Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:53
Mezelf toegevoegd, Defqon#21223 op battle.net. Voeg me maar toe voor wat potjes, mic is wel een must :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ricmaniac schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:03:
https://gamer.nl/artikele...ijkheid-voor-200-spelers/

Ik weet niet of ik hier blij mee ben. Vind de potjes lang zat duren zo met al die revive mogelijkheden.
Tevens hou ik van een beetje aggressieve playstyle. Dus dan heb je straks misschien wel 6/7 squads gekilled en dan zijn er alsnog genoeg gasten over die alleen een beetje storm campen en je op het einde af maken.

Hoop dat het als extra mode word toegevoegd.

Of ze doen het misschien expres om early game wat meer action te hebben. Want je kan bijna elk potje wel veilig landen om te looten.
De max is nu toch 20 minuten?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ricmaniac schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:03:
https://gamer.nl/artikele...ijkheid-voor-200-spelers/

Ik weet niet of ik hier blij mee ben. Vind de potjes lang zat duren zo met al die revive mogelijkheden.
Tevens hou ik van een beetje aggressieve playstyle. Dus dan heb je straks misschien wel 6/7 squads gekilled en dan zijn er alsnog genoeg gasten over die alleen een beetje storm campen en je op het einde af maken.

Hoop dat het als extra mode word toegevoegd.

Of ze doen het misschien expres om early game wat meer action te hebben. Want je kan bijna elk potje wel veilig landen om te looten.
Voor mij hoeft 200 man inderdaad ook niet, laat lekker bij 150 dat is al veel meer dan vergelijkbare games. Stop er maar snel duo's in das veel beter :)
Mars18 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:14:
[...]

De max is nu toch 20 minuten?
De timer voor in gulagg is 18 minuten geloof ik, dus een potje duurt doorgaans als je top 5 komt toch al gauw wat langer dan dat.
Wat ik niet weet is of de circle beinvloedt wordt door het aantal spelers wat nog leeft, zoals bij Apex wel zo is geloof ik. Minder mensen alive → circle sneller klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Brubs schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:42:
[...]

Voor mij hoeft 200 man inderdaad ook niet, laat lekker bij 150 dat is al veel meer dan vergelijkbare games. Stop er maar snel duo's in das veel beter :)

[...]

De timer voor in gulagg is 18 minuten geloof ik, dus een potje duurt doorgaans als je top 5 komt toch al gauw wat langer dan dat.
Wat ik niet weet is of de circle beinvloedt wordt door het aantal spelers wat nog leeft, zoals bij Apex wel zo is geloof ik. Minder mensen alive → circle sneller klein.
Ja zag youtube filmpjes dat het totaal 24 minuten duurde.
Mooi dat je nu ook solo kan spelen, voor toernooien (ooit) :*)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Duo's mogen inderdaad echt komen.
speel veel met een vriend samen. de extra plek word helaas zowat altijd gevuld duur een lone wolf.
wat betekend dat we telkens in vuurgevechten van 2 vs 3 terecht komen. heb gemerkt dat vanwege het toch wel vele armor dit vaak net niet te doen is. (laatste persoon van hen blijft leven met een paar healpoints omdat ze gewoon meer vuurkracht hebben)

ben dus al blij dat solo er nu in zit en hoop duo's ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:04:
speel veel met een vriend samen. de extra plek word helaas zowat altijd gevuld duur een lone wolf.
wat betekend dat we telkens in vuurgevechten van 2 vs 3 terecht komen. heb gemerkt dat vanwege het toch wel vele armor dit vaak net niet te doen is. (laatste persoon van hen blijft leven met een paar healpoints omdat ze gewoon meer vuurkracht hebben)

Ik doe altijd met vriend van me en dan squad fill uit. En we komen eigenlijk altijd wel ver met zn twee. Omdat we altijd wel goede comms hebben en 2v3 hebben we gewoon goede kans. Dan kan je ook focussen ipv ergeren aan die 3e "nutteloze".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
FixDeluxe schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:04:

Er zijn volgens mij op dit forum best wat "lonewolfs" die wel samen spelen he ;-)
Ik ben er zo eentje van. Ik speel alleen, vaak niet eens met een headset maar in de game speel ik wel samen.
Misschien een goed alternatief tot de Duo modus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Ik doe altijd met vriend van me en dan squad fill uit. En we komen eigenlijk altijd wel ver met zn twee. Omdat we altijd wel goede comms hebben en 2v3 hebben we gewoon goede kans. Dan kan je ook focussen ipv ergeren aan die 3e "nutteloze".
Het ergeren aan die 3e "nutteloze" doen we ook niet hoor.
maar merk wel dat we met zijn 2en vaak toch niet tegen een squad van 3 op kunnen laat in de game.
het begin gaat altijd prima en komt je wel aan de x aantal kills. maar als er nog 20 man in zit.

Iedereen volledige armor, iedereen goede guns.
en wanneer je in gevecht komt is het toch vaak de 3e persoon die de boel komt verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
crimby schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Er zijn volgens mij op dit forum best wat "lonewolfs" die wel samen spelen he ;-)
Ik ben er zo eentje van. Ik speel alleen, vaak niet eens met een headset maar in de game speel ik wel samen.
Misschien een goed alternatief tot de Duo modus komt.
speel zelf soms ook solo queue, maar dat bedoel ik niet met lonewolfs ;)
Lonewolfs zijn ook letterlijk de mensen die vanaf het begin van het spel gewoon direct naar de andere kant van het spel vliegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
FixDeluxe schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:12:
[...]

speel zelf soms ook solo queue, maar dat bedoel ik niet met lonewolfs ;)
Lonewolfs zijn ook letterlijk de mensen die vanaf het begin van het spel gewoon direct naar de andere kant van het spel vliegen :')
Ja klopt, die zijn vervelend. en dan hebben ze 15k en gaan ze zut kopen voor hunzelf ipv teammembers redeployen :-/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
crimby schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:27:
[...]

