Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb regelmatig dat mijn level weer op 1 staat. Meer mensen daar last van? Komt meestal na een paar potjes wel terug maar is toch elke keer weer spannend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
Voor het regiment en als mensen mij willen adden ook welkom, speel warzone op het moment zoals de meeste denk ik ;).
De 1e win wel binnen maar erg lastig met randoms.

Phyt#2898 Battle.net (PC)
Phyt#1755335 Activitision.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:55
Nou iedereen, ik ben klaar met mijn "wat wil ik halen in cod dit seizoen" lijst.

Ik heb zou juist damascus bemachtigd!

Zo als ze in south park ooit zeiden,

Now we can play the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-09 10:10
Als ik bij regiments kijk. Dan zit ik geen enkel regiment op ps4. Maar als ik r3 deuk dan kan ik een regiment leaven maar dat lukt niet. Kan ook geen regiment createn en vroeger wel. Weet iemand het probleem hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Chelseamarre123 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:48:
Regiments invites zijn weer verstuurt, welkom allemaal.
Ik heb niets (JordyEHV), kun je mij nog eens toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

Als iemand af en toe een pot warzone/plunder samen wil spelen (met mic, zit zelf op ps4):
Activision ID: Harm#3349500

Zou ook graag worden toegevoegd aan het regiment

[ Voor 24% gewijzigd door HDimac op 15-03-2020 23:17 ]

Gebukt is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Ik wil ook graag in een actieve regiment. (PS4)

Oulewappeur#6478892
Ou-le-wappeur_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-09 10:10
Nog iemand problemen met create or joining an regiment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
er was weer niet tegenop te boksen bij Tweakers NL
nummer
1. 7943 kills
2. 5319 kills
3. 4809 Kills (wij dus)

ch1mera2: 801 kills
renzo 685 kills
Stolkie 615 kills
dutchone 602 kills
biertje 482 kills
vndk 385 kills
gad 373 kills
chelseamarrel 232 kills
crimby 190 kills
brubaba 124 kills
evilbig 76 kills
buzec 62 kills
mrsmit 61 kills
xoniq 50 kills
titaan 39 kills
zeusonyour6 32 kills
p33r198 0 kills
dirtyrolo 0 kills
buizerd_NL 0 kills
Ubr 0 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchone schreef op zondag 15 maart 2020 @ 21:59:
Nou iedereen, ik ben klaar met mijn "wat wil ik halen in cod dit seizoen" lijst.

Gefeliciteerd! Je bent denk ik één van de eersten die dat is gelukt en zeker de eerste hier, vermoed ik.

En nu, alle dots per scope vrijspelen? :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Gisteren wat Warzone gespeeld... Maar damn I suck... Vind het lastig spelen. Wordt continue neergemaaid vanuit hoeken dat ik het niet door heb. En zelf killen is ook nog weinig gelukt. Zal wel even kwestie van wennen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Vrijdag schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:43:
[...]

Gefeliciteerd! Je bent denk ik één van de eersten die dat is gelukt en zeker de eerste hier, vermoed ik.

En nu, alle dots per scope vrijspelen? :9
Die scopes was ik helemaal vergeten, en ik vroeg mij al af wat nu...

Uhhhh misschien! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50
Ik word helemaal gek van Warzone! vind het echt super dik maar ben nu 3x 2e geworden. Ik froze elke keer bij de laatste squad. 1 keer ging wel vet goed toen zag ik 2 mensen bij elkaar en kon geen 3e zien dus dacht dat ze met ze 2e waren.

Ik snipe ze beide komt de 3e van linksachter me >_< weer verloren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Warzone dit weekend geïnstalleerd en effe gespeeld. Wel lastig als je al jaren geen serieuze Shooter heb gespeeld. Helpt ook niet meer dat ik totaal niet wist hoe alles werkte in het spel.

Met de battle royale modus begonnen maar vaak genoeg al dood voordat ik überhaupt een wapen kon vinden. Daarna meer naar de buitenrand gedropt zodat ik meer tijd had om wat te zoeken en daarna pas meer naar de actie gegaan.
Dat ging al iets beter. Maar merk wel dat ik op het moment niet meer zo snel ben. Blijf moeite hebben om mensen neer te knallen.

Ook nog die andere modus geprobeerd. Stuk fijner dat je al met een complete load out start. Om te beginnen is die modus wel fijner.

