[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNSmlIgiHHHgTEj0ubJbS2U3V0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xqF9NlSgD0zN6bIaiHX2jLoJ.jpg?f=fotoalbum_large
Ontwikkelaar: Activision
Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, Microsoft Windows
Release-datum: 13 September
Join onze Discord (Warzone NL)

Black Ops Cold War gooit fans in het diepst van de strijd van het geopolitieke conflict tijdens de Koude Oorlog van begin jaren 80. Niets is wat het lijkt in de aangrijpende singleplayer Campaign, waarin spelers tegenover historische figuren en de harde werkelijkheid komen te staan tijdens een gevecht dat zich uitstrekt over de hele wereld op iconische locaties zoals Oost-Berlijn, Vietnam, Turkije, het KGB-kwartier van de Sovjets en meer.
  • Multiplayer: Doe mee aan bedenkelijke operaties en kenmerkende gevechten in de volgende generatie Multiplayer. De onthulling van Multiplayer staat gepland voor 9 september, dus kom regelmatig terug voor de nieuwste informatie.
  • Zombies: Spelers brengen een Koude Oorlog-arsenaal aan wapens en uitrusting in de volgende evolutie van de kenmerkende coöperatieve Zombies-ervaring van Treyarch

[YouTube: Call of Duty®: Black Ops Cold War - Zombies Reveal Trailer]

[YouTube: OUTBREAK Trailer | Season Two | Call of Duty®: Black Ops Cold War]

Zombies komen naar de open wereldsetting van CoD Cold War!

• Warzone: Black Ops Cold War ondersteunt eveneens de gratis te spelen tophit Call of Duty: Warzone en bouwt hierop voort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKqhzWUuZbGzksZs0YiRaJ7ua64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iMfDIMdQ2VJTQhqBU00OiMni.jpg?f=fotoalbum_large

Alpha test weekend 18 september t/m 20 september voor Playstation spelers

De alpha is gratis voor alle PS4 spelers. Op dit moment kan je het in de store vinden door de zoekterm "Cold War" te gebruiken, dan "gereed" en het is de zesde tegel. Staat dus niet bovenaan de zoekresultaten.

Next Gen

Een feature die regelrecht is overgenomen uit Modern Warfare is Gunsmith. Dat is goed nieuws, want het veelzijdige systeem biedt de mogelijkheid om wapens bijna onherkenbaar om te bouwen. Met een van de Wildcards is het zelfs mogelijk om onderdelen op alle acht slots van iconische Black Ops-wapens als de AK 74-U te zetten. Uiteraard gaat dat ten koste van het aantal beschikbare perks, waarvan Treyarch wederom een aantal favorieten uit de kast heeft getrokken.

Belangrijk om te vermelden is dat Black Ops Cold War ook Infinity Wards strategie omtrent content na lancering overneemt. Alle wapens die aan de game worden toegevoegd, evenals de maps, zijn dus gratis inbegrepen bij de battle pass. Alle progressie wordt gedeeld met de next-gen versies van de games, die helaas voor een tientje meer beschikbaar zijn als upgrade.

Activision maakte eerder al bekend dat de PlayStation 5- en Series X-versies beschikken over ray-tracing, 4K-resoluties en zelfs 120Hz-ondersteuning. Ook moet 3D audio op de PlayStation 5 ervoor zorgen dat spelers voetstappen en andere geluiden veel nauwkeuriger kunnen plaatsen. Black Ops Cold War kan de grafische verbeteringen in ieder geval wel gebruiken, want de game oogt op de PlayStation 4 Pro niet zichtbaar beter dan Modern Warfare. Afgaande op de Playstation 5-demonstatie van de campagne moet dat echter wel goedkomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMNrTy0rsmUg736dFxwL-s8Kk8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4TIoDlZz0EWb1LkDSyaPpEY.jpg?f=fotoalbum_large

Crossplay

Call of Duty: Black Ops Cold War stelt spelers op Xbox, Playstation en pc zowel oud als nieuw in staat om de game te ervaren. Activision zei dat je in één BOCW Multiplayer-party een Xbox One, Xbox Series X, Playstation 4 & 5 en pc-speler kunt hebben die allemaal samen spelen. Dit is een primeur voor de franchise. Het is iets dat gamers samenbrengt en cross-play naar een hoger niveau tilt met meerdere generaties. Samen met de cross-play en cross-generatie gameplay, worden het profiel, de voortgang en de statistieken van spelers allemaal gekoppeld aan hun Activision-account. Hierdoor kunnen ze van oud naar nieuw gen, of platform naar platform gaan zonder hun voortgang of identiteit te verliezen.

Integratie met Warzone

Warzone wordt de belangrijkste Call of Duty Battle Royale in de nabije toekomst. Als gevolg hiervan zal Warzone blijven evolueren. Sommige van de Black Ops Cold War "-thema's, wapens en operators zullen worden verweven in de gratis te spelen BR-ervaring."

Beide games zullen seizoensinhoud na de lancering delen door de terugkeer van de Battle Pass en de Store. Ze zullen ook een voortgangssysteem delen. Hoewel we niet zeker weten wat dit specifiek betekent, zei Treyarch dat bij de lancering “Black Ops Cold War zal een gloednieuwe level-reis bevatten die later verbinding zal maken met Warzone, waardoor spelers nieuwe functionele inhoud kunnen ontgrendelen die in beide titels kan worden gebruikt."

