Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Michael_OsGroot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:44:
Ik denk dat ik dit seizoen voor het eerst de battle pass niet uit ga spelen. De afgelopen paar weken nog wat potjes shipment gedaan, nog wat warzone maar na het eindeloze grinden is de lol er langzaam wel van af. Hebben jullie dat ook? Ik heb het spel tussen pakweg maart en nu echt grijs gespeeld, 2x obsidian gepakt maar nu is het wel mooi geweest.
Gek genoeg blijf ik spelen. Voor mij zijn de nieuwe wapens, battlepass, officer challenges, (intel) missies toch weer voldoende om te blijven spelen. Het is wel zo dat als ik eenmaal de battlepas hebt gemaxed en de officer challenges heb gehaald ik het alleen nog hou bij een aantal Warzone potjes in de week maar voor de rest alweer hyped wat volgend seizoen en CW gaat brengen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Michael_OsGroot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:44:
Ik denk dat ik dit seizoen voor het eerst de battle pass niet uit ga spelen. De afgelopen paar weken nog wat potjes shipment gedaan, nog wat warzone maar na het eindeloze grinden is de lol er langzaam wel van af. Hebben jullie dat ook? Ik heb het spel tussen pakweg maart en nu echt grijs gespeeld, 2x obsidian gepakt maar nu is het wel mooi geweest.
moet zeggen dat dit mijn 1e seizoen is dat ik nog niet de battlepass vol heb / max level.
Dit gaat nog wel gebeuren maar merk ook dat het grinden/ elke avond volle bak spelen minder wordt.

Wat me het meeste stoort is dat je in Warzone tegenwoordig echt keihard gelaserd wordt op afstanden terwijl ik de enemy niet eens zie, echt bizar (ps4).

[ Voor 10% gewijzigd door donvalentino op 15-09-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:29
We gaan die Party Modes missen, hopelijk word die toegevoegd in de filter!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Rappa1985 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:54:
[...]

Gek genoeg blijf ik spelen. Voor mij zijn de nieuwe wapens, battlepass, officer challenges, (intel) missies toch weer voldoende om te blijven spelen. Het is wel zo dat als ik eenmaal de battlepas hebt gemaxed en de officer challenges heb gehaald ik het alleen nog hou bij een aantal Warzone potjes in de week maar voor de rest alweer hyped wat volgend seizoen en CW gaat brengen.
CW is juist wat mij een beetje tegenstaat. Ik vond het camo's grinden wel een leuke aanvulling dor met afwisselende wapens te spelen, die camo's ben ik nu allemaal kwijt als we over gaan op CW. Ik denk niet dat ik CW ga kopen alles bij elkaar.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Michael_OsGroot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:58:
[...]

CW is juist wat mij een beetje tegenstaat. Ik vond het camo's grinden wel een leuke aanvulling dor met afwisselende wapens te spelen, die camo's ben ik nu allemaal kwijt als we over gaan op CW. Ik denk niet dat ik CW ga kopen alles bij elkaar.
Ik ben het ondertussen wel gewend want los van een aantal delen heb ik volgens mij alle CoD's wel gespeeld. Enige is dat ik nog nooit zoveel tijd heb gestoken in één game dus in die zin ben ik het wel met je eens dat het wel even slikken gaat zijn om over te stappen.

Aan de andere kant blijf ik deze games juist spelen voor o.a. het unlocken van camo's. Ik heb zelf altijd meer moeite met games te blijven spelen waar je geen progressie maakt, denk aan een Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Michael_OsGroot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:58:
[...]

Blueprints gaan wel mee, camo's niet? Ik kan er zo snel geen betrouwbare info over vinden...

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07-2022
xK0etj3 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:46:
[...]

Ik heb onlangs wel gehad bij een bounty, dat de bounty waar ik op aan het jagen was ook een bounty contract op mij had. :+
Handig kan je halverwege afspreken om te matte :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Inbox4me schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:48:
[...]
Blueprints gaan wel mee, camo's niet? Ik kan er zo snel geen betrouwbare info over vinden...
Wat ze in hun reveal zeiden was dat camo's ook mee gaan, samen met blueprints en operators. Dus ik hoop het wel dat deze mee gaan anders heb ik voor jan met de korte achternaam net Damascus gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:07
Ik las ergens dat Warzone compleet gereset gaat worden naar de Cold War stijl.

Dat zou ik erg jammer vinden, aangezien wat ik tot nog toe aan gameplay van CW heb gezien zwaar vond tegenvallen.

Liever zie ik gewoon een tweede map binnen de huidige gameplay.

• donvalentino

donvalentino

Brubs schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:38:
[...]

Wat ze in hun reveal zeiden was dat camo's ook mee gaan, samen met blueprints en operators. Dus ik hoop het wel dat deze mee gaan anders heb ik voor jan met de korte achternaam net Damascus gehaald :+
Je kunt toch voor de nieuwe weer grinden voor Dark Matter? :9

• Brubs
donvalentino schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:00:
[...]

Je kunt toch voor de nieuwe weer grinden voor Dark Matter? :9
Ik heb wel genoeg gehad van mijn grind naar Damascus, geen zin om weer opnieuw te beginnen in de volgende game als ik heel eerlijk ben 8)7

Wie weet verandert mijn mening nog maar ben er bang voor

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

CousinBoneless schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:39:
Ik las ergens dat Warzone compleet gereset gaat worden naar de Cold War stijl.

Dat zou ik erg jammer vinden, aangezien wat ik tot nog toe aan gameplay van CW heb gezien zwaar vond tegenvallen.

Liever zie ik gewoon een tweede map binnen de huidige gameplay.
Dat is volgens mij pure speculatie, voor zover ik weet is het duidelijk dat de huidige Warzone op basis van MW blijft bestaan maar dat de content zal worden geupdate met wapens en andere assets uit CW, en een CW themed map zal ook wel komen.

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Het is knap rustig mbt de komst van season 6. De komst van de nieuwe wapens geeft iig wel weer hoop. Iedereen zal wel met de AA12 in shoot the ship gaan rennen.

Hopelijk is de r700 sniper ook weer wat.

Die VAL (met standaard supperssor) was die ook niet al in COD mw 3 van de partij?

In elk geval geven deze wapens wel weer reden om door te spelen. Hopelijk komt er ook nog een nieuwe operator. Zou gaaf zijn als Soap nog een keer kwam. Dan is de cirkel weer rond.

Ik hoop alleen dat de integratie van CW in WZ niet de gameplay erg gaat aantasten. Want persoonlijk ben ik nog niet helemaal overtuigd van BO. Ik vindt de mp en wz nu nog steeds leuk.

[ Voor 19% gewijzigd door tommy2005 op 16-09-2020 09:38 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:01
Brubs schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:38:
[...]

Lijkt me toch wat raar dat wapens en dergelijke mee gaan gaan. Is andere tijd en andere gamengine.

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:46:
[...]

Lijkt me toch wat raar dat wapens en dergelijke mee gaan gaan. Is andere tijd en andere gamengine.
Wat @SD5k zegt, dit is in ieder geval in de revealvideo gezegd dat dit mee gaat, en de wapens van CW toegevoegd worden aan Warzone, maar de oude ook blijven. Nu nog even afwachten of het wel echt zo is, maar ik ga er dan wel vanuit dat het zo is (if that makes sense) 8)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Wellicht 2 Warzone maps/engines naast elkaar, één met MW en één met CW?
Ik zie inderdaad ook niet zo in hoe je de wapens van een ene engine in de andere gaat krijgen.

• G_Dragon
Gisteren 4 potjes Reinforce gespeeld, had niet verwacht dat dit zo leuk zou zijn.
Merk trouwens ook dat ze het opstarten en inloggen gefixed hebben, we hoeven nu niet meer 4 keer opnieuw te verbinden voordat we in het hoofdmenu komen. Eindelijk, want dit was al een ding sinds de release.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rappa1985
dutchgio schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:03:
Wellicht 2 Warzone maps/engines naast elkaar, één met MW en één met CW?
Lijkt mij sterk want je moet namelijk met meerdere doelgroepen rekening houden die wel met elkaar willen blijven spelen. Mensen die alleen CW hebben, alleen Warzone en een groep die beide heeft.

Heel benieuwd hoe ze dit gaan doen.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik speel sinds kort weer de MP en Warzone met wat vrienden.
Ondanks dat we 'vroeger', half jaartje terug, zeker Wins hadden met Warzone komen we nu niet echt ver.

We maken wel kills maar we hebben het gevoel dat wijzelf altijd ontzettend snel dood zijn waar wij meer hits nodig hebben. Dit geldt voor iedereen met wie ik speel.
Iemand nog tips voor bepaalde wapens en attechments in Warzone? :+

Ik weet dat we geen 17 meer zijn maar we kunnen nog wel een potje knallen al zeg ik het zelf >:) .. Met MP staan we vaak bovenaan en zoals gisteren hebben we zon 20 potjes gunfight gespeeld waar we alles gewonnen hebben. De slechtste score voor ons was 6-3.

Toch gaat het in Warzone de andere kant op ;w

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 16:20
Famous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:00:
Tja zoveel mensen, zoveel wensen, Kilo en M4 zijn momenteel wel de go-to wapens voor mid/long range.

Maar uiteindelijk de beste WZ-build is eigenlijk altijd een variatie op:
Monolitic, langste barrel, 60 round mag, VLK 3x optic en een Commando foregrip, of een tac-laser als je ADS belangrijker vindt dan recoil-control.

Qua perks, Ghost is vrij essentieel voor WZ. De rest is een beetje pick & mix.
Cold Blooded is niet echt meer zo belangrijk, bijna niemand speelt nog met thermals.

En sowieso, als je veel MP speelt is het lastig overstappen naar WZ. De TTK is veel langer in WZ, dus je moet je targets een stuk langer tracken. Als je veel MP speelt wen je aan de korte TTK en laat je vaak te snel de trigger los in WZ.

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:58
Sjoewe schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:29:
[....]

En sowieso, als je veel MP speelt is het lastig overstappen naar WZ. De TTK is veel langer in WZ, dus je moet je targets een stuk langer tracken. Als je veel MP speelt wen je aan de korte TTK en laat je vaak te snel de trigger los in WZ.
Daar heb ik dus last van. Bij WZ kan het ook zijn dat je minuten lang geen vijand(en) ziet, waardoor ik ook nog eens mijn concentratie al gauw verlies en je dan in 1x er moet staan. Bij MP zit ik vaak in een goede concentratieflow.

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:00:
De Kilo is op dit moment zo'n beetje het beste.

Ik speel het spel gratis en kwam hier op uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOoqAWQSIHtFl8mFtHyK0hU8CZw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2B0YPz2HT8ZMiWMmmQ3pZa3Y.jpg?f=fotoalbum_medium

Puur gemaakt om op middel en lange afstand te kunnen sprayen en toch goed alles te raken. Met deze build kan je op 100 of 150 meter prima genoeg schoten raken om iemand neer te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 16-09-2020 23:46 ]

PilatuS schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:19:
[...]

De Kilo is op dit moment zo'n beetje het beste.

Ik speel het spel gratis en kwam hier op uit:
[Afbeelding]

Puur gemaakt om op middel en lange afstand te kunnen sprayen en toch goed alles te raken. Met deze build kan je op 100 of 150 meter prima genoeg schoten raken om iemand neer te krijgen.
Er is geen beste wapen, het hangt volledig van de situatie af. De Kilo wordt veel gebruikt omdat het een heel simpel wapen is om te gebruiken maar op kortere afstanden leg je het toch af in DPS, je moet er dan echt een SMG bij nemen. En dat betekent dat je op langere afstand geen goed antwoord meer hebt op snipers of spelers met ranged AR.

De CR-56 AMAX en RAM-7 hebben een betere TTK wat betekent dat je met die wapens vuurgevechten wint als je de recoil kan beheersen. Binnen de 30 meter is dat goed te doen voor de meesten dus op de range van 10-30 meter win je het met die wapens relatief makkelijk van iemand met een Kilo.

De Kilo is leuk vanaf een meter of 30, dan wordt recoil control wat lastiger en heeft een makkelijk wapen een aantal voordelen boven een sterker wapen. Echter na ~55 meter is de damage drop off een stuk groter dan bij de rest van de AR's en dat ga je merken. Dan is een M4 of M13 wellicht een betere optie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PilatuS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
[...]
Er is geen beste wapen, het hangt volledig van de situatie af.
Klopt, daarom had ik het ook over middel en lange afstand. Het beste wapen is meer voor een hoop situaties en niet voor 1 specifieke. Voor dichtbij pak je dan een MP5 of Origin. Wil je nog meer afstand pak je een sniper. Er is echter wel een reden dat vrijwel iedereen nu met een Kilo rondloopt. Voor middel en langere afstand is het gewoon een heel fijn wapen. Kunnen sprayen en nog raken op wat langere afstand maakt het een geweldig ding.

• Brubs
Ik blijf nog steeds trouw aan mijn KAR set up met als uitval naar FiNN + MP5 of Bruen + MP5. FiNN is simpelweg een laser zonder recoil waar alleen de damage wat minder is op lange afstanden maar nog steeds genoeg voor een snelle kill.

Met de KAR98 setup run ik nu een MP7 met veel mods voor CQC zonder ADS, maar op middelrange is het nog steeds een erg sterke SMG met een fijne iron sight. Hiermee gister nog een paar 10+ kill games gehad en zolang dat werkt ga ik het niet veranderen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PilatuS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:20:
[...]

Klopt, daarom had ik het ook over middel en lange afstand. Het beste wapen is meer voor een hoop situaties en niet voor 1 specifieke. Voor dichtbij pak je dan een MP5 of Origin. Wil je nog meer afstand pak je een sniper. Er is echter wel een reden dat vrijwel iedereen nu met een Kilo rondloopt. Voor middel en langere afstand is het gewoon een heel fijn wapen. Kunnen sprayen en nog raken op wat langere afstand maakt het een geweldig ding.
Volgens mij is die reden voornamelijk dat iedereen de bekende streamers achterna loopt. Over een week loopt iedereen vast met de CR-56 AMAX nadat elke streamer daar z'n clickbait video over gemaakt heeft :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:05
Famous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:00:Toch gaat het in Warzone de andere kant op ;w
Het gaat mis bij de gedachtengang dat als je goed in MP bent, je toch ook goed in WZ moet kunnen zijn. Het zijn 2 verschillende soorten... MP is meer nadruk op behendigheid, snelheid, etc. WZ is meer nadruk op tactiek.

Als je bij WZ precies weet wat er om je heen gebeurt en wat er gebeuren gaat, heb je de win al bijna binnen. Je kan in principe zonder kills (misschien 1) de win pakken. Bij MP kan dat natuurlijk niet.

Dus als je WZ speelt is het niet rennen en knallen. Je moet de map kennen, je omgeving weten te checken, vooruit kijken, posities innemen en verdedigen, etc.

Overigens wordt dat iets anders als je met meer mensen in een squad speelt; solo is vooral zoals ik het net opschreef, met een quad wordt het iets genuanceerder en gaat het meer richting MP.

• Rappa1985
Sjoerd001 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:21:
[...]

Het gaat mis bij de gedachtengang dat als je goed in MP bent, je toch ook goed in WZ moet kunnen zijn. Het zijn 2 verschillende soorten... MP is meer nadruk op behendigheid, snelheid, etc. WZ is meer nadruk op tactiek.

Als je bij WZ precies weet wat er om je heen gebeurt en wat er gebeuren gaat, heb je de win al bijna binnen. Je kan in principe zonder kills (misschien 1) de win pakken. Bij MP kan dat natuurlijk niet.

Dus als je WZ speelt is het niet rennen en knallen. Je moet de map kennen, je omgeving weten te checken, vooruit kijken, posities innemen en verdedigen, etc.

Overigens wordt dat iets anders als je met meer mensen in een squad speelt; solo is vooral zoals ik het net opschreef, met een quad wordt het iets genuanceerder en gaat het meer richting MP.
Het is inderdaad een combinatie van beide. Je moet in Warzone slimmer spelen waarbij MP vaak meer een "wie reageert sneller" spelletje is. Maar die MP ervaring komt in close combat wel heel erg van pas. Zie mijn teamgenoten vaak gewoon het vuur openen en ze stoppen met schieten als ze de tegenstander down hebben of zelf down zijn. Beetje speccen op mobiliteit en je vliegt en slide rondjes om je tegenstander :D

Het belangrijkste blijft informatie, zolang jij weet waar je tegenstander is en zij niet weten waar jij bent verhoog je de kansen om te winnen al gigantisch. Verder is ook belangrijk om te weten wanneer je een gevecht aan het verliezen bent en dus (tijdelijk) terug trekken. Dat laatste vind ik nog erg moeilijk :+

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 17-09-2020 11:31 ]

• Brubs
Rappa1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:27:
[...]

Het is inderdaad een combinatie van beide. Je moet in Warzone slimmer spelen waarbij MP vaak meer een "wie reageert sneller" spelletje is. Maar die MP ervaring komt in close combat wel heel erg van pas. Zie mijn teamgenoten vaak gewoon het vuur openen en ze stoppen met schieten als ze de tegenstander down hebben of zelf down zijn. Beetje speccen op mobiliteit en je vliegt en slide rondjes om je tegenstander :D

Het belangrijkste blijft informatie, zolang jij weet waar je tegenstander is en zij niet weten waar jij bent verhoog je de kansen om te winnen al gigantisch. Verder is ook belangrijk om te weten wanneer je een gevecht aan het verliezen bent en dus (tijdelijk) terug trekken. Dat laatste vind ik nog erg moeilijk :+
Ik denk dat het bewust zijn van je omgeving het belangrijkste is, zowel solo als duo/trio/quads. Let op dat je geen gevecht aangaat als je in het midden van een veld staat/loopt zonder enige vorm van dekking in de buurt. Dit is niet alleen voor jezelf maar ook mocht er een down zijn dat je deze snel kan reviven achter een muurtje/steen oid.
Verder ben ik het eens dat mapknowledge en weten wat je kunt ook belangrijk zijn 8)7 Je gaat een gevecht niet winnen van iemand die ergens gemount staat en je al 1x heeft gelasert dus zoek een andere angle of ren weg.

En wapen kennis is trouwens ook wel een dingetje, ga niet met een KAR close range battles voeren of met een SMG middle tot long range. Maar ik denk dat iedereen inmiddels wel zo ver is dat ze dat snappen :+

• PilatuS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:40:
[...]

Volgens mij is die reden voornamelijk dat iedereen de bekende streamers achterna loopt. Over een week loopt iedereen vast met de CR-56 AMAX nadat elke streamer daar z'n clickbait video over gemaakt heeft :+
Dat zal ook wel zo zijn, maar er is natuurlijk een reden dat streamers het wapen gebruiken. Als het geen goed wapen was zouden ze er ook geen gebruik van maken. Verder hangt het ook af van wat er ergens wordt generfed. Zo is de tijd van de Bruen ook wel weer over en die werd eerst ook door streamers gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
PilatuS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:01:
[...]

