Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Jeroen87 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:29:
[...]

Er zijn zat andere maps die ook de moeite waard zijn, ik vind Shipment en Shoothouse ook leuk (Rust trouwens ook). Maar kan me prima een week met de andere maps vermaken.

Wat is dat toch dat mensen het ineens niet meer willen spelen als ze geen games met 50+ killcount kunnen spelen?
Ja die zijn er wel die ik leuk vind, Vacant/Superstore/Rust. Maar daar kan je niet voor kiezen, je moet via een playlist in zo'n map terecht komen en ik ga niet elke keer een lobby uit als ik voor de zoveelste keer een kut map krijg.

Dan maar een week niet gaan spelen. Het gaat mij niet om de kills van 50+, ook al haal ik die wel in shipment natuurlijk :+ . Ik het een hekel aan van die maps met al die kleine hoekjes waar altijd mensen blijven campen. Ik doe het voornamelijk toch voor de Damascus grind, als ik een leuke shooter wil spelen dan start ik CSGO wel op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Terranova schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:09:
[...]

Ja die zijn er wel die ik leuk vind, Vacant/Superstore/Rust. Maar daar kan je niet voor kiezen, je moet via een playlist in zo'n map terecht komen en ik ga niet elke keer een lobby uit als ik voor de zoveelste keer een kut map krijg.

Dan maar een week niet gaan spelen. Het gaat mij niet om de kills van 50+, ook al haal ik die wel in shipment natuurlijk :+ . Ik het een hekel aan van die maps met al die kleine hoekjes waar altijd mensen blijven campen. Ik doe het voornamelijk toch voor de Damascus grind, als ik een leuke shooter wil spelen dan start ik CSGO wel op.
Serieus? Waarom moet je die damascus skins hebben terwijl je de game niet leuk vindt? Dat is een beetje grinden om het grinden, zonder verder doel.

Goed, ieder zn ding natuurlijk, ik heb zelf niet zo veel tijd om te gamen, dus als ik game speel ik iets wat ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
SD5k schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Serieus? Waarom moet je die damascus skins hebben terwijl je de game niet leuk vindt? Dat is een beetje grinden om het grinden, zonder verder doel.

Goed, ieder zn ding natuurlijk, ik heb zelf niet zo veel tijd om te gamen, dus als ik game speel ik iets wat ik leuk vind.
Warzone is wel leuk natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:57:
[...]

Nee want die is bij mij niet meer zichtbaar. Alsof ik er uit ben of wat dan ook.. geen idee.
Ik ben er in ieder geval niet zelf uit.
Hmm ik zie je nog als squad leader iig.
Misschien eens opnieuw inloggen. Moet ik ook vaak doen om de squad te kunnen zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:30:
[...]

Hmm ik zie je nog als squad leader iig.
Misschien eens opnieuw inloggen. Moet ik ook vaak doen om de squad te kunnen zien
Net even opnieuw gedownload en dat hielp. Het werkt weer :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Had een tijdje geleden een rant geschreven over Solo, maar ik vind het inmiddels echt heel leuk.

Een goede landingsplaats uitzoeken en vervolgens een route uitplannen en zo veilig mogelijk afleggen, dat vind ik echt gaaf om te doen. Ik heb wel bepaalde favoriete landingsplaatsen, maar moet elk potje weer improviseren n.a.v. hoe de ring zich gedraagt. Elke paar minuten afwegen of je wil veilig wil blijven hangen met het risico dat je de volgende ring verder moet reizen, of dat je op pad gaat voor een betere uitgangspositie voor de volgende ring.. uiteraard met risico om gespot te worden. En dan de spanning die ik na zoveel potjes nog steeds voel als je de top 15 behaalt :D Heerlijk.

Endgame voelt altijd meer als een survival horror game. Er wordt veel geklaagd over het geluid in het spel, maar de atmosfeer vind ik echt fantastisch. Krakende huisjes, briesjes, piepend metaal en het dreigende gas... vaak zit ik zo ingespannen te luisteren of ik iets hoor dat ik me helemaal kapot schrik van een kogelinslag oid.

