Voor de longshots op de smgs zou ik HC spelen met zo veel mogelijk dam range op je wapen, SMG en long shots in core zijn niet te doen.Rappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:24:
Gister de Scar eindelijk goud, die longshots waren killing. Met de Oden nog een tiental longshots, mounted kills en kill after reloading. Dan de Fal alles nog behalve de no attachment kills en als het goed is heb ik dan de AR's platinum. Verder met de smg's daarna.
Ik bewaar al die moeilijke shit voor het einde omdat ik nog niet weer of ik sowieso wel voor damascus ga
Ik vind domination niet eens zo riskant om 5 kills te maken, vereist alleen wel wat map knowledge..Vrijdag schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:11:
[...]
Headquarters, en dan op de juiste plek een cluster bom of precision strike terwijl je hq verdedigd. Ook een Vtol werkt dacht ik als "defend".
Dom is vrij riskant om te doen. Je kan ook groundwar spelen. Alleen moet je dan wel wat geduld hebben.
En vergeet de smokenades en claymore/mijnen niet.
Launchers duurt me gewoon te lang haha, speel deze zo af en toe als secondary maar vergeet eigenlijk altijd om er mee te schieten, alleen op counter-uav niet, want dan is alles pixelated...Dutchone schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:19:
[...]
De launchers zijn een dingetje ja, ik vond de jokr en rpg het langst duren als je de strela-P eindelijk op de kills heb is het een stuk makkelijker.
Ik zit nog een paar 3-kills van een gouden oden af en dan moet ik nog de scar en AK, ik had best moeite met de fal en de 5.56 gewoon door de fire rate, de fal is wel een prima training voor marksmans.
[...]
Ja heerlijk dat mensen eindelijk eens objective spelen i.p.v. tentje mee naar een hoekje.. Zwaar vermoeiend.Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:25:
Voor mij mag elke week de challenge zijn "Win in any objective's" opeens gaat iedereen nu wel voor de objectives, gisterenavond 5 potjes gewonnen inplaats van alleen maar verliezen.
Longshots heb ik altijd al voor ik mijn mounted of zonder attachements heb, ervaar daar echt nooit problemen mee tbhDutchone schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:28:
[...]
Voor de longshots op de smgs zou ik HC spelen met zo veel mogelijk dam range op je wapen, SMG en long shots in core zijn niet te doen.
alle cahllenges zijn wel goed te doen. Maar haat die mounted killsRappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:24:
Gister de Scar eindelijk goud, die longshots waren killing. Met de Oden nog een tiental longshots, mounted kills en kill after reloading. Dan de Fal alles nog behalve de no attachment kills en als het goed is heb ik dan de AR's platinum. Verder met de smg's daarna.
Ik bewaar al die moeilijke shit voor het einde omdat ik nog niet weer of ik sowieso wel voor damascus ga
VertelBuizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:25:
Voor mij mag elke week de challenge zijn "Win in any objective's" opeens gaat iedereen nu wel voor de objectives, gisterenavond 5 potjes gewonnen inplaats van alleen maar verliezen.
[...]
De makkelijkste challenge
En dat zou wel ideaal zijn. Elke week voro de wins. Ipv voor de kills.
Ik durf ook met trots te zeggen dat ik de launchers plat heb, sinds vorige week.Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:29:
.
[...]
Launchers duurt me gewoon te lang haha, speel deze zo af en toe als secondary maar vergeet eigenlijk altijd om er mee te schieten, alleen op counter-uav niet, want dan is alles pixelated...
Het was een kluif en ik dank iedereen die personal uav's gebruikte want die tellen als lucht, grond en support killstreak kill + kill vehicles
Heb bijna mn PILA gold, maar dat is meer als ik mensen wil trollen in HC (wanneer zij enkel campen).. Shotty + launcher en overal gewoon zooi in jagenDutchone schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:34:
[...]
Ik durf ook met trots te zeggen dat ik de launchers plat heb, sinds vorige week.
Het was een kluif en ik dank iedereen die personal uav's gebruikte want die tellen als lucht, grond en support killstreak kill + kill vehiclesbijna 5 comas kan je mee weg tikken.
Allang blij dat je de challenges nu gewoon weer vrij speelt gebaseerd op wapen lvl en dat je niet eerst 100 headshots moet grinden voor de volgende challenges beschikbaar zijn.chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:31:
[...]
alle cahllenges zijn wel goed te doen. Maar haat die mounted kills
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Dat is inderdaad ook wel chill ja, anders duurde het nog tig keer zo lang.Rappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:43:
[...]
Allang blij dat je de challenges nu gewoon weer vrij speelt gebaseerd op wapen lvl en dat je niet eerst 100 headshots moet grinden voor de volgende challenges beschikbaar zijn.
Zie wel steeds meer mensen die al Damascus hebben, moeten haast wel studenten zijn
Je hoeft hiervoor niet 5 kills achter elkaar te hebben, je kunt op een objective wachten tot er iemand komt en neerhalen daarna weer wachten tot je die 5 kills hebt.chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:31:
[...]
alle cahllenges zijn wel goed te doen. Maar haat die mounted kills
[...]
Vertel
En dat zou wel ideaal zijn. Elke week voro de wins. Ipv voor de kills.
Ik zou Ground War aanbevelen omdat er meerdere spelers in de game zitten en meerdere capture points, dus dan haal je hem sowieso vrij makkelijk.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
een noob vraag, altijd al willen weten.
Hoe kan je golden kleur wapens krijgen of ander speciale kleuren?
ik speel altijd alleen de standaard kleuren vrij, maar kan nergens een hint zien hoe en wat je moet doen.
Iemand die hierop kan antwoorden?
ik speel altijd alleen de standaard kleuren vrij, maar kan nergens een hint zien hoe en wat je moet doen.
Waar halen jullie het geduld en de tijd vandaan voor al die assignments? 
Ik irriteer me al groen en geel dat het zo lang moet duren voor je de UMP 45 hebt unlocked en dan ook nog die 60+ levels per wapen door moeten grinden voor je eindelijk hebt wat je écht wil.
Dan moet je ook nog eens meerdere keren Bridge, Picadilly, Petrovgrad en Cave incasseren en dan is de avond ook zó voorbij.
Een server browser of custom maprotaties zouden dit spel zo verschrikkelijk goed doen.
Ik irriteer me al groen en geel dat het zo lang moet duren voor je de UMP 45 hebt unlocked en dan ook nog die 60+ levels per wapen door moeten grinden voor je eindelijk hebt wat je écht wil.
Dan moet je ook nog eens meerdere keren Bridge, Picadilly, Petrovgrad en Cave incasseren en dan is de avond ook zó voorbij.
Een server browser of custom maprotaties zouden dit spel zo verschrikkelijk goed doen.
Een kleine google zoektocht doet wonderen.. https://www.gamesradar.com/modern-warfare-camostheduke1989 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:18:
In het kort; Er staat per camo beschreven wat je ervoor moet doen, zodra je alle basis camo's hebt voltooid unlock je automatisch de gouden camo voor desbetreffende wapen. Heb je alle bijvoorbeeld alle SMG's goud gehaald, unlock je platinum, heb je alle wapens platinum, unlock je damascus.
Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:13:
[...]
Je hoeft hiervoor niet 5 kills achter elkaar te hebben, je kunt op een objective wachten tot er iemand komt en neerhalen daarna weer wachten tot je die 5 kills hebt.
Ik zou Ground War aanbevelen omdat er meerdere spelers in de game zitten en meerdere capture points, dus dan haal je hem sowieso vrij makkelijk.
Moet wel in één leven, of bedoelde je wat anders met niet achter elkaar?Get 5 Kills while defending an objective without dying (1500 XP)
Je moet alle "standaard" camo's unlocken die je kan vinden door als je bij de attachments van je gun zit op het tabje customize te drukken. Daar zie je de "standaard" camo's en op welk level je die unlocked. Wanneer je deze allemaal 10/10 hebt (je kan zien wat je moet doen als je ze opent) unlock je gold. Die zie je door in dat scherm waar de camo's staan naar beneden te scrollen voor het extra tabje, waar onder andere gold/platinum/damascus onder staan.theduke1989 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:18:
Ik denk dat hij bedoeld in 1 reeks in de killfeed, dat dat dus niet hoeft bij deze challenge. Dus gewoon in 1 leven 5 kills. Gewoon puur op objective spelen 1 cappen en daarna defenden, dan moet het goed te doen zijn.Rappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:45:
[...]
[...]
Moet wel in één leven, of bedoelde je wat anders met niet achter elkaar?
[ Voor 20% gewijzigd door Brubs op 03-03-2020 13:07 ]
Ahá!Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:04:
Ik denk dat hij bedoeld in 1 reeks in de killfeed, dat dat dus niet hoeft bij deze challenge. Dus gewoon in 1 leven 5 kills. Gewoon puur op objective spelen 1 cappen en daarna defenden, dan moet het goed te doen zijn.
Nog wat anders, wist helemaal niet dat dit onderdeel was van die Mace blueprints:
Precies dit!Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:04:
[...]
Je moet alle "standaard" camo's unlocken die je kan vinden door als je bij de attachments van je gun zit op het tabje customize te drukken. Daar zie je de "standaard" camo's en op welk level je die unlocked. Wanneer je deze allemaal 10/10 hebt (je kan zien wat je moet doen als je ze opent) unlock je gold. Die zie je door in dat scherm waar de camo's staan naar beneden te scrollen voor het extra tabje, waar onder andere gold/platinum/damascus onder staan.
[...]
Ik denk dat hij bedoeld in 1 reeks in de killfeed, dat dat dus niet hoeft bij deze challenge. Dus gewoon in 1 leven 5 kills. Gewoon puur op objective spelen 1 cappen en daarna defenden, dan moet het goed te doen zijn.
Iemand enig idee of er al ergens iets losgelaten is over de update van vanavond? Of wordt dit altijd pas bekend nadat de update is uitgerold? (normaal gesproken 19.00 vanavond)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dus paid gimmick.. Nou kan het mij niet interesseren hoe ze dood gaan, als ze maar dood gaanRappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:11:
[...]
Ahá!
Nog wat anders, wist helemaal niet dat dit onderdeel was van die Mace blueprints:
[YouTube: Modern Warfare In Depth: Gore Effects (& Mace Voice Actor Interview!)]
Ik vermoed pas later vandaag of inderdaad pas als de update er is. Nog even geduld hebben (mijn vermoeden, weet het niet zeker)Oxigeon schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:26:
Iemand enig idee of er al ergens iets losgelaten is over de update van vanavond? Of wordt dit altijd pas bekend nadat de update is uitgerold? (normaal gesproken 19.00 vanavond)
Lekker dan,,,, koop ik eenTracerPack (met die roze bullets) werkt het voor de helft van de tijd niet.
Iemand die ook het probleem heeft ?
Deze werken volgens mij alleen op de guns van de armory skins in het tracer pack. Als die het niet doen zou ik eigenlijk niet weten hoe dat komt. Ikzelf heb ze niet gekocht dus ook geen problemen mee ervarenRoaDHouse schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:45:
Lekker dan,,,, koop ik eenTracerPack (met die roze bullets) werkt het voor de helft van de tijd niet.
Ik heb die blueprint van de scar en was juist blij verrast dat je hele wapen kan strippen en dat je nog steeds tracer rounds hebt, dacht dat je bepaalde ammo attachment moest gebruiken.RoaDHouse schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:45:
Maar nee, hier geen problemen. Moet je bij deze pack misschien wel bepaalde attachment op wapen hebben? Je weet dat de tracerrounds gebonden zitten aan de de (blueprints) die je er bij geleverd krijgt? Werkt dus niet bij alle wapens.
Ik heb alles al geprobeerd,,, default settings van de skin, met en zonder overlayskins enz..... het gebeurd random. Soms is de skin helemaal weg en bij het volgende partijtje is die weer actief.Rappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:50:
[...]
Ik heb die blueprint van de scar en was juist blij verrast dat je hele wapen kan strippen en dat je nog steeds tracer rounds hebt, dacht dat je bepaalde ammo attachment moest gebruiken.
Maar nee, hier geen problemen. Moet je bij deze pack misschien wel bepaalde attachment op wapen hebben? Je weet dat de tracerrounds gebonden zitten aan de de (blueprints) die je er bij geleverd krijgt? Werkt dus niet bij alle wapens.
Ja klopt,,, alleen bij de P90 en M4.Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:48:
[...]