Wel gaaf dat er weer een mooie gratis Shooter is. Was ik een tijdje naar op zoek.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@thijsco19 ik deel je ervaring, precies hetzelfde hier. Speel je PS4 toevallig? Wellicht kunnen we samen wat spelen. Ik ben niet echt iemand die praat over headset, maar actief pingen zoals in Apex Legends en gewoon "stick together" komt het allemaal goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
thijsco19 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:01:
Warzone dit weekend geïnstalleerd en effe gespeeld. Wel lastig als je al jaren geen serieuze Shooter heb gespeeld. Helpt ook niet meer dat ik totaal niet wist hoe alles werkte in het spel.

Met de battle royale modus begonnen maar vaak genoeg al dood voordat ik überhaupt een wapen kon vinden. Daarna meer naar de buitenrand gedropt zodat ik meer tijd had om wat te zoeken en daarna pas meer naar de actie gegaan.
Dat ging al iets beter. Maar merk wel dat ik op het moment niet meer zo snel ben. Blijf moeite hebben om mensen neer te knallen.

Ook nog die andere modus geprobeerd. Stuk fijner dat je al met een complete load out start. Om te beginnen is die modus wel fijner.

Wel gaaf dat er weer een mooie gratis Shooter is. Was ik een tijdje naar op zoek.
Ik heb ook 1 of 2 vrienden die voor het eerst een BR spelen of van fortnite afkomen, die hebben het ook best lastig.

Ze hebben veelal moeite met routes kiezen met de meeste cover, callouts en weten waneer ze wel of niet moeten schieten.

Het is even wennen en game gevoel er voor krijgen, ik speel nu al veel plunder met ze zonder voor de cash te gaan om wat game gevoel te krijgen, misschien is dit voor jou ook een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:12:
@thijsco19 ik deel je ervaring, precies hetzelfde hier. Speel je PS4 toevallig? Wellicht kunnen we samen wat spelen. Ik ben niet echt iemand die praat over headset, maar actief pingen zoals in Apex Legends en gewoon "stick together" komt het allemaal goed.
Voeg mij ook maar toe dan :-D ik praat nagenoeg ook niet, maar hou wel van actief samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:48:
Gisteren wat Warzone gespeeld... Maar damn I suck... Vind het lastig spelen. Wordt continue neergemaaid vanuit hoeken dat ik het niet door heb. En zelf killen is ook nog weinig gelukt. Zal wel even kwestie van wennen zijn....
Same here, heb maar besloten om tijdens de drop direct het gevecht beneden op te zoeken. Werpt wel zn vruchten af, gelijk actie en wanneer je dood bent, gelijk volgende lobby.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 20-09 21:20
Dutchone schreef op zondag 15 maart 2020 @ 21:59:

HAd je de nuke al?
zo ja dan kan je nog voor alle wapens op max gaan ( als je dat nog niet hebt:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Als mensen met mij willen spelen:

- Ik speel het spel pas net en ben echt nog beginner, moet nog wat gevoel krijgen met de game
- Ik communiceer niet actief over headset maar ben wel een echte teamplayer (bijv, actief pingen)

Ik speel op PS4 > leon1987vl#6388494 > Activision ID

Dus speel je zelf ook een beetje casual zoals ik, dan lijkt het me leuk om samen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:33:
[...]

HAd je de nuke al?
zo ja dan kan je nog voor alle wapens op max gaan ( als je dat nog niet hebt:))
Toevallig een week geleden gehaald, ik pronk nog steeds met de calling card.

de rest van de wapens pak ik in mijn gemakje op, even pauze van de grind is wel fijn maar ik vind de AR's zou lang duren.

De dubbel weapon xp is fijn, maar effectief heb je minder dingen gehaald. zo als met de RAM7 die is nu level 57 maar mijn longshots en mounted kills is bizar laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:12:
Nee geen PS4, op een pc die het eigenlijk net niet aan kan. :X
Zal denk een enkele keer een potje spelen dus niet echt actief genoeg om met iemand anders te spelen.

@Dutchone Ja, plunder had ik inderdaad ook ontdekt. Goede manier om de game te leren kennen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchone schreef op maandag 16 maart 2020 @ 08:25:
[...]

Die scopes was ik helemaal vergeten, en ik vroeg mij al af wat nu...

Uhhhh misschien! :+
Haha, nou hop, werken voor die dots :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Vrijdag schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:12:
[...]

Haha, nou hop, werken voor die dots :P
Ja maar, de 150 mounted sniper kills is zon gedoe :| :+

Zeker als je er pas 150 heb gemaakt voor Damascus

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchone op 16-03-2020 10:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dutchone schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:22:
[...]

