uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:30:
[...]
Ik denk dat de fun in PUBG soms ook komt doordat zaken ook wat onvoorspelbaarder zijn? Een CoD is eigenlijk nooit echt onvoorspelbaar, want daar zitten gewoon te veel mensen op, om juist alles te finetunen.
Zelf gisteren een paar potjes als lone wolf gespeeld. Ik begrijp de charme van een Battle Royale nog niet heel erg. Ik heb zelf 5 minuten in het open gelopen op zoek naar tegenstanders... Uiteindelijk een squad van 3 tegengekomen en er 2 van de 3 om gelegd, maarjah, dat is niet 3 van de 3

.
Ik snap dat als je met een squad speelt het best wel leuk kan zijn, maar dat zijn bijna alle games.

Ik zal het dan ook niet veel spelen gok ik.
't is natuurlijk een beetje te verwachten dat als je een no-fill doet het lastig is om te winnen van (goed ingespeelde) teams. Met het vinden van tegenstanders hebben wij eigenlijk geen moeite, gewoon even op een hotspot droppen (Military Base bijv. is altijd wel volop actie) .
Voor mij persoonlijk vind ik het feit dat het wat meer arcade is dan een PuBG al dat het wat minder spannend is, dat had ik met BlackOut ook al, maar misschien is het ook dat de gameplay van CoD mij meer ligt en ik sowieso wel een CoD fan ben..
Ik vraag me wel af of de map i.c.m met spelers aantal voor solo ook geschikt is, Ik vond BO wel goed te doen solo, geldt ook voor PuBG maar hier nog geen gevoel bij. Op dit moment is voor ons (mijn std. squad) het grootste probleem de 3-man squad ipv 4-man. Moeten we dus duo's maken met een fill of iemand als fill in een ander squad. (bij deze; ik speel op Xbox, met headset, speel eigenlijk elke avond wel 'ff' ik zeg niet dat ik ook goed ben ;-), stuur maar een invite als iemand nog een fill nodig is, gamertag is gewoon m'n username)