Speel ook vaak Trio of Quads met vrienden en dat is toch een hele andere dynamiek. Voelt bijna als een compleet ander spel vergeleken met Solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

yinx84 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:41:
Endgame voelt altijd meer als een survival horror game.
Ja het is elke keer weer je te pletter schrikken als er zo'n idioot met LMG al de hele game op zijn buik ligt in een hoekie van een gebouw en je deze tegen komt in de top 10 8)7 :+

Ben blij dat de buy-back solo's weer weg zijn en de Gulag weer terug, want die gratis kill is toch mooi meegenomen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Volgende leuke bug in WZ:

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Ik heb met enige regelmaat dat ik midden in het potje eruit knal en “connection lost” heb. Hebben jullie daar ook last van? Het enige wat veranderd is, zijn de updates vanuit COD.

Ik kom er dan een tijdje niet meer in. PS Store en alles blijft wel werken (online).

[ Voor 19% gewijzigd door crimby op 19-08-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

crimby schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:11:
Ik heb met enige regelmaat dat ik midden in het potje eruit knal en “connection lost” heb. Hebben jullie daar ook last van? Het enige wat veranderd is, zijn de updates vanuit COD.

Ik kom er dan een tijdje niet meer in. PS Store en alles blijft wel werken (online).
Speel je toevallig via Wifi, zo ja dan kan dit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
donvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Hier op de PC ook een paar keer gehad. Midden in een potje geen verbinding meer en er dus uitgegooit worden. Dit zonder wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb dat ook vrij regelmatig, soms 2 keer op een avond. Ik speel niet via wifi maar via powerline. Bij andere games heb ik hier nooit last van gehad.
Terranova schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:27:
[...]

Warzone is wel leuk natuurlijk :P
Ahhh duidelijk, ik heb zelf alleen de gratis Warzone versie, bij elk free mp weekend is het me weer duidelijk waarom ik niet voor de game ga betalen. Alleen een keer een tientje aan een battlepass uitgegeven, wel veel waar voor dat geld want ik heb er inmiddels ongeveer 150 uur in zitten. :P

[ Voor 29% gewijzigd door SD5k op 19-08-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimV89
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-08-2020

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Ik speel Warzone via bedraad internet op mijn ps4. Nooit last van problemen gehad maar sinds vandaag al meerdere malen uit het potje gegooid. Problemen met het internet kunnen het niet zijn aangezien ik tegelijkertijd wel met vrienden in mijn Party blijf communiceren. Daarnaast ook simpelweg een prima verbinding als ik het op mijn Playstation test.

Ik krijg dan eerst de melding 'unable to access online services' en vervolgens 'You have been disconnected from the Call of Duty Modern Warfare Servers''. Hier wordt verder geen toelichting of errorcode oid gegeven, alleen een standaard verwijzing naar support.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb al veel research online gedaan; sommigen hebben het over simpelweg een fout bij Activision wat hopelijk met een spoedige patch verholpen kan worden. Anderen hebben het over aanpassingen die je zelf moet doen met je netwerk. Ik hoop dat dat laatste niet het geval is want het gaat op diepgaand level (DNS etc.) en daar heb ik echt 0 kaas van gegeten. Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 07:12
TimV89 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:31:
[...]

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Ik speel Warzone via bedraad internet op mijn ps4. Nooit last van problemen gehad maar sinds vandaag al meerdere malen uit het potje gegooid. Problemen met het internet kunnen het niet zijn aangezien ik tegelijkertijd wel met vrienden in mijn Party blijf communiceren. Daarnaast ook simpelweg een prima verbinding als ik het op mijn Playstation test.

Ik krijg dan eerst de melding 'unable to access online services' en vervolgens 'You have been disconnected from the Call of Duty Modern Warfare Servers''. Hier wordt verder geen toelichting of errorcode oid gegeven, alleen een standaard verwijzing naar support.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb al veel research online gedaan; sommigen hebben het over simpelweg een fout bij Activision wat hopelijk met een spoedige patch verholpen kan worden. Anderen hebben het over aanpassingen die je zelf moet doen met je netwerk. Ik hoop dat dat laatste niet het geval is want het gaat op diepgaand level (DNS etc.) en daar heb ik echt 0 kaas van gegeten. Ik hoor het graag!
Hier dezelfde problemen. Maar dan op de PC. We hebben twee PC’s met MW en we worden er tegelijkertijd uit gegooid. Internet is bedraad (glass 200/200).

We hebben het idee dat het via een VPN (Nederlandse servers NordVPN) stabieler is, maar het kan ook toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:11
Hier om de aantal potjes uitgegooid. PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Goedenmiddag....
Nou ik heb er ook last van die offline gein pffff
Ik heb van de week de hele week of de WiFi van het zk gespeeld paar keer
eraf gegooid ok , maar bij thuiskomt Unable to access online ??
Ik heb in het zk ook een aantal filmpjes gemaakt van de games die ik speelde omdat ik
nog steeds apart vindt dat de vijand mij al ziet aankomen dan zie je mij op de killcam bv
een trap op gaan hoek om staat me vijand al met ze ads klaar hahaha
Ik kan me niet 1 keer heugen dat ik een vijand 4 hoeken en een trapje zie aankomen zodat ik
met ads klaar sta ....
Ik zie vaak dat witte hoofd van de vijand maar daaraan kan je niet zien hoever of hoeveel
hoeken die nog moet .....
Nogmaal ben geen top speler en als ik dan een paar mooie kills maak is het zeker tegen
een team die net als ik een beetje dom ben of het spel niet helemaal door hebt hahaha
En 2 vrienden spelen het niet meer dus ik sta er alleen voor 😔
Sorry voor het lange bericht moest het even kwijt ...

Mvg luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
donvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Ik dacht eerst dat er iets met mijn kabel was en dat ie op wifi was gesprongen maar dat was niet het geval. Ik speel dus gewoon via de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:11
baronruud schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:39:
Hier om de aantal potjes uitgegooid. PS4
Bedraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obbiie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01 20:59
Ik word er ook regelmatig uitgegooid. Na ps opnieuw opstarten doet die het weer, anders kan ik niet connecten. Niet te filmen dit. Speel bedraad btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Ligt 200% niet aan ons.. mn hele vriendenlijst heeft er last van. Xbox, pc, ps4 maakt niet uit. Ene bedraad ander niet.
Begin nu wel klaar te raken met dat warzone.. ene keer deze bugs, dan weer deze glitch, dan weer een andere bug en nu weer disconnects! Leuke game zeg

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Korkss schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 20:22:
Ligt 200% niet aan ons.. mn hele vriendenlijst heeft er last van. Xbox, pc, ps4 maakt niet uit. Ene bedraad ander niet.
Begin nu wel klaar te raken met dat warzone.. ene keer deze bugs, dan weer deze glitch, dan weer een andere bug en nu weer disconnects! Leuke game zeg
Het is dat ik gratis speel. Betaal je er voor wordt het gelijk een stuk erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Inmiddels is het hier onspeelbaar geworden. Vorige week 2x een disconnect gehad, nu kom ik nog geen 10 minuten verder. Net een disconnect voordat ik de grond had geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Nou ik zie het in seizoen 6 wel weer... wat een gezeik wordt het met dit spel zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:09
Disconnects nog niet, wel vaak potjes rubberbanding waarbij het zo onsoepel speelt dat je er zelf liever uit wil gaan.
Ik denk dat het nieuwe seizoen toch weer flink wat spelers trekt en de servers dat op piekmomenten niet altijd aankunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Easter egg is gekraakt, over een week worldwide reveal..

Trailer: https://pawntakespawn.com/playthegamefindthetruth

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:36
Heeft iemand enig idee wat het verschil is tussen deze instellingen en welke ik het best kan gebruiken?

https://tweakers.net/i/3F...LB.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik vind de geluidsinstellingen nog niet optimaal dus ik wil hier wat aan gaan wijzigen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Heb m’n headset (TB Stealth 600) op Boost High staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BP14
Rivanov schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:37:
Heb m’n headset (TB Stealth 600) op Boost High staan.
Ik hoor trouwens ook nauwelijks verschil. Ik heb meerdere opties geprobeerd.. 8)7

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
BP14 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:38:
[...]

Ik hoor trouwens ook nauwelijks verschil. Ik heb meerdere opties geprobeerd.. 8)7
Me neither. Maar vind het prima klinken. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:01
Als ze naar de Black Ops series gaan met de stomme onrealistische zombies is het voor mij een skip :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dutchgio schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 22:41:
Disconnects nog niet, wel vaak potjes rubberbanding waarbij het zo onsoepel speelt dat je er zelf liever uit wil gaan.
Ik denk dat het nieuwe seizoen toch weer flink wat spelers trekt en de servers dat op piekmomenten niet altijd aankunnen.
Heb ik af en toe ook last van, duurt soms meerdere minuten. Één keer was het zelfs zo erg dat ik een compleet magazijn op een tegenstander kon legen zonder dat hij schade opliep en ik vervolgens gewoon instantly dood was.
BP14 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:35:
Heeft iemand enig idee wat het verschil is tussen deze instellingen en welke ik het best kan gebruiken?

