‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op de pc niet.G_Dragon schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Ja maar moeten toch eerst nog installeren?
Weet niet hoe groot die is op Xbox
Ik heb hem gisteravond gedownload met een grootte van ongv. 40gb.
Met een basis internetsnelheid zou de download += 1/1.5 uur duren.
Beetje dom van me.. had natuurlijk kunnen bedenken om de Beta even op te zoeken via de Xbox app op m’n iPhone. Dan kun je namelijk een game alvast downloaden zonder deze in je bezit te hebben.Rivanov schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:09:
Jammer dat ze nog geen preload hebben op de Xbox. Kun je eerst nog de beta downloaden om 19:00 voordat je los kunt. Weer verloren tijd.
Dus als je zoekt op Cold War Beta kun je ‘m alvast downloaden. Hij is 20.87GB groot.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook vergeten. Nouja install loopt.ff opgezocht. Kan weer alleen met Android ☹️Rivanov schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:01:
[...]
Beetje dom van me.. had natuurlijk kunnen bedenken om de Beta even op te zoeken via de Xbox app op m’n iPhone. Dan kun je namelijk een game alvast downloaden zonder deze in je bezit te hebben.
Dus als je zoekt op Cold War Beta kun je ‘m alvast downloaden. Hij is 20.87GB groot.
[ Voor 5% gewijzigd door mobygo76 op 17-10-2020 19:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kon wel. Als je de Xbox app gebruikt op je telefoon.G_Dragon schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:35:
Yes hij dan eindelijk te installeren, jammer dat het niet voor 7 uur kon..
Overigens heb ik ook helemaal niks met de MP in MW, we spelen alleen Warzone zoals het merendeel van de spelers.
Ik verwacht dat deze game wel eens een flop kan zijn onder het grote publiek.
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 17-10-2020 21:09 ]
Dat zie ik echt gebeuren. Misschien niet in de eerste maand omdat het toch een zwaargewicht COD titel is. Maar alles wijst erop dat het zwaaaaar een downgrade is t.o.v. MW. Graphics, animaties, weaponfeel, geluiden en het algehele vloeiende gevoel dat MW heeft.unfor schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:00:
Paar potjes gedaan, broeder en ik zijn het er over eens: Dit is 'm niet.
Overigens heb ik ook helemaal niks met de MP in MW, we spelen alleen Warzone zoals het merendeel van de spelers.
Ik verwacht dat deze game wel eens een flop kan zijn onder het grote publiek.
Dat Dirty Bomb is opzich wel aardig. Qua opzet lijkt veel op Plunder. Maar dat speelt toch een stuk lekkerder dan deze game.
psn: t-zakje
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het voelt erg "houterig", en alsof er veel frames missen in animaties. Er zit duidelijk veel minder werk in dan MW.G_Dragon schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:29:
Ik ben na 3 potjes gestopt met spelen, het voelt erg retro aan. Vind het zelf niet fijn spelen
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Wel had ik pas het gevoel dat Cold War “niet lekker “/anders speelt toen we weer ModernWarfare2019 in gingen. Die game lijkt wel op een ander niveau te zitten ofz.
Laat mijn preorder wel staan. Is tot nu toe de enige multiplayer game die ons aanspreekt en ook een next-gen versie heeft.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 17-10-2020 23:38 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inmiddels levelcap bereikt, en heb eigenlijk voornamelijk maar Combined Arms gespeeld.
Cartel is tot nu toe wel mijn favo map, heerlijk die chaos zeker met Assault
Performance kunnen ze nog wel tweaken, het en der een framedrop op de One X, maar het is en blijft een beta zullen we maar zeggen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- Woestijn en Cartel map zijn erg groot voor 6vs6.
- combined arms is een slappe aftreksel van Battlefield conquest.
- Moskou en Miami zijn de leukste
- midden en de stand kant behalve hardpoint zijn de gebieden waarbij je weinig komt. In de midden wordt je sowieso snel gedood.
-Time to kill is erg snel
-Speelt in sommige games wel lekker, sommige wel wat minder.
Ik ben blij dat ik de game (nog) niet gepreorderd heb, maar ik vond sommige games ook wel leuk.
Ik merk on mijn gaming PC dat de game erg veel CPU vraagt, dit had beter meer naar de GPU gemogen.
Daarna Moscow gespeeld met domination en dat ging lekker. Alleen tijdens het 2e potje fatal error.
Herstart en nogmaals gekregen.
Ook moet elke keer 'shaders gecompiled' worden. Zo niet echt de kans om het goed te testen....
