Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
SlqmLqck schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:30:
Voetstappen zijn beter te horen. Merken meerdere mensen dit?
Klopt, zie onderstaande video vanaf 10:25 ongeveer:

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

SlqmLqck schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:30:
Voetstappen zijn beter te horen. Merken meerdere mensen dit?
Het viel me gisteren wel op dat ik vaker mensen hoorde inderdaad, dacht eigenlijk dat het kwam omdat ik m'n oren weer eens schoon had gemaakt :+

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Rappa1985 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:18:
Gister nog die trein bezocht en dat valt wel wat tegen. Had meer verwacht dat het te vergelijken was met bunkers qua loot. Gister hele trein gestript en liep weg met 7000 + killstreak + ammo box en aantal epic wapens. Van mij mogen ze daar wel meer kistjes plaatsen of dat er gewoon meer geld uit de kistjes komt.
Ik had er ook meer van verwacht, vooral ook dat ie wat sneller door de map zou rollen. Voertuigen worden niet zoals in de trailer aan flarden gereden maar aan de kant geduwd waarna ze ontploffen.

Een ritje op de trein leverde wel hilarische momenten op met mensen die geen idee hadden wat te doen.

Stadion mogen ze wel wat aan de loot op het veld doen, dit is gewoon niet te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Meer mensen last van brakke servers bij Warzone? Heel lang zoeken, meerdere disconnects etc. Was niet te doen. Vooral na 12en.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Avond alle ....
Messchien ben ik dom maar ik snap even niet waarom ik schijnbaar voor alle vijanden te zien ben ??
Ik speel COD mp sez 5 ben begonnen bij eind sez 3 ....
Maar mij vraag is waarom lopen mijn vijanden gewoon naar me toe waar ik ook ben ??
Ik heb gost aan en cold en er zijn soms geen radars?? Dan kijk ik de kill cam en dan staat er boven mij hoofd
You , die snap ik ....kan iemand mij daarvan iets vertellen of is dat een geheim onder de hardcore spelers .
Zo erg dat je een vijand kills dat hij of zei helemaal fuckup gaat doen 😜😉
Graag hoor ik iets want het is voor mij tijd verdrijf in het zk .....
Mvg luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Lucky47 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 02:18:
Avond alle ....
Messchien ben ik dom maar ik snap even niet waarom ik schijnbaar voor alle vijanden te zien ben ??
Maar mij vraag is waarom lopen mijn vijanden gewoon naar me toe waar ik ook ben ??
Ik heb gost aan en cold en er zijn soms geen radars?? Dan kijk ik de kill cam en dan staat er boven mij hoofd
You , die snap ik ....kan iemand mij daarvan iets vertellen of is dat een geheim onder de hardcore spelers .
Mvg luuk
1. Omdat er maar een aantal lanes zijn per map, dus iedereen loopt via bepaalde patronen;
2. Omdat CoD redelijk fast-paced is, kom je dus snel andere spelers tegen;
3. Omdat ze je horen.

Die "You" boven je hoofd ... je weet toch dat die enkel in de killcam zichtbaar is hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
Avond alle ....
Mvg luuk
Welke modus speel je? Misschien ligt het aan je eigen speelstijl of bewegingen? Als je schiet zonder suppressor dan ben je ook zichtbaar op de map, ondanks ghost en cold-blooded.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Avond alle ....
Mvg luuk
Ghost en Cold Blood zorgen er alleen voor dat je niet op de uav verschijnt, niet getarget wordt door killstreaks en niet wit/gekleurd opvalt door thermal/ifr scopes. Je bent verder nog steeds zichtbaar en hoorbaar.

Inmiddels is het bijna een jaar uit en vooral op mappen die al bekend zijn zullen veel spelers goed kunnen anticiperen. Granaat door een raam, alvast door een deur schieten, dat soort dingen. Geluid is erg handig en voetstappen zijn goed te horen. Ook kan je je teamleden horen roepen waar je bent (globaal) als ze het hebben zien lopen.

Ik weet niet of het in jouw situatie mogelijk is, maar een headset helpt al een heel eind.

En beterschap natuurlijk (y)

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 07-08-2020 11:41 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Goedemiddag....
Net weer even gespeeld MP en COD plunder maaar ik ben er klaar mee !!
Of ik ben dom , maar je kan mij niet vertellen dat ze mij ten alle tijden kunnen zien !!!
Ook bij plunder ben verdomme nog niet eens geland en ik heb een bouty ( nieuwe game hè )
Paar vrienden gevraagd die hebben het ook maar niet zoals ik ......
Ground ware ook kom verdomme niet eens ik schiet afstand van een vijand !!! En ik kom terug in
het klote spel BOEM ,!!! Weg luuk dat spel geeft me meer stress dan een hele maand ziekenhuis 😂😂😂
Succes mensen bedankt voor de reacties ...
Mvg luuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Lucky47 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:09:
Goedemiddag....
Of ik ben dom , maar je kan mij niet vertellen dat ze mij ten alle tijden kunnen zien !!!
Ook bij plunder ben verdomme nog niet eens geland en ik heb een bouty ( nieuwe game hè )
Ground ware ook kom verdomme niet eens ik schiet afstand van een vijand !!! En ik kom terug in
het klote spel BOEM ,!!! Weg luuk dat spel geeft me meer stress dan een hele maand ziekenhuis 😂😂😂
Mvg luuk
Bounty's worden aan een random speler gekoppeld wanneer iemand hem op pakt. Ik denk dat je echt gewoon dikke pech hebt.

En verder, je land met 100+ spelers in de map in plunder, kijk je wel goed om je heen of er niet nog meer in je buurt droppen? MP spawn je meestal in een kleinere map, dus ja men ziet je veel sneller. En de een heeft betere aim of reactievermogen dan de ander, het kan zijn dat je niet snel genoeg reageert natuurlijk. Ook heeft het ene wapen een groter bereik dan het ander, dus raak je niet met elk wapen even makkelijk op afstand, en je loadout maakt ook het verschil, met een silencer of iets dergelijks zullen ze je minder snel zien dan zonder.

[ Voor 14% gewijzigd door De Nelis op 07-08-2020 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Goedemiddag....
Mvg luuk
Tja, vooral in het begin van de game heb je veel kans om een bounty te krijgen want veel spelers (waaronder ik) landen nog wel eens exact op een bounty missie. In het begin is het namelijk easy money voor self-revive/loadout. Daarnaast is mensen spotten echt niet moeilijk ondanks dat ze ghost/cold-blood hebben. Gewoon je graphics op low en alle anti-alias opties uit en je ziet ze van ver lopen.

Wat @De Nelis inderdaad zegt: zonder silencer maak je met de meeste wapens super veel herrie dat goed te horen is met een fatsoenlijke headset. Daarnaast wordt je zonder silencer een mooie rode stip op de map. Muzzle flash bestaat ook nog en is vooral met zwaardere wapens een probleem. Die mooie tracer packs zien er cool uit maar maken het een stuk makkelijker om de baan van de kogels te zien. Bepaalde (sniper) scopes zorgen ook voor een grote glare.

[ Voor 17% gewijzigd door xh3adshotx op 07-08-2020 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
Goedemiddag....
Mvg luuk
Hoe beoordeel je jezelf als je naar de killcams kijkt? Ik kijk vaak killcams om er van te leren en zie mezelf dan soms zulke domme acties maken dat het logisch is dat ik van 3 kanten wordt beschoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
HansPatat050 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:26:
[...]

Hoe beoordeel je jezelf als je naar de killcams kijkt? Ik kijk vaak killcams om er van te leren en zie mezelf dan soms zulke domme acties maken dat het logisch is dat ik van 3 kanten wordt beschoten.
Killcams in cod :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:38
Goedemiddag....
Mvg luuk
Hehe ik pak altijd meteen een bounty ik ga er landen zelfs :p heerlijk meteen hunted :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Hupla, mijne beste warzone solo win tot nu toe!
YouTube: Warzone - My most satisfying solo win ever !!!
Op het einde heel rustig gebleven, en daar zat éne iedereen dood te rijden met zijn jeep, zo een goed gevoel die gast killen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:51
B!g Boss schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:05:
Hupla, mijne beste warzone solo win tot nu toe!
YouTube: Warzone - My most satisfying solo win ever !!!
Op het einde heel rustig gebleven, en daar zat éne iedereen dood te rijden met zijn jeep, zo een goed gevoel die gast killen 😂
Op 1min22 effe de omgeving checken voor je naar die shop vliegt, zag hem daar zitten :p

Voor de rest lekker gespeeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
De killcams waarbij je jezelf niet ziet schieten terwijl je dat zelf wel deed?
Of de killcams waarbij je heel ver van de muur staat en je voor je eigen gevoel er net omheen keek?
Elke keer weer genieten! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Ik heb afgelopen weekend in meerdere potjes Warzone gehad dat ik op random momenten een soort EMP-effect door mijn beeld kreeg. Mijn hele beeld wordt dan voor een paar seconden blurry. Hebben meer mensen die mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:52