Ja klopt, die zijn vervelend. en dan hebben ze 15k en gaan ze zut kopen voor hunzelf ipv teammembers redeployen :-/.
Snap het dan, je moet ook niet doodgaan voordat zij dood gaan :+

Nee zeer vermoeiende personen zijn dat. Gelukkig is er nu Solo zodat die mensen dat lekker kunnen gaan spelen, die pannekoeken spelen toch al solo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Brubs schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:29:
[...]

Snap het dan, je moet ook niet doodgaan voordat zij dood gaan :+
oooooooh!!!!! dat werd niet vermeld in het uitleg filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:55
Zo, ik sta nu ook maar in het lijstje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Nog wat handige tips:

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 10:31
Jordy_413 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:01:
Heb mijn gamertag ook toegevoegd.

Mocht iemand zin hebben kunnen we een keer een potje knallen.

Jahrdy#2732
Added, ik verwacht vanmiddag wel een paar uurtjes te kunnen spelen. Werk ligt bijna op zijn gat hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Zo, ik heb deze vd week ook eens geinstalleerd.
Met 2 anderen als eerste een potje Plunder gespeeld en die hadden we gelijk gewonnen!
De eerste indruk was dus dat het erg makkelijk was... Maar het is tot nu toe nog geen 2e keer gelukt.

Ik kom van Overwatch/Apex Legends af, het is dus wennen, maar ik heb erg veel plezier met deze game.
Alle mogelijkheden van perks, attachments, loadouts maken etc maakt het wat complex, maar daar begin ik langzaam aan te wennen.

Iemand nog beginnerstips?

Ik denk wel dat ik hier behoorlijk wat uurtjes in ga verliezen en dat betekend dus dat ik de game wel wil gaan kopen.
Maar ik vraag mij af wat ik mis (in de Warzone modus) als ik de volledige game niet heb gekocht (behalve instant unlock van de characters)?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Net gekocht en net geïnstalleerd. In eerste instantie alleen voor de WARZONE mode 'free to play' maar na een paar rondes was ik eigenlijk wel direct verkocht en heb ik ook direct de base game gehaald. Mede om ook custom loadouts te kunnen pakken die erg belangrijk zijn om eigenlijk direct te halen door contracts.

Mijn Gamertag op PS4 - Zantiath. Voel je vrij om me toe te voegen.

Zal zelf niet heel veel spelen in de aankomende dagen omdat mijn werk gewoon door kan gaan maar er zullen ongetwijfeld wat stille momenten vallen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05-2024
Mochten mensen zin hebben in een potje, je kan me toevoegen. Heb mic en speel pc: Eth3r3al#8197832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Milo44 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:22:
Zo, ik heb deze vd week ook eens geinstalleerd.
Met 2 anderen als eerste een potje Plunder gespeeld en die hadden we gelijk gewonnen!
De eerste indruk was dus dat het erg makkelijk was... Maar het is tot nu toe nog geen 2e keer gelukt.

Ik kom van Overwatch/Apex Legends af, het is dus wennen, maar ik heb erg veel plezier met deze game.
Alle mogelijkheden van perks, attachments, loadouts maken etc maakt het wat complex, maar daar begin ik langzaam aan te wennen.

Iemand nog beginnerstips?

Ik denk wel dat ik hier behoorlijk wat uurtjes in ga verliezen en dat betekend dus dat ik de game wel wil gaan kopen.
Maar ik vraag mij af wat ik mis (in de Warzone modus) als ik de volledige game niet heb gekocht (behalve instant unlock van de characters)?
In Warzone heb je eigenlijk geen voordeel als je de hele game koopt. Het enige wat ik kan verzinnen is als je de game koopt je de wapens gewoon kunt unlocken in multiplayer die je dan uit loadout drops kunt krijgen in warzone. Dus je eigen loadout maken. Verder is er niets dacht ik..
Zantiath schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:31:
Net gekocht en net geïnstalleerd. In eerste instantie alleen voor de WARZONE mode 'free to play' maar na een paar rondes was ik eigenlijk wel direct verkocht en heb ik ook direct de base game gehaald. Mede om ook custom loadouts te kunnen pakken die erg belangrijk zijn om eigenlijk direct te halen door contracts.

Mijn Gamertag op PS4 - Zantiath. Voel je vrij om me toe te voegen.

Zal zelf niet heel veel spelen in de aankomende dagen omdat mijn werk gewoon door kan gaan maar er zullen ongetwijfeld wat stille momenten vallen 😁
De loadouts kun je ook maken zonder game te hebben. Duurt alleen een stuk langer om alles te unlocken via enkel Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Milo44 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:22:
Wat ik heb gemerkt is dat je met custom loadouts echt een groot voordeel hebt in WARZONE. Een loadout kan je tijdens de actieve ronde oproepen door geld uit te geven die van dode spelers valt of overal en nergens op stapeltjes liggen. Nog veel effectiever is het om zo snel als mogelijk, als je de grond hebt geraakt, contracten te gaan doen. Dan hoef je minimaal te zoeken voor de beste load en praktisch direct je custom loadouts oproepen. Hiermee heb je vooral in het begin een zeer groot voordeel tov de rest van de teams maar zeker ook mid en long game. Dit is ook de enige manier om aan PERKS te komen in deze game mode.

Custom loadouts kan je eigenlijk alleen effectief maken als je de base game ook hebt. Dan kan je bepaalde wapens grinden voor attachements en perks in de normale multiplayer modes en vervolgens meenemen naar WARZONE. Uiteindelijk kom je daar in free to play ook wel aan maar omdat elke game weer een nieuwe set wapens moet oppakken en dit compleet random is gaat het unlocken van attechements echt nog heel veel trager dan dat het in de base game gaat.

Om die rede heb ik ook de base game gehaald en ben ik nu, voor zover de tijd het toe laat, mijn favorieten aan het grinden om vervolgens mee te kunnen nemen in WARZONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Brubs schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:36:
[...]

In Warzone heb je eigenlijk geen voordeel als je de hele game koopt. Het enige wat ik kan verzinnen is als je de game koopt je de wapens gewoon kunt unlocken in multiplayer die je dan uit loadout drops kunt krijgen in warzone. Dus je eigen loadout maken. Verder is er niets dacht ik..

[...]

De loadouts kun je ook maken zonder game te hebben. Duurt alleen een stuk langer om alles te unlocken via enkel Warzone.
Je was me voor, toch alsnog bedankt voor je reactie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Blaauw87 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Added, ik verwacht vanmiddag wel een paar uurtjes te kunnen spelen. Werk ligt bijna op zijn gat hier :/
Bij ons op werk ligt bijna alles op zijn gat haha. Moet helaas vanmiddag nog wel werken :/
Vanavond kan ik wel tot een uurtje of 11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasonVT
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-07 12:34
Kijk daar hebben we wat aan! Aantal dingen wist ik al maar ook een aantal niet.

Moet eerlijk zeggen dat ik echt verbaasd ben om Warzone, vind het heel erg goed lopen en vind het idee (en ideeën) erachter ook goed bedacht. Geeft mij niet hetzelfde gevoel als al die andere battle royale games, in positieve zin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05-2024
JasonVT schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:14:
[...]

Kijk daar hebben we wat aan! Aantal dingen wist ik al maar ook een aantal niet.

Moet eerlijk zeggen dat ik echt verbaasd ben om Warzone, vind het heel erg goed lopen en vind het idee (en ideeën) erachter ook goed bedacht. Geeft mij niet hetzelfde gevoel als al die andere battle royale games, in positieve zin. :)
Mee eens. :) Ik moest even wennen aan de voor mij 'arcade achtige' stijl shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Zantiath schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:40:
[...]

Custom loadouts kan je eigenlijk alleen effectief maken als je de base game ook hebt. Dan kan je bepaalde wapens grinden voor attachements en perks in de normale multiplayer modes en vervolgens meenemen naar WARZONE. Uiteindelijk kom je daar in free to play ook wel aan maar omdat elke game weer een nieuwe set wapens moet oppakken en dit compleet random is gaat het unlocken van attechements echt nog heel veel trager dan dat het in de base game gaat.

Om die rede heb ik ook de base game gehaald en ben ik nu, voor zover de tijd het toe laat, mijn favorieten aan het grinden om vervolgens mee te kunnen nemen in WARZONE.
Huh, maar ik heb de basegame niet, maar ik kan een Custom Loadout selecteren voordat een potje begint.
Ik kan ze ook aanpassen etc en kan -als ik dood ben gegaan- ook gewoon een andere Custom Loadout selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAVS_TW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-09-2020
Is er een Warzone Discord channel waar veel actieve mensen in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Milo44 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:29:
[...]

Huh, maar ik heb de basegame niet, maar ik kan een Custom Loadout selecteren voordat een potje begint.
Ik kan ze ook aanpassen etc en kan -als ik dood ben gegaan- ook gewoon een andere Custom Loadout selecteren.
Ik denk dat er bedoeld word dat je de eerste paar lvls alleen een aantal vaste loadouts hebt en pas paar levels verder zelf loadouts kan maken die nog bestaan uit wapens zonder attachments omdat je eerst de wapens moet lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Vanochtend werd ik gekilled door een downed enemy, terwijl ik ook downed was. Hij kroop naar mij toe...maar verder wil ik graag weten wat hij deed., iemand? 'Melee'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Rappa1985 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat er bedoeld word dat je de eerste paar lvls alleen een aantal vaste loadouts hebt en pas paar levels verder zelf loadouts kan maken die nog bestaan uit wapens zonder attachments omdat je eerst de wapens moet lvlen.
Ahh, op die manier. Ja dat stadium ben ik inmiddels voorbij. Ben nu bijna rank 40.
Maar dan denk ik dat ik het voorlopig alleen bij Warzone houd, miss dat ik over een week of 2/3 de Battlepass aanschaf.
Luc77z schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:51:
Vanochtend werd ik gekilled door een downed enemy, terwijl ik ook downed was. Hij kroop naar mij toe...maar verder wil ik graag weten wat hij deed., iemand? 'Melee'?
Steentjes gooien zoals je in de Gulag ook kan (weet zelf niet hoe)?

[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 18-03-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
Milo44 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:03:
[...]

Ahh, op die manier. Ja dat stadium ben ik inmiddels voorbij. Ben nu bijna rank 40.
Maar dan denk ik dat ik het voorlopig alleen bij Warzone houd, miss dat ik over een week of 2/3 de Battlepass aanschaf.

[...]

Steentjes gooien zoals je in de Gulag ook kan (weet zelf niet hoe)?
Steentjes kan je gooien door middel van de granaat gooi knop, bij mij middle mouse knop. Maar zover ik weet alleen in Gulag. Of heb ik je nu verkeerd begrepen haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Jep melee of schieten, heb het zelf ook al gedaan en moest er meteen om lachen want ik wist niet eens dat het kon. Kan mogelijk ook door gewoon steeds tegen de ander aan te kruipen/lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:48
Nou, eerste bericht hier! Na een paar potjes warzone uitgeprobeerd te hebben kom ik er wel achter dat teamplay noodzaak is, en zeker niet vanzelfsprekend met onbekenden :P. Solo is dan een stuk beter, maar met een team wel veel leuker.

Ik heb een invite uitstaan bij de squad 'tweakers'. Wordt hierin met alle platformen gespeeld (en ook crossplay)? De andere twee tweakers squads (.net en NL) zaten al vol.

Werkt het dan zo dat je vanzelf met squadleden speelt als zij online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister begonnen met het spel op de PC, en wat is de single player toch heerlijk! Misschien als FPS noob toch een keer mensen zoeken om MP mee te spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik had laatst ook iets vreemds, had iemand gedowned en daarna schoot ik hem nog een paar keer maar tijdens mijn schoten deed hij self-revive.
Wordt dit niet gecanceld wanneer je geraakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
donvalentino schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:33:
[...]

Ik had laatst ook iets vreemds, had iemand gedowned en daarna schoot ik hem nog een paar keer maar tijdens mijn schoten deed hij self-revive.
Wordt dit niet gecanceld wanneer je geraakt wordt?
Niet geprobeerd maar uit je verhaal kan ik halen dat dat niet zo is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Het schieten tijden het downen was blijkbaar een foutje.

Zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Iemand in voor een paar potjes Warzone?

Gamertag Xbox: RefIex Sostic (l is een hoofdletter i)
Activision Account: Sostic

Stuur maar een invite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:45
Ik krijg toch wat kriebels hoe meer ik deze game speel. Game audio is echt heel beroerd, daarnaast de vele snipers op de daken, daarnaast de ttk die niet klopt door wat dan ook, zal wel dsync zijn ofzo. Kan nog niet zeggen of dit voor mij een blijvertje is.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Korkss schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:15:
Ik krijg toch wat kriebels hoe meer ik deze game speel. Game audio is echt heel beroerd, daarnaast de vele snipers op de daken, daarnaast de ttk die niet klopt door wat dan ook, zal wel dsync zijn ofzo. Kan nog niet zeggen of dit voor mij een blijvertje is.
Ik zou het wat tijd geven, gamemode is net iets langer dan een week uit.
Vaak worden de kleine kinderziektes nog wel gepatched indien het niet klopt.
Daarbij is het volgens mij nog steeds een "beta"?

[ Voor 4% gewijzigd door donvalentino op 18-03-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
Zantiath schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:40:
[...]

Custom loadouts kan je eigenlijk alleen effectief maken als je de base game ook hebt.
Ik heb de base game niet en ben het er niet mee eens. In de Plunder-modus van Warzone spawn je altijd met je custom loadout en dat is een effectieve manier om XP te grinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Je loadout heb je in BR ook zo bij elkaar, 6000 credits is niets.
Alle 3 even 2k bij elkaar sprokkelen en je bent eral.
Het unlocken van wapen attachments gaat ook hard.
Plunder vind ik overigens een enorm saaie mode, nu 3x gespeeld en 2x gewonnen maar het voelt erg doel-loos.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 18-03-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Loadout mag van mij ook wel iets duurder- althans iets moeilijker om te halen. Het jumpen is nog wel een ding, dat was bij Apex toch wel wat beter geregeld. Dat was als jumpmaster toch wel prima geregeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
Eindelijk Operation Paladin gehaald! Wat een hel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Meer mensen met connectie problemen? Blijft hangen op “connecting to online services”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:59
crimby schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:45:
Meer mensen met connectie problemen? Blijft hangen op “connecting to online services”
Jip, drama. Kom er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 19-09 10:53
Battle.net Defqon#21223 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
crimby schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:45:
Klopt hier ook :(

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Hiero ook, even afwachten anders maar netflixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Zojuist prima online kunnen spelen via Xbox Live.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:42
Hier Ps4 en hij lijkt het weer te doen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Hier de eerste overwinning binnengehaald. Met iemand die nog geen kill heeft gemaakt ook. :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31
Beavbusi schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:54:
Hier de eerste overwinning binnengehaald. Met iemand die nog geen kill heeft gemaakt ook. :):)
de game was gecrashed en iedereen was geleaved ? :+

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 11:41
Net voor het eerst bij de laatste twee gekomen (I lost). Best spannend! Wat een tof spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
Erg leuk om te spelen dat Warzone, nu door thuis quarantaine ook wat meer tijd er voor. De teams zijn wel erg ruk, altijd mensen die niet eens de gulag afwachten maar meteen leaven... Wellicht wat tweakers die willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 11:41
YoMajesty schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:14:
Erg leuk om te spelen dat Warzone, nu door thuis quarantaine ook wat meer tijd er voor. De teams zijn wel erg ruk, altijd mensen die niet eens de gulag afwachten maar meteen leaven... Wellicht wat tweakers die willen spelen?
Zeker. Ik wil ook wel eens met een squadmaatje spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 00:13
Wellicht is het handig om ook en discord kanaal aan te maken om elkaar te vinden.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Daniel. schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 23:02:
Wellicht is het handig om ook en discord kanaal aan te maken om elkaar te vinden.
Die is er al een tijdje en wordt al veelvuldig gedeeld :-)

https://discord.gg/AnKTHFy

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 00:13
Smit260 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 23:42:
[...]

Die is er al een tijdje en wordt al veelvuldig gedeeld :-)

https://discord.gg/AnKTHFy

Have fun :)
Misschien een goed idee om hem in de topicstart te zetten en boven de quick reply.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 02:21
Als ik in plunder met geloote wapens kills maak en objectives voltooi, krijg ik dan wel (wapen) xp? Ben er nu nog niet helemaal uit hoe het werkt. Ik heb nu wel een wapen dat ik vrij heb gespeeld dat al level2 was, dus die ging al level up vóór ik hem zelf had. Echter ik zie verder niks dat geleveled is terwijl ik al zeker 30 kills heb gemaakt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
sdk1985 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 01:22:
Als ik in plunder met geloote wapens kills maak en objectives voltooi, krijg ik dan wel (wapen) xp? Ben er nu nog niet helemaal uit hoe het werkt. Ik heb nu wel een wapen dat ik vrij heb gespeeld dat al level2 was, dus die ging al level up vóór ik hem zelf had. Echter ik zie verder niks dat geleveled is terwijl ik al zeker 30 kills heb gemaakt.
Je kan inderdaad wapens die je vast hebt, maakt niet uit hoe gekregen, levelen. Zelfs guns die je nog niet hebt vrijgespeeld kun je op die manier levelen. Gewoon zoeken in de wereld en de gun levelen door te spelen. Je hoeft zelfs niet eens te killen wil je xp krijgen voor je guns in Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Laatst online: 21:22
Mijn ps4 bleef weer hangen waarna ik de 1.17 update van 90 Gb weer moet downloaden -_-.

Meer mensen hier weer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
JimmyJoness schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:50:
Mijn ps4 bleef weer hangen waarna ik de 1.17 update van 90 Gb weer moet downloaden -_-.

Meer mensen hier weer last van?
Dit heb ik meermaals gehad, met grote frustratie. Dan is het 's avonds laat, wil je even een potje spelen, moet ie eerst een uur downloaden, en dan nog een uur installeren (dat installeren gaat zooooooo traag).

Ik ben er wel achter gekomen waar dat bij mij door kwam, door de PS4 op stand-by te zetten met de game aan. Als ik de game helemaal afsluit, en dan pas op stand-by zetten zodra ik in het OS van de PS4 zit, dan bij wakker worden de game pas starten, dan blijft t goed gaan.

Het lijkt dus wel of die game moeite heeft met hibernation.

[ Voor 4% gewijzigd door xoniq op 19-03-2020 10:07 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rappa1985
Danger close =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Laatst online: 21:22
xoniq schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:06:
[...]

Dit heb ik meermaals gehad, met grote frustratie. Dan is het 's avonds laat, wil je even een potje spelen, moet ie eerst een uur downloaden, en dan nog een uur installeren (dat installeren gaat zooooooo traag).

Ik ben er wel achter gekomen waar dat bij mij door kwam, door de PS4 op stand-by te zetten met de game aan. Als ik de game helemaal afsluit, en dan pas op stand-by zetten zodra ik in het OS van de PS4 zit, dan bij wakker worden de game pas starten, dan blijft t goed gaan.

Het lijkt dus wel of die game moeite heeft met hibernation.
Thanks!! Ik ga het zo proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook voor de eerste maal Warzone solo gespeeld. Voorheen alleen maar squad.
Eerste pot werd ik meteen in de pan gehakt na 5 minuten al. Maar dat zou kunnen komen omdat ik bezig was met wat challenges halen.

De 2e sprong vanuit het vliegtuig ging van mij uit richting Promenade west. Van hieruit ben ik naar de heuvels in het westen gelopen. De cirkels vielen wel heel erg fijn richting de heuvels waar ik heen ging. De grote open vlaktes was ik reeds overgestoken voordat het gros naar me toe kwam.

Toen maar in de heuvels wachten tot er gasten op me af kwamen. Sommige liepen zo ongeveer over me heen welke ik daarna in de rug neermaaide. Uiteindelijk 2 geworden omdat ik dacht dat de nummer 1 de andere kant op mikte waardoor ik wat te lang richte en daarna een sniperkogel kon koppen. Deze had echter geen flare. Ik neem dus aan dat hij met een kleine scope schoot. Nouja, 2e worden is niet zo slecht... zeker niet als je daar ook nog eens 35k xp voor krijgt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Nu enkele dagen Warzone aan het spelen, voornamelijk plunder, en word er steeds beter in. Vind het ook steeds leuker.

Is Warzone vergelijkbaar met de campaign en multiplayer betreft prestaties en eisen van de pc?
Eigenlijk geen idee hoevel FPS ik met Warzone heb (is dat ergens te zien?) maar vind het wel prima te spelen. Als de campaing en multiplayer vergelijkbaar zijn ga ik die mogelijk wel aanschaffen.
Finaal overheen gekeken...

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 19-03-2020 17:48 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
thijsco19 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:36:
Nu enkele dagen Warzone aan het spelen, voornamelijk plunder, en word er steeds beter in. Vind het ook steeds leuker.