Of Warzone is ook niet met de IW Engine gemaakt, maar met een fork van de Treyarch-engine door Raven.
Edit: Het sliden is gewoon iets aangepast denk ik, nu ik de reguliere mp heb gespeeld en ook wat andere dingen. Dus ik denk dat het gewoon de Treyarch-engine is. Hoewel die Dirty Bomb mode behoorlijk gelijk aanvoelt aan Warzone.
[ Voor 56% gewijzigd door CerandoX.nl op 18-10-2020 09:55 ]
- Geluiden zijn echt een heel stuk minder als bij MW, als je hardloopt lijken je voetstappen wel voetstappen van een kleuter
- Grafisch vindt ik het nou ook niet echt super
- De bewegingen zijn heel "licht" ik weet niet precies hoe ik het moet uitdrukken lijkt wel een console achtige of oid.
- Al met al komt het op mij een beetje "kinderachtig" over kan het niet anders uitdrukken ik mis tijdens het spelen echt de "connectie" met mijn persoon op het scherm,
Mwa nog niet echt overtuigd van deze versie als ik eerlijk ben....
MuziekLiefhebbert
Geluid van wapens is erg vlak. Bij MW zijn deze zo goed dat je echt het idee hebt dat je met iets in je handen loopt.
Het zwevend lopen en hoe je je kill streaks krijgt stoort me ook.
Ik zal hem uiteindelijk wel kopen, maar zou liever een season 8/9/10 van MW blijven spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door DeWaanzin op 18-10-2020 11:21 . Reden: Extra info ]
XBL: theArthurrrr
Deze ga ik helaas toch skippen. Een hele downgrade ten opzichte van Modern Warfare. Het voelt allemaal zo traag, simpel en clunky.
[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 18-10-2020 12:43 ]
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 18-10-2020 13:42 ]
Gaan we straks Warzone kunnen blijven spelen op die MW engine of gaat dit straks de Warzone worden, want dan hoef ik Warzone dus ook niet meer te spelen.
Wat voor CPU heb je?Dutchredgaming schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 01:20:
Ben nu level 39 en mijn eerste conclusies van de game:
- Woestijn en Cartel map zijn erg groot voor 6vs6.
- combined arms is een slappe aftreksel van Battlefield conquest.
- Moskou en Miami zijn de leukste
- midden en de stand kant behalve hardpoint zijn de gebieden waarbij je weinig komt. In de midden wordt je sowieso snel gedood.
-Time to kill is erg snel
-Speelt in sommige games wel lekker, sommige wel wat minder.
Ik ben blij dat ik de game (nog) niet gepreorderd heb, maar ik vond sommige games ook wel leuk.
Ik merk on mijn gaming PC dat de game erg veel CPU vraagt, dit had beter meer naar de GPU gemogen.
Bij mij op i7 6700K ervaar ik af en toe ook wel dat het kort stottert. Niet gerelateerd aan framerate want die is gewoon hoog.
Ik vind deze game een stuk leuker dan MW2019, Grafisch zeker minder maar wel meer actie en mogelijkheden tot rushen. Doet me beetje aan CS 1.6 denken.
1
2
3
4
| Refund Complete! You've completed the process. The product and amount listed below will be refunded to your select payment method. Refunds can take up to 72 hours to process. You will receive an email confirmation with this order number. Game: Call of Duty®: Black Ops Cold War - Ultimate Edition |
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Kleinere broertje van de i7 6700k: De i5 6400, die wordt volgend of over twee jaar vervangen (of een "huis, tuin keuken PC'tje moet snel dood gaanMick3112 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Wat voor CPU heb je?
Bij mij op i7 6700K ervaar ik af en toe ook wel dat het kort stottert. Niet gerelateerd aan framerate want die is gewoon hoog.
Ik vind deze game een stuk leuker dan MW2019, Grafisch zeker minder maar wel meer actie en mogelijkheden tot rushen. Doet me beetje aan CS 1.6 denken.
Zag wel al dat ik voor de M16 en MP5 al alle weapon attachments heb unlocked? Ben level 9 en heb ze amper gebruikt. Iemand enig idee hoe dat kan? Misschien voor alleen de beta?
Veel schieten met een wapenEnterToets schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 18:55:
Gister 3 potjes gedaan, het is wel echt heel anders dan Modern Warfare zeg. Wel meer old school COD, maar weet nog niet of me dat zoveel bevalt.
Zag wel al dat ik voor de M16 en MP5 al alle weapon attachments heb unlocked? Ben level 9 en heb ze amper gebruikt. Iemand enig idee hoe dat kan? Misschien voor alleen de beta?
Wapens hebben een eigen level, zoals mw
Ja maar ik heb echt amper gespeeld, misschien een uurtje ofzo? En heb alles unlocked al nu.Dutchredgaming schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:36:
[...]
Veel schieten met een wapen
Wapens hebben een eigen level, zoals mw
Hacker!EnterToets schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:38:
[...]
Ja maar ik heb echt amper gespeeld, misschien een uurtje ofzo? En heb alles unlocked al nu.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel Cold War niet liever, maar het gaat me wel beter af dan MW. Ik eindig ieder potje met een redelijk positieve KD, dat is in MW wel anders. Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is, want ik ben echt geen goede speler.baronruud schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:57:
Maar ik speel liever Cold War aangezien het me beter af gaat.
Er kwam gisteren ineens een update door, toen was alles unlocked. Daarna nog even 2 potjes gedaan, maar had er geen zin meer in -> Terug naar MW.EnterToets schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:38:
Ja maar ik heb echt amper gespeeld, misschien een uurtje ofzo? En heb alles unlocked al nu.
XBL: theArthurrrr
Ik doe het ook beter in deze game, maar EKIA zorgt er ook voor dat je ook extra dat gevoel krijgt. Je krijgt al een “elimination” als je iemand geraakt hebt en iemand anders diegene doodschiet, als deze in de tussentijd nog niet gehealed heeft. Dus voor een assist krijg je al een elimination. Daardoor gaat je ratio ook flink omhoog, terwijl je eigenlijk de échte kills niet maakt.baronruud schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:57:
Qua looks is het inderdaad minder dan MW. Maar ik speel liever Cold War aangezien het me beter af gaat. Heb nu niet de neiging om de controller door de tv te gooien. TTK is een stuk beter en die paar maps ook.
Dit om o.a. om score based matchmaking te verbloemen en iedereen het gevoel te geven alsof ze het goed doen. Iedereen haalt zo een ratio boven de 1 en als je het goed dat boven de 2.
Ik zie liever mijn echte kills en ratio.
Maar het is dus geen KD, maar EKIA, zie uitleg hierboven.DeWaanzin schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:01:
[...]
Ik speel Cold War niet liever, maar het gaat me wel beter af dan MW. Ik eindig ieder potje met een redelijk positieve KD, dat is in MW wel anders. Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is, want ik ben echt geen goede speler.
[...]
Er kwam gisteren ineens een update door, toen was alles unlocked. Daarna nog even 2 potjes gedaan, maar had er geen zin meer in -> Terug naar MW.
[ Voor 25% gewijzigd door CerandoX.nl op 19-10-2020 08:03 ]
Dit weekend niet extreem veel kunnen spelen op de Xbox, denk 5 potjes
[Twitter: https://twitter.com/CallofDuty/status/1317873127041376257]EnterToets schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:38:
[...]
Vandaag en morgen nog tot 19:00, dan is het voorbij.G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:13:
Is er dit weekend nog een open beta?
Dit weekend niet extreem veel kunnen spelen op de Xbox, denk 5 potjes
[ Voor 34% gewijzigd door Naxul op 19-10-2020 08:36 ]
Oh jammer!Naxul schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:35:
[...]
[Twitter]
[...]
Vandaag en morgen nog tot 19:00, dan is het voorbij.
Het blijft dus toch echt maar bij 4 dagen voor Xbox om te proberen

Zoals het er nu uitziet wel, ze kunnen nog altijd anders beslissen maar dat is op moment nog niet het geval.G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:39:
[...]
Oh jammer!
Het blijft dus toch echt maar bij 4 dagen voor Xbox om te proberen
Bij mij is het probleem opgelost door het, na de crash, in safe mode / recommend settings te spelen.Roodey schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:01:
Net ook even gespeeld op de pc. Eerste map Satelite (woestijn) met kill confirmed was even wennen.
Daarna Moscow gespeeld met domination en dat ging lekker. Alleen tijdens het 2e potje fatal error.
Herstart en nogmaals gekregen.
Ook moet elke keer 'shaders gecompiled' worden. Zo niet echt de kans om het goed te testen....
Het ziet er niet uit, maar crashed niet meer.
Wat ik leuk vind is dat objective score belangrijk is gemaakt. Aangezien ik zelden TDM speel vind ik dat een mooie ontwikkeling. Wellicht is dit al langer zo, maar ik ben gestopt met kopen op een bepaald moment.
Tevens ben ik benieuwd hoeveel ze overgaan halen vanuit coldwar naar warzone, wapens bijvoorbeeld. het lijkt me niet dat alle wapens overgaan omdat je nu al veel rifles etc hebt.
slechte cod in jaren cold war naar mijn idee.. dikke downgrade.
Volgens mij is er gezegd dat Warzone op de engine van Infinity Ward blijft. Dus ik vermoed zelf dat er assets van Cold War worden overgenomen zoals skins en wapens.shakespeare schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:49:
waar ik naar benieuwd ben... hoe gaan ze warzone verder ontwikkelen op basis van huidige mw engine ? ik mag hopen dat ze niet meegaan met cold war engine. dus als je warzone kiest vanuit je coldwar menu zal die een nieuwe game opstarten ?
Tevens ben ik benieuwd hoeveel ze overgaan halen vanuit coldwar naar warzone, wapens bijvoorbeeld. het lijkt me niet dat alle wapens overgaan omdat je nu al veel rifles etc hebt.
dat las ik ook idd.. dus cold war wordt echt een seperate game. wat ze wel hebben gezegd dat je uiteraard je shit moet upgraden binnen mp. ( dat gaat 10x sneller ) zodat je eigenlijk alsnog cold war moet kopenNaxul schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:57:
[...]
Volgens mij is er gezegd dat Warzone op de engine van Infinity Ward blijft. Dus ik vermoed zelf dat er assets van Cold War worden overgenomen zoals skins en wapens.
maar dat is prima, ik koop hem alleen voor de sp en unlocks voor warzone. maar hoe die integratie dan gaat als het verschillende engines zijn ben ik wel benieuwd na eerlijk gezegd.
De ttk bevalt me ook beter dan bij Modern Warfare.
Deze komt er zeker!
Afgelopen weekend heb ik ook de beta gespeeld en ik heb het ook erg naar mijn zin gehad. JA, Cold War is zeker een stap omlaag in kwaliteit als je het vergelijkt met MW. Het voelt meer arcade-achtig aan maar dat is na MW voor mij een aangename verandering/afwisseling. De volgende puntjes verdienen nog wat liefde (in hoeverre dat dat nog mogelijk is);mobygo76 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:16:
Heb de beta ook een aantal uurtjes gespeeld en ik vind dit de beste cod in tijden. Vind vooral combined arms erg leuk. Doet me toch een beetje denken aan BF.
De ttk bevalt me ook beter dan bij Modern Warfare.
Deze komt er zeker!
- Audio; de wapens klinken niet zo tof als de wapens in MW. Volgens mij zijn de geluiden gegenereerd met de computer en dat levert in op kwaliteit. Voor deze beta hebben ze wat bass toegevoegd aan het geluid maar de wapens klink nog steeds veel hetzelfde.
- Attachments; de attachments zien voor bijna elke wapen hetzelfde eruit, en sommige zijn echt lelijk.
- Reloading animations; animaties van MW zijn unieker en soepeler.
- Netcode; beschoten worden terwijl je om een hoekje zit lijkt mij niet de bedoeling
- Factions; van mij mogen de factions wel terugkomen die je in MW hebt. Nu kom je enemies tegen die hetzelfde eruit zien als jij.
- Visibility; soms zijn vijanden niet te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Naxul op 19-10-2020 09:56 ]
Daarnaast is deze game waarschijnlijk een PS5/XSX downgrade, dus verwacht wel een boost op de nieuwe generatie consoles.
[ Voor 21% gewijzigd door CerandoX.nl op 19-10-2020 10:51 ]
Ik ben hier ook enorm benieuwd naar. Misschien kan dat me alsnog overhalen tot aanschaf. Maar helaas is er geen beta of demo meer tegen die tijd. Wel Warzone, maar dat blijft hopelijk op de MW engine draaien. Ik zit eraan te denken de game op de XSX te halen, te testen, en dan mogelijk onder de 2 uur speeltijd een refund aan te vragen.Alexknl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:36:
Ben inderdaad wel benieuwd hoe het op nextgen gaat uitzien. Wellicht is daar meer aandacht aan besteed. Denk aan raytracing en laadtijden van maps bijvoorbeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door VulcanRaven op 19-10-2020 12:15 ]
Ik ga deze overslaan.
Vind het grafisch erg tegen vallen.
Dat in combinatie met de vele hackers en SBMM hebben mij doen realiseren dat ik hier maximaal een maandje lol mee heb voordat ik in de camp/hacker lobby's terecht komt. Daar vind ik het spel veel te duur voor.
Ik speel het op de One X en begrijp de reacties op slechte graphics ook niet echt. Met name Satellite ziet er wat mij betreft echt top uit. Ik speel in 4K HDR op de LG 65CX OLED.VulcanRaven schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:14:
Gister een aantal uurtjes de Beta gespeeld op de PC. Ik snap het grafische commentaar hier niet echt, ik vond het spel er echt schitterend uitzien. Zeker niet minder dan Warzone. Heel andere grafische stijl, dat dan wel. Het speelt wel heel anders weg dan MW maar dat is niet persé iets negatiefs.
Hier ook op de One X en 4K HDR OLED, ik vind het er ook niet slecht uitzien en dat wordt alleen maar beter op next-gen. Het ziet er alleen wel slechter en lomper uit dan MW. Net zoals vroeger Black Ops er in mijn ogen slechter uitzag dan het oude MW. Maar de graphics maken het voor mij echt geen slecht spel, dat doet de verouderde engine. Het speelt gewoon voor geen meter, net alsof je een ouderwetse Counter Strike aan het spelen bent. Het "realisme" is gewoon totaal weg. Leuk, maar echt niet meer van deze tijd en al helemaal niet na het sterke Modern Warfare. Dit is gewoon een grote stap terug, en misschien moet het ouderwetse je smaak zijn, maar het is niet mijn smaakRivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Ik speel het op de One X en begrijp de reacties op slechte graphics ook niet echt. Met name Satellite ziet er wat mij betreft echt top uit. Ik speel in 4K HDR op de LG 65CX OLED.
[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 19-10-2020 15:39 ]
True, het speelt anders dan MW.. maar vraag me ook af of dit niet deels te maken heeft met de slechte netcode die de Beta op dit moment heeft? Dat het daardoor ook "anders" aanvoelt.Steven030 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:36:
[...]
Hier ook op de One X en 4K HDR OLED, ik vind het er ook niet slecht uitzien en dat wordt alleen maar beter op next-gen. Het ziet er alleen wel slechter en lomper uit dan MW. Maar de graphics maken het voor mij echt geen slecht spel, dat doet de verouderde engine. Het speelt gewoon voor geen meter, net alsof je een ouderwetse Counter Strike aan het spelen bent. Het "realisme" is gewoon totaal weg. Leuk, maar echt niet meer van deze tijd en al helemaal niet na het sterke Modern Warfare. Dit is gewoon een grote stap terug, en misschien moet het ouderwetse je smaak zijn, maar het is niet mijn smaak
Misschien óók, maar ze gebruiken ook oprecht nog de oude engine. Daar waren ze denk ik al mee aan het ontwikkelen voordat de nieuwe (van MW) af wasRivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:39:
[...]
True, het speelt anders dan MW.. maar vraag me ook af of dit niet deels te maken heeft met de slechte netcode die de Beta op dit moment heeft? Dat het daardoor ook "anders" aanvoelt.
Netcode bij CoD is al jaren slecht. Dat gaat na deze beta echt niet verbeteren.Rivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:39:
[...]
True, het speelt anders dan MW.. maar vraag me ook af of dit niet deels te maken heeft met de slechte netcode die de Beta op dit moment heeft? Dat het daardoor ook "anders" aanvoelt.
Ik speel op de PC maar ook in 4K. Nu nog met de settings op medium afwachtende op een 3080 of AMD tegenhanger. Maar even snel een potje op ultra gespeeld en qua FPS is het dan huilen met de pet op maar zeker Satellite ziet er dan inderdaad schitterend uit.Rivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Ik speel het op de One X en begrijp de reacties op slechte graphics ook niet echt. Met name Satellite ziet er wat mij betreft echt top uit. Ik speel in 4K HDR op de LG 65CX OLED.
Vriend van me speelt ook op de Xbox one X en vond het ook wel meevallen het verschil in graphics. Ik op de PC zie echt heel veel verschil.Rivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Totdat we een potje dirty bomb speelden en hij op een motor stapte. Pixel brij waar niks meer van te maken was, volgens hem...
Filmpje bevat veel waarheid. Op satellite is de blending van de character model in de omgeving soms erover. Zeker in dat middenstuk met al die parts.
[ Voor 95% gewijzigd door RoaDHouse op 19-10-2020 22:07 ]
Ik zal wel verwend zijn dan. Speel alles op Ultra met 150fps op mijn 2080ti maar ik vind het er helemaal niet schitterend uitzien.VulcanRaven schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
Ik speel op de PC maar ook in 4K. Nu nog met de settings op medium afwachtende op een 3080 of AMD tegenhanger. Maar even snel een potje op ultra gespeeld en qua FPS is het dan huilen met de pet op maar zeker Satellite ziet er dan inderdaad schitterend uit.
- Netcode is compleet random. Waar MW2019 je nog wel eens een cadeautje gaf met super hitreg en de andere game helemaal niet (Infinity Ward TM netcode design), is het hier gewoon voor iedereen minder en random. Dat maakt de meerderheid van de wapens niet leuk om mee te spelen, zeker op de PC met muis en keyboard zonder godlike controller aimassist die in deze game lijkt te zitten.

Nu is de netcode in (Treyarch) CoD games nooit bijzonder, maar meestal wel acceptabel. Hier niet.
- Terugkomend op LMG's: volgens mij worden deze zwaar onderschat op dit moment. De basis reload en handling speeds zijn al prima wat nog wel eens een zorgenkindje is in andere CoD games, en met alle attachments erop zijn het gewoon big ammo assault rifles die wel consistent zijn. Zeker omdat je ook een SPAS12 mee kan nemen zonder extra perks te nemen, ben je op alle afstanden een gevaar. Uiteraard zal een MP5, Milano (alleen met een controller) of AK47 beter zijn, maar de Stoner en RPD zitten daar niet zo ver achter, zelfs op korte afstand.
- Map design is helaas iets complexer dan normale Treyarch maps. Helaas daarom ook meer campen, zeker met de bagger zichtbaarheid zoals hierboven al wordt aangestreept. Maar de maps zijn wel beter dan in MW2019, maar dat is nou ook niet moeilijk. Hoewel ze het met Cartel wel proberen om een ware MW2019 map te maken!
- Geluid is gelukkig functioneel. Niet zo spectaculair als in MW2019, maar voor multiplayer heb ik liever het geluid in balans dan dat voetstappen bijvoorbeeld niet goed gemixd zijn of niet duidelijk is waar ze vandaan komen.
- Het scorestreak systeem is niet top. Waarom ze steeds het wiel weer opnieuw willen uitvinden is onbegrijpelijk. Misschien moeten ze wel om niet elk jaar hetzelfde te doen op bepaalde punten, maar het systeem geïntroduceerd met BO2 werkt gewoon. Het beloont objective play (het moet alleen wel getweakd worden zodat je niet objective [en operator] punten zeer snel kan verdienen en zo naar goede rewards kan bursten) en met de juiste tweaks is het ook bruikbaar op TDM. Maar dit systeem van iedereen krijgt wat en een killstreak systeem is bagger en veroorzaakt dat 75% van de lobby hetzelfde krijgt op hetzelfde moment, terwijl spelers wel passief blijven spelen voor de killstreaks. Dit effect is natuurlijk versterkt met de beta en de gelimiteerde inhoud, maar ik denk niet dat het veel anders zal zijn in de volledige game.
- Zelfde met de field mic. Waarom het zo doen terwijl de mobile radar uit BO1 prima was? Natuurlijk heb ik dit soort dingen helemaal niet, maar als het er in moet, doe het dan zoals in BO1. Klein bereik en pulseren. Nu is het als een Black Bird op een redelijk groot gebied en de counter (ninja) gaat het ook niet 100% tegen. Gelukkig heb je wel geluidjes die het aangeven, maar liever passen ze dit gewoon aan. Maar kennelijk hebben ze niks geleerd van de mobile radar/assassin horror uit MW3.

- Verder is het een beetje zoals CoD WW2: niet slecht, maar verder ook niet onderscheidend. Als het puur gaat om boots on the grounds CoD, dan zijn BO2, BO4 (zonder crate DLC) en CoD4 (als je daar van houdt) stukken beter. Als ze de netcode verbeteren, dan is het sowieso beter dan MW2019, maar die vind ik dan ook een van de mindere 6v6 CoD's.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Draait als dikke stront
Graphics zijn echt een lachertje
Niet te aimen met de muis
Geluid omg wat een drama
Helaas heb ik hem ge-preorded
Vergleken met Modern Warfare is dit een blamage... maar ja ik had het kunnen weten het is van Treyarch.
Preorder kan je refunden, direct gedaan nadat ik de eerste alpha beelden zag.RoaDHouse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:11:
Wat een anti-climax op de PC.
Draait als dikke stront
Geluid omg wat een drama
Vergleken met Modern Warfare is dit een blamage... maar ja ik had het kunnen weten het is van Treyarch.
Verstandige keuze, cw is gewoon bagger.steffeh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:13:
[...]
Preorder kan je refunden, direct gedaan nadat ik de eerste alpha beelden zag.
Je kan toch je pre-order annuleren? Dat heb ik ook gedaan (voor de PS5-versie) na deze bagger alpha en beta. Enige manier om mij terug te winnen is als next-gen dermate beter is, maar het blijft dezelfde ouderwetse engine. Gelukkig borduurt Warzone voort op de MW-engine dus dat zal ik wel blijven spelen. En wie weet om wapens te unlocken....... OoitRoaDHouse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:11:
Wat een anti-climax op de PC.
Draait als dikke stront
Geluid omg wat een drama

Verwijderd
Laat de 'Koude Oorlog' maar komen.
Daar heb je wel een puntVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:34:
Ik heb ook een preorder op Blizzard.net en ik laat het gewoon zo. Het spel ziet er niet zo goed uit, maar ik ga het toch spelen en ik heb er zin in. Momenteel speel ik MW 2019 en daar gaat het me allemaal een beetje te snel, want ik ben al wat ouder. In MW 2019 moet ik moeilijk doen om mijn overall KDR boven de 1.05 te houden en ik hoop dan ook beter te zijn in Cold War. Mijn PC staat al aan en klaar voor de Cold War in de komende winter maanden.
Laat de 'Koude Oorlog' maar komen.
Dan zou ik even verder zoeken want ik ken meerdere mensen die hebben gecancelled op battle.netRoaDHouse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:28:
Ik kan niet annuleren bij Battle.net... staat er ook bij.
Was wel een gedoe, eerst stond het er niet bij. Na lang zoeken en klikken kon ik een ticket inschieten, daarna kon ik ineens de refund doen.RoaDHouse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:28:
Ik kan niet annuleren bij Battle.net... staat er ook bij.
De map is juist goed, maar inderdaad de spawns waren echt slecht.CerandoX.nl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:38:
Die satellite map is de slechtste map ooit, spawn flips elke minuut. Wanneer je spawnt, spawnen ze zo achter je, wat een bende zeg.
Tot hoever kun je dit doen? Heb het spel paar anderhalf maand geleden gekocht en zo ja hoe?steffeh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:13:
[...]
Preorder kan je refunden, direct gedaan nadat ik de eerste alpha beelden zag.
Durf ik niet te zeggen waarschijnlijk moet het gedaan hebben voor de releas.Soppyscroll schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:11:
[...]
Tot hoever kun je dit doen? Heb het spel paar anderhalf maand geleden gekocht en zo ja hoe?
Ga naar hun website en doe als volgt:
- Support
- Game aanklikken COD Cold war
- Intypen "i want a refund"
- Doorgaan
- Krijg je uiteindelijk optie voor refund
Exact wat UlGamez hierboven zegt, je moet een ticket inschieten anders kom je er niet bij.Soppyscroll schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:11:
[...]
Tot hoever kun je dit doen? Heb het spel paar anderhalf maand geleden gekocht en zo ja hoe?
Dit kreeg ik terug bij mijn ticket, natuurlijk waanzinnig.
Success! Please allow up to 5-10 business days for the refund to process.
Be aware that this refund was made as an exception, and future refunds are not guaranteed.
Dat stond er bij mij niet, misschien had je het eerder aangeschaft? Ik heb de game op de 14e deze maand aangeschaft.steffeh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Exact wat UlGamez hierboven zegt, je moet een ticket inschieten anders kom je er niet bij.
Dit kreeg ik terug bij mijn ticket, natuurlijk waanzinnig.
[...]
Bedankt voor de info, ik heb het kunnen regelen via een refund-ticked omdat ik met iDeal had betaald duurde het wat langer voordat het afgehandeld was. De game staat nu ook gewoon weer op pre-order.unfor schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Dan zou ik even verder zoeken want ik ken meerdere mensen die hebben gecancelled op battle.net
Een vriend van me heeft de game ook geannuleerd maar die had met Paypal betaald en had zijn geld direct terug.
Top dankjewel, is gelukt!OxSniperX schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
Durf ik niet te zeggen waarschijnlijk moet het gedaan hebben voor de releas.
Ga naar hun website en doe als volgt:
- Support
- Game aanklikken COD Cold war
- Intypen "i want a refund"
- Doorgaan
- Krijg je uiteindelijk optie voor refund
Had het zelf ook via Paypal gedaan, direct terug gekregen, heb koppeling tussen Paypal en ing dus zal kijken hoelang het duurd dat het op mijn rekening staat.RoaDHouse schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Bedankt voor de info, ik heb het kunnen regelen via een refund-ticked omdat ik met iDeal had betaald duurde het wat langer voordat het afgehandeld was. De game staat nu ook gewoon weer op pre-order.
Een vriend van me heeft de game ook geannuleerd maar die had met Paypal betaald en had zijn geld direct terug.
Zelf ook met creditcard betaald, zelf ook van de ING.Soppyscroll schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Had het zelf ook via Paypal gedaan, direct terug gekregen, heb koppeling tussen Paypal en ing dus zal kijken hoelang het duurd dat het op mijn rekening staat.
Ik hou het voorlopig lekker bij mw2019 die me nog steeds veel plezier geeft.
Je bent zeker niet de enige, het hele internet staat vol met klachten en annuleringen sinds de open beta.RoaDHouse schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:47:
En maar denken dat ik de enige ben die coldwar helemaal niks vind.
Ik hou het voorlopig lekker bij mw2019 die me nog steeds veel plezier geeft.
Kijk bijvoorbeeld maar eens op Reddit, ik vind zelf dat we te weinig hebben kunnen spelen om echt te oordelen.
Wij vermaken ons ook nog prima met Modern Warfare en ik denk ook niet dat er snel weer zo'n goede CoD zal verschijnen
dat is ook een reden voor mij om het te refunden, MW is gewoon super. Bij de BO ga je gewoon weer stap achteruitG_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Je bent zeker niet de enige, het hele internet staat vol met klachten en annuleringen sinds de open beta.
Kijk bijvoorbeeld maar eens op Reddit, ik vind zelf dat we te weinig hebben kunnen spelen om echt te oordelen.
Wij vermaken ons ook nog prima met Modern Warfare en ik denk ook niet dat er snel weer zo'n goede CoD zal verschijnen
Zou jammer zijn als het niet lukt, terwijl het wel mogelijk is.
YouTube: Will Cold War be Any Good? (My Final Beta Review)
Ik deel wel zijn mening over sommige dingen die gewoon beter zijn dan Modern Warfare, en dat back to basics niet verkeerd hoeft te zijn. Denk dat ik ze zelf naast elkaar blijf spelen, hoop alleen wel dat Modern Warfare dan ook een FOV slider gaat krijgen. Ik heb zelf de PC versie zojuist geannuleerd, ik ga voor de console versie.
Ging heel gemakkelijk, geld is al reeds terug gestort op Paypal en wordt zsm terug gestort op mijn rekeningsteffeh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:09:
Voor de mensen die de pre-order willen cancelen: lukt het nu allemaal via een ticket inschieten? Zou niet veel moeten uitmaken wanneer de pre-order geplaatst is.
Zou jammer zijn als het niet lukt, terwijl het wel mogelijk is.
- Gunplay voelt lekkerder aan
- Movement voelt fijner aan
- Hogere TTK t.o.v. MW vind ik erg fijn.
- MW heeft een standaard neergezet wat betreft customization van je gun, zowel qua mogelijkheden als ontwerp. Dat heeft BOCW nog niet voor elkaar.
- MW had in de beta vorig jaar ook last van enemies die je slecht kon zien, dat heeft BOCW voor mij nu ook. Zelfs na killcams zie ik nog niet waarvan ik dood ben geschoten. Moet echt verbetert worden.
- Grafisch valt BOCW wat tegen
- Sterke SBMM vind ik nog steeds vervelend, maar heb niet de illusie dat daar verandering in gaat komen.
Overal ga ik deze versie gewoon weer kopen. Als ik kijk hoeveel uur ik in Call of Duty steek elk jaar, is het die 70 euro wel weer waard. Sinds COD2 gespeeld, en sinds Modern Wafare 1 (2007) op de consoles alle versies gehad.. Geen game die me zoveel trekt als COD.
Zelf steek ik er ook altijd wel veel tijd in (zeg maar vrijwel elke dag iets van anderhalf uur) en merk bovendien dat ik nu wel weer ben uitgekeken op MW2019. heb de laatste battlepass dan ook niet gekocht, neem die punten wel mee naar CW.
Een nieuwe CoD moet ik altijd even aan wennen, zal ook wel te maken hebben met de verschillende studio's. Maar na een paar dagen heb ik mijn draai wel gevonden en kijk ik niet meer om naar de vorige iteratie.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:23:
Weet er iemand hoeveel de totale download bij launch is op ps4
:strip_exif()/f/image/3WvggABCEjdGwqtimF1SjoFU.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor PC is dit het. Denk dus voor de PS5 ook 250 en voor de PS4 175
pSteven030 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:20:
[...]
[Afbeelding]
Voor PC is dit het. Denk dus voor de PS5 ook 250 en voor de PS4 175
Consoles zijn altijd minder dan pc. Dus zal wel iets minder zijn
Leuk, hopelijk ook een MP-map zoals Frost in BOII, alleen hopelijk ook een wat betere map.
BOII:
[ Voor 43% gewijzigd door CerandoX.nl op 03-11-2020 08:26 ]