TradeMarkNL

Videoproducer
Jep, hier ook. Is dat niet die teaser voor de nieuwe Cal of Duty? Dacht zoiets gelezen te hebben en dat die vandaag misschien wordt aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Weer een gratis bundle voor Ps4 spelers met PSPlus

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0002-CUSA15277_00-CODMWPLUSPACK003/1597024111000/image?w=240&h=240&bg_color=000000&opacity=100&_version=00_09_000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
TradeMarkNL schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:32:
Jep, hier ook. Is dat niet die teaser voor de nieuwe Cal of Duty? Dacht zoiets gelezen te hebben en dat die vandaag misschien wordt aangekondigd.
Ja klopt.
https://www.vg247.com/2020/08/07/call-of-duty-2020-warzone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wat heb je eigenlijk aan een horloge? ik dacht dat het iets zou doen, maar dat heb ik vast fout begrepen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
hexta schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:11:
wat heb je eigenlijk aan een horloge? ik dacht dat het iets zou doen, maar dat heb ik vast fout begrepen?
Puur cosmetisch. Aantal hebben wel grappige features. Zo zijn er horloges voor: je kd weer te geven, minimap te laten zien, zelfs een tamagotchi die je moet verzorgen door kills en wins te behalen.

Tis allemaal maar voor de lol, maar wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rappa1985 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:49:
Weer een gratis bundle voor Ps4 spelers met PSPlus

[Afbeelding]
Als ik die op m'n PS4 claim, kan ik die spullen op de PC dan ook equippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
yinx84 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:42:
[...]

Als ik die op m'n PS4 claim, kan ik die spullen op de PC dan ook equippen?
Was bij die vorige packs wel maar blijkbaar bij deze werkt dat (nog?) niet. Weet dus niet of het een bug is of expres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Het horloge dat de werkelijke tijd laat zien vind ik oprecht nog wel handig, vaak wel pijnlijk om te zien hoelang ik al zit te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

Minkie

Groazers Unite.

Skinnyice schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:15:
[...]......... zelfs een tamagotchi die je moet verzorgen door kills en wins te behalen.

Tis allemaal maar voor de lol, maar wel grappig
Het duurde een paar dagen voor ik wist waar dat geluid vandaan kwam :+

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Minkie schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 15:06:
[...]

Het duurde een paar dagen voor ik wist waar dat geluid vandaan kwam :+
Jezes bedoel ja dat 8bit achtige geluidje? Komt dat van die tamagotchi? Ik altijd mn maten vragen horen jullie dat geluidje ook? Ze verklaarden me voor gek :D nu pas weet ik t haha niet best. 8)7

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Ik heb een horloge met een mini map, kijk er vrijwel nooit naar maar is wel een leuke gimmick.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

Minkie

Groazers Unite.

P.E.No.1 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 15:46:
[...]

Jezes bedoel ja dat 8bit achtige geluidje? Komt dat van die tamagotchi? Ik altijd mn maten vragen horen jullie dat geluidje ook? Ze verklaarden me voor gek :D nu pas weet ik t haha niet best. 8)7
Ja hahahaha, ging hier precies net zo :D

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sinds de nieuwe update is het er voor mij niet beter op geworden. Sowieso dropt de framerate af en toe flink. De instellingen staan lager en soms drops tot wel 30fps waar het eerder zelden onder de 50 kwam. Nu ook nog een leuke bug dat je soms een soort van artifacts krijgt. Als ik wisselde naar het 2e wapen is het volledige scherm een zooi lijnen en zie je niets. Terug naar het andere wapen en het is weer normaal. Alleen lastig als het eerste wapen 4 kogels heeft en je bezig bent met de laaste 10 man en het 2e wapen onbruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985

Dat was snel :D Blijkbaar komende vrijdag een aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00
Blijkbaar was dit pas stap 1 van de teasers, komende vrijdag verwachten ze enkel een nieuwe teaser:

https://twitter.com/NoahJ456/status/1292930087608881154

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Waarom zoveel teasers. Ondertussen weten we wel de nieuwe setting van de nieuwe cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Media aandacht. Je kunt een game in een keer volledig aankondigen maar je kunt het ook in delen doe, dan is de aandacht elke keer op je gericht in afwachting van meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Vanmorgen een kleine update gedownload. Sindsdien kom ik warzone niet meer in.. blijft steeds hangen op fetching profile en dan een of andere error en zit weer in desktop!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Nu is er een serverqueue en een servermaintenance, misschien kom het daardoor?

