Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben ik de enige die de nieuwe shotgun meta een beetje lame vindt? In close encounters gaat het er echt om wie als eerste klikt. Je hoeft vaak niet eens te mikken. Zo voorspelbaar in gebouwen dat je gewoon vrijwel zeker door een shotgun wordt neergeknald. Vind SMG battles leuker/spannender!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
yinx84 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:09:
Ben ik de enige die de nieuwe shotgun meta een beetje lame vindt? In close encounters gaat het er echt om wie als eerste klikt. Je hoeft vaak niet eens te mikken. Zo voorspelbaar in gebouwen dat je gewoon vrijwel zeker door een shotgun wordt neergeknald. Vind SMG battles leuker/spannender!
Ja die auto-shotgun is wel een beetje gaar om tegen te spelen, zeker omdat je hem zo kan speccen dat hij op redelijke range alsnog veel te sterk is.. Het is ongeveer mikken en gewoon LB1 spammen en je killed. Ik heb ook liever een battle met AR/SMG, heb je in ieder geval nog een beetje skill nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik wist niet dat er een shotgun meta gaande was! Heb het in Warzone in ieder geval niet gemerkt. Eigenlijk ook niet in de shoot the ship potjes die ik gister gespeeld heb. En ja, close range zijn die shotguns dodelijk maar dat is ook meteen hun zwakte, op afstand verlies je het van de SMGs en ARs. Elk wapen heeft wel zijn voordelen en nadelen. Ik heb zelf wat met de R9-0 gespeeld (had een challenge om 7 shotgun kills te maken) en vond hem verrassend leuk spelen. De snelle 2 shots leverden me een paar keer de "play of the match" op.

Nu ben ik weer gewoon andere wapens aan t levellen en alleen als er irritante gasten in t rondje zitten pak ik de R9 er bij. Ik vind een shotty trouwens ook niet per se skill-loos. Je moet toch erg mobiel zijn en anticiperen. Een lang recht stuk naar een enemy toe rennen betekent dat je het niet overleeft tegen iemand met een SMG of AR. Ik ga ook niet zeggen dat het skill-loos is om iemand van een paar honderd meter in 1x te knocken met een sniper rifle terwijl ik hem nooit met mijn shotgun kan raken :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:26:
Ik wist niet dat er een shotgun meta gaande was! Heb het in Warzone in ieder geval niet gemerkt. Eigenlijk ook niet in de shoot the ship potjes die ik gister gespeeld heb. En ja, close range zijn die shotguns dodelijk maar dat is ook meteen hun zwakte, op afstand verlies je het van de SMGs en ARs. Elk wapen heeft wel zijn voordelen en nadelen. Ik heb zelf wat met de R9-0 gespeeld (had een chalenge om 7 shotgun kills te maken) en vond hem verrassend leuk spelen. De snelle 2 shots leverden me een paar keer de "play of the match" op.

Nu ben ik weer gewoon andere wapens aan t levellen en alleen als er irritante gasten in t rondje zitten pak ik de R9 er bij. Ik vind een shotty trouwens ook niet per se skill-loos. Je moet toch erg mobiel zijn en anticiperen. Een lang recht stuk naar een enemy toe rennen betekent dat je het niet overleeft tegen iemand met een SMG of AR. Ik ga ook niet zeggen dat het skill-loos is om iemand van een paar honderd meter in 1x te knocken met een sniper rifle terwijl ik hem nooit met mijn shotgun kan raken :)
Het gaat bij Warzone om de Origin-12 met de achterlijk lange barrel en 12 bullet mag. Als je dan in een range van 20-30 meter bent kun je mensen al hitten mocht je de choke gebruiken. En dat is dan ook nog eens knettersterk en je hoeft niet te ADS-en of niks. En dat zie je steeds meer in Warzone, zeker als je ergens bij huisjes zit. Dan hebben ze vaak een AR/LMG voor de longrange battles die je zo kan speccen dat het lasers zijn met echt hoge damage.

Inderdaad in gewone MP is het niet zo'n ding maar in Warzone wel echt upcoming, mede doordat grote streamers hier vaker mee rond lopen en mensen dat toch graag kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
De laatste trial (trial 4) was gelukkig eens makkelijk, had na 2de poging door hoe belangrijk headshots waren en zat toen direct 1000 punten boven goud (y)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-09 13:07
Weet iemand wanneer de Warzone playlist weer wordt ge-update? Of is dit willekeurig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Voluptas85 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:29:
Weet iemand wanneer de Warzone playlist weer wordt ge-update? Of is dit willekeurig?
THIS WEEK IN CALL OF DUTY® - AUGUST 31

Dat zal dan vanavond, morgenochtend of vrijdag zijn. Meestal zijn de playlist aanpassingen op dinsdagavond en vrijdagavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Iemand toevallig nog op zoek naar een mede speler?

Ik wil met de upgrade van mijn pc weer wat vaker CoD gaan spelen, maar bijna niemand van mijn game maatjes speelt dit.
Er zijn 2 gasten waar ik het wel eens mee speel, maar die zijn niet echt dedicated/goed in teamwork en zien er meer lol in en dat is vaak nog wel eens frustrerend...
Ik wil nu niet zeggen dat ik een super dedicated speler ben oid, want daar heb ik simpelweg te weinig tijd voor (heb ook nog een vriendin die aandacht nodig heeft), maar als ik speel, wil ik wel graag gewoon mijn best doen, beter worden en een goed potje neer zetten.

Over het algemeen vind ik Warzone het leukste maar zo nu en dan speel ik ook MP (meer om wapens te levelen).

