[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:51
Veel aanpassingen gedaan in vergelijking met de alpha. Snipers buffed, fov slider. Betere zichtbaarheid op miami map. Voor de volledige notes check charlie intel website of via twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:11
Volledige lijst met aanpassingen tussen de Alpha en Beta:

https://www.treyarch.com/...urney_from_Alpha_to_Beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

De Nelis

en anders maar niet...

Dat ziet eruit als aardig wat veranderingen, ben benieuwd! Dacht dat ze in de Alpha overigens de snipers als test al flink gebuffed hadden. Wellicht nu wat meer gebalanceerd.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
Wolverine9000 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:57:
Veel aanpassingen gedaan in vergelijking met de alpha. Snipers buffed, fov slider. Betere zichtbaarheid op miami map. Voor de volledige notes check charlie intel website of via twitter
Eerder snipers generfed hoop ik. Sloeg nergens op in de alpha. Quickscopen en damage lag veel te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:11
Voor de mensen die via Budgetgaming een code heb gekregen maar nog niet de PS code in de mail.
Als je naar https://profile.callofdut...s/redeemCode/beta-partner gaat en inlogt met hetzelfde account als waarmee je eerder de code hebt geredeemd, zie je de de PS Store code op het scherm staan.

Dan kun je hem alvast voor vanavond downloaden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Vanavond 19.00u of 20.00u?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19
Ik had via Budget Gaming een code gekregen en die had ik ingevoerd. Nou zou ik van Activision een mail krijgen met een PS4 code om COD CW te downloaden. Deze mail zou ik vlak voor de beta start ontvangen.

Ik had nog niks ontvangen, dus ben wat gaan proberen en nu heb ik gewoon via de instructies de budget gaming code nogmaals ingevoerd en kreeg nu meteen de PS4 Code. Deze in de store gegooid en kan nu de beta alvast downloaden!

Mocht je die mail dus nog niet ontvangen hebben, doe dan je voordeel hier mee :-)

Edit; ik zie nu dat @Poulske dit ook al had gepost hehe

[ Voor 5% gewijzigd door crimby op 08-10-2020 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Volgens mij 7pm cest, dus 19uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
is online nu. hmmmm 1 potje gespeelt, wordt er nog niet warm van

[ Voor 68% gewijzigd door jarsiv op 08-10-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Snipers zijn overpowered alweer. Het is weer bliep dood, bliep dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:13
Het loopt wel een stuk beter dan de alpha, dat is positief. Ben wel benieuwd hoe het op PS5 gaat draaien, want het lijkt wel alsof de resolutieschaal op 75% staat vergeleken met vorige cod games. En dat op PS4 Pro, denk niet dat je dit op een standaard PS4 wil spelen. Wel nice dat er nu een FOV schaal voor console beschikbaar is, en een stimshot, ook wel zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

baronruud schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:19:
Snipers zijn overpowered alweer. Het is weer bliep dood, bliep dood.
Snipers zijn bedoeld om te one shotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Oulewappeur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

Snipers zijn bedoeld om te one shotten...
Klopt, maar niet zoals het nu kan. Je hoeft niet eens in te zoomen, het is gewoon klik klik raak. Sneller dan quickscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Net ff snel een potje gespeeld. Het speelt niet slecht ofzo maar ben er ook nog niet super enthousiast over. Misschien even wennen.

Ik moest wel meteen aan Thirtheen denken. Beetje overdreven maar vond de graphics toch lichtelijk cartoony over komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

crimby schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:30:
Ik moest wel meteen aan Thirtheen denken. Beetje overdreven maar vond de graphics toch lichtelijk cartoony over komen
Volgens mij is dat bij de Black Out serie over het algemeen steeds het geval geweest. Andere stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Welk genie heeft bedacht dat je met objective based modes nog steeds meer wordt beloond voor kills ipv de punten pakken bij DOM? :F

Ohja, CoD heeft natuurlijk maar één modus :+

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 09-10-2020 19:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talis
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2022
Vanaf hoe laat gaat de open beta live vandaag? Net store gaan checken maar kan hem nog altijd niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 11-09 11:49
Talis schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:31:
Vanaf hoe laat gaat de open beta live vandaag? Net store gaan checken maar kan hem nog altijd niet downloaden.
Dat lukt mij ook niet, moet het buiten de store activeren?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
19.00uur Nederlandse tijd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

Altijd 19:00 helaas, maar ik vind het wel vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kan je nu wel nog spelen als je 8 en 9 oktober ook kon spelen? Of is alles weer dicht?

