Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:55
Rappa1985 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:31:
[...]

Die is echt veel makkelijker dan hij lijkt. Als je die missie activeert als je District doet in GW heb je hem in 1 potje. Alle spelers zijn veel te druk bezig met snipen dat het soms zelfs te makkelijk is om ze te pletten :+
De heli's hebben gelukkig ook vrij snelle spawn time dus dat scheelt ook :)
Gewoon op ze landen dus?
Dan ga ik dat eens proberen ipv er vol proberen in te vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Dutchone schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Gewoon op ze landen dus? dan ga ik dat een proberen dan er vol proberen in te vliegen :+
Yes!

Het beste werkt om laag of met een omweg naar een gebouw te vliegen waar je vijanden ziet en dan van boven af op ze te landen, 9 van de 10x hebben de teamgenoten het nog geen eens door. Als dit wel het geval is gewoon naar ander dak vliegen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:38
Sommige challenges maken het wel kut vind ik en zijn overdreven.
Die heli challenge, over 50 man heenrijden, die 50 iav kills...

Maak dan 5 kills ofzo en overdrijf met een andere normale challenge. Ipv 1x een vtol te halen 10 keer ofzo.
Zou voor mij wat plezieriger zijn dan zo'n kut challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:01:
Sommige challenges maken het wel kut vind ik en zijn overdreven.
Die heli challenge, over 50 man heenrijden, die 50 iav kills...

Maak dan 5 kills ofzo en overdrijf met een andere normale challenge. Ipv 1x een vtol te halen 10 keer ofzo.
Zou voor mij wat plezieriger zijn dan zo'n kut challenges.
die normale kills zijn nog wel te doen. Maar dat overrijden is bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
chimera2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:01:
[...]

die normale kills zijn nog wel te doen. Maar dat overrijden is bijna niet te doen.
Goh deze valt nog wel mee. Althans ik heb er al 10 kunnen doen met een wheelson op rust/shipment.
Maar wel zonde van de killstreak, kan je meer kills mee halen door gewoon te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Van het weekend ook die challenge gedaan met die scopes, 50 headshots met variable zoom scope was ook geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Volgens mij worden de kills deze week in de weekly tournament weer niet goed geteld. Ik zat gister voordat ik ging spelen al op 200 en nu op 286... terwijl ik de hele avond heb zitten spelen en potjes had van 60+ kills. Nou ja, deze week wordt het toch niks want die andere squats zitten echt de hele dag te spelen volgens mij. Zitten nu al lui met 2000+ kills tussen

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
donald_dick schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 00:23:
Is het ook bloediger geworden? Ik zag namelijk net ledenmaten eraf worden geschoten
Blijkbaar zit er een shotgun en LMG blueprint in die je kan kopen voor 2400.
Zelfde als die tracer rounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
Ik weet niet wat er is veranderd met de update maar opeens zijn de namen van tegenstanders geel en van mijn teamgenoten donkerder blauw, maar op mini map zijn ze nog wel de goede kleuren. Erg irritant want vond het rode duidelijker dan het gele, weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
FireFoz schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:07:
Volgens mij worden de kills deze week in de weekly tournament weer niet goed geteld. Ik zat gister voordat ik ging spelen al op 200 en nu op 286... terwijl ik de hele avond heb zitten spelen en potjes had van 60+ kills. Nou ja, deze week wordt het toch niks want die andere squats zitten echt de hele dag te spelen volgens mij. Zitten nu al lui met 2000+ kills tussen
Dit viel mij inderdaad ook op. Ik heb gisteravond een hele avond gespeeld met bijna altijd 20+ potjes met uitschieters naar 50-60, en maar 100 kills bij gekregen. En ik heb zeker een potje of 10-15 gespeeld.. vermoeiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Pompi schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:09:
Ik weet niet wat er is veranderd met de update maar opeens zijn de namen van tegenstanders geel en van mijn teamgenoten donkerder blauw, maar op mini map zijn ze nog wel de goede kleuren. Erg irritant want vond het rode duidelijker dan het gele, weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Misschien een kleurenblindheid optie in de settings opeens aan?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5ywf1ecapqu31.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 26-02-2020 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Laatst online: 15:25
Met welke sensitivity en ADS sensitivity spelen jullie? Ik speel op 8 - 8 en 1.05 - 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
[quote]Buizerd__NL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:20:
[...]

Hey Buizerd, ik had je per abuis ;) de verkeerde naam doorgegeven zie ik nu. Als je mij zou willen toevoegen en dan Shryke#2544299 wilt gebruiken..... Dan moet het goed komen, sorry voor de overlast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermaniak88 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:08:
Met welke sensitivity en ADS sensitivity spelen jullie? Ik speel op 8 - 8 en 1.05 - 1.05.
6,6,1.25,1.25 (die laatste twee staan hoog omdat ik te snel inzoom, voordat ik on target ben, en dat niet afgeleerd krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
Rappa1985 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:51:
[...]

Misschien een kleurenblindheid optie in de settings opeens aan?

[Afbeelding]
Thanks, dat zal het dan vast zijn. Apart maar goed dan weet ik nu waar ik moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:07:
Zitten nu al lui met 2000+ kills tussen
Dat is 2/5 van mijn totaal aan kills deze CoD. En ik vind al dat ik teveel gespeeld heb. Halen deze kerels het even in twee dagen tijd. :)

Vanavond met de Ram weer beuken. Heb een setup gemaakt waardoor het op afstand een laser is. Van dichtbij is hij te traag maar veraf gaat hij als een tierelier.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2020 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:14:
[...]