"connecting to Online Services" duurt wel heel lang, idd.

Fetching online profile, duurt nog langer, dan zal een game vinden nu wel niet mee vallen.

[ Voor 53% gewijzigd door tommy2005 op 11-08-2020 18:29 . Reden: aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 08:14
tommy2005 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:25:
Nu is er een serverqueue en een servermaintenance, misschien kom het daardoor?

"connecting to Online Services" duurt wel heel lang, idd.
Nee update

https://www.infinityward....patch-notes---august-11th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik wordt er net als hierboven genoemd na verloop van tijd uit gegooid. Zal straks wel weer oke zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door tommy2005 op 11-08-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 08:14
tommy2005 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:30:
[...]

Ik wordt er net als hierboven genoemd na verloop van tijd uit gegooid. Zal straks wel weer oke zijn.
Tweet IW:

We're looking into an issue where some players are unable to connect to the servers. We'll post another update when we have more information. Thank you for your patience.

[ Voor 80% gewijzigd door SlqmLqck op 11-08-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
Ja hoor een server queue... ....will be joined to the game shortly.... estimated time: 0 hours 20 minuten 0 seconds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:39:
Nerf bruen? Zo erg als destijds met Grau is het toch helemaal niet?
Toen speelde letterlijk 98% van de lobby ermee, die indruk heb ik nu totaal niet.
Laatste patch heeft enkel de damange range verminderd:
-Bruen MK9
Reduced damage range

Al mensen iets gemerkt?

De Holger-26 is wel verbeterd:
-Holger-26
Increased damage range
Increased ADS speed

Maar eens gaan proberen!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

mvrooij schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:08:
[...]

Laatste patch heeft enkel de damange range verminderd:
-Bruen MK9
Reduced damage range

Al mensen iets gemerkt?

De Holger-26 is wel verbeterd:
-Holger-26
Increased damage range
Increased ADS speed

Maar eens gaan proberen!
Ik heb de Bruen pas afgelopen weekend unlocked en geleveld, dus heb te weinig ervaring met de gun van voor de patch om te zeggen dat het heel veel scheelt. Gisteravond weinig midrange gunfights verloren met de Bruen in ieder geval, hij voelt nogsteeds heel sterk. Ik vind het ook voldoende om de damage range te nerfen, dan worden deze guns in ieder geval niet meer als semi-snipers gebruikt, en hij heeft sowieso al meer recoil dan de Grau van voor de nerf.

De Grau heb ik afgelopen weekend ook vrijgespeeld, die challenge had ik in minder dan een uur gedaan, je kan hem ook meerdere keren per match halen, dat scheelt een hoop. Had een Overkill loadout gemaakt met een no-stock M4 en een no-stock FAL, dan heb je deze challenge zo gehaald.

De Bruen challenge slaat nergens op, deze kunnen ze ook beter aanpassen dat je hem meerdere keren per game kan halen, dan gaat iedereen die deze challenge doet niet meteen uit de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sinds een paar weken valt mij op dat er ineens ledematen afgeschoten kunnen worden en nu had ik zojuist een hoofd wat er afspatte bij een Point Black Headshot.

Is dat nieuw? (Ik speel op de ps4)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Donstil schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 22:33:
Sinds een paar weken valt mij op dat er ineens ledematen afgeschoten kunnen worden en nu had ik zojuist een hoofd wat er afspatte bij een Point Black Headshot.

Is dat nieuw? (Ik speel op de ps4)
Ligt waarschijnlijk aan het wapen,sommige hebben een dismemberment effect ;)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan het wapen,sommige hebben een dismemberment effect ;)
Aah oke. Speel voornamelijk Assault maar viel mij nu ineens op (met die nieuwe gun nu bijvoorbeeld).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
@Donstil je kan tegenwoordig ook in de armory zien welke wapens dit effect hebben, staat aangegeven met icoon:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DetR8IF.jpg

Hopelijk doen ze dit ook snel voor tracerrounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Een update van 66GB ?
Dat is wel heel groot :o
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlaKydFk4tFidiCG-KcO-HVlUb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SkROdONyYZAthaZktD2QbXaJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2020 09:10 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49
G_Dragon schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:10:
Een update van 66GB ?
Dat is wel heel groot :o
.[Afbeelding]
Ja bizar hè. Kan er ook nog niets over vinden

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rappa1985 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:16:
@Donstil je kan tegenwoordig ook in de armory zien welke wapens dit effect hebben, staat aangegeven met icoon:

[Afbeelding]

Hopelijk doen ze dit ook snel voor tracerrounds.
Aah toch. Dacht al zoiets.

Die plaatjes zie ik niet overigens. Wel een tekst als de gun die optie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 16:49
Op de ps ook. Vriend van mij heeft dit iig

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 14:24
Pc 1.5 gig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:02
Wat gebeurd er met deze Call of Duty: Modern Warfare en dan met name Warzone bij de release van een nieuwe CoD titel? Blijft deze game gewoon draaien of gaan ze Warzone overhevelen naar de nieuwe CoD? Of komt de nieuwe CoD met een nieuwe standalone Warzone? Of blijft deze CoD de enige met een battle royale modus?
Is daar iets over bekend?

[ Voor 6% gewijzigd door Cheezborger op 15-08-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Cheezborger schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:42:
Wat gebeurd er met deze Call of Duty: Modern Warfare en dan met name Warzone bij de release van een nieuwe CoD titel? Blijft deze game gewoon draaien of gaan ze Warzone overhevelen naar de nieuwe CoD? Of komt de nieuwe CoD met een nieuwe standalone Warzone? Of blijft deze CoD de enige met een battle royale modus?
Is daar iets over bekend?
Warzone zou doorgaan in de nieuwe Cod wat ik begrepen heb, verder zal MP net zoals voorgaande delen wel door blijven lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Patchnotes van patch 1.25:

Modern Warfare (MW) Patch Notes 1.25

General Fixes

* Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
* Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
* Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
* Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone

The increased map counts in our playlists caused some maps to not appear in playlist rotations. To help them appear more regularly, we’re removing the following maps from each mode listed below:
* Headquarters – Removing Arklov Peak and Shipment
* Kill Confirmed -Removing Aniyah Incursion
* Cyber Attack – Removing Aniyah Incursion
* Hardpoint – Removing Piccadilly and Aniyah Incursion
* Search and Destroy – Removing Rust

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
Ik begin een beetje update moe te worden, elke keer weer die 24/7mappen veranderen soms 2 keer in de week.

Doe nu gewoon Shipment, Shoothouse en Rust 24/7 op aparte servers. Dat is toch wat iedereen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
The increased map counts in our playlists caused some maps to not appear in playlist rotations. To help them appear more regularly, we’re removing the following maps from each mode listed below:

^ Makes no sense. Geef elke map gewoon evenveel kans/percentage en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De hoeveelheid mensen bij duo games die het direct opgeven als ze de gulag niet winnen is veel te groot. Ik heb 8k en ben 20 meter vanaf een buypoint en nog kapt mijn teammate er direct mee. En ook al kan ienand niet binnen 15 sec terug zijn maar moet even wachten, kappen ze er nog meestal mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:47
PilatuS schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:33:
De hoeveelheid mensen bij duo games die het direct opgeven als ze de gulag niet winnen is veel te groot. Ik heb 8k en ben 20 meter vanaf een buypoint en nog kapt mijn teammate er direct mee. En ook al kan ienand niet binnen 15 sec terug zijn maar moet even wachten, kappen ze er nog meestal mee.
Ben je al lid van onderstaande Discord server?
Betere duo potjes gegarandeerd 👍🏻.
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:25:
[...]

Er is een discord met mensen van hier om gemakkelijk in contact te komen met elkaar. Ook voor console spelers met ingame voice

https://discord.gg/zXdbZX
EDIT: https://discord.gg/wddwKb8

[ Voor 2% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 15-08-2020 23:07 . Reden: Discord-link bijgewerkt ]

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Discord ge-add. Nog mensen die vandaag overdag willen spelen? Modus maakt me weinig uit :) Mic yes

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
Wat een ergenis die map rotaties,, shoot the ship 24/7 my ass. Ik krijg alleen maar Shoothouse.

Ben er nu wel een beetje klaar mee :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss
YouTube: Warzone - season 5 highlights
Wat highlights s5. Zitten wel een paar lekkere sniper kills in. Maar al dikwijls gekilled geweest door de bruen. Maar ikzelf heb geen zin om die te unlocken, maar de gun is wel OP in warzone...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
B!g Boss schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:25:
Wat highlights s5. Zitten wel een paar lekkere sniper kills in. Maar al dikwijls gekilled geweest door de bruen. Maar ikzelf heb geen zin om die te unlocken, maar de gun is wel OP in warzone...
Die 400+ meter longshot met je laatste sniper kogel moet een goed gevoel gegeven hebben _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

xK0etj3 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

Die 400+ meter longshot met je laatste sniper kogel moet een goed gevoel gegeven hebben _/-\o_
Nice shots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

RoaDHouse schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:32:
Wat een ergenis die map rotaties,, shoot the ship 24/7 my ass. Ik krijg alleen maar Shoothouse.

Ben er nu wel een beetje klaar mee :(
Wellicht ten overvloede: maar als je in de prelobby ziet welke map het is kan je leaven en opnieuw proberen. Zo kom ik meestal snel in Shipment als ik die wil hebben
B!g Boss schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:25:
Als je de volledige game hebt is hij relatief eenvoudig te unlocken :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
PilatuS schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:33:
Zonde inderdaad. Denk dat in de meeste duo wins die ik gehaald heb we allebei wel een keer neer gegaan zijn. Ik speel warzone eigenlijk niet met randoms. Heb een vast game maatje (oud collega, zelfde leeftijdscategorie) waar ik veel mee speel en zoons van 13 en 11 die naast Minecraft en Rainbow 6 siege ook af en toe wat tijd vrij maken voor Warfare/Warzone :) Als ik met hun speel heb ik dit soort problemen gelukkig niet.

Gisteren met m'n zoons 2x achter elkaar een potje mini Royale gewonnen. Had daarvoor nog nooit 2 potjes achter elkaar kunnen winnen dus was erg leuk! Mini Royale lijkt een stuk makkelijker dan een gewone BR. Merk wel dat (ook al wil ik het niet graag toegeven) zij gewoon sneller zijn door hun leeftijd. Zeker mijn oudste... die is zo snel en accuraat met snipen... Hee volgens mij zie ik daar in de verte iemand rennen.. kort daarna hoor ik een sniper shot naast me en mijn oudste roepen "hij is down".

Sinds kort heb ik ook weer de ingame voice chat aangezet. We communiceren zelf via discord als we niet in dezelfde kamer zitten dus had t een tijd uitstaan maar de reacties van verslagen vijanden zijn af en toe erg leuk. Als iemand met een auto-shotty van close range verliest van mijn MP5 en dan keihard roept: "How the F*CK did you not die?!?!?!". Goed voor een gniffel! Je hoort ook vaak vreemde talen of het piep stemmetje van een kind. >:)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Gisteren gewonnen op shipment omdat onze teammaat een nuke dropte :o :o 8)7

[Streamable: https://streamable.com/rn00ti]

[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 18-08-2020 18:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
G_Dragon schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:50:

[Streamable]
Damn nice!

Mijn hoogste killstreak is ook op Shipment _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:19:
[...]

Damn nice!

Mijn hoogste killstreak is ook op Shipment _O-
Wij stonden ook vol verbazing te kijken naar wat ons gebeurde ..
Hoop dat het filmpje snel geupload is via 4G :P
Mijn telefoon ligt momenteel in de auto hem te uploaden :o.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 05-09 15:51

Warzone is even broken tot de volgende patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Zag hem gister ook voorbij komen. prachtig :+ Gelukkig is ammo schaars en kan je die alleen met ammo kistje bijvullen.

Ze zijn er wel al mee bezig:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c2Mnu8Y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:22

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

xK0etj3 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

Wel lekker realistisch zonder bullet drop ... :(

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

COD speel je ook niet omdat er maar iets realistisch aan zou zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Homeland schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:36:
[...]

COD speel je ook niet omdat er maar iets realistisch aan zou zijn...
Nou, ik vind het best realistisch dat ik tijdens het droppen zeker 15 parachutes kan openen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

De hele combat mechanics zijn fucked up in Call of Duty en dat heeft helaas een aardig negatieve invloed op de wapen balans. Wat dat betreft doen games als PUBG het toch wat beter, daar hebben semi auto snipers echt een functie tegen bewegende doelen op meer dan 100 meter omdat een assault rifle dat qua spray niet bij kan houden. Elke wapen class in PUBG is wel relevant.
Echter in Call of Duty zijn assault rifles zo ontzettend nauwkeurig dat je snipers wel enorm sterk moet maken willen ze daar van kunnen winnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Tsurany schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:58:
[...]

De hele combat mechanics zijn fucked up in Call of Duty en dat heeft helaas een aardig negatieve invloed op de wapen balans. Wat dat betreft doen games als PUBG het toch wat beter, daar hebben semi auto snipers echt een functie tegen bewegende doelen op meer dan 100 meter omdat een assault rifle dat qua spray niet bij kan houden. Elke wapen class in PUBG is wel relevant.
Echter in Call of Duty zijn assault rifles zo ontzettend nauwkeurig dat je snipers wel enorm sterk moet maken willen ze daar van kunnen winnen.
Zeg dat wel, bij PUBG was het heel gunstig om een SR te vinden (M24/AWM) maar bij CoD is het lang niet zo'n voordeel long-range.

Goeie ouwe tijd, PUBG.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het is sowieso wel apart, hoe COD met realisme omgaat. Ze hebben bulletdrop en bullet travel time toegevoegd, maar het is (zeker met bepaalde attachments) nauwelijks een probleem. Welke gun hoeveel recoil heeft lijkt ook willekeurig.

Het is wel bijzonder om te zien, want veel nieuwere games hebben een enorme selectie aan wapens en attachments. Dat maakt het voor developers moeilijk om de wapenbalans op orde te krijgen en voor spelers is er (te) veel keus.

Ik vergelijk deze game vaker met COD4, niet alleen vanwege nostalgie maar ook omdat dit een soort remake is. In COD4 was de wapenkeuze erg makkelijk: 7 AR, 5 SMG, 3 LMG, 2 SG, 5 SR, 4 Pistols. Elk wapen was redelijk uniek. Burst + hoge damage, weinig recoil + lage damage, etc. SMG was snel, goede hip fire, maar had hopeloze range.

Ook kon elk wapen slechts één attachment hebben: Een silencer, scope, grip of grenade launcher. Deze laatste 2 vervingen je eerste perk. De silencer gaf je minder damage/range, de scope zorgde ervoor dat je geen silencer had. Snipers konden volgens mij niet eens silencers hebben. Elke keuze had dus een flink nadeel en je moest je speelstijl er zeker op aanpassen.

In Modern Warfare is bijvoorbeeld het nadeel van een monolitic suppressor dat je mobility iets daalt en je een attachment slot verliest. In Warzone kun je eigenlijk niet zonder suppressor dus iedereen gebruikt 'm. In trios/quads kun je eigenlijk niet zonder extended mag, dus iedereen neemt het.

Hetzelfde geldt voor perks. Vrijwel iedereen gebruikt ghost, omdat je niet gezien kan worden op UAV of heartbeat sensor. Maar iedereen gebruikt juist weer de heartbeat sensor omdat je dan iedereen ziet die nog geen ghost heeft. (Lekker als je net terugkomt uit de Gulag). Voorheen gebruikte veel spelers een thermal scope. Vervolgens ging men cold-blooded gebruiken. Toen nam het gebruik van de thermal scope af en nu zit iedereen op EOD :+

Omdat bepaalde perks/attachments door iedereen gebruikt worden, worden de nadelen en voordelen van deze keuzes eigenlijk teniet gedaan. Het speelveld is weer gelijk. De enorme keuze in perks en attachments is dus eigenlijk een illusie :Z

Alleen door het beperken van de (enorme) voordelen van sommige perks/attachements, wordt er meer ruimte gecreëerd voor verschillende speelstijlen. Laat suppressors de range/damage van je wapen maar verlagen. Zorg dat heartbeat sensor maar x aantal keer te gebruiken is. Of haal ghost helemaal weg, of maak het een field upgrade. Zo maak je veel meer tactische opties mogelijk.

Helaas vindt IW het belangrijker om een wapen/skin/treintje toe te voegen.

Overigens vermaak ik me wel met dit spel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
[...]

Dat zat ik me dus ook af te vragen. Ik maakte laatst ook een aantal kills vanaf een meter of 300 met de HDR. Maar ik moest er toch echt wel iets boven mikken. Anders schoot ik onder target. Hoe kan het dan dat in dat filmpje geen bulletdrop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:49:
[...]

Dat zat ik me dus ook af te vragen. Ik maakte laatst ook een aantal kills vanaf een meter of 300 met de HDR. Maar ik moest er toch echt wel iets boven mikken. Anders schoot ik onder target. Hoe kan het dan dat in dat filmpje geen bulletdrop is?
Tis ook maar net hoe de wind staat, zo te zien had hij hem in de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
donvalentino schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Tis ook maar net hoe de wind staat, zo te zien had hij hem in de rug.
yeah right :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:49:
[...]

Ligt aan welke attachments je hebt (bullet velocity) + die 400 meter schot lijkt hij hoger te staan dan zijn target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:05:
[...]

Ligt aan welke attachments je hebt (bullet velocity) + die 400 meter schot lijkt hij hoger te staan dan zijn target.
Ook al sta je hoger. Als je precies richt heb je alsnog bullet drop. Maar dat van die attachments zou kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Turn on PS4 > Modern Warfare > Server Queue > Turn off PS4.

(y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
https://support.activisio...uty%3A%20Modern%20Warfare

Servers zijn down op het moment.. Hopelijk kunnen we snel weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 10:58
Playlist update. Stimulus solos weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

HenkEisDS schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:18:
Shoot the ship ook (meen dat ie er nog in stond, weet het niet zeker)

Details: https://charlieintel.com/...ists-store-updates/61902/

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
Inbox4me476 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:21:
[...]
Shoot the ship ook (meen dat ie er nog in stond, weet het niet zeker)

Details: https://charlieintel.com/...ists-store-updates/61902/
Dat is weer een weekje zonder MP voor mij

Zo verschrikkelijk dat ze die er om week uit halen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 15:55
HenkEisDS schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:18:
Ja, jammer. Begon mij daarmee net te vermaken. Als casual gamer vind ik de gulag maar een stressvolle aangelegenheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Vond wel erg teleurstellend dat wanneer er dan eindelijk een keer een nuke valt, dat je een nep plaatje te zien krijgt. Lijkt nu net alsof het even snel een plaatje van google afgehaald is.
Had op zijn minst meer realisme verwacht bij zo'n grafische game als Modern Warfare.

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2020 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Terranova schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:09:
[...]

Er zijn zat andere maps die ook de moeite waard zijn, ik vind Shipment en Shoothouse ook leuk (Rust trouwens ook). Maar kan me prima een week met de andere maps vermaken.

Wat is dat toch dat mensen het ineens niet meer willen spelen als ze geen games met 50+ killcount kunnen spelen?

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

[...]

Speel je echt alleen die chaotische kleine maps? Daar zie ik de lol echt niet van in, heb het een paar keer gespeeld in van die Free MP weekenden om challenges te halen en attachments vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
SD5k schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:38:
[...]

heb het een paar keer gespeeld in van die Free MP weekenden om challenges te halen en attachments vrij te spelen.
Dat is ook precies de reden waarom iedereen die playlist graag wil behouden :D Denk niet dat er veel zijn die voor fun 24/7 shipment spelen :+

Man gister was weer zo'n avond dat echt niks mocht in Warzone |:( Nieuwe poging vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Voor mij ook een weekje Warzone.
Ik vind de meeste maps ook gewoon echt slecht en ik heb geen zin in om steeds maar lobby's te hoppen en hopen op een leuke map.
Het erge is ook dat zodra ik een x een MP potje opstart ik standaard de slechtste maps krijg :+
De nieuwe maps zijn trouwens ook geen pareltjes en daar laten ze toch wel wat kansen liggen om de MP wat leuker te maken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Rappa1985 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:16:
[...]

Dat is ook precies de reden waarom iedereen die playlist graag wil behouden :D Denk niet dat er veel zijn die voor fun 24/7 shipment spelen :+

Man gister was weer zo'n avond dat echt niks mocht in Warzone |:( Nieuwe poging vanavond.
Los van de challenges speel ik shipment voor m'n plezier hoor!
Lekker makkelijk om streaks te halen en veel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Los van de challenges speel ik shipment voor m'n plezier hoor!
Lekker makkelijk om streaks te halen en veel kills.
owh oke haha

Voor mij is het meer bij het lvlen van een wapen dat je gewoon weet dat je in shipment 50-100 kills kan halen in de tijd dat je in een ander map 15 - 30 haalt. Voor de rest niet zoveel problemen met andere maps, het is meer dat het gewoon meer tijd kost om dingen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
G_Dragon schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:50:

[Streamable]
Een Nuke op Shipment.. kolere _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
@crimby hou jij die squad nog in de gaten van de cod app?

Lijken me veel spelers inactief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:46:
@crimby hou jij die squad nog in de gaten van de cod app?

Lijken me veel spelers inactief
Nee want die is bij mij niet meer zichtbaar. Alsof ik er uit ben of wat dan ook.. geen idee.
Ik ben er in ieder geval niet zelf uit.
Pagina: 1 ... 106 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.