Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Ik heb crossplay juist uitgezet omdat ik moe word van de potjes waar je tegen kbm spelers speelt. Het is niet te doen om ze weg te knallen van hun sightlines en ze aimen zoveel sneller dan ik dat kan met mijn pookje.
Ja en nee. Voor een hoek vasthouden en de eerste paar kogels is KBM wel superieur, maar daarna neemt de aim assist met de controller het snel over. Vooral full-auto op lange afstand zie je die aim assist soms dingen doen die naar aimbot neigen.
Ook met de snipers of met de mk2 zie je bij tijd en wijle de meest bizarre fliks voorbij komen door de aim assist dat je denkt, dat kan nooit met een controller.
Al met al vind ik het extreem goed gebalanceerd, beter dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. Je bent absoluut niet kansloos met controller tegen kbm en dat is echt voor het eerst in een shooter. Komt ook voor een groot gedeelte door de snelheid van bewegen en de movement mechanics.
Ja maar je beweegt nog met je crosshair, op PC krijg je er amper tot geen beweging in, hoe hard je ook aan t muizen bent.
[
Voor 15% gewijzigd door
A.W.E.S.O.M.-0 op 28-02-2020 14:56
]