Dat zal ook wel zo zijn, maar er is natuurlijk een reden dat streamers het wapen gebruiken. Als het geen goed wapen was zouden ze er ook geen gebruik van maken. Verder hangt het ook af van wat er ergens wordt generfed. Zo is de tijd van de Bruen ook wel weer over en die werd eerst ook door streamers gebruikt.
Elke gun kun je sterk maken als je wilt. Elke LMG of elke AR zijn zeer sterk te maken op afstand. Kijk eens naar enkele youtube kanalen van grote streamers, er staat elke keer weer "..(gun).. is OP.." Ligt er puur aan waar je het voor wil gebruiken en welke attachments je er op knalt.

De Bruen is nu nog steeds een zeer sterke gun, als je hem kunt gebruiken en weet op welke afstand het al dan niet nut heeft. across map zal deze inderdaad compleet nutteloos zijn, mede door de damage range nerf, maar op medium/long range is hij nog steeds gewoon lekker te gebruiken.

Het punt is simpelweg wat je fijn vindt gebruik je.. Wil je de Grau nog gebruiken, why not, nog steeds een zeer goede lasergun. Die auto-shotty is ook helemaal hot, maar ik vind het niet leuk/fijn spelen. Dus ik gebruik hem niet. Meta is puur gebaseerd op wat veel mensen gebruiken, maar dat is niet perse het beste om te gebruiken en zeker erg situatie afhankelijk.

Dat is mijn mening er een beetje over ;)

• PilatuS
  • Niet online
Brubs schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:46:
[...]

Elke gun kun je sterk maken als je wilt. Elke LMG of elke AR zijn zeer sterk te maken op afstand. Kijk eens naar enkele youtube kanalen van grote streamers, er staat elke keer weer "..(gun).. is OP.." Ligt er puur aan waar je het voor wil gebruiken en welke attachments je er op knalt.

De Bruen is nu nog steeds een zeer sterke gun, als je hem kunt gebruiken en weet op welke afstand het al dan niet nut heeft. across map zal deze inderdaad compleet nutteloos zijn, mede door de damage range nerf, maar op medium/long range is hij nog steeds gewoon lekker te gebruiken.

Het punt is simpelweg wat je fijn vindt gebruik je.. Wil je de Grau nog gebruiken, why not, nog steeds een zeer goede lasergun. Die auto-shotty is ook helemaal hot, maar ik vind het niet leuk/fijn spelen. Dus ik gebruik hem niet. Meta is puur gebaseerd op wat veel mensen gebruiken, maar dat is niet perse het beste om te gebruiken en zeker erg situatie afhankelijk.

Dat is mijn mening er een beetje over ;)
Dat klopt ook allemaal wel, alleen wanneer de vraag van iemand is welk wapen is handig met welke onderdelen, dan kan ik toch gewoon zeggen welk wapen goed.is.

• Brubs
PilatuS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:08:
[...]

Dat klopt ook allemaal wel, alleen wanneer de vraag van iemand is welk wapen is handig met welke onderdelen, dan kan ik toch gewoon zeggen welk wapen goed.is.
Zeker en daar reageer ik ook niet op, ik reageer op het punt dat je aanhaalt als het beste op het moment is de KILO, wat dus in principe een mening is en geen feit (wat ik duidelijk probeer te maken). Evenals de stelling de meeste streamers gebruiken het dus... Natuurlijk is het een goed wapen, maar er zijn er zo veel met elk zoveel verschillende builds.

Het is daarom ook handig te weten voor welke usage hij wapens + attachements wil weten en welke guns hij al verder heeft unlocked, wat ook zeker invloed heeft.

Meest allround zijn de AR's die je specced op damage (range) + ADS speed (zonder all te gekke scope zodat je close range ook nog iets kan). Als je er dan nog een commando grip op gooit gaat je ADS speed niet naar beneden maar je recoil en stability wel omhoog dus altijd zeer handig om te hebben.

• PilatuS
  • Niet online
Brubs schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:17:
[...]

Zeker en daar reageer ik ook niet op, ik reageer op het punt dat je aanhaalt als het beste op het moment is de KILO, wat dus in principe een mening is en geen feit (wat ik duidelijk probeer te maken). Evenals de stelling de meeste streamers gebruiken het dus... Natuurlijk is het een goed wapen, maar er zijn er zo veel met elk zoveel verschillende builds.
Daarom zei ik er ook gelijk bij dat het een goed wapen is voor middel en wat langere afstand als je wil sprayen.

Wat betreft de streamers daar kwam ik niet mee. Ik gaf er alleen op als antwoord dat er een reden is dat veel streamers het gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even wat anders trouwens. Van mij mogen ze de prijs van een loadout aanpassen naar hoeveel mensen in een squad zitten. Speel je met 4 man is het maar 2500 per persoon en heb je binnen 2 minuten een loadout. Speel je alleen is het 10k en ben je soms best even bezig om de eerste loadout te krijgen. Zit het niet mee kan je soms beter wachten op een loadout dan risico's nemen om snel geld bij elkaar te krijgen en het te kopen. Je ziet bij solo's ook iedereen direct naar scavenger contracten gaan. Het verschil tussen een loaduit krijgen bij 4 man of alleen is extreem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
PilatuS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:45:
Even wat anders trouwens. Van mij mogen ze de prijs van een loadout aanpassen naar hoeveel mensen in een squad zitten. Speel je met 4 man is het maar 2500 per persoon en heb je binnen 2 minuten een loadout. Speel je alleen is het 10k en ben je soms best even bezig om de eerste loadout te krijgen. Zit het niet mee kan je soms beter wachten op een loadout dan risico's nemen om snel geld bij elkaar te krijgen en het te kopen. Je ziet bij solo's ook iedereen direct naar scavenger contracten gaan. Het verschil tussen een loaduit krijgen bij 4 man of alleen is extreem.
Hier ben ik het overigens compleet mee eens, maar maak het dan wel 2x zo duur voor quads ofzo of op zijn minst 1,5x dan krijg je denk ik wel wat meer balance in de game qua loadouts. Maak je het te duur kan het zijn dat er simpelweg niet genoeg cash in een gebied ligt om het voor elkaar te boksen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik zag het hier nog niet voorbijkomen: de Alpha van Cold War is te downloaden en van 18 t/m 20 september uit te proberen (in elk geval voor PS4)

https://store.playstation...20073_00-AX03QJW2UT0KJ001

"De alpha is vanaf morgenavond VRIJDAGAVOND DUS 19:00 uur tot en met zondagavond 19:00 uur te spelen en als je morgen gelijk aan de slag wilt, dan is het handig om de pre-load alvast aan te zetten. De alpha is 25GB groot, dus downloaden en installeren kan even duren."