https://tweakers.net/i/3F...LB.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik vind de geluidsinstellingen nog niet optimaal dus ik wil hier wat aan gaan wijzigen.
Ik gebruik zelf Boost, je kan het verschil horen door een sample af te laten spelen, op de PS4 doe je dat met L3 volgens mij.
G_Dragon schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:19:
Als ze naar de Black Ops series gaan met de stomme onrealistische zombies is het voor mij een skip :o
Zombies was toch altijd een aparte co-op modus? Zat volgens mij nooit in de campaign en normale multiplayer.

• G_Dragon
SD5k schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:04:

[...]

Zombies was toch altijd een aparte co-op modus? Zat volgens mij nooit in de campaign en normale multiplayer.
Klopt helemaal, maar ondanks dat was het voor mij een instant skip.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

[...]

Tja ieder zijn ding maar met een paar maten is dit vaak echt wel vermakelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

[...]

Treyarch, dus ja zombies kun je zeker weer verwachten. Ik ben benieuwd, dit is mijn eerste COD game die ik speel, vermaak me goed met warzone en aangezien dat door gaat (zeggen ze) hoop ik dat Treyarch er wat van kan maken.

• G_Dragon
donvalentino schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:20:
[...]

Tja ieder zijn ding maar met een paar maten is dit vaak echt wel vermakelijk!
Precies :o , dan ben ik wel blij voor u!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:18
Games skippen omdat er een extra coop optie zit die je niet leuk vindt is wel heel next level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Beavbusi schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:26:
Games skippen omdat er een extra coop optie zit die je niet leuk vindt is wel heel next level.
Ik verwacht hetzelfde systeem zoals nu met Modern Warfare. In de game zelf de onderdelen los kunnen installeren. Scheelt een hoop ruimte als je er wat dingen afgooit die je niet speelt! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

schaapiej schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:45:
[...]

Ik verwacht hetzelfde systeem zoals nu met Modern Warfare. In de game zelf de onderdelen los kunnen installeren. Scheelt een hoop ruimte als je er wat dingen afgooit die je niet speelt! :p
Ja ik verwacht dat ik geen ruimte heb voor die game i.c.m. Modern Warfare 8)7 8)7 8)7

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
donvalentino schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Ja ik verwacht dat ik geen ruimte heb voor die game i.c.m. Modern Warfare 8)7 8)7 8)7
Heb intussen zelf alleen nog maar Warzone geïnstalleerd staan. SP uitgespeeld en MP al een lange tijd niet meer gespeeld / geen zin in. Helaas moest ik alles verwijderen en daarna Warzone vanuit de Store installeren. Anders bleef ie om de disc vragen...

Gelukkig hebben wat dat achterlijke kopiëren met de PS5 niet meer, wat een ellende is dat toch. Helft van de ruimte niet kunnen gebruiken omdat CoD zoveel vraagt 8)7

<GoT>NightStalker

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

donvalentino schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Ai die first world problems :+ Het blijft wel een dingetje met die consoles op deze manier.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
schaapiej schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Heb intussen zelf alleen nog maar Warzone geïnstalleerd staan. SP uitgespeeld en MP al een lange tijd niet meer gespeeld / geen zin in. Helaas moest ik alles verwijderen en daarna Warzone vanuit de Store installeren. Anders bleef ie om de disc vragen...

Gelukkig hebben wat dat achterlijke kopiëren met de PS5 niet meer, wat een ellende is dat toch. Helft van de ruimte niet kunnen gebruiken omdat CoD zoveel vraagt 8)7
Tjsa laatste update ook, download van iets van 2GB zomaar binnen. Daarna een uur! kopieren 8)7

PSN id: PENo1

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 12:21
Zijn er hier nog mensen die op de PS4 warzone spelen? Wij zijn regelmatig op zoek naar een 3e of 4e speler voor Battle Royal, een enigszins regelmatige speler erbij is altijd welkom.

Feel free to add me:

[ Voor 5% gewijzigd door Arcenon op 22-01-2021 00:30 ]

M3 '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musky12
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-08-2020
Hallo na laatst update kan ik het spel nietmeer spelen , telkens ik het spel opstart werpt hij hem er terug af naar openingsscherm van blizzard kan iemand mij daarbij helpen aub
schaapiej schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:45:
[...]

Helaas kan je op de PS4 niet de SP eraf gooien, dat is wel jammer. Die heb ik lang op platinum en staat nu alleen maar ruimte in te nemen :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien iemand een nieuw topic maken voor deze cod?

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:47
Arcenon schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:20:
Zijn er hier nog mensen die op de PS4 warzone spelen? Wij zijn regelmatig op zoek naar een 3e of 4e speler voor Battle Royal, een enigszins regelmatige speler erbij is altijd welkom.

Feel free to add me: Nyferia_NL
Ben je al bekend met deze spreadsheet* en deze Discord server(18+)? Maakt het joinen van games en vinden van PS4 spelers gemakkelijker en leuker.

* Je kan jezelf ook toevoegen aan de spreadsheet.

See you on the Battle...in Warzone :) ,

hard_style94

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Vrijdag schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:49:
[...]

Helaas kan je op de PS4 niet de SP eraf gooien, dat is wel jammer. Die heb ik lang op platinum en staat nu alleen maar ruimte in te nemen :{
https://www.dexerto.com/c...s-ps4-xbox-one-pc-1369175

Op PC weet ik dat deze optie niet bestaat, maar op PS4 geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Voor mensen die uit online games gegooid worden met een server disconnected melding (en dan niet kunnen reconnecten zonder reboot); zie ook:
* https://www.reddit.com/r/...ting_booted_from_matches/
* https://www.reddit.com/r/...dc_and_unable_to_connect/

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:23:
[...]

Misschien iemand een nieuw topic maken voor deze cod?
Ik maak wel even eentje

Edit: Staat online: [Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2020 13:31 ]

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 12:21
Ruiten_Wisser schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Ben je al bekend met deze spreadsheet* en deze Discord server(18+)? Maakt het joinen van games en vinden van PS4 spelers gemakkelijker en leuker.

* Je kan jezelf ook toevoegen aan de spreadsheet.

See you on the Battle...in Warzone :) ,

hard_style94
Top bedankt voor je reactie, de discord had ik inderdaad al gevonden via google maar de lijst was ik nog niet tegengekomen.

M3 '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:45
Iemand hier in dit topic dat ook enkel voor K/D speelt en totaal niet voor het objective?

Geef aub dan even je nick door, dan kan ik je ingame blocken dat ik nooit moet samenspelen met jou...

OF

zet enkel TDM op in de filters, en laat andere lekker spelen..

Never ever financial advice...

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
Oke sinds gisteren is COD onspeelbaar geworden als in ik wordt Continu gekicked omdat mijn verbinding zou zijn weggevallen....

Modem reboot
Windows firewall staat uit
Driver updates gedaan
PC buiten mijn pfsense om aangesloten

Niks helpt. Soms kan ik een uur spelen maar 9/10 keer wordt ik al gekicked voordat ik uberhaupt een spel ben begonnen.

Min verbinding zelf valt niet weg want als ik bijvoorbeeld een ping laat lopen blijft die gewoon netjes doorlopen. Ook andere games heb ik 0,0 issues.

Lijkt sinds de laatste update van eergisteren gekomen te zijn. Iemand een oplossig om dit te fixen ?

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
kazzzdafke schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:42:
Iemand hier in dit topic dat ook enkel voor K/D speelt en totaal niet voor het objective?

Geef aub dan even je nick door, dan kan ik je ingame blocken dat ik nooit moet samenspelen met jou...

OF

Aardige rant haha :+
Wel herkenbaar though. Vooral bij Hardpoint erg herkenbaar. Zit ik in m'n eentje 2.5 min bij elkaar te schrapen, hebben mn teamgenoten allemaal tussen de 10 en 20 seconden. Erg frustrerend af en toe

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

OF

Huh het is toch allemaal Team Deathmatch?

- Team Deathmatch met vlaggen.
- Team Deathmatch met bommen.
- Team Deathmatch met kettinkjes.
- Team Deathmatch met een krimpende circel.

Ik zie het probleem niet :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PilatuS
  • Niet online
Jan-man schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:43:
Oke sinds gisteren is COD onspeelbaar geworden als in ik wordt Continu gekicked omdat mijn verbinding zou zijn weggevallen....