Is Warzone vergelijkbaar met de campaign en multiplayer betreft prestaties en eisen van de pc?
Eigenlijk geen idee hoevel FPS ik met Warzone heb (is dat ergens te zien?) maar vind het wel prima te spelen. Als de campaing en multiplayer vergelijkbaar zijn ga ik die mogelijk wel aanschaffen.
FPS en veel meer kan je aanzetten onder de settings.
Game lijkt me niet veeleisend, volgens mij is de engine al 12 jaar oud. En op mijn 7600k en 1070 draait ie prima op 120fps.

Edit: Engine is dus nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:29
Leuke gamemode en had me nooit voorgesteld dat dit in een CoD titel zou komen. Helaas blijkt maar weer dat 150 mensen op een server iets teveel van het goede is. De servers hebben al moeite met 12 spelers tegelijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 18:29
kneusteun schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:47:
[...]

FPS en veel meer kan je aanzetten onder de settings.
Game lijkt me niet veeleisend, volgens mij is de engine al 12 jaar oud. En op mijn 7600k en 1070 draait ie prima op 120fps.
Het is juist een nieuwe engine. 8)7 Vanaf CoD4 (de eerste MW) is dezelfde engine gebruikt tot aan de vorige editie. Op mijn 3570k en 6900 serie draait ie helaas niet, maar heb hem op de PS4.

Binnenkort zullen er games zijn waar er 200 mensen in kunnen. Over meer mensen in een squad heb ik (helaas) nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
SlqmLqck schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:22:
[...]

Het is juist een nieuwe engine. 8)7 Vanaf CoD4 (de eerste MW) is dezelfde engine gebruikt tot aan de vorige editie. Op mijn 3570k en 6900 serie draait ie helaas niet, maar heb hem op de PS4.

Binnenkort zullen er games zijn waar er 200 mensen in kunnen. Over meer mensen in een squad heb ik (helaas) nog niets kunnen vinden.
Oke, my bad, ik dacht dat dit nog dezelfde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Toch maar de gok genomen en aangeschaft. Niet wetende dat ik nu weer 80GB moet gaan downloaden.... @6MB/s...

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
Mochten er mensen zijn die zo nu en dan in de avond een potje willen doen.

PC + mic
Gamertag Slijder#2473

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Gisteren de game gedownload en hele avond gespeeld, volledige versie. Super vet weer! FFA is wel pittig maar gaat beter.

Wat opviel op mijn ps4 dat de game vaak happert. Lijkt of de ps4 veels te langzaam is. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
ShininNL schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:57:
Leuke gamemode en had me nooit voorgesteld dat dit in een CoD titel zou komen. Helaas blijkt maar weer dat 150 mensen op een server iets teveel van het goede is. De servers hebben al moeite met 12 spelers tegelijk namelijk.
Ik weet niet of je warzone al hebt gespeeld, maar de enige plek waar de servers het af en toe af laten weten is voordat de game daadwerkelijk start. Waar dus alle mensen ongeveer op hetzelfde punt zijn (à 150 man).

Ook heb ik in de 5+ dagen die ik ingame zelden slechte servers gehad bij 12 personen. Ik denk dat die situaties op 2 handen te tellen zijn in bijna 1000 potjes. Misschien zijn het dan toch niet de COD servers maar jouw internet/pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie favo loadout / wapen in Warzone.
merk dat ik me echt begin te ergeren aan mijn eigen custom m4a1.
ga deze dus helemaal op de schop gooien voor warzone (monolithic suppressor en een extended mag worden een must) ga nu nog zoeken naar een manier om de recoil zo minimaal mogelijk te maken.

Waar spelen jullie het liefst mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 20-09 21:20
Vind het aan de ene kant wel jammer die custom loadouts.
Laat iedereen lekker met dezelfde wapens spelen. In mijn optiek veel eerlijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
chimera2 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:58:
Vind het aan de ene kant wel jammer die custom loadouts.
Laat iedereen lekker met dezelfde wapens spelen. In mijn optiek veel eerlijker :)
klopt eigenlijk deels wel.
aan de andere kant, als je een beetje je best doet heb je het geld zo bij mekaar.
en als iedereen met custom wapens loopt is het ook niet meer oneerlijk.
misschien het verschil tussen een lvl 1 en lvl 100 vanwege de weapon lvl's.
maar ook dit is prima te lvl'en.

vond het eerst ook een beetje te op die loadouts maar vind het nu eigenlijk perfect voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:53:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie favo loadout / wapen in Warzone.
merk dat ik me echt begin te ergeren aan mijn eigen custom m4a1.
ga deze dus helemaal op de schop gooien voor warzone (monolithic suppressor en een extended mag worden een must) ga nu nog zoeken naar een manier om de recoil zo minimaal mogelijk te maken.

Waar spelen jullie het liefst mee?
Ik gebruik bij 1 een sniper, met monolithic, barel voor range, thermal en nog twee voor snellere aim down sight. met secondary een pistol.

En voor loadout 2 (koop er 2 als ik kan) M4 met grenadier barrel, monolithic, no stock, extended mag en een grip voor stability.

Bij beide cold blood, ghost en tracker. En heartbeat sensor + semtex.

Ik koop altijd eerst de sniper loadout, want vaak vind je wel een mp7 o.i.d. waar je close range mee kan rammen

[ Voor 6% gewijzigd door Brubs op 20-03-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik bij 1 een sniper, met monolithic, barel voor range, thermal en nog twee voor snellere aim down sight. met secondary een pistol.

En voor loadout 2 (koop er 2 als ik kan) M4 met grenadier barrel, monolithic, no stock, extended mag en een grip voor stability.

Bij beide cold blood, ghost en tracker. En heartbeat sensor + semtex.
Zo kan het ook. :P
Bij mij is het idee hetzelfde, alleen wil ik wel direct de goede wapens.
Dus loadout 1 word een loadout met dezelfde perks als jij. alleen ipv ghost overkill waarbij ik een sniper en m4a1 haal. vind dat in het begin toch belangrijker dan ghost.

loadout 2 word dan precies dezelfde sniper of m4a1 met ipv overkill --> ghost.
en dan wissel ik de sniper / m4a1 die ik drop om met de handgeweer.

Komt dan op precies dezelfde loadout neer als die van jou, alleen prefereer ik beide wapens boven ghost.

wat betreft de attachments, ga zeker even naar die van jou kijken, zo zag het er namelijk in mijn hoofd er ook uit. zeker de thermal voor de sniper is ook een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Dus loadout 1 word een loadout met dezelfde perks als jij. alleen ipv ghost overkill waarbij ik een sniper en m4a1 haal. vind dat in het begin toch belangrijker dan ghost.

Komt dan op precies dezelfde loadout neer als die van jou, alleen prefereer ik beide wapens boven ghost.

wat betreft de attachments, ga zeker even naar die van jou kijken, zo zag het er namelijk in mijn hoofd er ook uit. zeker de thermal voor de sniper is ook een must.
Ik vind juist Ghost een MUST perk voor mezelf. Ik vind vaak wel een m4 uit de game of een mp7 waar je echt al goed mee kan knallen. een grijze mp7 is ook al gewoon super goed (vind ik) maar dat is voor iedereen zn eigen keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:13:
[...]

Ik vind juist Ghost een MUST perk voor mezelf. Ik vind vaak wel een m4 uit de game of een mp7 waar je echt al goed mee kan knallen. een grijze mp7 is ook al gewoon super goed (vind ik) maar dat is voor iedereen zn eigen keuze natuurlijk.
Helemaal mee eens hoor, ook dat wil ik eens gaan proberen want heb een stuk of 5 loadouts.
hoofd loadout met dus overkill. en dan vele opties met ghost.

de reden dat ik overkill als must zie / zag was de Solozero NVG Enhanced op mijn m4a1.
gebruikte deze echt voor het spotten van tegenstanders, echter ben ik er al achter dat dit in combi met de thermal op mijn sniper al een beetje op is + genoeg mensen met dus cold blooded waardoor het nut sws al verdwijnt.

Kan dan inderdaad beter een eerste loadout voor sniper gebruiken inc thermal... want zoals je aangeeft, een fatsoenlijke close / mid range wapen is op zich prima te vinden.
zeker de m7 is heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Gisteren tot 2 keer toe 2e geworden, was geen enemy te bekennen in de laatste circel.
Er K*T dat diie glitch nog steeds niet gefixt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Ik vind de loadouts leuke toevoeging.maar in squads veel te goedkoop. Minstens 12k vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
Vind eigenlijk niet echt dat je met loadouts een echte grote voordeel heb? Behalve dan in plunder.
Genoeg te vinden in kistjes? Heb al aardig wat potjes tot de top 10 gehad met spul wat rond lag verzamelen.
Alleen met perks is het idd wel een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JasonVT schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:26:
Vind eigenlijk niet echt dat je met loadouts een echte grote voordeel heb? Behalve dan in plunder.
Genoeg te vinden in kistjes? Heb al aardig wat potjes tot de top 10 gehad met spul wat rond lag verzamelen.
Alleen met perks is het idd wel een dingetje.
Er is wel degelijk een groot voordeel te halen uit loadouts. Denk aan perks en guns/attachments die je normaal niet kan krijgen. (thermal scope bijvoorbeeld wat echt knetter sterk is)

Het is daarentegen inderdaad goed te doen top 10 te eindigen met spul wat je vindt, zeker. Maar loadouts maken het toch een heel stuk makkelijker dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Wat zijn die skin pack prijzen belachelijk zeg...heb veel plezier in het spel dus dacht ff een leuke skin scoren om mee te spelen. Zijn het hele packs..dus single skins kan niet allerlei nutteloze meuk die je erbij krijgt voor 20+euro??? kots kots kots. Wat een bloedzuigers zeg.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Jumpiefox schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:48:
Wat zijn die skin pack prijzen belachelijk zeg...heb veel plezier in het spel dus dacht ff een leuke skin scoren om mee te spelen. Zijn het hele packs..dus single skins kan niet allerlei nutteloze meuk die je erbij krijgt voor 20+euro??? kots kots kots. Wat een bloedzuigers zeg.
Gewoon die guns grinden en gold/plat halen die je wil ;)

Die prijzen zijn belachelijk, vind ik het totaal niet waard dus mij niet bellen met die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 08:26
Misschien wel een domme vraag maar als ik de 'gewone' volledige COD op de PS4 koop voor mijn zoon zit er dan Warzone bij in of moet dit apart aangeschaft worden? Wil hem verassen als hij zo terug is uit het ziekenhuis (gips van zijn duim eraf-geen corona :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
bakkie1985 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:09:
Misschien wel een domme vraag maar als ik de 'gewone' volledige COD op de PS4 koop voor mijn zoon zit er dan Warzone bij in of moet dit apart aangeschaft worden? Wil hem verassen als hij zo terug is uit het ziekenhuis (gips van zijn duim eraf-geen corona :D)
Ja die zit er bij. De game is trouwens gratis voor iedereen, dus je hebt in principe de base game modern warfare niet nodig om Warzone te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
freekdamen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:11:
[...]

Ja die zit er bij. De game is trouwens gratis voor iedereen, dus je hebt in principe de base game modern warfare niet nodig om Warzone te spelen.
Die snap ik niet, kan ik gewoon 'los' warzone downloaden zonder COD gekocht te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
bakkie1985 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:14:
[...]

Die snap ik niet, kan ik gewoon 'los' warzone downloaden zonder COD gekocht te hebben?
Ja, de warzone mode is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
bakkie1985 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:09:
Zie trouwens toevallig dat hij in promotie staat in de ps store voor 45 euro ipv 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
bakkie1985 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:14:
[...]

Warzone is een stand-alone game mode van COD en is gratis. Je kunt deze dus free downloaden. Als je echter ook graag de multiplayer en singeplayer speelt moet je wel de hele game kopen. Daar kun je overigens ook ontzettend veel plezier aan beleven. Ik vind het in ieder geval geen miskoop, ben er zeer tevreden mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkie1985
Wat gaaf! download gestart en € 50,- uitgespaard. Hij speelt nu veel Fortnite maar wilde deze graag. Als hij straks terugkomt kan hij mooi knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

FixDeluxe schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Betekend dit als je loadout 1 pakt met overkill wat ik ook heb met een m4a1 en een sniper en ik dan een loadout 2 met een sniper pak ik beter een mp7 erbij kan pakken ipv het pistool? Kan dit? Of levert hij dan de sniper in voor de mp7 aangesien ik de overkill perk niet heb in loadout 2 maar de ghost perk?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Oxigeon schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:53:
[...]

Betekend dit als je loadout 1 pakt met overkill wat ik ook heb met een m4a1 en een sniper en ik dan een loadout 2 met een sniper pak ik beter een mp7 erbij kan pakken ipv het pistool? Kan dit? Of levert hij dan de sniper in voor de mp7 aangesien ik de overkill perk niet heb in loadout 2 maar de ghost perk?
Als je een nieuwe loadout pakt, neemt hij die hele loadout over, inclusief perks. Hij dropt dan de wapens die je al vast had, deze kan je dan weer terugswitchen als je bijvoorbeeld andere perks wilt spelen maar dezelfde wapens wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Zojuist mijn eerste potje plunder gewonnen :7

Team met twee Fransmannen. Hele potje binnen de top 5 gezeten. Tijdens de bonusronde naar 2e plaats en op het einde achter een ander team gesprongen vanuit een helicopter. Hun neergemaaid en de cashdrop was genoeg voor de 1e plaats.

Eerste keer ook dat ik met een random squad tot fatsoenlijk samenspel kom.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Nou ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan plaatsen.

Maar iemand anders problemen gehad met een account aanmaken? Ik dacht ook Warzone eens te gaan proberen, maar sinds COD2 al geen COD meer gedaan dus heb nog geen account. Dus wilde een account aanmaken op de site maar meteen na een accountnaam en naam ingeven kan ik op 'next' klikken wat ik wil maar er gebeurd niks. Beetje jammer.

*edit* Denk probeer nog even andere browser, kom niet eens meer voorbij t eerste schermpje waar je de je e-mail adres in moet vullen.. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door TgR_KILLER op 20-03-2020 13:53 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
TgR_KILLER schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:46:
Nou ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan plaatsen.

Maar iemand anders problemen gehad met een account aanmaken? Ik dacht ook Warzone eens te gaan proberen, maar sinds COD2 al geen COD meer gedaan dus heb nog geen account. Dus wilde een account aanmaken op de site maar meteen na een accountnaam en naam ingeven kan ik op 'next' klikken wat ik wil maar er gebeurd niks. Beetje jammer.

*edit* Denk probeer nog even andere browser, kom niet eens meer voorbij t eerste schermpje waar je de je e-mail adres in moet vullen.. 8)7
Kun je niet opstarten en via daar account aanmaken? Dus game starten en dan kijken of het nodig is. Misschien krijg je dan een link te zien waarmee je een account kan maken wat wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Brubs schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Kun je niet opstarten en via daar account aanmaken? Dus game starten en dan kijken of het nodig is. Misschien krijg je dan een link te zien waarmee je een account kan maken wat wel werkt?
Ik wilde eigenlijk eerst proberen of ik wel een account kon aanmaken voor ik dat hele ding ga downloaden en installeren voor niks. Maar kom al niet zo ver helaas. Ook even bij de support pagina gekeken, loop je langs tientallen vakjes om te kijken of je de juiste knop kan vinden en doet vervolgens ook niks. Beetje jammer.

*edit* nou, een andere game verwijderd zodat ik iig genoeg ruimte had op de PC.. download blizzard tooly want die had ik ook niet op deze PC. Vervolgens start de installatie van COD, ja niet dus. Kan klikken op de "start install" knop wat ik wil maar er gebeurd helemaal niks.

*edit 2* Nou eindelijk via de battle.net app de installatie kunnen starten.. nu aan het downloaden met 30 MB/s ben benieuwd of het nou gaat lukken xD

[ Voor 25% gewijzigd door TgR_KILLER op 20-03-2020 15:16 . Reden: irritaties ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Pagina: 1 ... 63 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.