Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Voelt heerlijk aan die Warzone, gisteren 2 potjes gespeeld als solo in een team.
2e potje direct gewonnen en als enige over gebleven van mijn team!!

Lijkt een stuk makkelijker en vloeiender te spelen dan Blackout. Dat vliegen snap ik alleen nog niet helemaal maar dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:03:
Iemand trouwens al opgevallen dat er een nieuwe shotgun is toegevoegd? 😗
Ik speel eigenlijk zelden met shotgun, dus niet opgemerkt. Heb je een screenshotje ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:18
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:47:
Als er nog mensen in de regiment zitten, laat maar weten. Dan voeg ik jullie toe.

Iemand een idee of er een maximum opzit qua leden?
is de bug inmiddels gefixed met Toestenbord/muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
donvalentino schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:51:
Voelt heerlijk aan die Warzone, gisteren 2 potjes gespeeld als solo in een team.
2e potje direct gewonnen en als enige over gebleven van mijn team!!

Lijkt een stuk makkelijker en vloeiender te spelen dan Blackout. Dat vliegen snap ik alleen nog niet helemaal maar dat komt vast wel goed.
Werkt dat een beetje solo?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:25
SmashCruiser schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:04:
[...]

is de bug inmiddels gefixed met Toestenbord/muis?
Volgens mij wel. Merk er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03
Weet iemand of je warzone alleen kan verwijderen en dat je dan ook te behalen mission en challanges van warzone verwijderd zijn

Vind het onoverzichtelijk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dairenikee
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-04-2021
Warzone kan niet verwijderd worden, je kan kiezen tussen multiplayerpack 1 en 2 + 3 x spec ops downloads. Geen warzone om als standalone te downloaden of verwijderen als je de game bezit. Mocht dit wel mogelijk zijn hoor ik het ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:33:
[...]

Volgens mij wel. Merk er niks meer van
Kan je mij dan toevoegen aan je regiment/squad?
MrHitman_nl

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Als er nog mensen in de regiment willen, laat maar weten. Dan voeg ik jullie toe.

Als het kan zou ik graag een uitnodiging krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 12-03-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 10:57
@418O2
Vrijdag schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:27:
[...]

Activision Blizzard. Dus alleen via hun eigen Battle.net launcher
Mag dit misschien in de start post gezet worden? :)

Zocht me rot waar deze game nu te kopen, al mijn vorige COD games gingen gewoon via Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
toro schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:15:
@418O2

[...]

Mag dit misschien in de start post gezet worden? :)

Zocht me rot waar deze game nu te kopen, al mijn vorige COD games gingen gewoon via Steam.
Gedaan in het pc topic. Je had ook gewoon kunnen googlen natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 11-03-2020 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Pompi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:02:
[...]

Als het kan zou ik graag een uitnodiging krijgen. Mijn username/PSN is
***members only***
Offtopic: Wat is dat members only altijd? Zie dat vaker voorbij komen, maar snap het niet tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Als er nog mensen in de regiment willen, laat maar weten. Dan voeg ik jullie toe.

Graag!

tukkEEEr#2128

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:27:
[...]

Offtopic: Wat is dat members only altijd? Zie dat vaker voorbij komen, maar snap het niet tbh
Kun je alleen lezen als je bent ingelogd. Zou kunnen helpen tegen scrapers die accountnamen willen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06

PS4:

xoniq

Ik zit ook in de tweakers squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:30:
[...]

Kun je alleen lezen als je bent ingelogd. Zou kunnen helpen tegen scrapers die accountnamen willen verzamelen.
En helpt tegen mensen die tweakers alleen vrij doorlezen, en zorgt er dus voor dat alleen tweakers leden je toevoegen, en dus niet random mensen die je kunnen lopen spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:04:
[...]

Ik speel eigenlijk zelden met shotgun, dus niet opgemerkt. Heb je een screenshotje ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd :)
Afbeeldingslocatie: https://images2.minutemediacdn.com/image/upload/c_fill,w_720,ar_16:9,f_auto,q_auto,g_auto/shape/cover/sport/dataimagepngbase64iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAA2YAAAGf-ae9921d739206044a2f776913fa8fa39.jpg7 kills met een shotgun met 5 attachments in 15 matches, dan speel je deze vrij.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
xoniq schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:37:
[...]

PS4:

xoniq

Ok ik voeg iedereen morgen toe als ik kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:55

Is dit GOT of TWEA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Twea is deze.
Got? Is er nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:52:
[...]

