulag to respawn.

[ Voor 131% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
HenkEisDS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:56:
Zaterdag wel ff lachen met @Buizerd__NL coop gedaan. Operation Paladin. Niet te doen! 😄

Qua niets registreren:
Super irritant dit! Wilde lekker levelen vandaag op mijn lintjes, zeker 30 IAV kills, maar niets telt.

[...]

Die is juist erg makkelijk vanaf die twee muurtjes in het midden. FMJ aanzetten en je schiet dwars door die muren heen. Je hoeft niet eens iemand te zien, als je hoort dat ze op A of C zitten kun je knallen.
Volgens mij heb je dan met mijn dubbel ganger gespeeld. :P
Bobbreede schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:46:
Netjes, worden de stats meegerekend van de potjes die je hebt gespeeld gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Buizerd__NL schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:13:

Netjes, worden de stats meegerekend van de potjes die je hebt gespeeld gisteren?
Lijkt het niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Nee dat meen je niet, ik was zo goed bezig met APC en road kills. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's kak. Want dat gebeurde eerder wel :-(

Pagina: 1 ... 56 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.