Modem reboot
Windows firewall staat uit
Driver updates gedaan
PC buiten mijn pfsense om aangesloten

Niks helpt. Soms kan ik een uur spelen maar 9/10 keer wordt ik al gekicked voordat ik uberhaupt een spel ben begonnen.

Min verbinding zelf valt niet weg want als ik bijvoorbeeld een ping laat lopen blijft die gewoon netjes doorlopen. Ook andere games heb ik 0,0 issues.

Lijkt sinds de laatste update van eergisteren gekomen te zijn. Iemand een oplossig om dit te fixen ?
Lees even een paar berichten verder omhoog. Iedereen heeft er last van op zowel console als PC. Het ligt ook niet aan jou en je kan er niets aan doen.

Edit: Het is denk ik wel een EU server probleem. Genoeg streamers in de VS die nergens last van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-08-2020 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Donstil schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:48:
[...]

Huh het is toch allemaal Team Deathmatch?

- Team Deathmatch met vlaggen.
- Team Deathmatch met bommen.
- Team Deathmatch met kettinkjes.
- Team Deathmatch met een krimpende circel.

Ik zie het probleem niet :+
_O-

Als ik niet met challenges bezig ben waarbij ik bepaalde gamemodes moet winnen kan de win mij echt gestolen worden. Dus zet mij maar op je lijst d:)b

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
PilatuS schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:57:
[...]

Lees even een paar berichten verder omhoog. Iedereen heeft er last van op zowel console als PC. Het ligt ook niet aan jou en je kan er niets aan doen.
Excuses niet gelezen :( naja nu gaat het gelukkig weer wat beter O-) niet te hard zeggen want anders wordt ik weer gekicked O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

PilatuS schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
Edit: Het is denk ik wel een EU server probleem. Genoeg streamers in de VS die nergens last van hebben.
Het komt op US ook voor, maar vele malen minder dan op EU helaas. Tijd dat Activision daar eens actie op gaat ondernemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I

OF

Zet mij dan ook maar op je lijstje ;)

Overigens, iemand 'blocken' wil niet zeggen dat je nooit meer met degene speelt. Je krijgt enkel een popup dat jij een lobby gejoind bent waar ook iemand in zit die op jouw 'blocklist' staat.

Kan je dus alsnog zelf de lobby verlaten mocht het voorkomen :+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rappa1985 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:58:
[...]

_O-

Als ik niet met challenges bezig ben waarbij ik bepaalde gamemodes moet winnen kan de win mij echt gestolen worden. Dus zet mij maar op je lijst d:)b
Haha ja ik speel alleen maar Hardcore Team Deathmatch Domination en wijk ook alleen maar af als ik iets moet spelen/halen/unlocken eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Nog steeds disconnects, mn vrienden ook. Gooi warzone lekker in de kolekast en kijk over een x aantal weken wel weer. Niet te doen dit :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 12:40
Korkss schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:30:
Nog steeds disconnects, mn vrienden ook. Gooi warzone lekker in de kolekast en kijk over een x aantal weken wel weer. Niet te doen dit :-(
Same here. Onbegrijpelijk, na elke update weer dezelfde serverproblemen. Zowel online mp als in Warzone, echt waardeloos.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Vrijdag schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:49:
[...]

Kan wel, maar dan zou je eerst alles moeten verwijderen en dan alleen MP en WZ installeren.

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Korkss schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:30:
Hier ook. Internet ligt het niet aan aangezien de PS4 party gewoon blijft werken.

psn: t-zakje

• Obbiie
Is er weer een nieuwe patch... krijg ik nog steeds disconnect. Wat een drama zooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Voor alle mensen die problemen hebben met de connectie.....

Gokje...jullie hebben allemaal KPN als internet provider... klopt dit?
Tot nu via Discord maar ook andere spelers die gekickt worden, hebben KPN.

Op https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/ bevestigen ook veel mensen KPN te hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Snakeye2209 op 20-08-2020 21:40 ]

• Obbiie
Snakeye2209 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:39:

Yes!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant, hier ook KPN.
Ari Gold schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:14:
[...]