Dat is 2/5 van mijn totaal aan kills deze CoD. En ik vind al dat ik teveel gespeeld heb. Halen deze kerels het even in twee dagen tijd. :)

Vanavond met de Ram weer beuken. Heb een setup gemaakt waardoor het op afstand een laser is. Van dichtbij is hij te traag maar veraf gaat hij als een tierelier.
Ja echt bizar. Ik vind de ram ook een heel fijn wapen, ik heb daar samen met de oden de hoogste kd mee. Ben nu de grau goud aan het maken, daarna de ram. De grau ga ik ook heel goed mee, maar volgens de stats toch met wat minder dan de oden en ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:25:
[...]

Ja echt bizar. Ik vind de ram ook een heel fijn wapen, ik heb daar samen met de oden de hoogste kd mee. Ben nu de grau goud aan het maken, daarna de ram. De grau ga ik ook heel goed mee, maar volgens de stats toch met wat minder dan de oden en ram.
De Grau vind ik ook fijn. Vooral in Domination bij het agressief spelen. Oden kan ik werkelijk niets mee. Guns waarbij je moet mikken ben ik niet goed mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Op de ps4 weer een update voor cod, deze keer 7 GB.
Totaal nu 138 GB disk space in gebruik :')

Heb al wat games moeten verwijderen die ik toch niet meer speel om wat ruimte vrij te maken.

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:03:
[...]

De Grau vind ik ook fijn. Vooral in Domination bij het agressief spelen. Oden kan ik werkelijk niets mee. Guns waarbij je moet mikken ben ik niet goed mee. :)
Das een lastige bij een shooter :+

Ik hou van de MK2 carbine (nog steeds 1 van de all time favorites voor mij), en ook de crossbow blijft een leuke, gewoon lekker rondsneaken en mensen als een of andere ninja neersabelen met je pijltjes 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 07:51:
[...]

Ik hou van de MK2 carbine (nog steeds 1 van de all time favorites voor mij), en ook de crossbow blijft een leuke, gewoon lekker rondsneaken en mensen als een of andere ninja neersabelen met je pijltjes 8)
Carbine in GW specced op range en damage is d:)b

• Brubs
Rappa1985 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:00:
[...]

Carbine in GW specced op range en damage is d:)b
Ik speel nooit GW, vind dat toch wel een van de minst leuke game modes. Laat mij maar lekker TDM/DOM/HQ spelen.

En dan Carbine speccen op damage en ADS/sprint to fire speed. Heerlijk snel scopen, dan is hij echt te sterk met zijn snelle reloadtime.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
[...]

Hij is dus meer een spray-and-pray typetje. Die dus als kip-zonder-kop rond rent met alleen maar hip fire en dan was Hardcore DOM :+ .

Ik vond trouwens Giant Infected wel hilarisch, alleen die is ineens weer verdwenen.

[ Voor 8% gewijzigd door xoniq op 27-02-2020 10:09 ]

• Brubs
xoniq schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Hij is dus meer een spray-and-pray typetje. Die dus als kip-zonder-kop rond rent met alleen maar hip fire en dan was Hardcore DOM :+ .

Ik vond trouwens Giant Infected wel hilarisch, alleen die is ineens weer verdwenen.
Die moeten er ook zijn he, easy targets voor de wat meer tactische spelers ;)

Nee maar zonder gekheid, dat is ook een speelstijl he, niet zo tactisch maar gewoon lekker raggen

• xoniq
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:10:
[...]

Die moeten er ook zijn he, easy targets voor de wat meer tactische spelers ;)

Nee maar zonder gekheid, dat is ook een speelstijl he, niet zo tactisch maar gewoon lekker raggen
Het was ook niet negatief bedoelt hoor. Heb ik soms ook, dat ik even een snel casual potje puur om vlaggen te pakken, gewoon spray-and-pray met alle hipfire specs maximaal en dan de P90. (Ik ben weer compleet waardeloos met sniper, terwijl ik wel weer heel goed ben met een single shot rifle zoals de kar98k en dan een degelijke scope)

Ben zelf ook met de GRAU begonnen, dat gaat best rap. De kracht van een assault rifle, maar de behendigheid van een SMG. Best een lekkere combinatie. Ik vind de RAM-7 ook prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 27-02-2020 10:13 ]

• Brubs
xoniq schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:12:
[...]

Het was ook niet negatief bedoelt hoor. Heb ik soms ook, dat ik even een snel casual potje puur om vlaggen te pakken, gewoon spray-and-pray met alle hipfire specs maximaal en dan de P90. (Ik ben weer compleet waardeloos met sniper, terwijl ik wel weer heel goed ben met een single shot rifle zoals de kar98k en dan een degelijke scope)

Ben zelf ook met de GRAU begonnen, dat gaat best rap. De kracht van een assault rifle, maar de behendigheid van een SMG. Best een lekkere combinatie. Ik vind de RAM-7 ook prettig.
Ik pak het ook zeker niet negatief op :)

GRAU zie ik vaker mensen als SMG pakken, met de juiste attachments echt een loeisterke gun. RAM nog weinig mee gespeeld. Laatste tijd meer bezig geweest om mijn RIOT gold te krijgen, na een tijd vol bloed zweet en CTRL+F4 heb ik hem dan eindelijk.

Die single shot rifles ben ik ook wel sterk in, liefste zonder scope want dan heb je minder snelle ADS :9

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:49
Meer mensen last van blauw scherm bij het R3 indrukken in de friendslist?

Kon geen vrienden zien en dacht dat het te maken had met de online/offline toggle optie. Game crashed dan dus 8)7

PSN: bollsie

• xoniq
sjufke schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:00:
Meer mensen last van blauw scherm bij het R3 indrukken in de friendslist?

Kon geen vrienden zien en dacht dat het te maken had met de online/offline toggle optie. Game crashed dan dus 8)7
Dit heb ik vaker gehoord, onder andere op Reddit in /r/modernwarfare maar zelf niet ervaren op de PS4.

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Is het al bekend wanneer Battle royale komt?

• xoniq
Roystonrio schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:40:
Nope. Alleen geruchten. (Het heet trouwens Warzone)

Geruchten hebben het over 10 maart.

[ Voor 8% gewijzigd door xoniq op 27-02-2020 11:41 ]

• Brubs
Roystonrio schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:40:
Verwacht wordt 3 of 10 maart, maar dat is gewoon afwachten en hopen. Moet zeggen dat ik er wel behoorlijk zin in heb gekregen

• xoniq
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:42:
[...]

Verwacht wordt 3 of 10 maart, maar dat is gewoon afwachten en hopen. Moet zeggen dat ik er wel behoorlijk zin in heb gekregen
Same. Mede omdat het met 200 man moet werken, plus het zal wat minder 'standaard' battle royale worden, maar meer gefocussed op doelen.

• Brubs
xoniq schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:43:
[...]

Same. Mede omdat het met 200 man moet werken, plus het zal wat minder 'standaard' battle royale worden, maar meer gefocussed op doelen.
Ja ben zeer benieuwd wat ze klaar hebben gespeeld. Al vind ik 200 man te veel, ik hou van fast paced en snelle potjes. Dus max half uur, liefst 20 minuten per game (als winnaar natuurlijk :+ )

Dus hopelijk is het geen langdradige BR want dan kan ik er nog wel eens snel op uitgekeken zijn, als je op een gigantische map beetje rustig dropt en een half uur niemand ziet. Kom je iemand tegen, ga je dood |:(

Ligt er natuurlijk ook aan of er vehicles en hoe snel de cirkel kleiner zal worden. Die feature met 1v1 in Gulagg om terug te komen is in ieder geval een zeer lekker vooruitzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:47:
[...]

Ja ben zeer benieuwd wat ze klaar hebben gespeeld. Al vind ik 200 man te veel, ik hou van fast paced en snelle potjes. Dus max half uur, liefst 20 minuten per game (als winnaar natuurlijk :+ )

Dus hopelijk is het geen langdradige BR want dan kan ik er nog wel eens snel op uitgekeken zijn, als je op een gigantische map beetje rustig dropt en een half uur niemand ziet. Kom je iemand tegen, ga je dood |:(

Ligt er natuurlijk ook aan of er vehicles en hoe snel de cirkel kleiner zal worden. Die feature met 1v1 in Gulagg om terug te komen is in ieder geval een zeer lekker vooruitzicht.
Er zijn inderdaad veel vragen, en nog geen feiten behalve de gelekte lijst met 200 doelen die je kan behalen in Warzone. Dus we zullen echt moeten afwachten hoe het wordt. Ik verwacht er best veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyPeterse
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 19:11
net de tweakers.net squad gejoind (rataplan01), vanmiddag weer een potje knallen en punten pakken.

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:42:
[...]

Oke nice! Dat is al vrij snel als het zo mag zijn.

• FireFoz
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:03:
[...]

De oden heeft in hardcore met 1 kogel al een kill. De firerate is wat lager, maar je hoeft dan ook maar met 1 kogel raak te schieten. De range en accuracy zijn ook hoog en met de juiste config is ie best snel. Ik zou zeker aanraden om het nog eens te proberen, bij een maat van me is het ook z'n favoriete gun
HenkEisDS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:01:
[...]

Haha dit doe ik ook moet ik toegeven. Fucking irritant als met de weinige skills die ik heb ik in de buurt van een killstreak kom en dat die mij dan door de neus wordt geboord door een team mate. Ik geen killstreak, jij geen killstreak. Doe het dan vaak wel vrij theatricaal door eerst voor ze te gaan staan voordat ik ze doodschiet. 🙃
Ik vind dat persoonlijk altijd vrij kansloos. In hardcore is een team kill nou eenmaal een risico en zul je zelf ook wel eens doen. Kijk als het nou 100% expres gaat, ok. Maar soms zie je gewoon geen nametag staan en dan vind ik het best lame om daarna die gast te gaan killen. Het is even zuur, maar shit happens. Speel dan geen hardcore.

• Brubs
[...]

Ik vind dat persoonlijk altijd vrij kansloos. In hardcore is een team kill nou eenmaal een risico en zul je zelf ook wel eens doen. Kijk als het nou 100% expres gaat, ok. Maar soms zie je gewoon geen nametag staan en dan vind ik het best lame om daarna die gast te gaan killen. Het is even zuur, maar shit happens. Speel dan geen hardcore.
Nou moet ik wel zeggen dat ik als het gebeurd wel een sorry verwacht. Laatst in een potje 2x op dezelfde manier door een friendly gekilled (pistols gold halend) en elke keer bleef het muisstil, dan ben ik er ook wel klaar mee en krijgt ie n keer een kogel terug.

Kijk kan gebeuren, maar zeg dan even sorry o.i.d. dan is er ook geen probleem

• Dutchone
Het viel mij gisteren op dat er flink wat gescheld werd in chat. ( ja er is altijd wel wat gal in chat) maar dit keer was het echt bizar.

Iemand anders die het ook zo zag? ik ga denk ik weer gewoon chat uitzetten, gelijk weer wat positiever in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:37:
[...]

De oden heeft in hardcore met 1 kogel al een kill. De firerate is wat lager, maar je hoeft dan ook maar met 1 kogel raak te schieten. De range en accuracy zijn ook hoog en met de juiste config is ie best snel. Ik zou zeker aanraden om het nog eens te proberen, bij een maat van me is het ook z'n favoriete gun

[...]
Ik speel alleen core tot nu toe. Wellicht dat dat het verschil maakt. Recoil en rpm zijn in core belangrijker dan in hardcore. In hardcore lijkt hij me idd top (ik zou dan voor time to aim en damage > 30 op elke range als belangrijk aanmerken).

Dat gezegd hebbende: ik ga hem nog wel proberen als de Ram begint te vervelen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Dutchone schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:53:
Het viel mij gisteren op dat er flink wat gescheld werd in chat. ( ja er is altijd wel wat gal in chat) maar dit keer was het echt bizar.