Bovenop de nieuwe inhoud hebben Warzone-spelers nog steeds toegang tot eerder verdiende inhoud. Dit omvat wapens, operators, blauwdrukken, uitrusting, cosmetica en meer. Eerder verdiende Modern Warfare-content is echter alleen beschikbaar voor gebruik in Modern Warfare en Warzone.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0x_D7IfQccsLhI5L-wjvWmknojQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89RpLbZzIZHiHKtPZO3OQlDK.jpg?f=fotoalbum_large

Ziplinen op eigen risico

Uiteraard zijn Treyarchs typische maps die bestaan uit drie ‘wegen’ zijn nog steeds present, met als voorlopig hoogtepunt Miami. Vooral wat artstyle betreft laat het hotelcomplex een goede indruk achter, met felle neonlichten en een verlicht zwembad onder de zomerse sterrenhemel. Ook is Moscow vrij traditioneel opgezet en voor de grimmige setting vrij kleurrijk vormgegeven. Hier en daar laat de ontwikkelaar dat mapdesign echter los met eigen varianten van Ground War: Combined Arms en het nog niet onthulde Fireteam. Dat houdt in: grote maps, beschikbare voertuigen als boten en tanks en vijf tot zes punten om te veroveren – nog altijd een leuke manier om van grotere afstand oorlog te voeren.

Echt nieuw zijn ziplines, die spelers op hoge snelheid naar de andere kant van de map lanceren. Het is een interessante feature, dat een wat onoverzichtelijke map als Armada wel een tikkeltje chaotisch maakt. Daarbij is het gebruik ervan niet zonder risico’s, want binnen de kortste keren positioneren tegenstanders zich aan het uiteinde van de zipline, met alle gevolgen van dien. Crossroads daarentegen - een grote sneeuwmap - is overzichtelijker en leuker opgezet, met verschillende bunkers en een risicovolle touwbrug om tegenstanders af te snijden.

Een interessante toevoeging aan alle modi is dat de scores gedurende het potje blijven stijgen; ook tussen deaths door bouwen spelers naar scorestreaks als Napalm Strikes en de klassieke RC-XD-bomauto toe. Het effect op de gameplay is minder groot dan het klinkt, want het proces is traag en lijkt vooral bedoeld voor spelers die constant sterven zonder punten te scoren middels kills of de objective. Wie daadwerkelijk een streak behaalt krijgt een veelvoud van de gebruikelijke punten, dus ook dat aspect lijkt weinig te veranderen.

Welke versies zijn er allemaal beschikbaar?

Xbox One / Xbox Series X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbhricQWgE6HXB2eWfz_qJtFZVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RqoF8gp0eY3OcxL5A13qjv7i.png?f=fotoalbum_large

Battle.net
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uge51M4DOp6i8s1_wPjazTYoXso=/800x/filters:strip_exif()/f/image/auRWg0nHeaOGfnyxIN7HFlir.png?f=fotoalbum_large

Playstation 4 / Playstation 5
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcNu-czkuB-bi1c4fI0Yjbv6xI0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9Em4b6G52nTP7TOFkWJnp0uF.png?f=fotoalbum_large

Land, Zee en Lucht-pack

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBVagbuV56CgBkWv8X-UEdiv2XE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qz4q1jwmFgMftpca0wUfUZVo.png?f=fotoalbum_large

Beta

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_dq70f2oh2QJchIJ8MBTlrNC4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LXUdZI3zCnVrJLWRC2sA6FEY.jpg?f=fotoalbum_large

Video's:

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdM3w5sL_8VlsPl3pXVl3cXJm_8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qxrMJR2Aj7s6m0NogjHoMeEU.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6tEd5Xg2hGnr-BI0KRW3EAFKBE4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tYW8Mge4xEzSsOpqE9F1YW61.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7MwzGfvPD8ZqePAa2ywbjtzWzk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/inMTGuODbNUqgOHNpZanrBLH.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVOzehcPTNsm6c-j4wZhWX-pPE0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UPyZZUpmp7n4YbCRqWX9vSH7.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lz_uAnYuJ1o80exY7b2m7OrEiQo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/P7GQRtx3w0Sw2WayYNXxsEPO.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UG7HcRPnsJYddOCQModa0j7tsd8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/uVWLMLmnmGupAld4fyWPaajG.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7QKbINt5lwZyCe8R1CgIGfN8umA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/WZYAnZUDFu6w55QbMinav0i0.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PcWk72eThTcPWOKEqi_PoAFeEUw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TxB4nRbby9ij4WUTKzWwjbxR.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEjhiweBLIIIlmiV-j1xDaHv-ik=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TafIC6ATXB6L2fKdw6pyvG5W.png?f=fotoalbum_tile

Mede-acteurs zijn welkom.

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 208% gewijzigd door Vrijdag op 26-02-2021 09:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
Benieuwd wanneer die komt. Meestal komt de nieuwe cod oktober/november.
Verwacht deze misschien wel later omdat de productie toch zo vlot niet liep + eventueel wachten op next gen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 19:35
Op PC weer via Blizzard Battle.net.