Ja maar, de 150 mounted sniper kills is zon gedoe :| :+

Zeker als je er pas 150 heb gemaakt voor damascus
Keertje hoesten en je kan thuis gamen werken O-)

Tijd zat 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik heb die dots wel allemaal bijna, nog een enkele te halen. Maar poh wat is dat Damascus een gedoe, ben er maar half mee gestopt want sommige guns krijg ik echt rage neigingen en dan is het snel Alt + F4. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:29:
Ik heb die dots wel allemaal bijna, nog een enkele te halen. Maar poh wat is dat Damascus een gedoe, ben er maar half mee gestopt want sommige guns krijg ik echt rage neigingen en dan is het snel Alt + F4. |:(
Laten we zeggen dat ik een voor historie heb aan grind games, dus ik kon er makkelijk voor zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Hier ook sinds vrijdag weer aan een FPS, heb veel MW2 op de de ps3 gespeeld en nu dus MW op de pc. Speelt wel heerlijk weg! Herkenbare wapens, gameplay is nagenoeg hetzelfde gebleven, maar wat ik wel merk in de standaard multiplayer maps is dat er veeeeeel meer line of sights zijn waardoor je maps echt goed moet kennen wil je een kans maken. De eerste 20 potjes had ik een k/d ration van 0.01 ofzo :+ Werd continu vanuit allerlei hoeken neergemaaid terwijl ik dacht veilig te staan :P

Plunder in warzone is m'n favo speltype, echt heerlijk dat je gewoon kan respawnen en je cash kan veiligstellen door balloons of pickup heli's. Vooral als je goed samenwerkt is het relatief makkelijk om hoog te eindigen en dus veel xp te pakken. Overigens is dit ook de beste game mode om snel te levelen, als je veel lootcrates pakt en af en toe wat kills dan kun je per potje zo 5 ranks stijgen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Brubs schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:29:
Ik heb nu ook zoiets van fuck it, komt wel weer mocht ik er zin in hebben. Op dit moment gewoon weer even fun hebben met Warzone:

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Mensen die nog geen uitnodiging zagen voor regiment, stuur even een pm dan kijk ik het na.
Gelieve al je usernames te geven(console, activision...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:12
Mijn Xbox en Activision naam is Dropkikker, voeg mij maar toe :)
Chelseamarre123 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:13:
Mensen die nog geen uitnodiging zagen voor regiment, stuur even een pm dan kijk ik het na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik snap er geen zak van maar ik schiet overal op. Is wel mooier dan cs:go waarbij de controls eigenlijk net zo goed lijken. Heel speelbaar zelfs op een baud-pc met nvidia960 2gb.

Als ik speel dan via blizzard software, OldGeezer#2930 al weet ik nog niet precies waar ik me voor op geef. :+

[ Voor 29% gewijzigd door govie op 16-03-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

amahusu schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:39:
Hier ook sinds vrijdag weer aan een FPS, heb veel MW2 op de de ps3 gespeeld en nu dus MW op de pc. Speelt wel heerlijk weg! Herkenbare wapens, gameplay is nagenoeg hetzelfde gebleven, maar wat ik wel merk in de standaard multiplayer maps is dat er veeeeeel meer line of sights zijn waardoor je maps echt goed moet kennen wil je een kans maken. De eerste 20 potjes had ik een k/d ration van 0.01 ofzo :+ Werd continu vanuit allerlei hoeken neergemaaid terwijl ik dacht veilig te staan :P

Plunder in warzone is m'n favo speltype, echt heerlijk dat je gewoon kan respawnen en je cash kan veiligstellen door balloons of pickup heli's. Vooral als je goed samenwerkt is het relatief makkelijk om hoog te eindigen en dus veel xp te pakken. Overigens is dit ook de beste game mode om snel te levelen, als je veel lootcrates pakt en af en toe wat kills dan kun je per potje zo 5 ranks stijgen.
heb idee dat stilstaan / zelfde gebouw ruimte verblijven funest is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Na het spelen van Warzone de volledige game gekocht voornamelijk voor de Campaign maar het lukt mij op geen enkele manier om campaign pack 1 te downloaden (xbox) had al wat gespeurd op het internet maar kom eigenlijk alleen maar posts tegen van een aantal maanden oud met hetzelfde probleem alleen helaas nergens een oplossing.

Mischien hier nog een bekend probleem bij iemand?

Jammer dit, had goede dingen gelezen over de campaign.

Als ik het nogmaals via de store probeer te downloaden krijg ik een melding dat het geïnstalleerd is maar dat is dus niet zo.

Heb ook al een keer de gehele game verwijderd en opnieuw gedownload maar nog steeds hetzelfde issue.

*Nu toch gelukt, paar keer herstarten en opnieuw downloaden.

[ Voor 25% gewijzigd door Sipio op 16-03-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjongdaillest
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 05-07 09:12
kimjongtheillest#1949449 <- voeg me toe als je wilt teamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Misschien goed als men erbij gaat vermelden of het PS4, Xbox of PC betreft qua toevoegen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Nou deze week domination wins... Dat moet wel lukken. Zitten alleen weer in een pittige leage...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:59:
Nou deze week domination wins... Dat moet wel lukken. Zitten alleen weer in een pittige leage...
Stuk fijner dan tdm! Ik heb mijn eerste win veiliggesteld. Speel ik voor het eerst in een week buiten shoot the ship: Domination Shipment.

Ik heb voor Shipment bedacht om minder op b te springen om meer killstreaks te halen. Mijn eerste vtol deed niks maar de tweede regelde een chopper gunner. Dat is wel idioot op shipment hoor. :) (Verder is killchain op shipment op eigen risico. Daar moet je eigenlijk eod aan hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nog beetje mixed feelings bij Warzone.

Het speelt voor mijn gevoel zo erg houterig. Heb hiervoor veel Apex gespeeld en dat speelt heel soepel qua lopen en schieten.

Warzone voelt heel houterig, het lopen, bewegen en schieten voelt zo traag en houterig.

Het ligt vast aan mij maar kan er maar niet aan wennen om snel en goed te aimen, duurt veel langer dan dat het in m'n hoofd duurt en dan gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Rappa1985 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:59:
[...]

Ik heb nu ook zoiets van fuck it, komt wel weer mocht ik er zin in hebben. Op dit moment gewoon weer even fun hebben met Warzone:

[YouTube: Warzone - Duo win]

[YouTube: Warzone - Close one!]
Mooi die self revive kit. Vaak laten ze je gewoon op de grond liggen. Je gebruik die kit en schiet hem dan overhoop als hij zijn teammaat aan het healen is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Oxigeon schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:02:
[...]

Mooi die self revive kit. Vaak laten ze je gewoon op de grond liggen. Je gebruik die kit en schiet hem dan overhoop als hij zijn teammaat aan het healen is.
Ik merk gewoonlijk toch dat iedereen gelijk 'thirst', dus je gelijk afmaakt. Echt maar zelden dat ze je laten liggen omdat de TTK op de grond zo laag is.

Vandaag wel weer een victory te pakken op PC. Toch leuk dat het hier gelijk allemaal wel lekker werkt met Cross-platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 10:31
Hoe zit dat cross platform nu precies, bewaar je mensen in je buddy list die je met een Activision Account toevoegt of moet je die elke keer weer toevoegen?

Ik vind het wel een lekker spel hoor, maar snap sommige aspecten na een paar potjes nog niet echt. Ik zie af en toe dat mijn wapens levelen, maar dat is voor de reguliere MP en niet voor Warzone zelf toch? Je wapen wordt toch echt bepaald door de loot die je oppakt toch?

Verder is het als solo best lastig te spelen, weinig teammates die tegelijk droppen of reageren op je pings. Ik zal eens kijken of ik bij jullie Tweakers regiment kan komen :)
Chelseamarre123 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:13:
Xbox Gamertag: RefIex Sostic (de L is een hoofdletter i)
Activision account: Sostic

[ Voor 23% gewijzigd door Blaauw87 op 16-03-2020 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Hoe doen jullie het met challenge’s?

Het duurt bij mij ontzettend lang om te completen namelijk, er moet toch een makkelijker kunnen? 🤣

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Blaauw87 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:49:

Ik vind het wel een lekker spel hoor, maar snap sommige aspecten na een paar potjes nog niet echt. Ik zie af en toe dat mijn wapens levelen, maar dat is voor de reguliere MP en niet voor Warzone zelf toch? Je wapen wordt toch echt bepaald door de loot die je oppakt toch?
In warzone heb je loadout droppings. Bij zo'n dropping box kan je eigen samengestelde loadout met gelevelde wapens uitkiezen. Als je telkens je eigen loadout gebruikt gaat levelen snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Luc77z schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:13:
[...]

In warzone heb je loadout droppings. Bij zo'n dropping box kan je eigen samengestelde loadout met gelevelde wapens uitkiezen. Als je telkens je eigen loadout gebruikt gaat levelen snel.
Ahh kijk, zal hier morgen eens naar kijken. Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vind het nog maar kansloos dat warzone. Met een squad is het leuk maar zonder vaste teammates kun je beter gewoon niet spelen. Dat was bijv bij Apex nog best goed te doen. Ik heb nog geen enkele teammate gehad die uberhaupt lijkt te weten wat een team is, iedereen doet maar wat voor zichzelf en sprint overal en nergens, laat staan dat ze een keer in de buurt blijven. Wordt links en rechts door groepen van 3 tegelijk afgeknald terwijl m'n teammates 8 km verderop in een huisje zitten :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
NickThissen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:43:
Ik vind het nog maar kansloos dat warzone. Met een squad is het leuk maar zonder vaste teammates kun je beter gewoon niet spelen. Dat was bijv bij Apex nog best goed te doen. Ik heb nog geen enkele teammate gehad die uberhaupt lijkt te weten wat een team is, iedereen doet maar wat voor zichzelf en sprint overal en nergens, laat staan dat ze een keer in de buurt blijven. Wordt links en rechts door groepen van 3 tegelijk afgeknald terwijl m'n teammates 8 km verderop in een huisje zitten :/
Zelfde ervaring hier, maakt het erg lastig inderdaad. Toppunt gisteren konden 2 team mates mij terughalen al lang, doen ze het niet. En eindelijk na 10 minuten requested doen ze het dan toch maar.... Wtf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:40:
[...]

Zelfde ervaring hier, maakt het erg lastig inderdaad. Toppunt gisteren konden 2 team mates mij terughalen al lang, doen ze het niet. En eindelijk na 10 minuten requested doen ze het dan toch maar.... Wtf
Hop hop, drop je Activision Account even en laten wij elkaar helpen met dit euvel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 08:44
Yes!

Hier op een Xbox: Lady Chantal 95#7222959

Leuk om met wat andere NL'ers te spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:41:
Nog beetje mixed feelings bij Warzone.

Het speelt voor mijn gevoel zo erg houterig. Heb hiervoor veel Apex gespeeld en dat speelt heel soepel qua lopen en schieten.

Warzone voelt heel houterig, het lopen, bewegen en schieten voelt zo traag en houterig.

Het ligt vast aan mij maar kan er maar niet aan wennen om snel en goed te aimen, duurt veel langer dan dat het in m'n hoofd duurt en dan gaat het mis.
Ik heb het houterige nog totaal niet ontdekt, maar hoor wel meer verhalen hierover. Ik ga het niet opzoeken en instellingen veranderen om te kijken wat mijn PC wel of niet aankan, ik blijf lekker doorgaan zoals hij gaat. Gister de eerste "unrecoverable crash" gehad. Maar daarna geen enkel probleem gehad. De crash was ook toen ik een game wilde leaven dus heel erg was het niet.
Als je aimen te traag aanvoelt misschien even spelen met je sensitivity en hoger proberen. Op afstand precies richten wordt dan wat lastiger maar het snel reageren en close combat wordt wel een stuk makkelijker als je bijvoorbeeld een kleine muismat hebt (minder liften e.d.). Als je op console speelt kun je de draaisnelheid trouwens ook gewoon aanpassen, alleen weet ik niet precies waar dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
Ik vind het eigenlijk wel tof als de andere leaven, 2x 2e en paar keer top 5.
Gewoon in hunt modus gaan en heel kalm met een sniper en smg gaan jagen op de teams die al aan het vechten zijn.

Wel zo extreem dat als je schiet na 1 magazijn verhuizen of je nou iemand down hebt of niet.

Bij plunder ga ik dan over op jagen van de top spelers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Kaasdipje schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:05:
[...]

Ik merk gewoonlijk toch dat iedereen gelijk 'thirst', dus je gelijk afmaakt. Echt maar zelden dat ze je laten liggen omdat de TTK op de grond zo laag is.

Vandaag wel weer een victory te pakken op PC. Toch leuk dat het hier gelijk allemaal wel lekker werkt met Cross-platform.
Je moet.thirsten, er is self revive, de revive tijd is laag, dus t risico dat die speler jou in je rug schiet wnnr je hem niet thirst is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
KeesFluitman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:40:
[...]

Je moet.thirsten, er is self revive, de revive tijd is laag, dus t risico dat die speler jou in je rug schiet wnnr je hem niet thirst is groot.
Helemaal mee eens. Ik thirst altijd. Ik reageerde alleen op die andere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
Graft schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:48:
Yes!

Je mag mij ook toevoegen! nebulae#7740555

Veel leuker om met een squad samen te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Kaasdipje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Helemaal mee eens. Ik thirst altijd. Ik reageerde alleen op die andere post.
Mijn plus:
Spel blijft tactisch, positie is belangrijk.
ttk is relatief laag
De killstreaks zijn goeie toevoeging qua diepgang.
Gunplay ok
De mogelijkheden voor 2de kansen.zijn erg leuk.
Loopt als een tiet

Minpunten
Audio: killstreaks te luid, voetstappen te zacht en pas vanaf paar meter te horen, autos hoor je ook pas op tien meter afstand (wtf?)...maar een vliegtuig klinkt alsof ie je oor in vliegt.
Gunplay is ok, maar iets te eenvoudig.
Revive te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook een tijdje gespeelt. Ik meen dat we ergens bij de quarry zaten waar we de kant van de bergen op werden gedirigeerd door de cirkel. We meenden de eerste te zijn maar zodra we dichter bij de berg kwamen zagen we de lights van de snipers al op ons gericht. Van de 25 overgebleven spelers zag ik zeker 10 lichtvlekken opdoemen. Toen wist ik ook vrijwel zeker dat we het niet gingen redden.

Ook een potje plunder gedaan. Om een of andere reden was die pot echt na 5 minuten al gedaan. Deze mode speel ik dus niet meer.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:39
Ik meld me graag!

MagicPants#1528148

Dan wordt Warzone misschien nog wel wat! Geen vrienden die nog COD spelen, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 11:10
Via deze link kan ik niet meer joinen, kun je de nieuwe link sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:33
Sjors1999 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:08:
[...]

Via deze link kan ik niet meer joinen, kun je de nieuwe link sturen?
Alstu: https://discord.gg/9wYUbf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Weet iemand hoe die blueprints werken?

Heb er al diverse, maar kan die nergens kiezen die wapens? Had verwacht dat ze dan aan een loadout of zo toegevoegd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Nogmaals voeg mij ook maar toe als je wilt samenspelen!
Ik praat weinig met mic (luister wel vaak) en probeer sowieso samen te spelen!

Activision: Crimby88
PSN: Crimby
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:10:

Heb er al diverse, maar kan die nergens kiezen die wapens? Had verwacht dat ze dan aan een loadout of zo toegevoegd konden worden.
Als je een loadout maakt en bij wapenselectie heb je rechts van je wapen en extra icoontje als het goed is (dus voor dat je wapen gaat customizen)

Also, check deze link: https://www.pcgamer.com/c...prints-armory-how-to-use/

[ Voor 64% gewijzigd door crimby op 17-03-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen

Als je een wapen kiest, staat naast het wapen een icoontje met Armory. Als je daar op klinkt ga je naar je blueprints en kan je er een selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 14:50

Dat kan ook.
Als je een wapen selecteert bij het wijzigen van je loadout verschijnt er een knop 'armory' naast dat wapen als hiervoor (custom)blueprints beschikbaar zijn. hier kan je de beschikbare blueprint kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjongdaillest
Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:57:
Misschien goed als men erbij gaat vermelden of het PS4, Xbox of PC betreft qua toevoegen...?
Goed punt, gaat hier om battle.net ID voor PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:39
jakob558 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:03:
Ik meld me graag!

MagicPants#1528148

Dan wordt Warzone misschien nog wel wat! Geen vrienden die nog COD spelen, helaas
Ter info, gaat om Battle.net PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
freekdamen schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:46:
[...]

Ik speel op PS4, met PSN ID freakiedax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ivm heel het Corona gedoe heb ik mijn 4K monitor maar eens van de zaak gehaald en thuis neergezet, vanavond dus weer eens COD aanslinger om te kijken of Warzone iets is ;)

[ Voor 31% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjongdaillest
Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:57:
Goed punt, gaat hier om battle.net ID voor PC!
kimjongtheillest#1949449

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Wat een k*t spel zeg. Nee sorry k*t spelers!

Zit nu al 10 minuten op redeploy request te drukken... Gozer loopt gewoon beetje random door en als hij in de gelegenheid is mij terug te brengen loopt ie vrolijk door...

Wtf doe je dan in dit spel!

En dit maak ik dus a vanaf het begin CONTINUE mee. Snappen mensen het niet of is het gewoon complete arrogantie?

Op deze wijze pleur ik dit spel er heel snel af helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2020 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:52:

Zit nu al 10 minuten op redeploy request te drukken... Gozer loopt gewoon beetje random door en als hij in de gelegenheid is mij terug te brengen loopt ie vrolijk door...

En dit maak ik dus a vanaf het begin CONTINUE mee. Snappen mensen het niet of is het gewoon complete arrogantie?

Ja helaas komt dit ontzettend vaak voor als je solo speelt.. probeer mensen uit het regiment te vragen om samen te spelen, probeer zo vriendjes te maken. Of als je ooit een keer via voice chat een aardige gast/chick vindt gewoon friendrequest sturen en samen gaan spelen. Volgens mij is er ook een Tweakers discord waar je eens kan kijken of er mensen zijn die graag samen spelen of iemand zoeken om mee te spelen.

Zonde om hierdoor een spel er af te knikkeren wat je eigenlijk wel leuk vindt. Misschien gewoon leaven als je merkt dat ze dat doen, alleen krijg je dan geloof ik ook geen xp...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Lekker, gisteren eerste keer victory gehaald, en dat zonder squad fill.

Je moet een beetje geluk hebben dat je geen enemy squad tegen het lijf loopt, of dat zij net dat huisje doorzoeken waar jij even wacht tot de cirkel krimpt.

In het laatste team zaten gelukkig ook nog maar 2 man, waarvan één al down en de ander voor mijn neus een ladder opklom. Easy kills, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Yes!

Check, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Blaauw87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:35:
[...]

Check, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen.
Invite mij ook maar als je toevallig op Live zit, vanavond ben ik online d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Yes!

Toegevoegd, en Meneer iCy is mijn naam en verliezen is mijn faam.

Andere mogen mij hier ook gewoon toevoegen hoor. Kan niet beloven dat ik voor iedereen tijd heb. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 17-03-2020 16:07 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
In gulag.

“Waiting for opponent”

...

“Kicked for inactivity”
8)7

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
D-Ed schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:48:
[...]

Invite mij ook maar als je toevallig op Live zit, vanavond ben ik online d:)b
Wat is je Xbox Gamertag of je Activision Account?
Meneer iCy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:01:
[...]

Toegevoegd, en Meneer iCy is mijn naam en verliezen is mijn faam.

Andere mogen mij hier ook gewoon toevoegen hoor. Kan niet beloven dat ik voor iedereen tijd heb. :+
Added!

Misschien dat ik straks nog even online ben, vanavond zal lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Blaauw87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:12:
[...]

Wat is je Xbox Gamertag of je Activision Account?
[...]

Added!

Misschien dat ik straks nog even online ben, vanavond zal lastig worden.
Ik zet hem anders nu ook wel even aan

Edit: Ik heb je zojuist al toegevoegd

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2021 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Iemand zin in een paar potjes? id is HeistRocker#2795590 op Activision. Speel pc icm mic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 08:44
freekdamen schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:46:
[...]

Leuk! Ik zag je add!

Evenals @Blaauw87 & @Meneer iCy!

Kleine disclaimer, mocht ik niet gezellig meespelen en/of terugpraten dan zijn mijn huisgenoten aan het gamen.. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23

Dat komt in de regel idd vaker voor. De tip om met friends te spelen helpt. Gisteren samen met een volstrekte vreemde, toch nog 2de geworden. De 3de haakte snel af omdat we nog geen 4500 hadden voor de respawn. Maar samen gewoon door gebuffeld. Uiteindelijk werd mijn maatje gekilled en legde ik het ook af tegen een volledig squad. Maar het was gewoon knetter gaaf.

Net voor het eten plunder gespeeld voor het eerst, maar dat is ook heel leuk. Daar is het met een full squad lekker spelen.

Vanavond nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Ik denk dat het aan jou ligt, ik word door de meeste randoms gewoon terug gehaald als zij de mogelijkheid er toe hebben.
Ik zit echter niet constant op request redeploy te drukken en ik zou je waarschijnlijk ook laten liggen als je dat doet. Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn. ;)
Overigens als mijn buddies niet online zijn doe ik wel eens met randoms, maar daar moet je niks meer van verwachten dan een solo game. Kan net zo goed een 10-15 jarige speler zijn, of een opa van 60+.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 17-03-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
unfor schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:49:
[...]

Ik denk dat het aan jou ligt, ik word door de meeste randoms gewoon terug gehaald als zij de mogelijkheid er toe hebben.
Ik zit echter niet constant op request redeploy te drukken en ik zou je waarschijnlijk ook laten liggen als je dat doet. Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn. ;)
Overigens als mijn buddies niet online zijn doe ik wel eens met randoms, maar daar moet je niks meer van verwachten dan een solo game. Kan net zo goed een 10-15 jarige speler zijn, of een opa van 60+.
Lol....? :?

- ik heb pas redeploy request gedaan nadat hij/zij het overduidelijk een kans hierop volledig negeert.... Logisch toch?

- jij zou het dus doen (iemand links laten liggen) als iemand meermaals request. Lekkere teamspeler zeg. Het is een belangrijk onderdeel van dit teamspel, toch...?

Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn.

Sorry hoor... _O-

Ik speel ook veel Apex Legends en daar heb ik geen last van bovenstaande issues. Maar goed, dat ligt dan ook denk ik aan het feit dat ik een fijne team mate ben :9

[ Voor 29% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
tommy2005 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:
[...]

Dat komt in de regel idd vaker voor. De tip om met friends te spelen helpt. Gisteren samen met een volstrekte vreemde, toch nog 2de geworden. De 3de haakte snel af omdat we nog geen 4500 hadden voor de respawn. Maar samen gewoon door gebuffeld. Uiteindelijk werd mijn maatje gekilled en legde ik het ook af tegen een volledig squad. Maar het was gewoon knetter gaaf.

Net voor het eten plunder gespeeld voor het eerst, maar dat is ook heel leuk. Daar is het met een full squad lekker spelen.

Vanavond nog een keer proberen.
Thanks, ik heb inmiddels al met wat mensen gespeeld die ik toegevoegd heb. Je merkt dan overduidelijk verschil dat er meer in het team belang gedacht wordt. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

[Twitter: https://twitter.com/CallofDuty/status/1239974697934049280]

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2020 19:16 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:17
Ik kan geen match meer vinden... meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Mag weg..

[ Voor 96% gewijzigd door 038Zwolle op 18-03-2020 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12
Ik ben zo vrij geweest om een heleboel mensen toe te voegen aan Battle.net. Mijn gebruikersnaam is BorisBullit#2751

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:58:
[...]

Thanks, ik heb inmiddels al met wat mensen gespeeld die ik toegevoegd heb. Je merkt dan overduidelijk verschil dat er meer in het team belang gedacht wordt. d:)b
Nou idd, ik ben zojuist met een paar onbekende spelers 3 geworden. Mooie gevechten met andere squads, en meteen een compleet level omhoog in een half uur, nog maar 12 tot 155..

Morgen weer effe knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Laatst online: 16:37
Net mijzelf aan de lijst toegevoegd. Geen idee of dat zo klopt, kan iemand dat bevestigen?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Antrax schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:28:
Net mijzelf aan de lijst toegevoegd. Geen idee of dat zo klopt, kan iemand dat bevestigen?
Welke lijst? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antrax
  • Laatst online: 16:37
De lijst uit de topic start? Deze lijst...

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Antrax schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:34:
[...]

De lijst uit de topic start? Deze lijst...
Dacht dat hij niet meer actueel was. Kon hem niet openen... op mn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Laatst online: 00:06
Mochten er nog mensen zijn die de lijst willen uitbreiden met een pc speler :)

TheLarger#2849.

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:42
Zojuist ook maar mijn gamertag in de lijst ingevuld. Hoewel ik vaker Apex speel wil ik CoD wel een kans geven.

Speel vooral voor de lol en natuurlijk om te winnen. Maar plezier is belangrijker. Ben ook niet een schreeuwer of ragequitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Heb mijn gamertag ook toegevoegd.

Mocht iemand zin hebben kunnen we een keer een potje knallen.

Jahrdy#2732

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er zitten ook wat andere wapens in de kisten na deze update heb ik het idee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ketr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-04 20:47
Ketr-jko voor iemand die cod battleroyale wilt spelen (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:50
https://gamer.nl/artikele...ijkheid-voor-200-spelers/

Ik weet niet of ik hier blij mee ben. Vind de potjes lang zat duren zo met al die revive mogelijkheden.
Tevens hou ik van een beetje aggressieve playstyle. Dus dan heb je straks misschien wel 6/7 squads gekilled en dan zijn er alsnog genoeg gasten over die alleen een beetje storm campen en je op het einde af maken.

Hoop dat het als extra mode word toegevoegd.

Of ze doen het misschien expres om early game wat meer action te hebben. Want je kan bijna elk potje wel veilig landen om te looten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruise
  • Laatst online: 16-09 12:20
Mysterionious op PS4 met mic voor op het lijstje!
Pagina: 1 ... 62 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.