Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit is hoe het werkt voor de PS5 en Xbox:Oekol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:01:
Is er al wat meer duidelijkheid over de ps4 tov ps5 versie? Heeft de ps5 meerdere dingen extra, raytracing etc?
Internet is er niet eenduidig over en wij twijfelen nu in de vriendengroep wat we moeten doen. Digitaal kopen doen we sowieso niet dus dan is er ook nog de vraag kunnen we niet beter wachten met kopen tot we een ps5 hebben en dan direct met ps5 kopen. Of kan de ps4 disc versie wel geupdate worden naar de ps5 versie middels een digitale update? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden op het internet....
Physical Standard Edition – PlayStation 4 and Xbox One
The physical Standard Edition features the base game Call of Duty: Black Ops Cold War, and is available for pre-order now on PlayStation 4 and Xbox One through select retailers.
Next-generation upgrade options
PlayStation 4 version will have an option to upgrade to PlayStation 5 through the PlayStation Store. Please note: The PlayStation 4 disc must be inserted into the PlayStation 5 to access the digitally upgraded PS5 version of the game.
Xbox One version cannot be upgraded to Xbox Series X. Please note: Please see the information below regarding the Xbox Series X version as part of the digital Cross-Gen Bundle.
Both current generation versions (PlayStation 4 and Xbox One) will be playable on their respective next-generation console via backwards compatibility by inserting the disc into the console. But, the game will not include any of the next-generation features, such as higher framerate, hardware-based ray-tracing, faster load times, and more.
There is no physical version available for PC. Players can purchase a Blizzard Balance card that can be used to purchase the digital PC version of the game on Battle.net or buy digitally directly from Battle.net.
Can I upgrade the current generation physical disc version of Black Ops Cold War to work on a discless next-gen console?
A physical Standard Edition disc to digital next-generation upgrade will not operate with a discless console. If you choose to upgrade your physical PlayStation 4 disc to the digital version of the game on PlayStation 5, the physical PlayStation 4 disc must be inserted into the PlayStation 5 disc drive in order for the PlayStation 5 version of the game to play.
If I buy a physical copy of Black Ops Cold War on PlayStation 4, upgrade it to the digital version on PlayStation 5 and then lend or sell the physical copy, can I still play the digital PlayStation 5 version of the game I’ve downloaded?
No. For the digital PlayStation 5 version of the game to play, you must have the PlayStation 4 disc inserted into the disc drive of the PlayStation 5.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik kwam dit tegen: is wel niet bevestigd lijkt me. Maar meeste lijkt me "logisch"Oekol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:01:
Is er al wat meer duidelijkheid over de ps4 tov ps5 versie? Heeft de ps5 meerdere dingen extra, raytracing etc?
Internet is er niet eenduidig over en wij twijfelen nu in de vriendengroep wat we moeten doen. Digitaal kopen doen we sowieso niet dus dan is er ook nog de vraag kunnen we niet beter wachten met kopen tot we een ps5 hebben en dan direct met ps5 kopen. Of kan de ps4 disc versie wel geupdate worden naar de ps5 versie middels een digitale update? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden op het internet....
Call of Duty: Black Ops Cold War draait op 120 frames per seconde in 4K-resolutie, volgens een rapport gepubliceerd door Venture Beat. Het is onduidelijk of de titel een volledig native 2160p-beeld oplevert, maar het is waarschijnlijker dat het wordt weergegeven met een lagere resolutie en vervolgens reconstructietechnieken gebruikt. De framerate lijkt echter haalbaar, aangezien de first-person shooter ook op de PlayStation 4 zal verschijnen, waar hij zal draaien met de standaard 60 frames per seconde van de serie.
De publicatie verwijst naar veel van de volgende generatie verbeteringen in de titel, waaronder ondersteuning voor de haptische feedback van de DualSense-controller en sterk verbeterde laadtijden. Er is ook realtime raytracing en volledige HDR-ondersteuning. Maar misschien wel het meest interessante is dat de titel zal profiteren van Sony’s nieuwe 3D-audio-engine, wat betekent dat je de locatie van naderende voetstappen en vijandelijk vuur nauwkeuriger dan ooit kunt lokaliseren.
We zullen contact opnemen met Activision om deze details te bevestigen, maar als dit klopt, is het nog een game van 120 frames per seconde om toe te voegen aan onze lijst met alle PS5-games die draaien op 120 frames per seconde. Leuk!
Verwijderd
Call of Duty: Black Ops Cold War is almost here and Activision has revealed the storage space required on consoles and PC for pre-loading. As expected, the storage space required on consoles and PC is around or more than 100GB of space.
Activision has shared pre-loading details for Call of Duty: Black Ops Cold War. On PS4 and Xbox One pre-loading will begin on November 5 at 9 pm PT while on PC pre-loading will begin on November 10 at 10 am PT.
Pre-loading on next-gen systems will begin on each system’s respective launch date. So November 10 for Xbox Series X|S and November 12 for PlayStation 5. All of which is before the official November 13 launch date for Black Ops Cold War.
How Big is Black Ops Cold War?
To pre-load Black Ops Cold War, players will need to ensure they have the right amount of available storage to launch the game. Here are the storage space numbers required for each system.
PS4: 95GB
PS5: 133GB
Xbox One: 93GB
Xbox Series X|S: 136GB
PC 125GB (Full Game on Ultra Graphics), 82GB (Full Game), 35GB (Multiplayer Only)
Activision says players on both PC and console can choose to uninstall specific game mode packs such as Campaign or Zombies to reduce the overall file size.
Bron: https://www.ign.com/artic...war-file-size-ps5-xbox-pc
Ik heb er zin in.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Xbox Live: Springbok NL
De auto download datum staat op 06-11-2020, vanaf morgen dus. Alleen geen tijd, maar dat is meestal rond een uur of zeven 's avonds toch?

“Black Ops Cold War progression builds on a familiar and similar path to Modern Warfare while incorporating an innovative Prestige system, giving you more challenges and earnable content.”
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 november 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

BREAKING: More Black Ops Cold War PlayStation ONLY content announced
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 6 november 2020
PS4 & PS5 players get TWO extra "Create A Class" Loadout Slots - ONLY for PlayStation players
And more.... https://t.co/0wyfia5TPT pic.twitter.com/RSr6LURlUy
Ik begin er vrijdag middag rond twee uur in de middag aan. Eerst nog beetje werken e. Wel al volledig gedownload. Ga eerst twee missies campaign doen en dan mp
Bij mij is het inmiddels ook gedownload. Dat ging trouwens verbazingwekkend snel. Heb het idee dat Sony de laatste tijd zijn servers stukken beter op orde heeft.Wolverine9000 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:
[...]
Ik begin er vrijdag middag rond twee uur in de middag aan. Eerst nog beetje werken e. Wel al volledig gedownload. Ga eerst twee missies campaign doen en dan mp
Twijfel om te beginnen met de campaign of toch maar meteen MP. Hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd ik heb, speel liever een flinke tijd de campaign dan elke keer maar een half uurtje ofzo.
Ben benieuwd of ze de grootste issues van de beta opgelost hebben. Anders word het na twee potjes toch weer modern warfare!
Geen nieuws natuurlijk voor iedereen die dit leest.
Maar, van hoe laat is de game speelbaar?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2020 23:48 ]
Yes dat kloptVrijdag schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:47:
Timer hier zegt nog vier dagen en 13 minuten. Ik ga er vanuit dat de nacht van donderdag op vrijdag vanaf 00:00 gespeeld kan worden.
Dat ga ik gewoon proberen danNaxul schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:50:
[...]
Yes dat klopt, en volgens mij kan je als je op Xbox speelt je klok aanpassen (Nieuw Zeeland timezone) zodat je rond de middag kan spelen. Op Reddit zeggen verschillende mensen dat dat werkt.
Haha succes; zie hier bijv.
Werkt dat op ps4ook de timer ale de klok naar nieuw zeeland veranderen. Geen idee eigenlijkNaxul schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:50:
[...]
Yes dat klopt, en volgens mij kan je als je op Xbox speelt je klok aanpassen (Nieuw Zeeland timezone) zodat je rond de middag kan spelen. Op Reddit zeggen verschillende mensen dat dat werkt.
Nee denk het niet, ik zou ook niet weten waar je dat op de PS4 kan doen.Wolverine9000 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:32:
[...]
Werkt dat op ps4ook de timer ale de klok naar nieuw zeeland veranderen. Geen idee eigenlijk
Nee helaas niet, je hebt de mogelijkheid om de tijd te veranderen maar dit heeft geen invloed op de beschikbaarheid v/d game.Wolverine9000 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:32:
[...]
Werkt dat op ps4ook de timer ale de klok naar nieuw zeeland veranderen. Geen idee eigenlijk
Dat is hoe het werkt wanneer je de current generation (PS4) in je PS5 stopt. Wanneer je de crossgen of ultimate edition in je PS5/XSX stopt heb je meer voordelen zoals waarschijnlijk de 120FPS wat hierboven werd genoemd. Ik verwacht ook betere laadtijden, betere textures en raytracing.Vrijdag schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:38:
[...]
Dit is hoe het werkt voor de PS5 en Xbox:
Physical Standard Edition – PlayStation 4 and Xbox One
Both current generation versions (PlayStation 4 and Xbox One) will be playable on their respective next-generation console via backwards compatibility by inserting the disc into the console. But, the game will not include any of the next-generation features, such as higher framerate, hardware-based ray-tracing, faster load times, and more.
Dit is de reden waarom ik de pre order geannuleerd heb. Tijdens de beta weekenden heb ik me verschillende malen zo zitten ergeren dat ik MW zelfs leuker vond.dindr schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:43:
Toch best veel mensen die gekocht hebben. Ik twijfel heel erg, doen of niet doen....
Ben benieuwd of ze de grootste issues van de beta opgelost hebben. Anders word het na twee potjes toch weer modern warfare!
Eerst eens even afwachten hoe het na launch is en hoe cold war ontvangen wordt door de community, anders nog een jaartje mw spelen.
Ik twijfelde eerst ook, maar de beta viel me zo erg tegen dat ik daarom heb besloten niet te kopen. Mochten de problemen uit de beta wel goed zijn opgelost dan wil ik over een paar maanden nog wel een keer overwegen om te kopen, maar dan met een aanbieding ofzodindr schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:43:
Toch best veel mensen die gekocht hebben. Ik twijfel heel erg, doen of niet doen....
En het gooien van een granaat duurde iets te lang, maar verder speelde het lekker weg zoals de originele Black Ops.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik deel je mening. Snipers waren iets te powerfull, maar dat was extra gedaan volgens mij.Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
Even uit nieuwsgierigheid, wat vonden jullie zo slecht aan de beta? Het enige waar ik mij aan ergerde was af en toe de spawnpunten en onoverzichtelijkheid op de woestijn sattelietmap.
En het gooien van een granaat duurde iets te lang, maar verder speelde het lekker weg zoals de originele Black Ops.
TTK vond ik goed, stuk beter dan in MW.
De gameplay vond ik erg houterig, de bewegingen klopten niet op een of andere manier. Ook de animaties van sliden/springen klopten niet. Ik had continu het idee dat ik door de maps zweefde of over ijs liep. De TTK vond ik prima, maar omdat de rest van het spelen niet klopte ben ik alles van overtuigd om het te pre-orderen.Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
Even uit nieuwsgierigheid, wat vonden jullie zo slecht aan de beta? Het enige waar ik mij aan ergerde was af en toe de spawnpunten en onoverzichtelijkheid op de woestijn sattelietmap.
Grafisch gezien is het anno 2020 natuurlijk een lachertje,,, maar wel lage fps in de game.
Ik heb hem laten refunden na de beta en wacht nu af waar ze vrijdag mee gaan komen. Misschien dat mijn mening dan gaat veranderen.
Op dit moment kan coldwar niet eens in de schaduw staan mw2019.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Geen idee, ik heb hem zondag nog besteld. Werkt het ook niet via de PS Store op de website?MaFFia schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen waarom ik de cross gen versie van de game niet 'meer' kan bestellen op de ps5.
Dat is een goeie, eigenlijk nog geen eens bij stil gestaan, maar helaas ook daar is hij niet te krijgenPoulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:17:
[...]
Geen idee, ik heb hem zondag nog besteld. Werkt het ook niet via de PS Store op de website?
Edit, mochten er nog meer mensen zijn met problemen ingame Cod mw kan je black ops cross gen wel kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door MaFFia op 10-11-2020 19:13 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Krijg je een foutmelding of zie je de optie helemaal niet?Fryslanboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:36:
Meer mensen die last hebbenvan het feit dat er op de PC niet gepreload kan worden, ondanks dat het een preorder is?
Ik kan zo te zien wel pre-loaden lijkt het >

https://i.imgur.com/KP0gIlT.jpg
Blijkbaar kan je ook high resolution assets aanzetten, alleen dit kost je wel 52GB extra....
Van 84gb naar 136gb
[ Voor 21% gewijzigd door falcon123 op 10-11-2020 21:51 ]
Allereerst de engine. Downgrade tov mw 2019. Geluiden en graphics zijn gewoon minder dan de mw.Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
Netcode issues tijdens beta. Kogels bleven registreren nadat je ingame al achter cover zat.
Sliden is net als holiday on ice, smooth/houterig, weet niet wat het is..
Ttk is verder prima, dus als ze connectiviteit issues fixxen dan komt nadruk weer op aim te liggen met een hogere ttk. Iets wat ik zelf erg fijn vind.
Heb het ergens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terugvinden.
Zie verder wel via CDkeys.nl etc. maar dat weet ik ook niet helemaal.
Vandaag ook even gekeken op grijze markets en het kan wel, maar voor die 5 uro heb ik liever zekerheid. Heb wel eens meegemaakt dat ze juist na mijn aankoop geen stock meer hadden en daarna rustig een paar dagen mocht wachten, zou zonde zijn.znight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
Wellicht een vraag die al vaker gesteld is, maar klopt het dat je het spel voor de PC alleen via Battle.Net kunt bestellen?
En ja, enige officiële kanaal is Battle.net.
Ik zou het niet doen. Activision heeft aangegeven dat er geen fysieke kopieën voor de pc zijn en alles via battle.net loopt. Keys van een andere reseller zijn shady op zijn minst.znight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
Wellicht een vraag die al vaker gesteld is, maar klopt het dat je het spel voor de PC alleen via Battle.Net kunt bestellen?
Daarbij zullen er(misschien straks ook hier) genoeg mensen verkondigen dat het "works like a charm", dus het is een afweging die je zelf moet maken.
Oeh nice!! Ik heb met alleen de campaign en high-res (en base natuurlijk) 100GB. Netjes dat je zo een hoop weg kan laten dat je toch niet gebruikt (multiplayer vroeger te veel gespeeld, kan geen prestige meer zienfalcon123 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:49:
[...]
Blijkbaar kan je ook high resolution assets aanzetten, alleen dit kost je wel 52GB extra....
Van 84gb naar 136gb
Het staat er inmiddels al op, echt jammer dat we nog niet kunnen spelen
Klopt! Staat in de battle.net client:Smit260 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:13:
Klopt het dat PC spelers vanaf vrijdag 13 november om 06:00 kunnen spelen?
Heb het ergens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terugvinden.
:strip_exif()/f/image/3uyw6EiZQl0ZCqP1dO4o5q7P.jpg?f=fotoalbum_large)
9PM Pacific Time 12 Nov = 13 Nov 6:00 's morgens onze tijd.
[ Voor 43% gewijzigd door GekkePrutser op 11-11-2020 21:54 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Werkt dat nog? Op welke regio dien je je xbox te zetten dan? Nieuw Zeeland ofzo?Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:36:
Vandaag al aan de slag op m’n Series X! Lang leve time-zone switching!
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Zie hier bijv.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:11:
[...]
Werkt dat nog? Op welke regio dien je je xbox te zetten dan? Nieuw Zeeland ofzo?
Thnx, duidelijk verhaal. Voor die paar euro ga ik niet liggen rotzooien.Vrijdag schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:53:
[...]
Ik zou het niet doen. Activision heeft aangegeven dat er geen fysieke kopieën voor de pc zijn en alles via battle.net loopt. Keys van een andere reseller zijn shady op zijn minst.
Daarbij zullen er(misschien straks ook hier) genoeg mensen verkondigen dat het "works like a charm", dus het is een afweging die je zelf moet maken.
Mits de servers dat trekken.
[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 12-11-2020 09:11 ]
Komt hij dan wel om 00:00 online.. ik dacht pas om 06.00 in de ochtend maar ik kan het fout hebben hoor.Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:11:
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, helaas moet ik gewoon tot 12:00 vannacht wachten. Het plan is wel om dan direct een uurtje multiplayer te gaan spelen.
Mits de servers dat trekken.
Ik meende ergens zo'n wereldkaart gezien te hebben waarop gewoon 0:00 stond.stijn1309 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:45:
[...]
Komt hij dan wel om 00:00 online.. ik dacht pas om 06.00 in de ochtend maar ik kan het fout hebben hoor.
Wat ik zo snel kan vinden is het volgende:Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:49:
[...]
Ik meende ergens zo'n wereldkaart gezien te hebben waarop gewoon 0:00 stond.
The game launches across all platforms in the United States at 9 p.m. Pacific time on Thursday
donderdag 21:00, Pacific Time (PT) is
vrijdag 06:00 in Nederland
Maar mensen in Nieuw Zeeland zijn nu toch ook al aan het spelen?stijn1309 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:52:
[...]
Wat ik zo snel kan vinden is het volgende:
The game launches across all platforms in the United States at 9 p.m. Pacific time on Thursday
donderdag 21:00, Pacific Time (PT) is
vrijdag 06:00 in Nederland
Edit: deze kaart bedoelde ik, en het inderdaad 6 uur voor PC. Ik zie het vanavond wel op de PS4 of de servers online zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Poulske op 12-11-2020 10:05 ]
Nog niet, in Nieuw-Zeeland is het nog geen 0:00 toch.Poulske schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:57:
[...]
Maar mensen in Nieuw Zeeland zijn nu toch ook al aan het spelen?
Edit: deze kaart bedoelde ik, en het inderdaad 6 uur voor PC. Ik zie het vanavond wel op de PS4 of de servers online zijn.
[Afbeelding]
En op de Xbox kun je dus ook direct spelen als je de timezone en location even aanpast naar NZ.
wat ik vreemd vind aan de ps4 is dat ik gisteren game heb gepreorderd. multiplayer is slechts 10,8 GB (?)dm-dutchman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:29:
Volgens de playstation kan ik de nieuwe cod over 12:30 uur starten. Wel vreemd dat andere platformen dus pas later kunnen spelen...
(de 3 delen van de campaign zijn dan weer enorm - exacte aantal weet ik niet meer)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Klopt, doet het perfect. Heb alleen wel al de eerste xbox vastloper gehad door dit spel. Hoop dat het bij een enkele keer blijft.DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:00:
En Cold War is inmiddels op te starten op de Xbox via het welbekende trucje met NZ
Deze bug al eerder eens gehad met de Modern Warfare, dat was toen gepatched.
Zie alleen geen X/S logo bij het spel, terwijl ik wel de crossgen bundel heb besteld.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dan heb je de “verkeerde” gedownload, er is een aparte download voor X|S... heb die fout ook gemaaktMeneer iCy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:51:
[...]
Klopt, doet het perfect. Heb alleen wel al de eerste xbox vastloper gehad door dit spel. Hoop dat het bij een enkele keer blijft.
Deze bug al eerder eens gehad met de Modern Warfare, dat was toen gepatched.
Zie alleen geen X/S logo bij het spel, terwijl ik wel de crossgen bundel heb besteld.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dan ff opnieuw downloaden, want heb hem gekopieerd van de xbox one s die ik heb staan. Bedankt, gelukkig moet ik toch nog aan het werk.DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:53:
[...]
Dan heb je de “verkeerde” gedownload, er is een aparte download voor X|S... heb die fout ook gemaakt
Waarom doen ze niet zoals fortnite, dezelfde install gebruiken en kijken naar wat voor type console je hebt.
Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil en wil me ook niet laten opjagen door tijdsdruk.
Trouwens, ps4 en ps5 kunnen die straks samen spelen? Via party?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Jup, PC/XboxOne/XboxSeries ook ;-)RawChild schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:09:
Wilde hem met 7.50 select korting bestellen bij bol. Vandaag besteld morgen in huis. Wil ik afrekenen staat er bezorging 14 november..
YouTube: Visibility, Aim Assist, Movement & More! (Did it Improve Since the B...
Het is cross-gen én cross platform zelfsRawChild schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:09:
Wilde hem met 7.50 select korting bestellen bij bol. Vandaag besteld morgen in huis. Wil ik afrekenen staat er bezorging 14 november..
Meer dan zat toch? Snap nooit dat mensen gelijk 20 maps willen.PsychoBoyJack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:47:
Maar 8 6vs6 maps (met launch)? Dat is echt veels te weinig....
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Om te beginnen is 8 inderdaad voldoende! Ik he. er zin in, hopelijk niet zoveel camp maps als in MW, die game bestond alleen uit Shipment en Shoothouse😂Korkss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
[...]
Meer dan zat toch? Snap nooit dat mensen gelijk 20 maps willen.
Free for All.
Ik heb het niet over 20. Hoe kom je daarbij?Korkss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
[...]
Meer dan zat toch? Snap nooit dat mensen gelijk 20 maps willen.
Blop1 + 2 hadden bij launch 14, en 3 12.
8 is gewoon veels te weinig, zo vind ik. Bij lange na niet genoeg.
6 van de 8 mappen ken ik al door de beta/alpha. 2 nieuwe mappen erbij trekt mij op geen enkele manier, raak ik veels te snel op uitgekeken. Mijn geld niet waard.
Ik wacht wel tot dat ie goedkoper word. Dan zullen er ook wel meer maps bij gekomen zijn.
Win/win.
Bekend terrein.
Minder maps, minder wapens en dezelfde warzone map. Dit is de eerste CoD die ik maar oversla.PsychoBoyJack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:47:
Maar 8 6vs6 maps (met launch)? Dat is echt veels te weinig....
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Warzone is een stand alone toch?shoombak schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:51:
[...]
Minder maps, minder wapens en dezelfde warzone map. Dit is de eerste CoD die ik maar oversla.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
De single player is echt adembenemend mooi en meeslependRivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:03:
Hij speelt wel erg lekker hoor, op m’n Series X. En grafisch echt top! Genieten.
Was erg benieuwd waar je op doelde... Snap het nu;)
Veel plezier iedereen!!!
Toen we na ronde 10 een ‘exfil’ aanvroegen was het einde oefening 😂.
Dit weekend verder zombie’en en ook weer eens echt zin in de campaign (mede door het thema).
Multiplayer komt wel.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Momenteel level 4 en kan nu mijn class maken
Alleen een opvallend dingetje, mijn wapens levelen niet... Of hoe zit dit?
Edit: Wapens levelen gaat vanaf level 4.
[ Voor 12% gewijzigd door Smit260 op 13-11-2020 06:41 ]
Viel mij ook op toen ik de Xbox One versie speelde. De series S (en X) ziet er veel beter uit. Had eerst de verkeerde geïnstalleerd (nouja gekopieerd van de xbox one sAlexknl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 01:46:
Sinds 0:00 bezig met de multiplayer, maar wat is deze game toch slecht geoptimaliseerd zeg (PS4 Pro). Objecten in de maps zien er veelal blurry uit en dikke framedrops wanneer je beschoten wordt. Hoop dat dit nog geüpdate gaat worden en ben heel benieuwd hoe het volgende week op PS5 uit komt te zien..
Denk dat ik hem toch wel wil halen voor de series X namelijk
GT: The Bozzz88
God ik moet echt even opzoeken welke Xbox nou welke is. Wat gênant... Ik weet nou echt niet of dit de nieuwste is waar je het nu over hebtRivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:03:
Hij speelt wel erg lekker hoor, op m’n Series X. En grafisch echt top! Genieten.

Ben er inmiddels achter. De oplossing is dat er een een XBOX ONE versie is en een CROSS gen bundel. Die laatste moet je hebben voor de xbox one series x. Dat is de 130 GB versie.Arend1987 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:45:
Ik weet niet wat het is met dit spel maar heb al 5x een vastloper gehad op mn xbox one series x. Ding valt gewoon compleet uit. Heb het alleen met dit spel. Meer mensen last van
Ik moest dus 5 euro extra betalen om die te downloaden.
Het is inderdaad suuuuuper moeilijk...dindr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:52:
[...]
God ik moet echt even opzoeken welke Xbox nou welke is. Wat gênant... Ik weet nou echt niet of dit de nieuwste is waar je het nu over hebt

Lijkt mij dat het om dezelfde versie gaat.Malt007 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:06:
Waarschijnlijk al vaker langsgekomen maar vraag het toch maar opnieuw. In de playstation store staan 2 cross-gen bundels, 1 voor PS4 en 1 voor PS5, snap ik nou het concept van cross-gen niet of moet het niet uitmaken welke ik koop? Ik wil voor zolang ik nog geen PS5 heb dit spel nog spelen op de PS4 en niet straks het spel opnieuw hoeven kopen, welke moet ik nou hebben?
Dit ivm als je filter PS4 of PS5 gebruikt.

Oh een patch

Ooh, slechts 114mb!

.....
.....
.....
copying....
......
....
....

/edit:
Jaaa, ik kan er in!

Oh, er is nog geen content geïnstalleerd

WTF is dit nou weer voor belachelijk iets? Wat is er de afgelopen weken dan geïnstalleerd? Alleen random callingcards en wapenskins ofzo?

Alles blijft ook staan op "installing ... 0%" Oh, tien minuten later staan we al op twee procent. Voor alleen de campaign.
Echt, wat zijn dit voor amateurs? De install is nu bijna 40gb. Heb al een aantal patches voor mogen downloaden en nu moet het hele spel alsnóg worden geïnstalleerd? Het is niet eens de disc versie maar de digitale versie. Wát een kneuzen zeg.
[ Voor 101% gewijzigd door Vrijdag op 13-11-2020 11:10 ]
Singleplayer nog niet veel gespeeld (één missie), maar ziet er prachtig uit.Bozznl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:42:
Als fan van modern warfare en de engine upgrade van vorig jaar ben ik nieuwsgierig naar wat jullie eerste impressies zijn (zowel campaign en multiplayer).
Denk dat ik hem toch wel wil halen voor de series X namelijk.
Multiplayer is geweldig. Is al een aantal jaar geleden dat ik nog CoD heb gespeeld (speel voornamelijk Halo), maar je bent er direct mee weg. Draait heel vlot. Maps zijn ook helemaal mijn ding. Niet te groot, dus lekker snelle actie.