Betreft de PC versie en ik speel uiteraard met een headset en communiceer graag tijdens het spelen.
Mocht er iemand zijn die het wel ziet zitten om eens te potje te doen en wellicht vaker dan mag je mij toevoegen: Milo#2868.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Milo44 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:19:
Iemand toevallig nog op zoek naar een mede speler?

Ik wil met de upgrade van mijn pc weer wat vaker CoD gaan spelen, maar bijna niemand van mijn game maatjes speelt dit.
Er zijn 2 gasten waar ik het wel eens mee speel, maar die zijn niet echt dedicated/goed in teamwork en zien er meer lol in en dat is vaak nog wel eens frustrerend...
Ik wil nu niet zeggen dat ik een super dedicated speler ben oid, want daar heb ik simpelweg te weinig tijd voor (heb ook nog een vriendin die aandacht nodig heeft), maar als ik speel, wil ik wel graag gewoon mijn best doen, beter worden en een goed potje neer zetten.

Over het algemeen vind ik Warzone het leukste maar zo nu en dan speel ik ook MP (meer om wapens te levelen).

Betreft de PC versie en ik speel uiteraard met een headset en communiceer graag tijdens het spelen.
Mocht er iemand zijn die het wel ziet zitten om eens te potje te doen en wellicht vaker dan mag je mij toevoegen: Milo#2868.
Staat een link onder het topic :)
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
En volgens mij is er ook nog ergens een discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Rappa1985 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:38:
[...]

Staat een link onder het topic :)
Correct, helaas krijg ik als ik op die link klik een Error 404 foutmelding, vandaar mijn vorige antwoord...
[...]

En volgens mij is er ook nog ergens een discord.
Ik zal het topic ff doorzoeken naar een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Milo44 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:07:
[...]

Correct, helaas krijg ik als ik op die link klik een Error 404 foutmelding, vandaar mijn vorige antwoord...
Zou zo wel moeten werken. Blijkbaar vind hij te lange link posten niet leuk XD

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 01-09-2020 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Milo44 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:07:
[...]

[...]

Ik zal het topic ff doorzoeken naar een linkje.
https://discord.gg/hkhVxnh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Laatst online: 18-09 20:22
pfff eindelijk de 5e gouden medaille gehaald op risky parkour...

De andere medailles had ik telkens binnen 15-20 minuten, maar deze heb ik verspreid over meerdere dagen zeker 4 uur over gedaan. Wat mij betreft is verhouding in moeilijkheidsgraad echt zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
ik heb gister ook eindelijk goud gehaald op Risky parkour ( 39,8sec :) )
Heb nu 2 goude, 2 silver. de laatste moet ik nog doen.
Vanavond weer even proberen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rappa1985
DENNIS79 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:18:
pfff eindelijk de 5e gouden medaille gehaald op risky parkour...

De andere medailles had ik telkens binnen 15-20 minuten, maar deze heb ik verspreid over meerdere dagen zeker 4 uur over gedaan. Wat mij betreft is verhouding in moeilijkheidsgraad echt zoek.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze met zo'n moeilijke zijn gestart, denk dat er daardoor al veel zijn afgehaakt.

Heb zelf gister de laatste nog gehaald, was even een goede route vinden maar verder prima te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Gisteravond nog een erg leuke kill gehaald in solo warzone. Ga mijn cluster strikes maar vaker op deze manier gebruiken:

https://photos.google.com...3LVRUdmZZWl80dXFCaVVxYkJR

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Meneer iCy schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:51:
Gisteravond nog een erg leuke kill gehaald in solo warzone. Ga mijn cluster strikes maar vaker op deze manier gebruiken:

https://photos.google.com...3LVRUdmZZWl80dXFCaVVxYkJR
Nice :D Dit was mij ook gelukt met een airstrike, heerlijk als de timing perfect is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:32:
[...]

Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze met zo'n moeilijke zijn gestart, denk dat er daardoor al veel zijn afgehaakt.

Heb zelf gister de laatste nog gehaald, was even een goede route vinden maar verder prima te doen :)

[YouTube: Warzone - Games of summer trial 5]
Dat was voor mij in ieder geval wel de redne om er geen aandacht meer aan te besteden, werd er zwaar geïrriteerd van |:( Heb het mooi links laten liggen daarna, was er goed klaar mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:43:
[...]

Dat was voor mij in ieder geval wel de redne om er geen aandacht meer aan te besteden, werd er zwaar geïrriteerd van |:( Heb het mooi links laten liggen daarna, was er goed klaar mee :+
Begrijp ik, vond dat ook behoorlijk frustrerend. Met wat tips het toch nog een kans gegeven en gelukkig een lucky run gehad.

Het leek mij eerst ook totaal niet interessant maar door de rewards er toch aan begonnen, uiteindelijk vond ik het wel een leuke afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Rappa1985 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:48:
[...]

Begrijp ik, vond dat ook behoorlijk frustrerend. Met wat tips het toch nog een kans gegeven en gelukkig een lucky run gehad.

Het leek mij eerst ook totaal niet interessant maar door de rewards er toch aan begonnen, uiteindelijk vond ik het wel een leuke afwisseling :)
Wat zijn de rewards? Ik zie zoveel filmpjes voorbij komen maar het trekt me nog niet echt :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Inbox4me476 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:29:
[...]
Wat zijn de rewards? Ik zie zoveel filmpjes voorbij komen maar het trekt me nog niet echt :)
Per trial kan je de rewards zien als je hem start en als je alles goud hebt krijg je de Grau blueprint die je onder de medailles ziet staan.

Komt uiteindelijk neer op 4 blueprints, stickers, emblems en nog een custom toeter. Niet heel speciaal verder.