Deze werken volgens mij alleen op de guns van de armory skins in het tracer pack. Als die het niet doen zou ik eigenlijk niet weten hoe dat komt. Ikzelf heb ze niet gekocht dus ook geen problemen mee ervaren
Ik heb dit wel een paar patches geleden gehad dat de game regelmatig mijn skin terug had gezet naar de standaard maar recent niet, geen idee...RoaDHouse schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:54:
[...]
Ik heb alles al geprobeerd,,, default settings van de skin, met en zonder overlayskins enz..... het gebeurd random. Soms is de skin helemaal weg en bij het volgende partijtje is die weer actief.
Ja preciesRappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:57:
[...]
Ik heb dit wel een paar patches geleden gehad dat de game regelmatig mijn skin terug had gezet naar de standaard maar recent niet, geen idee...
Werkt voice chat nu goed en stabiel tussen PS4 en Xbox crossplay?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou zeggen: who cares? Ik speel misschien een paar uur per week en speel gezellig met de MP5 en M13 of SCAR (M4 moet een beetje afkoelenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:23:
Omdat ik zo casual speel ben ik juist fan van match making, waarom?:
1. Ik selecteer de spel modi die ik wil spelen: Vaak zelfs alleen Domination
2. Ik selecteer Quick Play
3. Ik wacht en speel
met servers:
1. Vinden van goede servers is met elk spel altijd "extra werk" gebleken.
2. Als je voor jezelf goede servers had gevonden waren die altijd vol als je zelf wilde spelen
3. Dan konden die weer vaak customized worden en dan gooi je een granaat en word je gekickt.
Toen ik intensief gamede (Quake 3 Arena. Ja ik word oud!!
Nu ik snel even wil gamen, zoals de gamemaker het bedoeld heeft: Quick Play -> GO!
Game speelt lekker weg. Goede balans met wapens, geen akimbo shotguns bijvoorbeeld
Ben al de hele dag bezig maar krijg het niet voor elkaar.Rappa1985 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:45:
[...]
[...]
Moet wel in één leven, of bedoelde je wat anders met niet achter elkaar?
war
hc hq/domi
met killsstreaks lukt het niet. ( of doe wat fout)
in season 1 of 2 zat die challenge er ook in. Maar weet neit meer hoe ik die gehaald heb
Opzich niets mis met custom servers, maar waarom niet beide. Of na verloop van tijd. Het werkt nu lekker, veel keuze.. Maar custom servers brings me back to the good times van COD4.Hann1BaL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:10:
[...]
Ik zou zeggen: who cares? Ik speel misschien een paar uur per week en speel gezellig met de MP5 en M13 of SCAR (M4 moet een beetje afkoelen)
Omdat ik zo casual speel ben ik juist fan van match making, waarom?:
1. Ik selecteer de spel modi die ik wil spelen: Vaak zelfs alleen Domination
2. Ik selecteer Quick Play
3. Ik wacht en speel
met servers:
1. Vinden van goede servers is met elk spel altijd "extra werk" gebleken.
2. Als je voor jezelf goede servers had gevonden waren die altijd vol als je zelf wilde spelen
3. Dan konden die weer vaak customized worden en dan gooi je een granaat en word je gekickt.
Toen ik intensief gamede (Quake 3 Arena. Ja ik word oud!!) vond ik servers fijn.
Nu ik snel even wil gamen, zoals de gamemaker het bedoeld heeft: Quick Play -> GO!
Game speelt lekker weg. Goede balans met wapens, geen akimbo shotguns bijvoorbeeld
En als je super passive speelt? Dus echt campen tot je kills hebt? Speel realism ground war, geen HUD en goed luisteren of je een kill hebt (speciaal geluidje) en je killed snel mensen. Geen vehicles ook wel een goeie. Pak een lekkere gun en camp een point wat van jullie is tot je 5 kills hebtchimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:20:
[...]
Ben al de hele dag bezig maar krijg het niet voor elkaar.
war
hc hq/domi
in season 1 of 2 zat die challenge er ook in. Maar weet neit meer hoe ik die gehaald heb
Vorig seizoen waren het maar 3 kills, de 5 kills heb ik gehaald in shoot house C kant campen richting junkyard.chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:20:
[...]
war
hc hq/domi
Een aantal dingen helpen hierbij. Uiteraard hoeveel uren je erin steekt en hoe goed/slecht je bent (dus hoeveel kills je haalt per gespeelde uur) is een belangrijk onderdeel. Ik speel gemiddels zo een 2 uur per dag (soms speel ik niet, dan speel ik meer in t weekend) en heb een k/d ratio van 0,9 momenteel (dus echt goed ben ik niet). ik heb op de HDR, crossbow en alle launchers na, alles goud/platinum.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:23:
Wat ook enorm helpt is dat je slim te werk gaat en gebruik maakt van de 2x WP-xp weekenden en uiteraard map rotations.
Zodra die er zijn, speel ik op de shoothouse/shipment (en nu Rust erbij) rotatie. Daar haald ik toch de meeste kills (omdat de maps kleiner zijn). Op die manier kan je een wapen veel sneller maxen (naar max lvl brengen). Is een wapen op max lvl? meteen een andere pakken en op die manier zoveel mogelijk wapens maxen. Zodra de 2x WP-xp voorbij is, dan weer de wapens pakken en gewoon de maps spelen die je wilt en wel lettend op welke dingen je nog moet doen en de assignments afmaken. Soms moet je wel bewust er mee om gaan, soms niet.
Waarom het handig is om een wapen zo snel mogelijk tijdens die weekenden op max te krijgen is, dat je heel wat van die "assignments"
samen kan doen als alles al op max is. dan hoef je sommige dingen niet opnieuw te moeten doen, omdat het pas later unlockt.
Waar haal je dat vandaan?Roystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:39:
Volgende week woensdag Battle royale
Bron?Roystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:39:
ik kan alleen nog maar "rumours" vinden
Hoe kom je op woensdag? Updates worden doorgaans op dinsdagen gereleased bij deze COD, dus ik ben hier wel benieuwd naarRoystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:39:
Is zo
[ Voor 20% gewijzigd door Roystonrio op 03-03-2020 15:44 ]
Wellicht dan dinsdag op woensdag.Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:43:
[...]
Hoe kom je op woensdag? Updates worden doorgaans op dinsdagen gereleased bij deze COD, dus ik ben hier wel benieuwd naar
Volgend weekend is bij mij nog altijd komende zaterdag en zondagRoystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:44:
[...]
