My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De 1e win wel binnen maar erg lastig met randoms.
Phyt#2898 Battle.net (PC)
Phyt#1755335 Activitision.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik heb zou juist damascus bemachtigd!
Zo als ze in south park ooit zeiden,
Now we can play the game.
Ik heb niets (JordyEHV), kun je mij nog eens toevoegen?Chelseamarre123 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:48:
Regiments invites zijn weer verstuurt, welkom allemaal.
Activision ID: Harm#3349500
Zou ook graag worden toegevoegd aan het regiment
[ Voor 24% gewijzigd door HDimac op 15-03-2020 23:17 ]
Gebukt is genomen.
Oulewappeur#6478892
Ou-le-wappeur_NL
nummer
1. 7943 kills
2. 5319 kills
3. 4809 Kills (wij dus)
ch1mera2: 801 kills
renzo 685 kills
Stolkie 615 kills
dutchone 602 kills
biertje 482 kills
vndk 385 kills
gad 373 kills
chelseamarrel 232 kills
crimby 190 kills
brubaba 124 kills
evilbig 76 kills
buzec 62 kills
mrsmit 61 kills
xoniq 50 kills
titaan 39 kills
zeusonyour6 32 kills
p33r198 0 kills
dirtyrolo 0 kills
buizerd_NL 0 kills
Ubr 0 kills
Gefeliciteerd! Je bent denk ik één van de eersten die dat is gelukt en zeker de eerste hier, vermoed ik.Dutchone schreef op zondag 15 maart 2020 @ 21:59:
Nou iedereen, ik ben klaar met mijn "wat wil ik halen in cod dit seizoen" lijst.
En nu, alle dots per scope vrijspelen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die scopes was ik helemaal vergeten, en ik vroeg mij al af wat nu...Vrijdag schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:43:
[...]
Gefeliciteerd! Je bent denk ik één van de eersten die dat is gelukt en zeker de eerste hier, vermoed ik.
En nu, alle dots per scope vrijspelen?
Uhhhh misschien!
Ik snipe ze beide komt de 3e van linksachter me >_< weer verloren.
Met de battle royale modus begonnen maar vaak genoeg al dood voordat ik überhaupt een wapen kon vinden. Daarna meer naar de buitenrand gedropt zodat ik meer tijd had om wat te zoeken en daarna pas meer naar de actie gegaan.
Dat ging al iets beter. Maar merk wel dat ik op het moment niet meer zo snel ben. Blijf moeite hebben om mensen neer te knallen.
Ook nog die andere modus geprobeerd. Stuk fijner dat je al met een complete load out start. Om te beginnen is die modus wel fijner.
Wel gaaf dat er weer een mooie gratis Shooter is. Was ik een tijdje naar op zoek.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb ook 1 of 2 vrienden die voor het eerst een BR spelen of van fortnite afkomen, die hebben het ook best lastig.thijsco19 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:01:
Warzone dit weekend geïnstalleerd en effe gespeeld. Wel lastig als je al jaren geen serieuze Shooter heb gespeeld. Helpt ook niet meer dat ik totaal niet wist hoe alles werkte in het spel.
Met de battle royale modus begonnen maar vaak genoeg al dood voordat ik überhaupt een wapen kon vinden. Daarna meer naar de buitenrand gedropt zodat ik meer tijd had om wat te zoeken en daarna pas meer naar de actie gegaan.
Dat ging al iets beter. Maar merk wel dat ik op het moment niet meer zo snel ben. Blijf moeite hebben om mensen neer te knallen.
Ook nog die andere modus geprobeerd. Stuk fijner dat je al met een complete load out start. Om te beginnen is die modus wel fijner.
Wel gaaf dat er weer een mooie gratis Shooter is. Was ik een tijdje naar op zoek.
Ze hebben veelal moeite met routes kiezen met de meeste cover, callouts en weten waneer ze wel of niet moeten schieten.