[ Voor 10% gewijzigd door Rappa1985 op 02-09-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik heb die trials maar opgegeven. Bak er geen pepernoot van :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

De eerste is ook direct het meest klote van het complete evenement moet ik zeggen. De andere 4 gaan wel, al vind ik die marksman (HDR) ook nog wel 'pittig'. 3,5 gold nu (100 punten tekort bij de marskman maar die haal ik vast zo wel een keer :) ), maar die eerste...ik vrees er voor :P

Iemand die in de buurt woont en een run wil doen voor me? :+

*edit eerste poging marksman nu weer 4277, zucht :P

*edit 2
Gehaald maar jezus wat slecht voor je bloeddruk dit :9

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 02-09-2020 18:05 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Ik had gisteren even voor de lol gekeken voor ik een duo ging doen. 3x de 2de geprobeerd (kwijt hoe dat ding ook alweer heet.. met die targets iig xD) Heb brons en kom steeds net een paar seconden te kort voor zilver. Als ik er echt voor ga zitten gaat dat vast ook beter want het is echt vooral even inleren waar al die targets opgesteld staan. Tot nu toe heb ik er steeds 1 gemist. Dus als ik nou eens de tijd neem rustig de map even rond te kijken scheelt me dat al seconden in gemiste targets.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
TgR_KILLER schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:40:
Ik had gisteren even voor de lol gekeken voor ik een duo ging doen. 3x de 2de geprobeerd (kwijt hoe dat ding ook alweer heet.. met die targets iig xD) Heb brons en kom steeds net een paar seconden te kort voor zilver. Als ik er echt voor ga zitten gaat dat vast ook beter want het is echt vooral even inleren waar al die targets opgesteld staan. Tot nu toe heb ik er steeds 1 gemist. Dus als ik nou eens de tijd neem rustig de map even rond te kijken scheelt me dat al seconden in gemiste targets.
Dat is het ook, het lijkt na 1 a 2 pogingen onmogelijk maar al snel leer je de locaties van de targets en trucjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 02-09-2020 16:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rappa1985
Er is weer een gratis combat pack beschikbaar voor psplus leden

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50
Er zijn meer dan 30 miljoen exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare verkocht

Gelukkig is deze game zo'n succes! :)
Waarschijnlijk de laatste Cod die ik gekocht heb als er in de toekomst geen soort gelijke game uitkomt.
Modern Warfare ( cod4 ) en Modern warfare 2019 blijven voor mij wel de beste ooit gemaakt!

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2020 10:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:22:
Er zijn meer dan 30 miljoen exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare verkocht

Gelukkig is deze game zo'n succes! :)
Waarschijnlijk de laatste Cod die ik gekocht heb als er in de toekomst geen soort gelijke game uitkomt.
Modern Warfare ( cod4 ) en Modern warfare 2019 blijven voor mij wel de beste ooit gemaakt!
Hoezo zou je geen nieuwe meer kopen als deze je ook bevalt?

Verwacht dat de volgende ook een schot in de roos zal zijn.

• G_Dragon
Is er iets bekend over vastlopers?
Meestal speel ik met mijn vriendin in splitscreen 5 potjes zonder problemen, we hebben vanavond al 3 keer een vastloper gehad...

Dit verpest het speel plezier ontzettend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPl7V0NXQCZPFk3lIKIQspDHDss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QRmU7SEMaZiYuKkNDUH5pAwB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2020 21:14 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:12:
Is er iets bekend over vastlopers?
Meestal speel ik met mijn vriendin in splitscreen 5 potjes zonder problemen, we hebben vanavond al 3 keer een vastloper gehad...

Dit verpest het speel plezier ontzettend

[Afbeelding]
Niets over gehoord, maar de lag loopt sinds gisteren wel de pannen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Word echt gek van dat shoot the ship.
Keer op keer shoothouse. Als shipment is een keertje komt zijn het altijd korte modes.

Lijkt wel of domination en Hardpoint eruit is gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:29
Tsurany schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:17:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen. Als je content wilt gaan mixen tussen de games dan moet de balans daarvoor ook in orde zijn. Wil je wapens uit beide spellen beschikbaar hebben dan moet de nieuwe Black Ops dus dezelfde gun mechanics hebben. Ik verwacht eerder dat ze gewoon een nieuwe versie van Warzone vrij geven waarbj hooguit de oude map nog mee komt maar de rest niet. Dan heb je nieuwe wapens, nieuwe operators en hooguit het oude Verdanks, wellicht aangepast naar de tijdperiode van Black Ops?
Las gistere nog dit stukje:

There has been some conflicting information going around about the engine used in Black Ops Cold War.

Treyarch is using shared tools between the development teams, building on the MW engine, and also using tools built in 2015 with BO3. It’s a combination of a lot of tools.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:02:
Keer op keer shoothouse. Als shipment is een keertje komt zijn het altijd korte modes.

Dat hadden wij dus ook, wouden domination op shipment doen maar kregen maar geen potje met domination.
Helaas moesten we stoppen met spelen toen het spel voor de 3e keer vastliep in een avond en we er helemaal flauw van werden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:15:
[...]

Dat hadden wij dus ook, wouden domination op shipment doen maar kregen maar geen potje met domination.
Helaas moesten we stoppen met spelen toen het spel voor de 3e keer vastliep in een avond en we er helemaal flauw van werden.
Ik heb gister meerdere rondes domination gespeeld op Shipment (voor 20:30). Meestal stap ik uit de lobby als ik Shoothouse zie laden. Geen idee hoe de verdeling is maar (N=1) hij lijkt er gewoon in te zitten.

Balen van die vastlopers, geen ervaring mee (PS4). Wel een potje met iets lag gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
@Froop1992 @Inbox4me476

Spelen jullie in splitscreen of zonder splitscreen?
Want misschien zit daar de fout wel in :)
Ook met opstarten van de game moet ik vaak 5 keer opnieuw connecten voordat die zegt 'Fetching online profile'

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:02:

Vrijdag in "[Multi] Call Of Duty Modern Warfare 2019"

Ik ken het ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:51:
@Froop1992 @Inbox4me476

Ook met opstarten van de game moet ik vaak 5 keer opnieuw connecten voordat die zegt 'Fetching online profile'
Ik speel zonder splitscreen met een PS4 aangesloten op een externe monitor (TV is niet te lezen/zien :X) Ook geen issues met het ophalen van mijn profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
G_Dragon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:51:
@Froop1992 @Inbox4me476

Zonder, op pc. Fetching online profile heeft me gisteren ook wel een half uur in totaal gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
Is iemand hier ook bezig met die blauwe keycards in het stadium? Erg lastig. Kom er net achter dat je er ook maar 1 pp kunt dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

HenkEisDS schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:29:
Is iemand hier ook bezig met die blauwe keycards in het stadium? Erg lastig. Kom er net achter dat je er ook maar 1 pp kunt dragen.
Dat is met alle keycards zo. Ik vind het vervelender dat alle voertuigen eruit zijn. Je loopt je suf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Froop1992 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:53:
[...]

Niets over gehoord, maar de lag loopt sinds gisteren wel de pannen uit.
En problemen met de friendlist en scoreboard. Mensen die niet online te zien zijn, terwijl ze er wel zijn, namen die 3 of 4 keer in de lijst staan en als je er overheen gaat met je muis zie je pas de echte naam, clantags die niet meer zichtbaar zijn, die stomme nummers achter de namen, enz...

Ze zijn het spel om zeep aan het helpen, misschien om mensen te bewegen Cold War te komen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mvds schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:08:
[...]

En problemen met de friendlist en scoreboard. Mensen die niet online te zien zijn, terwijl ze er wel zijn, namen die 3 of 4 keer in de lijst staan en als je er overheen gaat met je muis zie je pas de echte naam, clantags die niet meer zichtbaar zijn, die stomme nummers achter de namen, enz...

Ze zijn het spel om zeep aan het helpen, misschien om mensen te bewegen Cold War te komen ofzo
Parties en online friends etc is inderdaad superbuggy. Geen idee wat ze aan het doen zijn maar het is wel ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
mvds schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:05:
[...]

Dat is met alle keycards zo. Ik vind het vervelender dat alle voertuigen eruit zijn. Je loopt je suf
Alleen vind ik het met die rode niet zo erg. Die blauwe liggen allemaal in het stadium en om toegang te krijgen tot de 4e geheime ruimte, de Executive Lounge, moet je minimaal 2 van de 3 normale geheime ruimten openen. Aangezien die blauwe kaarten na X minuten verdwijnen, ik zag er gisteren 1 voor mijn neus verdwijnen, moet je snel zijn. Sneller dan ik solo of met randoms kan in elk geval. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Milo44 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:08:
Iemand nog tips voor het beter zichtbaar maken van enemies (op de PC)? Ik heb er serieus moeite mee...
Vaak wordt ik neergemaaid door iemand dat ik mijzelf afvraag van waar de fck zat hij dan? :?

Zojuist de volgende instellingen aangepast:

- Weapon Motion Blur uitgezet (World MB stond al uit).
- Filmic Strength op 0 (AA staat op Filmic SMAA T2X)
- Film Grain op 0
- Brightness nog iets omhoog gegooid.

Hoop dat het iig met bovenstaande al iets beter wordt...
Iemand verder nog andere tips om het wat zichtbaarder op PC te krijgen?
@unfor heeft mij destijds gewezen op het nVidia Control Panel gebeuren en dat werkte heel erg goed, maar nu heb ik laatst mijn pc ge-upgrade en heb ik een AMD GPU i.c.m. een LG 27GL850.

AMD Sharpening Filter staat al aan op 80% (standaard geloof ik), het helpt wel iets maar nog steeds heb ik er moeite mee.
Ik heb soms echt het idee dat sommige mensen een gigantisch voordeel hebben tegenover mij en ik snap er niets van...
Is dat nu omdat die mensen gewoon veel meer spelen en er beter oog voor hebben oid? (ik speel 1 of 2 avonden in de week).

Anyways, ik snap er niets van dus alle tips om het wat te verduidelijken met een AMD GPU zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Milo44 schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:45:
[...]

@unfor heeft mij destijds gewezen op het nVidia Control Panel gebeuren en dat werkte heel erg goed, maar nu heb ik laatst mijn pc ge-upgrade en heb ik een AMD GPU i.c.m. een LG 27GL850.

AMD Sharpening Filter staat al aan op 80% (standaard geloof ik), het helpt wel iets maar nog steeds heb ik er moeite mee.
Ik heb soms echt het idee dat sommige mensen een gigantisch voordeel hebben tegenover mij en ik snap er niets van...
Is dat nu omdat die mensen gewoon veel meer spelen en er beter oog voor hebben oid? (ik speel 1 of 2 avonden in de week).

Anyways, ik snap er niets van dus alle tips om het wat te verduidelijken met een AMD GPU zijn welkom!
Mocht je geen gebruik kunnen maken van nvidia filters dan is er nog altijd reshade, wat in principe het zelfde is maar uitgebreider.
Ik heb geen tips wat betreft de instellingen, daar ik het zelf niet gebruik ivm Nvidia kaart.

https://reshade.me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vind het zo zonder voertuigen eigenlijk best wel leuker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:45
PilatuS schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:10:
Same!! alleen soms wel irritant als je ff voor het gas wilt vluchten :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
unfor schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:09:
[...]

Mocht je geen gebruik kunnen maken van nvidia filters dan is er nog altijd reshade, wat in principe het zelfde is maar uitgebreider.
Ik heb geen tips wat betreft de instellingen, daar ik het zelf niet gebruik ivm Nvidia kaart.

https://reshade.me/
Bedankt weer, ga ik eens proberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
PilatuS schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:10:
Mwa... je bent nu wel beperkter qua begin-strategie. Je moet nu eigenlijk wel in de cirkel of er dichtbij landen. Anders kon je nog wel een flink eind buiten de cirkel landen, afspreken daar en daar te looten en dan dat voertuig daar pakken om de cirkel in te gaan. Ik mis het wel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:20:
[...]

Mwa... je bent nu wel beperkter qua begin-strategie. Je moet nu eigenlijk wel in de cirkel of er dichtbij landen. Anders kon je nog wel een flink eind buiten de cirkel landen, afspreken daar en daar te looten en dan dat voertuig daar pakken om de cirkel in te gaan. Ik mis het wel.
Zeker een gemis! Map is te groot om in sommige gevallen helemaal te voet door te gaan. Supply runs zijn nu ook niet echt makkelijk meer :) Ach de voertuigen komen sowieso wel weer terug..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
P.E.No.1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:
[...]

Zeker een gemis! Map is te groot om in sommige gevallen helemaal te voet door te gaan. Supply runs zijn nu ook niet echt makkelijk meer :) Ach de voertuigen komen sowieso wel weer terug..
Bounties kunnen compleet kansloos zijn en most wanted is nog gevaarlijker.

Ze hadden opzich wel iets kunnen doen aan de missies als er geen voertuigen zijn. Bijvoorbeeld de supply runs op de halve afstand oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:36
Terranova schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:17:
[...]

Bounties kunnen compleet kansloos zijn en most wanted is nog gevaarlijker.

Ze hadden opzich wel iets kunnen doen aan de missies als er geen voertuigen zijn. Bijvoorbeeld de supply runs op de halve afstand oid.
De voertuigen zijn er als noodmaatregel er in één keer uitgehaald, niet als proef ofzo.

Begrijp dan wel dat de contracts dan hetzelfde blijven en niet aangepast worden. Gebruik de resources maar om asap de voertuigen weer erin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
stijn1309 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:23:
[...]

De voertuigen zijn er als noodmaatregel er in één keer uitgehaald, niet als proef ofzo.

Begrijp dan wel dat de contracts dan hetzelfde blijven en niet aangepast worden. Gebruik de resources maar om asap de voertuigen weer erin te krijgen.
Nee dat klopt, maar de afstand van zo'n supply run zal dan toch echt een nummertje zijn(of range oid). Dus zoveel moeite zou het ook niet zijn, zeker omdat het nu al even een tijdje duurt om dit te fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
Terranova schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:24:
[...]

Nee dat klopt, maar de afstand van zo'n supply run zal dan toch echt een nummertje zijn(of range oid). Dus zoveel moeite zou het ook niet zijn, zeker omdat het nu al even een tijdje duurt om dit te fixen.
True... Maar als de code inderdaad zo brak is als dat het lijkt kunnen ze dat beter ook maar niet zomaar aanpassen haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
stijn1309 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:26:
[...]

True... Maar als de code inderdaad zo brak is als dat het lijkt kunnen ze dat beter ook maar niet zomaar aanpassen haha.
Daar heb je zeker gelijk in. Infinity Ward/Activision zijn natuurlijk kleine indie bedrijven, je moet teveel verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
P.E.No.1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:
[...]

Ja he! Wij vonden een red access key en hebben een vaste locatie waar we die gebruiken... was aan de andere kant van de map dus... laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-09 13:07
Playlist update:

https://twitter.com/InfinityWard

Today’s playlist update is now live across all platforms!

#ModernWarfare
- Ground War
- Gunfight OSP
- Demolition
- Party Modes (FFA moshpit)
- Shoot the Ship

#Warzone
- Removing Plunder: Blood Money
- Removing King Slayer Trios
- Adds Plunder Trios

Helaas geen buy back solo en mini Royale :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Voertuigen zijn ook weer terug:

Along with today's playlist update, we also added vehicles back into Warzone. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 23:02
En plunder Quads er weer uit.. bende 🤬🤬

En kan iemand duidelijk maken dat het ADD is maar change aan hun?

[ Voor 43% gewijzigd door kazzzdafke op 08-09-2020 21:31 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Even een vraagje, want ik ben de weg even kwijt m.b.t. de komst van B.O.

Ik heb COD MW Wz en dat speel ik zeer frequent. Maar ik snap even niet meer hoe B.O. zich gaat verhouden tot het MP / WZ deel?

Gaat B.O. voor wat betreft WZ incl. seasonpass verder en stopt daarmee de seasons van COD?

Of is B.O. geheel losstaand? Ik wil graag verder met WZ en de MP, dus moet ik daarvoor B.O. kopen? Of gaan er nog meer seasons komen bij COD MW?

Wie kan mij de duidelijkheid verschaffen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
Dat zal vanavond duidelijk worden denk ik.. vanavond is de MP reveal.
Maar volgens mij gaat WZ gewoon verder in combinatie met B.O.

WZ zal je wel gewoon kunnen blijven spelen zonder BO te kopen, idem zoals dat nu ook is.
Alleen zullen de wapens etc veranderen naar BO

Er zal gewoon een nieuw season komen op 13 november, met waarschijnlijk een nieuwe map

[ Voor 14% gewijzigd door Androo op 09-09-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Androo schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:03:

Er zal gewoon een nieuw season komen op 13 november, met waarschijnlijk een nieuwe map
Begreep al niet hoe mensen dachten dat het na dit seizoen klaar zou zijn. De meest succesvolle CoD (variant) in jaren en dan zou je opeens stoppen met content toevoegen :P Zeker nu met een F2P doelgroep zou het gekken werk zijn om te stoppen.

Benieuwd naar de MP van Blops, had wel wat meer fun met de multiplayer van vorige deel dan met de huidige. Gister nog aantal potjes KC gedaan voor de squad en elk potje was het vechten om kills en voornamelijk veel frustratie XD

Hopelijk weten ze wat te doen met de skillbased matchmaking, ik begrijp dat het erin zit maar iets meer variatie van skills in een potje zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ben eindelijk zo ver dat ik enkel nog 3 LMG's moet voor mijn Damascus na een lange tijd geen MP meer gedaan te hebben. Zou het me dan toch nog gaan lukken binnenkort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:44:
Ben eindelijk zo ver dat ik enkel nog 3 LMG's moet voor mijn Damascus na een lange tijd geen MP meer gedaan te hebben. Zou het me dan toch nog gaan lukken binnenkort :+
Easy :D Zeker nu met shoot the ship, even doorzetten nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
Ik zit met Riot Shield en heb daar echt to-taal geen zin in. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Jammer dat king slayer trio's er uit is gehaald. Vond dat voor de verandering wel leuk om te spelen, 15 minuten lang complete chaos :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Prosac schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:22:
Ik zit met Riot Shield en heb daar echt to-taal geen zin in. :D
Dat is inderdaad wel janken.. Ik heb die gedaan bij HC domination geloof ik. Enkele tik is kill en dan wat perks opzoeken op internet die daar goed bij gaan. Maar het was een echte struggle om die te completen dus maak je borst maar nat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:01

Wish

ingwell

Het zal ongetwijfeld ergens gezegd zijn... maar ik heb gisteren al mijn Marksman serie op "gold" gespeeld. Alleen ik krijg geen platinum te zien. Moet voor deze reeks ook de Sniper class volledig op gold voordat de platinum camo vrij wordt gespeeld?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@Wish Ja.

• Rappa1985
Was gister nog begonnen aan de nieuwe intel missies, blijkt dat je die stadium easter egg er voor moet doen om in een kamer te komen...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Gister toch een apart einde van Warzone gehad..

Ik was nog over als enige van mijn squad (quad), omsingelt door 4 squads (17 man) en ik lag lekker tegen een muurtje aan in laatste cirkel, te wachten op mijn kans om te clutchen. Toen waren ze letterlijk tegen het muurtje aan het schieten waar ik lag (vanaf de kant waar ik lag) maar ze zagen me niet :+

Ik moest doorrennen, ren het muurtje om maak een double kill en ren door naar safe. Waar ik nog iemand kill en ineens zitten er nog maar 2 andere in mijn game, uit een ander squad. Welke ik ook nog eens in een vuurgevecht neer laser en de win op mijn naam schrijf >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Brubs schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:25:
Gister toch een apart einde van Warzone gehad..

Ik was nog over als enige van mijn squad (quad), omsingelt door 4 squads (17 man) en ik lag lekker tegen een muurtje aan in laatste cirkel, te wachten op mijn kans om te clutchen. Toen waren ze letterlijk tegen het muurtje aan het schieten waar ik lag (vanaf de kant waar ik lag) maar ze zagen me niet :+

Ik moest doorrennen, ren het muurtje om maak een double kill en ren door naar safe. Waar ik nog iemand kill en ineens zitten er nog maar 2 andere in mijn game, uit een ander squad. Welke ik ook nog eens in een vuurgevecht neer laser en de win op mijn naam schrijf >:) >:)
Weet niet helemaal wat er nu zo apart is... of wil je gewoon ff showen ;)
Netje gedaan hoor en soms moet je wat geluk hebben. Zo te horen was het squad dat bij jou in de buurt was volledig gefocust op het andere team en merkte ze je daardoor niet op. Prima tactiek overigens zo aan het eind van het potje... laat andere squads maar lekker met elkaar vechten en pak zelf de laatste paar!

Had van de week ook iets waarbij de tegenstander me niet zag al eindigde dat helaas niet zo glorieus :)
Stonden met 2 teammates op een dakje, we werden downed maar 3e teammate was niet in de buurt. Enemy squad klom omhoog om ons af te maken. Maatje die ook downed was werd gekilled maar ze konden mij niet vinden. Ik was naar de rand van het dak gekropen (kon er niet af) precies bij de trap waarbij ze omhoog kwamen. Dus vermoed dat ze me daarom gemist hadden. Uiteindelijk langzaam doodgebloed maar wel grappig dat ze me niet zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07-2022
Weleens gehad dat je bounty in hetzelfde huis zat?

YouTube: CoD MW: Warzone - My bounty was IN THE SAME HOUSE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:04:
[...]

Weet niet helemaal wat er nu zo apart is... of wil je gewoon ff showen ;)
Netje gedaan hoor en soms moet je wat geluk hebben. Zo te horen was het squad dat bij jou in de buurt was volledig gefocust op het andere team en merkte ze je daardoor niet op. Prima tactiek overigens zo aan het eind van het potje... laat andere squads maar lekker met elkaar vechten en pak zelf de laatste paar!

Had van de week ook iets waarbij de tegenstander me niet zag al eindigde dat helaas niet zo glorieus :)
Stonden met 2 teammates op een dakje, we werden downed maar 3e teammate was niet in de buurt. Enemy squad klom omhoog om ons af te maken. Maatje die ook downed was werd gekilled maar ze konden mij niet vinden. Ik was naar de rand van het dak gekropen (kon er niet af) precies bij de trap waarbij ze omhoog kwamen. Dus vermoed dat ze me daarom gemist hadden. Uiteindelijk langzaam doodgebloed maar wel grappig dat ze me niet zagen.
Het aparte was dit Team |(muur) ik straat <-piew piew- ander team.

Ze keken letterlijk over mij heen naar een muurtje waar je crouhced achter kon zitten dus zeg nog geen halve meter en ze zagen me gewoon niet liggen, dus ja dat vind ik best apart ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Wat een toeval 8)7

Ik heb onlangs wel gehad bij een bounty, dat de bounty waar ik op aan het jagen was ook een bounty contract op mij had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
xK0etj3 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:46:
[...]

Wat een toeval 8)7

Ik heb onlangs wel gehad bij een bounty, dat de bounty waar ik op aan het jagen was ook een bounty contract op mij had. :+
Dat gebeurd wel vaker, eigenlijk de ideale situatie dan komt het geld gewoon naar je toe :+

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:34
Blijf het een gaaf spel vinden, het niveau is zo laag dat ik met 1 vinger in de neus win :) en dat op mijn leeftijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Damascus is overigens ook binnen dus kan MP weer even lekker links laten liggen en me weer focussen op Warzone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:22:
Blijf het een gaaf spel vinden, het niveau is zo laag dat ik met 1 vinger in de neus win :) en dat op mijn leeftijd :)
Niet altijd is mijn ervaring. Wij spelen vaak met dezelfde mensen quads. Meestal eindigen we minimaal top 10. Maar er is ook wel eens een avondje dat we ieder potje totaal weg gelaserd worden, bijna iedereen de gulags verliest, etc.
Toch maakt het de lol er niet minder om d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:21

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Beetje stomme vraag, maar ik moet 25 sliding kills met die Finn lmg maken nu ik hem op goud heb.
Iemand nog loadout tips?
Ik speel hem nu met monolitic suppressor, adverse longshot barrel, tac laser en chainsaw grip maar vraag me af of dat de juiste keuze is.
En moet je nou wel of juist niet ads-en als je slide om die kill als sliding kill te laten tellen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
DeWaanzin schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:18:
Beetje stomme vraag, maar ik moet 25 sliding kills met die Finn lmg maken nu ik hem op goud heb.
Iemand nog loadout tips?
Ik speel hem nu met monolitic suppressor, adverse longshot barrel, tac laser en chainsaw grip maar vraag me af of dat de juiste keuze is.
En moet je nou wel of juist niet ads-en als je slide om die kill als sliding kill te laten tellen.
Niet ads, dan eindig je de slide namelijk. Verder gewoon alle hipfire mods.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:31
Zojuist modern Warfare gehaald voor Xbox... schijfje erin en installeren. Na installatie spel starten en blijkt dat je Campaign Pack 1 en 2 ook nog even mag downloaden en installeren. Ook dat is klaar nu maar ik kan geen Campaign starten want hij geeft aan dat ik hem moet kopen?!?! Schijfje zit er gewoon in... frustrerend dit, hele avond al aan het downloaden en installeren en ik kan de Campaign niet eens doen...?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Ik zou deze game eigenlijk wel op de pc willen kopen. Nu valt me op dat de prijs nog steeds 59,99 is. Zijn er nog wel eens deals met deze Game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
giantgiantus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:53:
Ik zou deze game eigenlijk wel op de pc willen kopen. Nu valt me op dat de prijs nog steeds 59,99 is. Zijn er nog wel eens deals met deze Game?
Af en toe wel eens in de aanbieding op battle.net, maar wil je hem echt?
Warzone vind ik leuk en dat kun je gratis spelen, de multiplayer speel ik alleen als ik een wapen of camo wil unlocken. Is echt niet een bijzonder goede CoD wat MP betreft. (Voor mij is alle MP na Black Ops 1 bagger ;))
Het was leuk dat ik hem gratis bij mijn 2070S kreeg maar anders had ik hem niet gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 13-09-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Ik vind de campaigns altijd wel leuk. Paar uurtjes plezier die niet meer dan 30€ moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

cypress3d schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:47:
Zojuist modern Warfare gehaald voor Xbox... schijfje erin en installeren. Na installatie spel starten en blijkt dat je Campaign Pack 1 en 2 ook nog even mag downloaden en installeren. Ook dat is klaar nu maar ik kan geen Campaign starten want hij geeft aan dat ik hem moet kopen?!?! Schijfje zit er gewoon in... frustrerend dit, hele avond al aan het downloaden en installeren en ik kan de Campaign niet eens doen...?!
dubbelcheck of je echt alle componenten geïnstalleerd hebt die je nodig hebt. Installatie kan wat onoverzichtelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:31
Meer mensen last van framedrops bij de map king in de containers. En in de store map alleen maar drops. Deze maps komen terug bij tournament...

Draai met een 2070S....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 23:02
Neen, maar wel duurt het makkelijk 2 minuten vooraleer mijn battle.net applicatie actief wordt nadat ik er op klik. Irritant.. alles al geprobeerd.. maar niets lijkt te helpen.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RoaDHouse schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:22:
Hier ook alweer wat ouder, dus reflexen als iemand van 19 heb ik ook niet. Het was voor mij wel even flink inkomen om ergens te kunnen komen. Sowieso maar wat streams gekeken om te zien wat handig is en om te leren hoe je dingen het beste kan doen. Ben hier sowieso geen high kill count speler. Voor mij werkt het toch het beste om ergens achteraf te landen om een loadout te regelen en om dan stapje voor stapje verder naar de eindcirkel te gaan. Speel nu een maandje ofzo en ging de eerste weken constant ergens in het begin dood. Door nu niet op kills te spelen en juist meer op taktiek kom ik er wel. Vanavond 4 portjes gespeelt op solo en er 3 op een rij gewonnen. Voelt toch wel goed om daar te kunnen komen. Dat de eindcirkel die verplaatst naar je toe komt, dat helpt ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik heb mijn best gedaan :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fYNUTkg.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vq8RXLn.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ok 5 random tips die ik zelf nodig had om beter te worden;
  1. Textures en AA op high (zelfs op een 1660 OC) ... in mijn scenario heb ik met die dingen op low 140fps, op high/2x 100fps en dacht dat de fps belangrijker waren. Fout, die jagged edges die steeds overal bewegen zijn veel te verwarrend en je spot veel minder snel mensen op afstand. Ook maakten die 40 fps op mijn gummen niveau eigenlijk niet veel uit :7 .
  2. Hipfire first, ADS after. In zoveel <100 meter scenario's ging ik eerst rustig scopen, target goed pakken, firen. Maar ik begon een patroon bij grotere streamers te zien dat die gewoon meteen vol de hipfire aanzetten en dan ADS'en en target/headshot pakken. Die 1 of 2 bullets op een 4-5-6 bullets-to-kill die je al pakt met die hipfire schelen echt!
  3. Kap nou eens met steeds je gun reloaden als je van 50/60 naar 30/40 schiet op 1 kill maar er zijn nog meer mensen in de buurt ... luisteren, geen stappen en sta je safe, dan reloaden anders heb je die shots zeer waarschijnlijk plotsing nodig :/ .
  4. Gebruik je lethals (hou je hoofd erbij) ... zo vaak raak ik in een fight helemaal geconcentreerd op de gunplay - puur pew pew. En dan word ik gestunned/geflashed en is het 99% sure death |:( .
  5. Niet trigger happy zijn op ranges waar je gewoon weet dat je het aflegt ... "haha ik zie die gast op dat dak wel op 200 meter, hier pew pew met mijn Aug zonder scope, pew pew haha 2 armor hits ... hey een glint" ... *blaf* }:O .
/random

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 14-09-2020 13:54 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 13:15
Cassius schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:13:
Ok 5 random tips die ik zelf nodig had om beter te worden;
  • Textures en AA op high (zelfs op een 1660 OC) ... in mijn scenario heb ik met die dingen op low 140fps, op high/2x 100fps en dacht dat de fps belangrijker waren. Fout, die jagged edges die steeds overal bewegen zijn veel te verwarrend en je spot veel minder snel mensen op afstand. Ook maakten die 40 fps op mijn gummen niveau eigenlijk niet veel uit :7 .
  • Hipfire first, ADS after. In zoveel <100 meter scenario's ging ik eerst rustig scopen, target goed pakken, firen. Maar ik begon een patroon bij grotere streamers te zien dat die gewoon meteen vol de hipfire aanzetten en dan ADS'en en target/headshot pakken. Die 1 of 2 bullets op een 4-5-6 bullets-to-kill die je al pakt met die hipfire schelen echt!
  • Kap nou eens met steeds je gun reloaden als je van 50/60 naar 30/40 schiet op 1 kill maar er zijn nog meer mensen in de buurt ... luisteren, geen stappen en sta je safe, dan reloaden anders heb je die shots zeer waarschijnlijk plotsing nodig :/ .
  • Gebruik je lethals (hou je hoofd erbij) ... zo vaak raak ik in een fight helemaal geconcentreerd op de gunplay - puur pew pew. En dan word ik gestunned/geflashed en is het 99% sure death |:( .
  • Niet trigger happy zijn op ranges waar je gewoon weet dat je het aflegt ... "haha ik zie die gast op dat dak wel op 200 meter, hier pew pew met mijn Aug zonder scope, pew pew haha 2 armor hits ... hey een glint" ... *blaf* }:O .
/random
Vooral die 1e idd! Met AA uit krijg je een trillerig effect rondom randen waardoor je steeds denkt dat er daar beweging is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hahaha sorry man. Maar kill confirmed vind ik echt niet leuk tenzij die in de shoothouse/shipment rotatie zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Chelseamarre123 schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:02:
[...]

Hahaha sorry man. Maar kill confirmed vind ik echt niet leuk tenzij die in de shoothouse/shipment rotatie zit
Afgelopen 6 weken heb ik volgens mij ook niks bijgedragen dus no worries :D Viel mij nog mee dat ik met 2 uurtjes KC nog de eerste plaats kon bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
2 uurtjes? Effectief kan je 8 max 10 potjes spelen in 120 minuten, dus gemiddeld 60 kills confirmed per potje? Damn!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
renzo4000 schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:27:
2 uurtjes? Effectief kan je 8 max 10 potjes spelen in 120 minuten, dus gemiddeld 60 kills confirmed per potje? Damn!
Sorry, twee sessies van ongeveer twee uur maar gister ging de progressie sneller dan ik had verwacht. Merk wel dat als je 100% voor de tags gaat je er zo 30-50 per game kan halen. Iedereen laat alles liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Bij KC kun je inderdaad veel meer punten scoren dan dat je kills maakt, door simpelweg voor alle tags te gaan. Kill iemand krijg je 1 punt, als iemand killt en jij pakt de tag heb je ook n punt. Dus dan kan het makkelijk 2-3-4x zo snel gaan als dat je kills maakt. Desalniettemin heb je het goed gedaan in die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat was die Party Modes (FFA moshpit) playlist een leuke om te doen! :)
Jammer dat je het niet met ze 3e kan spelen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik denk dat ik dit seizoen voor het eerst de battle pass niet uit ga spelen. De afgelopen paar weken nog wat potjes shipment gedaan, nog wat warzone maar na het eindeloze grinden is de lol er langzaam wel van af. Hebben jullie dat ook? Ik heb het spel tussen pakweg maart en nu echt grijs gespeeld, 2x obsidian gepakt maar nu is het wel mooi geweest.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Pagina: 1 ... 110 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.