Herkenbaar punt. Sinds vandaag meegemaakt. Geen idee waar het vandaan komt. Hadden het idee dat we 1 pot gingen goed gingen en sindsdien begon de ellende met mijn account.. waardoor niemand van onze squad een normale lobby kon vinden met mij er bij.tommy2005 schreef op zondag 27 september 2020 @ 20:12:
[...]
Vanavond net weer zo, ik wordt meteen doorgezet van 30ms, naar 105, 205 en dan 350 ms. lobby's.
Vrij kansloos daar, als je spawned, dan wordt je meteen door een muur geheadshot![]()
.
Waarom dat nu zo is weet ik ook niet. Je kunt volgens mij ook helemaal geen contact meer hebben via iets anders dan twitter of zo, om te vragen hoe de vork in de steel zit. Als het niet ongedaan wordt gemaakt, haak ik af voor seizoen 6, dan investeer ik er geen euro meer in.
Misschien mag je niet meer dan 4 gold camo's halen in een week, en ben ik na mijn 5de gold camo afgelopen week als hacker aangemerkt.
Als iemand de oplossing heeft hoor ik dat graag. Zelf had ik het idee dat het zeker nog een paar dagen kan duren voordat je er weer uit bent, omdat het 'gereviewed' moet worden.