Edit: ja gewoon speelbaar >.<

[ Voor 16% gewijzigd door crimby op 10-10-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wanneer kun je die open beta downloaden ? wat een zooitje ongeregeld in die ps store altijd... kan niet downloaden. niet beschikbaar. wat een gezeik.

ik zie het, handig als ze dat ff op de store zetten de tijd. man man...

[ Voor 20% gewijzigd door shakespeare op 10-10-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tot wanneer is die dan ook speelbaar?
Als die pas vanaf vanavond downloadbaar en speelbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:27:
Tot wanneer is die dan ook speelbaar?
Als die pas vanaf vanavond downloadbaar en speelbaar is...
Loopt van 10 - 12 oktober

https://store.playstation...24893_00-CODCWPUBLICBETA1

[ Voor 14% gewijzigd door De Nelis op 10-10-2020 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb een PS4 maar ik kan geen shooters met een controller spelen, kun je ook met muis / kb spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

unfor schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:33:
Ik heb een PS4 maar ik kan geen shooters met een controller spelen, kun je ook met muis / kb spelen?
Ja die kun je er op aansluiten en zo COD spelen. Een vriend van me doet dat ook voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Nu al behoorlijk wat potjes gespeeld en ben level 16. Het was even wennen; de graphics, de speelstijl en de setting. Maar vind het toch wel een toffe game! Het speelt fijn en lekker snel, maar niet te snel! De maps zijn leuk en ondanks de beperkte aantal en de beperkte aantal modi blijft het toch leuk om door te gaan!

Aan het eind van het weekend beslis ik op ik hm pre-order waardig vind, maar gaat er sowieso komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 11-09 11:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfTWjJ6mE7lagkEVUXY6b9nGExY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CLejEdvHYnqhmVINJz0SIU3r.png?f=user_large
Hebben meer mensen dit? Ik kan hem niet downloaden

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
donald_dick schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

[Afbeelding]
Hebben meer mensen dit? Ik kan hem niet downloaden
Zoals eerder aangegeven, hij is pas beschikbaar om 19.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talis
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2022
Download nog altijd niet actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
Nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Na een zeer teleurstellende Alpha moet ik zeggen dat ik toch wel positief verrast ben met de Beta. Graphics zijn stukken beter en het spel voelt nu ook goed aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Hier heel veel twijfel. Ja het is een nieuwe game, maar het voelt wel als een stap terug. Levels bieden minder dynamiek, geen mount mogelijkheid en de graphics op ps4 icm fhd TV vind ik ook niet echt wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Toch groot verschil met de alpha. Begint er toch al meer op te lijken. Al vind ik modern warfare toch iets realistischer spelen en deze enorm arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Ik vind dat arcade achtige na modern warfare eigenlijk wel wat hebben. Denk dat ik modern warfare gewoon ernaast blijf spelen. Performance is nog altijd niet zoals het zou moeten, ik merk zelf vooral de enorme framedrops wanneer ik in een gunfight kom, op PS4 Pro. Maar goed, het is een beta en met de komst van de PS5 heb ik er wel enigszins vertrouwen in dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Poeh, die TTK is zowat hetzelfde als op MW in HC mode. En ik weet niet hoe het zit met verbindingen, maar ik zie op de killcam eigenlijk té vaak dat ik aan kom lopen, niks doe, en keurig netjes wordt geheadshot op een behoorlijk lange afstand. Met een SMG. Terwijl ik zelf al zowat een heel magazijn op iemand heb leeg staan schieten met de XM4.

Maar goed, dat zal wel een verschil in skill zijn denk ik dan maar :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Vrijdag schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:20:
Poeh, die TTK is zowat hetzelfde als op MW in HC mode. En ik weet niet hoe het zit met verbindingen, maar ik zie op de killcam eigenlijk té vaak dat ik aan kom lopen, niks doe, en keurig netjes wordt geheadshot op een behoorlijk lange afstand. Met een SMG. Terwijl ik zelf al zowat een heel magazijn op iemand heb leeg staan schieten met de XM4.