Iemand anders die het ook zo zag? ik ga denk ik weer gewoon chat uitzetten, gelijk weer wat positiever in het spel.
Ik speel op de PS4 en zie echt super weinig chat voorbij komen (waarschijnlijk omdat typen gewoon ruk is op de console :p). Eigenlijk alleen maar als ik in party speel met een PC speler. En als er dan chat voorbij komt is het in 99 van de 100 gevallen negatief... gelukkig nog niet zo erg als wat ik op LoL altijd zag! :X
Verder negeer ik het altijd, stuk beter voor de bloeddruk haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:53:

Ik heb standaard chat aan staan, ook voice-chat overigens. Soms kom je erg leuke dingen tegen of vrienden die via gamechat praten. Lekker mee buurten. Als het dan echt vervelend begint te worden is het makkelijk om tab -> rmb -> mute all. En getypte chat lees ik soms als er iets gebeurd maar vaak heb ik er niet eens tijd voor omdat ik te veel bezig ben met de game. Af en toe wat ragende mensen met een <3 (< 3)confronteren is gewoon een must :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het eerste dat ik doe met een mp spel is mute all. Altijd 😎

En ik heb op de Playstation ook uitgezet dat ik berichten kan ontvangen. Tenzij van vrienden.

Ze gaan maar lekker hun eigen moeder doen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chelseamarre123
xoniq schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Is vandaag meegedeeld dat hij verwijderd is omdat er schijnt enorm veel xp mee te verdienen was wegens de grote van de map en hoeveelheid spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Haha, zeker lastig! Gelukkig maakte ik een klein geintje. Maar ik speel wel liever met een iets vergevendere wapen. Meeste kills heb ik met de Famas waar je op zich wel mee moet mikken alleen ben je niet meteen dood als je een schot mist. Op console vind ik single shot wapens niet heel fijn terwijl ik in CoD 2 op de PC alleen maar met de Kar98k, Lee Enfield en Mosin Nagant speelde.

Crossbow heb ik unlocked maar nog geen schot mee gelost. BInnenkort maar eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:34:
[...]

Haha, zeker lastig! Gelukkig maakte ik een klein geintje. Maar ik speel wel liever met een iets vergevendere wapen. Meeste kills heb ik met de Famas waar je op zich wel mee moet mikken alleen ben je niet meteen dood als je een schot mist. Op console vind ik single shot wapens niet heel fijn terwijl ik in CoD 2 op de PC alleen maar met de Kar98k, Lee Enfield en Mosin Nagant speelde.

Crossbow heb ik unlocked maar nog geen schot mee gelost. BInnenkort maar eens proberen!
Zolang we allemaal niet al te serieus zijn komt alles goed, iedereen moet lekker spelen hoe hij/zij zelf wil toch. Zolang er plezier bij blijft komen ;)
Vrijdag schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:25:
Het eerste dat ik doe met een mp spel is mute all. Altijd 😎

En ik heb op de Playstation ook uitgezet dat ik berichten kan ontvangen. Tenzij van vrienden.

Ze gaan maar lekker hun eigen moeder doen :+
Volgens mij kan je in de settings dat standaard aanzetten, hoef je het niet elke game opnieuw te doen. Tipje van het huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:37:
[...]

Volgens mij kan je in de settings dat standaard aanzetten, hoef je het niet elke game opnieuw te doen. Tipje van het huis
Weet ik, maar voor de zekerheid doe ik dat altijd nog maar eens extra bij elke MP :)

Trouwens, het is opmerkelijk dat als je een beetje lekker speelt, dat je daarna eigenlijk altijd voor een match of drie/vier in een team wordt gezet dat bestaat uit incompetente kneuzen, die nauwelijks kills maken, uiteraard nooit een objective doen en altijd vóór je langslopen als je aan het schieten bent. Je ziet dan ook vaak dat de tegenpartij bestaat uit óf een zooi clans óf uit een hoop hogere levels.

Denkt het algoritme dan wellicht dat je zó ontzettend goed bent dat je het kneuzenteam wel kan dragen?

En dan ben ik niet eens heel erg goed :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:53:
[...]

Weet ik, maar voor de zekerheid doe ik dat altijd nog maar eens extra bij elke MP :)

Trouwens, het is opmerkelijk dat als je een beetje lekker speelt, dat je daarna eigenlijk altijd voor een match of drie/vier in een team wordt gezet dat bestaat uit incompetente kneuzen, die nauwelijks kills maken, uiteraard nooit een objective doen en altijd vóór je langslopen als je aan het schieten bent. Je ziet dan ook vaak dat de tegenpartij bestaat uit óf een zooi clans óf uit een hoop hogere levels.

Denkt het algoritme dan wellicht dat je zó ontzettend goed bent dat je het kneuzenteam wel kan dragen?

En dan ben ik niet eens heel erg goed :')
Rugzakje om en gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brubs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:49:
[...]

Nou moet ik wel zeggen dat ik als het gebeurd wel een sorry verwacht. Laatst in een potje 2x op dezelfde manier door een friendly gekilled (pistols gold halend) en elke keer bleef het muisstil, dan ben ik er ook wel klaar mee en krijgt ie n keer een kogel terug.

Kijk kan gebeuren, maar zeg dan even sorry o.i.d. dan is er ook geen probleem
Ik zit eigenlijk altijd in een party chat, dus via voice gaat dat hem al niet worden. Een bericht gaan typen op de xbox..... Naja ik denk dan laten we gewoon doorgaan en de pot proberen te winnen. Het is toch in 99% van de gevallen een ongelukje. Voor mij is het standaard een ongeluk en zit ik niet op een sorry te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
gister toch maar is begonnen met de meest lastige challenge van dit seizoen denk ik.
mensen doodrijden.
1e potje meteen 10 te pakken. de andere potjes misschien 1of 2 :s
En dan nog kills maken met de apc en een tank in ground war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Zie dat je tegenwoordig een calling card krijgt voor een Nuke, jammer dat dit niet werkt in terugwerkende kracht.... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Spelen jullie eigenlijk met crossplay aan of uit?
Ik heb het zelf na heel wat potjes spelen uitgezet. Ik speel zelf op pc en had eigenlijk verwacht dat je als pc speler eenvoudig kan winnen tegen spelers op console. Het tegendeel is waar. Op console hebben ze echt een enorm voordeel. Ik heb daarna ook wat hier op gezocht en zie ook veel filmpjes die dat bevestigen. Het meest bizarre vind ik het enorme voordeel dat console gebruikers hebben bij het gestund worden. Als ik door een stun grenade geraakt ben dan is het gewoon een gratis kill. Ik kan dan echt 5 seconden helemaal niets meer. Als ik probeer 365 graden te draaien lukt dat niet. In een filmpje lieten ze zien dat dit op de console wel kan. Je kan dan nog veel beter aimen en verder spelen dan op de pc.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ben wel benieuwd waar je dat hebt gezien. Als ik een stun op m'n bakkus krijg sta ik ook gewoon een aantal seconden in slow motion te bewegen.

Ik merk eerlijk gezegd tijdens crossplay totaal niet wie op welk platform speelt. Maar dat ligt misschien meer aan mijn skills :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:14:
Spelen jullie eigenlijk met crossplay aan of uit?
Ik heb het zelf na heel wat potjes spelen uitgezet. Ik speel zelf op pc en had eigenlijk verwacht dat je als pc speler eenvoudig kan winnen tegen spelers op console. Het tegendeel is waar. Op console hebben ze echt een enorm voordeel. Ik heb daarna ook wat hier op gezocht en zie ook veel filmpjes die dat bevestigen. Het meest bizarre vind ik het enorme voordeel dat console gebruikers hebben bij het gestund worden. Als ik door een stun grenade geraakt ben dan is het gewoon een gratis kill. Ik kan dan echt 5 seconden helemaal niets meer. Als ik probeer 365 graden te draaien lukt dat niet. In een filmpje lieten ze zien dat dit op de console wel kan. Je kan dan nog veel beter aimen en verder spelen dan op de pc.
Ik heb crossplay juist uitgezet omdat ik moe word van de potjes waar je tegen kbm spelers speelt. Het is niet te doen om ze weg te knallen van hun sightlines en ze aimen zoveel sneller dan ik dat kan met mijn pookje.

Vandaag voor het eerst een juggernaut equipped en gehaald. Wat een idioot ding is dat zeg. 12 kills op de hardpoint. Ze bleven maar komen. Smaakt naar meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Ik heb crossplay juist uitgezet omdat ik moe word van de potjes waar je tegen kbm spelers speelt. Het is niet te doen om ze weg te knallen van hun sightlines en ze aimen zoveel sneller dan ik dat kan met mijn pookje.
Ja en nee. Voor een hoek vasthouden en de eerste paar kogels is KBM wel superieur, maar daarna neemt de aim assist met de controller het snel over. Vooral full-auto op lange afstand zie je die aim assist soms dingen doen die naar aimbot neigen.

Ook met de snipers of met de mk2 zie je bij tijd en wijle de meest bizarre fliks voorbij komen door de aim assist dat je denkt, dat kan nooit met een controller.

Al met al vind ik het extreem goed gebalanceerd, beter dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. Je bent absoluut niet kansloos met controller tegen kbm en dat is echt voor het eerst in een shooter. Komt ook voor een groot gedeelte door de snelheid van bewegen en de movement mechanics.
schaapiej schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:02:
Ben wel benieuwd waar je dat hebt gezien. Als ik een stun op m'n bakkus krijg sta ik ook gewoon een aantal seconden in slow motion te bewegen.
Ja maar je beweegt nog met je crosshair, op PC krijg je er amper tot geen beweging in, hoe hard je ook aan t muizen bent.

[ Voor 15% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-02-2020 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
Na de update 1.15 afgelopen week, is m'n ID naam verandert in een code, hebben er nog meer last van? En hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Bij WW2 gekeken maar daar is het wel gewoon normaal.

Klepperr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Nou de dubbel xp is geactiveerd, wat een feest. Doe gwn dubbel tiers of dubbel weapon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:02:

Ik merk eerlijk gezegd tijdens crossplay totaal niet wie op welk platform speelt. Maar dat ligt misschien meer aan mijn skills :p
Hier een vergelijking in stun:

https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:56:
Mensen,
Na de update 1.15 afgelopen week, is m'n ID naam verandert in een code, hebben er nog meer last van? En hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Bij WW2 gekeken maar daar is het wel gewoon normaal.

Klepperr
Ook last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie de laatste tijd wel eens spelers met een naam als: wddhGgFtyxHOsg13&hjsYuv9537

Ja echt.

Is dat zoiets als waar @Verwijderd en @Miesjh last van hebben? Ik speel op de PS4 zonder Xplay trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Da's inderdaad een fors verschil! Niet helemaal eerlijk wat dat betreft... wel een troost voor mijzelf als ik nu gestunned word dat het allemaal wel meevalt :p

@Vrijdag ik zie hetzelfde sinds een paar dagen, allemaal hele lange namen die nergens op slaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
schaapiej schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:02:
[...]

Da's inderdaad een fors verschil! Niet helemaal eerlijk wat dat betreft... wel een troost voor mijzelf als ik nu gestunned word dat het allemaal wel meevalt :p

@Vrijdag ik zie hetzelfde sinds een paar dagen, allemaal hele lange namen die nergens op slaan.
Ah het is dus niet bewust. Ik vond het al zo dom. Met zo’n lange username ben je een stuk zichtbaarder. Ga zelf denk ik mijn naam nog korter maken. 🤪 En TWEA zouden we got van moeten maken. 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robcoin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-05 22:39
Hallo,

Zijn er meer mensen die last hebben van terug komende update 1.15 na het uit/aan zetten van de PS4? Is nu al de 3e keer dat die 81gb moet update?