Incoming trage updates. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Wil eigenlijk 1st voor PS5 gaan dan de games. Maar ja koop cod games meestal op release of preorder geen idee of PS5 dan al uit is of leverbaar.
Koop toch vs PSN dus mogelijk dat dan laters PS5 versie kan installeren.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 14:45
Ik ben vooral benieuwd wat ze met Warzone gaan doen. Wordt de huidige Warzone 'geupgrade' naar de nieuwe setting of blijft de huidige game/map behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:11
Ben zelf benieuwd of ze met deze titel ook crossplay gaan doen, moet haast wel. Zou graag op PC en PS5 dezelfde progress hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Data miners have found references to an upcoming Open Beta, alongside some of the pre-order bonuses for Call of Duty: Black Ops Cold War. The information was sent to CODTracker.

According to the information found, there appears to be an Open Beta Access for Black Ops Cold War. It states that players who pre-purchase Black Ops Cold War can get early access to the Open Beta, similar to Modern Warfare.
https://charlieintel.com/...ops-cold-war-found/61988/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:23
Wat willen jullie veranderen voor de mp ivg met modern warfare??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
SG schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 14:11:
Wil eigenlijk 1st voor PS5 gaan dan de games. Maar ja koop cod games meestal op release of preorder geen idee of PS5 dan al uit is of leverbaar.
Koop toch vs PSN dus mogelijk dat dan laters PS5 versie kan installeren.
Ja ik ook inderdaad! alleen weet ik niet of ik de PS5 op de release ga kopen of dat ik dan nog wacht...
misschien toch een PS4 versie kopen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 00:51:
Leukere maps 😅

Vind op zich dat ze wel veel moeten behouden. Wapen systeem vind ik wel leuk, ook geen prestige meer vond ik wel lekker. Anders kon je elke keer je wapens gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:04:
[...]

Leukere maps 😅

Vind op zich dat ze wel veel moeten behouden. Wapen systeem vind ik wel leuk, ook geen prestige meer vond ik wel lekker. Anders kon je elke keer je wapens gaan levelen.
De mappen in mw waren wel leuk maar veel te veel huisjes en plaatsen waar je kon schuilen.
Zou graag dead silence terug zien als perk. En prestige mag van mij terug komen, maar de gunsmith was zeer leuk.
Cross play leuk, maar op ps4 eigenlijk altijd uitgezet de cross play. Sbmm moet reduced worden. Speel je een potje super dan was het potje erna sweaty 😂😂
Speel je een potje slecht dan kreeg je het volgende potje veel mindere sterke tegenstanders enz...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:41
Dead Silence als perk is inderdaad een absolute must. De huidige maps en indeling van de perks is te voordeling om verdedigend te spelen. In historische CoD's kon het agressief spelen en flanken echt lonen. In de laatste CoD werd dat helaas erg lastig.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Multiplayer reveal 9 september volgens verschillende bronnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Op YouTube gekeken en daar zeggen 12 tot 14 september beta ps4 exclusive en 19 tot 23 september cross play beta, natuurlijk afwachten wat er van waar is e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Betrouwbare twitter acount van victor z zegt bij start 10 multi-player maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Alexknl schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:25:
Ben zelf benieuwd of ze met deze titel ook crossplay gaan doen, moet haast wel. Zou graag op PC en PS5 dezelfde progress hebben.
Bij Modern Warfare heb je ook al dezelfde progressie tussen, in mijn geval, PS4 en PC. Speel zelf de multiplayer en Warzone op de PS4. Warzone heb ik op de PC eens getest (maar die is er eigenlijk te oud voor :p) en daar had ik exact hetzelfde aan loadouts etc. Verwacht wat dat betreft ook wel dat ze dat doortrekken naar de nieuwe CoD.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
schaapiej schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:59:
[...]

Bij Modern Warfare heb je ook al dezelfde progressie tussen, in mijn geval, PS4 en PC. Speel zelf de multiplayer en Warzone op de PS4. Warzone heb ik op de PC eens getest (maar die is er eigenlijk te oud voor :p) en daar had ik exact hetzelfde aan loadouts etc. Verwacht wat dat betreft ook wel dat ze dat doortrekken naar de nieuwe CoD.
Ja precies, lijkt me sterk als ze daar nu weer van af zouden gaan stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Dit wordt sowieso een toffe campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Ik heb zojuist het ingame event gespeeld. Maar ik moet zeggen dat ze het zo wel gaaf introduceren. Ik speelde de eerste paar minuten met een complete mindfuck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 00:51:
24/7/365 Shipment :+

Ook deze CoD haal ik weer digitaal. Ik speel vrijwel elke dag wel iets van anderhalf uur, dus dat vind ik de prijs wel waard. Weet nog niet welke versie, denk gewoon de base. De extra's vind ik het niet waard en ik heb toch genoeg CoD points om een eventuele battlepass te kopen. Als die tenminste overdraagbaar zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Vrijdag schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:01:
[...]
De extra's vind ik het niet waard en ik heb toch genoeg CoD points om een eventuele battlepass te kopen. Als die tenminste overdraagbaar zijn.
Ik mag hopen dat ze de CoD points gewoon aan het account blijven gekoppeld en dus over gaan naar de volgende game net als voorgaande jaren. Tis wel vervelend dat de CoD points op de PC apart staan van de CoD Points op mijn PS4.... Hopelijk word dat samengevoegd bij de volgende CoD maar ben er bang voor.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
dm-dutchman schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:06:
[...]

Ik mag hopen dat ze de CoD points gewoon aan het account blijven gekoppeld en dus over gaan naar de volgende game net als voorgaande jaren. Tis wel vervelend dat de CoD points op de PC apart staan van de CoD Points op mijn PS4.... Hopelijk word dat samengevoegd bij de volgende CoD maar ben er bang voor.
Oh da's wel balen. Ik ben zelf van pc naar X360 naar PS3/4 gegaan maar heb pas in MW CoD points gekocht. WW2 heb ik wel de dlc gekocht, maar dat deed ik gewoon uit de store en niet met punten. Met de punten die ik bij elkaar sprokkel in de BP nu kan ik elke keer een nieuwe pass kopen en het worden er telkens iets meer. Mocht een BP in CW ook iets van een tientje kosten, dan kan ik dat nog overwegen.

Als ik afga op de trailer zie ik trouwens wel een hoop voertuigen die in Warzone terecht kunnen komen. Heli's, jeeps, vliegtuigen etc. En als Vietnam een belangrijk deel is, zou het best kunnen dat er een jungle deel aan de zone wordt toegevoegd. /speculatie, want ik speel zelf geen WZ ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-08 15:04
  • Digital Standard Edition of Black Ops Cold War on PS4 and can be upgraded to the PS5 version for $10
  • Digital Standard Edition of Black Ops Cold War on Xbox One upgrade to Xbox Series X is “being evaluated”
  • Physical Standard edition of Black Ops Cold War on PS4 can be upgraded to the PS5 version for a fee, and it requires the PS4 disc to be in the PS5 in order to play. You cannot buy the physical PS4 edition and upgrade to PS5 version if you decide to buy the PlayStation 5 Digital Console.
  • Physical Standard edition of Black Ops Cold War on Xbox One can not be upgraded to the Xbox Series X version
  • The base, digital and physical standard edition of Black Ops Cold War can be played on PS5 and Xbox Series X via backwards compatibility if you don’t want to get the Cross-Gen bundle or upgrade, BUT you don’t get the next-gen version. It is just the standard PS4 or Xbox One version played on the next-gen consoles
  • You can only upgrade within console family (PS4™ to PS5™ or Xbox One to Xbox Series X)
Om het duidelijk te houden m.b.t. de next-gen consoles _O-

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Chelseamarre123
Waarom nog is 10€ extra betalen voor een next gen upgrade?? Bah

• crimby
  • Nu online
Gaan jullie hm nog voor de ps4 of ps5 kopen?
Ik denk zelf voor de ps4 en denk ik de digitale versie. Kan die dan evt nog upgraden als dat het waard is.

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:38
crimby schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:56:
Gaan jullie hm nog voor de ps4 of ps5 kopen?
Ik denk zelf voor de ps4 en denk ik de digitale versie. Kan die dan evt nog upgraden als dat het waard is.
Waarom niet voor 5€ meer de cross-gen versie? Heb je sowieso de ps4 en ps5 versie en is ook goedkoper dan een tientje natuurlijk. Ik ga dus voor die versie.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hmm, in de PS Store staat release 13-11-2020. Betekent dat nu op vrijdagochtend, dus de nacht van donderdag op vrijdag? In de preview op de frontpage staat namelijk 14 november, en da's een zaterdag.

Zou het ook nogal ruk vinden als in de Nederlandse PS Store er alsnog Amerikaanse tijden worden aangehouden :P Kan ik nóg langer wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 27-08-2020 21:18 ]

• crimby
  • Nu online
ZeroY85 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:50:
[...]

Waarom niet voor 5€ meer de cross-gen versie? Heb je sowieso de ps4 en ps5 versie en is ook goedkoper dan een tientje natuurlijk. Ik ga dus voor die versie.
Dan voor die versie idd! Had de prijzen nog niet gezien eerlijk gezegd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
/edit: In de OP gezet :)

[ Voor 99% gewijzigd door Vrijdag op 28-08-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKbdlUFekk6RmqxyrcKiQr7U4IE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/50wuttzTc7Q5isnVWatHR5Pi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:41
Even voor de duidelijkheid je kunt toch de Digitale editie preorderen (voor de voordelen als Early Access etc.) en deze dan annuleren voor release als je hem toch fysiek wilt kopen?

Of gaat dat niet omdat je al direct Modern Warfare voordelen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
TrueGamer schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:38:
Even voor de duidelijkheid je kunt toch de Digitale editie preorderen (voor de voordelen als Early Access etc.) en deze dan annuleren voor release als je hem toch fysiek wilt kopen?

Of gaat dat niet omdat je al direct Modern Warfare voordelen krijgt?
Voor zover ik weet niet, als je de digitale versie besteld wordt deze meteen aan jouw account gekoppeld. Alleen bij (online) winkels kan je een reservering (soms) nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:41
Vrijdag schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Voor zover ik weet niet, als je de digitale versie besteld wordt deze meteen aan jouw account gekoppeld. Alleen bij (online) winkels kan je een reservering (soms) nog annuleren.
Normaal gesproken kun je een gewone pre-order namelijk wel annuleren via de store.
Koop zelf namelijk mijn spellen liever fysiek maar zag dat je alleen digitaal de pre-order voordelen krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Ik heb nog nergens gelezen dat CoD Cold War ook crossplay ondersteund.. ga er van uit van wel natuurlijk, gezien warzone "overgenomen" wordt naar Cold War...

weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
TrueGamer schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Normaal gesproken kun je een gewone pre-order namelijk wel annuleren via de store.
Koop zelf namelijk mijn spellen liever fysiek maar zag dat je alleen digitaal de pre-order voordelen krijgt..
Ah oké, ik denk dat dit bij deze CoD niet opgaat helaas. Toen ik MW bestelde via de PS Store stond er ook niks qua annulering. Dus niet goed, geld weg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Androo schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:52:
Ik heb nog nergens gelezen dat CoD Cold War ook crossplay ondersteund.. ga er van uit van wel natuurlijk, gezien warzone "overgenomen" wordt naar Cold War...

weet iemand hier meer over?
Hopsakee:

5. Will Call of Duty: Black Ops Cold War support cross-play and cross-progression?

Yes, Call of Duty: Black Ops Cold War is cross-play, cross-progression, and cross-generation enabled. Once you upgrade from the current generation console to the next generation console, your profile, progression, and stats will move with you.
The entire community across PlayStation (PlayStation 4, PlayStation 5), Xbox (Xbox One, Xbox One S, Xbox Series X), and PC (Battle.net) can party up and play together. With the introduction of a new console generation, players will also be able to play with one another across console generations and across differing platforms spanning both console generations.

Ik heb het meteen in de OP gezet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Weet iemand wat er gebeurt met je huidige CoD points in Modern Warfare? Kun je die in Cold War weer gebruiken? Als dat namelijk zo is, dan kan k die spenderen voor de season pass.

Mede een reden om wel/niet voor de ultimate te gaan ipv cross gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:38
Oulewappeur schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:47:
Weet iemand wat er gebeurt met je huidige CoD points in Modern Warfare? Kun je die in Cold War weer gebruiken? Als dat namelijk zo is, dan kan k die spenderen voor de season pass.

Mede een reden om wel/niet voor de ultimate te gaan ipv cross gen.
Zeer waarschijnlijk wel ja want dat was bij voorgaande delen ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ohja, over het digitaal reserveren en cancelen heb ik dit nog gevonden.

Cruciaal hierin is denk ik dit fragment:
Na aanschaf van dit type content via de PlayStation Store, heb je 14 dagen om restitutie aan te vragen. Als je al begonnen bent met het downloaden of streamen van de gekochte content kom je niet in aanmerking voor restitutie, tenzij de content niet werkt.
Je krijgt bij het reserveren meteen een skin en een blauwdruk, dus dat zou gezien kunnen worden als "al begonnen met downloaden". IANAL, dus wat ik zeg is nergens anders op gebaseerd dan mijn gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Waarom is een digitale game in de US store zoveel goedkoper... 90 dollar voor de ultimate edition wat omgerekend net iets meer dan 75 euro is.

Ik ben geneigd dan die te kopen, maar weet niet of de ps5 het ook accepteert net als de ps4 dat je verschillende accounts uit verschillende regio's hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Op twitter zegt the gaming revolution dat er een alpha komt. Iemand al iets van gehoord. In de trailer valt er natuurlijk een red door naar beneden verwijzend naar de alpha red door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Dead silence komt terug als perk.
Mini map word ook terug normaal.

Weet niet hoe anders de mini map in Mw was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:25:
Dead silence komt terug als perk.
Mini map word ook terug normaal.

Weet niet hoe anders de mini map in Mw was?
Die was anders op een andere manier. Kan het niet uitgelegd krijgen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wie gaat er cold war op ps5 spelen???ik waarschijnlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Wolverine9000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:43:
Waar ik dit jaar nog op zowel PC als PS4 speelde, ga ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk volledig over op PC. Crossplay is echt nice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09 11:50
Extra betalen voor next gen play, alswaar andere uitgevers dit gewoon gratis mee leveren bij hun nog uit te komen games... 8)7 ;w

Ik weet weer waarom ik geen euro meer uitgeef aan deze troep/franchise en lekker gratis het met gare netcode Warzone blijf spelen. Ze krijgen geen euro meer van me, oplichtersbende.

Dat gamers dit accepteren, onbegrijpelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:43:
:w ik heb de cross-gen maar besteld. Ga er vanuit dat de CoD punten meegaan, dus kan ik een eventuele battlepass meteen daar wel mee aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Vrijdag schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:30:
[...]

:w ik heb de cross-gen maar besteld. Ga er vanuit dat de CoD punten meegaan, dus kan ik een eventuele battlepass meteen daar wel mee aanschaffen.
Ik heb ook de cross gen besteld. Dataar rap beta is. Nu nog de release date van de ps5 en de prijs natuurlijk

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
Lopen meer mensen tegen het volgende aan, dat wanneer ze de website van CoD bezoeken en op pre-orderen klikken. Er niks komt te staan bij Playstation?

Verder vroeg ik mij af of meer mensen zich zorgen maken met het digitaal pre-orderen van de game over de ruimte die het in beslag zal nemen op de PS5 :)?

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Naxul schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:54:
Lopen meer mensen tegen het volgende aan, dat wanneer ze de website van CoD bezoeken en op pre-orderen klikken. Er niks komt te staan bij Playstation?

Verder vroeg ik mij af of meer mensen zich zorgen maken met het digitaal pre-orderen van de game over de ruimte die het in beslag zal nemen op de PS5 :)?
Ja, dat had ik ook. Snapte er niks van, maar via de store kon het wel. Dacht eerst dat het aan mijn blockers lag, maar dat maakte niet uit.

Ruimte is inderdaad wel iets waar ik me enigszins zorgen over maak. Oké, de interne ssd is bloedsnel, maar als dat ding ook bloedsnel volloopt omdat de spellen alsmaar groter worden (een beetje sandbox gaat makkelijk over de 100gb en een gemiddels PS4 spel is inmiddels al tussen de 30-60gb) dan is dat toch wat beperkt. En uitbreiden is ook prijzig.

Gezien de patches van tussen de drie en tien gb voor MW2019, vrees ik voor Cold War patches :X Ik hoop ook trouwens dat het spel ook echt in meerdere delen geknipt kan worden. Zo speel ik nooit Warzone of de co-op missies en heb ik de campaign na platinum ook niet meer aangeraakt. Als ik die er gewoon af kan knikkeren zodat ik alleen de MP over hou, zou ik dat wel fijn vinden. Daar is helaas nog niks over terug te vinden.

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
Vrijdag schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:29:
Ja, dat had ik ook. Snapte er niks van, maar via de store kon het wel. Dacht eerst dat het aan mijn blockers lag, maar dat maakte niet uit.
Als ik een ander land selecteer, bijv. Belgie lukt het mij wel 8)7
Gezien de patches van tussen de drie en tien gb voor MW2019, vrees ik voor Cold War patches :X Ik hoop ook trouwens dat het spel ook echt in meerdere delen geknipt kan worden. Zo speel ik nooit Warzone of de co-op missies en heb ik de campaign na platinum ook niet meer aangeraakt. Als ik die er gewoon af kan knikkeren zodat ik alleen de MP over hou, zou ik dat wel fijn vinden. Daar is helaas nog niks over terug te vinden.
Momenteel kan je bij MW wel verschillende onderdelen uninstallen. Heb je het meeste profijt van de SSD als het spel volledig op de SSD staat? Of zit er niet verschil in als je het deels van de disc speelt?

Verder was ik ook benieuwd naar de pre-order extra's; Land, Sea, and Air Pack. Weten we al welke rarity deze skins en blueprints hebben?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ruimte is inderdaad wel iets waar ik me enigszins zorgen over maak. Oké, de interne ssd is bloedsnel, maar als dat ding ook bloedsnel volloopt omdat de spellen alsmaar groter worden (een beetje sandbox gaat makkelijk over de 100gb en een gemiddels PS4 spel is inmiddels al tussen de 30-60gb) dan is dat toch wat beperkt. En uitbreiden is ook prijzig.

Op de next gen kan je als het goed is inderdaad onderdelen installeren (taal/soundtrack/modes etc.). Dat scheelt weer. MW is daarna ook gewoon onnodig groot, dus hopelijk heeft Treyarch dat beter voor elkaar.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

bram1984 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:02:
[...]

Op de next gen kan je als het goed is inderdaad onderdelen installeren (taal/soundtrack/modes etc.). Dat scheelt weer. MW is daarna ook gewoon onnodig groot, dus hopelijk heeft Treyarch dat beter voor elkaar.
Waarom onnodig groot?

Als ik zie wat andere spellen in beslag nemen is CoD zeker niet de grootste.
Heb wel Single Player en die andere eraf gegooid.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• bram1984
Famous schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:27:
[...]

Waarom onnodig groot?

Als ik zie wat andere spellen in beslag nemen is CoD zeker niet de grootste.
Heb wel Single Player en die andere eraf gegooid.
Omdat 200GB vrij absurd is voor een shooter. Zelfs RDR2 is niet zo groot. Een AC Odyssey is nog niet eens 50GB. Een Ghost of Tsushima met laadtijden van maximaal 5 seconden is rond de 45GB.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

bram1984 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:04:
[...]

Omdat 200GB vrij absurd is voor een shooter. Zelfs RDR2 is niet zo groot. Een AC Odyssey is nog niet eens 50GB. Een Ghost of Tsushima met laadtijden van maximaal 5 seconden is rond de 45GB.
Wellicht nu met de updates zo groot, durf ik niet te zeggen.
Maar RDR2 was groter (logisch natuurlijk) dan CoD MW.

Als de download snelheid maar een beetje meezit dan vind ik het prima.
Op de piekmomenten blijft die anders vaak steken op 30mbit (Xbox).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• bram1984
Famous schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:17:
[...]

Wellicht nu met de updates zo groot, durf ik niet te zeggen.
Maar RDR2 was groter (logisch natuurlijk) dan CoD MW.

Als de download snelheid maar een beetje meezit dan vind ik het prima.
Op de piekmomenten blijft die anders vaak steken op 30mbit (Xbox).
RDR2 is 99GB op de PS4. Stuk kleiner dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hopelijk fake. Wat ziet dat er slecht uit zeg 😂
Ook die downs slaagt toch nergens op in gewone mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:17:
[...]

Hopelijk fake. Wat ziet dat er slecht uit zeg 😂
Ook die downs slaagt toch nergens op in gewone mp
Nee is wel gewoon legit, maar het is nog een alpha. En die downs, dat is waarschijnlijk weer Cyber Attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:07
Stapje terug tov Modern Warfare zo te zien. Stemt mij iig niet enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Iedereen heeft weer kritiek nav een kort cyber attack filmpje. En toch zal cold wars meest verkochte cod worden. Elk jaar zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Vanavond om 19.00 wordt de multiplayer getoond via Twitch en Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Net ingetuned, maar ben best verbaasd eigenlijk. Ziet er gaaf uit.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoop gelul, weinig gameplay, eenheidsworst. Spreekt mij tot nu toe totaal niet aan eigenlijk.

Terwijl ik juist weer eens ouderwets genoten heb van de 2019 versie (300 uur ofz)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 09-09-2020 19:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Gameplay van Jackfrags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Donstil schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:32:
Hoop gelul, weinig gameplay, eenheidsworst. Spreekt mij tot nu toe totaal niet aan eigenlijk.

Terwijl ik juist weer eens ouderwets genoten heb van de 2019 versie (300 uur ofz)
Dat komt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Echt? Fuck ik zet hem net af 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Diverse streamers zijn het nu aan het spelen:

https://www.twitch.tv/dir...ck%20Ops%20-%20Cold%20War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ziet er meer een ps3 game uit dan een next gen versie?
Lijkt echt een serieuze downgrade tov COD: MW 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:05:
Ziet er meer een ps3 game uit dan een next gen versie?
Lijkt echt een serieuze downgrade tov COD: MW 2019
Wat? Je denkt dat die gasten de next gen versie spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ari Gold schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:18:
[...]

Nee hij speelt op pc op max graphis settings zegt hij.
Maar was meer een vergelijking dat dit er in tegenstelling tot de vorige COD toch vrij zwak uit ziet?

Wapens, handelingen, bewegingen,... alles ziet er gewoon wat minder goed/vlot uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ari Gold schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:18:
[...]

Ze spelen op hoogste settings op een pc, zal echt niet anders worden. Chelseamarre heeft best een punt dat het niet echt next gen eruit ziet. Vraag is wel wat er ook nog echt anders kan, dus voor mij is het geen reden om spel niet te kopen maar ik begrijp best dat als gamers teleurgesteld zijn omdat het er niet anders uit ziet dan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Ik vind de gameplay wel lekker uit zien. Erg benieuwd naar de beta :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nou, dit is ook de grootste teleurstelling van het jaar lol. Echt zo typisch Treyarch, krijg al krom zin als ik die herlaad-animaties zie, en laat staan die ren-animatie :') Alsof je een cartoonspelletje speelt.

De kleuren kloppen voor geen reet met de koude oorlog, grafisch vind ik het verder ook compleet niet passen bij het thema, de maps zijn meh, sound design is voor zover ik kan horen ook een stap terug... en als ik dan de namen van de wapens zie krijg ik helemaal het gevoel naar een arcade mobile game te kijken waar je met echt lijkende auto's kunt racen maar met neppe namen omdat ze te gierig zijn om de merkrechten te betalen.

Een Youtube comment kan het eigenlijk perfect voor mij samenvatten: "This looks like a Chinese rip-off of CoD".

Nee, ik blijf wel bij MW, beste (overall) game die ik de afgelopen jaren heb gespeeld.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het er een stuk minder goed uitzien dan Modern Warfare!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Kuusj schreef op donderdag 10 september 2020 @ 00:09:
Nou, dit is ook de grootste teleurstelling van het jaar lol. Echt zo typisch Treyarch, krijg al krom zin als ik die herlaad-animaties zie, en laat staan die ren-animatie :') Alsof je een cartoonspelletje speelt.
De vorige game kwam er nog mee weg omdat het zo kleurrijk en cartoony was maar idd als je dan iets meer de realistische kant op gaat moeten ze daar wel echt betere animaties voor maken.

Wel blij met de Time to kill, niet meer struikelen en dood zijn zoals in MW. Ook blij dat de gunsmith meegenomen is.

Voor de rest nog heel benieuwd hoe ze dit gaan samenvoegen met WZ. Als je alleen Cold war hebt en dan over moet op de speelstijl van warzone (andere perks, streaks, feel etc) lijkt mij dat behoorlijk vreemd aanvoelen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Ik vraag me af hoe ze Warzone gaan combinen met Moder Warfare Warzone, gezien de graphics compleet anders zijn.. Ze zeggen dat ze de guns wel gaan combineren ook, maar gaan ze updaten naar BO? Ik vind de BO graphics juist leuk, vond het bij Blackout ook geweldig, veel leuker dan Warzone TBH.

\Warzone speelt gewoon veel lekkerder weg dus het zal me benieuwen hoe dit samen zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Kan het niet zijn dat Black Ops gewoon de MW Warzone krijgt? Dat het letterlijk twee verschillende installaties worden met de BlOps wapens en voertuigen ingevoerd?

Dat lijkt mij namelijk het meest logische, want een hele nieuwe Warzone gaan bouwen die dan ook nog compatible moet zijn met de MW2019 versie is nogal onhandig.

Speculaties natuurlijk hè ;)

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Dat is dus de vraag inderdaad.. Wel de nieuwe en oude guns er in, je houdt ook je progress in camo's en operators dus er wordt gewoon zooi toegevoegd. Maar of dat dan in BO skin of MW skin is weet ik niet.. Want die guns moeten dan ook aangepast worden aan MW skin mocht dat zo werken..

We gaan het zien, er komt ook een nieuwe map dacht ik, dus kom maar op >:)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ja, ik denk dat ze qua skins er eventueel een blueprint ofzo van zouden kunnen maken. Zo kan je de wapens ook naast elkaar laten bestaan.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:41
Ik ben allang blij dat Ninja terugkeert als perk. Ik heb de huidige CoD al snel weggelegd vanwege de hele simpele reden dat er zo ongekend defensief wordt gespeeld in nagenoeg alle game-modi. Tel daar de map-design met talloze raampjes en hoekjes bij op en het feest is compleet.

Neemt niet weg dat de graphics er inderdaad niet top uit zien, dat mag voor een next-gen-game echt wel beter.