Medewerker gaf aan beter volgend weekend plannen te cancelen
Wees is duidelijk voordat je iets roept, nu zeg je “medewerker” gaf aan volgend weekend plannen te cancelen. Kom met een bron of zeg gewoon niets.Roystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:44:
[...]
Medewerker gaf aan beter volgend weekend plannen te cancelen
Verwijderd
Ik zit wel te wachten op de Battle Royale van MW 2019. Ik heb MW 2019 weinig gespeeld, zeker dit jaar weinig.
Heeft 6 forumposten en is net nieuw, het is weer zo'n gast die graag fakenews uitbrengt om ons te hype,Roystonrio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:39:
Denk dat het toch het makkelijkst is zoals iemand anders eerder ook al zei.chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:20:
[...]
war
hc hq/domi
Ga Ground war spelen en indien je een hoge kill streak hebt gehaald (vtol / choppers / helo etc) ga op een vlag zitten die niet snel gepakt wordt b.v. dichtsbijzijnde van de basis en wachten tot je kill streak kills pakt.
Makkelijkste is wellicht nog de chopper gunner omdat je dan zelf snel kan killen.
Overigens, heb dit zelf nog niet gedaan en begin eigenlijk te twijfelen of je kills dan wel als "defending kills telt".
[ Voor 7% gewijzigd door donvalentino op 03-03-2020 16:18 ]
Ja ik ook zeker veel zin in, vond Blackout ook erg vermakelijk!Verwijderd schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:47:
Ik zit wel te wachten op de Battle Royale van MW 2019. Ik heb MW 2019 weinig gespeeld, zeker dit jaar weinig.
Achja niet te veel aandacht aan geven. Wie weet heeft ie dadelijk nog gelijk ookBuizerd__NL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:16:
[...]
Heeft 6 forumposten en is net nieuw, het is weer zo'n gast die graag fakenews uitbrengt om ons te hype,
Volgens mij telt dat niet.donvalentino schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:16:
[...]
Denk dat het toch het makkelijkst is zoals iemand anders eerder ook al zei.
Ga Ground war spelen en indien je een hoge kill streak hebt gehaald (vtol / choppers / helo etc) ga op een vlag zitten die niet snel gepakt wordt b.v. dichtsbijzijnde van de basis en wachten tot je kill streak kills pakt.
Makkelijkste is wellicht nog de chopper gunner omdat je dan zelf snel kan killen.
Overigens, heb dit zelf nog niet gedaan en begin eigenlijk te twijfelen of je kills dan wel als "defending kills telt".
Ik had net een vtol.
Ik lag op vlag a en mijn vtol maakte 6 kills en ik had de challenge niet
Oke, dan moet je gewoon lekker hard gaan op shipment en geluk hebben hahachimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:23:
[...]
Volgens mij telt dat niet.
Ik had net een vtol.
Ik lees het ook als attackers killen op het punt wat jij aan het verdedigen bent maar moet hem zelf ook nog halen dus is makkelijk praten. Heb die van vorig seizoen gehaald door bij District punt D te verdedigen. Daar kan je veilig onder de trap zitten en zien de mensen je niet die door deur of raam komen.chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:23:
[...]
Ik had net een vtol.
Ik heb deze gehaald in Domination in Shipment. Ik voor de Support Helo challange, en had een vtol en support helo in de lucht. Maar einde van de pot had ik ook deze challenge gehaald. Volgens mij hoef je dus ook niet op de vlag zelf te staan, maar tegenstanders te killen die op vlag van jouw team staat en probeert de capturen. En met die geweldige spawns in shipment komt dat nog weleens voorchimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:23:
[...]
Ik had net een vtol.
Lijkt me niet echt de meest ideale map op hem te halen als je er echt voor speelt. Veel te veel chaos en veel te snel dood. Als je gewoon speelt en je haalt hem, vooruit, das mooi meegenomenfreekdamen schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 17:04:
[...]
Ik heb deze gehaald in Domination in Shipment. Ik voor de Support Helo challange, en had een vtol en support helo in de lucht. Maar einde van de pot had ik ook deze challenge gehaald. Volgens mij hoef je dus ook niet op de vlag zelf te staan, maar tegenstanders te killen die op vlag van jouw team staat en probeert de capturen. En met die geweldige spawns in shipment komt dat nog weleens voor
Verwijderd
Is longshot juist niet dat je buiten je effectieve range een kill maakt? (Dus dat je bij een MP5 6 shots nodig hebt.) In vroegere delen haalde je ze juist op kortere afstand als je je range verlaagde omdat je dan al sneller buiten je effectieve range aan het schieten bent. Of gaat het in MW om een specifieke afstand per gun?Dutchone schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:28:
[...]
Voor de longshots op de smgs zou ik HC spelen met zo veel mogelijk dam range op je wapen, SMG en long shots in core zijn niet te doen.
Nog eventjes en we weten of Warzone eindelijk komt. Het zal is tijd worden, het spel begint echt te vervelen en alleen Warzone kan mijn tijd nog redden in MW. Siege begint ook al en Apex is ook al bezig en hebben beide een BP die wél sneller gaan dan het o zo trage MW.
Als ik verschillende website zie lijkt het inderdaad de grootste kans dat hij vandaag komt ipv volgende week. Sinds de BP heb ik Cod bijna niet meer aangeraakt. Maar het stukje dat ik heb grspeeld met de BP duurde inderdaad tergend langzaam.Smit260 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:18:
Nog eventjes en we weten of Warzone eindelijk komt. Het zal is tijd worden, het spel begint echt te vervelen en alleen Warzone kan mijn tijd nog redden in MW. Siege begint ook al en Apex is ook al bezig en hebben beide een BP die wél sneller gaan dan het o zo trage MW.
Ze maken bij de BP ook mooi reclame dat je er 1050 COD points mee kan verdienen. Duurt dus lekker lang
Edit: volgens charlie intel alleen maar trios Gunfight en een andere playlist 1vs1
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 03-03-2020 19:11 ]
Nieuwe patch is er, maar geen Warzone vandaag.
Here’s what’s NEW:
NEW Playlist: 1v1 Me Bro (1v1 on Rust)
NEW Playlist: Gunfight Trios
Here’s what’s NEW:
NEW Playlist: 1v1 Me Bro (1v1 on Rust)
NEW Playlist: Gunfight Trios
Modern Warfare *March 3* (oops) Update - Tomogunchi bundle was added; new playlists https://t.co/mgXca8kGQh pic.twitter.com/SUdD0UCf89
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 3 maart 2020
Warzone is not coming today.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 3 maart 2020
[ Voor 81% gewijzigd door Rivanov op 03-03-2020 19:15 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Today's Playlist update:
— Call of Duty (@CallofDuty) 3 maart 2020
🔹 Shoot the Ship 24/7
🔹 3v3 Gunfight
🔹 1v1 Me Bro - All Gunfight maps, UAV always-on, ability
to hear enemy players speaking.
🔹 Boots on the Ground War - Removing Realism.
let maar opBrubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:21:
[...]
Ja ik ook zeker veel zin in, vond Blackout ook erg vermakelijk!
[...]
Achja niet te veel aandacht aan geven. Wie weet heeft ie dadelijk nog gelijk ook
Shoot the ship weer. Was toch perfect zo met rust erbij.
Oh, dat treft! De weekly challenges vervallen niet, maar er komen er gewoon nieuwe bij. Dat is wel fijn!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik was gisteren Hardcore aan het spelen om mijn longshots voor mijn Famas te grinden. krijg ik een potje HQ in schipment. Dat betekende dus geen longshots maar wel 37 mounted kills in een game. Ik had namelijk steeds zicht op de enemy spawn dus dat schoot lekker op. Vandaag nog even de laatste 5 mounted kills halen en de laatste 16 longshots en dan hebben we weer een wapen klaar.
Nickname KasPlantje.
Ik denk dat ik hem vorig seizoen ook op shipment gehaald heb. Met de JOKRBrubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:08:
[...]
Lijkt me niet echt de meest ideale map op hem te halen als je er echt voor speelt. Veel te veel chaos en veel te snel dood. Als je gewoon speelt en je haalt hem, vooruit, das mooi meegenomen
toen was het trouwens:
get a 5 kill or better against attackers while guarding a singel objective without dying.
Dan moet je een beetje geluk hebben denk ikchimera2 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:32:
[...]
Ik denk dat ik hem vorig seizoen ook op shipment gehaald heb. Met de JOKR
toen was het trouwens:
get a 5 kill or better against attackers while guarding a singel objective without dying.
Ik stoor mezelf trouwens mateloos aan het feit dat er niks bekend gemaakt wordt over Warzone. Ik snap dat als het niet af is je het nog niet wil releasen maar door niets te laten weten (al best een behoorlijke tijd) wordt de hype wel een beetje gekilled..
Nu hebben ze in het menu een classified deel zitten, maar info ho maar. Geef een datum wanneer we het kunnen verwachten en je creëert toch juist alleen maar meer hype?
Naja zal wel aan mij liggen maar ik vind het zeer vermoeiend
Verwijderd
Ik heb hem op shipment domination gehaald door met een shotgun rond te rennen. Zo een beetje elke kill is een defend op die map in domination. Geloof dat ik niet eens een vtol had dat potje en toch de challenge behaald. Moet je een beetje geluk mee hebben vanwege de idiote spawns natuurlijk. (60 kills, 45 deaths, 46 defends was de eindscore.)chimera2 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:32:
[...]
Ik denk dat ik hem vorig seizoen ook op shipment gehaald heb. Met de JOKR
toen was het trouwens:
De monolithic sup en een langere barrel wilt graag + dam range geven, wat effectief je bullet dam drop off verlaagd.Verwijderd schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:14:
[...]
Is longshot juist niet dat je buiten je effectieve range een kill maakt? (Dus dat je bij een MP5 6 shots nodig hebt.) In vroegere delen haalde je ze juist op kortere afstand als je je range verlaagde omdat je dan al sneller buiten je effectieve range aan het schieten bent. Of gaat het in MW om een specifieke afstand per gun?
In core is het dan nog steeds niks, je kan dan letterlijk een heel magazijn leeg pompen en dan nog geen kill hebben, de combo hier boven in HC is gewoon 1 of 2 kogels meer en dat is met de firerate van de smgs niet het probleem.
Test maar eens bv een sniper in ground war zonder +dam range en met +dam range je zult merken dat je one hit kill range veeeel hoger is dan alleen een hit marker krijgen. Headshots daar natuurlijk buiten gelaten.
Ik kon gister weer hele game opnieuw installeren omdat ik vast bleef zitten in update loop van playlist
Denk je keer wel meteen aan de slag te kunnen want geen update..... CoD says no!

Verwijderd
Ik begrijp dat je range verhoogt. Maar dat zorgt er toch juist voor dat de afstand voordat een kill als longshot telt langer wordt of vergis ik me?Dutchone schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:09:
[...]
De monolithic sup en een langere barrel wilt graag + dam range geven, wat effectief je bullet dam drop off verlaagd.
In core is het dan nog steeds niks, je kan dan letterlijk een heel magazijn leeg pompen en dan nog geen kill hebben, de combo hier boven in HC is gewoon 1 of 2 kogels meer en dat is met de firerate van de smgs niet het probleem.
Test maar eens bv een sniper in ground war zonder +dam range en met +dam range je zult merken dat je one hit kill range veeeel hoger is dan alleen een hit marker krijgen. Headshots daar natuurlijk buiten gelaten.
Ik heb niet het idee dat dat veel uitmaakt in deze COD. De ene keer pakt ie een longshot wel en de andere keer niet. Misschien door aanpassingen van attachments maar niet dat ik significant verschil merk. Is het niet gewoon een vaste afstand per gun/type gun?Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:49:
[...]
Ik begrijp dat je range verhoogt. Maar dat zorgt er toch juist voor dat de afstand voordat een kill als longshot telt langer wordt of vergis ik me?
Kunt ook op Shoothouse op de middelste muurtjes gaan hangen, combineer je headshots/mounted/longshots voor zo'n beetje elk wapen.GerGio schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 06:16:
Ik was gisteren Hardcore aan het spelen om mijn longshots voor mijn Famas te grinden. krijg ik een potje HQ in schipment. Dat betekende dus geen longshots maar wel 37 mounted kills in een game. Ik had namelijk steeds zicht op de enemy spawn dus dat schoot lekker op. Vandaag nog even de laatste 5 mounted kills halen en de laatste 16 longshots en dan hebben we weer een wapen klaar.
Als je niet binnen 2 seconden voor je fl*kker geschoten wordt door een sniper die hetzelfde idee heeft en niet flinched als je 'm raakt..schaapiej schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:57:
[...]
Kunt ook op Shoothouse op de middelste muurtjes gaan hangen, combineer je headshots/mounted/longshots voor zo'n beetje elk wapen.

Dit precies ditDeEeekhoorn schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:28:
[...]
Als je niet binnen 2 seconden voor je fl*kker geschoten wordt door een sniper die hetzelfde idee heeft en niet flinched als je 'm raakt..
Nickname KasPlantje.
Ah op die manier, ik snap hem.Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:49:
[...]
Ik begrijp dat je range verhoogt. Maar dat zorgt er toch juist voor dat de afstand voordat een kill als longshot telt langer wordt of vergis ik me?
Nee naar mijn idee is de lengte voor longshots een vast gegeven (per wapen klasse uiteraard, dus daar komt geen verandering als je je range verander. Maar dat is mijn gevoel dit heb ik niet getest.
Haha ja is altijd weer een gok als je daar heen springt en dan zelf kunt schieten of er direct af wordt geschoten!DeEeekhoorn schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:28:
[...]
Als je niet binnen 2 seconden voor je fl*kker geschoten wordt door een sniper die hetzelfde idee heeft en niet flinched als je 'm raakt..
Of als de enemy ineens besluit om met een thermal scope te gaan schieten en jij daar met je normale scope naar de smoke staat te kijken.. erg fijn!
Daarom altijd cold-blooded aan als je die map speelt, zelfde als shipment. Zo vaak dat mensen alleen maar smokes poppen en dan met een thermal gaan schieten.schaapiej schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:33:
[...]
Haha ja is altijd weer een gok als je daar heen springt en dan zelf kunt schieten of er direct af wordt geschoten!![]()
Of als de enemy ineens besluit om met een thermal scope te gaan schieten en jij daar met je normale scope naar de smoke staat te kijken.. erg fijn!
Ja maar... Muh Kill chain-perk..Brubs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Daarom altijd cold-blooded aan als je die map speelt, zelfde als shipment. Zo vaak dat mensen alleen maar smokes poppen en dan met een thermal gaan schieten.
Ooit een gunship op Shipment gehad? Dan kan je net zo goed je controller neerleggen als tegenstander.. Alles wat je doet is elke hoek afdraaien en overal 1 of 2 schoten plaatsen, of die minigun een rondje laten maken in een hoek/of een streep trekken door mid (B-flag).
Hallo easy 15+ kills
[ Voor 4% gewijzigd door DeEeekhoorn op 04-03-2020 10:43 ]
Das ook weer zo, speel zelf zelden shipment, vind het gewoon niet lekker spelen. Veel te vaak dood, af en toe vind ik de chaos wel leuk, maar meestal irriteer ik me meer dan dat ik plezier heb op die mapDeEeekhoorn schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:42:
[...]
Ja maar... Muh Kill chain-perk..
Ooit een gunship op Shipment gehad? Dan kan je net zo goed je controller neerleggen als tegenstander.. Alles wat je doet is elke hoek afdraaien en overal 1 of 2 schoten plaatsen, of die minigun een rondje laten maken in een hoek/of een streep trekken door mid (B-flag).
Hallo easy 15+ kills
Doe ik ook vaak. Gooi ik een rookgranaat voor me en met een thermal knal ik iedereen voor zijn porum aan de andere kantschaapiej schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:33:
[...]
Haha ja is altijd weer een gok als je daar heen springt en dan zelf kunt schieten of er direct af wordt geschoten!![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Shipment is ideaal voor lvlen van wapens bij dubbel wapen xp, speel het zelf inderdaad ook niet voor de fun XDBrubs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:50:
[...]
Das ook weer zo, speel zelf zelden shipment, vind het gewoon niet lekker spelen. Veel te vaak dood, af en toe vind ik de chaos wel leuk, maar meestal irriteer ik me meer dan dat ik plezier heb op die map
Edit:
Voor wie de store nog niet had gecheckt:
The Tamagotchi watch that feeds on kills is finally in Call of Duty: Modern Warfare
Yesterday’s Modern Warfare update introduced something the developer had promised months ago.
Prior to the launch of Call of Duty: Modern Warfare, you may recall developer Infinity Ward talking about how in-game watches are functional and more involved than ever.
Aside from being able to tell real-world time, the tech allowed Infinity Ward to go even deeper. The developer created an in-game Tamagotchi-style watch that feeds on kills.
Unfortunately, the watch was nowhere to be seen. This has been rectified now thanks to this week’s store update. The store item refresh introduced the Tomogunchi bundle for 1,000 COD Points (~$10).
The bundle includes the fabled watch, a calling card, emblem, sticker, spray and a charm. As you might imagine, the Tomogunchi watch works similarly to the real-world Tamagotchi: giving you a pet that hatches from an egg, which you can care for. Only here, you feed it by getting kills, capturing objectives and scoring in multiplayer.
There’s a bonus charge meter that requires varying tasks to evolve the different pets, but they’re all things you can do in multiplayer.
You can grow the critter into a child, a teen and even a full-size adult. It’s even more involved than that, as you’ll need to check on it from time to time during matches to monitor its mood.
[ Voor 66% gewijzigd door Rappa1985 op 04-03-2020 11:18 ]
Nou, wat een plezier, een tamagotchi voor 10 dollarRappa1985 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:58:
Edit:
Voor wie de store nog niet had gecheckt:
The Tamagotchi watch that feeds on kills is finally in Call of Duty: Modern Warfare
[...]

Ik kijk nooit op zo'n watch, en 10 dollar is toch wel echt way overpriced of ben ik de enige die dat vind?
Mooi he =D Vind het idee wel grappig maar niks voor mij.Brubs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:27:
[...]
Nou, wat een plezier, een tamagotchi voor 10 dollar![]()
Ik kijk nooit op zo'n watch, en 10 dollar is toch wel echt way overpriced of ben ik de enige die dat vind?
Zo eindelijk die 50 x iemand doodrijden voltooid.
Vreselijke challenge naar mijn idee
Vreselijke challenge naar mijn idee
Die kill chain perk is echt mijn kryptonite, zodra ik die selecteer loopt iedereen opeens rond met ghost/cold blooded en mag ik al blij zijn met 2 kills met een vtol.DeEeekhoorn schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:42:
[...]
Ja maar... Muh Kill chain-perk..
Hallo easy 15+ kills
Cold Blooded scheelt tenminste consistent dusdanig veel deaths en op een of andere manier let niemand meer op als er eenmaal een vijandelijke vtol in de lucht is met veel gratis kills.
Ze weten van ellende niet meer wat ze nog allemaal kunnen/moeten monetizen.Brubs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:27:
[...]
Nou, wat een plezier, een tamagotchi voor 10 dollar![]()
Ja natuurlijk is 10 dollar volslagen van de pot gerukt, maar dat is het ook voor skins, roze tracers, red dots, handschoentjes, hoedjes etc. Dat neemt niet weg dat er hele volksstammen het lachend betalen en er dus genoeg vraag naar is, de markt levert wel.
Iedereen weet wel dat de hele mtx trend is niet goed voor de consument op de lange termijn, maar eerlijk is eerlijk. Modern Warfare biedt wel verschrikkelijk veel (goede) content voor 60 euro en zeker voor Activision begrippen had het zo veel erger gekund. Zolang je er niet gevoelig voor bent, heb je in MW nergens last van. Mij valt het alleen op als mensen met een blauwe/roze zuurstok rondlopen bij aanvang van de match.
Zo lang minderjarigen er niet op enorme onderhandse manieren tot aankopen worden aangezet, er geen gokelement in zit en ze die patenten met betrekking tot matchmaking op basis van mtx aankopen niet uitvoeren, kan ik er wel mee leven.
Ben ik met je eens, hele goede content met frequent updates. Maar zoveel geld voor onzinnige dingen slaat natuurlijk nergens op. Helaas.. Maar zolang het niet Pay-2-win is vind ik het allemaal prima, ik vind het teveel geld voor onzinnige dingen. De BP heb ik wel gehaald maar dat is puur omdat ik het leuk vind om beloond te worden voor mijn progressA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Ze weten van ellende niet meer wat ze nog allemaal kunnen/moeten monetizen.![]()
Ja natuurlijk is 10 dollar volslagen van de pot gerukt, maar dat is het ook voor skins, roze tracers, red dots, handschoentjes, hoedjes etc. Dat neemt niet weg dat er hele volksstammen het lachend betalen en er dus genoeg vraag naar is, de markt levert wel.
Iedereen weet wel dat de hele mtx trend is niet goed voor de consument op de lange termijn, maar eerlijk is eerlijk. Modern Warfare biedt wel verschrikkelijk veel (goede) content voor 60 euro en zeker voor Activision begrippen had het zo veel erger gekund. Zolang je er niet gevoelig voor bent, heb je in MW nergens last van. Mij valt het alleen op als mensen met een blauwe/roze zuurstok rondlopen bij aanvang van de match.
Zo lang minderjarigen er niet op enorme onderhandse manieren tot aankopen worden aangezet, er geen gokelement in zit en ze die patenten met betrekking tot matchmaking op basis van mtx aankopen niet uitvoeren, kan ik er wel mee leven.
Het updatebeleid, met name de announcements mogen van mij ook wel duidelijker. Nu zijn we al weken aan het wachten op bijvoorbeeld Warzone, maar er wordt maar niks bekend gemaakt. Dat is voor mij best een dooddoener, als in de hype wordt gekilled doordat er niks bekend wordt gemaakt.
Zoals ik eerder zei, maak bekend dat er nog kinderziektes zijn maar het op die en die dag gereleased gaat worden ipv iedereen in het duister houden. Maar goed, my 2 cents
Het zijn weer dezelfde guys die op 0 staan deze week. Zo worden we natuurlijk nooit 1e, en met een instelling van sommige hier gezien hun forumpost worden we het zeker nooit. Jammer👍🏼
kan de club "tweakers" niet eens gecleaned worden? Ik zit iedere keer met dezelfde paar lui de kar te trekken.....heel vervelend.
Verwijderd
Ik ga het vanavond eens testen want ik ben nu benieuwd.Dutchone schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:10:
[...]
Ah op die manier, ik snap hem.
Nee naar mijn idee is de lengte voor longshots een vast gegeven (per wapen klasse uiteraard, dus daar komt geen verandering als je je range verander. Maar dat is mijn gevoel dit heb ik niet getest.
hetzelfde geld voor Tweakers.Netstraightsix schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:57:
kan de club "tweakers" niet eens gecleaned worden? Ik zit iedere keer met dezelfde paar lui de kar te trekken.....heel vervelend.
Denk dat jullie beter 1 of 2 actieve clans kunnen maken dan de 4 a 5 die we nu hebben waar 50% niks doet.
Met kills zit ik meestal wel in de top 3 omdat ik redelijk veel speel maar als het om andere zaken gaat doe ik daar niet al teveel moeite voor want die Calling cards kunnen mij gestolen worden. Dus mij mag je er gerust uitgooien als er ruimte gemaakt moet worden.
Met kills zit ik meestal wel in de top 3 omdat ik redelijk veel speel maar als het om andere zaken gaat doe ik daar niet al teveel moeite voor want die Calling cards kunnen mij gestolen worden. Dus mij mag je er gerust uitgooien als er ruimte gemaakt moet worden.
[ Voor 55% gewijzigd door Rappa1985 op 04-03-2020 13:24 ]
Ik ben helaas niet aanwezig geweest deze week en kan vrijdag pas spelen, please no kick
In tegenstelling tot overige clan heb ik het het idee dat het thema en de groep "Don't play get kicked" wel goed werkt. Nagenoeg geen speler zonder punten als ik een keer kijk..
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik probeer ook zoveel mogelijk te spelen, maar soms komt er nu eenmaal wat tussen. En sommige gamemodes, zoals killconfirmed, speel ik sowieso eigenlijk niet. Vind het niet leuk.
Mocht ik te weinig doen ben ik zeker bereid plaats te maken, speel tegenwoordig meer voor mijn unlocks en objective dan echt voor de squad. Op het begin pakte ik continue de app erbij, maar dat is ook wel afgezwakt eerlijk gezegd.
Mocht ik te weinig doen ben ik zeker bereid plaats te maken, speel tegenwoordig meer voor mijn unlocks en objective dan echt voor de squad. Op het begin pakte ik continue de app erbij, maar dat is ook wel afgezwakt eerlijk gezegd.
Kan iemand mij vertellen of het nog zin heeft om de battlepass te kopen, want ik zie dat ie al over 35 dagen verloopt? Ik weet niet of je snel in tiers stijgt?
Is meer een keuze die je zelf moet maken. Zijn voor jou de cosmetische (en de twee nieuwe wapens) items die je vrij speelt genoeg om 10 euro voor te betalen? Je kan natuurlijk ook het houden bij de gratis pass en tegen eind seizoen kijken of je in de buurt komt van de 100 tiers, kan je het dan altijd nog kopen.biertje79 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:57:
Kan iemand mij vertellen of het nog zin heeft om de battlepass te kopen, want ik zie dat ie al over 35 dagen verloopt? Ik weet niet of je snel in tiers stijgt?
De wapens zijn sowieso gratis, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Het gaat dan puur om cosmetics. Verder wel met je eens, gewoon spelen en als je wil tegen het eind alsnog kopen. Ik geloof dat dat met terugwerkende kracht werkt dus dan unlock je alsnog alles.Rappa1985 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:15:
[...]
Is meer een keuze die je zelf moet maken. Zijn voor jou de cosmetische (en de twee nieuwe wapens) items die je vrij speelt genoeg om 10 euro voor te betalen? Je kan natuurlijk ook het houden bij de gratis pass en tegen eind seizoen kijken of je in de buurt komt van de 100 tiers, kan je het dan altijd nog kopen.
Vergeten dat de wapens gratis waren idd!Brubs schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:24:
[...]
De wapens zijn sowieso gratis, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Het gaat dan puur om cosmetics. Verder wel met je eens, gewoon spelen en als je wil tegen het eind alsnog kopen. Ik geloof dat dat met terugwerkende kracht werkt dus dan unlock je alsnog alles.
10 euro is eenmalig als je voldoende speelt tenminsten, als je 1000 CP (Call of Duty Points) haal dan kun je voor de volgende seizoen weer battlepass activeren, zonder nog een keer 10 euro in te stoppen.biertje79 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:57:
nee, de "long shot range" is per wapen klasse altijd het zelfde, ongeacht wat je erop zet.Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:49:
[...]
Hangt er allemaal van af hoeveel je speelt, hoeveel kills je maakt, objectives in een game behaald (flaggen cappen, HQ cappen, tags op pakken enz enz), camo's voor je wapens behaalt en missions en objectives en officer challenges je behaalt. hoe meer je avn die dingen doet, hoe meer Battle Pass xp je krijgt.biertje79 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:57:
Als je niet al te slecht bent, en toch wel iets avn 2,5 uur per dag insteekt, zou je het wel moeten kunnen halen. we zullen vast ook wel weer een dubbel BP xp weekend krijgen.
Die bonus is vorige battle pass pas op het eind gekomen, na al een week extra voor season 1. Dan moet je denk ik als je nu nog op 0 begint wel meer moeten spelen ben ik bang.teddy270us schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:29:
[...]
Hangt er allemaal van af hoeveel je speelt, hoeveel kills je maakt, objectives in een game behaald (flaggen cappen, HQ cappen, tags op pakken enz enz), camo's voor je wapens behaalt en missions en objectives en officer challenges je behaalt. hoe meer je avn die dingen doet, hoe meer Battle Pass xp je krijgt.
Als je niet al te slecht bent, en toch wel iets avn 2,5 uur per dag insteekt, zou je het wel moeten kunnen halen. we zullen vast ook wel weer een dubbel BP xp weekend krijgen.
Zou er niet ergens een roadmap zijn? (Niet gezocht, te lui)
Toch besloten MW naast mij neer te leggen. Stap ook as maandag uit de Squad (TurretZ).
Vindt het veel te lang duren voordat Warzone komt, de BP is ná Tier 25 gewoon véél te langzaam en de game wordt te eentonig. Om nou elke dag 2-3 uur Domination of Headquaters te gaan spelen om vervolgens 1,5 tot 2 Tiers up te gaan duurt gewoonweg te lang.
Apex en Siege worden mijn main-spellen.
Vindt het veel te lang duren voordat Warzone komt, de BP is ná Tier 25 gewoon véél te langzaam en de game wordt te eentonig. Om nou elke dag 2-3 uur Domination of Headquaters te gaan spelen om vervolgens 1,5 tot 2 Tiers up te gaan duurt gewoonweg te lang.
Zonde maar kan het me wel voorstellen. Ikzelf heb wel een beetje hetzelfde gevoel, maar ik vind het gewoon de beste CoD in tijden, moet je van profiterenSmit260 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:53:
Toch besloten MW naast mij neer te leggen. Stap ook as maandag uit de Squad (TurretZ).
Gister nog even twee uurtjes Shoot the ship HC gedaan om AR's Platinum te halen
Nu kan ik weer beetje mijn eigen stijl spelen met de smg's (tot dat de longshots aan de beurt komen XD).
Ik ben zeer geinteresseerd in Warzone als free to play game.Smit260 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:18:
Denken jullie dat dit net zo groot kan worden als Fortnite ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nice congrats!Rappa1985 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:32:
Gister nog even twee uurtjes Shoot the ship HC gedaan om AR's Platinum te halenNu kan ik weer beetje mijn eigen stijl spelen met de smg's (tot dat de longshots aan de beurt komen XD).
Geen idee, minder kids die dit spelen en waarschijnlijk gaan spelen. Fortnite heeft gewoon een hoog Arcade gehalte wat de jongere generatie aantrekt. Veel kleuren is gewoon leuk om naar te kijken. Maar dat is dus lastig te zeggen.Mars18 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:52:
[...]
Ik ben zeer geinteresseerd in Warzone als free to play game.
Denken jullie dat dit net zo groot kan worden als Fortnite ?
Ik hoop oprecht dat het komende week wél gereleased wordt, anders is mijn hype wel weg. Ze moeten gewoon wat bekend maken ipv radio-stilte.
Ik vermoed dat er wel een grote playerbase zal komen vooral eerste weken/maanden. En daarna net als bij BlackOut het terug zal lopen tot er weer een nieuwe BR komt. Of ze moeten echt een goede basis hebben met goede updates en rankings o.i.d.
Wil het in ieder geval graag gaan proberen, kijk er al lang naar uit
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.