Dit heb ik ook een aantal keer bij mij gezien. Met mijn internetverbinding is niks mis, maar bovenstaande overkwam me toch regelmatig. Nog maar niet te spreken over de random framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:20:

Ik heb dit ook best vaak gehad en bij MW doe ik het toch echt aanzienlijk beter. Ik heb zelf glasvezel dus hoop niet dat het daar aan ligt, maar inderdaad vreemde kills af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
@xK0etj3 en @crimby Ik zou het ook niet weten. Mijn verbinding is een simpele ADSL van T-Mobile 100mbit maar met MW voelt het veel "directer".

Het is niet laggy, tenminste, mijn eigen ervaring qua beweging etc. is gewoon zoals het zou moeten. Totdat ik voor mijn pan wordt geschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit weekend is toch eindelijk Xbox aan de beurt? :)
Want wil toch wel graag weten of dit een goede CoD gaat worden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
G_Dragon schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:34:
Dit weekend is toch eindelijk Xbox aan de beurt? :)
Want wil toch wel graag weten of dit een goede CoD gaat worden.
Volgens mij voor iedereen :-)

https://www.callofduty.com/nl/blackopscoldwar/beta

15-16 OKT
XBOX + PC EARLY ACCESS
OPEN TOEGANG PS4™

17-19 OKT.
ALLE PLATFORMS OPEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:47
ik was wat huiverig. Maar ik kon me er goed mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
crimby schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Volgens mij voor iedereen :-)

15-16 OKT
XBOX + PC EARLY ACCESS
OPEN TOEGANG PS4™

17-19 OKT.
ALLE PLATFORMS OPEN
*O* Dat werd tijd ook, dat word dit weekend even kijken of het wat is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:27
Kan je op PC (ik heb geen pre-order gedaan) ergens de beta al pre-loaden, dan wel moet ik me ergens registreren? Kan het nergens vinden...

Edit: als het goed is komt vandaag om 17.00h de pre-load optie beschikbaar op PC in de Blizzard Battle.net app...

[ Voor 29% gewijzigd door CousinBoneless op 13-10-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:51
Kleine update op de beta file 1.02 versie. 756 mb. Klaar voor de tweede ronde. Nog twee dagen. Heb gelezen dat die nieuwe mode er gaat bijzijn. Tien teams van vier en ook gezien in de trailer hardpoint. Weet er iemand welke level cap er gaat zijn. Zitten nu aan 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik heb de cross-gen pre-order via Bol.com lopen.
Hiermee heb ik toch ook toegang tot de Early Access Beta?
Want heb nog geen key ontvangen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Rivanov schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:37:
Ik heb de cross-gen pre-order via Bol.com lopen.
Hiermee heb ik toch ook toegang tot de Early Access Beta?
Want heb nog geen key ontvangen.
Volgens mij is dat deze keer alleen met digitale pre-orders. Aangezien Bol dat normaal op de productpagina erbij zou zetten en meerdere infopagina's spreken over digital preorder early acces. Not sure tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
ik heb nog even een vraagje, kon het zelf niet vinden. Ik heb besloten COD CW toch te willen kopen, de beta beviel goed genoeg.
Nu twijfel ik tussen de Crossgen editie voor een toekomstige PS5 of de reguliere PS4 editie. Volgens mij kan ik de reguliere PS4 editie ook gewoon upgraden als ik ooit een PS5 kan bemachtigen toch? En enig idee wat die upgrade gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ter info, zag het hier zo niet staan > Op Battle.net kan je hem wel vast preloaden.
42 gb

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
crimby schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:50:
ik heb nog even een vraagje, kon het zelf niet vinden. Ik heb besloten COD CW toch te willen kopen, de beta beviel goed genoeg.
Nu twijfel ik tussen de Crossgen editie voor een toekomstige PS5 of de reguliere PS4 editie. Volgens mij kan ik de reguliere PS4 editie ook gewoon upgraden als ik ooit een PS5 kan bemachtigen toch? En enig idee wat die upgrade gaat kosten?
Ik dacht iets van een 10€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ooh dan is de crossgen vs normale editie + upgrade dus net zo duur :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
crimby schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Ooh dan is de crossgen vs normale editie + upgrade dus net zo duur :-)
Ja, dat maakt qua prijs inderdaad niets uit. De PS4 versie is natuurlijk wel aantrekkelijk als je op een budget zit en voorlopig toch niet overgaat (Of kan vanwege schaarste) naar de PS5. Kan je altijd achteraf nog de upgrade kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoelaat NL tijd gaat de open beta starten voor PC- preorders?