Het is even wennen en game gevoel er voor krijgen, ik speel nu al veel plunder met ze zonder voor de cash te gaan om wat game gevoel te krijgen, misschien is dit voor jou ook een tip?
Voeg mij ook maar toe dan :-D ik praat nagenoeg ook niet, maar hou wel van actief samen spelenSleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:12:
@thijsco19 ik deel je ervaring, precies hetzelfde hier. Speel je PS4 toevallig? Wellicht kunnen we samen wat spelen. Ik ben niet echt iemand die praat over headset, maar actief pingen zoals in Apex Legends en gewoon "stick together" komt het allemaal goed.
Same here, heb maar besloten om tijdens de drop direct het gevecht beneden op te zoeken. Werpt wel zn vruchten af, gelijk actie en wanneer je dood bent, gelijk volgende lobby.Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:48:
Gisteren wat Warzone gespeeld... Maar damn I suck... Vind het lastig spelen. Wordt continue neergemaaid vanuit hoeken dat ik het niet door heb. En zelf killen is ook nog weinig gelukt. Zal wel even kwestie van wennen zijn....
Steam/Epic: Deurstopper
HAd je de nuke al?Dutchone schreef op zondag 15 maart 2020 @ 21:59:
Nou iedereen, ik ben klaar met mijn "wat wil ik halen in cod dit seizoen" lijst.
zo ja dan kan je nog voor alle wapens op max gaan ( als je dat nog niet hebt:))
- Ik speel het spel pas net en ben echt nog beginner, moet nog wat gevoel krijgen met de game
- Ik communiceer niet actief over headset maar ben wel een echte teamplayer (bijv, actief pingen)
Ik speel op PS4 > leon1987vl#6388494 > Activision ID
Dus speel je zelf ook een beetje casual zoals ik, dan lijkt het me leuk om samen te spelen!
Toevallig een week geleden gehaald, ik pronk nog steeds met de calling card.chimera2 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:33:
[...]
HAd je de nuke al?
zo ja dan kan je nog voor alle wapens op max gaan ( als je dat nog niet hebt:))
de rest van de wapens pak ik in mijn gemakje op, even pauze van de grind is wel fijn maar ik vind de AR's zou lang duren.
De dubbel weapon xp is fijn, maar effectief heb je minder dingen gehaald. zo als met de RAM7 die is nu level 57 maar mijn longshots en mounted kills is bizar laag...
Nee geen PS4, op een pc die het eigenlijk net niet aan kan.Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:12:
@thijsco19 ik deel je ervaring, precies hetzelfde hier. Speel je PS4 toevallig? Wellicht kunnen we samen wat spelen. Ik ben niet echt iemand die praat over headset, maar actief pingen zoals in Apex Legends en gewoon "stick together" komt het allemaal goed.

Zal denk een enkele keer een potje spelen dus niet echt actief genoeg om met iemand anders te spelen.
@Dutchone Ja, plunder had ik inderdaad ook ontdekt. Goede manier om de game te leren kennen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Haha, nou hop, werken voor die dotsDutchone schreef op maandag 16 maart 2020 @ 08:25:
[...]
Die scopes was ik helemaal vergeten, en ik vroeg mij al af wat nu...
Uhhhh misschien!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja maar, de 150 mounted sniper kills is zon gedoe
Zeker als je er pas 150 heb gemaakt voor Damascus
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchone op 16-03-2020 10:27 ]
Keertje hoesten en je kan thuis gamen werkenDutchone schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:22:
[...]
Ja maar, de 150 mounted sniper kills is zon gedoe![]()
Zeker als je er pas 150 heb gemaakt voor damascus

Tijd zat

Laten we zeggen dat ik een voor historie heb aan grind games, dus ik kon er makkelijk voor zitten.Brubs schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:29:
Ik heb die dots wel allemaal bijna, nog een enkele te halen. Maar poh wat is dat Damascus een gedoe, ben er maar half mee gestopt want sommige guns krijg ik echt rage neigingen en dan is het snel Alt + F4.
Plunder in warzone is m'n favo speltype, echt heerlijk dat je gewoon kan respawnen en je cash kan veiligstellen door balloons of pickup heli's. Vooral als je goed samenwerkt is het relatief makkelijk om hoog te eindigen en dus veel xp te pakken. Overigens is dit ook de beste game mode om snel te levelen, als je veel lootcrates pakt en af en toe wat kills dan kun je per potje zo 5 ranks stijgen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb nu ook zoiets van fuck it, komt wel weer mocht ik er zin in hebben. Op dit moment gewoon weer even fun hebben met Warzone:Brubs schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:29:
Ik heb die dots wel allemaal bijna, nog een enkele te halen. Maar poh wat is dat Damascus een gedoe, ben er maar half mee gestopt want sommige guns krijg ik echt rage neigingen en dan is het snel Alt + F4.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Gelieve al je usernames te geven(console, activision...)
Chelseamarre123 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:13:
Mensen die nog geen uitnodiging zagen voor regiment, stuur even een pm dan kijk ik het na.
Als ik speel dan via blizzard software, OldGeezer#2930 al weet ik nog niet precies waar ik me voor op geef.
[ Voor 29% gewijzigd door govie op 16-03-2020 16:52 ]
heb idee dat stilstaan / zelfde gebouw ruimte verblijven funest isamahusu schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:39:
Hier ook sinds vrijdag weer aan een FPS, heb veel MW2 op de de ps3 gespeeld en nu dus MW op de pc. Speelt wel heerlijk weg! Herkenbare wapens, gameplay is nagenoeg hetzelfde gebleven, maar wat ik wel merk in de standaard multiplayer maps is dat er veeeeeel meer line of sights zijn waardoor je maps echt goed moet kennen wil je een kans maken. De eerste 20 potjes had ik een k/d ration van 0.01 ofzoWerd continu vanuit allerlei hoeken neergemaaid terwijl ik dacht veilig te staan
Plunder in warzone is m'n favo speltype, echt heerlijk dat je gewoon kan respawnen en je cash kan veiligstellen door balloons of pickup heli's. Vooral als je goed samenwerkt is het relatief makkelijk om hoog te eindigen en dus veel xp te pakken. Overigens is dit ook de beste game mode om snel te levelen, als je veel lootcrates pakt en af en toe wat kills dan kun je per potje zo 5 ranks stijgen.
Mischien hier nog een bekend probleem bij iemand?
Jammer dit, had goede dingen gelezen over de campaign.
Als ik het nogmaals via de store probeer te downloaden krijg ik een melding dat het geïnstalleerd is maar dat is dus niet zo.
Heb ook al een keer de gehele game verwijderd en opnieuw gedownload maar nog steeds hetzelfde issue.
*Nu toch gelukt, paar keer herstarten en opnieuw downloaden.
[ Voor 25% gewijzigd door Sipio op 16-03-2020 19:24 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
This week in Modern Warfare - Atlas Superstore 24/7 playlist, St. Patrick's Day bundles, and Tier Sale https://t.co/RNtCUW3a71
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 16 maart 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Stuk fijner dan tdm! Ik heb mijn eerste win veiliggesteld. Speel ik voor het eerst in een week buiten shoot the ship: Domination Shipment.FireFoz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:59:
Nou deze week domination wins... Dat moet wel lukken. Zitten alleen weer in een pittige leage...
Ik heb voor Shipment bedacht om minder op b te springen om meer killstreaks te halen. Mijn eerste vtol deed niks maar de tweede regelde een chopper gunner. Dat is wel idioot op shipment hoor.
Het speelt voor mijn gevoel zo erg houterig. Heb hiervoor veel Apex gespeeld en dat speelt heel soepel qua lopen en schieten.
Warzone voelt heel houterig, het lopen, bewegen en schieten voelt zo traag en houterig.
Het ligt vast aan mij maar kan er maar niet aan wennen om snel en goed te aimen, duurt veel langer dan dat het in m'n hoofd duurt en dan gaat het mis.
Mooi die self revive kit. Vaak laten ze je gewoon op de grond liggen. Je gebruik die kit en schiet hem dan overhoop als hij zijn teammaat aan het healen is.Rappa1985 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:59:
[...]
Ik heb nu ook zoiets van fuck it, komt wel weer mocht ik er zin in hebben. Op dit moment gewoon weer even fun hebben met Warzone:
[YouTube: Warzone - Duo win]
[YouTube: Warzone - Close one!]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik merk gewoonlijk toch dat iedereen gelijk 'thirst', dus je gelijk afmaakt. Echt maar zelden dat ze je laten liggen omdat de TTK op de grond zo laag is.Oxigeon schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:02:
[...]
Mooi die self revive kit. Vaak laten ze je gewoon op de grond liggen. Je gebruik die kit en schiet hem dan overhoop als hij zijn teammaat aan het healen is.
Vandaag wel weer een victory te pakken op PC. Toch leuk dat het hier gelijk allemaal wel lekker werkt met Cross-platform.
Ik vind het wel een lekker spel hoor, maar snap sommige aspecten na een paar potjes nog niet echt. Ik zie af en toe dat mijn wapens levelen, maar dat is voor de reguliere MP en niet voor Warzone zelf toch? Je wapen wordt toch echt bepaald door de loot die je oppakt toch?
Verder is het als solo best lastig te spelen, weinig teammates die tegelijk droppen of reageren op je pings. Ik zal eens kijken of ik bij jullie Tweakers regiment kan komen
Xbox Gamertag: RefIex Sostic (de L is een hoofdletter i)Chelseamarre123 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:13:
Mensen die nog geen uitnodiging zagen voor regiment, stuur even een pm dan kijk ik het na.
Activision account: Sostic
[ Voor 23% gewijzigd door Blaauw87 op 16-03-2020 22:24 ]
Het duurt bij mij ontzettend lang om te completen namelijk, er moet toch een makkelijker kunnen? 🤣
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
In warzone heb je loadout droppings. Bij zo'n dropping box kan je eigen samengestelde loadout met gelevelde wapens uitkiezen. Als je telkens je eigen loadout gebruikt gaat levelen snel.Blaauw87 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:49:
Ik vind het wel een lekker spel hoor, maar snap sommige aspecten na een paar potjes nog niet echt. Ik zie af en toe dat mijn wapens levelen, maar dat is voor de reguliere MP en niet voor Warzone zelf toch? Je wapen wordt toch echt bepaald door de loot die je oppakt toch?
Ahh kijk, zal hier morgen eens naar kijken. Bedankt!Luc77z schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:13:
[...]
In warzone heb je loadout droppings. Bij zo'n dropping box kan je eigen samengestelde loadout met gelevelde wapens uitkiezen. Als je telkens je eigen loadout gebruikt gaat levelen snel.

Zelfde ervaring hier, maakt het erg lastig inderdaad. Toppunt gisteren konden 2 team mates mij terughalen al lang, doen ze het niet. En eindelijk na 10 minuten requested doen ze het dan toch maar.... WtfNickThissen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:43:
Ik vind het nog maar kansloos dat warzone. Met een squad is het leuk maar zonder vaste teammates kun je beter gewoon niet spelen. Dat was bijv bij Apex nog best goed te doen. Ik heb nog geen enkele teammate gehad die uberhaupt lijkt te weten wat een team is, iedereen doet maar wat voor zichzelf en sprint overal en nergens, laat staan dat ze een keer in de buurt blijven. Wordt links en rechts door groepen van 3 tegelijk afgeknald terwijl m'n teammates 8 km verderop in een huisje zitten
Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:40:
[...]
Zelfde ervaring hier, maakt het erg lastig inderdaad. Toppunt gisteren konden 2 team mates mij terughalen al lang, doen ze het niet. En eindelijk na 10 minuten requested doen ze het dan toch maar.... Wtf
Hop hop, drop je Activision Account even en laten wij elkaar helpen met dit euvel.NickThissen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:43:
Ik vind het nog maar kansloos dat warzone. Met een squad is het leuk maar zonder vaste teammates kun je beter gewoon niet spelen. Dat was bijv bij Apex nog best goed te doen. Ik heb nog geen enkele teammate gehad die uberhaupt lijkt te weten wat een team is, iedereen doet maar wat voor zichzelf en sprint overal en nergens, laat staan dat ze een keer in de buurt blijven. Wordt links en rechts door groepen van 3 tegelijk afgeknald terwijl m'n teammates 8 km verderop in een huisje zitten
Hier op een Xbox: Lady Chantal 95#7222959
Leuk om met wat andere NL'ers te spelen.
Ik heb het houterige nog totaal niet ontdekt, maar hoor wel meer verhalen hierover. Ik ga het niet opzoeken en instellingen veranderen om te kijken wat mijn PC wel of niet aankan, ik blijf lekker doorgaan zoals hij gaat. Gister de eerste "unrecoverable crash" gehad. Maar daarna geen enkel probleem gehad. De crash was ook toen ik een game wilde leaven dus heel erg was het niet.Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:41:
Nog beetje mixed feelings bij Warzone.
Het speelt voor mijn gevoel zo erg houterig. Heb hiervoor veel Apex gespeeld en dat speelt heel soepel qua lopen en schieten.
Warzone voelt heel houterig, het lopen, bewegen en schieten voelt zo traag en houterig.
Het ligt vast aan mij maar kan er maar niet aan wennen om snel en goed te aimen, duurt veel langer dan dat het in m'n hoofd duurt en dan gaat het mis.
Als je aimen te traag aanvoelt misschien even spelen met je sensitivity en hoger proberen. Op afstand precies richten wordt dan wat lastiger maar het snel reageren en close combat wordt wel een stuk makkelijker als je bijvoorbeeld een kleine muismat hebt (minder liften e.d.). Als je op console speelt kun je de draaisnelheid trouwens ook gewoon aanpassen, alleen weet ik niet precies waar dat moet.
Ik vind het eigenlijk wel tof als de andere leaven, 2x 2e en paar keer top 5.NickThissen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:43:
Gewoon in hunt modus gaan en heel kalm met een sniper en smg gaan jagen op de teams die al aan het vechten zijn.
Wel zo extreem dat als je schiet na 1 magazijn verhuizen of je nou iemand down hebt of niet.
Bij plunder ga ik dan over op jagen van de top spelers
Je moet.thirsten, er is self revive, de revive tijd is laag, dus t risico dat die speler jou in je rug schiet wnnr je hem niet thirst is groot.Kaasdipje schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:05:
[...]
Ik merk gewoonlijk toch dat iedereen gelijk 'thirst', dus je gelijk afmaakt. Echt maar zelden dat ze je laten liggen omdat de TTK op de grond zo laag is.
Vandaag wel weer een victory te pakken op PC. Toch leuk dat het hier gelijk allemaal wel lekker werkt met Cross-platform.
Helemaal mee eens. Ik thirst altijd. Ik reageerde alleen op die andere post.KeesFluitman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:40:
[...]
Je moet.thirsten, er is self revive, de revive tijd is laag, dus t risico dat die speler jou in je rug schiet wnnr je hem niet thirst is groot.
Je mag mij ook toevoegen! nebulae#7740555Graft schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:48:
Yes!
Veel leuker om met een squad samen te spelen!
Mijn plus:Kaasdipje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:41:
[...]
Helemaal mee eens. Ik thirst altijd. Ik reageerde alleen op die andere post.
Spel blijft tactisch, positie is belangrijk.
ttk is relatief laag
De killstreaks zijn goeie toevoeging qua diepgang.
Gunplay ok
De mogelijkheden voor 2de kansen.zijn erg leuk.
Loopt als een tiet
Minpunten
Audio: killstreaks te luid, voetstappen te zacht en pas vanaf paar meter te horen, autos hoor je ook pas op tien meter afstand (wtf?)...maar een vliegtuig klinkt alsof ie je oor in vliegt.
Gunplay is ok, maar iets te eenvoudig.
Revive te snel.
Ook een potje plunder gedaan. Om een of andere reden was die pot echt na 5 minuten al gedaan. Deze mode speel ik dus niet meer.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
MagicPants#1528148
Dan wordt Warzone misschien nog wel wat! Geen vrienden die nog COD spelen, helaas
Via deze link kan ik niet meer joinen, kun je de nieuwe link sturen?Pyr0_ schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:03:
Jup, er is een tweakers discord:
https://discord.gg/37kARe
Alstu: https://discord.gg/9wYUbfSjors1999 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:08:
[...]
Via deze link kan ik niet meer joinen, kun je de nieuwe link sturen?
Heb er al diverse, maar kan die nergens kiezen die wapens? Had verwacht dat ze dan aan een loadout of zo toegevoegd konden worden.
Ik praat weinig met mic (luister wel vaak) en probeer sowieso samen te spelen!
Activision: Crimby88
PSN: Crimby
Als je een loadout maakt en bij wapenselectie heb je rechts van je wapen en extra icoontje als het goed is (dus voor dat je wapen gaat customizen)ActualFantasy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:10:
Weet iemand hoe die blueprints werken?
Heb er al diverse, maar kan die nergens kiezen die wapens? Had verwacht dat ze dan aan een loadout of zo toegevoegd konden worden.
Also, check deze link: https://www.pcgamer.com/c...prints-armory-how-to-use/
[ Voor 64% gewijzigd door crimby op 17-03-2020 13:20 ]
Als je een wapen kiest, staat naast het wapen een icoontje met Armory. Als je daar op klinkt ga je naar je blueprints en kan je er een selecteren.ActualFantasy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:10:
Dat kan ook.ActualFantasy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:10:
Als je een wapen selecteert bij het wijzigen van je loadout verschijnt er een knop 'armory' naast dat wapen als hiervoor (custom)blueprints beschikbaar zijn. hier kan je de beschikbare blueprint kiezen.
Goed punt, gaat hier om battle.net ID voor PC!Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:57:
Misschien goed als men erbij gaat vermelden of het PS4, Xbox of PC betreft qua toevoegen...?
Ter info, gaat om Battle.net PC!jakob558 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:03:
Ik meld me graag!
MagicPants#1528148
Dan wordt Warzone misschien nog wel wat! Geen vrienden die nog COD spelen, helaas
Ik speel op PS4, met PSN ID freakiedaxfreekdamen schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:46:
[...]
Je mag mij ook toevoegen! nebulae#7740555
[ Voor 31% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2021 15:16 ]
Goed punt, gaat hier om battle.net ID voor PC!Sleehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:57:
Misschien goed als men erbij gaat vermelden of het PS4, Xbox of PC betreft qua toevoegen...?
kimjongtheillest#1949449
Zit nu al 10 minuten op redeploy request te drukken... Gozer loopt gewoon beetje random door en als hij in de gelegenheid is mij terug te brengen loopt ie vrolijk door...
Wtf doe je dan in dit spel!
En dit maak ik dus a vanaf het begin CONTINUE mee. Snappen mensen het niet of is het gewoon complete arrogantie?
Op deze wijze pleur ik dit spel er heel snel af helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2020 14:54 ]
Ja helaas komt dit ontzettend vaak voor als je solo speelt.. probeer mensen uit het regiment te vragen om samen te spelen, probeer zo vriendjes te maken. Of als je ooit een keer via voice chat een aardige gast/chick vindt gewoon friendrequest sturen en samen gaan spelen. Volgens mij is er ook een Tweakers discord waar je eens kan kijken of er mensen zijn die graag samen spelen of iemand zoeken om mee te spelen.Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:52:
Wat een k*t spel zeg. Nee sorry k*t spelers!
Zit nu al 10 minuten op redeploy request te drukken... Gozer loopt gewoon beetje random door en als hij in de gelegenheid is mij terug te brengen loopt ie vrolijk door...
En dit maak ik dus a vanaf het begin CONTINUE mee. Snappen mensen het niet of is het gewoon complete arrogantie?
Zonde om hierdoor een spel er af te knikkeren wat je eigenlijk wel leuk vindt. Misschien gewoon leaven als je merkt dat ze dat doen, alleen krijg je dan geloof ik ook geen xp...
Je moet een beetje geluk hebben dat je geen enemy squad tegen het lijf loopt, of dat zij net dat huisje doorzoeken waar jij even wacht tot de cirkel krimpt.
In het laatste team zaten gelukkig ook nog maar 2 man, waarvan één al down en de ander voor mijn neus een ladder opklom. Easy kills, maar toch.
Check, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen.Graft schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:48:
Yes!
Invite mij ook maar als je toevallig op Live zit, vanavond ben ik onlineBlaauw87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:35:
[...]
Check, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen.
Toegevoegd, en Meneer iCy is mijn naam en verliezen is mijn faam.Graft schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:48:
Yes!
Andere mogen mij hier ook gewoon toevoegen hoor. Kan niet beloven dat ik voor iedereen tijd heb.
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 17-03-2020 16:07 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Wat is je Xbox Gamertag of je Activision Account?D-Ed schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:48:
[...]
Invite mij ook maar als je toevallig op Live zit, vanavond ben ik online
Added!Meneer iCy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:01:
[...]
Toegevoegd, en Meneer iCy is mijn naam en verliezen is mijn faam.
Andere mogen mij hier ook gewoon toevoegen hoor. Kan niet beloven dat ik voor iedereen tijd heb.
Misschien dat ik straks nog even online ben, vanavond zal lastig worden.
Ik zet hem anders nu ook wel even aanBlaauw87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:12:
[...]
Wat is je Xbox Gamertag of je Activision Account?
[...]
Added!
Misschien dat ik straks nog even online ben, vanavond zal lastig worden.
Edit: Ik heb je zojuist al toegevoegd
[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2021 15:16 ]
Leuk! Ik zag je add!freekdamen schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:46:
[...]
Je mag mij ook toevoegen! nebulae#7740555
Evenals @Blaauw87 & @Meneer iCy!
Kleine disclaimer, mocht ik niet gezellig meespelen en/of terugpraten dan zijn mijn huisgenoten aan het gamen..
Dat komt in de regel idd vaker voor. De tip om met friends te spelen helpt. Gisteren samen met een volstrekte vreemde, toch nog 2de geworden. De 3de haakte snel af omdat we nog geen 4500 hadden voor de respawn. Maar samen gewoon door gebuffeld. Uiteindelijk werd mijn maatje gekilled en legde ik het ook af tegen een volledig squad. Maar het was gewoon knetter gaaf.Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:52:
Net voor het eten plunder gespeeld voor het eerst, maar dat is ook heel leuk. Daar is het met een full squad lekker spelen.
Vanavond nog een keer proberen.
Ik denk dat het aan jou ligt, ik word door de meeste randoms gewoon terug gehaald als zij de mogelijkheid er toe hebben.Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:52:
Ik zit echter niet constant op request redeploy te drukken en ik zou je waarschijnlijk ook laten liggen als je dat doet. Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn.
Overigens als mijn buddies niet online zijn doe ik wel eens met randoms, maar daar moet je niks meer van verwachten dan een solo game. Kan net zo goed een 10-15 jarige speler zijn, of een opa van 60+.
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 17-03-2020 17:56 ]
Lol....?unfor schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:49:
[...]
Ik denk dat het aan jou ligt, ik word door de meeste randoms gewoon terug gehaald als zij de mogelijkheid er toe hebben.
Ik zit echter niet constant op request redeploy te drukken en ik zou je waarschijnlijk ook laten liggen als je dat doet. Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn.
Overigens als mijn buddies niet online zijn doe ik wel eens met randoms, maar daar moet je niks meer van verwachten dan een solo game. Kan net zo goed een 10-15 jarige speler zijn, of een opa van 60+.
- ik heb pas redeploy request gedaan nadat hij/zij het overduidelijk een kans hierop volledig negeert.... Logisch toch?
- jij zou het dus doen (iemand links laten liggen) als iemand meermaals request. Lekkere teamspeler zeg. Het is een belangrijk onderdeel van dit teamspel, toch...?
Dat plus de manier van je posts doet mij denken dat je niet de meest fijne team mate zou zijn.
Sorry hoor...

Ik speel ook veel Apex Legends en daar heb ik geen last van bovenstaande issues. Maar goed, dat ligt dan ook denk ik aan het feit dat ik een fijne team mate ben
[ Voor 29% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2020 18:55 ]
Thanks, ik heb inmiddels al met wat mensen gespeeld die ik toegevoegd heb. Je merkt dan overduidelijk verschil dat er meer in het team belang gedacht wordt.tommy2005 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:
[...]
Dat komt in de regel idd vaker voor. De tip om met friends te spelen helpt. Gisteren samen met een volstrekte vreemde, toch nog 2de geworden. De 3de haakte snel af omdat we nog geen 4500 hadden voor de respawn. Maar samen gewoon door gebuffeld. Uiteindelijk werd mijn maatje gekilled en legde ik het ook af tegen een volledig squad. Maar het was gewoon knetter gaaf.
Net voor het eten plunder gespeeld voor het eerst, maar dat is ook heel leuk. Daar is het met een full squad lekker spelen.
Vanavond nog een keer proberen.
Breaking! SOLOS mode added to Call of Duty: Warzone!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 17 maart 2020
Drop in now: https://t.co/u9OFNgRulA pic.twitter.com/DOmfZvpK6R
[Twitter: https://twitter.com/CallofDuty/status/1239974697934049280]
Patch notes and details for today's playlist update are now available! We've also turned on Solos, live now in #Warzone! https://t.co/JYOcwDU50t pic.twitter.com/woFlkth2aK
— Infinity Ward (@InfinityWard) 17 maart 2020
Today's game settings update has added in the fix to ensure the player who downed an enemy gets the kill! https://t.co/R7pgYzCb22
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 17 maart 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2020 19:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 96% gewijzigd door 038Zwolle op 18-03-2020 02:41 ]
Nou idd, ik ben zojuist met een paar onbekende spelers 3 geworden. Mooie gevechten met andere squads, en meteen een compleet level omhoog in een half uur, nog maar 12 tot 155..Sleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:58:
[...]
Thanks, ik heb inmiddels al met wat mensen gespeeld die ik toegevoegd heb. Je merkt dan overduidelijk verschil dat er meer in het team belang gedacht wordt.
Morgen weer effe knallen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Welke lijst?Antrax schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:28:
Net mijzelf aan de lijst toegevoegd. Geen idee of dat zo klopt, kan iemand dat bevestigen?
De lijst uit de topic start? Deze lijst...
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dacht dat hij niet meer actueel was. Kon hem niet openen... op mn werk.
TheLarger#2849.
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Speel vooral voor de lol en natuurlijk om te winnen. Maar plezier is belangrijker. Ben ook niet een schreeuwer of ragequitter.
Mocht iemand zin hebben kunnen we een keer een potje knallen.
Jahrdy#2732
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik weet niet of ik hier blij mee ben. Vind de potjes lang zat duren zo met al die revive mogelijkheden.
Tevens hou ik van een beetje aggressieve playstyle. Dus dan heb je straks misschien wel 6/7 squads gekilled en dan zijn er alsnog genoeg gasten over die alleen een beetje storm campen en je op het einde af maken.
Hoop dat het als extra mode word toegevoegd.
Of ze doen het misschien expres om early game wat meer action te hebben. Want je kan bijna elk potje wel veilig landen om te looten.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.