Meer info: https://www.psx-sense.nl/...lpha-pre-load-is-nu-live/

[ Voor 56% gewijzigd door Inbox4me op 18-09-2020 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 17:01
Inbox4me schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
Ik zag het hier nog niet voorbijkomen: de Alpha van Cold War is te downloaden en van 18 t/m 20 september uit te proberen (in elk geval voor PS4)

https://store.playstation...20073_00-AX03QJW2UT0KJ001

"De alpha is vanaf morgenavond 19:00 uur tot en met zondagavond 19:00 uur te spelen en als je morgen gelijk aan de slag wilt, dan is het handig om de pre-load alvast aan te zetten. De alpha is 25GB groot, dus downloaden en installeren kan even duren."

Meer info: https://www.psx-sense.nl/...lpha-pre-load-is-nu-live/
Ja alleen ja dat gisteren geschreven. Vanaf toen kon je pre loaden en straks om 19:00 kan je dan los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:22:
[...]

Ja alleen ja dat gisteren geschreven. Vanaf toen kon je pre loaden en straks om 19:00 kan je dan los
Post even aangepast voor de duidelijkheid. Ja ben benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
Inbox4me schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:33:
[...]
Post even aangepast voor de duidelijkheid. Ja ben benieuwd :)
daar is een apart topic voor: [Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 15:10
Ik begin eindelijk beter te worden in Warzone. In MP veel free for all gespeeld om beter te worden in combat (focus op beter mikken) en dat, gepaard met meer focus op tactiek, begint te werken. Laatste paar dagen mijn eerste drie wins. Een in trios (met een heel geduldige squad mate, niet echt mijn win) en twee in duos met slim spel, met name in positioning, met dezelfde gast die extreem tactisch kan spelen, waar ik veel van leer.

Gisteren in solos voor het eerst tweede geworden met 5 kills en 3 contracts, waaronder een vrij gruwelijke C4 kill op iemand die mij met een vrachtwagen probeerde te overrijden. Hiervoor was mijn beste result 12e ofzo doordat ik toevallig vrij lang niemand tegenkwam. Nu gewoon slim tactisch gespeeld, uit gevechten gebleven die ik niet kon winnen, met veel ged gezorgd voor veel UAV support en een paar slimme kills. Patience pays off. Hartslag sky high 😅

[ Voor 19% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2020 09:44 ]

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Ligt het aan mij of zijn die op de grond liggen weer helemaal in in Warzone? Was altijd een nadeel, maar ik zie het heel veel spelers weer doen bij 1 tegen 1 situaties.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Lekkerbek312 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:01:
Ligt het aan mij of zijn die op de grond liggen weer helemaal in in Warzone? Was altijd een nadeel, maar ik zie het heel veel spelers weer doen bij 1 tegen 1 situaties.
Ik merk dit vooral in Solo en Duo BR's in Quads niet echt. Ja er is altijd wel een pipo die naar mijn gevoel al de hele game in een hoekje van een gebouw zit te wachten op de eind cirkel.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Brubs
Lekkerbek312 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:01:
Op de grond liggen als in kamperen zonder tent of de welbekende dropshot pannekoeken die zodra je in gevecht komt al schietend naar de grond vliegen?

Het eerste doe ik eigenlijk nooit, behalve als ik cover kan vinden als ik bijvoorbeeld moet armoren, maar ik vind het ook gewoon onhandig :P

Het tweede irriteer ik me altijd aan als iemand me daarmee killed. True part of the game, maar tering jantje dat is vervelend.. Ik denk soms ook gewoon dat ie downed is maar dan moet ie nog 1 kogel hebben en stop ik maar hij natuurlijk niet |:(
donleone83 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:34:
Ik begin eindelijk beter te worden in Warzone. In MP veel free for all gespeeld om beter te worden in combat (focus op beter mikken) en dat, gepaard met meer focus op tactiek, begint te werken. Laatste paar dagen mijn eerste drie wins. Een in trios (met een heel geduldige squad mate, niet echt mijn win) en twee in duos met slim spel, met name in positioning, met dezelfde gast die extreem tactisch kan spelen, waar ik veel van leer.

Gisteren in solos voor het eerst tweede geworden met 5 kills en 3 contracts, waaronder een vrij gruwelijke C4 kill op iemand die mij met een vrachtwagen probeerde te overrijden. Hiervoor was mijn beste result 12e ofzo doordat ik toevallig vrij lang niemand tegenkwam. Nu gewoon slim tactisch gespeeld, uit gevechten gebleven die ik niet kon winnen, met veel ged gezorgd voor veel UAV support en een paar slimme kills. Patience pays off. Hartslag sky high 😅
Lekker man, congrats!

Het is inderdaad zeer belangrijk om tactisch te spelen ook al ben je nog zo goed in schieten je kan altijd in een pussy sandwich komen (tussen 2 teams) en dan ben je eigenlijk gewoon genaaid :+

UAV is inderdaad erg handig early game of end game en dan maar hopen dat mensen geen ghost hebben. Zo leer je gaandeweg wat goede spots zijn en krijg je die solo win ook nog wel :)

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Brubs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:31:
[...]
of de welbekende dropshot pannekoeken die zodra je in gevecht komt al schietend naar de grond vliegen?

Het tweede irriteer ik me altijd aan als iemand me daarmee killed. True part of the game, maar tering jantje dat is vervelend.. Ik denk soms ook gewoon dat ie downed is maar dan moet ie nog 1 kogel hebben en stop ik maar hij natuurlijk niet |:(
Dat dus! I share your pain ;-)

Ik word er helemaal gek van. Vreemde is, dat ik dat tot een paar dagen geleden nauwelijks zag en nu de een na de ander. Ik speel over het algemeen solo’s (altijd al gedaan) en af en toe duo.

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Brubs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:31:
[...]
Het eerste doe ik eigenlijk nooit, behalve als ik cover kan vinden als ik bijvoorbeeld moet armoren, maar ik vind het ook gewoon onhandig :P
Maar het tweede doe je zelf dus ook, lekker irritant :+

Ik kan dat gewoon niet, campen, zelfs niet als ik met de sniper aan de gang ga. Maar erger me inderdaad ook kapot aan die figuren, hoort er helaas bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:52:
[...]

Maar het tweede doe je zelf dus ook, lekker irritant :+

Ik kan dat gewoon niet, campen, zelfs niet als ik met de sniper aan de gang ga. Maar erger me inderdaad ook kapot aan die figuren, hoort er helaas bij.
Ik neem aan dat je een grapje maakt toch ;)

Campen =/= liggen + armoren en door

Daarbij doe ik inderdaad ook zelden echt campen, behalve als ik weet dat er mensen gaan komen en we de fight aan moeten gaan en ik dan een goede positie heb.

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Brubs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:09:
[...]

Ik neem aan dat je een grapje maakt toch ;)
Ja ;) ik doel op degenen die langere tijd op 1 vast plek in een gebouw oid blijven hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Had hier wel eens wat over gezien online maar ze nog nooit zelf tegen gekomen ingame:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Rappa1985 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:33:
Had hier wel eens wat over gezien online maar ze nog nooit zelf tegen gekomen ingame:

[YouTube: Warzone - Specialist token (All perks!)]
Heb je ook de blueprint opgepakt?

Normaal gesproken moet je redelijk wat werk doen voordat je deze kamer kan openen.
Zelf al een keer geweest aan het begin van Season 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Wat een verafeming dat buy back quads! Zoveel leuker dan het normale br!!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Korkss schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:19:
Het is alleen een stuk minder Battle Royale. Maar goed, dat is het sowieso al met buy backs als niet je volledige team dood is. Bij solo's, maar ook bij teams vind ik het eigenlijk maar niets. Je kan 1x dood gaan en terug komen, daarna niet meer, da's BR. Niet genoeg geld hebben op solo's en 5x terug komen of met teams en bijna niet dood kunnen gaan als je een goed team hebt,. Keer op keer terug kunnen komen is geen BR meer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Daan00 schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:33:
[...]

Heb je ook de blueprint opgepakt?

Normaal gesproken moet je redelijk wat werk doen voordat je deze kamer kan openen.
Zelf al een keer geweest aan het begin van Season 5.
Ja ik had die al gepakt toen ik de laatste reeks intel missies had gedaan in plunder, dan moet je ook in die kamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
Korkss schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:19:
zeker leuk!
Leuk bijkomend voordeel is ook dat je met je team gelijk op een buy kunt droppen, en een loadout kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sinds de laatste update word mijn maat na een potje steeds uit de squad gegooid :F
Hopelijk komt er snel een fix voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
G_Dragon schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:02:
Sinds de laatste update word mijn maat na een potje steeds uit de squad gegooid :F
Kiest hij niet gewoon leave without squad? Klinkt namelijk niet als een bug :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Rappa1985 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:07:
[...]

Kiest hij niet gewoon leave without squad? Klinkt namelijk niet als een bug :P
Nee dat deed hij niet :P
Is echt sinds de laatste update een ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Nu je dat zegt, dat hebben wij gister ook een aantal keer gehad met meerdere personen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds de laatste update pas? Dat en 800 andere problemen zijn er al tijden. Paar kleine dingetjes om een voorbeeld te schetsen:

- Friends die niet online verschijnen maar het wel zijn en status ook goed hebben staan
- Friends die niet zelf een party kunnen joinen, maar via een invite wel
- Friends die zonder reden uit een party worden gezet
- Friends die in een party zitten maar toch ineens bij het verkeerde team worden ingegooid
- Joinable status terwijl ze niet joinable zijn, bvb server full

En ga zo maar door. Dit zijn alleen nog maar de bugs die ik en medespelers dagelijks tegenkomen. Wat dat betreft is MW gewoon een fucking bugfest. Ik vind het nogal genant in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
rodie83 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:46:
[...]

Sinds de laatste update pas? Dat en 800 andere problemen zijn er al tijden. Paar kleine dingetjes om een voorbeeld te schetsen:

- Friends die niet online verschijnen maar het wel zijn en status ook goed hebben staan
- Friends die niet zelf een party kunnen joinen, maar via een invite wel
- Friends die zonder reden uit een party worden gezet
- Friends die in een party zitten maar toch ineens bij het verkeerde team worden ingegooid
- Joinable status terwijl ze niet joinable zijn, bvb server full

En ga zo maar door. Dit zijn alleen nog maar de bugs die ik en medespelers dagelijks tegenkomen. Wat dat betreft is MW gewoon een fucking bugfest. Ik vind het nogal genant in elk geval.
Vreemd dat ik hier eigenlijk zelden last van heb. Party joinen via invite only is in te stellen door party leader overigens. Friends die niet online verschijnen heb ik dan wel ooit, maar dat kan komen doordat je eerst offline de game opstart en daarna online zet dan updateh ij dat niet in de game, dan moet je restarten.
Zomaar gekicked uit party, nog niet tegengekomen en in een ander team gegooid wordt is neem ik aan enkel bij MP games? Lijkt me hooguit ongewenst maar super vervelend is het ook niet. Joinable status hebben en server full is altijd al zo geweest. Niet handig klopt, maar komt ook doordat games vol gegooid worden en wellicht dat de serverstatus dan niet snel genoeg geupdate wordt wanneer jij op join session drukt.

Bugfest vind ik over het algemeen ook echt wel meevallen, alleen cheaters en nerfs zijn een probleem vind ik over het algemeen. Of ik en mijn vrienden hebben gewoon erg veel geluk met mijn client, dat zou natuurlijk ook altijd nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 19:38
Dit is al een tijdje zo, staat er een melding: 4 friends online
Kijk je bij de friends staat daar 0 online

Heb ik het nog niet eens over de lag, het doodgaan om de hoek of sterker nog...
soms doodgaan terwijl de tegenstander in de muur schiet, als ik dan het filmpje erna bekijk zie ik ook vanuit zijn beeld dat hij op de muur schiet, er ineens een roodkruis op de muur verschijnt en ik dan inderdaad dood ben (ik sta dan meters links van dat "rode kruis"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
THIS WEEK IN CALL OF DUTY - SEPTEMBER 21
This week the Shoot the Ship-tember playlist is breaking off into 24/7 Shoot House and 24/7 Shipment, players can battle in a trio in Gunfight 3v3 Snipers, experience an objective moshpit in Deathmatch Domination + Drop Zone, and play in the weekend only Warzone mode – Mini Royale Trios. Plus, players will get Double XP, Double Weapon XP, and Double Battle Pass progression earn rate starting this weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof het pas als ik drie keer achter elkaar Shipment heb gezien :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]

Hahaha begrijp wat je bedoelt maar zou het knap vinden als je in een 24/7 shipement niet 3x shipment krijgt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:05:
[...]

Hahaha begrijp wat je bedoelt maar zou het knap vinden als je in een 24/7 shipement niet 3x shipment krijgt :+
Zou op zich wel een goede troll actie zijn. Denk je 24/7 Shipment, krijg je 24/7 Picadilly :+

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 22-09-2020 10:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]

Ja dat ze je weer loodsen naar piccadilly haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Zijn veel dingen waar ik tegen op kijk in CW maar gewoon weer de mogelijkheid hebben om maps te kiezen en in een lobby te blijven is dan wel weer een positieve.

Dat switchen van lobby is de oorzaak dat je 8x shoot house doet en 2x shipment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
Rappa1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:37:
Zijn veel dingen waar ik tegen op kijk in CW maar gewoon weer de mogelijkheid hebben om maps te kiezen en in een lobby te blijven is dan wel weer een positieve.

Dat switchen van lobby is de oorzaak dat je 8x shoot house doet en 2x shipment :(
Als je toch maar 1/2 maps doet is de spoeling ook wel heel dun :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
donvalentino schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:33:
[...]

Ja dat ze je weer loodsen naar piccadilly haha
Of dat je tijdens dat beginscherm (dat je de poppetjes ziet lopen in de lobby) dóór Shipment ziet lopen Picadilly ín :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:37:

Wat is de lol van shipment als je je guns al full level hebt? Het enige wat ik veel meemaak is dat ik me ontzettend irriteer aan de fire shotguns, rpgs en c4's. Speel veel liever de andere maps dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:18:
[...]

Wat is de lol van shipment als je je guns al full level hebt? Het enige wat ik veel meemaak is dat ik me ontzettend irriteer aan de fire shotguns, rpgs en c4's. Speel veel liever de andere maps dan O-)
Voor daily's, dlc wapens, mastery challenges en obsidian camo. Er is altijd een reden voor shipment ;)
Maar speel het ook niet voor mijn lol, is meer dat je weet dat je challenges daar in 1 a 2 potjes kan halen ipv 5 a 10 in andere maps.

edit:

Er gaan trouwens geruchten dat Activision account worden of zijn gehackt. Misschien dus wel de moeite om voor de zekerheid je wachtwoord te resetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Rappa1985 op 22-09-2020 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:23:
[...]

Voor daily's, dlc wapens, mastery challenges en obsidian camo. Er is altijd een reden voor shipment ;)
Maar speel het ook niet voor mijn lol, is meer dat je weet dat je challenges daar in 1 a 2 potjes kan halen ipv 5 a 10 in andere maps.
Nou vooruit daar kan ik dan nog wel in komen inderdaad ;)

Ik speel eigenlijk nooit meer voor de dailys ofzo, Damascus was mijn doel, nu behaald en nu verder grinden voor Warzone Wins met high kill games >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Activision accounts {zijn niet} compromised

https://www.dexerto.com/c...500k-cod-accounts-1422141

[ Voor 4% gewijzigd door atomix9 op 22-09-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

September 21 update (6:30pm PT): Activision has stated that the reported wide-spread hack was false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Lijkt inderdaad niets aan de hand. Gelukkig maar O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Dat is hun oplossing tegen het hacker probleem, we maken alle accounts hackers

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/d3mlE7uhX8KFgEmY/200.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Brubs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:18:
[...]

Voor mij persoonlijk is het ook een gebrek aan voldoening halen uit alle andere mappen (gechargeerd).
Ik houd zelf van fast paced mappen, lekker veel actie zonder dat je de halve map moet doorlopen en uiteindelijk gekild wordt door iemand achter een hoekje wachtend op een kill.

Daarbij kun je op shipment gewoon snel goede straks halen, blijft toch het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
Wij merken met ons groepje in MP heel wat brakke servers..
Ene potje gaat alles goed, ander potje moet je in HC zelfs 3x op iemand schieten, word je gekilled nog voor je de muur om bent, en in de play of the game zie je dan bv dat je iemand in zijn voeten schiet, terwijl op jou scherm het op zijn hoofd was..
WTF?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Toch begonnen aan de gouden riot shield. Alles toch vrij snel op 10/10, behalve die 3 kills zonder dood te gaan. Echt frustrerend hoe soms een ogenschijnlijke hit niet geregistreerd wordt. Terwijl je op andere momenten ineens naar voren schiet of op afstand een hit krijgt.

En de 10 jaar jongere ik had al meerdere muizen en toetsenbord verspeeld elke keer dat je bijna 3 hebt en dan alsnog dood gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985

De leaks + intel leken al te wijzen naar een metro stelsel, nu dus bevestigd :D

edit: More intel here: https://t.co/p4oEy0gEPm?amp=1

[ Voor 85% gewijzigd door Rappa1985 op 22-09-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Ze maken misbruik van wachtwoorden die eerder gelekt zijn op andere sites die gebruikers ook nog voor hun Activision account gebruiken.

Activision zelf is niet gehackt, maar je raakt je account dan wel kwijt. Ze bieden ook geen 2FA aan...

• tommy2005
Gaaf, geeft er weer een dimensie extra aan. Jammer dat Soap er als operator nog niet bij zit. Hopelijk is de r700 Sniper de moeite waard.

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:13:
Ze maken misbruik van wachtwoorden die eerder gelekt zijn op andere sites die gebruikers ook nog voor hun Activision account gebruiken.

Activision zelf is niet gehackt, maar je raakt je account dan wel kwijt. Ze bieden ook geen 2FA aan...
Bij PC heb je dan nog via de Blizzard launcher 2FA, maar inderdaad als console gebruiker heb je een probleem.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Die 3v3 gunfight met snipers, wat geeft dit een andere draai aan een avondje CoD zeg!
Ondanks dat wij nooit met een sniper spelen ging het verrassend goed.

Als er nog eentje over was met drie man erheen remmen om de tegenstander kapot te slaan, vooral die killcams zijn dan leuk :9
Weer goed gelachen tijdens een avond gamen in plaats van stressen in Warzone O+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Kan je Modern warfare multi-player blijven spelen als Cold war uitkomt? Ik zie zo snel geen duidelijk antwoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Inbox4me schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:19:
Kan je Modern warfare multi-player blijven spelen als Cold war uitkomt? Ik zie zo snel geen duidelijk antwoord...
Is bij alle vorige games toch nog zo, er zijn gewoon minder spelers omdat velen elk jaar op de nieuwe cod springen

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2020 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Inbox4me schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:19:
Als ik de verhalen overal moet geloven denk ik zelfs dat de MP van modern warfare best druk gaat blijven. Maar je kan altijd de vorige multiplayers blijven spelen (zoals @SmokingCrop al zegt) , zelfs nog van de oude modern warfare, hoewel de servers waarschijnlijk zeer rustig zullen zijn en je goed moet zoeken voor een drukke plek.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
YES mini royale is back. Dit is echt het beste van twee werelden. De vroege actie van MP en de free to roam van MW ineen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:06
Ik heb nu al 2 dagen dat ik vrijwel geen één gamelobby kan vinden, als ik er één vind dan heb ik vaak een ping van 120 tot 200, de lobby is maar half vol en het lijkt wel of iedereen minimaal wallhacks gebruikt, maar aimbotters zijn er ook maar genoeg. Het spel is compleet onspeelbaar zo. Heeft iedereen hier last van of is mijn pc stuk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Laatst online: 20-09 12:08
Klinkt alsof je in een shadow/cheaterlobby gestopt wordt. Dat gebeurt als je account geflagged is vanwege vermoeden van gebruik van 3rd party tools/hacks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
DannyXP1600 schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:23:
Ik heb nu al 2 dagen dat ik vrijwel geen één gamelobby kan vinden, als ik er één vind dan heb ik vaak een ping van 120 tot 200, de lobby is maar half vol en het lijkt wel of iedereen minimaal wallhacks gebruikt, maar aimbotters zijn er ook maar genoeg. Het spel is compleet onspeelbaar zo. Heeft iedereen hier last van of is mijn pc stuk ofzo?
Nee, dat overkwam mij gisteren ook. Volgens mij hadden meer spelers er last van. Ik zat in een keer in een groep waar ik net 4 of 5 kills kon maken, toen kwam er al een tactical nuke. Iemand met de tag YK6B of zoiets was iedereen aan het one-shotten met een Fal.

De keer erop kon ik gewoon mijn “niveau” halen. Ik zal straks eens kijken of het nog steeds zo is. Misschien ben ik wel geflagd voor iets. Ik heb heel veel camo grinds gedaan, en lekker liggen campen met 0 attachments. Toen een paar keer killstreaks gehaald, met VTOL jet. Dan gaat het snel in shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:06
zzattack schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:00:
Klinkt alsof je in een shadow/cheaterlobby gestopt wordt. Dat gebeurt als je account geflagged is vanwege vermoeden van gebruik van 3rd party tools/hacks..
Volgens mij zou een aap met cheats nog betere k/d ratio halen dan ik heb, dus waarom ik dan verdacht zou worden van het gebruik van cheat software? Ik heb werkelijk geen idee.
Mijn vaste duo buddy kan nog wel gewoon normaal spelen, en als we samen willen spelen komt hij ook nergens meer in lobbys binnen of na heeeeel lang in een cheaters lobby.
Ik heb al geprobeerd op een nieuw account te spelen, maar ook daar kom ik niet in de normale lobbys. Ook al mijn VPN gedeinstalleerd om te kijken of dat zou helpen. Speel natuurlijk nooit met de VPN aan, maar met een VPN geïnstalleerd gaat je verbinding toch altijd via de VPN virtuele netwerkkaart ofzo.
Maar niks helpt.
Dus niet alleen mijn account is iets mis mee, er is een ID gemaakt van mijn hardware ofzo en dat wordt geblokkeerd?
En ik kan dus nooit een potje Warzone spelen zonder cheaters tegen te komen, dus je zou zeggen dat ze nogal slecht zijn in cheaters detecteren. Want niet cheaters worden in cheater/shadow lobbys gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 12:26

steel123

Cryman9

Ik heb ook het idee dat er nu veel cheaters zijn, maar dat is elk dubbel XP weekend wel. Is wel gewoon echt treurig dat developers in elke game zo kansloos zijn tegen cheaters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Weet iemand wanneer S6 begint, Nederlandse tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
yinx84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:42:
Weet iemand wanneer S6 begint, Nederlandse tijd?
Dinsdag 19:00 uur zoals bij alle vorige seizoenen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
tommy2005 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:07:
[...]

Nee, dat overkwam mij gisteren ook. Volgens mij hadden meer spelers er last van. Ik zat in een keer in een groep waar ik net 4 of 5 kills kon maken, toen kwam er al een tactical nuke. Iemand met de tag YK6B of zoiets was iedereen aan het one-shotten met een Fal.

De keer erop kon ik gewoon mijn “niveau” halen. Ik zal straks eens kijken of het nog steeds zo is. Misschien ben ik wel geflagd voor iets. Ik heb heel veel camo grinds gedaan, en lekker liggen campen met 0 attachments. Toen een paar keer killstreaks gehaald, met VTOL jet. Dan gaat het snel in shipment.
Vanavond net weer zo, ik wordt meteen doorgezet van 30ms, naar 105, 205 en dan 350 ms. lobby's.
Vrij kansloos daar, als je spawned, dan wordt je meteen door een muur geheadshot :( :( .

Waarom dat nu zo is weet ik ook niet. Je kunt volgens mij ook helemaal geen contact meer hebben via iets anders dan twitter of zo, om te vragen hoe de vork in de steel zit. Als het niet ongedaan wordt gemaakt, haak ik af voor seizoen 6, dan investeer ik er geen euro meer in.

Misschien mag je niet meer dan 4 gold camo's halen in een week, en ben ik na mijn 5de gold camo afgelopen week als hacker aangemerkt. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door tommy2005 op 27-09-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:01
Buizerd__NL schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:43:
[...]

Dinsdag 19:00 uur zoals bij alle vorige seizoenen.
Ben je zeker? Laatste seizoenen begonnen smorgens om 8u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:52

TradeMarkNL

Videoproducer
De update is iig al te preloaden :*)

[ Voor 17% gewijzigd door TradeMarkNL op 27-09-2020 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
DannyXP1600 schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:23:
Hmm ik moet soms ook lang wachten met mijn team. Heb nooit naar de ping gekeken. Is het ergens te checken of je account is aangemerkt als Cheater of niet ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 ... 111 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.