[ Voor 8% gewijzigd door Omnyakom1 op 14-10-2020 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:02:
[...]

Ja, dat maakt qua prijs inderdaad niets uit. De PS4 versie is natuurlijk wel aantrekkelijk als je op een budget zit en voorlopig toch niet overgaat (Of kan vanwege schaarste) naar de PS5. Kan je altijd achteraf nog de upgrade kopen :)
Thanks! Het is idd dat ik geen idee heb wanneer ik een ps5 kan bemachtigen en ook geen idee of ik dan deze COD nog speel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kan nog geen open beta vinden in de Xbox Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:31
G_Dragon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:43:
Ik kan nog geen open beta vinden in de Xbox Store
Weet niet of het uitmaakt of je een pre order hebt, maar ik heb hem net gevonden door op beta te zoeken

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Weet niet of het uitmaakt of je een pre order hebt, maar ik heb hem net gevonden door op beta te zoeken
Zal vanavond nog even een keer zoeken, gisteravond voor 9 uur vond hij nog niks.
Nee heb de game niet gekocht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Voor de Xbox gebruikers, dit is de directe link.
Lijkt voor nu enkel vrijgegeven voor de mensen die een (digitale) pre-order hebben.
https://www.microsoft.com...ar-open-beta/9nw9mbbvpnpl

Beta is 20,87GB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:48
Omnyakom1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:13:
Hoelaat NL tijd gaat de open beta starten voor PC- preorders?
Early access (Als je hebt gepreorderd): 15-10-2020 Vanaf 19:00 Nederlandse tijd.

Open beta: 17-10-2020 vanaf 19:00u Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoeveel weekenden krijgen de Xbox gebruikers nu de kans dan om te kijken of het spel iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

G_Dragon schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:43:
Hoeveel weekenden krijgen de Xbox gebruikers nu de kans dan om te kijken of het spel iets?
Volgens mij net als de PC gebruikers alleen dit weekend 17-19 Oktober :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De Nelis schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Volgens mij net als de PC gebruikers dit weekend 17-19 Oktober.
En daarna ?
Want neem aan dat we toch ook wel iets meer kans mogen hebben voordat we een besluit nemen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omnyakom1
OxSniperX schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Early access (Als je hebt gepreorderd): 15-10-2020 Vanaf 19:00 Nederlandse tijd.

Open beta: 17-10-2020 vanaf 19:00u Nederlandse tijd.
Mijn dank :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

G_Dragon schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

En daarna ?
Want neem aan dat we toch ook wel iets meer kans mogen hebben voordat we een besluit nemen :D

Geen andere data bekend, dus ben bang dat het hierbij blijft tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De Nelis schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:50:
[...]

Geen andere data bekend, dus ben bang dat het hierbij blijft tot de release.
Dank je voor de hulp!
Vind het erg matig hoeveel kans we krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
G_Dragon schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:51:
[...]

Dank je voor de hulp!
Vind het erg matig hoeveel kans we krijgen :)
Dat vind ik nou ook. Vier dagen aan de andere kant is nog wel te doen mits je natuurlijk EXTRA betaald voor de luxere pre-order. Enfin.

Ik vind het wel weer jammer dat we geen ECHTE dedicated servers krijgen zoals we deze voorheen hadden bij een COD BO 1 op de PC, of de originele COD MW1.

De volledige controle zal weliswaar nooit terugkeren naar de spelers waar je eigen servers, eigen admins en eigen wapens kon restricten. Denk aan broken wapens zoals de VAL ;) Dit had erg makkelijk tijdelijk gefixt kunnen worden als je mods toestaat.

Enige probleem hierin is dan dat de developers minder sturing krijgen over de playerbase, en je wilt natuurlijk zoveel mogelijk kunnen sturen zodat eventuele geld naar de ingame purchases gaat. Erg leuk voor de aandeelhouders.

Nog even wat anders wat me opviel. Gisteren werd ik een paar keer neergemaaid door die nieuwe 16 bit tracer wapentjes. Je valt zo in blokjes uit elkaar met bijbehorende 16bit geluidjes... Nou, paf, weg immersie. COD MW 2019 had de ReALiStiScHe SHOoTeR moeten zijn maar kijk nou eens wat ze hebben gedaan met het spel. Van anime oortjes op Mara, tot Adidas gympies alsof je met SpeedQB'ers aan het airsoften bent tot paarse, blauwe, roze en 16 bit tracers...

Ben benieuwd hoeveel flitsende cosmetics ze nu toe gaan voegen in Cold War. Als je vast wilt blijven houden aan de tijdgeest dan is er weinig mogelijk lijkt me maar ik blijf het in de gaten houden. En een ding is zeker, de saaie statische cosmetics gaan nou eenmaal minder hard dan de cosmetics die flitsend zijn en licht geven. En laat dat nou net de immersie breken van een Cold War era shooter.

Ik hoop dat er ooit nog een goede COD/BF clone gaat komen die even lekker speelt als die twee spellen maar de core gameplay elementen hanteert uit tijden van 2004/2010. Wat waren dat mooie tijden om elke avond in te loggen op ''community servers''.

[ Voor 6% gewijzigd door dindr op 15-10-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta al op de PS4 Pro gespeeld en daar vond ik het spel er niet uitzien. Nu game ik op een PC en speel ik Modern Warfare en dat ziet er een stuk beter uit dan op consoles. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe Black Ops eruit gaat zien op de PC. Ik heb de game gepreordered en dus de beta al gepreload. Ik hoop ook dat er honden inkomen zoals in meerdere CoD spellen.

Vanavond om 19 uur zit ik klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/10/CallofDuty_2020-Oct-15.jpg.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een stukje gameplay van mij op PC in QHD en Ultra:

Ik speel normaal Hardcore Search and Destroy dus het is even wennen. Ook speel ik nu op PC in plaats van op de console en ik moet zeggen dat dat fijner werkt voor mij. Ik speel wel met een Xbox One controller omdat ik dat gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Paar potjes gespeeld op PC maar ik kan er niet aan wennen. De maps zijn best leuk en de TTK is prima denk ik, maar alles daar omheen vind ik niks.

Dingen die me het meest tegenstaan:

- Het lijkt wel op servers met een tickrate van 1 Hz te lopen. Regelmatig dat ik iemand tot 20% health schiet om vervolgens dood te gaan en in de killcam te zien dat ik hem niet eens geraakt heb! Mooi dat ze nu laten zien hoeveel health je tegenstander nog heeft maar er klopt niks van. Hopelijk worden de servers nog beter anders is het dramatisch.

- Er lijkt wel geen connectie te zitten tussen de animaties van je geweer en waar je schiet. Ik heb nooit het idee dat mijn kogels heen gaan waar ik denk dat ze heen gaan. Alsof het geweer maar wat random op en neer zit te trillen zonder enige connectie met de echte recoil of waar je kogels heen gaan. Ik kan er niet mee overweg. Een van de dingen die in MW zo goed voelde is nu echt slecht en ik kan er niet aan wennen. Soms had ik zelfs het idee dat er nog kogels uit kwamen nadat ik de muisknop had losgelaten.

- Er lijkt een delay te zitten tussen heel veel acties; bijv als ik dood ga dan wordt mijn beeld ineens "weg gehaald" vanuit mijn perspectief, en een korte pauze later hoor ik pas de schoten die me raakte. Het is subtiel maar het stoort me wel, elke keer "schrik" ik weer alsof ik even niet weet wat er gebeurd, voordat ik doorheb dat ik beschoten werd. Zal misschien ook met de servers te maken hebben maar het speelt heel irritant.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:09
Gameplay is op zich prima. Hogere TTK leidt zeker tot meer gevechten ipv het haast instant Death TTK gevoel van MW2019.

Performance op XOX valt wel tegen. Als het echt druk in beeld wordt voel je echt slow down.

Hopelijk draait hij op de Next gen een stuk constanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hebben jullie ook het idee dat de game geluid mist? Ingame hoor ik weliswaar de schoten maar bij HQ/Hardpoint nooit dat hij actief is, of bij Domination dat het andere team x flaggen heeft.

Verder is het even wennen qua gameplay maar ga me hier wel mee vermaken denk ik.
De custom classes zijn nu weer als vanouds itt het systeem van MW2019, stuk overzichtelijker als je het mij vraagt.