Of ik doe wat fout, maar zou niet weten wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier heb ik last van, maar blijk dus biet de enige te zijn
Vrijdag schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:32:
Ik zie de laatste tijd wel eens spelers met een naam als: wddhGgFtyxHOsg13&hjsYuv9537

Ja echt.

Is dat zoiets als waar @Verwijderd en @Miesjh last van hebben? Ik speel op de PS4 zonder Xplay trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:39
Ik weet niet of anderen daar ook wel eens last van hebben.
Maar heb nu al een paar keer gehad dat als je een goed potje speel. Dat je het volgende potje geen pepernoot raak.
Heb dat nu al een paar keer gehad.
Dan schiet je een magazijn op iemand leeg en er gebeurt niks. De tegenstander schiet 1 keer en je bent gelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ben benieuwd wanneer die Warzone nou echt gaat komen. Ik vindt persoonlijk dat ze te geheimzinnig doen met dat Classified. Heel leuk bedacht, en vindt het ook een prima idee, maar draaf niet door... We zijn nu inmiddels al bijna 4 weken verder en er is nog niks gecommuniceerd etc. Het gaat een beetje op Siege lijken, die communiceren ook niks. We moeten het maar met de geruchtenmolen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:22
Smit260 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:07:
Ben benieuwd wanneer die Warzone nou echt gaat komen. Ik vindt persoonlijk dat ze te geheimzinnig doen met dat Classified. Heel leuk bedacht, en vindt het ook een prima idee, maar draaf niet door... We zijn nu inmiddels al bijna 4 weken verder en er is nog niks gecommuniceerd etc. Het gaat een beetje op Siege lijken, die communiceren ook niks. We moeten het maar met de geruchtenmolen doen.
Mijn maten en ik hebben het vermoeden dat hij op komende dinsdag 3 maart uit gaat komen. Waarom? Nou weet je nog laatst dat er een glitch was dat spelers met hun clan tag hun naam kleur konden wijzigen. Vreselijk irritant, maar werd gepatched even later. Op de eerste dag van die patch had opeens iedereen [ 3 3 ] als clantag. Of iets anders met 3 erin. Welke datum is 3-3? Komende dinsdag dus. Wanneer doet IW altijd de updates en dergelijk? Op dinsdag. En we zitten nu grofweg halverwege de battlepass, nieuwe maand is begonnen etc. Ik zet mijn geld dus in op komende dinsdag voor Warzone. Maargoed, dit is speculatie, kan er net zo goed naast zitten :9 :+

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leviathius schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:15:
[...]

Of iets anders met 3 erin.
Half - Life 3 confirmed

Modern Warfare Black Mesa Division incoming 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Laatst online: 15:25
Hoe hebben jullie die meldin met het resetten van je profiel opgelost? Heel apart, maar ik kan alleen online spelen. Bij elke andere modus (local play, campaign, co-op) wordt de reset melding getoond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Heren,

De uitslag van Gathering of Tweakers van deze week. We zijn 4de geworden. Dat is best netjes maar toch heb ik het gevoel dat een derde plek er wel in had gezeten. Ik ben zelf tot zaterdag weg geweest vandaar dat ik vorige week niet kon melden wat de scores waren en heb ik geen hoge score gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W4Rg8tdcdfKG7PvDRwwIqRWu/full.png

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Tweakers.Net gaat 9e worden
onze nummer 1 heeft op dit moment
25871 kills
Wij hebben er 13472

turrets 2500
stolkieeeee2459
dutchone 1897
chelseamarreal123 1388
ch1mera2 1062
ubr 638
renzo4000 589
vndk_ 568
brubaba 552
titaan70 547
buizerd_nl 521
dirtyrolo 412
mrsmit 261
zeusonyour6 78
p33r198 0
buzecc 0
evilbig 0
themonstergi 0
crimby88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
chimera2 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 07:23:
25871 kills
Wij hebben er 13472

turrets 2500
stolkieeeee2459
dutchone 1897
chelseamarreal123 1388
ch1mera2 1062
ubr 638
renzo4000 589
vndk_ 568
brubaba 552
titaan70 547
buizerd_nl 521
dirtyrolo 412
mrsmit 261
zeusonyour6 78
p33r198 0
buzecc 0
evilbig 0
themonstergi 0
crimby88
Wij hadden 11140

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
25871 kills
Wij hebben er 13472

turrets 2500
stolkieeeee2459
dutchone 1897
chelseamarreal123 1388
ch1mera2 1062
ubr 638
renzo4000 589
vndk_ 568
brubaba 552
titaan70 547
buizerd_nl 521
dirtyrolo 412
mrsmit 261
zeusonyour6 78
p33r198 0
buzecc 0
evilbig 0
themonstergi 0
crimby88
Blijven toch wel elke week een stuk of 5 die op 0 blijven staan. Vreemd als het gaat om algehele kills. Dat betekent dus gewoon dat mensen niet meer spelen. Zo worden we nooit weer eerste..

Ik heb trouwens altijd Crossplay aanstaan, vind het wel iets hebben gewoon lekker met alles door elkaar spelen. Vind dat wel een dingetje voor de toekomst, spellen zullen zo veel langer mee gaan omdat de playerbase veel groter blijft met crossplay. Goeie zaak :)

[ Voor 16% gewijzigd door Brubs op 02-03-2020 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
25871 kills
Wij hebben er 13472

turrets 2500
stolkieeeee2459
dutchone 1897
chelseamarreal123 1388
ch1mera2 1062
ubr 638
renzo4000 589
vndk_ 568
brubaba 552
titaan70 547
buizerd_nl 521
dirtyrolo 412
mrsmit 261
zeusonyour6 78
p33r198 0
buzecc 0
evilbig 0
themonstergi 0
crimby88
Deze week hebben wij "Any Multiplayer wins in Modern Warfare"

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Buizerd__NL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:54:
[...]

Deze week hebben wij "Any Multiplayer wins in Modern Warfare"
Ik twijfel altijd of het dan wel echt Any multiplayer is. Heb soms bij gunfight dat hij ze toch niet telt. Er zitten nog wel wat kinderziektes in die counter. Maar goed, wel leuk om ergens een objective te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:18
Brubs schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Blijven toch wel elke week een stuk of 5 die op 0 blijven staan. Vreemd als het gaat om algehele kills. Dat betekent dus gewoon dat mensen niet meer spelen. Zo worden we nooit weer eerste..
Helaas winig tijd gehad afgelopen week en toen ik gisteravond wilde gaan spelen had ik natuurlijk een mega update te pakken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
crimby schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:52:
[...]

Helaas winig tijd gehad afgelopen week en toen ik gisteravond wilde gaan spelen had ik natuurlijk een mega update te pakken :-(
Ik maak ook geen persoonlijke verwijten, maar er zijn er een paar die al weken eigenlijk niets doen. Ik zeg ook niet dat iedereen moet spelen, zelf ook niet altijd elke weeek tijd om te spelen. Maar het valt me wel op dat er standaard 4/5 man zijn die niets doen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:18
Brubs schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Ik maak ook geen persoonlijke verwijten, maar er zijn er een paar die al weken eigenlijk niets doen. Ik zeg ook niet dat iedereen moet spelen, zelf ook niet altijd elke weeek tijd om te spelen. Maar het valt me wel op dat er standaard 4/5 man zijn die niets doen :/
Ik probeer het in de gaten te houden zodat we niet onnodig volle squads houden.
Op dit moment hebben we nog 1 plek vrij, maar wanneer het vol raakt zullen we weer ruimte maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
was al blij dat ik van de tank kills en de apc kills af was. en de semtex en mensen doodrijden

nu weer een volgende lastige challenge
melee kils

ach ff een uurtje shipment en dan moet hij wel binnen zijn.

iemand nog tips voor headshots met de shotgun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:22:

Op het hoofdje mikken :+

Ook gewoon kleine map spelen en gewoon raggen tot je de headshots binnen hebt lijkt me de beste manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Was bezig met die support helo challenge (3x halen) maar gaan ze die ooit nog buffen? Die is 1 kill meer dan White Phosphorous en Chopper gunner maar je mag blij zij als je er één kill mee haalt. Dat ding word altijd zo snel neergehaald, de Vtol is eigenlijk een stuk beter en die is veel makkelijker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:30:
Was bezig met die support helo challenge (3x halen) maar gaan ze die ooit nog buffen? Die is 1 kill meer dan White Phosphorous en Chopper gunner maar je mag blij zij als je er één kill mee haalt. Dat ding word altijd zo snel neergehaald, de Vtol is eigenlijk een stuk beter en die is veel makkelijker te krijgen.
Ik snap inderdaad ook niet waarom die meer kills nodig heeft om te halen. Ding is eigenlijk gewoon ruk vergeleken met andere killstreaks. Ik meen me te herinneren dat deze in modern warfare 2 of 3 juist 1 kill minder dan chopper gunner was.

Dat White Phosphorous is trouwens zo'n zaad killstreak.. Je benadeelt iedereen eigenlijk want je ziet helemaal niks meer. En veel kills er mee maken lijkt me ook niet te doen, tenminste ik zie er nooit veel kills mee gemaakt worden.. Gewoon kut |:( (rantmode off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Brubs schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:40:
[...]

Ik snap inderdaad ook niet waarom die meer kills nodig heeft om te halen. Ding is eigenlijk gewoon ruk vergeleken met andere killstreaks. Ik meen me te herinneren dat deze in modern warfare 2 of 3 juist 1 kill minder dan chopper gunner was.

Dat White Phosphorous is trouwens zo'n zaad killstreak.. Je benadeelt iedereen eigenlijk want je ziet helemaal niks meer. En veel kills er mee maken lijkt me ook niet te doen, tenminste ik zie er nooit veel kills mee gemaakt worden.. Gewoon kut |:( (rantmode off)
Ik maak gemiddeld met de White Phosphorous gemiddeld 8 kills + nog eens de VTOL in de lucht = BOEMING

Het licht tevens wel aan of je de White Phosphorous goed neer gooit anders is het inderdaad hopeless killstreak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Buizerd__NL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:14:
[...]

Ik maak gemiddeld met de White Phosphorous gemiddeld 8 kills + nog eens de VTOL in de lucht = BOEMING

Het licht tevens wel aan of je de White Phosphorous goed neer gooit anders is het inderdaad hopeless killstreak.
Goed neer mikken op een kleine map + VTOL+ goeie scope = keihard kills halen.

Want de burning dam is geen grap, zeker niet in HC.
chimera2 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:22:
was al blij dat ik van de tank kills en de apc kills af was. en de semtex en mensen doodrijden

nu weer een volgende lastige challenge
melee kils

ach ff een uurtje shipment en dan moet hij wel binnen zijn.

De pump action, (de eerste shotgun?) alles op tight spread zetten en wat hoger mikken en dan spray and pray for headshot.

Goed om te mixen met een shotty waar je nog headshots voor camo moet halen.
Leviathius schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:15:
[...]

Mijn maten en ik hebben het vermoeden dat hij op komende dinsdag 3 maart uit gaat komen. Waarom? Nou weet je nog laatst dat er een glitch was dat spelers met hun clan tag hun naam kleur konden wijzigen. Vreselijk irritant, maar werd gepatched even later. Op de eerste dag van die patch had opeens iedereen [ 3 3 ] als clantag. Of iets anders met 3 erin. Welke datum is 3-3? Komende dinsdag dus. Wanneer doet IW altijd de updates en dergelijk? Op dinsdag. En we zitten nu grofweg halverwege de battlepass, nieuwe maand is begonnen etc. Ik zet mijn geld dus in op komende dinsdag voor Warzone. Maargoed, dit is speculatie, kan er net zo goed naast zitten :9 :+
De 3 scheen de nummer code te zijn voor de goude kleur van regiments, dus daarom was alles 3.

Maar jouw warzone theorie vind ik leuker :+

[ Voor 97% gewijzigd door Dutchone op 02-03-2020 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Buizerd__NL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:14:
[...]

Dutchone schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:27:
[...]

Goed neer mikken op een kleine map + VTOL+ goeie scope = keihard kills halen.

Want de burning dam is geen grap, zeker niet in HC.
Ik erger me er altijd dood aan, maar ach.. het zit in het spel hè :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
Meer mensen last van vastlopers tijdens de game of disconnect in het menu ?
Vanavond al meerdere keren ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
vndk schreef op maandag 2 maart 2020 @ 21:17:
Ja ik, mijn game loopt af en toe gewoon vast. Vooral als ik lekker bezig ben

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Nog geen last van gehad.
Dutchone schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:27:

[...]

De 3 scheen de nummer code te zijn voor de goude kleur van regiments, dus daarom was alles 3.

Maar jouw warzone theorie vind ik leuker :+
Laten we hopen dat @Leviathius en zijn kompanen het toch goed hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:05
Valt tot nu toe mee, gister 1 keer vastgelopen tijdens het wachten in de 2vs2 league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
gister geen problemen gehad.
iemand tips voor

get 5 kills while defending an objective without dying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:12:
iemand tips voor

Speel domination/HQ en probeer kills te pakken, misschien HC een goede en zoek een leuk hoekje uit. Geen killcam dus ze zien je misschien alleen als je ze killed (die snap van de camera in de richting van je killer). Denk dat domination wel een goede is, gewoon B cappen en campen. Niet de leukste speelstijl, but it gets the job done zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
iemand tips voor

Vtol inzetten als je op je objective zit.
Bij domination op A of C, ga je ook wat minder snel dood.

[ Voor 10% gewijzigd door DRaD op 03-03-2020 10:23 ]

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Pfff ik heb nu een golden Plia raketwerper

Ben nu met de RPG bezig maar dat is nog best wel een werk.

Ik heb wel bijna mijn Golden Famas binnen. Ik heb de setup eindelijk lekker voor elkaar een dan is het wel een super krachtig wapen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

GerGio schreef op maandag 2 maart 2020 @ 06:04:
Heren,

De uitslag van Gathering of Tweakers van deze week. We zijn 4de geworden. Dat is best netjes maar toch heb ik het gevoel dat een derde plek er wel in had gezeten. Ik ben zelf tot zaterdag weg geweest vandaar dat ik vorige week niet kon melden wat de scores waren en heb ik geen hoge score gehaald.

[Afbeelding]
Wat is dit nou. Ik heb vorige week gewoon de hele week punten verzameld. 8)7

Ik zie trouwens dat mijn naam in de Squad een hele lange string is.

[ Voor 5% gewijzigd door Miesjh op 03-03-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:15
GerGio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:33:

Ik heb wel bijna mijn Golden Famas binnen. Ik heb de setup eindelijk lekker voor elkaar een dan is het wel een super krachtig wapen.
Ik heb echt het idee dat die de helft van de vehicles niet meetelt.. Als je 'm lvl 31 hebt, dan zou bijna elke vehicle of killstreak op meerdere punten (camo's) moeten tellen als ik de descriptions geloof.
Ik heb geluk als ik 3 VTOLS uit de lucht plop en er 1 telt.

Daarbij tellen de ATVs etc in Ground War geloof ik niet als er geen enemy op/inzit? Heb er gister echt iets van 20 opgeblazen in base, puur om te checken (Ya, sorry.. ik weet 't) maar niks telt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand tips voor

Headquarters, en dan op de juiste plek een cluster bom of precision strike terwijl je hq verdedigd. Ook een Vtol werkt dacht ik als "defend".

Dom is vrij riskant om te doen. Je kan ook groundwar spelen. Alleen moet je dan wel wat geduld hebben.

En vergeet de smokenades en claymore/mijnen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
GerGio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:33:

De launchers zijn een dingetje ja, ik vond de jokr en rpg het langst duren als je de strela-P eindelijk op de kills heb is het een stuk makkelijker.

Ik zit nog een paar 3-kills van een gouden oden af en dan moet ik nog de scar en AK, ik had best moeite met de fal en de 5.56 gewoon door de fire rate, de fal is wel een prima training voor marksmans.

Ik heb deze gehaald door een vtol - wheelson combo terwijl ik mij zelf gewoon op een vlag neer had gelegd,
iemand tips voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Gister de Scar eindelijk goud, die longshots waren killing. Met de Oden nog een tiental longshots, mounted kills en kill after reloading. Dan de Fal alles nog behalve de no attachment kills en als het goed is heb ik dan de AR's platinum. Verder met de smg's daarna.

Ik bewaar al die moeilijke shit voor het einde omdat ik nog niet weer of ik sowieso wel voor damascus ga :P

[ Voor 17% gewijzigd door Rappa1985 op 03-03-2020 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Voor mij mag elke week de challenge zijn "Win in any objective's" opeens gaat iedereen nu wel voor de objectives, gisterenavond 5 potjes gewonnen inplaats van alleen maar verliezen.
iemand tips voor

De makkelijkste challenge :P

Pagina: 1 ... 54 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.