Kan wel, maar dan zou je eerst alles moeten verwijderen en dan alleen MP en WZ installeren.
Pff, dat is me teveel moeite :P Nog maar drie maanden, komt de nieuwe weer uit. Kan deze er weer af.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Steven030
  • Laatst online: 17:01
Ik heb sinds een paar dagen dat ik telkens halverwege een potje gedisconnect wordt met de melding ‘Notice. Lost connection to host. Status: Chronometer’. Meer mensen die dit probleem hebben en/of een oplossing weten? Heb al vanalles geprobeerd waaronder het hele spel opnieuw geïnstalleerd

Edit: zie hierboven dat ik niet de enige ben

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 20-08-2020 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
TVP, hier ook problemen met tevens KPN als provider (co-incidence, i think not?)
@PilatuS hey crypto-forum-broeder!

• Obbiie
En toch geloof ik niet dat het alleen kpn is want aantal vrienden spelen ook via kpn en die hebben geen problemen. Daarnaast op reddit dezelfde meldingen. Denk niet dat die allemaal kpn hebben.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hier ook KPN en continu uit de server gekicked. Zijn er geen mensen met een andere provider die gekicked worden dan?

Praktisch heel NL is KPN (wholesale) wat dat betreft.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ook last als KPN klant sinds gisterenavond en vandaag de hele dag. Soms kan ik 1 minuut spelen, soms 10 - maar ik word altijd een potje uit gebonjoured met een disconnected melding :( . Denk niet dat het aan de computer ligt, daarvoor is het te wijdverspreid. Misschien iets met routing? Dat KPN hops maakt die ergens niet lekker gaan ... verre en weinig inhoudelijke gok hoor.

De meeste mensen deugen!

• Gwar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:26
Las net op allestoringen.nl dat iemand IPv6 heeft aangezet en niet meer gekickt wordt.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gwar schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:27:
Las net op allestoringen.nl dat iemand IPv6 heeft aangezet en niet meer gekickt wordt.
Dat staat standaard aan bij mij (KPN)

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik kan nu zelfs niet meer verbinden :P Was me de afgelopen dag al af aan het vragen waarom ik opeens eruit gekicked werd de hele tijd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Jij kan die disconnect ook gewoon zien aankomen. 10 sec van te voren komt er tekst rechtbovenin beeld te staan van de chat. En daarna is het klaar met je verbinding.

psn: t-zakje

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hier ook met Telfort, wordt sinds deze avond constant gekicked. Super irritant en frustrerend. Direct reconnecten lukt ook niet,

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51
Sn0wblind schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:43:
Hier ook met Telfort, wordt sinds deze avond constant gekicked. Super irritant en frustrerend. Direct reconnecten lukt ook niet,
Door het spel opnieuw op te starten begin je weer van voorafaan. Je wordt nog steeds gekickt maar kan iig weer even spelen ik heb hetzelfde probleem. Soms kan ik het nog even rekken met een ping van 300/400 maar dat is geen spelen.

Ik heb trouwens glasvezel 200/200MBs van KPN met het nieuwste modem.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Net 1 rondje multiplayer kunnen spelen maar toen was het over met de pret. Denk dat ik gewoon even verbind met mijn 4G, da's tegenwoordig qua ping ook geen ramp meer.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Hier Ziggo en net ongeveer 1,5 uur gespeeld (MP). Geen last gehad gelukkig. Niks vervelenders dat je wilt gamen en er uitgegooid wordt

Geen idee of het provider afhankelijk is...

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Ik zie ze op youtube altijd sprinten en dan sliden, sprinten weer sliden, volgens hun sprint je dan langer, maar bij mij lijkt het niet sneller, doe ik iets fout misschien?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• I ColoSsuZz I
C00P schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:21:
Ik zie ze op youtube altijd sprinten en dan sliden, sprinten weer sliden, volgens hun sprint je dan langer, maar bij mij lijkt het niet sneller, doe ik iets fout misschien?
Zoek eens op slide-cancelling, staan genoeg tutorials online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
stevens20 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:49:
[...]

Door het spel opnieuw op te starten begin je weer van voorafaan. Je wordt nog steeds gekickt maar kan iig weer even spelen ik heb hetzelfde probleem. Soms kan ik het nog even rekken met een ping van 300/400 maar dat is geen spelen.

Ik heb trouwens glasvezel 200/200MBs van KPN met het nieuwste modem.
Vaak lukt het mij niet om te reconnecten. Ik ben gaan gamen met een VPN en dan werkt het wel naar behoren. Geen idee wat het precies veroorzaakt. Ook glasvezel maar dan Telford (Wa ook KPN is natuurlijk). Qua ping merkte ik geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:38
Hele dag lekker schieten geen enkele disconnect ziggo, pc en ipv6 standaard uitgeschakeld bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Snakeye2209 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:39:

Tot nu via Discord maar ook andere spelers die gekickt worden, hebben KPN.

Op https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/ bevestigen ook veel mensen KPN te hebben.
Klopt! Hier steeds ping van 300+

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 21-08-2020 01:59 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Echt ongelofelijk man. 400 ping, random disconnects. En k was nog wel van ziggo naar kpn overgestapt ivm lagere ping, hogere snelheden. Nu al spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Probeer Ff tijdelijk een VPN, ik heb gehoord dat dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik speel op de ps4. VPN gaat lastig als je geen extra router hebt volgens mij. Tenzij iemand een goede alternatieve, simpele oplossing heeft.

Er is trouwens een topic aangemaakt op het kpn forum. Graag de ervaringen daar ook delen en comments liken zodat KPN dit sneller zal oppakken: https://forum.kpn.com/ste...s4-call-of-duty-mw-506916

[ Voor 42% gewijzigd door CJRS7 op 21-08-2020 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:41
Hier ook een KPN verbinding. Met VPN heb ik gisteren zonder enige gezeik kunnen gamen, maar de dagen daarvoor niet. Toen had ik geen VPN aan staan.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-Mobile hier, gewoon ADSL. Moest gisteren wel een update binnen halen maar dat was alleen de playlist. Verder geen enkel probleem, behalve dat ik weer eens geen pepernoot kon raken :+
Maar dat was gewoon omdat ik best moe was. Speel op de PlayStation.

Heb ook geen speciale DNS server ingesteld, misschien dat het iets uitmaakt?

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 21-08-2020 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Weet iemand of Mini Royale wel mee telt als je een overwinning pakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
BP14 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 07:56:
Weet iemand of Mini Royale wel mee telt als je een overwinning pakt? :?
Zo ver ik weet, telt die niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Hamed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 05:28:
Hier ook een KPN verbinding. Met VPN heb ik gisteren zonder enige gezeik kunnen gamen, maar de dagen daarvoor niet. Toen had ik geen VPN aan staan.
Dan kan het toch niet aan KPN liggen? Heeft dan eerder met de game servers te maken lijkt me, waarschijnlijk verbind je met een andere server als je via VPN verbind.
Androo schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:11:
Klopt, ik heb daar meer Wins gepakt dan in BR in 4 maanden, dus dat telt zeker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Androo schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:11:
[...]

Hmm dan heb je er dus geen ene zak aan wat mij betreft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
donvalentino schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:17:
[...]

Meer voor die momenten dat je denkt "ahh, ik moet over 20 min weg, maar als tot de laatste cirkel blijf leven ga ik dat niet halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 12:57
voor de mensen die de 3e circel normaal niet halen, heb je er wel wat aan :) ( ik praat niet voor mezelf :P )

En zoals hierboven gezegd, als je snel een potje wilt doen, is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

donvalentino schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:17:
[...]

Ik vind het zelf wel leuk, vooral als je zoals ik niet zo goed bent in de final circle, door Mini Royal ben ik daar inmiddels wel wat beter in geworden. Daarnaast krijg je je loadout lekker snel, dus de eerste soms wat saaie loot fase is sterk ingekort.

Ik geef niks om stats, ik speel deze game voor m'n plezier, dat scheelt natuurlijk ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

SD5k schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:50:
[...]

Ik vind het zelf wel leuk, vooral als je zoals ik niet zo goed bent in de final circle, door Mini Royal ben ik daar inmiddels wel wat beter in geworden. Daarnaast krijg je je loadout lekker snel, dus de eerste soms wat saaie loot fase is sterk ingekort.

Ik geef niks om stats, ik speel deze game voor m'n plezier, dat scheelt natuurlijk ook. :P
Ja helemaal mee eens, gaat er ook om dat je gewoon plezier hebt in de game mode, ik speel hem ook regelmatig hoor maar voornamelijk als warming-up.

Vind het gewoon jammer dat dit niet mee telt in de stats, heb dan toch meer het gevoel dat het potje voor niets is ondanks dat je wel levelt uiteraard.
Pagina: 1 ... 107 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.