Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:05:
[...]

Bij een normale uav zie je toch alleen om de zoveel tijd een stipje van de locatie waar de persoon op dat moment was? Dat zie ik tenminste. Bij een advanced uav zie je constant de locatie van de vijand en welke kant ze op gaan/kijken.

edit: Denk dat het pijltje wat jij bedoelt de hoogte is waar ze op zitten. Geen pijltje is gelijke hoogte, omhoog is (meerdere) verdieping(en) hoger en pijltje naar beneden is (meerdere) verdieping(en) lager. Dat zegt dus niks over welke kant ze op kijken.
Zo heb ik er nog niet naar gekeken, merkte het wel met bijvoorbeeld buy stations. Slim van jou :o
Maar ik heb eerlijk gezegd genoeg aan om de zoveel tellen een stipje. En dat voor 3 uav lengtes lang dan een advanced uav. Maar dat is natuurlijk voor mij persoonlijk. Maar ik zie ook wel eens pijtles naar bijvoorbeeld rechts/links of rechtsboven/linksboven. Maar goed dat zal allemaal wel een reden hebben tho.. Dat zal ik nog even verder uit moeten zoeken hoe dat precies werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:46:
Thanks.
Ik zit al rond te kijken (ben echt niet bekend met dit alles 8)7 ) maar is dit te herstellen/vervangen?
Weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik heb letterlijk geen 1 game op mijn PS4 behalve COD.
Aan te volle opslag ligt het dus niet, of sla ik hier de spijker volledig mis?

[...]
Heb je de mogelijkheid om een opname te maken en te delen?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:41
Niek-panna schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:44:
Misschien komt dit beetje wanhopig over maar speel met enige regelmaat Warzone in een squad alleen is de samenwerking nogal stroef.

En om te kunnen winnen..... 😬😜

Daarom deze oproep, kan iemand mij toevoegen of inviten die ook op de Playstation (cross-play disabeld) speelt?

Mijn online id is RedrumNL

Alvast bedankt 🤗
Je hebt een invite

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

[...]
Haha ja een beetje wel. Een harde schijf die nooit gefragmenteerd wordt en waar veel data op staat wordt trager maar in jouw geval is dat het niet.

De PS4 heeft een sata300 bus en een harde schijf die 150 kan verwerken. Ik denk dat als je er een ssd in zet en hij de volle 300 kan gebruiken je wel wat performancewinst mag verwachten.

Maar hier zijn de meningen over verdeeld dus ren niet gelijk naar de winkel om mijn advies op te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06-2021
Van de frame rate tijdens Warzone bedoel je?
Geen capture video, wel van telefoon, maar als dat geen probleem is dan zal ik dat zsm (na werk etc.) doen.
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:49:
[...]

Heb je de mogelijkheid om een opname te maken en te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:50:
Van de frame rate tijdens Warzone bedoel je?
Geen capture video, wel van telefoon, maar als dat geen probleem is dan zal ik dat zsm (na werk etc.) doen.

[...]
Wat info...

https://www.ps4storage.com/will-an-ssd-make-my-ps4-faster/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whoojaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-07-2024
Speel graag mee op de ps4! Stuur beide invite ;)

PSN: whoojaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Zou dus wel de moeite waard kunnen zijn..
Aan de CPU / GPU kan het niet liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:54:
Zou dus wel de moeite waard kunnen zijn..
Aan de CPU / GPU kan het niet liggen?

[...]
Kan maar net als bij een PC kun je met een SSD goede winst behalen. HDD is vaak een bottleneck.

Dit is een sessie van mij van gisteren waar je wellicht wat kunt vergelijken.

En vanaf minuut 44 zie je hoe we de winst binnen slepen :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-09 16:11
Iemand die mij kan uitnodigen voor de Regiment?
Warzone met randoms is best lastig..

Battle.net Stokje#2466
Activision Stokje#6848452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Vraagje, hoe selecteer je een UAV of iets dergelijks op de ps4 als je die gekocht hebt? Krijg het in het heetst van de strijd niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Check op 04:02 , als je naar links draait.
Dáár heb ik last van, en dan vaker. Jij niet vaker zo te zien.

[quote]Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoojaa
Ananas_NL schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:58:
Vraagje, hoe selecteer je een UAV of iets dergelijks op de ps4 als je die gekocht hebt? Krijg het in het heetst van de strijd niet voor elkaar...
Volgens mij is dat net anders als de multiplayer van mw. Pijltje naar rechts default dacht ik. Wanneer je een killstreak hebt is kort inhouden genoeg. Met meerdere killstreaks actief houd je het pijltje ingedrukt en selecteer je met je joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Thanks.
Ik zit al rond te kijken (ben echt niet bekend met dit alles 8)7 ) maar is dit te herstellen/vervangen?
Weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik heb letterlijk geen 1 game op mijn PS4 behalve COD.

[...]
Vrienden gisteren die een 1e playstation hebben hebben/hadden ook geen problemen. Eergisteren echter had ik en ook mijn vrienden problemen. Denk dat het eigenlijk wel aan de server ligt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

whoojaa schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:12:
[...]

Volgens mij is dat net anders als de multiplayer van mw. Pijltje naar rechts default dacht ik. Wanneer je een killstreak hebt is kort inhouden genoeg. Met meerdere killstreaks actief houd je het pijltje ingedrukt en selecteer je met je joystick.
De ene keer is het bij mij pijltje naar rechts en de andere keer is het L1+R1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoojaa
Oxigeon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:27:
[...]

De ene keer is het bij mij pijltje naar rechts en de andere keer is het L1+R1
L1+R1 is je field upgrade, die unlockt na een bepaalde tijd of score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Ja dan krijg ik dus zo'n spray menu. Heb voor de rest niks veranderd vandaar de vraag. Maar misschien is het kort inhouden inderdaad.
whoojaa schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:12:
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door Ananas_NL op 13-03-2020 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Wat is het voordeel van de regiment? Kan ik mensen daaruit uitnodigen voor een potje warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Al 35 games erop zitten en 3 wins! Ik hoop dat Warzone groter uitgepakt gaat worden met evt een ranksysteem. Het blijft leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Smit260 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:43:
Al 35 games erop zitten en 3 wins! Ik hoop dat Warzone groter uitgepakt gaat worden met evt een ranksysteem. Het blijft leuk!
Hier een pot of 15 erin zitten en 2 wins. Ranksysteem heb je toch eigenlijk al?

De BP loopt op en je gewone rank loopt op. Zou mooi zijn als je ergens je aantal wins en kills tentoon zou kunnen stellen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Oxigeon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:44:
[...]

Zou mooi zijn als je ergens je aantal wins en kills tentoon zou kunnen stellen ingame.
In de app kan je wel al je aantal top 25, 10, 5 en wins zien dus zal wel komen als het niet al ergens verstopt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:49:
[...]

In de app kan je wel al je aantal top 25, 10, 5 en wins zien dus zal wel komen als het niet al ergens verstopt zit.
Ik zie de wins niet staan, top 25, 10 en 5 wel. Maar inderdaad het zal dan ook wel ergens in de game zelf verstopt zitten in barracks ofzo. Even zoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:53:
[...]

Ik zie de wins niet staan, top 25, 10 en 5 wel. Maar inderdaad het zal dan ook wel ergens in de game zelf verstopt zitten in barracks ofzo. Even zoeken :)
Staat heel sneaky boven in, was ook even aan het zoeken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Gister bij het derde potje mijn eerste win in Warzone 8)

Ik moet zeggen dat ik de game modus wel erg leuk vind. Het kan wel erg druk zijn tijdens het droppen op de map. Maarja, dat heb je nou eenmaal met 150 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MONKEAY
  • Laatst online: 15-01-2022
Na gisteren ook hooked en er ook achter dat met bekende veel leuker is dan randoms. Zou graag regiment joinen en samen spelen met mensen van hier.

Speel op pc, Activision naam is MONKEAY, maar vind nergens deze naam met code er achter die ik sommige hier zie melden? Na even zoeken, waar vind ik deze? Ben nu gewoon benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Zou de Kingston A400, 240 GB SSD genoeg zijn?
Kenny_026 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Kan maar net als bij een PC kun je met een SSD goede winst behalen. HDD is vaak een bottleneck.

[YouTube: Live PS4-uitzending van Kenny__026]

Dit is een sessie van mij van gisteren waar je wellicht wat kunt vergelijken.

En vanaf minuut 44 zie je hoe we de winst binnen slepen :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:28:
Zou de Kingston A400, 240 GB SSD genoeg zijn?

[...]
Dat is misschien wel wat krapjes bij een game die al 160gb (totale game) is. Zeker als je ook nog andere games er op hebt staan. Dan zou ik eerder voor een 500gb variant gaan.

Of zijn jullie het daar niet mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Deze dan ? Kingston A400, 480 GB SSD
Brubs schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:34:
[...]

Dat is misschien wel wat krapjes bij een game die al 160gb (totale game) is. Zeker als je ook nog andere games er op hebt staan. Dan zou ik eerder voor een 500gb variant gaan.

Of zijn jullie het daar niet mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:36:

[...]
Ik weet eerlijk gezegd niet welke SSD goed is voor PS4, daar zouden de mede gebruikers zoals wellicht @Kenny_026 of andere gebruiker je denk ik beter mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SanderSPT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:36:

[...]
Wat ruimte betreft wel maar nogmaals, ik wil geen garanties afgeven dat het allemaal beter zal gaan.

Anderzijds kun je ook stellen dat storage nooit weggegooid geld is. Kan altijd nog naar een pc/laptop ;)

Ik ben overigens zelf voor de QVO lijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 22:45
Heeft iemand nog een Discord actieve Warzone spelers? Liefst Nederlanders die gewoon af en toe een potje spelen. Mijn 'vriendenclubje' laten het afweten.

Ik ben absoluut niet goed, dus verwacht dat iig niet... 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 20-09 21:20
Ik ga me er vanavond ook is aan wagen. Nog weinig tijd gehad om te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:39
AlxRoelofs schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:59:
Heeft iemand nog een Discord actieve Warzone spelers? Liefst Nederlanders die gewoon af en toe een potje spelen.
Als ik MW speel switch ik meestal naar het MW Discord voicekanaal van Tweakers. Feel free om me daar een keertje aan te spreken!

Edit: krijg nu bij het opstarten van Blizzard Battle.net "Blizzard Agent went to sleep. Attempting to wake it up."

[ Voor 14% gewijzigd door HappyPinguin op 13-03-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
HappyPinguin schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:08:
[...]

Als ik MW speel switch ik meestal naar het MW Discord voicekanaal van Tweakers. Feel free om me daar een keertje aan te spreken!

Edit: krijg nu bij het opstarten van Blizzard Battle.net "Blizzard Agent went to sleep. Attempting to wake it up."
Hier heb ik al 2 uur last van, ze zijn er mee bezig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrXbOBa2k6I902uXYXn0oQCe0N8=/f/image/YaZko1oa72R0meunHYdnW7Kk.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Brubs schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:39:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet welke SSD goed is voor PS4, daar zouden de mede gebruikers zoals wellicht @Kenny_026 of andere gebruiker je denk ik beter mee kunnen helpen.
Maakt allemaal niet zo gek veel uit, de bottleneck is eerder de Playstation zelf dan een huidige SSD.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

stolkemans schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Hier heb ik al 2 uur last van, ze zijn er mee bezig.
[Afbeelding]
Het is gefixed (voor mij igg...).

1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:39
ragged schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Het is gefixed (voor mij igg...).
Yes, ik kan ook weer spelen, top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, net de laatste uitnodigingen gestuurd. Mocht je geen invite hebben pm me dan.

Iemand een idee hoe we gemakkelijker kunnen communiceren? Vind de regiment nogal onduidelijk wie er nu net online is en wie eventueel zin heeft om samen te spelen in gewone multiplayer of warzone..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Als er nog ruimte in een regiment is;

Battlenet : shryke#2624
COD : shryke#2544299

Uiteraard in bezit van mic.

Samen is leuker dan alleen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47
Is regiment weer iets anders dan squads?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo eindelijk ook een win erop zitten.

Eerste pot van de avond al tweede, maatje was al down en zegt nog “hè het is jij tegen een Squad van drie”, ik had mijn eigen P90 uit een drop maar drie gasten met armor lukte niet met een magazijn. Ik moest na de tweede herladen en we werden tweede.

Was er helemaal ziek van 8)7

“Toch nog even een potje”. Zelfde maatje maar nu een random erbij, laatste ring, drie tegen drie, alle twee mijn team leden uiteindelijk down en ik ging weer tegen een Squad van drie, wederom met mijn eigen P90 maar gelukkig was bij de tegenstanders de Armor op dus haalde ik het nu wel met een magazijn oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-03-2020 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

zijn er nog mensen met een Mic die willen spelen ?
Ehmbian#2688

1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben ik de enige die een beetje gek wordt van het voordeel dat console spelers hebben met hun aim assist in Warzone? Je ziet echt de meest idiote kills waarbij de aim een beetje in de buurt van de torso komt en prompt lekker automatisch gaat tracken en snappen naar targets. In de kleine maps voor normale games ben ik van mening dat crossplay redelijk gebalanceerd is en merk je niet al te veel van aim assist, maar met de grotere map en langere afstanden binnen Warzone is het wel degelijk een enorm voordeel IMHO. En crossplay kan vziw niet uit voor Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Propane schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 04:42:
Ben ik de enige die een beetje gek wordt van het voordeel dat console spelers hebben met hun aim assist in Warzone? Je ziet echt de meest idiote kills waarbij de aim een beetje in de buurt van de torso komt en prompt lekker automatisch gaat tracken en snappen naar targets. In de kleine maps voor normale games ben ik van mening dat crossplay redelijk gebalanceerd is en merk je niet al te veel van aim assist, maar met de grotere map en langere afstanden binnen Warzone is het wel degelijk een enorm voordeel IMHO. En crossplay kan vziw niet uit voor Warzone.
Op de console krijg je een prompt met de vraag of je crossplay aan witl zetten (indien je hem in de setting uit hebt gezet) als je langer dan x secondes aan het wachten bent in een lobby. Ik kies altijd nee en kom gewoon in een game.

Geen idee of dit op de pc ook het geval is, op de console vind je het in ieder geval bij settings > account.

PC heeft natuurlijk ook tal van voordelen, los van de snelheid van de muis heb je, drawing distance, refresh rate, uitschakelen van bepaalde textures wellicht. Misschien dat dit op de grotere maps minder in balans is, de aim assist is vrij sterk.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zoek nog wat Tweakers om casual mee te knallen in Warzone! Voel je vrij om me toe te voegen aan je Friends :)

Battlenet: eMKa#2629

[ Voor 48% gewijzigd door eMKa op 17-03-2020 10:40 ]

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar de battlepass gekocht. Wel handig, want dan heb ik weer wat om vrij te spelen. En met de punten die je toch wel vrijspeelt is het maar een eenmalige aanschaf.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:58:
Iedereen is toegevoegd die erbij wou. Laat even weten als het niet lukt.

Als er nog mensen bij willen laat maar weten, er is plek voor 250 man. Gelieve wel te melden op welke console je speelt(heb ik nodig voor mensen toe te voegen)

[...]

Kreeg geen bevestiging dat ik naar jouw 1 gestuurd had, is je naam juist( hoofdletter gevoelig)
PS4, username JordyEHV. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

@exactor it en ik hebben gisteren geowned op shipment tegen een groep van bijna alleen maar pc spelers. :P Verbaasde ons wel een beetje, want de voordelen van muis en toetsenbord zagen we in de kill cams wel degelijk. Maarja, positioning is soms belangrijker :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36
Wordt de Warzone map nog een keer vernieuwd in de toekomst? Of blijft dit altijd Verdansk.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2020 10:04 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
Crossplay kan wel uit. Tenminste op console. Als ik het uitzet in de instellingen, en ik speel warzone, krijg je enkel een melding dat je met crossplay vollere matches kunt spelen, maar die kan je weg drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
xoniq schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:06:
[...]

Crossplay kan wel uit. Tenminste op console. Als ik het uitzet in de instellingen, en ik speel warzone, krijg je enkel een melding dat je met crossplay vollere matches kunt spelen, maar die kan je weg drukken.
Nou, niet op de PC:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ipcl2a9.png

Kun je niet weg drukken en dan alsnog doorgaan. Dus console spelers krijgen wel de mogelijkheid niet tegen keyboard & mouse PC spelers te spelen, maar PC spelers krijgen niet de mogelijkheid om NIET tegen aim assist spelers te spelen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het loopt vrij belabberd op mijn xbox one x. Moet zeggen dat het verder wel lekker speelt als de framerate goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gebalanceerde cross-play in de normale modus? Dat moet je mijn PlayStation dan nog even vertellen want dat is het hier verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Is de Battle Royal training tegen bots, of tegen echte mensen ?
Ik heb net alleen die training gedaan en werd meteen eerste met iets van 14 kills.

Kan je nog ergens terugzien hoe je de training gedaan hebt qua kills ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:34
Ik heb artifacts in de game met de nieuwe nvidia- driver 442.59.

Op sommige momenten bij containers of muren het ik een soort van witte flitsen, hebben jullie hier ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DRaD schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 07:33:
[...]

Op de console krijg je een prompt met de vraag of je crossplay aan witl zetten (indien je hem in de setting uit hebt gezet) als je langer dan x secondes aan het wachten bent in een lobby. Ik kies altijd nee en kom gewoon in een game.
Als ik nee doe gaat hij laden en kom ik in een game.
Alleen gisteren zat daar een PC Random bij.

Dus je speelt wel crossplatform alleen de functie staat uit voor de normale multiplayer. Althans dat vermoed ik.

Het is ook niet voor niets bekend gemaakt dat alle potten warzone crossplay zijn.
So_Surreal schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:50:
Is de Battle Royal training tegen bots, of tegen echte mensen ?
PvP geen bots. edit: Ooh training. Verkeerd gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Donstil schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:57:
[...]

Als ik nee doe gaat hij laden en kom ik in een game.
Alleen gisteren zat daar een PC Random bij.

Dus je speelt wel crossplatform alleen de functie staat uit voor de normale multiplayer. Althans dat vermoed ik.

Het is ook niet voor niets bekend gemaakt dat alle potten warzone crossplay zijn.

[...]

PvP geen bots.
Hmm dan is het wel bizar dat ik zoveel kills gemaakt heb :o ben wel benieuwd of ik nog terug kan zien hoe veel het er waren.
Je krijgt op het einde alleen te zien dat je 1st bent geworden, maar verder geen informatie.

Er keken ook iets van 14 personen met me mee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:58
Je kan het aantal kills gewoon terug zien, staat trouwens ook allemaal in je CoD app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30

Kek

3flix

Hah, ik heb net op de domste manier een warzone potje gewonnen..

Om watvoor reden ook kreeg ik geen squadmates en was ik dus in mn eentje. Dus ik dacht ik ga wat rondvliegen in een heli.. gedropt op een rustige plek en direct in de heli gesprongen.

Na wat rondvliegen ergens binnen de cirkel geland en wachtend tot deze kleiner werd kwam er iemand met een chute naar beneden vliegen en die kon ik met m'n pistol neer schieten. Uiteindelijk nog met de heli in het midden van de laatste cirkel gevlogen totdat deze echt klein werd en er nog maar 1 ander iemand over was.. toen naar beneden gechute en neer gehaald met m'n pistol :P die gast moet zich wel lullig voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 19:33
Mensen hier die willen teamen in battle royale? Als ik alleen speel krijg ik nooit squadmembers die snappen dat je moet samen spelen om een kans te maken... Voeg me maar toe: ActivisionID: Crowntjens & battlenet: Crowntjens#2337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30

Kek

3flix

is er trouwens een discord waar iedereen op zit? mis dat wel een beetje...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 19:33
Jup, er is een tweakers discord:

https://discord.gg/37kARe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wij pakken zojuist effe een back to back 😊💪🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig ook maar effe gejoined.

Misschien een idee om in de beginpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:41:
Toch maar de battlepass gekocht. Wel handig, want dan heb ik weer wat om vrij te spelen. En met de punten die je toch wel vrijspeelt is het maar een eenmalige aanschaf.
Welke tier moet je minimaal zijn om die battle pass volledig terug te verdienen? Ik geloof dat ik nu tier 14 ben. Maar een BP is nog maar 27 dagen geldig. Voor mij loont het zich nog niet denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:54:
[...]

Welke tier moet je minimaal zijn om die battle pass volledig terug te verdienen? Ik geloof dat ik nu tier 14 ben. Maar een BP is nog maar 27 dagen geldig. Voor mij loont het zich nog niet denk ik.
Na level 74 heb je tien keer 100 punten (waaronder een aantal die je sowieso krijgt) binnengehaald. Alles bij elkaar speel je in dit seizoen 1300 punten vrij. Ik had er nog 500 van het vorige seizoen maar heb gewoon voor een tientje punten gekocht. Dan krijg je er 1100.

Op dit moment ben ik lvl 88 en heb in totaal nog (na de pass gekocht te hebben) 1500 punten over. Die spaar ik lekker op tot het volgende seizoen. En wat ik overhou haal ik misschien een pack van oid. Ik koop toch elk jaar weer de nieuwe CoD en voor zover ik weet zijn die punten ook niet overdraagbaar, dus moet ik ze op een gegeven moment wel opmaken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Wtf onze party doet het niet. Geen geluid niks op ps4. Iemand anders dit ook?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:05
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:58:
Iedereen is toegevoegd die erbij wou. Laat even weten als het niet lukt.

Als er nog mensen bij willen laat maar weten, er is plek voor 250 man. Gelieve wel te melden op welke console je speelt(heb ik nodig voor mensen toe te voegen)

[...]

Kreeg geen bevestiging dat ik naar jouw 1 gestuurd had, is je naam juist( hoofdletter gevoelig)
PS4
Wed-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wanneer er nog plek is in een ps4 regiment hou ik me graag aanbevolen. Mijn naam: Oxigeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mensen nog actief in Warzone?

Deurstopper#2699

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SjoerdGTI
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 22:29
Ik zoek ook nog mensen die wel echt samen willen werken in Warzone!!

Add me: CUEBALLNL#4484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 19:31:
[...]

Na level 74 heb je tien keer 100 punten (waaronder een aantal die je sowieso krijgt) binnengehaald. Alles bij elkaar speel je in dit seizoen 1300 punten vrij. Ik had er nog 500 van het vorige seizoen maar heb gewoon voor een tientje punten gekocht. Dan krijg je er 1100.

Op dit moment ben ik lvl 88 en heb in totaal nog (na de pass gekocht te hebben) 1500 punten over. Die spaar ik lekker op tot het volgende seizoen. En wat ik overhou haal ik misschien een pack van oid. Ik koop toch elk jaar weer de nieuwe CoD en voor zover ik weet zijn die punten ook niet overdraagbaar, dus moet ik ze op een gegeven moment wel opmaken.
Volgens mij zijn de punten wel overdraagbaar. Het zijn volgens mij soort van COD points die je bijv ook in bo4 kan gebruiken, als ik mij niet vergis. Vriend van me had namelijk nog punten van bo4 en die had ineens in deze cod ook nog punten open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Volgens mij zijn de punten wel overdraagbaar. Het zijn volgens mij soort van COD points die je bijv ook in bo4 kan gebruiken, als ik mij niet vergis. Vriend van me had namelijk nog punten van bo4 en die had ineens in deze cod ook nog punten open staan.
Hmm, da's gek, want ik dacht dat ik van eerdere CoDs ook nog punten had. Maar misschien is het te lang geleden, want ik kan het me herinneren dat het ging om Blops 3 punten.

In mijn CoD account zie ik er ook niks meer van terug, behalve dat ik momenteel nog 1600 punten over heb. Maar dat is alleen van MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
Ben Warzone aan het downloaden.... Dacht 20 GB... Is het 99 GB... !

Geeft aan iets van 5 uur downloaden... De tering... Dacht ff te kunnen spelen nu...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Sleehond schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:17:
Ben Warzone aan het downloaden.... Dacht 20 GB... Is het 99 GB... !

Geeft aan iets van 5 uur downloaden... De tering... Dacht ff te kunnen spelen nu...
Als je cod al had is het 20, zo niet is het 80-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Brubs schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:29:
[...]

Als je cod al had is het 20, zo niet is het 80-100.
Blegh, duurt wel ff nog zeg. Zegt al wel dat ik de game kan starten. Eens kijken zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:47:
[...]

Blegh, duurt wel ff nog zeg. Zegt al wel dat ik de game kan starten. Eens kijken zo.
En als hij binnen is ben je er nog niet... Dan moet je de 'shaders' nog downloaden.. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Deurstopper schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:51:
[...]

En als hij binnen is ben je er nog niet... Dan moet je de 'shaders' nog downloaden.. |:(
Meh, nog "ff" 3 uur wachten dan nog helaas. Nog 50 GB te gaan. Dacht ff uurtje downloaden en dan lekker gamen.... _O-

Benieuwd hoe dit gaat bevallen. Apex bevalt me goed, Fortnite heel kort gedaan maar vond het toch wat kinderachtig ofzo. Apex sprak me meer aan qua beleving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:02:
[...]

Meh, nog "ff" 3 uur wachten dan nog helaas. Nog 50 GB te gaan. Dacht ff uurtje downloaden en dan lekker gamen.... _O-

Benieuwd hoe dit gaat bevallen. Apex bevalt me goed, Fortnite heel kort gedaan maar vond het toch wat kinderachtig ofzo. Apex sprak me meer aan qua beleving.
Hier hetzelfde, fortnite kinderachtig en Apex was leuk echter niet veel gespeeld. Warzone is lekker simpel. Enkel die beplating op je borst en gaan. Geen gedoe met vesten en helmen van verschillende levels. Geweren zijn ook allemaal lekker herkenbaar en samenspel is erg belangrijk, want alleen kom je er gewoon niet. Het respawn systeem is ook leuk met die 1v1.
Daarna ook nog de mogelijkheid om door je teammaten teruggekocht te kunnen worden is erg vernieuwend. Cash is hier dus belangrijk, ook voor killstreaks etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brubs
Net een win met 17 kills gehad, kreeg match xp van 36500 :O

Eindelijk wordt mijn aggressive playstyle beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:02:
[...]

Ondertussen Netflix dan maar uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens mij had ik net een bug. Kon met Plunder geen cash droppen bij een Cash Drop Balloon.
Je moet dan op X drukken om je geld te storten, maar er gebeurde maar niets.. Iemand anders ook last van gehad?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo!
  • Laatst online: 19:02
Na jaren terug bij COD en vind het echt een heerlijk spel. Jammer genoeg zijn mijn vrienden nog niet helemaal over maar speel liever samen. Als iemand hier wil samenspelen voeg me toe: Activision: hugo#5831139

[ Voor 10% gewijzigd door Hugo! op 15-03-2020 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:10
Voeg me ook maar toe op deze regiment van tweakers. Activision id is
Woolverine1979#6272124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rivanov schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:20:
Volgens mij had ik net een bug. Kon met Plunder geen cash droppen bij een Cash Drop Balloon.
Je moet dan op X drukken om je geld te storten, maar er gebeurde maar niets.. Iemand anders ook last van gehad?
Volgens mij moet je dan X inhouden, of in ieder geval de knop om te depositen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brubs schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:11:
[...]

Volgens mij moet je dan X inhouden, of in ieder geval de knop om te depositen.
Ingedrukt houden inderdaad. En de balon is met $150k al vol. Daar kwam ik gisteren ineens achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 12:54
Zou ik kunnen worden toegevoegd aan het Tweakers regiment?
GT; Achilles the 1
Activision id: barken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PC speler hier.. zijn er hier meer die hun friendlist in Warzone niet zien? Als ik op F1 druk ga ik netjes naar 'Social' maar verder niemand te bekennen. Terwijl er op mn battle.net wel vrienden actief zijn in MW..
Moet ik nog iets aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
Kan het kloppen dat je automatisch in een squad gedrukt wordt? Ik ben al 4x geleaved en zit zo weer in een nieuwe..
Daar heb je ook helemaal niets aan als je warzone speelt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:25
Met wat vrienden regel je toch je eigen squad.
Party request en knallen maar.

[ Voor 25% gewijzigd door internaut op 15-03-2020 17:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer Activision Warzone aan banden legt. Een groep van 150 man kan eigenlijk niet meer in deze tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:17:
[...]

Ingedrukt houden inderdaad. En de balon is met $150k al vol. Daar kwam ik gisteren ineens achter.
Ahh, dan lag het misschien daar aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 maart 2020 @ 18:44:
Ben benieuwd wanneer Activision Warzone aan banden legt. Een groep van 150 man kan eigenlijk niet meer in deze tijd :+
Enige skin die nog beschikbaar zal zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNo8GF63h3oS2myRkxzNoEi1Adc=/f/image/GZDA0fLxt5HsU9PJ1VKaf2mk.png

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
Ik bedoel in de call of duty app, daar wordt je automatisch in een squad gedrukt voor de weekly tdm kills.
internaut schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:08:
Met wat vrienden regel je toch je eigen squad.
Party request en knallen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Regiments invites zijn weer verstuurt, welkom allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
Heb hem vandaag ook maar eens gedownload. Eens kijken of het bevalt. Bij Fortnite kreeg ik het bouwen niet onder de knie en vond dat meer minecraft. En Apex heb ik niet zo veel gespeeld. Activision: Mikoe#1233871 Blizzard: Mikoe#2819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:53
Speel graag Warzone met mede NLers/Tweakers
Activision ID: hard_style94#7932377
PS4 met mic.

en invite voor een vd Tweakers Regiments is meer dan welkom :)

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:10
Chelseamarre123 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:48:
Regiments invites zijn weer verstuurt, welkom allemaal.
Heb niets gehad ofwel heb ik erover gekeken
Pagina: 1 ... 61 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.