De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vanavond 19:00 kan je los.shakespeare schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 06:53:
ben hem nu aan het downloaden.. hoe laat kunnen we blazen ? ik koop hem direct voor de ps5, hij komt ongeveer zelfde tijd uit toch ?
Vorig jaar was ie op alle platformsChelseamarre123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:33:
Gebeurt dat eigenlijk vaak zo'n Alpha? Kan me dat eigenlijk niet herinneren op ps4
Same, bekabelde verbinding met Nat type open. Dan maar ff classes editen en hopen dat die het zo doet.jarsiv schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:21:
krijg nu constant the lobby is not joinable

Net even kort geprobeerd en ik heb hetzelfde gevoel. En ligt het aan mij of zit er gewoon bijna geen recoil op de wapens? Voelt ook aan alsof je met een erwtenschieter bezig bent...Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:55:
Wat een downgrade zeg. Speelt echt niet lekker
Ten opzichte van MW is dit een stap terug naar mijn idee! Verwacht ook niet dat dit gaat veranderen want dan zouden ze alles moeten overzetten naar de MW engine
Echt hoor. MW vond ik een grote stap vooruit na een paar mindere COD’s. Eindelijk weer, was vernieuwend, zag er top uit, speelde lekker en realistisch. Nu in alle stappen weer terug bij af. Als het hierbij blijft blijf ik lekker MW spelen, of weer eens BF een kans gevenschaapiej schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 21:02:
[...]
Net even kort geprobeerd en ik heb hetzelfde gevoel. En ligt het aan mij of zit er gewoon bijna geen recoil op de wapens? Voelt ook aan alsof je met een erwtenschieter bezig bent...
Ten opzichte van MW is dit een stap terug naar mijn idee! Verwacht ook niet dat dit gaat veranderen want dan zouden ze alles moeten overzetten naar de MW engine
Dit. Precies dit. Net even een tijdje de "alpha" gespeeld (over 1.5 maand gold. Hoeveel gaat er nog veranderen in 6 weken?) En het is hem gewoon niet na een jaar gewend te zijn aan MW/Warzone.Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 21:10:
[...]
Echt hoor. MW vond ik een grote stap vooruit na een paar mindere COD’s. Eindelijk weer, was vernieuwend, zag er top uit, speelde lekker en realistisch. Nu in alle stappen weer terug bij af. Als het hierbij blijft blijf ik lekker MW spelen, of weer eens BF een kans geven
Wellicht waren mijn verwachtingen wat hoog geschept na de hele hype, maar desalniettemin had ik toch wel de indruk er op vooruit te gaan qua spel-beleving (grafisch, gameplay) maar integendeel..
Tevens vind ik de phsyics ook dramatisch slecht. Als je bijvoorbeeld neergeschoten of opgeblazen wordt dan ziet dat er heel fake uit terwijl bij MW ik af en toe positief verrast was hoe realistisch je karakter ter aarde stortte.
Ook lijkt recoil niet meer te bestaan? Heel erg arcade gameplay.
[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 18-09-2020 21:23 ]
Battlefield maakt volgende jaar dan wel weer kans om het goed te doen na de debacle van BF:V.
Bij deze is het precies terug de oude engine dat ze hebben bovengehaald. We schaatsen precies ook over de grond.
Combat arms is leuk om te soelen, de maps voelen kwa grootte prima aan met leuke shortcuts tussen de gebieden zoals die ziplines tussen de schepen.
Graphics op de ps4 pro zijn belachelijk slecht, enorm wazig en vergeleken met de vorige versie lijkt het wel een ps3 game.
Toch speel ik op een hoge sens. Bewegen lijkt ook meer "zweverig. In MW loop je echt óp de grond, hier heb ik het gevoel veel minder.
En al die fuckin' luchtsupport. Géén cold blood is gewoon instakill
Qua looks ben ik er nog niet echt helemaal over uit. Heel lelijk vind ik het niet maar ze zitten nog een beetje in een spagaat. Het is aan de ene kant wel een beetje grauw qua kleurenpalet maar aan de andere kant heb je overal lichtjes. Deze moeten denk ik een beetje die neon/fluor 80's sfeer neerzetten.
geen enkele verbetering.. wordt geen koop voor mij op ps5. alleen de SP denk ik, valt vies vies tegen.
We hebben eerst een paar potjes combined arms:domination gespeeld, dat lijkt een beetje op battlefield dachten we en dat is wat we wel veel hebben gespeeld het laatste jaar. Nou ja, is bij lange na geen battlefield natuurlijk. Tanks voelen wat OP aan, zeker omdat bijna niemand in het begin met anti vehicle wapens speet. Ik wil eigenlijk altijd snelle actie en kan niet campen. Vandaar dat ik met battlefield en in de beta van MW zeer veel dood ging. dat had ik met de oudere cods nooit. Mode speelde verder wel ok. Maar ik ging teveel dood en dat gaat ten koste van de fun voor mij.
Daarna old skool Cod en dat was echt veel meer mijn ding. Hier kwam ik wel mee in de top, en haalde ik mijn Scorestreaks. Ik had dus automatisch veel meer plezier. Vooral satellite was een leuke map, zag er ook goed uit, moscow vond ik weer stukken minder.
Ik ben denk ik meer het soort speler dat als een kip zonder kop wil rondlopen, snel in de actie.En dat kan prima met de cod in de standaard modi. Omdat ik, op de beta na, geen MW heb gespeeld was het voor mij geen downgrade, wat ik hier veel lees. Ik kreeg meer het cod gevoel van “vroeger” niet zo overdreven snel als WW2. Of de toch wel lange TTK van black ops 4. Maar precies goed voor mij. Deze komt zeer waarschijnlijk wel in huis. Vanavond weer even
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik heb het gevoel dat veel mensen niet weten wat een alpha in houd.
Verder zijn de graphics van Treyarch over het algemeen altijd wat 'cartoon-achtig' en minder realistisch dan IW, maar het ziet er nu al prima uit en er word voor de final release nog wel flink gesleuteld.
time is infinite, but each week is ten hours short..
En het blijft Cod natuurlijk.
Paar potjes domination gedaan, ik vind 12v12 met voertuigen erbij eigenlijk wel tof! Het voelt wel wat minder strak aan allemaal als MW, de gunplay en de bewegingen/animaties. Wel ben ik nu al fan van die map in de sneeuw, die is nu al beter dan driekwart van de MW maps.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
bullshit... het is ziet er in de echte versie niet opeens 10x beter uit. wellicht iets betere textures.. deze game is totaal geen vooruitgang op de vorige cod. mischien de arcade style is voor sommige mensen wat beter.De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:36:
Ik lees en hoor heel veel geklaag over dat het er slechter uit ziet, movement voel niet soepel etc. Vergeten mensen dat het een alpha, versie voor het beta stadium, betreft? Er kan nog zoveel veranderen in deze periode, heck, ze zijn al een stuk verder en het voelt al beter dan de alpha bij de reveal.
Verder zijn de graphics van Treyarch over het algemeen altijd wat 'cartoon-achtig' en minder realistisch dan IW, maar het ziet er nu al prima uit en er word voor de final release nog wel flink gesleuteld.
het is vooral meer van hetzelfde en dan nog iets minder.. nee zeker niet beter als MW absoluut niet.
Je mag tegenwoordig niet kritisch meer zijn want je krijgt gelijk een lading stront over je heen als je de game afkraakt.
MW is de final versie, Cold War die nu gespeeld word is een Alpha versie. Er word zeker nog gesleuteld aan de graphics en ik zeg ook niet dat het er 10x beter uit gaat zien of wel? Het feit is dat men appels met peren vergelijkt. En dan nog, wil je een game die soepel loopt of wil je een game die er super gelikt uit ziet en de 60 FPS nog maar net aan tikt?shakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:22:
[...]
bullshit... het is ziet er in de echte versie niet opeens 10x beter uit. wellicht iets betere textures.. deze game is totaal geen vooruitgang op de vorige cod. mischien de arcade style is voor sommige mensen wat beter.
het is vooral meer van hetzelfde en dan nog iets minder.. nee zeker niet beter als MW absoluut niet.
Je mag tegenwoordig niet kritisch meer zijn want je krijgt gelijk een lading stront over je heen als je de game afkraakt.
Vooruitgang? Nee, het is een totaal andere game van een andere studio die andere uitgangspunten hanteert. Black Ops heeft er in mijn ogen altijd 'minder' uit gezien dan de MW reeks, maar dat komt door de grafische stijl die gebruikt word zoals ik ook al in mijn bericht zeg.
Kritisch zijn mag best, graag juist. Daar hebben de devs ook wat aan en worden de games wellicht beter door.
En een laatste: Bullshit? Over een lading stront gesproken. Nee, het is mijn mening en daar mag je het mee eens zijn of niet. Maar het is wel een feit dat veel mensen geen idee hebben wat een Alpha versie van een game in houd waardoor je een hoop ongefundeerde kritiek krijgt waar niemand iets aan heeft

[ Voor 10% gewijzigd door De Nelis op 19-09-2020 10:36 ]
Als ik de alpha en beta gameplay filmpjes van Mw2019 terugkijk op youtube is het vooral fine tunen met de uiteindelijke versie.
Dat is wat ik ook zeg. Er zal aan gesleuteld worden. Maar dan nog, het ziet er prima uit op de huidige console.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:13:
De game gaat er toch niet helemaal anders uitzien binnen 6 weken.
Als ik de alpha en beta gameplay filmpjes van Mw2019 terugkijk op youtube is het vooral fine tunen met de uiteindelijke versie.
Blijkbaar verwachten mensen bij een nieuwe game, dat het er opeens tig keer beter uit gaat zien. Het is nog steeds dezelfde engine (met wat aanpassingen, bijv. dx12 ondersteuning) als de vorige black ops game, dus heel veel beter zal het er niet uit gaan zien.
[ Voor 23% gewijzigd door De Nelis op 19-09-2020 12:19 ]
Haha wat grappig, iemand die al jaren mee doet die nog gelooft dat dit werkelijk alpha's en beta's zijn en dat je in 1 maand van alpha naar gold kan. No offense, maar is dit de eerste keer dat je zo'n "alpha" speelt? Anders wist je wel beter.De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:36:
Ik lees en hoor heel veel geklaag over dat het er slechter uit ziet, movement voel niet soepel etc. Vergeten mensen dat het een alpha, versie voor het beta stadium, betreft? Er kan nog zoveel veranderen in deze periode, heck, ze zijn al een stuk verder en het voelt al beter dan de alpha bij de reveal.
Dit zijn demo's, het is alleen een alpha in naam zodat ze met het excuus kunnen schermen dat alle problemen gefixed gaan worden, ik heb dit al honderden keren gezien en verbaas mij er echt over dat er mensen bestaan die nog geloven dat dit echte alpha's zijn.
Wie gelooft er nog meer dat ze jou werkelijk als marketing promotie een alpha build zouden laten spelen?
Het zijn marketing tools, en dan wil je het beste laten zien wat je hebt, niet een of andere kapotte alpha.
[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 19-09-2020 12:32 ]
heb net nog even paar rondjes gespeeld, het blijft altijd lekker om in cod ( vooral black ops ) te killen met de snelle movement enz.. maar toch weet ik zeker dat ik dit 2/3 weken zat ben en er geen progressie zit tov. vorige cod mw.
Als ze ook nog geen gunfight etc.. toevoegen blijf ik bij cod mw. hopelijk komt er een goede upgrade patch voor mw.
Ik ga uiteraard wel de single player spelen op de ps5 van cold war, die zijn altijd sterk wat mij betreft.
Grappige reactie, maar ja ik weet hoe het werkt, marketing. Het heet alpha omdat de beta pas in oktober komt, dus dan kunnen ze het nu moeilijk zo noemen he.unfor schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:21:
[...]
Haha wat grappig, iemand die al jaren mee doet die nog gelooft dat dit werkelijk alpha's en beta's zijn en dat je in 1 maand van alpha naar gold kan. No offense, maar is dit de eerste keer dat je zo'n "alpha" speelt? Anders wist je wel beter.
Dit zijn demo's, het is alleen een alpha in naam zodat ze met het excuus kunnen schermen dat alle problemen gefixed gaan worden, ik heb dit al honderden keren gezien en verbaas mij er echt over dat er mensen bestaan die nog geloven dat dit echte alpha's zijn.
Wie gelooft er nog meer dat ze jou werkelijk als marketing promotie een alpha build zouden laten spelen?
Het zijn geen alpha's en beta's zoals vroeger. Je gaat niet van alpha naar gold in 1 maand.
Maar het zijn wel degelijk eerdere builds dan waar ze nu in de studio mee aan het werk zijn en waar ze al verder mee zijn dan wat er nu getoond word.
Raven software doet Warzone, en ik verwacht dat ze de content van Coldwar dan ook in de zelfde game/engine stoppen.shakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
vraag me wel hoe ze warzone gaan overbrengen ? gaan ze die in de nieuwe engine proppen ? iemand enig idee ?
heb net nog even paar rondjes gespeeld, het blijft altijd lekker om in cod ( vooral black ops ) te killen met de snelle movement enz.. maar toch weet ik zeker dat ik dit 2/3 weken zat ben en er geen progressie zit tov. vorige cod mw.
Als ze ook nog geen gunfight etc.. toevoegen blijf ik bij cod mw. hopelijk komt er een goede upgrade patch voor mw.
Ik ga uiteraard wel de single player spelen op de ps5 van cold war, die zijn altijd sterk wat mij betreft.
het ziet er echt beroerd uit, echt slecht.De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:15:
[...]
Dat is wat ik ook zeg. Er zal aan gesleuteld worden. Maar dan nog, het ziet er prima uit op de huidige console.
Blijkbaar verwachten mensen bij een nieuwe game, dat het er opeens tig keer beter uit gaat zien. Het is nog steeds dezelfde engine (met wat aanpassingen, bijv. dx12 ondersteuning) als de vorige black ops game, dus heel veel beter zal het er niet uit gaan zien.
Ik speel op een samsung top model met HDR/4K alles erop en eraan icm ps4 pro, het is geen gezicht. het lijkt echt wel of we op een ps3 aan het spelen zijn.
Laat die ps5 maar komen, ik zat al te twijfelen vorig jaar voor een game pc puur voor de graphics. we lopen met console veelste ver achtig imo.
Warzone blijft op dezelfde engine, die brengen ze niet over. De assets en progressie van Coldwar daarentegen worden wel doorgezet naar MW/Warzone.shakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
vraag me wel hoe ze warzone gaan overbrengen ? gaan ze die in de nieuwe engine proppen ? iemand enig idee ?
Ik snap dat jij dat wilt geloven, ik geloof wat mijn gezonde verstand mij zegt.De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:33:
[...]
Grappige reactie, maar ja ik weet hoe het werkt, marketing. Het heet alpha omdat de beta pas in oktober komt, dus dan kunnen ze het nu moeilijk zo noemen he.
Het zijn geen alpha's en beta's zoals vroeger. Je gaat niet van alpha naar gold in 1 maand.
Maar het zijn wel degelijk eerdere builds dan waar ze nu in de studio mee aan het werk zijn en waar ze al verder mee zijn dan wat er nu getoond word.
Verschil in praktijkervaring denk ik, geloof wat je wil geloven, dan doe ik dat ook.unfor schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:35:
[...]
Ik snap dat jij dat wilt geloven, ik geloof wat mijn gezonde verstand mij zegt.
ah oke.. dat is mooi! hoe weet je dat?De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:34:
[...]
Warzone blijft op dezelfde engine, die brengen ze niet over. De assets en progressie van Coldwar daarentegen worden wel doorgezet naar MW/Warzone.
Dat hebben ze tijdens de reveal gezegd.shakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:36:
[...]
ah oke.. dat is mooi! hoe weet je dat?
Grafisch zien de IW games er mijns inziens ook beter uit, realistischer. Maar uiteindelijk gaan bij mij de grafische poespas (op PC) toch uit aangezien ik performance wil en het er niet flitsend uit hoeft te zien, zolang ik maar kan zien waar ik op schiet.shakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:36:
btw.. naar mijn idee zijn de mw games altijd van meer kwaliteit maar goed....
[ Voor 24% gewijzigd door De Nelis op 19-09-2020 12:41 ]
voor zover ik kan opmaken uit je posts speel je op pc, heb je uberhaupt de graphics op de ps4 pro wel gezien, hoe kun je dan zeggen dat het er op een console prima uitziet, dan liggen je eisen wel heel erg laag?De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:15:
[...]
Dat is wat ik ook zeg. Er zal aan gesleuteld worden. Maar dan nog, het ziet er prima uit op de huidige console.
Ik ben het met je eens dat de verwachtingen altijd hoger liggen dan cod waar kan maken, dat is een terugkerende discussie die elk jaar (nou ja, vorig jaar dan nauwelijks) terugkomt bij een nieuwe cod release.
Maar om nou elke console speler in een alpha noob hokje te gooien gaat mij ook wel weer wat ver.
Het klopt dat alpha versies een vaker wat oudere build zijn, maar hier is iets fundamenteels mis, de graphics zijn niet een klein beetje slechter, nee het is gewoon een wazige bende die door sommige ps3 games (god of war bijvoorbeeld) vele malen voorbij gestreefd zijn. Dat heeft weinig met een alpha build te maken, natuurlijk zal er nog wel een sharpening filter overheen gegooid worden, maar dat zijn lap middelen voor in basis erg slechte graphics.
Dat gaan ze niet oplossen in een paar weken tijd. Sowieso is die alpha stabiliteit om te huilen, ik had gisteren bijvoorbeeld al drie keer een blue screen crash tijdens het spelen op de console. Daar moet echt nog veel gebeuren wil dit over slechts een paar weken een beetje serieus gereleased kunnen worden.
Ik speel zowel op de ps4 pro als op pc.robinez schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:02:
[...]
voor zover ik kan opmaken uit je posts speel je op pc, heb je uberhaupt de graphics op de ps4 pro wel gezien, hoe kun je dan zeggen dat het er op een console prima uitziet, dan liggen je eisen wel heel erg laag?
Ik noem niet iedere console speler een alpha noob, ik heb het gevoel dat er mensen zijn geen idee hebben wat het in houd. En dan heb ik het ook niet over iedereen die klaagt.Maar om nou elke console speler in een alpha noob hokje te gooien gaat mij ook wel weer wat ver.
Er zal nog een en ander gefinetuned moeten worden inderdaad. Alleen ik vind het er persoonlijk niet zo extreem slecht uitzien als dat er gezegd word. Heb wel het gevoel dat de motion blur (die je elke keer opnieuw moet uit zetten) te hoog staat waardoor het er wellicht 'wazig' uit ziet op momenten.Het klopt dat alpha versies een vaker wat oudere build zijn, maar hier is iets fundamenteels mis, de graphics zijn niet een klein beetje slechter, nee het is gewoon een wazige bende die door sommige ps3 games (god of war bijvoorbeeld) vele malen voorbij gestreefd zijn. Dat heeft weinig met een alpha build te maken, natuurlijk zal er nog wel een sharpening filter overheen gegooid worden, maar dat zijn lap middelen voor in basis erg slechte graphics.
Er kan veel veranderen in een paar weken. Ik zou zeggen wacht de beta af, dan weten we pas wat we echt hoe het er voor staat en wat we kunnen verwachten met de release.Dat gaan ze niet oplossen in een paar weken tijd. Sowieso is die alpha stabiliteit om te huilen, ik had gisteren bijvoorbeeld al drie keer een blue screen crash tijdens het spelen op de console. Daar moet echt nog veel gebeuren wil dit een beetje serieus gereleased kunnen worden.
Ik haal er wel plezier uit dat wel maar als dit met de Beta nog steeds het het geval is dan is deze game iig voor mij een flinke domper.
psn: t-zakje
Tja, blijkbaar kan er toch wel een en ander veranderen in een paar weken. Maar goed de tijd zal het leren.
Precies dat alpha excuus waar ik het al over had, er word gretig gebruik van gemaakt en straks met release is er amper iets anders. Iedereen trapt er met open ogen in.De Nelis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:35:
https://twitter.com/Tony_.../1307051109186502656?s=20
Tja, blijkbaar kan er toch wel een en ander veranderen in een paar weken. Maar goed de tijd zal het leren.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 19-09-2020 17:30 ]
Ziet er 10x beter uit, loopt vloeiender.. geluid beter. WTF
Dan ga je dat spelen, koop je Cold War niet. Hoef je ook niet meer te klagen. Doeishakespeare schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:27:
ik heb straks voor de gein black ops 4 weer eens gedownload, en wat schetst mijn verbazing.
Ziet er 10x beter uit, loopt vloeiender.. geluid beter. WTF
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 19-09-2020 22:39 ]

8oktober is het al beta. Nog twee weken geduld.... Is niet lang meer. Ik heb een pre order geplaatst de standaard versie. Iedereen moet voor zijn eigen uitmaken of hij of zij deze cold war gaat spelen of niet. Iedereen zal wel iets positief of negatief hebben opgemerkt.Alexknl schreef op zondag 20 september 2020 @ 21:44:
Jammer dat de alpha alweer zo snel voorbij was. Had eigenlijk gedacht dat hij tot maandagavond zou durenMaar goed, ik heb ervan genoten en zin in de beta
Heb verder niks tegen het concept quickscopen want het is een skill maar voor mijn gevoel is er niet echt een counter tegen behalve eerder schieten. Zeker nu flinch amper een rol lijkt te spelen in dit deel.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Eens. Wat betreft de snipers, die waren gebuffed tijdens de Alpha om te testen.Rappa1985 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:53:
Na het spelen van de alpha wel weer duidelijk dat ik deze mp leuker vind dan die van MW. TTK is hoger en bij de meeste maps meer focus op actie dan het belonen van campen. Enige waar ik niks mee heb is dat quickscopen en dat is helaas wel weer zwaar aanwezig. De afwezigheid hiervan vond ik in MW juist een pluspunt.
Heb verder niks tegen het concept quickscopen want het is een skill maar voor mijn gevoel is er niet echt een counter tegen behalve eerder schieten. Zeker nu flinch amper een rol lijkt te spelen in dit deel.
De preorder informatie voor PS4/PS5 is nu wel voor Nederland te bekijken via de COD website.
Heb Playstation toegevoegdNaxul schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:20:
@G_Dragon & @Vrijdag
De preorder informatie voor PS4/PS5 is nu wel voor Nederland te bekijken via de COD website.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar quikescopen, sliden, snelheid (te snel) en graphics vond ik allemaal om te huilen met de Alpha.

We gaan het zien of ik 75 euro heb weggegooid

Vond echt een downgrade t.o.v. MW

[ Voor 12% gewijzigd door Starscreamer op 29-09-2020 17:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://nl.ign.com/call-o...20hz-op-next-gen-consoles
[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 04-10-2020 13:49 . Reden: geen referrals aub ]
Maakt het qua laadtijden uit of je het vanaf disc of compleet digitaal speelt? Volgens mij wordt ook de disc versie compleet op de ssd geïnstalleerd?emreyildiz schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:33:
op bol.com kun je cold war reserveren. met select €67.49 euro. normala prijs €74.99 euro. voor op de playstion 5. https://www.bol.com/nl/p/...-war-ps5/9300000008831491
Het zal 2 a 3 seconden schelen denk ik aangezien de disc gecheckt wordt in je drive voordat het spel opstart. Maar daarna is het 100% van de SSD af spelen.Naxul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:40:
[...]
Maakt het qua laadtijden uit of je het vanaf disc of compleet digitaal speelt? Volgens mij wordt ook de disc versie compleet op de ssd geïnstalleerd?
Hebben we niks aan de vorige beta?Wolverine9000 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:15:
Deze avond kan je de beta downloaden, ben eens benieuwd hoeveel gb het zal zijn. Ik gok toch rond de veertig gb...
De vorige was een alpha. Het zal dus een nieuwe download zijn.
Alleen als je hem gepre orderd hebt of? ik zie overal staan alleen PS4...
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Bedankt!Poulske schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:13:
Budgetgaming geeft 250 beta codes weg.
https://www.budgetgaming....an-papa-john04896+++.html
Geregistreerd en bericht geplaatst, zojuist code ontvangen
Voor PSN 10-12 oktober en Xbox 15-16? Of beide pas op 15-16?
Ik ook, deze vervolgens bij Call of Duty geredeemd maar nog geen code voor de PS ontvangen..schaapiej schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Bedankt!
Geregistreerd en bericht geplaatst, zojuist code ontvangen
PS dit weekend en volgend weekend. Xbox en PC volgend weekend.Naxul schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:31:
Weet iemand wat dan de exacte datum is dat je kan spelen voor beide consoles?
Voor PSN 10-12 oktober en Xbox 15-16? Of beide pas op 15-16?
Same here. Als ik de melding goed heb begrepen sturen ze deze vlak voordat de beta start.Poulske schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:41:
[...]
Ik ook, deze vervolgens bij Call of Duty geredeemd maar nog geen code voor de PS ontvangen..
Edit: deze melding bedoel ik.
"CONGRATULATIONS! Thank you for redeeming your BETA Access code, Call of Duty will email you a code on your respective platform (e.g. PlayStation, Xbox, or PC (Battle.net)) closer to the BETA live date."
[ Voor 16% gewijzigd door schaapiej op 07-10-2020 09:45 ]
Dus PS speelt met deze code in beide weekenden en Xbox alleen in de tweede?schaapiej schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
PS dit weekend en volgend weekend. Xbox en PC volgend weekend.
Klopt, early access nog wat extra dagen. Zie ook deze link.Naxul schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:48:
[...]
Dus PS speelt met deze code in beide weekenden en Xbox alleen in de tweede?
Had ik gezien, maar ik had niet gedacht dat je met deze code voor beide weekenden mee kon doen. Thanksschaapiej schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:51:
[...]
Klopt, early access nog wat extra dagen. Zie ook deze link.
Volgens mij was er nog ruimte dus snel geregistreerd en een reactie geplaatst. Dat zou echt heel fijn zijn! De reviews tot nu to zijn zo wisselend dat ik twijfel, maar COD MW was/is zo vet dat ik eigenlijk wil dat het weer een top game wordt.Poulske schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:13:
komt er eigenlijk ook nog ergens een keer een open beta of helemaal niet?
Ah sorry, dat deel is een aanname van mijn kant. Ga er stiekem vanuit dat je beide weekenden kun spelen...Naxul schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:02:
[...]
Had ik gezien, maar ik had niet gedacht dat je met deze code voor beide weekenden mee kon doen. Thanks.

Ben erg benieuwd hoeveel verschil er zit tussen de alpha en de beta. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ik het nog steeds niks ga vinden, maar hoop positief verrast te worden! Vond vooral het afwezig zijn van de recoil niks.
Er komt een open beta, die begint zaterdag. De code zorgt ervoor dat je morgen al kunt beginnen.crimby schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
Volgens mij was er nog ruimte dus snel geregistreerd en een reactie geplaatst. Dat zou echt heel fijn zijn! De reviews tot nu to zijn zo wisselend dat ik twijfel, maar COD MW was/is zo vet dat ik eigenlijk wil dat het weer een top game wordt.
komt er eigenlijk ook nog ergens een keer een open beta of helemaal niet?
Ja ik lees het net inderdaad! net op tijd haha! eens kijken of ik die beta ook al kan downloaden of dat dat pas zaterdag kan!Poulske schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Er komt een open beta, die begint zaterdag. De code zorgt ervoor dat je morgen al kunt beginnen.
Thanks! Ik heb ook een code aangevraagd en ontvangen.Poulske schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:13:
Weet iemand wanneer je de game kan preloaden als je deze code gebruikt? Ik heb de code op de site van Activision ingewisseld, en ik zou een mail ontvangen. Maar tot nu toe nog niks gehad.
Hebben wel gezegd dat de bèta een apart leveling systeem heeft dan die in de full game. Ben benieuwd, morgen zeven uur in de avond gaan we het zien. Of mss vroeger hangt af van activision of ze de servers vroeger open doen.
Ik zie COD BOCW Open Beta wel in de store staan van PSN maar kan em niet downloaden omdat ik geen pre-order heb geplaatst. Dus ik vermoed dat we eerst dat mailtje moeten krijgen van COD voor een key om vervolgens dan de beta te kunnen downloaden.freekdamen schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Thanks! Ik heb ook een code aangevraagd en ontvangen.
Weet iemand wanneer je de game kan preloaden als je deze code gebruikt? Ik heb de code op de site van Activision ingewisseld, en ik zou een mail ontvangen. Maar tot nu toe nog niks gehad.
Als je geen pre order gezet hebt jan je deze pas zaterdag avond downloaden dacht ik. Dan begint de open betaNaxul schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:08:
[...]
Ik zie COD BOCW Open Beta wel in de store staan van PSN maar kan em niet downloaden omdat ik geen pre-order heb geplaatst. Dus ik vermoed dat we eerst dat mailtje moeten krijgen van COD voor een key om vervolgens dan de beta te kunnen downloaden.
Maar die is open voor elke PS4 speler, wat heb ik dan aan die beta code?Wolverine9000 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
Als je geen pre order gezet hebt jan je deze pas zaterdag avond downloaden dacht ik. Dan begint de open beta
2 dagen eerder spelen.Naxul schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:50:
[...]
Maar die is open voor elke PS4 speler, wat heb ik dan aan die beta code?
BREAKING: Black Ops Cold War will feature a FOV slider on ALL Platforms!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 7 oktober 2020
[ Voor 25% gewijzigd door Alexknl op 07-10-2020 21:15 ]
Open beta voor xbox en pc is pas 17 oktober, dit weekend alleen voor PS4.G_Dragon schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:18:
Kan de open beta nog niet vinden in de Microsoft Store op Xbox, kan dit kloppen?
Alweer alleen playstation? Hoeveel geld hebben ze betaald voor zoveel extra weekendenAlexknl schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Open beta voor xbox en pc is pas 17 oktober, dit weekend alleen voor PS4.

Dat is al sinds BO4 zo. Sony heeft waarschijnlijk gewoon meer betaald zodat zij het een week eerder kunnen aanbieden.G_Dragon schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Alweer alleen playstation? Hoeveel geld hebben ze betaald voor zoveel extra weekenden
Dan word het wachten totdat ik Xbox zijn eerste weekend krijgt en hopelijk meer dan 1 weekendAri Gold schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Dat is al sinds BO4 zo. Sony heeft waarschijnlijk gewoon meer betaald zodat zij het een week eerder kunnen aanbieden.
Willen natuurlijk wel even checken wat voor game dit gaat worden
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-10-2020 09:07 ]