Zo heb ik er nog niet naar gekeken, merkte het wel met bijvoorbeeld buy stations. Slim van jouRappa1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:05:
[...]
Bij een normale uav zie je toch alleen om de zoveel tijd een stipje van de locatie waar de persoon op dat moment was? Dat zie ik tenminste. Bij een advanced uav zie je constant de locatie van de vijand en welke kant ze op gaan/kijken.
edit: Denk dat het pijltje wat jij bedoelt de hoogte is waar ze op zitten. Geen pijltje is gelijke hoogte, omhoog is (meerdere) verdieping(en) hoger en pijltje naar beneden is (meerdere) verdieping(en) lager. Dat zegt dus niks over welke kant ze op kijken.
Maar ik heb eerlijk gezegd genoeg aan om de zoveel tellen een stipje. En dat voor 3 uav lengtes lang dan een advanced uav. Maar dat is natuurlijk voor mij persoonlijk. Maar ik zie ook wel eens pijtles naar bijvoorbeeld rechts/links of rechtsboven/linksboven. Maar goed dat zal allemaal wel een reden hebben tho.. Dat zal ik nog even verder uit moeten zoeken hoe dat precies werkt