PSN: xMaurice93

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ben best benieuwd hoe ze dit met Warzone gaan doen. Dit is namelijk een geheel andere engine (upgrade van de BO3 enginge) terwijl Warzone al op een nieuwe engine van IW draait.

Buiten dat heb ik gisteren 1 uur zitten kijken naar verschillende streams. Nu is het wachten tot de aankondiging voor nuktetown, zoals in elke trey serie van CoD...

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Heet het tegenwoordig niet Call of Duty: Warzone en Call of Duty: Modern Warfare.
Dat zou wellicht kunnen betekenen dat Warzone een compleet losse LP wordt?

Soundcloud!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:31
Ik speel Modern Warfare op een ps4(niet-pro) en merk dat het gebrek aan 4k en 60fps een steeds groter probleem aan het worden is voor mij. Eigenlijk nog geen behoefte aan een nieuwe Call of Duty maar volg het nieuws rondom Cold War wel lekker mee. Wat me tot nu toe opvalt:

Grafisch zien de trailers er weer prachtig uit!
De voertuigen en grotere mappen lijken me een leuke afwisseling, ik hoop wel dat de 6v6 "infanterie" mode blijft.

De arcade achtige MP gameplay vind ik wel een tegenvaller. Ook ben ik bang dat ze weer overal zombies gaan opdringen, zoals ze dat na een paar updates met BO4:Black Out hebben gedaan.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Wat ik net ook al zij; Call of Duty: Warzone is een losse LP en in theorie dus niet verbonden aan Cod: modern warfare (https://www.callofduty.com/warzone)

Zal 't in de praktijk iets makkelijker maken om een cross-over tussen beide games te doen.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Lijkt met niet zo moeilijk als je de graphics bekijkt :o
Call of Duty: Black Ops Cold War draait op 120fps op next-gen consoles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
Aankomend weekend kunnen we de Alpha spelen op de PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ari Gold schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:24:
Aankomend weekend kunnen we de Alpha spelen op de PS4.
Morgen kan je downloaden 25g, spelen vrijdag vanaf 19 uur dacht ik...

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Even terug te komen op mijn laatste mening over de game, je kan nu duidelijk zien dat de vorige multiplayer beelden een begin fase waren. Want na het zien van de single player beelden denk ik toch wauw dit is 60% beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:17:
Even terug te komen op mijn laatste mening over de game, je kan nu duidelijk zien dat de vorige multiplayer beelden een begin fase waren. Want na het zien van de single player beelden denk ik toch wauw dit is 60% beter :)
Morgen de Alpha spelen zal veel duidelijk maken, kijk er naar uit!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Racing-Paradise schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:20:
De arcade achtige MP gameplay vind ik wel een tegenvaller. Ook ben ik bang dat ze weer overal zombies gaan opdringen, zoals ze dat na een paar updates met BO4:Black Out hebben gedaan.
Je zit in een Call of duty topic, wat verwacht je precies van de gameplay als het niet arcade achtig is? Het wordt niet opeens Arma, DayZ of Tarkov ofzo natuurlijk :+

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:19:
[...]

Morgen de Alpha spelen zal veel duidelijk maken, kijk er naar uit!
Laat maar weten en als je leuke clips hebt kan ik ze misschien wel gebruiken voor het hoofd topic? :)
Hebben mensen wat meer beeldmateriaal.
Ik kan zelf niet spelen aangezien Xbox geen Alpha heeft |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:23:
[...]

Laat maar weten en als je leuke clips hebt kan ik ze misschien wel gebruiken voor het hoofd topic? :)
Oow ja das best kut haha. Krijgt Xbox/pc dan niet later de Alpha of is daar nog niks van gezegd.

Extra clips zullen de youtubers/streamers wel maken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:31
garriej schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:23:
[...]

Je zit in een Call of duty topic, wat verwacht je precies van de gameplay als het niet arcade achtig is? Het wordt niet opeens Arma, DayZ of Tarkov ofzo natuurlijk :+
Haha ik verwacht ook geen simulatie, maar bijvoorbeeld de levensbalken bij de tegenstanders vind ik heel arcade achtig aanvoelen. Andere beelden die ik zag deden me soms meer denken aan Counter Strike dan aan Modern Warfare.

Ben denk ik gewoon geen fan van de Black Ops serie.. met MW zat de Call of Duty serie wat mij betreft precies op de sweetspot.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
G_Dragon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:23:
[...]

Geen idee of ik iets met clips kan doen, maar hier en daar een screenshot moet wel lukken :)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Racing-Paradise schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:33:
[...]

Haha ik verwacht ook geen simulatie, maar bijvoorbeeld de levensbalken bij de tegenstanders vind ik heel arcade achtig aanvoelen. Andere beelden die ik zag deden me soms meer denken aan Counter Strike dan aan Modern Warfare.

Ben denk ik gewoon geen fan van de Black Ops serie.. met MW zat de Call of Duty serie wat mij betreft precies op de sweetspot.
Blops 1 en 2 waren toch wel oké spellen, vooral voor een arcade shooter was het verhaal best tof.

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:48:
[...]

Morgen kan je downloaden 25g, spelen vrijdag vanaf 19 uur dacht ik...
is hij al te downloaden?

• Wolverine9000
Deze avond, weet wel niet hoe laat

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-08 15:25
Ja, in de psn store vanaf console zojuist gevonden. Zoekterm cold war.
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste