Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Bruen generfd:

Reduced upper torso damage
Base weapon – Increased recoil
60 Round Mag – Additional increased recoil

https://www.pcgamesn.com/call-of-duty-warzone/bruen-nerf (+nog wat andere kleine zaken aangepast)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, daar gaat "mijn LMG is eigenlijk een SMG" setup :-(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Vrijdag schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:33:
Nou, daar gaat "mijn LMG is eigenlijk een SMG" setup :-(
Een SMG was het sowieso niet, eerder een AR. Eerst maar eens testen, misschien is het ding nog prima bruikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:56:
[...]

Een SMG was het sowieso niet, eerder een AR. Eerst maar eens testen, misschien is het ding nog prima bruikbaar.
Ik gebruikte de Bruen nog wel eens met no stock, 60 rounds mag, short barrel en merc grip in de extreem kleine maps of met veel indoor locaties. Dan was dat ding best fijn als een soort semi smg maar met hogere damage.

Sowieso experimenteer ik nog wel eens door wapens te voorzien van andere attachments zodat je bijna hele andere wapens er mee krijgt. Houdt het wel leuk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vrijdag schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:05:
[...]

Ik gebruikte de Bruen nog wel eens met no stock, 60 rounds mag, short barrel en merc grip in de extreem kleine maps of met veel indoor locaties. Dan was dat ding best fijn als een soort semi smg maar met hogere damage.

Sowieso experimenteer ik nog wel eens door wapens te voorzien van andere attachments zodat je bijna hele andere wapens er mee krijgt. Houdt het wel leuk :)
Ok ok dat klinkt inderdaad wel als een SMG, ik bekijk het allemaal alleen vanuit het Warzone perspectief, vandaar.

No Stock gebruik ik eigenlijk alleen bij SMG's, ik raak niks meer met een AR of LMG zonder stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:08:
[...]

Ok ok dat klinkt inderdaad wel als een SMG, ik bekijk het allemaal alleen vanuit het Warzone perspectief, vandaar.

No Stock gebruik ik eigenlijk alleen bij SMG's, ik raak niks meer met een AR of LMG zonder stock.
Ah ja, dat is inderdaad different koek. Ik speel nooit Warzone, daarom heb ook een aantal skins en ribbons niet :+

Voor mij is alls TDM Ik speel alleen TDM, HQ, DOM en KC in HC mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
Vrijdag schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:31:
[...]

Ah ja, dat is inderdaad different koek. Ik speel nooit Warzone, daarom heb ook een aantal skins en ribbons niet :+

Voor mij is alls TDM Ik speel alleen TDM, HQ, DOM en KC in HC mode.
Dan moeten wij elkaar tegengekomen zijn. Ik speel dat ook altijd. (Dukkie is de naam)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben nu van de Bruen overgestapt op de PKM. Tot nu toe geen klachten, maar het is merkbaar logger allemaal. Qua recoil en damage voelt het 't zelfde als de Bruen pre-nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
SD5k schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:56:
[...]

Bruen is in Warzone nog zeker bruikbaar maar heb hem inmiddels gewijzigd naar Kilo. Prima wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:41
SD5k schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:26:
[...]

Dan kan het toch niet aan KPN liggen? Heeft dan eerder met de game servers te maken lijkt me, waarschijnlijk verbind je met een andere server als je via VPN verbind.
Geen idee, maar het werkt voor mij. VPN server is gewoon in NL.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
Hamed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:36:
[...]

Geen idee, maar het werkt voor mij. VPN server is gewoon in NL.
Geen ping problemen?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:41

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier inmiddels op de PC met KPN glas een paar potjes gespeelt. Geen problemen gehad met de verbinding en een ping van 23. Het lijkt er op dat het opgelost is. Eerst kwam ik nog geen 10 minuten verder met soms nog geen 2 minuten. Mijn laatste match was rond de 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:28
Zitten de juggernauts eigenlijk nog in de gewone Warzone modes? Ben ze tot op heden (gelukkig!) nog steeds niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:14
Fuujii schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:16:
Zitten de juggernauts eigenlijk nog in de gewone Warzone modes? Ben ze tot op heden (gelukkig!) nog steeds niet tegengekomen.
Ja, heb ze sinds de update nog maar één keer gezien en dan komt er ook maar 1 jugg uit. Vrijwel altijd gaat hij dood, omdat iedereen hem focust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
Hoe moet je nu in godsnaam self reviving doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pina schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:22:
Hoe moet je nu in godsnaam self reviving doen?
Op de knop drukken die er aan gekoppeld is terwijl je gedowned bent en self revive hebt gekocht.

Als dat niet het antwoord op je vraag is moet je wat meer info geven.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 23-08-2020 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Iemand hier die ook gamebattles speelt? Gunfight of snd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
PilatuS schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:32:
[...]

Op de knop drukken die er aan gekoppeld is terwijl je gedowned bent en self revive hebt gekocht.

Als dat niet het antwoord op je vraag is moet je wat meer info geven.
Ja maar welke knop is dat dan? Als ik dood ben, druk ik op elke knop maar niks werkt. Als ik leef is het gewoon L1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pina schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:44:
[...]
Ja maar welke knop is dat dan? Als ik dood ben, druk ik op elke knop maar niks werkt. Als ik leef is het gewoon L1
Hoezo als je dood bent ? Als je dood bent ben je dood. Als je down bent, dus niet dood kan je een self revive doen mist je die hebt gekocht.

Heb je al op Google gezocht naar: XBOX/PS4 Cod Warzone revive button. Of op: Cod Warzone how to revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
PilatuS schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:58:
[...]

Hoezo als je dood bent ? Als je dood bent ben je dood. Als je down bent, dus niet dood kan je een self revive doen mist je die hebt gekocht.

Heb je al op Google gezocht naar: XBOX/PS4 Cod Warzone revive button. Of op: Cod Warzone how to revive.
Ja niet dood, maar down he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Laatst online: 11-12-2023
Wat gebeurd er als iedereen gezopen heeft en je gaat warzone spelen. En je stelt als missie in om in een vault te geraken en een win te halen. Alles lukt 😂. Hilarisch!
YouTube: Warzone - Getting on the train - Opening the vault - Winning the gam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 19:38
pina schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:44:
[...]

Er is een verschil tussen de self revive die je koopt en de spuit die je hier en daar vind. Deze laatste doet niets.
Mocht je een selfrevive hebben gekocht, staat er op je scherm welke knop je moet indrukken als je down bent,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:10
B!g Boss schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 08:52:
Wat gebeurd er als iedereen gezopen heeft en je gaat warzone spelen. En je stelt als missie in om in een vault te geraken en een win te halen. Alles lukt 😂. Hilarisch!
YouTube: Warzone - Getting on the train - Opening the vault - Winning the gam...
Hoe zag die gast op 6:30 je niet haha. Lekkere play wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
akatar schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:01:
[...]

Er is een verschil tussen de self revive die je koopt en de spuit die je hier en daar vind. Deze laatste doet niets.
Mocht je een selfrevive hebben gekocht, staat er op je scherm welke knop je moet indrukken als je down bent,
:?
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er een verschil is tussen beiden. Dacht dat je dat kon instellen in uw loadout als tactical en vaak oprapen. Dus dat zijn die syringes en de echte self revive kit kan je enkel kopen, zoals een UAV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
pina schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er een verschil is tussen beiden. Dacht dat je dat kon instellen in uw loadout als tactical en vaak oprapen. Dus dat zijn die syringes en de echte self revive kit kan je enkel kopen, zoals een UAV?
Ja een self revive moet je kopen he, kost 4k.
Stims kan je gebruiken als je zwaar beschoten bent en je onderste health level in het rood gaat. Komt die naar de max. Maar voor warzone vind ik het vrij nutteloos aangezien je toch zonder platen zit op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:45
pina schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Inderdaad, self revive is enkel te koop.
Is tevens ook niet een item dat dropt als je iemand die self revive heeft gekocht killed.

Dus enige manier voor self revive is zelf kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Vandaar dus,.. echt absurd eigenlijk want ik speel dit spel al sinds de start en heb er nooit bij stilgestaan haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
Chelseamarre123 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:38:
[...]

Hoe zag die gast op 6:30 je niet haha. Lekkere play wel ;)
Heel nuchter was ik niet 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

B!g Boss schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:13:
[...]

Heel nuchter was ik niet 🙈
Dan speel je de beste games :+

[ Voor 190% gewijzigd door De Nelis op 23-08-2020 12:30 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-08 19:42
Chelseamarre123 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:03:
[...]

Ja een self revive moet je kopen he, kost 4k.
Stims kan je gebruiken als je zwaar beschoten bent en je onderste health level in het rood gaat. Komt die naar de max. Maar voor warzone vind ik het vrij nutteloos aangezien je toch zonder platen zit op dat moment.
In het gas kan de stim wel handig zijn. Kun je toch wat meer meters maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Afgelopen weekend heb ik wederom een hoop potjes gespeeld maar ik kreeg het gevoel dat de HDR flink generfd is. Bij hits die eerder sowieso een armor break waren is dat het nu absoluut niet naar mijn idee. Is meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-09 12:19
xK0etj3 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 07:38:
Afgelopen weekend heb ik wederom een hoop potjes gespeeld maar ik kreeg het gevoel dat de HDR flink generfd is. Bij hits die eerder sowieso een armor break waren is dat het nu absoluut niet naar mijn idee. Is meer mensen dit opgevallen?
enige wat mij op opviel was dat je in een 1v1 gevecht tegen bruen geen enkele kans maakt |:( 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

xK0etj3 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 07:38:
Voor zover ik weet is er niks aan de HDR verandert, gebruik hem zelf bijna elke game en voelt naar mijn idee niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
SD5k schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:43:
[...]

Voor zover ik weet is er niks aan de HDR verandert, gebruik hem zelf bijna elke game en voelt naar mijn idee niet anders.
Dan zal het wel aan mijn onkunde liggen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Gister 2de geworden omdat iemand met shield mij dubbel ging stunnen en mij zo achter liet in het gas XD
Sommige geven geen fuck =D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Rappa1985 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:14:
Gister 2de geworden omdat iemand met shield mij dubbel ging stunnen en mij zo achter liet in het gas XD
Sommige geven geen fuck =D
Recent ook 2e geworden door Riot Shiels + Stun. Heeeel moeilijk te counteren. Mijn standaard taktiek is om een C4 achter ze te gooien, maar in de tijd dat jij vast zit in je animatie kunnen ze snel een stun gooien en je gelijk neerschieten. Ik heb eigenlijk geen goede taktiek gevonden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:10:
[...]

Recent ook 2e geworden door Riot Shiels + Stun. Heeeel moeilijk te counteren. Mijn standaard taktiek is om een C4 achter ze te gooien, maar in de tijd dat jij vast zit in je animatie kunnen ze snel een stun gooien en je gelijk neerschieten. Ik heb eigenlijk geen goede taktiek gevonden nog.
En als ze EOD hebben werkt een enkele C4 ook niet. Volgens mij is de beste optie een thermite grenade tegen het schild aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Tsurany schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:10:
[...]

En als ze EOD hebben werkt een enkele C4 ook niet. Volgens mij is de beste optie een thermite grenade tegen het schild aan.
Precies, Thermite werkt prima. Vandaar dat ik in de MP ook altijd met een dubbele thermite speel, helaas in Warzone niet echt te doen, dus dan moet je zelf maar een 2e vinden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

xK0etj3 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Dan zal het wel aan mijn onkunde liggen 8)7
Dat denk ik ja :+

Ik heb ook niks gemerkt de afgelopen dagen en speel altijd met de HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:10:
[...]

Volgens mij is de beste optie een thermite grenade tegen het schild aan.
Klopt, al heb ik dit niet standaard in mijn WZ loadouts zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
https://mobile.twitter.co...tatus/1297926656145809408

10:30 am PT... is volgens mij om 19:30 onze tijd. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:58
yesss d:)b

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Hier opent de tweet niet.. wat gaat er gebeuren? :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Korkss schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:55:
[...]

Hier opent de tweet niet.. wat gaat er gebeuren? :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q8Di1RV.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Rappa1985 op 24-08-2020 19:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ah, de welbekende reeks is weer begonnen.

Eerst krijg je een teaser van een leak. Dan krijg je "politieke rel". Vervolgens een teaser van een aankondiging. Daarna komt de aankondiging dat er een teaser van een trailer zal komen. Gevolgd door een "oeps sorry te vroeg laten zien" van een winkel. Dan de teaser. Daarna de aankondiging van de trailer. Nog een "oeps, te vroeg" momentje, meestal door de dev's/studio zelf. Hierna een eerste trailer. Dan weer een tweet dat er nog iets heel speciaals aankomt. Gevolgd door een teaser van een tweede trailer. Daarna de trailer van de tweede trailer. Gevolgd door de trailer zelf. Dan de aankondiging dat in de volgende trailer gameplay zal worden getoond. Hierna zal een Bekende Youtuber een "oeps, te vroeg laten zien" momentje hebben. Hieropvolgend komen er Youtube filmpjes met "pakkende teksten in caps de thumbnail", zoals "I'VE PLAYED THE CAMPAIGN AND IT IS AWESOME", "NEW COD FULL REVIEW SOON!", "THINGS YOU HAVE MISSED IN THE TRAILER", "THIS IS WHAT YOU NEED TO KNOW ABOUT THE NEXT COD!". En dan tenslotte trailer 2, met stoere Murikaanse rockmuziek. Waarschijnlijk iets met Bells, Hell, Black of Fight in de titel, of het is een cover van een bekend nummer, eventueel met slo-mo beelden en in een boem-stamp-klap-langzame-zang-stijl

Hierna de aankondiging dat er ook een seizoenspas komt.

Bedank me later 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 24-08-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Vrijdag schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:59:
[...]

Ah, de welbekende reeks is weer begonnen.

Eerst krijg je een teaser van een leak. Dan krijg je "politieke rel". Vervolgens een teaser van een aankondiging. Daarna komt de aankondiging dat er een teaser van een trailer zal komen. Gevolgd door een "oeps sorry te vroeg laten zien" van een winkel. Dan de teaser. Daarna de aankondiging van de trailer. Nog een "oeps, te vroeg" momentje, meestal door de dev's/studio zelf. Hierna een eerste trailer. Dan weer een tweet dat er nog iets heel speciaals aankomt. Gevolgd door een teaser van een tweede trailer. Daarna de trailer van de tweede trailer. Gevolgd door de trailer zelf. Dan de aankondiging dat in de volgende trailer gameplay zal worden getoond. Hierna zal een Bekende Youtuber een "oeps, te vroeg laten zien" momentje hebben. Hieropvolgend komen er Youtube filmpjes met "pakkende teksten in caps de thumbnail", zoals "I'VE PLAYED THE CAMPAIGN AND IT IS AWESOME", "NEW COD FULL REVIEW SOON!", "THINGS YOU HAVE MISSED IN THE TRAILER", "THIS IS WHAT YOU NEED TO KNOW ABOUT THE NEXT COD!". En dan tenslotte trailer 2, met stoere Murikaanse rockmuziek. Waarschijnlijk iets met Bells, Hell, Black of Fight in de titel, of het is een cover van een bekend nummer, eventueel met slo-mo beelden en in een boem-stamp-klap-langzame-zang-stijl

Hierna de aankondiging dat er ook een seizoenspas komt.

Bedank me later 8)
Lol :o En daarna feedback van de community over bugs, cheaters, maps, c4, metawapens, killcams, campers, snipers, gulag, 200gb updates etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inbox4me476 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 23:27:
[...]
Lol :o En daarna feedback van de community over bugs, cheaters, maps, c4, metawapens, killcams, campers, snipers, gulag, 200gb updates etc.
En geklaag over trage servers :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik kwam gister nog heel goed weg in een solo match :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Update vandaag?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ja, is al beschikbaar sinds vanochtend 8:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ja, 17 Gb. Ging nu nog gewoon lekker snel. Met een paar minuten binnen. Dat zal vanmiddag / vanavond wel anders zijn. ;)

De nieuwe LMG ook maar even gauw vrijgespeeld. Leuk ding, ik had alleen ook wel graag een nieuwe sniper gezien...

[ Voor 18% gewijzigd door tommy2005 op 25-08-2020 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
tommy2005 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:25:
[...]

De nieuwe LMG ook maar even gauw vrijgespeeld. Leuk ding, ik had alleen ook wel graag een nieuwe sniper gezien...
Om deze vrij te spelen moet je 1 melee kill maken met LMG in 7 matches, voor wie hier benieuwd naar was. Prima te doen dus, zeker nu shoot the ship weer terug is.

Ook eindelijk een indicatie icoontje welke blueprints tracerrounds hebben (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Poeh die nieuwe King slayer trios vind ik drie keer niks. Veel te chaotisch en is meer geluk hebben dan daadwerkelijk skills. Jammer dat de mini royal weg is, vond ik een fijne modus als je even een paar snelle warzone potjes wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze alleen tijdelijke modes hebben en niet een apart tabje hebben met juggernaut, mini royal etc.

Ik weet dat in andere BR games dit problemen gaf omdat de playerbase daardoor te verdeelt werd, bepaalde modes kregen lange wachttijden omdat er niet genoeg animo was. Je zou zeggen dat dit geen probleem gaat zijn met 10 miljoen spelers maar misschien zijn ze bang dat dit wel een probleem kan zijn als aantal spelers afneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 19-09 20:51
Altijd een mooi moment als Shoot House en Shipment weer als vaste keuze terug zijn.
Eindelijk weer af van Oil Rig.

[ Voor 16% gewijzigd door Prosac op 25-08-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
PHPResource schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:31:
Poeh die nieuwe King slayer trios vind ik drie keer niks. Veel te chaotisch en is meer geluk hebben dan daadwerkelijk skills. Jammer dat de mini royal weg is, vond ik een fijne modus als je even een paar snelle warzone potjes wil doen.
Wat houd dat net in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Laatst online: 21:04
Rappa1985 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:01:
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze alleen tijdelijke modes hebben en niet een apart tabje hebben met juggernaut, mini royal etc.

Ik weet dat in andere BR games dit problemen gaf omdat de playerbase daardoor te verdeelt werd, bepaalde modes kregen lange wachttijden omdat er niet genoeg animo was. Je zou zeggen dat dit geen probleem gaat zijn met 10 miljoen spelers maar misschien zijn ze bang dat dit wel een probleem kan zijn als aantal spelers afneemt?
Ja, ik denk toch dat ze daar bang voor zijn en het daardoor een beperkte game mode keuze blijft. Hoewel bij Multiplayer het aantal modi aanzienlijk is..

@Chelseamarre123 heb het maar kort gespeeld, het is iets als volgt;
De cirkel is behoorlijk klein en verschuift al direct. Je bent in een team van 3. Het doel is zoveel mogelijk kills behalen. In de top 5 van alle teams, wordt de beste speler van ieder team; king/leader. Hierdoor krijg je een kroontje op de map te zien waar je bent, dus hiden is geen optie meer. Eenieder die jou neer knalt krijgt extra loot als jij op dat moment een king/leader was.
Ohja, als je dood gaat, respawn je binnen luttele secondes uit het vliegtuig. Je hebt standaard load-out bij en er is weinig tot geen loot.

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 25-08-2020 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:17

Oekol

waka waka hey hey

tommy2005 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:25:
[...]

Ja, 17 Gb. Ging nu nog gewoon lekker snel. Met een paar minuten binnen. Dat zal vanmiddag / vanavond wel anders zijn. ;)

Wat is de naam van de nieuwe lmg en sinds wanneer zit die er in, deze update?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:41:
[...]

Wat is de naam van de nieuwe lmg en sinds wanneer zit die er in, deze update?
New Functional Weapon

The FiNN LMG – (Available at Season Five Reloaded Launch)

The heaviest primary weapon class in the game has a new challenger, the FiNN LMG and it will punch well above its weight against many of the existing LMGs.

This new LMG can be earned by completing an in-game challenge or a blueprint variant can be acquired by purchasing the “Mainframe” bundle.

An agile, mobile, and hostile tank of an LMG, the FiNN’s ultra-light and open-bolt design is uniquely paired with advanced recoil controls. This all adds up to a weapon with exceptional full-auto accuracy while still being lightweight, allowing for a unique playstyle that further blurs the line between assault rifle and LMG.

Ik zie al een hoop klachten hierover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:48:
[...]
Ik zie al een hoop klachten hierover :P
Wat dan? Enige klacht dit ik nu heb is dat iedereen voor 1 melee kill gaat en dan de match verlaat hahah

Ik zag een youtube filmpje waarbij ze alle attachments gebruikte om firerate te verhogen..... door 100 kogels in een paar seconden. Zou mij niks verbazen als die de nieuwe close range word voor WZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:51:
[...]

Wat dan? Enige klacht dit ik nu heb is dat iedereen voor 1 melee kill gaat en dan de match verlaat hahah

Ik zag een youtube filmpje waarbij ze alle attachments gebruikte om firerate te verhogen..... door 100 kogels in een paar seconden. Zou mij niks verbazen als die de nieuwe close range word voor WZ.
Meer vanwege dit:
An agile, mobile, and hostile tank of an LMG, the FiNN’s ultra-light and open-bolt design is uniquely paired with advanced recoil controls. This all adds up to a weapon with exceptional full-auto accuracy while still being lightweight, allowing for a unique playstyle that further blurs the line between assault rifle and LMG.
Dat het een te snelle LMG is in vergelijking met andere LMG's en krachtiger dan een AR. En als ie ook op lange afstand accuraat blijft, is het natuurlijk een heel fijn ding voor Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:59:
[...]

Meer vanwege dit:

[...]

Dat het een te snelle LMG is in vergelijking met andere LMG's en krachtiger dan een AR. En als ie ook op lange afstand accuraat blijft, is het natuurlijk een heel fijn ding voor Warzone.
Owh zo, ja hij voelde inderdaad zonder attachments al goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:00:
[...]

Owh zo, ja hij voelde inderdaad zonder attachments al goed aan.
Ik ben benieuwd, ik ga vanavond maar eens dat ding vrijspelen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Vanmorgen al wat potjes gedaan met de FiNN, en ja dit gaat de nieuwe bruen worden.
OP as !@#$ :p

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh lekker, nu shipment terug is binnen ShootTheShip deze gun ook maar even goud halen voor hij weer naar beneden wordt bijgesteld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 22:17

Oekol

waka waka hey hey

Hmm. Ik ga hem wel even proberen te halen! Ben benieuwd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Heeft iemand toevallig ook gemerkt dat de XP-tokens niet werken, terwijl ze wel afgeschreven worden?

Ik kan zo gauw ook niet het juiste support kanaal vinden, waarmee ik dit kan melden, weet iemand hoe ik dat kan doen?

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Die kingslayer trio modus is wel prima om die FINN te unlocken als je alleen Warzone hebt.

Sowieso wel 1 van de leukere modussen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 25-08-2020 20:35 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ha leuk, Shoot the Ship!

...en wat krijgen we: Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse hee nog eens Shipment! Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Vrijdag schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:54:
Ha leuk, Shoot the Ship!

...en wat krijgen we: Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shipment Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse hee nog eens Shipment! Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse Shoothouse

Ik ben dus niet de enige.. :/

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 15:55
Eerst al buy-back solo verwijderen, nu mini Royale. Echt great :( die nieuwe modus is veel te chaotisch. Jammer, maar even wachten tot de nieuwe playlist update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:13
Ha leuk, Shoot the Ship!

Heerlijk dit. Shoothouse persoonlijke favo map :) Shipment heb ik na 1-2 potjes echt wel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voluptas85 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:04:
Eerst al buy-back solo verwijderen
Buy-back solo was ook niet echt de manier. Zolang je maar snel genoeg na het dood gaan opnieuw geld had kon je door blijven gaan. Nu is het meer BR omdat je maar 1x dood kan gaan en niet in theorie 10x.

Wat vinden mensen hier trouwens van deze engine en framerate ? Ik heb genoeg andere spellen die vele malen mooier zijn en toch veel beter lopen. Mag met een 1080Ti niet klagen, maar moest toch aardig wat aanpassen om vrijwel constant 60fps te halen. Het is veel minder mooi dan bijvoorbeeld Far Cry 5 en het loopt veel slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 01:47:
[...]

Buy-back solo was ook niet echt de manier. Zolang je maar snel genoeg na het dood gaan opnieuw geld had kon je door blijven gaan. Nu is het meer BR omdat je maar 1x dood kan gaan en niet in theorie 10x.

Wat vinden mensen hier trouwens van deze engine en framerate ? Ik heb genoeg andere spellen die vele malen mooier zijn en toch veel beter lopen. Mag met een 1080Ti niet klagen, maar moest toch aardig wat aanpassen om vrijwel constant 60fps te halen. Het is veel minder mooi dan bijvoorbeeld Far Cry 5 en het loopt veel slechter.
Het is volgens mij nog steeds een variant van de Quake 3 engine waar ze op voort borduren. Niet meer te vergelijken met bijv. de engine van Doom Eternal waarmee je op een mid-range kaart nog gewoon op 4K kunt spelen met wat aanpassingen (Vulkan O+). Zou ook graag willen zien dat ze overstappen naar een nieuwere engine, maar dat gaat denk ik voorlopig nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat ik niet snap is dat ze Plunder steeds wisselen tussen Trio (blood money) of quad.
Laat gewoon op quad staan :/

Speel regelmatig met maten van WoW guild en 2 er van zijn niet zo goed van de 4, en als Plunder Trio er is (zoals vorige 2 weken) dan moeten we BR Quad doen en dat is erg frustrerend, met plunder kunnen die twee respawnen en voelen wij ons niet een beetje Meh wanneer ze dood gaan en weer moeten wachten tot wij ze terug kopen of dood gaan.

KingSlayer eens proberen kan best cool zijn wanneer ik met de betere maat ben of wellicht met de 2 mindere dan kunnen ze meer oefenen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Ze hebben de thermalscope ook generfed

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
Cyrus The Virus schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:38:
Ze hebben de thermalscope ook generfed
Die is een stuk minder scherp geworden toch? Viel me gisteren ook op toen ik heel even ging snipen.
Derr_Hans schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:17:
Wat ik niet snap is dat ze Plunder steeds wisselen tussen Trio (blood money) of quad.
Laat gewoon op quad staan :/

Speel regelmatig met maten van WoW guild en 2 er van zijn niet zo goed van de 4, en als Plunder Trio er is (zoals vorige 2 weken) dan moeten we BR Quad doen en dat is erg frustrerend, met plunder kunnen die twee respawnen en voelen wij ons niet een beetje Meh wanneer ze dood gaan en weer moeten wachten tot wij ze terug kopen of dood gaan.
Nou inderdaad, heb precies hetzelfde. 2 vrienden die niet zo goed zijn en 1 wel, dat is bij BR quads gewoon vaak niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 01:47:
[...]

draai je het op 4k? Want ik heb ook een 1080ti (founders Ed) en een 2560x1440, 144hz scherm en heb op max settings toch niet lager dan 88 fps. meestal 95, in WZ dan. In MP zit ik tegen 120+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Sinds de patch een bug met kiezen van charms en stickers...... steeds terug naar beginscherm zonder je wapen te kunnen aanpassen.

Kwam nadat ik de volgorde van weergave charms aangepast had.

Meer mensen met deze bug?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
Nog tips om die melee kills te halen met de LMG? Gewoon rond rennen en als een malle proberen te hengste of zijn er nog verfijndere tactieken voor? Ik doe zelf nooit melee attacks met wapens eigenlijk :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:44:
Nog tips om die melee kills te halen met de LMG? Gewoon rond rennen en als een malle proberen te hengste of zijn er nog verfijndere tactieken voor? Ik doe zelf nooit melee attacks met wapens eigenlijk :S
Hardcore shipment playlist aanzetten en je button layout (ervanuitgaande dat je console speelt) op default zetten zodat je met de stick kan slaan. In elk potje heb je gegarandeerd minimaal 1x een hit. daarna switch ik vaak naar mp5 om het potje af te maken. Herhaal het 6 keer en je hebt hem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ha leuk, Shoot the Ship!

Ghehehe viel mij ook al op. Zo zonde van die dubbel XP tokens om ff snel wapens te levelen. Verder is shipment natuurlijk een kansloze map 8)7

Wat zijn de unlock criteria voor de nieuwe LMG/FINN gun eigenlijk? Zit op werk, maar zo te horen moet ik m ASAP ff unlocken en levelen :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:45
De tweede LMG heeft een muzzle attachment waarbij je extra melee damaged hebt.
Volgens mij is het dan nog maar 1 goede hit en dan heb je al de melee (ipv 2?) of het was 2 ipv 3 dat weet ik niet meer....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Mu.siQ schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:55:
[...]

Ghehehe viel mij ook al op. Zo zonde van die dubbel XP tokens om ff snel wapens te levelen. Verder is shipment natuurlijk een kansloze map 8)7

Wat zijn de unlock criteria voor de nieuwe LMG/FINN gun eigenlijk? Zit op werk, maar zo te horen moet ik m ASAP ff unlocken en levelen :)
To unlock the FINN LMG in Modern Warfare and Warzone, you will need to get 1 melee kill using an LMG in 7 different matches.

https://www.gfinityesport...ow-to-unlock-the-finn-lmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Henkie_NtA schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:41:
[...]

Die is een stuk minder scherp geworden toch? Viel me gisteren ook op toen ik heel even ging snipen.

[...]

Nou inderdaad, heb precies hetzelfde. 2 vrienden die niet zo goed zijn en 1 wel, dat is bij BR quads gewoon vaak niet zo leuk.
ja een soort extra ruis, je hebt nu wel meer aan cold blooded

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Cyrus The Virus schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

ja een soort extra ruis, je hebt nu wel meer aan cold blooded
Heel erge ruis. Scope is nu praktisch onbruikbaar vind ik..Ik dacht zelfs dat er iets mis was met mn instellingen..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

P.E.No.1 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:56:
[...]

Heel erge ruis. Scope is nu praktisch onbruikbaar vind ik..Ik dacht zelfs dat er iets mis was met mn instellingen..
Gewoon de standaard sniper scope gebruiken, ik zou zelfs aanraden om die zonder variabele zoom te nemen. Targets enorm ver weg zijn leuk om te raken, maar je gaat ze niet kunnen afmaken zonder airstrike oid.

Daarnaast is het het de scope met maar 1 zoom stand makkelijker om bewegende targets te raken omdat je gewend raakt hoe ver je voor of boven je target moet richten afhankelijk van de afstand, met 2 verschillende zoom standen is dat lastiger aan te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
P.E.No.1 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:56:
[...]

Ik vond het inderdaad ook wel erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
Duos win met Bookashades gisterenavond
YouTube: COD WARZONE - Army of Two

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon Shoot the Ship spelen met de Holger. Neem alle speed attachments en zet de Breacher muzzle er op. Dan heb je altijd one hit kills met melee en heb je in een kwartiertje die LMG wel vrijgespeeld. De meeste tijd zit in het leaven en reconnecten naar een nieuwe match.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tsurany schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:08:
[...]

Gewoon Shoot the Ship spelen met de Holger. Neem alle speed attachments en zet de Breacher muzzle er op. Dan heb je altijd one hit kills met melee en heb je in een kwartiertje die LMG wel vrijgespeeld. De meeste tijd zit in het leaven en reconnecten naar een nieuwe match.
Op hardcore heb je sowieso de onehitkill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Op hardcore heb je sowieso de onehitkill :+
Dat kan ook, echter op hardcore is het ook lastiger om bij de vijand te komen. Een one hit kill melee wapen werkt makkelijker als je een paar kogels kan incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tsurany schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Dat kan ook, echter op hardcore is het ook lastiger om bij de vijand te komen. Een one hit kill melee wapen werkt makkelijker als je een paar kogels kan incasseren.
Haha, valt op shipment heel erg mee hoor. In nog geen 10 min had ik 't wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 19:49
Holger met de volgende attachments; breacher device (1 hit melee kills), 2de barrel , 60 rounds magazine, no stock, fast melee (perk)

Kunt nog wat stuns en dergelijke toevoegen aan je load out maar had het met enkel dit wapen al zo voor elkaar. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:55:
[...]

Shipment is echt mijn favoriete "ohja, nog even wat verfjes vrijspelen en wat challenges halen" map :P

Of als ik na een lange dag hard werken gewoon zin heb om alleen maar te rammen zonder me druk te maken over welke ratio dan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Shipment is heerlijk voor het grinden, al valt mij het wel op dat heel veel mensen het unlocken "dom" doen. Mount kills op shipment ipv op shoothouse in mid waar je mount+longshot+(vaak) headshot in 1 kan doen.

Een wapen kan van lvl 1 tot gold in 1,5-2 uur als je het maar slim doet(en double exp heb natuurlijk :P )
Pagina: 1 ... 108 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.