En ja die healthbars zijn erg fijn en handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
EDIT: bleek een bekend probleem te zijn. Mochten anderen hier tegenaan lopen: link even je Blizzard acc aan je Activision acc en daarna werkt het!

Zijn er meer mensen die er last van hebben, of wellicht weten waar het aan ligt? De Beta (PC) start bij mij niet op. Althans, hij start wel op, maar hij breekt vrij snel het introductiefilmpje af, dan staat er 'connecting to servers' en vervolgens houd ik een zwart beeld met rechtsboven 'beta gameplay' en rechtsonder het laadtekentje waarbij de lijn wel gewoon beweegt, maar verder gebeurt er niks meer...

[ Voor 15% gewijzigd door Timbox88 op 16-10-2020 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de beta niet meer starten: Er staat geen play knop meer op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Probeer de game files te verifiëren, in battlenet is dat volgens mij repair game folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Heb het gisteren ook gedaan, kreeg helaas te zien dat het nog niet beschikbaar was om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:36:
Probeer de game files te verifiëren, in battlenet is dat volgens mij repair game folder.
Bedankt voor de hulp, maar ik heb het gefixed door de beta van de launcher te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Nu ik hem ook op PC kan spelen merk ik toch wel weer dat dit echt een console game is, terwijl ik normaal shooters op PC zou spelen. Lekker met crossplay uit op console wat casual schieten, voelt gewoon een stuk beter. Zeker nu ook FOV aanpassing mogelijk is. Ik vind het wel tof dat het dit jaar weer wat meer arcade is. Hopelijk wordt wel de SBMM nog wat lager gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik zie op reddit veel klachten langskomen ( lol Reddit ) van dat het spel niet af zou zijn en nog een jaar ontwikkeling nodig heeft. Ik ben inmiddels level 21 en na meer dan 500 uur MW moet ik toch zeggen dat ik positief verrast ben door de langere TTK, speelmodi zoals VIP escort en Dirty Bomb.

Alhoewel ik dit spel niet 1 op 1 zou moeten vergelijken met MW omdat het een Treyarch CoD is moet ik toch zeggen dat de wapens een beetje zweverig aanvoelen waar je bij MW het gevoel hat echt iets in handen te hebben die serieus wat serieus schade kon doen. Van geluid, gevoel tot uiterlijk.

Granaten kun je naar de andere kant van de map gooien in een rechte lijn lijkt het wel en sliden en over vaulten is soepeler maar ook veel sneller dan in MW waardoor het soms haast onmogelijk is tegenstanders te raken in hun animatie. De iron sight op de XM4 wat alles kunner zou moeten zijn vallen wel zwaar tegen, ik zie haast niets.

Performance is goed. Draait iets minder dan MW, zit met een 3800x en 1080ti op rond de 130 fps @ 1080p alles max. Vram gebruik is meer dan 8 GB, dit vind ik wel grappig. Heb volgens mij nooit een spel gespeeld wat zoveel verbruikt.

Ik ben MW pas sinds Juni gaan spelen dus eigenlijk best wel late to the party. Nou schijnen bij release van MW ook tekortkomingen te zijn geweest en na vele updates het pas echt op zijn plek is gaan zitten. Iemand hier die MW vanaf de release datum heeft en dit ook kan beweren?

Voor nu is het een kwestie van wennen, het is nogmaals een Treyarch CoD en zo voelt het ook aan. Dit is positief en minder positief denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 16-10-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Omnyakom1 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:35:
Ik zie op reddit veel klachten langskomen ( lol Reddit ) van dat het spel niet af zou zijn en nog een jaar ontwikkeling nodig heeft. Ik ben inmiddels level 21 en na meer dan 500 uur MW moet ik toch zeggen dat ik positief verrast ben door de langere TTK, speelmodi zoals VIP escort en Dirty Bomb.

Alhoewel ik dit spel niet 1 op 1 zou moeten vergelijken met MW omdat het een Treyarch CoD is moet ik toch zeggen dat de wapens een beetje zweverig aanvoelen waar je bij MW het gevoel hat echt iets in handen te hebben die serieus wat serieus schade kon doen. Van geluid, gevoel tot uiterlijk.

Granaten kun je naar de andere kant van de map gooien in een rechte lijn lijkt het wel en sliden en over vaulten is soepeler maar ook veel sneller dan in MW waardoor het soms haast onmogelijk is tegenstanders te raken in hun animatie.

Performance is goed. Draait iets minder dan MW, zit met een 3800x en 1080ti op rond de 130 fps @ 1080p alles max. Vram gebruik is meer dan 8 GB, dit vind ik wel grappig. Heb volgens mij nooit een spel gespeeld wat zoveel verbruikt.

Ik ben MW pas sinds Juni gaan spelen dus eigenlijk best wel late to the party. Nou schijnen bij release van MW ook tekortkomingen te zijn geweest en na vele updates het pas echt op zijn plek is gaan zitten. Iemand hier die MW vanaf de release datum heeft en dit ook kan beweren?

Voor nu is het een kwestie van wennen, het is nogmaals een Treyarch CoD en zo voelt het ook aan. Dit is positief en minder positief denk ik.
Klinkt goed, kan er helaas nog niet over meepraten!
Zit nog te wachten op de kans om te mogen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de DLC mappen die later toegevoegd worden gratis zijn net zoals bij MW 2019?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:45:
Weet iemand of de DLC mappen die later toegevoegd worden gratis zijn net zoals bij MW 2019?
Het kan soms zo makkelijk zijn.

https://www.callofduty.com/nl/blackopscoldwar/
Gratis content na release
Indrukwekkende reeks gratis content na de release, waaronder Multiplayermaps en speltypen.

[ Voor 4% gewijzigd door De Nelis op 16-10-2020 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
Weet niet of het aan mij ligt maar gisteren even een potje combined arms gedaan (12v12 geloof ik) maar grafisch is het echt een drama. Heel erg flets en blokkerig...speel op de PS4 pro dus zou toch verwachten dat dit er prima uit zou moeten zien...warzone ziet er beter uit vind ik persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

NickThissen schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:43:
Paar potjes gespeeld op PC maar ik kan er niet aan wennen. De maps zijn best leuk en de TTK is prima denk ik, maar alles daar omheen vind ik niks.

Dingen die me het meest tegenstaan:

- Het lijkt wel op servers met een tickrate van 1 Hz te lopen. Regelmatig dat ik iemand tot 20% health schiet om vervolgens dood te gaan en in de killcam te zien dat ik hem niet eens geraakt heb! Mooi dat ze nu laten zien hoeveel health je tegenstander nog heeft maar er klopt niks van. Hopelijk worden de servers nog beter anders is het dramatisch.

- Er lijkt wel geen connectie te zitten tussen de animaties van je geweer en waar je schiet. Ik heb nooit het idee dat mijn kogels heen gaan waar ik denk dat ze heen gaan. Alsof het geweer maar wat random op en neer zit te trillen zonder enige connectie met de echte recoil of waar je kogels heen gaan. Ik kan er niet mee overweg. Een van de dingen die in MW zo goed voelde is nu echt slecht en ik kan er niet aan wennen. Soms had ik zelfs het idee dat er nog kogels uit kwamen nadat ik de muisknop had losgelaten.

- Er lijkt een delay te zitten tussen heel veel acties; bijv als ik dood ga dan wordt mijn beeld ineens "weg gehaald" vanuit mijn perspectief, en een korte pauze later hoor ik pas de schoten die me raakte. Het is subtiel maar het stoort me wel, elke keer "schrik" ik weer alsof ik even niet weet wat er gebeurd, voordat ik doorheb dat ik beschoten werd. Zal misschien ook met de servers te maken hebben maar het speelt heel irritant.
Ik herken dit heel erg. In MW voelt het alsof je veel meer "contact" met je wapen en de spelwereld hebt omdat alles reageert zoals je verwacht dat het reageert. In deze beta voelt het nog alsof er een bepaalde lag is tussen de spelers en de kogels en het wapen, lastig uit te leggen.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omnyakom1
Beatz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:43:
Weet niet of het aan mij ligt maar gisteren even een potje combined arms gedaan (12v12 geloof ik) maar grafisch is het echt een drama. Heel erg flets en blokkerig...speel op de PS4 pro dus zou toch verwachten dat dit er prima uit zou moeten zien...warzone ziet er beter uit vind ik persoonlijk...
Op PC is het niet veel beter. Textures op sommige plekken doen onder aan andere moderne games. Ik heb begrepen dat MW/Warzone op IW 8.0 engine loopt en daar ook voorlopig op zal blijven. Wat je nu in Cold War ziet is eigenlijk een oudere engine. Daarom zijn ze animaties en belichting op veel vlakken ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:09
Tweede sessie gehad. Ik vind het toch wel erg vermakelijk.

Ik maak meer toffe momenten mee omdat je gewoon met meer kan wegkomen. Bij MW2019 wordt alles keihard afgestraft. Hierdoor is het een wat meer ontspannen ervaring.

Wat ik echt verwarrend vind is dat bij beide teams dezelfde operators rondlopen. ik ga er vanuit dat dat in de echte versie anders is.

Ik zal hem uiteindelijk op de Next gen gaan spelen maar performance is wel echt een issue. ik zie dit echt niet lekker draaien op een standaard Xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Gisteren de beta geïnstalleerd en gespeeld op de pc. Ik was niet onder de indruk van de MP. Footprints op traptreden liggen recht op de treden en steken over. Andere spelers hadden vierkante benen. Het was nadat de shaders waren bijgetrokken niets beter. Toen ik in Miami in het hotel zwembad dook dacht ik, dat ziet er redelijk goed uit, maar de rest was net GTA 3.

Al met al, ondanks de pre-order ben ik niet onder de indruk.

Daarnaast kreeg ik na elke potje een DEV error.

Er moet nog wel wat gebeuren wil deze MW gaan vervangen als mijn “main” game.

[ Voor 2% gewijzigd door tommy2005 op 16-10-2020 18:49 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
Goedeavond,

Graag zou ik willen weten of jullie dit ook hebben.

Ben nu level 31 en krijg geen levels er meer bij. Hebben ze dit expres zo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe laat komt de open beta online ? kan niet echt een tijd vinden alleen de datum

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

OxSniperX schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:00:
Goedeavond,

Graag zou ik willen weten of jullie dit ook hebben.

Ben nu level 31 en krijg geen levels er meer bij. Hebben ze dit expres zo gedaan?
Yes vanaf vanavond is de cap 40 ipv 31, is bewust. Er komen ook nog iets van 2 nieuwe maps bij dan

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 17:04
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:23:
Hoe laat komt de open beta online ? kan niet echt een tijd vinden alleen de datum
Ben ik ook benieuwd naar, kon hem zojuist nog niet downloaden uit de Xbox store.

Zie nu op de site van cod dat de beta om 10u zou moeten komen.

[ Voor 10% gewijzigd door ZuidJ op 17-10-2020 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ZuidJ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, kon hem zojuist nog niet downloaden uit de Xbox store.

Zie nu op de site van cod dat de beta om 10u zou moeten komen.
inmiddels ook gevonden ja.... 10 AM PDT .. als het goed is is dat bij ons pas vanavond lol

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kan iemand de beta al installeren zonder dat hij/zij de game heeft gekocht? Hier op Xbox niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 16:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ricmaniac schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

inmiddels ook gevonden ja.... 10 AM PDT .. als het goed is is dat bij ons pas vanavond lol
Thanks, ik was daar ook al naar opzoek.
Pas om 19:00 dan.............

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyprinus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10-2023
Na het avondeten kun je je klaarmaken voor some ''COD BO COLDWAR''

Om 19.00 uur kunnen we eindelijk beginnen aan deze Open Beta.

Nog ff wachten dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Cyprinus schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:57:
Na het avondeten kun je je klaarmaken voor some ''COD BO COLDWAR''

Om 19.00 uur kunnen we eindelijk beginnen aan deze Open Beta.

Nog ff wachten dus :O
Ja maar moeten toch eerst nog installeren?
Weet niet hoe groot die is op Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
op pc is hij 60 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
De voortgang die we nu maken kwa levels op wapens en je account. Worden die gerest bij releas of wordt het meegenomen zodra de game uit is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

OxSniperX schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:06:
De voortgang die we nu maken kwa levels op wapens en je account. Worden die gerest bij releas of wordt het meegenomen zodra de game uit is?
Progressie van Beta word niet meegenomen naar de release ga ik van uit. Iedereen zou weer op 0 moeten beginnen, niet iedereen speelt de beta dus zou ook niet eerlijk zijn in mijn ogen.

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste