[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

Is er al wat meer duidelijkheid over de ps4 tov ps5 versie? Heeft de ps5 meerdere dingen extra, raytracing etc?
Internet is er niet eenduidig over en wij twijfelen nu in de vriendengroep wat we moeten doen. Digitaal kopen doen we sowieso niet dus dan is er ook nog de vraag kunnen we niet beter wachten met kopen tot we een ps5 hebben en dan direct met ps5 kopen. Of kan de ps4 disc versie wel geupdate worden naar de ps5 versie middels een digitale update? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden op het internet....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:04

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Oekol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:01:
Is er al wat meer duidelijkheid over de ps4 tov ps5 versie? Heeft de ps5 meerdere dingen extra, raytracing etc?
Internet is er niet eenduidig over en wij twijfelen nu in de vriendengroep wat we moeten doen. Digitaal kopen doen we sowieso niet dus dan is er ook nog de vraag kunnen we niet beter wachten met kopen tot we een ps5 hebben en dan direct met ps5 kopen. Of kan de ps4 disc versie wel geupdate worden naar de ps5 versie middels een digitale update? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden op het internet....
Dit is hoe het werkt voor de PS5 en Xbox:

Physical Standard Edition – PlayStation 4 and Xbox One
The physical Standard Edition features the base game Call of Duty: Black Ops Cold War, and is available for pre-order now on PlayStation 4 and Xbox One through select retailers.

Next-generation upgrade options

PlayStation 4 version will have an option to upgrade to PlayStation 5 through the PlayStation Store. Please note: The PlayStation 4 disc must be inserted into the PlayStation 5 to access the digitally upgraded PS5 version of the game.
Xbox One version cannot be upgraded to Xbox Series X. Please note: Please see the information below regarding the Xbox Series X version as part of the digital Cross-Gen Bundle.

Both current generation versions (PlayStation 4 and Xbox One) will be playable on their respective next-generation console via backwards compatibility by inserting the disc into the console. But, the game will not include any of the next-generation features, such as higher framerate, hardware-based ray-tracing, faster load times, and more.

There is no physical version available for PC. Players can purchase a Blizzard Balance card that can be used to purchase the digital PC version of the game on Battle.net or buy digitally directly from Battle.net.

Can I upgrade the current generation physical disc version of Black Ops Cold War to work on a discless next-gen console?

A physical Standard Edition disc to digital next-generation upgrade will not operate with a discless console. If you choose to upgrade your physical PlayStation 4 disc to the digital version of the game on PlayStation 5, the physical PlayStation 4 disc must be inserted into the PlayStation 5 disc drive in order for the PlayStation 5 version of the game to play.

If I buy a physical copy of Black Ops Cold War on PlayStation 4, upgrade it to the digital version on PlayStation 5 and then lend or sell the physical copy, can I still play the digital PlayStation 5 version of the game I’ve downloaded?

No. For the digital PlayStation 5 version of the game to play, you must have the PlayStation 4 disc inserted into the disc drive of the PlayStation 5.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Oekol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:01:
Ik kwam dit tegen: is wel niet bevestigd lijkt me. Maar meeste lijkt me "logisch"
Call of Duty: Black Ops Cold War draait op 120 frames per seconde in 4K-resolutie, volgens een rapport gepubliceerd door Venture Beat. Het is onduidelijk of de titel een volledig native 2160p-beeld oplevert, maar het is waarschijnlijker dat het wordt weergegeven met een lagere resolutie en vervolgens reconstructietechnieken gebruikt. De framerate lijkt echter haalbaar, aangezien de first-person shooter ook op de PlayStation 4 zal verschijnen, waar hij zal draaien met de standaard 60 frames per seconde van de serie.

De publicatie verwijst naar veel van de volgende generatie verbeteringen in de titel, waaronder ondersteuning voor de haptische feedback van de DualSense-controller en sterk verbeterde laadtijden. Er is ook realtime raytracing en volledige HDR-ondersteuning. Maar misschien wel het meest interessante is dat de titel zal profiteren van Sony’s nieuwe 3D-audio-engine, wat betekent dat je de locatie van naderende voetstappen en vijandelijk vuur nauwkeuriger dan ooit kunt lokaliseren.

We zullen contact opnemen met Activision om deze details te bevestigen, maar als dit klopt, is het nog een game van 120 frames per seconde om toe te voegen aan onze lijst met alle PS5-games die draaien op 120 frames per seconde. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preload datums en game size bekend op alle systemen:

Call of Duty: Black Ops Cold War is almost here and Activision has revealed the storage space required on consoles and PC for pre-loading. As expected, the storage space required on consoles and PC is around or more than 100GB of space.

Activision has shared pre-loading details for Call of Duty: Black Ops Cold War. On PS4 and Xbox One pre-loading will begin on November 5 at 9 pm PT while on PC pre-loading will begin on November 10 at 10 am PT.

Pre-loading on next-gen systems will begin on each system’s respective launch date. So November 10 for Xbox Series X|S and November 12 for PlayStation 5. All of which is before the official November 13 launch date for Black Ops Cold War.

How Big is Black Ops Cold War?

To pre-load Black Ops Cold War, players will need to ensure they have the right amount of available storage to launch the game. Here are the storage space numbers required for each system.

PS4: 95GB
PS5: 133GB
Xbox One: 93GB
Xbox Series X|S: 136GB
PC 125GB (Full Game on Ultra Graphics), 82GB (Full Game), 35GB (Multiplayer Only)

Activision says players on both PC and console can choose to uninstall specific game mode packs such as Campaign or Zombies to reduce the overall file size.

Bron: https://www.ign.com/artic...war-file-size-ps5-xbox-pc

Ik heb er zin in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
95gb heb ik nog wel. Hoop alleen dat er geen patch uitkomt voor MW2k19 daarna, want dan kan ik die niet meer installeren :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Zojuist de bevestiging mogen ontvangen dat ik deze game op dag van release ga ontvangen. Zin in :)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Timer hier geeft aan nog zeven dagem, 6 uur en 41 minuten.

De auto download datum staat op 06-11-2020, vanaf morgen dus. Alleen geen tijd, maar dat is meestal rond een uur of zeven 's avonds toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tqgzdvk.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50PsNxuVbWrgkmyUsd5hO9UKKlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bdEoeMrT0rr7Wa2Bj8kJ0HpK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:50
Voilà volledig gedownload op ongeveer 90min. Lang leve snel internet. Deze avond meer informatie over prestige etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuwe prestige systeem:

https://www.callofduty.co...Ops_Cold_War&src=treyarch

Klinkt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Playstation Master Race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik begin er vrijdag middag rond twee uur in de middag aan. Eerst nog beetje werken e. Wel al volledig gedownload. Ga eerst twee missies campaign doen en dan mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:
[...]

Ik begin er vrijdag middag rond twee uur in de middag aan. Eerst nog beetje werken e. Wel al volledig gedownload. Ga eerst twee missies campaign doen en dan mp
Bij mij is het inmiddels ook gedownload. Dat ging trouwens verbazingwekkend snel. Heb het idee dat Sony de laatste tijd zijn servers stukken beter op orde heeft.

Twijfel om te beginnen met de campaign of toch maar meteen MP. Hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd ik heb, speel liever een flinke tijd de campaign dan elke keer maar een half uurtje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Toch best veel mensen die gekocht hebben. Ik twijfel heel erg, doen of niet doen....

Ben benieuwd of ze de grootste issues van de beta opgelost hebben. Anders word het na twee potjes toch weer modern warfare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:59
De gok maar genomen en de cross gen bundel uit de PS Store gevist. Heb me wel altijd vermaakt met de Black Ops serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

De release is de 13e, oftewel vrijdag a.s.
Geen nieuws natuurlijk voor iedereen die dit leest.

Maar, van hoe laat is de game speelbaar?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Timer hier zegt nog vier dagen en 13 minuten. Ik ga er vanuit dat de nacht van donderdag op vrijdag vanaf 00:00 gespeeld kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:38
Vrijdag schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:47:
Timer hier zegt nog vier dagen en 13 minuten. Ik ga er vanuit dat de nacht van donderdag op vrijdag vanaf 00:00 gespeeld kan worden.
Yes dat klopt :), en volgens mij kan je als je op Xbox speelt je klok aanpassen (Nieuw Zeeland timezone) zodat je rond de middag kan spelen. Op Reddit zeggen verschillende mensen dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Naxul schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:50:
[...]

Yes dat klopt :), en volgens mij kan je als je op Xbox speelt je klok aanpassen (Nieuw Zeeland timezone) zodat je rond de middag kan spelen. Op Reddit zeggen verschillende mensen dat dat werkt.
Dat ga ik gewoon proberen dan :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Vrijdag schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:26:
[...]

Dat ga ik gewoon proberen dan :o
Haha succes; zie hier bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Naxul schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:50:
[...]

Werkt dat op ps4ook de timer ale de klok naar nieuw zeeland veranderen. Geen idee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Wolverine9000 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:32:
[...]

Werkt dat op ps4ook de timer ale de klok naar nieuw zeeland veranderen. Geen idee eigenlijk
Nee denk het niet, ik zou ook niet weten waar je dat op de PS4 kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Wolverine9000 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:32:
[...]

Nee helaas niet, je hebt de mogelijkheid om de tijd te veranderen maar dit heeft geen invloed op de beschikbaarheid v/d game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Vrijdag schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:38:
[...]

Dit is hoe het werkt voor de PS5 en Xbox:

Physical Standard Edition – PlayStation 4 and Xbox One

Both current generation versions (PlayStation 4 and Xbox One) will be playable on their respective next-generation console via backwards compatibility by inserting the disc into the console. But, the game will not include any of the next-generation features, such as higher framerate, hardware-based ray-tracing, faster load times, and more.
Dat is hoe het werkt wanneer je de current generation (PS4) in je PS5 stopt. Wanneer je de crossgen of ultimate edition in je PS5/XSX stopt heb je meer voordelen zoals waarschijnlijk de 120FPS wat hierboven werd genoemd. Ik verwacht ook betere laadtijden, betere textures en raytracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Day one patch update is gedownload op ps4. Bijna vrijdag mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
dindr schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:43:
Toch best veel mensen die gekocht hebben. Ik twijfel heel erg, doen of niet doen....

Ben benieuwd of ze de grootste issues van de beta opgelost hebben. Anders word het na twee potjes toch weer modern warfare!
Dit is de reden waarom ik de pre order geannuleerd heb. Tijdens de beta weekenden heb ik me verschillende malen zo zitten ergeren dat ik MW zelfs leuker vond.

Eerst eens even afwachten hoe het na launch is en hoe cold war ontvangen wordt door de community, anders nog een jaartje mw spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
dindr schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:43:

Ik twijfelde eerst ook, maar de beta viel me zo erg tegen dat ik daarom heb besloten niet te kopen. Mochten de problemen uit de beta wel goed zijn opgelost dan wil ik over een paar maanden nog wel een keer overwegen om te kopen, maar dan met een aanbieding ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Even uit nieuwsgierigheid, wat vonden jullie zo slecht aan de beta? Het enige waar ik mij aan ergerde was af en toe de spawnpunten en onoverzichtelijkheid op de woestijn sattelietmap.

En het gooien van een granaat duurde iets te lang, maar verder speelde het lekker weg zoals de originele Black Ops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:56
Sowieso is het geen ramp om even een weekje (of twee) te wachten. Je weet nu al dat er in het begin connectiviteitsissues zullen zijn en patches (en de bijbehorende ergernissen). Ik vermaak me nog prima met MW en kijk het gewoon even aan.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
Even uit nieuwsgierigheid, wat vonden jullie zo slecht aan de beta? Het enige waar ik mij aan ergerde was af en toe de spawnpunten en onoverzichtelijkheid op de woestijn sattelietmap.

En het gooien van een granaat duurde iets te lang, maar verder speelde het lekker weg zoals de originele Black Ops.
Ik deel je mening. Snipers waren iets te powerfull, maar dat was extra gedaan volgens mij.
TTK vond ik goed, stuk beter dan in MW.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27

De gameplay vond ik erg houterig, de bewegingen klopten niet op een of andere manier. Ook de animaties van sliden/springen klopten niet. Ik had continu het idee dat ik door de maps zweefde of over ijs liep. De TTK vond ik prima, maar omdat de rest van het spelen niet klopte ben ik alles van overtuigd om het te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:50
Als ik van de beta moet uitgaan op de pc vind ik het 3x niks. Met de muis aimen is gewoon een drama net als in bo4 vreselijk "in-consistent"

Grafisch gezien is het anno 2020 natuurlijk een lachertje,,, maar wel lage fps in de game.

Ik heb hem laten refunden na de beta en wacht nu af waar ze vrijdag mee gaan komen. Misschien dat mijn mening dan gaat veranderen.

Op dit moment kan coldwar niet eens in de schaduw staan mw2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Kan iemand mij vertellen waarom ik de cross gen versie van de game niet 'meer' kan bestellen op de ps5.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
MaFFia schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen waarom ik de cross gen versie van de game niet 'meer' kan bestellen op de ps5.
Geen idee, ik heb hem zondag nog besteld. Werkt het ook niet via de PS Store op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:17:
[...]

Geen idee, ik heb hem zondag nog besteld. Werkt het ook niet via de PS Store op de website?
Dat is een goeie, eigenlijk nog geen eens bij stil gestaan, maar helaas ook daar is hij niet te krijgen

Edit, mochten er nog meer mensen zijn met problemen ingame Cod mw kan je black ops cross gen wel kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door MaFFia op 10-11-2020 19:13 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PC is de preload begonnen en je kunt de install zelf regelen. Ik heb nu alleen base game, multiplayer en high resolution assets en dat is samen 75Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:36

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wou het net posten maar je was me voor. Verbaas me erover dat de downloadsnelheid van battle.net de laatste tijd veel beter lijkt te zijn, zowel deze preload als de MW update komen binnen met ~60MB/s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 14:50
Meer mensen die last hebbenvan het feit dat er op de PC niet gepreload kan worden, ondanks dat het een preorder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Fryslanboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:36:
Meer mensen die last hebbenvan het feit dat er op de PC niet gepreload kan worden, ondanks dat het een preorder is?
Krijg je een foutmelding of zie je de optie helemaal niet?

Ik kan zo te zien wel pre-loaden lijkt het >
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q135OxP.png

https://i.imgur.com/KP0gIlT.jpg

Blijkbaar kan je ook high resolution assets aanzetten, alleen dit kost je wel 52GB extra....
Van 84gb naar 136gb

[ Voor 21% gewijzigd door falcon123 op 10-11-2020 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr

Allereerst de engine. Downgrade tov mw 2019. Geluiden en graphics zijn gewoon minder dan de mw.

Netcode issues tijdens beta. Kogels bleven registreren nadat je ingame al achter cover zat.

Sliden is net als holiday on ice, smooth/houterig, weet niet wat het is..

Ttk is verder prima, dus als ze connectiviteit issues fixxen dan komt nadruk weer op aim te liggen met een hogere ttk. Iets wat ik zelf erg fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Klopt het dat PC spelers vanaf vrijdag 13 november om 06:00 kunnen spelen?
Heb het ergens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Laatst online: 11-09 13:43
Wellicht een vraag die al vaker gesteld is, maar klopt het dat je het spel voor de PC alleen via Battle.Net kunt bestellen?

Zie verder wel via CDkeys.nl etc. maar dat weet ik ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
znight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
Wellicht een vraag die al vaker gesteld is, maar klopt het dat je het spel voor de PC alleen via Battle.Net kunt bestellen?

Vandaag ook even gekeken op grijze markets en het kan wel, maar voor die 5 uro heb ik liever zekerheid. Heb wel eens meegemaakt dat ze juist na mijn aankoop geen stock meer hadden en daarna rustig een paar dagen mocht wachten, zou zonde zijn.

En ja, enige officiële kanaal is Battle.net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
znight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:

Ik zou het niet doen. Activision heeft aangegeven dat er geen fysieke kopieën voor de pc zijn en alles via battle.net loopt. Keys van een andere reseller zijn shady op zijn minst.

Daarbij zullen er(misschien straks ook hier) genoeg mensen verkondigen dat het "works like a charm", dus het is een afweging die je zelf moet maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
falcon123 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:49:
[...]
Blijkbaar kan je ook high resolution assets aanzetten, alleen dit kost je wel 52GB extra....
Van 84gb naar 136gb
Oeh nice!! Ik heb met alleen de campaign en high-res (en base natuurlijk) 100GB. Netjes dat je zo een hoop weg kan laten dat je toch niet gebruikt (multiplayer vroeger te veel gespeeld, kan geen prestige meer zien :P )

Het staat er inmiddels al op, echt jammer dat we nog niet kunnen spelen :'( Het is zo veel wachten geweest op de goede games dit jaar, denk aan de keer op keer uitstelling van Cyberpunk... Hopelijk valt Cold War en CP2077 niet tegen.
Smit260 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:13:
Klopt het dat PC spelers vanaf vrijdag 13 november om 06:00 kunnen spelen?
Heb het ergens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terugvinden.
Klopt! Staat in de battle.net client:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_TheL4ydeeUTLVLAADcRIzOyEk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3uyw6EiZQl0ZCqP1dO4o5q7P.jpg?f=fotoalbum_large

9PM Pacific Time 12 Nov = 13 Nov 6:00 's morgens onze tijd.

[ Voor 43% gewijzigd door GekkePrutser op 11-11-2020 21:54 ]

• Rivanov
Vandaag al aan de slag op m’n Series X! Lang leve time-zone switching! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-08 15:04
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:36:
Vandaag al aan de slag op m’n Series X! Lang leve time-zone switching! :+
Werkt dat nog? Op welke regio dien je je xbox te zetten dan? Nieuw Zeeland ofzo?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:11:
[...]

Werkt dat nog? Op welke regio dien je je xbox te zetten dan? Nieuw Zeeland ofzo?
Zie hier bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• znight
  • Laatst online: 11-09 13:43
Vrijdag schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:53:
[...]

Ik zou het niet doen. Activision heeft aangegeven dat er geen fysieke kopieën voor de pc zijn en alles via battle.net loopt. Keys van een andere reseller zijn shady op zijn minst.

Daarbij zullen er(misschien straks ook hier) genoeg mensen verkondigen dat het "works like a charm", dus het is een afweging die je zelf moet maken.
Thnx, duidelijk verhaal. Voor die paar euro ga ik niet liggen rotzooien. :)

• Poulske
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, helaas moet ik gewoon tot 12:00 vannacht wachten. Het plan is wel om dan direct een uurtje multiplayer te gaan spelen.

Mits de servers dat trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 12-11-2020 09:11 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:11:
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, helaas moet ik gewoon tot 12:00 vannacht wachten. Het plan is wel om dan direct een uurtje multiplayer te gaan spelen.

Mits de servers dat trekken.
Komt hij dan wel om 00:00 online.. ik dacht pas om 06.00 in de ochtend maar ik kan het fout hebben hoor.

• Poulske
stijn1309 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:45:
[...]

Komt hij dan wel om 00:00 online.. ik dacht pas om 06.00 in de ochtend maar ik kan het fout hebben hoor.
Ik meende ergens zo'n wereldkaart gezien te hebben waarop gewoon 0:00 stond.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:49:
[...]

Ik meende ergens zo'n wereldkaart gezien te hebben waarop gewoon 0:00 stond.
Wat ik zo snel kan vinden is het volgende:
The game launches across all platforms in the United States at 9 p.m. Pacific time on Thursday

donderdag 21:00, Pacific Time (PT) is
vrijdag 06:00 in Nederland

• Poulske
stijn1309 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:52:
[...]

Wat ik zo snel kan vinden is het volgende:
The game launches across all platforms in the United States at 9 p.m. Pacific time on Thursday

donderdag 21:00, Pacific Time (PT) is
vrijdag 06:00 in Nederland
Maar mensen in Nieuw Zeeland zijn nu toch ook al aan het spelen?

Edit: deze kaart bedoelde ik, en het inderdaad 6 uur voor PC. Ik zie het vanavond wel op de PS4 of de servers online zijn.
Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/11/F5905A84-3574-4FB5-BCC6-FF883494EC2B.jpeg

[ Voor 22% gewijzigd door Poulske op 12-11-2020 10:05 ]

• Rivanov
Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:57:
[...]

Maar mensen in Nieuw Zeeland zijn nu toch ook al aan het spelen?

Edit: deze kaart bedoelde ik, en het inderdaad 6 uur voor PC. Ik zie het vanavond wel op de PS4 of de servers online zijn.
[Afbeelding]
Nog niet, in Nieuw-Zeeland is het nog geen 0:00 toch.
En op de Xbox kun je dus ook direct spelen als je de timezone en location even aanpast naar NZ. :)

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Volgens de playstation kan ik de nieuwe cod over 12:30 uur starten. Wel vreemd dat andere platformen dus pas later kunnen spelen...

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:07
dm-dutchman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:29:
Volgens de playstation kan ik de nieuwe cod over 12:30 uur starten. Wel vreemd dat andere platformen dus pas later kunnen spelen...
wat ik vreemd vind aan de ps4 is dat ik gisteren game heb gepreorderd. multiplayer is slechts 10,8 GB (?)
(de 3 delen van de campaign zijn dan weer enorm - exacte aantal weet ik niet meer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:30
En Cold War is inmiddels op te starten op de Xbox via het welbekende trucje met NZ :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Bij mij staat hij ook op 11uur en 40 minuten

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Tijdzone trucje werkt helaas niet op de Playstation :-(

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:00:
En Cold War is inmiddels op te starten op de Xbox via het welbekende trucje met NZ :)
Klopt, doet het perfect. Heb alleen wel al de eerste xbox vastloper gehad door dit spel. Hoop dat het bij een enkele keer blijft.

Deze bug al eerder eens gehad met de Modern Warfare, dat was toen gepatched.

Zie alleen geen X/S logo bij het spel, terwijl ik wel de crossgen bundel heb besteld.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:30
Meneer iCy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:51:
[...]

Klopt, doet het perfect. Heb alleen wel al de eerste xbox vastloper gehad door dit spel. Hoop dat het bij een enkele keer blijft.

Deze bug al eerder eens gehad met de Modern Warfare, dat was toen gepatched.

Zie alleen geen X/S logo bij het spel, terwijl ik wel de crossgen bundel heb besteld.
Dan heb je de “verkeerde” gedownload, er is een aparte download voor X|S... heb die fout ook gemaakt :F

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:53:
[...]

Dan heb je de “verkeerde” gedownload, er is een aparte download voor X|S... heb die fout ook gemaakt :F
Dan ff opnieuw downloaden, want heb hem gekopieerd van de xbox one s die ik heb staan. Bedankt, gelukkig moet ik toch nog aan het werk. :+

Waarom doen ze niet zoals fortnite, dezelfde install gebruiken en kijken naar wat voor type console je hebt. :+

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weet iemand of de cross gen (PS4-PS5) bundle na vandaag nog beschikbaar blijft? Aangezien ik nog tot middernacht de tijd heb om eventueel de preorder aan te schaffen.

Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil en wil me ook niet laten opjagen door tijdsdruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluXz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-08 16:46
Wat gebeurt er met de leaderboards van Warzone? Worden die gereset? Iemand een idee?

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:05

RawChild

PSN: Rawchild

Wilde hem met 7.50 select korting bestellen bij bol. Vandaag besteld morgen in huis. Wil ik afrekenen staat er bezorging 14 november..

Trouwens, ps4 en ps5 kunnen die straks samen spelen? Via party?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RawChild schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:09:
Wilde hem met 7.50 select korting bestellen bij bol. Vandaag besteld morgen in huis. Wil ik afrekenen staat er bezorging 14 november..

Jup, PC/XboxOne/XboxSeries ook ;-)

• Alexknl

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Maar 8 6vs6 maps (met launch)? Dat is echt veels te weinig....

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
RawChild schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:09:

Het is cross-gen én cross platform zelfs :)

• Korkss
  • Laatst online: 14:49
PsychoBoyJack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:47:
Meer dan zat toch? Snap nooit dat mensen gelijk 20 maps willen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Korkss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
[...]

Om te beginnen is 8 inderdaad voldoende! Ik he. er zin in, hopelijk niet zoveel camp maps als in MW, die game bestond alleen uit Shipment en Shoothouse😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
BAM! Eerste potje direct gewonnen. 8)
Free for All.

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Korkss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
[...]

Ik heb het niet over 20. Hoe kom je daarbij?

Blop1 + 2 hadden bij launch 14, en 3 12.

8 is gewoon veels te weinig, zo vind ik. Bij lange na niet genoeg.
6 van de 8 mappen ken ik al door de beta/alpha. 2 nieuwe mappen erbij trekt mij op geen enkele manier, raak ik veels te snel op uitgekeken. Mijn geld niet waard.

Ik wacht wel tot dat ie goedkoper word. Dan zullen er ook wel meer maps bij gekomen zijn.

Win/win.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Leuke eerste missie. ;)
Bekend terrein.

• shoombak
  • Niet online
PsychoBoyJack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:47:
Minder maps, minder wapens en dezelfde warzone map. Dit is de eerste CoD die ik maar oversla.

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:05
Wilde Cold War bestellen voor mijn Series X bij HRK, net uitverkocht :(

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Korkss
  • Laatst online: 14:49
shoombak schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:51:
[...]

Minder maps, minder wapens en dezelfde warzone map. Dit is de eerste CoD die ik maar oversla.
Warzone is een stand alone toch?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Rivanov
Hij speelt wel erg lekker hoor, op m’n Series X. En grafisch echt top! Genieten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 18:02
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:03:
Hij speelt wel erg lekker hoor, op m’n Series X. En grafisch echt top! Genieten. :)
De single player is echt adembenemend mooi en meeslepend :). Heb er nu iets van 5 missie’s opzitten, bewaar de rest voor morgen. Nu nog even multiplayer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daverius
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 19:25
Voor de nachtbrakers... hij is op mijn xbox in ieder geval officieel speelbaar in normale Nederlandse tijd (12u snachts). Veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:44:
Leuke eerste missie. ;)
Bekend terrein.
Was erg benieuwd waar je op doelde... Snap het nu;)

Veel plezier iedereen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Paar uurtjes gespeeld in nieuw zeeland. Erg toffe campaign, maar wel erg kort. Heb hem net uitgespeeld na denk 6-6,5 uur, en dat op veteran. Dat is zelfs voor een call of duty nog kort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Zombies is weer lekker chaotisch. Prima map waar vast en zeker genoeg te beleven en ontdekken valt.
Toen we na ronde 10 een ‘exfil’ aanvroegen was het einde oefening 😂.
Dit weekend verder zombie’en en ook weer eens echt zin in de campaign (mede door het thema).
Multiplayer komt wel.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Sinds 0:00 bezig met de multiplayer, maar wat is deze game toch slecht geoptimaliseerd zeg (PS4 Pro). Objecten in de maps zien er veelal blurry uit en dikke framedrops wanneer je beschoten wordt. Hoop dat dit nog geüpdate gaat worden en ben heel benieuwd hoe het volgende week op PS5 uit komt te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
3 potjes gespeeld = 3 gewonnen.
Momenteel level 4 en kan nu mijn class maken :)

Alleen een opvallend dingetje, mijn wapens levelen niet... Of hoe zit dit?

Edit: Wapens levelen gaat vanaf level 4.

[ Voor 12% gewijzigd door Smit260 op 13-11-2020 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Alexknl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 01:46:
Sinds 0:00 bezig met de multiplayer, maar wat is deze game toch slecht geoptimaliseerd zeg (PS4 Pro). Objecten in de maps zien er veelal blurry uit en dikke framedrops wanneer je beschoten wordt. Hoop dat dit nog geüpdate gaat worden en ben heel benieuwd hoe het volgende week op PS5 uit komt te zien..
Viel mij ook op toen ik de Xbox One versie speelde. De series S (en X) ziet er veel beter uit. Had eerst de verkeerde geïnstalleerd (nouja gekopieerd van de xbox one s :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:13

Bozznl

GT: The Bozzz88

Als fan van modern warfare en de engine upgrade van vorig jaar ben ik nieuwsgierig naar wat jullie eerste impressies zijn (zowel campaign en multiplayer).

Denk dat ik hem toch wel wil halen voor de series X namelijk :).

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik heb net even een uurtje de multiplayer gespeeld en ik vind hem lekker weg spelen. Maar dat vond ik al bij de beta, dus misschien is dat wat vertekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Ik weet niet wat het is met dit spel maar heb al 5x een vastloper gehad op mn xbox one series x. Ding valt gewoon compleet uit. Heb het alleen met dit spel. Meer mensen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Ik heb in een half uur al zeker 2 minuten kunnen gamen. Ik krijg steeds de 3F8 error te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:03:
God ik moet echt even opzoeken welke Xbox nou welke is. Wat gênant... Ik weet nou echt niet of dit de nieuwste is waar je het nu over hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Waarschijnlijk al vaker langsgekomen maar vraag het toch maar opnieuw. In de playstation store staan 2 cross-gen bundels, 1 voor PS4 en 1 voor PS5, snap ik nou het concept van cross-gen niet of moet het niet uitmaken welke ik koop? Ik wil voor zolang ik nog geen PS5 heb dit spel nog spelen op de PS4 en niet straks het spel opnieuw hoeven kopen, welke moet ik nou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Arend1987 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:45:
Ik weet niet wat het is met dit spel maar heb al 5x een vastloper gehad op mn xbox one series x. Ding valt gewoon compleet uit. Heb het alleen met dit spel. Meer mensen last van
Ben er inmiddels achter. De oplossing is dat er een een XBOX ONE versie is en een CROSS gen bundel. Die laatste moet je hebben voor de xbox one series x. Dat is de 130 GB versie.

Ik moest dus 5 euro extra betalen om die te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
dindr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:52:
[...]

God ik moet echt even opzoeken welke Xbox nou welke is. Wat gênant... Ik weet nou echt niet of dit de nieuwste is waar je het nu over hebt :/
Het is inderdaad suuuuuper moeilijk... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Malt007 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:06:
Waarschijnlijk al vaker langsgekomen maar vraag het toch maar opnieuw. In de playstation store staan 2 cross-gen bundels, 1 voor PS4 en 1 voor PS5, snap ik nou het concept van cross-gen niet of moet het niet uitmaken welke ik koop? Ik wil voor zolang ik nog geen PS5 heb dit spel nog spelen op de PS4 en niet straks het spel opnieuw hoeven kopen, welke moet ik nou hebben?
Lijkt mij dat het om dezelfde versie gaat.
Dit ivm als je filter PS4 of PS5 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hoera spelen! *O*
Oh een patch -O-
Ooh, slechts 114mb! *O*
.....
.....
.....
copying....
......
....
....
:F -O-

/edit:

Jaaa, ik kan er in! *O*
Oh, er is nog geen content geïnstalleerd -O-
WTF is dit nou weer voor belachelijk iets? Wat is er de afgelopen weken dan geïnstalleerd? Alleen random callingcards en wapenskins ofzo? :') ;w

Alles blijft ook staan op "installing ... 0%" Oh, tien minuten later staan we al op twee procent. Voor alleen de campaign. :')

Echt, wat zijn dit voor amateurs? De install is nu bijna 40gb. Heb al een aantal patches voor mogen downloaden en nu moet het hele spel alsnóg worden geïnstalleerd? Het is niet eens de disc versie maar de digitale versie. Wát een kneuzen zeg.

[ Voor 101% gewijzigd door Vrijdag op 13-11-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Bozznl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:42:
Als fan van modern warfare en de engine upgrade van vorig jaar ben ik nieuwsgierig naar wat jullie eerste impressies zijn (zowel campaign en multiplayer).

Denk dat ik hem toch wel wil halen voor de series X namelijk :).
Singleplayer nog niet veel gespeeld (één missie), maar ziet er prachtig uit.
Multiplayer is geweldig. Is al een aantal jaar geleden dat ik nog CoD heb gespeeld (speel voornamelijk Halo), maar je bent er direct mee weg. Draait heel vlot. Maps zijn ook helemaal mijn ding. Niet te groot, dus lekker snelle actie.
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste