Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
teddy270us schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

draai je het op 4k? Want ik heb ook een 1080ti (founders Ed) en een 2560x1440, 144hz scherm en heb op max settings toch niet lager dan 88 fps. meestal 95, in WZ dan. In MP zit ik tegen 120+
3480x1600. Meestal 60fps lukt wel met af en toe wat kleine drops, maar daar voor moesten ze settings wel wat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:35:
[...]

3480x1600. Meestal 60fps lukt wel met af en toe wat kleine drops, maar daar voor moesten ze settings wel wat omlaag.
ah ok, dat verklaart het :D trouwens, hoe zit jij met de temp van je GPU tijdens spelen, weet je dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
teddy270us schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:51:
[...]
ah ok, dat verklaart het :D trouwens, hoe zit jij met de temp van je GPU tijdens spelen, weet je dat toevallig?
Rond de 50 graden, maar dit is met custom waterkoeling, dus niet vergelijkbaar met lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:55:
[...]

Rond de 50 graden, maar dit is met custom waterkoeling, dus niet vergelijkbaar met lucht.
ah, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
LMG vrijgespeeld zonder Multiplayer (heb alleen warzone) gewoon plunder, landen @superstore/stadium/airport ligt aan positie vliegtuig en waar hij heen gaat vliegen.

Met de battlepass S5 heb je een Holger (mits je zo ver ben) blueprint die vol op Movement speed is gericht, als je toevallig de melee muzzle en heavy hitter perk heb vrijgespeeld op een holger dan is het helemaal mooi.

2hit kills + extra hit als ze op de grond liggen.

Koste me +/- 30 mins totaal aan laadtijd, minute opwarm ronde, vliegtuig, parachute en daadwerkelijke kill.
Tips: "naam vergeten" ability (waar je snel van gaat rennen) + perks neem je double time en tracking mocht je doodgaan en enemies gaan tracken.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Waarom hoor ik niemand over de meest recebte update; Know your history
Ik zal geen spoiler plaatsen voorlopig maar echt w.t.f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
kreeg een update op mn pc via battle net.. zie overal reklame voor cold ware en open beta enzo, maar de gewone game start nu niet meer op wtf!?
kan Warzone niet meer opstarten,!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Laat maar de knop play is weer terug... zijn geen leuke geintjes dit Blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Tmaster schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:11:
Laat maar de knop play is weer terug... zijn geen leuke geintjes dit Blizzard!
Waar heb jij die knop gevonden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
leuk man, die kut modus moeten spelen en dan alsnog geen normale warzone kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Hoe kun je nu idd de normale warzone weer doen?!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja niet, alles moet wijken om mensen weer geld af te troggelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 14:24
PHPResource schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:19:
[...]

Waar heb jij die knop gevonden dan?
Zit een kruisje rechtsboven het plaatje van cold war..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:55
Nu al 2 keer know your history gespeeld in de hoop dat de normale playlist terug kwam, had beter moeten weten..
Frustrerend dit als je gewoon een paar potjes Warzone wil spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Op een of andere manier heb ik ze nu wel weer terug gekregen, 4x gerestart ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:33
Zojuist playlist update melding. Alles kan weer. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

hoe krijg ik die know your history terug dan :P ik wil em juist nog een keer spelen, kreeg dat wapen niet gevonden en zat in een squad die heel andere dingen zat te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Maar er is dus niks gedaan met de nuke en de huidige warzone map :F

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:53:
Maar er is dus niks gedaan met de nuke en de huidige warzone map :F
Er is ook nergens gezegd dat dat zou gebeuren, ze hebben alleen gezegd dat er een cold war aankondiging zou komen met een ingame warzone event. Ja de video's hebben een beetje die hype gebracht, maar eerlijk is eerlijk, de community heeft het nuke event bedacht :+

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
De Nelis schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:04:
[...]

Er is ook nergens gezegd dat dat zou gebeuren, ze hebben alleen gezegd dat er een cold war aankondiging zou komen met een ingame warzone event. Ja de video's hebben een beetje die hype gebracht, maar eerlijk is eerlijk, de community heeft het nuke event bedacht :+
IW heeft toch maanden geleden al voor 't eerst geteased met een nuke. Zelfs laten zien vorige week, dus zo gek is die gedachte niet geweest.

Beetje kort door de bocht om te zeggen dat de community 't maar bedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knorretje-
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-08 20:15

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

Er is 4x een Event in Modern Warfare waarin je een en ander kan zien / spelen van de nieuwe CoD:

https://twitter.com/Activision/status/1298699271437344773

- edit:
Vannacht van 01.00 tot 02.00 zou het eerste event zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Knorretje- op 26-08-2020 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Leuk event wel!

Avondje met de FiNN gespeeld. Niet zo'n goede indruk. Dat ding weet niet wat 'ie wil... met slow default fire rate vind ik de ttk veul te laag. Veel lager dan de Bruen/PKM. Leuk dat je vrijwel geen recoil hebt, maar je legt het af tegen de meeste wapens.

Met adverse attachments vond ik de horizontale recoil veel te heftig om op langere afstanden mee te kunnen doen.

Leuk dat je hem voor meerdere rollen kunt inrichten, maar hij blinkt nergens in uit. Ik blijf wel bij de PKM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:45:
[...]

IW heeft toch maanden geleden al voor 't eerst geteased met een nuke. Zelfs laten zien vorige week, dus zo gek is die gedachte niet geweest.

Beetje kort door de bocht om te zeggen dat de community 't maar bedacht heeft.
Is toch nooit gezegd wanneer dit zal komen? De map is 3 weken geleden op bepaalde plekken nog aangepast met season 5. Ik kan me zo voorstellen dat de map vollledig wordt aangepast wanneer Cold War uit zal komen. Dit zal een nieuwe map worden, wellicht dat dit dan bereikt wordt door de nuke

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14
destroye schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:01:
[...]

Is toch nooit gezegd wanneer dit zal komen? De map is 3 weken geleden op bepaalde plekken nog aangepast met season 5. Ik kan me zo voorstellen dat de map vollledig wordt aangepast wanneer Cold War uit zal komen. Dit zal een nieuwe map worden, wellicht dat dit dan bereikt wordt door de nuke
Ja dit dus. Plus op 9 September gaan ze pas de Multiplayer bekend maken, misschien dat ze dan ook meer loslaten over hoe Warzone verder zal gaan. Neem aan dat dit volledig geïntegreerd en verder gaat in het nieuwe spel, of wat denken jullie?

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

mvrooij schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:03:
[...]

Ja dit dus. Plus op 9 September gaan ze pas de Multiplayer bekend maken, misschien dat ze dan ook meer loslaten over hoe Warzone verder zal gaan. Neem aan dat dit volledig geïntegreerd en verder gaat in het nieuwe spel, of wat denken jullie?
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen. Als je content wilt gaan mixen tussen de games dan moet de balans daarvoor ook in orde zijn. Wil je wapens uit beide spellen beschikbaar hebben dan moet de nieuwe Black Ops dus dezelfde gun mechanics hebben. Ik verwacht eerder dat ze gewoon een nieuwe versie van Warzone vrij geven waarbj hooguit de oude map nog mee komt maar de rest niet. Dan heb je nieuwe wapens, nieuwe operators en hooguit het oude Verdanks, wellicht aangepast naar de tijdperiode van Black Ops?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mvrooij
Tsurany schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:17:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen. Als je content wilt gaan mixen tussen de games dan moet de balans daarvoor ook in orde zijn. Wil je wapens uit beide spellen beschikbaar hebben dan moet de nieuwe Black Ops dus dezelfde gun mechanics hebben. Ik verwacht eerder dat ze gewoon een nieuwe versie van Warzone vrij geven waarbj hooguit de oude map nog mee komt maar de rest niet. Dan heb je nieuwe wapens, nieuwe operators en hooguit het oude Verdanks, wellicht aangepast naar de tijdperiode van Black Ops?
Ik las het dit stukje:

Black Ops Cold War will usher in Chapter 2 of Call of Duty Warzone, continuing and extending the blockbuster free-to-play, free for everyone, battle royale experience. Black Ops will share progression, so items in the game will carry over with you to Chapter Two. And on the topic of shared experiences, Black Ops will continue to support free multiplayer DLC maps and the battle pass chock-full of post-launch content.”

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

• mvrooij
Call of Duty: Black Ops — Cold War will also have a Battle Pass system with a bunch of post-launch multiplayer content, including new maps and modes, and a schedule of community events. It will have shared progression features with Warzone, adding inventory items that can be used in both titles. Warzone players will still have access to Modern Warfare content they have earned, like operators and weapon blueprints.

mvrooij schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:20:
Call of Duty: Black Ops — Cold War will also have a Battle Pass system with a bunch of post-launch multiplayer content, including new maps and modes, and a schedule of community events. It will have shared progression features with Warzone, adding inventory items that can be used in both titles. Warzone players will still have access to Modern Warfare content they have earned, like operators and weapon blueprints.
Dan zal de gunplay van Black Ops dus vrijwel identiek zijn aan die van Modern Warfare. Tenzij ze de wapens dusdanig anders balanceren in Warzone, maar dat zou weer gek zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
yinx84 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:35:
Leuk event wel!

Avondje met de FiNN gespeeld. Niet zo'n goede indruk. Dat ding weet niet wat 'ie wil... met slow default fire rate vind ik de ttk veul te laag. Veel lager dan de Bruen/PKM. Leuk dat je vrijwel geen recoil hebt, maar je legt het af tegen de meeste wapens.

Met adverse attachments vond ik de horizontale recoil veel te heftig om op langere afstanden mee te kunnen doen.

Leuk dat je hem voor meerdere rollen kunt inrichten, maar hij blinkt nergens in uit. Ik blijf wel bij de PKM!
Uiteindelijk het inderdaad vrij makkelijk om hem vrij te spelen.. t kost je soms wat deaths voordat je dichtbij iemand kan komen maar viel erg mee.

Ik vind het wel een fijn wapen hoor. Denk wel dat je m zo moet bouwen dat ie de hoge fire rate heeft. Zeker als je m in shoothouse of shipment wil levellen... anders leg je t af tegen snellere AR's of SMG's. Leek wel of bijna iedereen met dat ding bezig was.. zat ook iemand tijdens een potje shipment te klagen dat iedereen tegenwoordig met een LMG speelt en dat het zo boring was...Het zal vast wel meevallen en als iedereen er nu mee gaat spelen zal dat ding wel weer generfed worden.

Event was erg leuk, hebben ze goed gedaan. 1e keer had ik "the weapon" niet gevonden.. was maar aan t zoeken in de buurt van waar ik was. Toen ik doorhad dat er een coördinaat bij stond was ik net te laat. 2e rondje wel gehaald.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Goedemorgen,

Ik begreep zo ondertussen dat COD BO, eigenlijk een satelliet spel is rondom WZ. En dat ze dat als de chapters gaan betitelen. Maar als je dan BO niet aanschaft, levert je dat dan ook een beperking op in WZ? Want als de content uitbreid, net als de verhaallijn dan verwacht ik ook verschillen in maps.

Maar als je de BO content uitwisselbaar hebt met MW (skins, blueprints, etc) dan krijgt je WZ wel een steeds grotere dataomvang (want je moet het verschil optisch wel kunnen maken) maar je hebt er niet de beschikking over. Of krijg je expliciete MP / WZ content voor MW en BO?

Mij bekruipt het gevoel dat ik nu min of meer verplicht wordt om BO aan te schaffen voor het chapter 2 verhaal. Dat vindt ik tot op zeker hoogte wel prima mits de MP "Terminal" er bij zit :9~ _/-\o_

Blijven de maps van de twee spellen dan door elkaar heen lopen, want ik lees dat BO ook een battlepass systeem krijgt? Of houdt het op voor MW en is BO het logische vervolg? Want 2 seasons passes vol spelen in 50 dagen gaat never nooit niet lukken.

[ Voor 13% gewijzigd door tommy2005 op 27-08-2020 09:07 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:06
tommy2005 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:05:
Goedemorgen,

Ik begreep zo ondertussen dat COD BO, eigenlijk een satelliet spel is rondom WZ. En dat ze dat als de chapters gaan betitelen. Maar als je dan BO niet aanschaft, levert je dat dan ook een beperking op in WZ? Want als de content uitbreid, net als de verhaallijn dan verwacht ik ook verschillen in maps.

Maar als je de BO content uitwisselbaar hebt met MW (skins, blueprints, etc) dan krijgt je WZ wel een steeds grotere dataomvang (want je moet het verschil optisch wel kunnen maken) maar je hebt er niet de beschikking over. Of krijg je expliciete MP / WZ content voor MW en BO?

Mij bekruipt het gevoel dat ik nu min of meer verplicht wordt om BO aan te schaffen voor het chapter 2 verhaal. Dat vindt ik tot op zeker hoogte wel prima mits de MP "Terminal" er bij zit :9~ _/-\o_

Blijven de maps van de twee spellen dan door elkaar heen lopen, want ik lees dat BO ook een battlepass systeem krijgt? Of houdt het op voor MW en is BO het logische vervolg? Want 2 seasons passes vol spelen in 50 dagen gaat never nooit niet lukken.
Terminal kwam in de modern Warfare series uit dacht ik. Dus de kans dat die komt in black ops is miniem.
Eerder nuketown ofzo

• ragged
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Is de Cold war event nog te spelen? Was gisteren niet thuis...

1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
ragged schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:48:
Is de Cold war event nog te spelen? Was gisteren niet thuis...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Fp2k3Vh.jpg

Zijn nog een aantal kansen om te spelen.

19:30 vanavond is dus eerste mogelijkheid. Hopen voor de rest dat ze niet weer alle modes eruit slopen hahah

[ Voor 16% gewijzigd door Rappa1985 op 27-08-2020 09:53 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:51:
[...]

[Afbeelding]

Zijn nog een aantal kansen om te spelen.
Ik hoop dat ze het dan wel als extra modus toevoegen en de normale Warzone gewoon beschikbaar houden.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Ik hoop dat ze voortaan alleen nog maar die mode doen tot november eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
Beavbusi schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:02:
Ik hoop dat ze voortaan alleen nog maar die mode doen tot november eigenlijk
waarom? als je het een keer gedaan hebt, heb je het wel gezien..
Want je zult niet elke keer een andere blueprint krijgen?

vind het verder wel leuk gemaakt, aangename verassing gister avond.
Had eigenlijk wel verwacht dat er een nuke zou droppen, maar helaas :)

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 20:22
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:44:
Nog tips om die melee kills te halen met de LMG? Gewoon rond rennen en als een malle proberen te hengste of zijn er nog verfijndere tactieken voor? Ik doe zelf nooit melee attacks met wapens eigenlijk :S
Je kan het beste een LMG "maken" waarmee je snel beweegt, zoals bijvoorbeeld de XEROCOLE blueprint, of een snelle variant van de SA87.

Vervolgens in Kingslayer tijdig je parachute opentrekken en proberen te landen bovenop iemand die staat te schieten op iemand anders, of anderszins afgeleid is.

Telkens binnen 2-3 minuten m'n kill gepakt. Verder spelen of opnieuw de lobby in, moet je zelf weten...

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
YouTube: Warzone - Winning the game for the team!
Nog een quad win. Was helemaal alleen over, rustig gebleven, en wat geluk met de positie...

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
Wat is er gebeurt qua controls?! Voelt vreemd nu op de PS4. Lijkt een vertraging ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
baronruud schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:36:
Wat is er gebeurt qua controls?! Voelt vreemd nu op de PS4. Lijkt een vertraging ofzo.
Ik merkte gisteravond helemaal geen verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen verschil gemerkt hoor?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik vind de keuze om de nieuwe COD met zo'n special event aan te kondigen echt geweldig. Mooi gedaan met een dikke trailer erachter aan. Lijkt me ook dik dat Warzone hier gewoon op door gaat met een nieuwe COD game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:58
Hier ook op de PS4. Ik merkte het vooral bij MP, de tijd van ADS en in Warzone wanneer ik een lootbox wilde openen.

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Het is was in MP , de reactie op de controls voelde anders, soort van vertraging. Dus de interactie van de dualshock en wat er op het beeld gebeurde. Moeilijk te beschrijven, maar heel minimaal en anders dan anders.

[ Voor 43% gewijzigd door DeBaroN op 28-08-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faradenza
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-08-2024
Een vraagje aan de CoD fans hier!

Tien jaar geleden eigenlijk gestopt met gamen. Toen die-hard Medal of Honor en Soldiers of Fortune gespeeld. Wil nu het gamen weer oppakken en een pc met de nieuwe generatie videokaarten samenstellen. Alleen...

Waar te beginnen qua spel? Is het een aanrader om een oudere CoD te spelen, of zijn er bepaalde titels heel populair, of gewoon de nieuwste in november kopen en knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Faradenza schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:39:

Tien jaar geleden eigenlijk gestopt met gamen. Toen die-hard Medal of Honor en Soldiers of Fortune gespeeld. Wil nu het gamen weer oppakken en een pc met de nieuwe generatie videokaarten samenstellen. Alleen...

Waar te beginnen qua spel? Is het een aanrader om een oudere CoD te spelen, of zijn er bepaalde titels heel populair, of gewoon de nieuwste in november kopen en knallen?
Interessante vraag, met meerdere antwoorden.
Waar gaat je voorkeur naar uit? Single-player, multiplayer. Trekt de zombie modus je aan, of juist niet.
In de COD wereld heb je WW2, tegenwoordige tijd, toekomst met vliegende pakken. Er is best veel keus.

Op basis van die vragen kom je denk al verder, laat maar weten en wij zullen wel wat tips aanreiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I

Ik zou op z'n minst de huidige call of duty (modern warfare) wel meepikken al is het alleen maar voor de singleplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs

Probeer Warzone eens, daar zit nu ook een TDM modus in. En is gratis, kun je even checken wat je er van vindt en anders gewoon doen wat jij fijn vindt, ergste wat kan gebeuren is dat je 60euro in de prullenbak knikkert (zonde maar leerzaam denk ik dan maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
baronruud schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:30:
Het is was in MP , de reactie op de controls voelde anders, soort van vertraging. Dus de interactie van de dualshock en wat er op het beeld gebeurde. Moeilijk te beschrijven, maar heel minimaal en anders dan anders.
Kater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:45:
[...]

Ik zou op z'n minst de huidige call of duty (modern warfare) wel meepikken al is het alleen maar voor de singleplayer :)
Als je hem voor een paar euro uit de budgetbak kan pikken zou ik dat doen maar ik zou niet meer neer willen leggen voor de single player. Die is toch wel zo ongelovelijk gedateerd dat je er weinig lol aan gaat beleven vrees ik.

Ik zou inderdaad beginnen met Warzone, als je dat leuk vind kan je multiplayer kopen om guns te unlocken of gewoon even wachten tot de nieuwe Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faradenza
Skinnyice schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:45:
[...]

Interessante vraag, met meerdere antwoorden.
Waar gaat je voorkeur naar uit? Single-player, multiplayer. Trekt de zombie modus je aan, of juist niet.
In de COD wereld heb je WW2, tegenwoordige tijd, toekomst met vliegende pakken. Er is best veel keus.

Op basis van die vragen kom je denk al verder, laat maar weten en wij zullen wel wat tips aanreiken
De voorkeur gaat uit naar realistische schietspellen in het heden of verleden. Het thema van de aankomende CoD spreekt me ook echt aan!

Ik speel(de) altijd de singleplayer eerst uit en vond dat ik dan de multiplayer verdiend had :) Het uiteindelijke doel is lekker een paar uurtjes per week de multiplayer spelen!
Brubs schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Probeer Warzone eens, daar zit nu ook een TDM modus in. En is gratis, kun je even checken wat je er van vindt en anders gewoon doen wat jij fijn vindt, ergste wat kan gebeuren is dat je 60euro in de prullenbak knikkert (zonde maar leerzaam denk ik dan maar).
Goeie tip, thanks!
Tsurany schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:04:
[...]

Als je hem voor een paar euro uit de budgetbak kan pikken zou ik dat doen maar ik zou niet meer neer willen leggen voor de single player. Die is toch wel zo ongelovelijk gedateerd dat je er weinig lol aan gaat beleven vrees ik.

Ik zou inderdaad beginnen met Warzone, als je dat leuk vind kan je multiplayer kopen om guns te unlocken of gewoon even wachten tot de nieuwe Call of Duty.
Zou ik iets merken van het gedateerde? Meest recente shooter-ervaring is Battlefield bad company op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faradenza schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:14:

Zou ik iets merken van het gedateerde? Meest recente shooter-ervaring is Battlefield bad company op de PS3 :P
Het is een typische shooter on rails waarbij je een vooraf bepaald pad moet volgen, niet mag afwijken en vast zit aan encounters die maar op een enkele manier afgerond kunnen worden. Je wordt afgeremd in je voortgang of de manier waarop je zaken aan wilt pakken en er zitten wat smerige manieren in om het moeilijk te laten lijken terwijl het dat eigenlijk niet is. Je hebt AI teamgenoten die weinig doen en weinig feedback geven.

Het past perfect bij Call of Duty aangezien dat altijd audiovisueel geweld boven goede gameplay is maar net als de normale multiplayer vind ik het weinig overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faradenza
Tsurany schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:22:
[...]

Het is een typische shooter on rails waarbij je een vooraf bepaald pad moet volgen, niet mag afwijken en vast zit aan encounters die maar op een enkele manier afgerond kunnen worden. Je wordt afgeremd in je voortgang of de manier waarop je zaken aan wilt pakken en er zitten wat smerige manieren in om het moeilijk te laten lijken terwijl het dat eigenlijk niet is. Je hebt AI teamgenoten die weinig doen en weinig feedback geven.

Het past perfect bij Call of Duty aangezien dat altijd audiovisueel geweld boven goede gameplay is maar net als de normale multiplayer vind ik het weinig overtuigend.
Aah zo! Thanks voor de feedback. Kan ik hieruit concluderen dat er de in de afgelopen 10 jaar vrij weinig vooruitgang is geboekt op dit gebied? Of zijn er andere shooters waar ik me op moet oriënteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:06
Brubs schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Die tdm mode vind ik nu niet echt een aanrader voor iemand die met warzone wil beginnen.
Veel te chaotisch en niet representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:02:
[...]

Die tdm mode vind ik nu niet echt een aanrader voor iemand die met warzone wil beginnen.
Veel te chaotisch en niet representatief.
Je krijgt wel een beeld van hoe de gewone game en game mechanics werken. Inderdaad voor Warzone niet representatief, geef ik toe. Maar de algemene feel van de game (MP Chaos) wel degelijk lijkt me.. En je hoeft de hele game niet te kopen om even te proberen, wat juist de bedoeling is volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
Faradenza schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:30:
[...]

Aah zo! Thanks voor de feedback. Kan ik hieruit concluderen dat er de in de afgelopen 10 jaar vrij weinig vooruitgang is geboekt op dit gebied? Of zijn er andere shooters waar ik me op moet oriënteren?
Nadat Warzone naar meer smaakte heb ik Warfare later ook gekocht. Vooral voor de multiplayer maar dacht pas geleden, ach laat ik de single player ook eens doorspelen. Ok, het is linear maar dat hoort wel een beetje bij het SP gedeelte van typische MP games. Ik vond het echter wel erg leuk om te spelen. Gevarieerde missies met verschillende personages. Het is niet saai of afgeraffeld. Ik zie het een beetje als een speelbare film. Zeker leuk om te doen maar zou niet de reden zijn om het spel aan te schaffen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 19-09 01:12
baronruud schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:30:
Input lag bedoel je? Kan ook gewoon lag zijn. Heb je bij instellingen gekeken en dan meest rechtse tabje waar je netwerk monitor ziet. Ff ping of packet loss checken.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik had exact ditzelfde van de week, maar niet gisteren.. Ik denk dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik zal het binnenkort is checken allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, het is weer triple double XP weekend.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBKJJB9K1-GPKlKXVUrwd0G3lNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqTordNCKRKdmqdpk9m3QAGk.jpg?f=fotoalbum_large

Vrijdagavond is de tv bezet. Proost!

[ Voor 3% gewijzigd door HenkEisDS op 28-08-2020 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Nieuwe spelmodus King Slayer trio's is warzone on steroids... Hebben jullie nog nuttige tips/strategieën voor deze modus?

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 20-09 07:11
Huh, hoe doe je dat?

ehhhh..HOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:20
Inbox4me476 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:36:
Nieuwe spelmodus King Slayer trio's is warzone on steroids... Hebben jullie nog nuttige tips/strategieën voor deze modus?
Overkill loadout, met je team bij elkaar blijven, allemaal een sector dekken, en zorgen dat je zoveel mogelijk op het stukje tussen de huidige en de volgende cirkel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:46
Glad you asked. :*)

- Installeer PS4 remote play app op iPhone, werkt ook op android of ipad denk ik.
https://apps.apple.com/nl...te-play/id1436192460?l=en
- Koppel Dualshock via bluetooth met iPhone
https://support.playstati...-PC-or-Mac?language=en_US
- Zorg dat je op dezelfde wifi zit
- Volg instructies van de app

Geluid gaat direct via usb dongle in de ps4 naar bluetooth headset.

[ Voor 6% gewijzigd door HenkEisDS op 29-08-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Sjoewe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:13:
[...]

Overkill loadout, met je team bij elkaar blijven, allemaal een sector dekken, en zorgen dat je zoveel mogelijk op het stukje tussen de huidige en de volgende cirkel blijft.
Makes sense, alleen met randoms wel lastig :X

"en zorgen dat je zoveel mogelijk op het stukje tussen de huidige en de volgende cirkel blijft." Probleem dat ik hierbij gister had is dat ik van alle kanten soms beschoten werd. Ik heb ook geprobeerd langs de rand van de cirkel te blijven om zo de hoeken van waaruit ik onder schot genomen kan worden te verkleinen, ook met wisselend succes O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 15:55
Hopelijk vervangen ze King Slayer snel met een meer speelbare modus. Dit is echt niks. Wordt ook amper gespeeld. Die keren dat ik het probeerde, zelfs moeten wachten tot het vullen van de lobby. Daarnaast zijn naar een paar minuten nog maar zo. n30 van de 50 spelers over. Wat mij betreft komt mini royale snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Voluptas85 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:15:
Hopelijk vervangen ze King Slayer snel met een meer speelbare modus. Dit is echt niks. Wordt ook amper gespeeld. Die keren dat ik het probeerde, zelfs moeten wachten tot het vullen van de lobby. Daarnaast zijn naar een paar minuten nog maar zo. n30 van de 50 spelers over. Wat mij betreft komt mini royale snel terug.
Mini royale heb ik niet gespeeld dus kan ik niet vergelijken. Idd is niet iedereen waar ik wel mee samenspeel even enthousiast :P Ik ben bezig mijn kar-skills op te vijzelen en vind dit wel een leuke modus; lekker hectisch en telkens andere omgeving dus je moet anticiperen (en een beetje geluk hebben)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand anders ook al die summer games trials uitgeprobeerd?

Mijn beste tijd voor die risky parkour is nu 35.9 sec, wel een aantal pogingen over gedaan :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik moet die Finn even unlocken, maar wat vinden jullie van het wapen binnen Warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Ben al een tijdje aan het stoeien met mijn settings en weapon loadout.

1. Het geluid in warzone is zo luid dat vliegtuig en alle vliegtuigen die overvliegen....

Wat is jullie audio setting als je speelt met een headset?

2. Toch weer terug bij de m4a1 en HDR class maar welke scope hebben jullie op je wapens? De 3.0vlk of een andere?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Geluid is sowieso bagger bij MW, altijd al. Alles te luid, vooral voetstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
baronruud schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:53:
Moet zeggen dat ik het juist nu wel ballanced vind. Voorheen hoorde juist geen voetstappen behalve als iemand 5 meter van je af staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
baronruud schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:53:
Waar heb jij je audio settings op staan? Boosted high?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
falcon123 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:58:

Mijn beste tijd voor die risky parkour is nu 35.9 sec, wel een aantal pogingen over gedaan :P :+
[YouTube: CoD MW - Summer games trials - Risky parkour (35.9 sec)]
Dat je door bent gegaan na 1x goud zeg.. pff. Heb beide goud nu.. volgende duurt nog een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:03:
[...]

Waar heb jij je audio settings op staan? Boosted high?
Wissel af met boosted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Ik snap iets niet.. net zo’n bundle gekocht met CP coins met zo’n samurai zwaard en riotshield etc.. nu zie ik wel steeds dat riotshield staan bij “melee” als ik een wapenset maak. Maar die samuraizwaarden dus niet. Hoe kan ik die nou equippen??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Korkss schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:05:
Ik snap iets niet.. net zo’n bundle gekocht met CP coins met zo’n samurai zwaard en riotshield etc.. nu zie ik wel steeds dat riotshield staan bij “melee” als ik een wapenset maak. Maar die samuraizwaarden dus niet. Hoe kan ik die nou equippen??
Overkill perk uitzetten, denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 29-08-2020 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
SmokingCrop schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:36:
[...]

Overkill perk uitzetten, denk ik
Nope.. zie ze gewoon niet! Vage shit :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:24:
[...]

Zijn het niet gewoon ninja zwaarden dan? Die zie je immers ook niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Korkss schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:24:
[...]

En wel riot shield? Want die zie ik alleen met overkill aan. Zowel secondary and primary zie je ze niet?

Zo heb je 2 wins solo.. zo pak je er bijna 4 achter elkaar. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Montaner op 29-08-2020 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Montaner schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

En wel riot shield? Want die zie ik alleen met overkill aan. Zowel secondary and primary zie je ze niet?

Zo heb je 2 wins solo.. zo pak je er bijna 4 achter elkaar. :+
Het is al gelukt.. moet ze steeds via een blueptint selecteren ofzo beetje omslachtig! Maar is gelukt :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Whow sick. Die sprongen haal ik bij lange na niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe maak je zulke sprongen? Dat lukt mij dus echt niet, ook niet met rennen en proberen te timen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hebben meer mensen problemen met connecten? Maat en ik krijgen steeds connection failed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Monda schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:37:
Hebben meer mensen problemen met connecten? Maat en ik krijgen steeds connection failed...
Er zijn wereldwijde issues aan de hand sinds deze voormiddag al:
https://downdetector.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:28:
[...]

Hoe maak je zulke sprongen? Dat lukt mij dus echt niet, ook niet met rennen en proberen te timen 8)7
De optie "automatic sprinting" werkte wel redelijk goed voor mij, je zou dat kunnen proberen. Maar daarnaast is volgens mij gewoon timing idd en gebruik maken van sprint jumpen. Beetje lastig uit te leggen, aangezien ik er niet echt over nadenk, maar meer op gevoel doe denk ik? :P

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 30-08-2020 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo

damn.. zo springen lukt mij niet hoor..
Mijn snelste ( tot nu toe ) is 41 sec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb mijn keyboard al een paar meppen gegeven, wat een frustratie event dat risky pakour.
Zal nog 1 keer proberen met auto sprint.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
auto print is gewoon een optie in de settings neem ik aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985

Netjes! Na het behalen van goud vond ik het wel prima :+ ik was al heel blij met mijn 39 sec:

Had nog wat tijd kunnen winnen als ik die hooibalen sprong niet had verpest. Voor de rest is het gewoon aanvoelen wanneer je tactical sprint moet gebruiken en wanneer niet.

Heb de eerste twee nu goud en moet nog beginnen aan trial 3.

[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 31-08-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Androo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:52:
auto print is gewoon een optie in de settings neem ik aan?
Ja klopt, in settings onder keyboard & mouse en dan movement en dan staat het daar ergens in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
falcon123 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:32:
[...]

Ja klopt, in settings onder keyboard & mouse en dan movement en dan staat het daar ergens in de lijst.
Top, dank! zal vanavond eens proberen mijn tijd te verbeteren met deze optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
De eerste trial, die jump trial, ik heb bijna uit frustratie mn bureau kapot gemaakt.. Normaal kan ik me erg goed inhouden maar tering jantje wat triggering als je continu op een haar na zo'n jump haalt en dan in het gas komt en je er niet uit komt :+ Ben er maar mee gestopt en ben lekker Warzone gaan spelen en ga het denk ik niet meer aanraken O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:29:
De eerste trial, die jump trial, ik heb bijna uit frustratie mn bureau kapot gemaakt.. Normaal kan ik me erg goed inhouden maar tering jantje wat triggering als je continu op een haar na zo'n jump haalt en dan in het gas komt en je er niet uit komt :+ Ben er maar mee gestopt en ben lekker Warzone gaan spelen en ga het denk ik niet meer aanraken O-)
Heel herkenbaar _O- maar ben blij dat ik er een dag later toch nog voor ben gaan zitten.
Net in mijn pauze nog even trial 3 gedaan, die is een stuk beter te doen.

We lopen als Nederlanders wel te falen, we staan bij de eerste twee trials nog geen eens in de top 15 :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 31-08-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tips voor die risky parkour, thanks! Ik kwam na een poging of 50 niet verder dan 41 sec. Heel frustrerend spel idd ^^ 2e trial guncourse iemand daar nog tips voor? Kom niet verder dan brons wat ik ook doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Brubs schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:29:
Haha ja bijzonder herkenbaar. Ik had dit op de eerste avond ook en dag daarna ging het een stuk beter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:38:
Mooie tips voor die risky parkour, thanks! Ik kwam na een poging of 50 niet verder dan 41 sec. Heel frustrerend spel idd ^^ 2e trial guncourse iemand daar nog tips voor? Kom niet verder dan brons wat ik ook doe..
  • Leer het parkour en de locaties van alle targets
  • Pistol is way to go (je loopt een stuk sneller met pistol) en gebruik daarnaast nog een wapen zodat je niet of minder hoeft te reloaden
  • Probeer zo te staan dat je meerdere targets tegelijk kan raken met 1 kogel
  • Zoom alleen in als het echt nodig is, hipfire is net weer wat sneller omdat je niet in en uit hoeft te zoomen.
  • Zorg dat je geen kogel mist, je accuracy word weer vertaald in secondes die van je eindtijd word afgetrokken

[ Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 31-08-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rappa1985 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:53:
[...]
  • Leer het parkour en de locaties van alle targets
  • Pistol is way to go (je loopt een stuk sneller met pistol) en gebruik daarnaast nog een wapen zodat je niet of minder hoeft te reloaden
  • Probeer zo te staan dat je meerdere targets tegelijk kan raken met 1 kogel
  • Zoom alleen in als het echt nodig is, hipfire is net weer wat sneller omdat je niet in en uit hoeft te zoomen.
  • Zorg dat je geen kogel mist, je accuracy word weer vertaald in secondes die van je eindtijd word afgetrokken
[YouTube: Modern Warfare Games of Summer: Gun Course Guide (Day 2)]
Thanks voor de tips! Op filmpjes ziet het er vrij eenvoudig uit idd ;)
Heb nog maar een poging of 20 gedaan, dus ga er straks weer eens mee verder.
Pagina: 1 ... 109 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.