Brubs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:18:
[...]
Het ging toch om de nieuwe Sniper/marksman, niet over de nieuwe AR?
Overigens ben ik het totaal niet eens met je bugs dit en bugs dat. Het is gewoon een nieuwe gun die hoogstwaarschijnlijk een nerf nodig heeft (zoals zoveel nieuwe guns/items). Ik heb ook geen enkele bug benoemd.
Ik zag de AS VAL, dat is de nieuwe AR. En dit is overduidelijk een bug, een wapen die door objecten heen kan schieten waar geen enkel ander wapen doorheen kan schieten is niet iets waarvan de designers en developers dachten dat het een goed idee is. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in het configureren van de penetration variabelen van dit type ammo waarbij hij door alle objecten heen gaat.
Je ziet toch duidelijk in die video's dat de kogel door meerdere muren heen gaat waardoor je van spawn naar spawn kan schieten?
Ik zie je overal alleen maar ranten dat het waardeloos is en de updates kut zijn en ze niets doen aan zus en zo, maar als je het zo kut vindt waarom speel je dan nog? Gun je hart wat rust en ga lekker iets anders spelen?
Je neemt aan dat ik me hier druk om maak, dat is niet zo, ik constateer enkel de zoveelste update die niet goed werkt. De grootste bugs worden met een update toegevoegd en hebben dan meerdere dagen nodig om gefixt te worden.
Het is erg jammer dat de meeste grote studio's er een handje van hebben om achter elkaar updates uit te brengen die op technisch gebied niet goed genoeg zijn en maar net genoeg nieuwe content toevoegen om mensen aan het spelen te houden. Je merkt dat er geen passie achter zit maar enkel geld.
Ik zie die gun als een OP gun maar goed dat was de Bruen ook, duurt mss even maar de nerf gaat komen. Daarbij, lang niet iedereen speelt sniper in Warzone of vindt het fijn om daarmee te spelen.
Dat zie je toch echt verkeerd. Dit is overduidelijk een bug, geen design keuze. Combineer dit met een wallhack en de hackers hebben de tijd van hun leven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N