Twea is deze.
Got? Is er nog 1
Ik zie regelmatig mensen die ik van tweakers heb met GOT lopen ja, maar weet even geen rugnummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Come on boys, het is mogelijk deze week!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FgOw8qrpPJLDeyN5nq7P_XWEOM=/800x/filters:strip_icc()/f/image/dInF5QaN7wX2GFDHbAP67Py7.jpg?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Rond een uur of 23.00 vandaag een wereldpot gespeeld met mijn squad. We begonnen een beetje lastig en werden al vrij vroeg neer gemaait. In een fabriekje waar ik bovenin zat toch al 6 personen kunnen killen waarna ik dus naar de Gulag werd gestuurd samen met mijn squadmembers. Samen met een vriend overleefden we de gevangenis waarna we dus op zoek moesten naar geld om onze andere vriend vrij te kopen. Dit was vrij vlot gevonden. Dan doorsparen voor een loadout cargo.

Als ik die eenmaal in handen heb ben ik niet meer te stoppen. Met mijn snipertje nog een man of 4 afgemaakt waarna ik met mijn m4 de laatste kill in de pot maakte. In totaal 11 kills. Ik ging maar liefst van level 60 naar 63.5. Vind ik toch wel vrij veel in een half uurtje tijd. Ik weet dat het dubbel xp is maar dan nog.

Moet zeggen dat de game vandaag ook een stuk lekkerder liep op de ps4. Maar 1x een lange wachttijd gehad. Maar we bleven niet in de lobby wachten maar werden al in de map gedropt. En daar heb ik nog wat verschillende wapens kunnen levelen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
renzo4000 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:45:

[Afbeelding]
Ben bang dat er wienig mensen TDM spelen op het moment :+
Oxigeon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 00:10:
Rond een uur of 23.00 vandaag een wereldpot gespeeld met mijn squad. We begonnen een beetje lastig en werden al vrij vroeg neer gemaait. In een fabriekje waar ik bovenin zat toch al 6 personen kunnen killen waarna ik dus naar de Gulag werd gestuurd samen met mijn squadmembers. Samen met een vriend overleefden we de gevangenis waarna we dus op zoek moesten naar geld om onze andere vriend vrij te kopen. Dit was vrij vlot gevonden. Dan doorsparen voor een loadout cargo.

Als ik die eenmaal in handen heb ben ik niet meer te stoppen. Met mijn snipertje nog een man of 4 afgemaakt waarna ik met mijn m4 de laatste kill in de pot maakte. In totaal 11 kills. Ik ging maar liefst van level 60 naar 63.5. Vind ik toch wel vrij veel in een half uurtje tijd. Ik weet dat het dubbel xp is maar dan nog.

Moet zeggen dat de game vandaag ook een stuk lekkerder liep op de ps4. Maar 1x een lange wachttijd gehad. Maar we bleven niet in de lobby wachten maar werden al in de map gedropt. En daar heb ik nog wat verschillende wapens kunnen levelen
Sniper uit load-out en je perks zijn oprecht overpowered in deze game ;) zelfs met armor oneshotten die hap

Level en Battle pass gaan als een tierelier met Warzone. Als je deze week goed speelt zit je al bijna aan max level denk ik (BP).
Vrijdag schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:00:
[...]

[Afbeelding]7 kills met een shotgun met 5 attachments in 15 matches, dan speel je deze vrij.
Nice! had deze nog niet opgemerkt, die moet ik nog even vrij gaan spelen. Ik merkte laatst ook dat er voor bepaalde guns extra attachments zijn vrij te spelen, bijvoorbeeld UZI heeft extra mag attachment en barrel ook dacht ik. Geinig maar verdomd vervelend om vrij te spelen soms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Gisteren onze eerste Battle Royale gewonnen 💪🏼

Ze hebben deze toch wel goed in elkaar gezet hoor. Ook de Gulag is een goede toevoeging. Ik mis de echte fun van PUBG wel een beetje. Volgens mij is dat voor ontwikkelaars wel een echte schot in de roos als je dat voor elkaar krijgt. Of zou je er echt op kunnen ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

De wachttijden waren gisteren een stuk beter zeg! Ook niet elke keer dat geluid als iemand joint of leaved.

Gister de eerste win te pakken met een maatje maar kreeg hier geen emblem of calling card voor, beetje jammer :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:56:
[...]

[...]

Nice! had deze nog niet opgemerkt, die moet ik nog even vrij gaan spelen. Ik merkte laatst ook dat er voor bepaalde guns extra attachments zijn vrij te spelen, bijvoorbeeld UZI heeft extra mag attachment en barrel ook dacht ik. Geinig maar verdomd vervelend om vrij te spelen soms
Pistolen hebben ook de akimbo perk nu, dan moet je per wapen ook X kills maken met X attachment in ik dacht 5 potjes :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:18:
[...]
Pistolen hebben ook de akimbo perk nu, dan moet je per wapen ook X kills maken met X attachment in ik dacht 5 potjes :)
Ja die heb ik uitgespeeld, akimbo was big news, heerlijk akimbo m19 met red lasers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kenny_026 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:05:
Gisteren onze eerste Battle Royale gewonnen 💪🏼

Ze hebben deze toch wel goed in elkaar gezet hoor. Ook de Gulag is een goede toevoeging. Ik mis de echte fun van PUBG wel een beetje. Volgens mij is dat voor ontwikkelaars wel een echte schot in de roos als je dat voor elkaar krijgt. Of zou je er echt op kunnen ontwikkelen?
Ik denk dat de fun in PUBG soms ook komt doordat zaken ook wat onvoorspelbaarder zijn? Een CoD is eigenlijk nooit echt onvoorspelbaar, want daar zitten gewoon te veel mensen op, om juist alles te finetunen. :P

Zelf gisteren een paar potjes als lone wolf gespeeld. Ik begrijp de charme van een Battle Royale nog niet heel erg. Ik heb zelf 5 minuten in het open gelopen op zoek naar tegenstanders... Uiteindelijk een squad van 3 tegengekomen en er 2 van de 3 om gelegd, maarjah, dat is niet 3 van de 3 :P.

Ik snap dat als je met een squad speelt het best wel leuk kan zijn, maar dat zijn bijna alle games. :) Ik zal het dan ook niet veel spelen gok ik.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2020 08:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Is er een manier om het geluid van voertuigen wat zachter te zetten?

Vind het geluid sowieso wat tegenvallen, ben nog op zoek naar de juiste instellingen op de PS4.
Hoop dat er nog wat changes hier in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Ik denk dat de fun in PUBG soms ook komt doordat zaken ook wat onvoorspelbaarder zijn? Een CoD is eigenlijk nooit echt onvoorspelbaar, want daar zitten gewoon te veel mensen op, om juist alles te finetunen. :P
Bij PUBG kwam de 'rush' altijd uit het onwetende. Niet zozeer onvoorspelbare. Je weet nooit waar mensen zullen zitten, geen indicatie op je minimap o.i.d. Was altijd zo mooi dat je ergens liep en ineens zie je in je rechterooghoek een poppetje op 10 meter achter een boompje zitten. Dan was het echt even hartslag → 180bpm :+ Warzone is gewoon run & gun waar je vaak snel weet waar de gevechten zijn. Dus een stuk voorspelbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Ja de spanning van een PUBG/Blackout mis ik ook wel maar misschien dat een meer casual BR juist goed is.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Ik blijf het lastig vinden Warzone, vooral als je met random mensen speelt, dan weet je al dat je geen kans maakt tegen de andere.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Zelf gisteren een paar potjes als lone wolf gespeeld. Ik begrijp de charme van een Battle Royale nog niet heel erg. Ik heb zelf 5 minuten in het open gelopen op zoek naar tegenstanders... Uiteindelijk een squad van 3 tegengekomen en er 2 van de 3 om gelegd, maarjah, dat is niet 3 van de 3 :P.

Ik snap dat als je met een squad speelt het best wel leuk kan zijn, maar dat zijn bijna alle games. :) Ik zal het dan ook niet veel spelen gok ik.
't is natuurlijk een beetje te verwachten dat als je een no-fill doet het lastig is om te winnen van (goed ingespeelde) teams. Met het vinden van tegenstanders hebben wij eigenlijk geen moeite, gewoon even op een hotspot droppen (Military Base bijv. is altijd wel volop actie) .

Voor mij persoonlijk vind ik het feit dat het wat meer arcade is dan een PuBG al dat het wat minder spannend is, dat had ik met BlackOut ook al, maar misschien is het ook dat de gameplay van CoD mij meer ligt en ik sowieso wel een CoD fan ben..

Ik vraag me wel af of de map i.c.m met spelers aantal voor solo ook geschikt is, Ik vond BO wel goed te doen solo, geldt ook voor PuBG maar hier nog geen gevoel bij. Op dit moment is voor ons (mijn std. squad) het grootste probleem de 3-man squad ipv 4-man. Moeten we dus duo's maken met een fill of iemand als fill in een ander squad. (bij deze; ik speel op Xbox, met headset, speel eigenlijk elke avond wel 'ff' ik zeg niet dat ik ook goed ben ;-), stuur maar een invite als iemand nog een fill nodig is, gamertag is gewoon m'n username)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Call of Duty: Warzone’s first exploit is a worrying revive glitch
Call of Duty: Warzone players have stumbled upon a nasty revive exploit.

Call of Duty: Warzone has only been out for less than two days, and already, we have our first exploit. Reddit user Mightykonsti accidentally discovered it with their teammate, and decided to share it with the rest of us.

Similar to other battle royale games, the play area in Warzone’s battle royale mode is constantly shrinking. In Warzone, this takes the form of a ring of gas that kills anyone caught within it for long enough. Unlike other forms of damage, gas damage passes through armour and eats at your HP at a rapid pace.

The only way to delay this is to find a gas mask, which is a relatively rare drop. Even then, your gas mask will buy you a few more seconds at most.

Unfortunately, what Mightykonsti and their teammate discovered is that you can revive inside the gas ring essentially infinitely. So long as one team member is alive, everyone can rotate dying/being revived until all other players in the match are dead, earning them the win.
In all battle royale games, players have a separate HP bar when they’re down-but-not-out, to give them a chance to retreat. In most of those games, however, players get back up at a set HP value so they’re not immediately a threat.

When a player is revived in Warzone, they don’t get back up at a set HP value. Instead, they return using whatever HP salvaged from the downed state. In other words, the faster your teammate revives you, the more HP you’ll have. PUBG, for instance, gets around this by making every death past the first more and more lethal, reducing players’ downed health each time.

Warzone does not currently have a similar feature, which means – so long as your teammates are close by – you can just keep reviving each other until the end of the match.

You can watch Mightykonsti’s video above. Keep an eye on the HP gauges for both players to understand how this happens. Players also recently identified a big advantage to owners of the full game in Warzone, because of the ability to call in multiplayer loadouts.
Niet dat er veel lol aan is zo te winnen maar dit kan wel game breaking zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Lol hoe smerig is dit. Dit moeten ze echt ASAP patchen, want sowieso ga je nu veel potjes tegen komen met mensen die dit soort ongein gaan doen. Oftewel oneindige potjes. Zo zie je maar, de eerste bugs komen nu boven water :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:02:
[...]

Lol hoe smerig is dit. Dit moeten ze echt ASAP patchen, want sowieso ga je nu veel potjes tegen komen met mensen die dit soort ongein gaan doen. Oftewel oneindige potjes. Zo zie je maar, de eerste bugs komen nu boven water :X
Dit zal wel prio krijgen ja!

Nog wat nieuws: Call of Duty: Warzone will support 200 players “a little bit later,” bigger squads possible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
TBH, zit meer te wachten op duo's solo's dan op 200 man en quads..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:12:
[...]

TBH, zit meer te wachten op duo's solo's dan op 200 man en quads..
Same! Nu behoorlijke handicap om er solo of met twee man in te duiken.

Edit:

Call of Duty Warzone has over six million players 24 hours after launch

[ Voor 30% gewijzigd door Rappa1985 op 12-03-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
Kieft91 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:33:
Is er een manier om het geluid van voertuigen wat zachter te zetten?

Vind het geluid sowieso wat tegenvallen, ben nog op zoek naar de juiste instellingen op de PS4.
Hoop dat er nog wat changes hier in komen.
Vooral tijdens het intro filmpje in het vliegtuig en tijdens de parachute is het geluid absurd hard. Heb het helaas nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:24

Kan je mij toevoegen

Activision id :Locksen NL#4136029
Xb gt: Locksen NL

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:51
Ben gisteren lekker aan het spelen maar er komen geen XP points bij en ook de battlepass xp loopt niet door.
Meerdere mensen last van?
Want dit is voor mij een reden om te stoppen met dit spel op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
joenes30 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:15:
Ben gisteren lekker aan het spelen maar er komen geen XP points bij en ook de battlepass xp loopt niet door.
Meerdere mensen last van?
Want dit is voor mij een reden om te stoppen met dit spel op deze manier
Vlak voor de release van Warzone was dit ook een probleem dus hoop het niet. Had gister tussen 20:00 en 21:30 nog een paar potjes gedaan en daar kreeg ik wel gewoon xp voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
renzo4000 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:45:

[Afbeelding]
Als mijn maten niet online zijn voor warzone zal ik mij de komende week wat veder storten op TDM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Weet niet of dit al eens gepost is, maar dit is zeer handig voor degene die niet zo bekend zijn met Battle Royales, of Warzone op zich.
https://www.ign.com/wikis...cle_Collapse_Gets_Smaller

Dan is dit een aanrader om eens te lezen, leuk stuk en handige tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iedereen is toegevoegd die erbij wou. Laat even weten als het niet lukt.

Als er nog mensen bij willen laat maar weten, er is plek voor 250 man. Gelieve wel te melden op welke console je speelt(heb ik nodig voor mensen toe te voegen)
xoniq schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:37:
[...]

PS4:

xoniq

Kreeg geen bevestiging dat ik naar jouw 1 gestuurd had, is je naam juist( hoofdletter gevoelig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Chelseamarre123 Wil je mij ook toevoegen? Heb me gisteren een paar potjes prima solo vermaakt, maar wellicht samen met wat Tweakers nog leuker. Ik heb een headset met mic.

PS4
Sausbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:58:

Als er nog mensen bij willen laat maar weten, er is plek voor 250 man. Gelieve wel te melden op welke console je speelt(heb ik nodig voor mensen toe te voegen)

[...]

Kreeg geen bevestiging dat ik naar jouw 1 gestuurd had, is je naam juist( hoofdletter gevoelig)
Wat is nou eigenlijk het nut van zo'n regiment? Puur dat je met elkaar kan spelen? Want er zijn geen extra challenges aan verbonden toch? En ook is het niet zo dat iedereen in hetzelfde Regiment in met dezelfde clantag speelt.
Eigenlijk puur sociaal dus, of nog meer voordelen die ik even niet heb meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19-09 15:02
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:30:
[...]

Wat is nou eigenlijk het nut van zo'n regiment? Puur dat je met elkaar kan spelen? Want er zijn geen extra challenges aan verbonden toch? En ook is het niet zo dat iedereen in hetzelfde Regiment in met dezelfde clantag speelt.
Eigenlijk puur sociaal dus, of nog meer voordelen die ik even niet heb meegekregen?
Je krijgt blijkbaar dubbel XP op de "happy hours" om 20.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Pompi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:32:
[...]

Oke, dat is dan misschien toch wel handig om zo af en toe wat extra XP mee te pikken.
@Chelseamarre123 zou je mij ook kunnen toevoegen? PC Brubaba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq

[...]

Oh excuses, daar moet nog een i voor:

ixoniq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:35:
[...]

Oke, dat is dan misschien toch wel handig om zo af en toe wat extra XP mee te pikken.
@Chelseamarre123 zou je mij ook kunnen toevoegen? PC Brubaba
[...]

Als je samen speel met minimaal 1 andere regiment member. En beide de gouden tag van die regiment heb aangezet, Niet vergeten!

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchone op 12-03-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
uh.. klopt he als ik COD warzone wil proberen dat ik serieus 80gb moet downloaden op de pc? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 12-03-2020 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ambition88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:35:
uh.. klopt he als ik COD warzone wil proberen dat ik serieus 80gb moet downloaden op de pc? :+
Ja, Warzone is 80gb. als je cod totaal wil is het 170gb geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, ze moeten eens kijken naar de maprotatie. Ik ben camo's aan het vrijspelen op shoot the ship. Maar ik krijg vrijwel altijd HQ in Shoothouse. Net letterlijk vijf keer achter elkaar. Dat wordt toch wel een beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:50:
[...]

Ja, Warzone is 80gb. als je cod totaal wil is het 170gb geloof ik.
Damn groot man. Oh well wil hem wel ffe proberen dus toch maar downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ambition88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:57:
[...]

Damn groot man. Oh well wil hem wel ffe proberen dus toch maar downloaden. :)
anders even snachts of overdag aanzetten als je slaapt/werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:07:
[...]

anders even snachts of overdag aanzetten als je slaapt/werkt.
Nah doe er ongeveer een half uur over, ben gewoon ongeduldig en schrok van de size, maar komt goed. Thanks. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
xoniq schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:44:
[...]

Oh excuses, daar moet nog een i voor:

ixoniq
Heb volgens mij nu iedereen die erin wou een uitnodiging gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mij ook graag. PS4: majoh_nl#5460654

[ Voor 12% gewijzigd door majoh op 12-03-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Niet te geloven. Wordt steeds erger dit spel. Wil even gaan spelen ben ik nr 164 in de wachtrij om op de server te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47
koetsier88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:25:
Niet te geloven. Wordt steeds erger dit spel. Wil even gaan spelen ben ik nr 164 in de wachtrij om op de server te komen
Ik sta nu voor het eerst in de queue maar wel met een melding dat er server maintenance is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
koetsier88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:25:
Ben een halfuurtje aant spelen en lig er nu ook uit maar zou gaan om een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:27:
[...]

Update heb ik gehad. Maar kom er niet in. Na update gedaan te hebben weer opnieuw spel opgestart en nu weer nr 173 in de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thelightning
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-06-2022
Zojuist er weer ingekomen. Looking for game.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Queue..... of ik even een uur wil wachten....

Heavy traffic en maintenance, toe maar deze kon je op je klompen voelen aankomen als er een free-to-play variant bij komt.

[ Voor 58% gewijzigd door tommy2005 op 12-03-2020 19:33 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Sinds dat warzone is het alleen maar slechter geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
koetsier88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:32:
Sinds dat warzone is het alleen maar slechter geworden
Is toch logisch dat er bij zo'n grote update in een keer een bult mensen meer gaan spelen. True, slecht van de server management. Maar dit kun je verwachten daags na zo'n grote update. Verder heb ik weinig vervelende dingen gemerkt aan de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:27:
[...]

Kun je Ubr#2928 (pc - battle.net) toevoegen aan regiment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nog meer mensen die er niet meer in komen? Zoekt al geruime tijd naar een match hier. Ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Kun je mij ook in het regiment toevoegen: EvilBIG (Xbox / cross platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 20-09 23:20
Mij graag ook toevoegen. Alleen voor Warzone. Boba Fett nl ( Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:23:
[...]

[...]

Als je samen speel met minimaal 1 andere regiment member. En beide de gouden tag van die regiment heb aangezet, Niet vergeten!
Ik speel niet met een regiment member samen, maar heb wel de happy hour bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
Is iedereen offline in de regiment? Wil toch graag in een Squad spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20
Ik wil er ook bij graag bij (PC): Battle.net: HunteR#1963 Activision: HunteRFR12

Mensen met mic die warzone willen spelen, stuur me gerust een friend request!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Ehmbian#2688 als er mensen met een mic willen spelen. : )

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
Ook hier een mic-speler. Activision-ID: EvilBIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Dutchone schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:23:
[...]

[...]

@Chelseamarre123

Kan iemand mij ook toevoegen? B-NET: Ehmbian#2688 /COD: Ehmbian#9254279

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06-2021
Iemand die last heb van lage frame rate Warzone op PS4? Tis vooral als ik niet in gebouwen ben, dus als er veel op me beeld te zien is.
Heb database rebuild al gedaan.
Speel nog op oude PS4, maar veel vrienden van mij ook, en die hebben Nergens last van.
Zat te twijfelen of het aan me monitor ligt (75hz, Playstation zend 60hz uit?) maar lijkt me eigenlijk niet, dan zou die met multiplayer niet helemaal smooth lopen terwijl die dat wel doet, toch?
Ligt het aan me Playstation, of kan het aan de servers liggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SanderSPT schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:21:
Iemand die last heb van lage frame rate Warzone op PS4? Tis vooral als ik niet in gebouwen ben, dus als er veel op me beeld te zien is.
Heb database rebuild al gedaan.
Speel nog op oude PS4, maar veel vrienden van mij ook, en die hebben Nergens last van.
Zat te twijfelen of het aan me monitor ligt (75hz, Playstation zend 60hz uit?) maar lijkt me eigenlijk niet, dan zou die met multiplayer niet helemaal smooth lopen terwijl die dat wel doet, toch?
Ligt het aan me Playstation, of kan het aan de servers liggen..?
Vanavond eigenlijk van een uur of 21.00 gespeeld. Nergens last van gehad.

Is er een verschil tussen een regiment en een squad? Ik zit wel in een squad maar niet in een regiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 20-09 15:53
Keep it up guys!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDkgDIYc-XH970SV9CLTBDKAzYs=/800x/filters:strip_icc()/f/image/u9GqUFxxIyhKicR8wS2ntR8b.jpg?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
[...]

Als regiment leader kun je zelf bepalen wanneer happy hour is voor jouw regiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

@Chelseamarre123 Zou je mij ook willen toevoegen? PC: Battlenet: Quellien#2627 COD: Quellien#7369302

[ Voor 4% gewijzigd door Quellien op 13-03-2020 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Vrijdag schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:50:
Pff, ze moeten eens kijken naar de maprotatie. Ik ben camo's aan het vrijspelen op shoot the ship. Maar ik krijg vrijwel altijd HQ in Shoothouse. Net letterlijk vijf keer achter elkaar. Dat wordt toch wel een beetje vervelend.
Ja dit heb ik ook, ben ook druk bezig met de camo's, opzich wel lekker aangezien de potjes lekker lang duren.
Maar na 5x HQ shoothouse ben ik er ook wel klaar mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rudemir schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Als regiment leader kun je zelf bepalen wanneer happy hour is voor jouw regiment.
Ja maar is er een verschil tussen een Regiment en een Squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Als iemand mij voor de ps4 regiment wil toevoegen graag :)

Id: GroteBozeSok0001

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Nah, wat raar.. Op wat voor Playstation speel je?
Mijn frame rate is echt dramatisch af en toe.. Baal als een stekker.
Oxigeon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:50:
[...]

Vanavond eigenlijk van een uur of 21.00 gespeeld. Nergens last van gehad.

Is er een verschil tussen een regiment en een squad? Ik zit wel in een squad maar niet in een regiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:47:
[...]

Ik speel niet met een regiment member samen, maar heb wel de happy hour bonus
Raar overal kan ik vinden dan je in de happy hour alleen xp krijg als je samen speel met iemand.

Maar ik heb jouw kant liever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:13:
[...]

Raar overal kan ik vinden dan je in de happy hour alleen xp krijg als je samen speel met iemand.

Maar ik heb jouw kant liever :+
Ja, ik zag het er staan, mn maat wil wel bij het regiment misschien wist het spel dat al :+ Maar degene waar ik mee speelde zaten beide niet in het regiment. Dus misschien ben ik de lucky one deze keer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:11:
Nah, wat raar.. Op wat voor Playstation speel je?
Mijn frame rate is echt dramatisch af en toe.. Baal als een stekker.

[...]
Ik heb een pro. Hoe laat heb je geprobeerd? Ik heb begrepen dat er gisteren (of zit ik alweer in de war met eergisteren) nog een update is geweest. Eergisteren had ik sowieso vele last van stottering/lag. Gisteren echt compleet nergens last van gehad. Zelfs in de lobby had ik geen tijd om te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Weet niet of dat hier al voorbij is gekomen maar ik hoorde gister dat als je in Warzone met drie man tegelijk een uav activeert je een advanced uav hebt. Zelf nog niet kunnen testen maar klinkt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:59:
Weet niet of dat hier al voorbij is gekomen maar ik hoorde gister dat als je in Warzone met drie man tegelijk een uav activeert je een advanced uav hebt. Zelf nog niet kunnen testen maar klinkt goed :D
Maar wat is precies het grote voordeel daarvan? Ik zag dat je bij een gewone UAV ook al kan zien waar mensen heen kijken, met dat kleine driehoekje om de stip heen. Dan verspil je naar mijn mening een hoop tijd UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:01:
[...]

Maar wat is precies het grote voordeel daarvan? Ik zag dat je bij een gewone UAV ook al kan zien waar mensen heen kijken, met dat kleine driehoekje om de stip heen. Dan verspil je naar mijn mening een hoop tijd UAV.
Bij een normale uav zie je toch alleen om de zoveel tijd een stipje van de locatie waar de persoon op dat moment was? Dat zie ik tenminste. Bij een advanced uav zie je constant de locatie van de vijand en welke kant ze op gaan/kijken.

edit: Denk dat het pijltje wat jij bedoelt de hoogte is waar ze op zitten. Geen pijltje is gelijke hoogte, omhoog is (meerdere) verdieping(en) hoger en pijltje naar beneden is (meerdere) verdieping(en) lager. Dat zegt dus niks over welke kant ze op kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Rappa1985 op 13-03-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:05:
[...]

edit: Denk dat het pijltje wat jij bedoelt de hoogte is waar ze op zitten. Geen pijltje is gelijke hoogte, omhoog is (meerdere) verdieping(en) hoger en pijltje naar beneden is (meerdere) verdieping(en) lager. Dat zegt dus niks over welke kant ze op kijken.
Dit heb ik serieus nooit geweten... :o Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Ik heb nog de eerste Playstation, maar zoals genoemd, vrienden van mij ook en die hebben geen problemen.
Gister avond 23:00 uur nog last gehad van slechte frame rate.

Om nou voor 150 euro mijn Playstation naar Playstation support te sturen vind ik ook weer zo drastisch.
Hoop dat het aan de servers ligt en ik ten opzichte van anderen gewoon pech heb.
Oxigeon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 09:31:
[...]

Ik heb een pro. Hoe laat heb je geprobeerd? Ik heb begrepen dat er gisteren (of zit ik alweer in de war met eergisteren) nog een update is geweest. Eergisteren had ik sowieso vele last van stottering/lag. Gisteren echt compleet nergens last van gehad. Zelfs in de lobby had ik geen tijd om te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:25:
Ik heb nog de eerste Playstation, maar zoals genoemd, vrienden van mij ook en die hebben geen problemen.
Gister avond 23:00 uur nog last gehad van slechte frame rate.

Om nou voor 150 euro mijn Playstation naar Playstation support te sturen vind ik ook weer zo drastisch.
Hoop dat het aan de servers ligt en ik ten opzichte van anderen gewoon pech heb.

[...]
Ga er maar niet vanuit dat het console of versie specifiek is. Ik heb een SSD in mijn pro zitten en bekabeld 500mbit. Ook ik heb last van gestotter.

Het enige verschil is denk ik dat jouw draw distance iets minder is en wat meer pop in.

Zou netwerk het probleem zijn dan krijg je denk ik meer last van rubber banding.

mijn gok is dat de servercapaciteit aan hun kant een beetje achter blijft af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Gestotter als in lage frame rate?
Gebeurd bij mij echt als er veel op mijn beeld gebeurd, dus niet in gebouwen waar ik minder zie.
Is dat bij jou ook zo?

Denk je dus dat IW / RS gaandeweg dit probleem kunnen/gaan oplossen?
Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Ga er maar niet vanuit dat het console of versie specifiek is. Ik heb een SSD in mijn pro zitten en bekabeld 500mbit. Ook ik heb last van gestotter.

Het enige verschil is denk ik dat jouw draw distance iets minder is en wat meer pop in.

Zou netwerk het probleem zijn dan krijg je denk ik meer last van rubber banding.

mijn gok is dat de servercapaciteit aan hun kant een beetje achter blijft af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:36:
Gestotter als in lage frame rate?
Gebeurd bij mij echt als er veel op mijn beeld gebeurd, dus niet in gebouwen waar ik minder zie.
Is dat bij jou ook zo?

Denk je dus dat IW / RS gaandeweg dit probleem kunnen/gaan oplossen?

[...]
Ah zo... Als er ineens veel gebeurt op je scherm en hij gaat dan in frames omlaag dan heb je denk ik wel te maken met de beperkingen van een console en ik denk met name de interne HDD. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.

De stotteringen waar ik het over heb zie ik al in het menu tijdens matchmaking. In de game niet noemenswaardig. Dus dat zie ik ze wel oplossen.

Excuus! Begreep je verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Misschien komt dit beetje wanhopig over maar speel met enige regelmaat Warzone in een squad alleen is de samenwerking nogal stroef.

En om te kunnen winnen..... 😬😜

Daarom deze oproep, kan iemand mij toevoegen of inviten die ook op de Playstation (cross-play disabeld) speelt?

Mijn online id is RedrumNL

Alvast bedankt 🤗

Ik zie dat er een ps4 regiment is? Kan ik daar toegevoegd worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Niek-panna op 13-03-2020 10:50 ]

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Thanks.
Ik zit al rond te kijken (ben echt niet bekend met dit alles 8)7 ) maar is dit te herstellen/vervangen?
Weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik heb letterlijk geen 1 game op mijn PS4 behalve COD.
Aan te volle opslag ligt het dus niet, of sla ik hier de spijker volledig mis?
Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:39:
[...]

Ah zo... Als er ineens veel gebeurt op je scherm en hij gaat dan in frames omlaag dan heb je denk ik wel te maken met de beperkingen van een console en ik denk met name de interne HDD. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.

De stotteringen waar ik het over heb zie ik al in het menu tijdens matchmaking. In de game niet noemenswaardig. Dus dat zie ik ze wel oplossen.

Excuus! Begreep je verkeerd.
Pagina: 1 ... 60 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.