Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:58
En ja hoor de prutsers hebben er weer een complete teringzooi van gemaakt...

Altijd het zelfde gezeik na een update......

Pc crashed regelmatig, graphics zijn weer fubar

Echt wat een ongelofelijk puinzooi maken ze er iedere keer weer van

5 keer spelen = 3 keer crashen echt ongelofelijk dit,.

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Prosac schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:00:
Ik heb het idee dat de "3 kills" skins niet goed werken. Nu al meermalen minimaal 2x behaald ingame en toch maar 1 (of 2) gekregen. Alsof er steeds eentje niet geregistreerd wordt.
Vind ik niet zo'n probleem bij de gewone wapens, maar bij de riotshield wel vrij frustrerend. :P
Al dat de enige bug is waar je last hebt momenteel :+ Maar kan me de frustratie voorstellen haha

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
De Nelis schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:13:
[...]

Al dat de enige bug is waar je last hebt momenteel :+ Maar kan me de frustratie voorstellen haha
Het is de enige die me echt opvalt.
Buiten dat ik ineens bizar slecht schiet met de Kar98, helemaal op stilstaande doelen. Schot op het lichaam en toch een complete misser. 8)7

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Prosac schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:29:
[...]

Het is de enige die me echt opvalt.
Buiten dat ik ineens bizar slecht schiet met de Kar98, helemaal op stilstaande doelen. Schot op het lichaam en toch een complete misser. 8)7
Nu je het zegt, dat gevoel had ik gisteren ook, moest ook meer leaden in tegenstelling tot de 2 kills op 465/503m een paar dagen eerder met de Kar98. Maar gelukkig is daar de S-R nu voor, heerlijke rifle.

[ Voor 8% gewijzigd door De Nelis op 30-09-2020 15:37 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
De Nelis schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:36:
[...]

Nu je het zegt, dat gevoel had ik gisteren ook, moest ook meer leaden in tegenstelling tot de 2 kills op 465/503m een paar dagen eerder met de Kar98. Maar gelukkig is daar de S-R nu voor, heerlijke rifle.
Die heb ik nog niet. Maar bij de snipers nu echt het gevoel dat mijn gevoeligheid van de muis ineens gewijzigd is of ik een hele hoge ping heb.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Nu ook een bug dat het menu "Please Install multiplayer" aangeeft, terwijl alle add-ons geïnstalleerd zijn.
Moet je schijnbaar Data pack 2 verwijderen en opnieuw downloaden.
Echter nu al voor de 2e keer vandaag dat ik dat moet gaan doen, dan maar een potje warzone...

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Hier ook elke pot Plunder een error en vastloper. Wat een dramatische update.

Net ook een pot waarbij de halve lobby time-out had. Stond ik 2e met 150K.

[ Voor 33% gewijzigd door Froop1992 op 30-09-2020 16:30 ]

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:25
Wees blij dat je nog ingame kunt.
Hier blijft battlenet in een scan/repair loop zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet met ons allen een refund aanvragen? Dan denken ze de volgende update wel beter na.

• basje050
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:59
Game crasht hier ook..

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4ayyfDO.png

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:07
Eerst geprobeerd de shaders te laten herinstalleren via menu, ging te snel dus niet gebeurd. Na nieuwe drivers geïnstalleerd werd de shader geforceerd opnieuw geïnstalleerd nu lijkt het stabiel. Rtx 2080. Ook laatste drivers gebruikt ik had oudere.

Edit 2159 Helaas nu weer crash... op een hele avond spelen meerdere uren maar een crash.

[ Voor 23% gewijzigd door EnderQ op 01-10-2020 11:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hij crashed nu niet meer. Wat krijg je ervoor terug? Ah, DC's in Warzone!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rodie83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:55:
[...]

Als je niet kan spelen kan het ook niet crashen. Probleem opgelost 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
rodie83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:55:
[...]

Ik heb gister hele avond zonder problemen kunnen spelen.

Hopelijk heeft iedereen snel die nieuwe sniper max level want op dit moment is MP een groot quickscope festijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Rappa1985 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Hopelijk heeft iedereen snel die nieuwe sniper max level want op dit moment is MP een groot quickscope festijn 8)7
Viel mij ook al op, niet echt leuk 😛

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
Er zit een hitscan bug op de nieuwe sniper tot 415 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zie nu ook overal filmpjes van de AS VAL die met de semi auto conversie door alles heen kan schieten blijkbaar... echt alles.

https://www.reddit.com/r/..._new_as_val_has_insanely/

https://www.reddit.com/r/.../crossmap_val_shot_lmfao/

https://www.reddit.com/r/...nition_can_shoot_through/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Rappa1985 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Op welk level van de BP krijg je dat ding? En hoezo is iedereen al zo ver :?

Heb wel al gezien op wat streams dat dat ding overpowered as fuck is, een combi van KAR en HDR, wat dus de KAR en HDR in 1 klap useless maakt qua damage en range en ADS speed. Dus ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Brubs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Als je de battle pass van 2400 punten koopt zit die gelijk op level 20. En de nieuwe marksman rifle zit op level 15 ofzo. Dus direct unlocked.

Voor normale multiplayer is het een lekkere rifle, voor Warzone is het geen vervanger voor de HDR imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Propane schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Als je de battle pass van 2400 punten koopt zit die gelijk op level 20. En de nieuwe marksman rifle zit op level 15 ofzo. Dus direct unlocked.

Voor normale multiplayer is het een lekkere rifle, voor Warzone is het geen vervanger voor de HDR imho.
Ik vind hem in Warzone eerlijk gezegd wel fijn, de HDR is wel iets accurater maar komt aardig in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
[...]

Heb wel al gezien op wat streams dat dat ding overpowered as fuck is, een combi van KAR en HDR, wat dus de KAR en HDR in 1 klap useless maakt qua damage en range en ADS speed. Dus ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk.
Hij voelt inderdaad behoorlijk OP (de damage van een sniper en de snelheid van een marksman rifle) in MP. Moet hem zelf nog unlocken dus enige ervaring in MP is van oppakken. Deed net in mijn pauze even niet die nieuwe map playlist en daar leek het gesnipe al een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Propane schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

De Sniper met aangepaste bullets heeft close to 0 bullet drop en flinke damage, daarbij schiet hij snel en kan hij echt wel als het kleine broertje van de HDR door het leven. Ik vind de snelheid en de bulletdrop die er bijna niet is zeker meer waar dan de kleine damage + van de HDR. Dus ik vind het wel degelijk een vervanger voor de HDR in warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is niet de AS VAL, dat is de nieuwe marksman rifle. De AS VAL is een nieuwe Assault Rifle met een single shot conversion. Maar je verbaasd je toch niet dat zulke bugs in de game zitten? Die gasten nemen niet eens de moeite meer om goed te ontwikkelen want iedereen koopt hun zooi toch wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Dat is niet de AS VAL, dat is de nieuwe marksman rifle. De AS VAL is een nieuwe Assault Rifle met een single shot conversion. Maar je verbaasd je toch niet dat zulke bugs in de game zitten? Die gasten nemen niet eens de moeite meer om goed te ontwikkelen want iedereen koopt hun zooi toch wel.
Het ging toch om de nieuwe Sniper/marksman, niet over de nieuwe AR?

Overigens ben ik het totaal niet eens met je bugs dit en bugs dat. Het is gewoon een nieuwe gun die hoogstwaarschijnlijk een nerf nodig heeft (zoals zoveel nieuwe guns/items). Ik heb ook geen enkele bug benoemd.
Ik zie je overal alleen maar ranten dat het waardeloos is en de updates kut zijn en ze niets doen aan zus en zo, maar als je het zo kut vindt waarom speel je dan nog? Gun je hart wat rust en ga lekker iets anders spelen?
Ik zie die gun als een OP gun maar goed dat was de Bruen ook, duurt mss even maar de nerf gaat komen. Daarbij, lang niet iedereen speelt sniper in Warzone of vindt het fijn om daarmee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nouja, er is nog geen update geweest waarbij ze NIET meer dingen kapot maken dan dat er gefixed worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Het ging toch om de nieuwe Sniper/marksman, niet over de nieuwe AR?

Overigens ben ik het totaal niet eens met je bugs dit en bugs dat. Het is gewoon een nieuwe gun die hoogstwaarschijnlijk een nerf nodig heeft (zoals zoveel nieuwe guns/items). Ik heb ook geen enkele bug benoemd.
Ik zag de AS VAL, dat is de nieuwe AR. En dit is overduidelijk een bug, een wapen die door objecten heen kan schieten waar geen enkel ander wapen doorheen kan schieten is niet iets waarvan de designers en developers dachten dat het een goed idee is. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in het configureren van de penetration variabelen van dit type ammo waarbij hij door alle objecten heen gaat.
Je ziet toch duidelijk in die video's dat de kogel door meerdere muren heen gaat waardoor je van spawn naar spawn kan schieten?
Ik zie je overal alleen maar ranten dat het waardeloos is en de updates kut zijn en ze niets doen aan zus en zo, maar als je het zo kut vindt waarom speel je dan nog? Gun je hart wat rust en ga lekker iets anders spelen?
Je neemt aan dat ik me hier druk om maak, dat is niet zo, ik constateer enkel de zoveelste update die niet goed werkt. De grootste bugs worden met een update toegevoegd en hebben dan meerdere dagen nodig om gefixt te worden.

Het is erg jammer dat de meeste grote studio's er een handje van hebben om achter elkaar updates uit te brengen die op technisch gebied niet goed genoeg zijn en maar net genoeg nieuwe content toevoegen om mensen aan het spelen te houden. Je merkt dat er geen passie achter zit maar enkel geld.
Ik zie die gun als een OP gun maar goed dat was de Bruen ook, duurt mss even maar de nerf gaat komen. Daarbij, lang niet iedereen speelt sniper in Warzone of vindt het fijn om daarmee te spelen.
Dat zie je toch echt verkeerd. Dit is overduidelijk een bug, geen design keuze. Combineer dit met een wallhack en de hackers hebben de tijd van hun leven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:03:
[...]

Ik zag de AS VAL, dat is de nieuwe AR. En dit is overduidelijk een bug, een wapen die door objecten heen kan schieten waar geen enkel ander wapen doorheen kan schieten is niet iets waarvan de designers en developers dachten dat het een goed idee is. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in het configureren van de penetration variabelen van dit type ammo waarbij hij door alle objecten heen gaat.
Je ziet toch duidelijk in die video's dat de kogel door meerdere muren heen gaat waardoor je van spawn naar spawn kan schieten?

[...]

Je neemt aan dat ik me hier druk om maak, dat is niet zo, ik constateer enkel de zoveelste update die niet goed werkt. De grootste bugs worden met een update toegevoegd en hebben dan meerdere dagen nodig om gefixt te worden.

Het is erg jammer dat de meeste grote studio's er een handje van hebben om achter elkaar updates uit te brengen die op technisch gebied niet goed genoeg zijn en maar net genoeg nieuwe content toevoegen om mensen aan het spelen te houden. Je merkt dat er geen passie achter zit maar enkel geld.

[...]

Dat zie je toch echt verkeerd. Dit is overduidelijk een bug, geen design keuze. Combineer dit met een wallhack en de hackers hebben de tijd van hun leven.
Nogmaals, ik heb het NIET over de AS VAL ik heb het continu over de marksman rifle die is toegevoegd. Daar heb ik het over en die vind ik OP en dat vind ik geen bug. Dus je moet niet mijn opmerkingen ineens over een andere gun gaan halen, dan gaat het niet kloppen nee.

De AS VAL zal dan vast wel een bug hebben, daar heb ik nog geen gameplay van gezien dus daar zeg ik dan ook niets over.

Verder dat je je druk maakt is wel duidelijk anders zou je niet zo vaak commenten dat het een waardeloze game met waardeloos updatebeleid en waardeloze developer is.
Dat het niet top is mag duidelijk zijn, maar welke game heeft dat niet? Valorant heeft bij elke update wel iets dat even disabled wordt en gefixt wordt.. Ik denk bijna elke game wel. Daar kunnen we uren lang over praten en als puntje bij paaltje komt blijven we het allemaal spelen. Als je het dan zo slecht vindt zou ik zeggen speel het niet of slik het want je weet dat het niet gaat veranderen. (je kan je ook focussen op dingen die je wel goed vindt).

En een post over wat er slecht is kan ik overigens zeker begrijpen, dat helpt soms ook voor fixes te vinden bij bijvoorbeeld crashes. Maar ik ben van mening dat het lang niet zo slecht is als sommige mensen in dit topic beweren of ik heb toevallig gewoon een goede client :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
De logica ontgaat me dat er altijd wel een gun tussen zit die OP moet zijn en die ze dan achteraf moeten nerfen omdat iedereen ermee speelt.
Maak dan vanaf het begin gebalanceerde wapens die aan elkaar gewaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Deze wapens zijn zo verschrikkelijk OP, iedereen gebruikt die SP-R en de VAL schiet door vrijwel alle materialen heen.

Ook die SBMM, één goed potje en je moet daarna tegen CoD-gods spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door CerandoX.nl op 01-10-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:02
internaut schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:23:
De logica ontgaat me dat er altijd wel een gun tussen zit die OP moet zijn en die ze dan achteraf moeten nerfen omdat iedereen ermee speelt.
Maak dan vanaf het begin gebalanceerde wapens die aan elkaar gewaagd zijn.
Valt nog wel mee met deze cod denk ik. Enkel de bruen was wat te sterk, voor de rest hadden alle nieuwe guns hun positieve en negatieve punten.

Over de nieuwe guns kan ik nog niet oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:00
Laat ze game snel fixen, ik had eindelijk voor de eerste keer een juggernaut gehaald. Druk op de knop en nope word geen juggernout :/..

Ook kon ik niks meer activeren en opnieuw gaan sparen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt het dat je Intel niet meer in Plunder kunt pakken?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:22:
[...]

Nogmaals, ik heb het NIET over de AS VAL ik heb het continu over de marksman rifle die is toegevoegd. Daar heb ik het over en die vind ik OP en dat vind ik geen bug. Dus je moet niet mijn opmerkingen ineens over een andere gun gaan halen, dan gaat het niet kloppen nee.
Ah die, die is ook bugged. Met de juiste ammo een hitscan wapen wat ook niet de bedoeling is.
Verder dat je je druk maakt is wel duidelijk anders zou je niet zo vaak commenten dat het een waardeloze game met waardeloos updatebeleid en waardeloze developer is.
Dat het niet top is mag duidelijk zijn, maar welke game heeft dat niet? Valorant heeft bij elke update wel iets dat even disabled wordt en gefixt wordt.. Ik denk bijna elke game wel. Daar kunnen we uren lang over praten en als puntje bij paaltje komt blijven we het allemaal spelen. Als je het dan zo slecht vindt zou ik zeggen speel het niet of slik het want je weet dat het niet gaat veranderen. (je kan je ook focussen op dingen die je wel goed vindt).
Ik accepteer het omdat er geen alternatief is, maar dit spel is in slechtere staat dan vele anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:30:
Klopt het dat je Intel niet meer in Plunder kunt pakken?
Kan nog steeds, maar ik kan al 3 dagen de nieuwe intel niet pakken, terwijl m'n maatje hem wel pakt in plunder. Is weer een vervelend bugje. PC trouwens en hij speelt op PS4.

[ Voor 12% gewijzigd door De Nelis op 01-10-2020 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Nelis schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:53:
[...]

Kan nog steeds, maar ik kan al 3 dagen de nieuwe intel niet pakken, terwijl m'n maatje hem wel pakt in plunder. Is weer een vervelend bugje. PC trouwens en hij speelt op PS4.
Aah misschien een bug dan idd 8)7

Ik speel op de Ps4, zie de munt wel liggen maar geen interactie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:55:
[...]

Aah misschien een bug dan idd 8)7

Ik speel op de Ps4, zie de munt wel liggen maar geen interactie mogelijk.
Ja, same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
De Nelis schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:53:
[...]

Bekende bug, heb dat ook twee seizoenen geleden gehad. Helaas ook niet iets wat ze fixen dus deze week intel kan je vergeten :(

Edit:

Hier nog een stukje over de broken AS Val:

Call of Duty: Modern Warfare's new gun is so broken it makes you look like a cheater

[ Voor 24% gewijzigd door Rappa1985 op 02-10-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Rappa1985 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Bekende bug, heb dat ook twee seizoenen geleden gehad. Helaas ook niet iets wat ze fixen dus deze week intel kan je vergeten :(
De vorige had ik het ook mee, maar na een dag lukte hij wel. Vrij irri dit :'(

Die AR is wel een ding ja, over de hele map door muren heen en het blijkt ook nog zo bedoeld te zijn |:(

[ Voor 14% gewijzigd door De Nelis op 02-10-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Rappa1985 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Edit:

Hier nog een stukje over de broken AS Val:

Call of Duty: Modern Warfare's new gun is so broken it makes you look like a cheater
Soms denk ik dat ze het bewust doen. :o Zodat iedereen die battle pass koopt zodat ze zo snel mogelijk die gun hebben. En ook nog de 100 tiers te unlocken door juist te investeren in CP's en dus geld..... 8)7
En zodra iedereen die gun zo'n beetje heeft, dat ze dan de boel gaan nerfen..... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Snakeye2209 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

Soms denk ik dat ze het bewust doen. :o Zodat iedereen die battle pass koopt zodat ze zo snel mogelijk die gun hebben. En ook nog de 100 tiers te unlocken door juist te investeren in CP's en dus geld..... 8)7
En zodra iedereen die gun zo'n beetje heeft, dat ze dan de boel gaan nerfen..... ;w
De guns zijn free te unlocken zonder BP en in principe ben je ook al vrij snel bij de levels waar je de guns unlocked. Ik denk oprecht niet dat ze het daarom doen, maar ze mogen wel iets sneller met fixes komen. Zo'n gun die overal doorheen schiet slaat nergens op..
Ik hoop zsm de SPR te unlocken want dat ding schiet zo lekker, gister van iemand opgepakt en gelijk 5-6 kills mee gepakt. Maar ik verwacht dat de Lapua bullets ook wel een nerf gaan krijgen TBH.
Al met al, nog steeds een vermakelijke game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brubs schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

De guns zijn free te unlocken zonder BP en in principe ben je ook al vrij snel bij de levels waar je de guns unlocked. Ik denk oprecht niet dat ze het daarom doen, maar ze mogen wel iets sneller met fixes komen. Zo'n gun die overal doorheen schiet slaat nergens op..
Ik hoop zsm de SPR te unlocken want dat ding schiet zo lekker, gister van iemand opgepakt en gelijk 5-6 kills mee gepakt. Maar ik verwacht dat de Lapua bullets ook wel een nerf gaan krijgen TBH.
Al met al, nog steeds een vermakelijke game :)
Jij en ik denken zo. Maar er zit wel iets in denk ik dat er hierdoor veel mensen effe rap die battlepas skips kopen om die wapens snel te hebben.
Zijn ook zoveel mensen die gewoon blueprints kopen wat ik ook niet snap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik dit seizoen gewoon de BP niet meer koop. Heb er van de week nog over na zitten denken. Maar met CW om de hoek en nog wat backlog ga ik die 100 tiers gewoon niet meer halen. Ik ken mezelf, zodra er een nieuwe CoD uitkomt ga ik die spelen en de oude kijk ik niet meer naar om. In elk geval kan ik nog wel wat gratis punten sparen en wat gratis dingetjes vrijspelen.

Zit nu nog maar op tier 15 ofzo van de BP, dus ik heb nog wel even te gaan om om die nieuwe wapens te pakken te krijgen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:42:
Ik denk dat ik dit seizoen gewoon de BP niet meer koop. Heb er van de week nog over na zitten denken. Maar met CW om de hoek en nog wat backlog ga ik die 100 tiers gewoon niet meer halen. Ik ken mezelf, zodra er een nieuwe CoD uitkomt ga ik die spelen en de oude kijk ik niet meer naar om. In elk geval kan ik nog wel wat gratis punten sparen en wat gratis dingetjes vrijspelen.

Zit nu nog maar op tier 15 ofzo van de BP, dus ik heb nog wel even te gaan om om die nieuwe wapens te pakken te krijgen.
Ik begin me ook wel af te vragen hoe ze dat met BP en Warzone gaan doen.. Kun je die levelen met beide CODS? Want in principe is het vanuit beide te spelen en gaan ze volgen mij Warzone als standalone door ontwikkelen. Maar de BP is nu gekoppeld aan COD + Warzone. Iemand daar al iets van info van gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Brubs schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

Ik begin me ook wel af te vragen hoe ze dat met BP en Warzone gaan doen.. Kun je die levelen met beide CODS? Want in principe is het vanuit beide te spelen en gaan ze volgen mij Warzone als standalone door ontwikkelen. Maar de BP is nu gekoppeld aan COD + Warzone. Iemand daar al iets van info van gezien?
Het blijft zoals het nu ook is, de progressie loopt synchroon in Cold War en Warzone. Dit werd in de reveal stream aangegeven. Wapens en andere assets worden in beide beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe sniper is echt zo broken als maar kan. Hoge rate of fire en hitscan tot 400 meter, in de eerste Warzone match gelijk 14 kills gehaald. Te makkelijk om op iemand te mikken en enkel te hoeven klikken. Niks bullet drop of travel time... ik zou hem maar gebruiken nu het nog kan!

Hoe kan een bedrijf twee wapens introduceren die allebei bugged zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Haha, ja echt hè... Gewoon niet getest ofzo? Ik zat instinctief wat te leaden en te compenseren voor verwachte bullet drop. Maar nee, gewoon vanaf dat appartement gebouw vlakbij TV station (die tussen het tankstation en rode restaurant gebouw in) iemand op dak van stadion neerschieten door puur op z'n kop te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Ik heb bij dit seizoen echt het idee dat ze zoiets hadden van "o verrek is het alweer zo laat! Het seizoen moet eruit en wel nu, we zien wel wat de klachten worden". De grote bugs die er al meteen in zaten en zitten, deze 2 wapens.

Drama begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Is dit niet elk seizoen zo geweest? Denk bijvoorbeeld aan de Grau, Striker, Fennec, VLK shotgun, Finn LMG Chainsaw versie en de .357 Snakeshot attachment.
Ik heb het idee dat ze bewust de nieuwe wapens bij de start van het seizoen iets te overpowered maken zodat iedereen ze wil hebben. Mensen die deze wapens zelf ook graag zo snel mogelijk willen hebben kopen misschien wel wat extra tiers, of kiezen wellicht voor de duurdere Battlepass met 20 tier skips. Lekker makkelijk cashen voor Activision toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:11:
Is dit niet elk seizoen zo geweest? Denk bijvoorbeeld aan de Grau, Striker, Fennec, VLK shotgun, Finn LMG Chainsaw versie en de .357 Snakeshot attachment.
Ik heb het idee dat ze bewust de nieuwe wapens bij de start van het seizoen iets te overpowered maken zodat iedereen ze wil hebben. Mensen die deze wapens zelf ook graag zo snel mogelijk willen hebben kopen misschien wel wat extra tiers, of kiezen wellicht voor de duurdere Battlepass met 20 tier skips. Lekker makkelijk cashen voor Activision toch :)
Er is een verschil tussen een sterk wapen en wapens die ronduit bugged zijn. De Grau was sterk, de Fennec is discutabel en de FINN LMG is zelfs schaars gebruikt.

Echter de AS VAL is gewoon bugged, met de 10 round mag schiet je door elk obstakel heen, of het een houten hek is of een gebouw met vier muren. Gebruik snapshot grenades en niemand is veilig ongeacht de objecten die tussen jullie in staan.

De SP-R is met bepaalde ammo gewoon een hitscan wapen zonder bulletdrop, ook dat is echt een bug aangezien geen enkel ander wapen zo in elkaar steekt. Daarnaast verliest het na 400 meter gewoon alle damage en krijg je hitmarkers zonder damage te doen.

Dit is helaas gewoon echt slecht test werk en laat weer eens zien welke waarde ze hechten aan kwaliteit.

En dat is jammer want het spel heeft enorm veel potentie maar dit soort bugs, een paar slecht uitgewerkte aspecten zoals geluid en de hoeveelheid cheaters zorgen er voor dat al die potentie niet gerealiseerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
Net wat filmpjes gezien waar ze met de 10 round AS VAL door x aantal muren, een truck en andere objecten die achter elkaar staan los door knallen...onbegrijpelijk dat zoiets in een patch kan zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nou kreeg ik vanmiddag toen ik opstartte een update van 200MB. Dus ik dacht, mooi, guns gefixed zeker. Nope... :P. Wat een prioriteiten ook bij dat team. Net als die bug in de vriendenlijst waar je 5x dezelfde naam ziet bij verschillende spelers... die is er nu ook al een compleet seizoen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Het spel is gewoon niet meer leuk op deze manier. Ik vind het sowieso niet leuk als een spel een wapen of wapens heeft dat iedereen gebruikt, maar door de bugs slaat dit alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:56
Vrijdag schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:42:

same here.

Ff rustig op het gemak level 31 behalen om die 2 wapens vrij te spelen en dan vind ik het wel mooi geweest.

Neem die 1100 puntjes mee naar CW. Wel lekker om geen druk te hebben om 1000CP te moeten halen.

Maandje niet gespeeld en nu met S6 dus weer wel. Wapen animaties etc allemaal top notch, geluid indrukwekkend maar qua gameplay is het toch net niet mijn ding. Ik vind het vaak echt een frustrerende ervaring zo snel dat je dood gaat met deze editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Manmanman die disconnects. Ligt niet alleen aan mij, hele party klapt gelijk de game uit! Nu al verschillende eindcirkels gedag gezegd hierdoor.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Meer mensen die voice chat problemen hebben tussen pc en ps4 players?
Ik speel elke avond potje met vrienden maar nu hoort hij mij wel maar ik hem niet. Ik heb hem uiteraard niet gemute, hij mij ook niet. Ik zie het mic in beeld komen als hij praat maar ik hoor niets..
weer een audio bug net zo als in mei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tmaster schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:20:
Ik speel elke avond potje met vrienden maar nu hoort hij mij wel maar ik hem niet. Ik heb hem uiteraard niet gemute, hij mij ook niet. Ik zie het mic in beeld komen als hij praat maar ik hoor niets..
Staat Crossplay communicatie aan?
Zwiert die bij mij soms wel eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig of de Stadium keycards nog droppen?
Ik loop al potjes lang daar rond maar vind niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Donstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:02:
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hé shit, nog langer zoeken dus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Donstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:02:
De fout die ik maakte was lootboxes openen, ze liggen gewoon verspreid door heel stadium. Als het goed is op elke verdieping eentje. Het beste kan je eerst de parkeergarage in duiken en daar langs de kant en onder de trappen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Tsurany schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:36:
Die nieuwe sniper is echt zo broken als maar kan. Hoge rate of fire en hitscan tot 400 meter, in de eerste Warzone match gelijk 14 kills gehaald. Te makkelijk om op iemand te mikken en enkel te hoeven klikken. Niks bullet drop of travel time... ik zou hem maar gebruiken nu het nog kan!

Hoe kan een bedrijf twee wapens introduceren die allebei bugged zijn...
wel wat op idd.. wordt er niet heel veel mee gekilled moet ik eerlijk zeggen. niet vaker als met een gewone sniper. ik vindt de op van de wapens tov. fortnite wel meevallen. Daar had je echt bugged en op wapens.

Over het algemeen heb ik het gevoel dat warzone wat meer gebalanceerder is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
Tmaster schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:20:
Cross play audio blijft ruk, hele tijd halve zinnen etc als ik met een vriend op pc speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
shakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

wel wat op idd.. wordt er niet heel veel mee gekilled moet ik eerlijk zeggen. niet vaker als met een gewone sniper. ik vindt de op van de wapens tov. fortnite wel meevallen. Daar had je echt bugged en op wapens.

Over het algemeen heb ik het gevoel dat warzone wat meer gebalanceerder is imo.
In vergelijking met de rest is hij toch echt bugged hoor :P Je hebt gewoon een bullet drop en instant hit.

Ik heb zelf ook in Warzone nog even getest met die 10 round AS VAL in combinatie met Snapshot Grenade en hij is inderdaad erg OP in sommige situaties maar als iemand je plotseling verrast kan je weinig met 10 kogels. In de multiplayer is de AS VAL meer een probleem.
Henkie_NtA schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Cross play audio blijft ruk, hele tijd halve zinnen etc als ik met een vriend op pc speel.
Inderdaad jammer dat die kwaliteit een stuk minder is want vind die death comms altijd wel lachen, die hoor je helaas niet als je party van ps4 gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Rappa1985 op 05-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iedereen in mijn speelgroepje is het er wel overeens hoe ontzettend buggy en pruts deze game is. Maarja, toch spelen he. Maar eerlijk? IW maakt er echt een potje van. Als een game zoveel centjes oplevert, heb dan in elk geval het fatsoen om minder bugs naar master te releasen en de bugs die je dan alsnog door laat gaan een stuk sneller op te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
rodie83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:40:
Iedereen in mijn speelgroepje is het er wel overeens hoe ontzettend buggy en pruts deze game is. Maarja, toch spelen he. Maar eerlijk? IW maakt er echt een potje van. Als een game zoveel centjes oplevert, heb dan in elk geval het fatsoen om minder bugs naar master te releasen en de bugs die je dan alsnog door laat gaan een stuk sneller op te lossen.
Ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met het aanatal bugs, het blijft een gigantische game waar mensen aan werken dus natuurlijk ga je problemen krijgen dat hoort er nou eenmaal bij. Zou liever zien dat ze wat meer communiceren over dit soort zaken. Die gamebreaking bug van vorige week waren ze direct en snel mee qua communicatie, zie dat liever ook voor de problemen die nu ook met de wapens zijn.

Je kan niet van hun verwachten dat ze elke maand weer met een berg content komen en dat er geen enkel probleem met de content/server is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
rodie83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:40:
waar heb je het over ? de enige bug die ik tegenkwam is dat mijn game crasht bij de update. heb je wel eens fortnite gespeeld ? die heeft pas bugs lol.

De meeste mensen klagen over bugs/hackers zijn de noobs die niet tegen hun verlies kunnen.

Warzone is vrij stabiel als je het mij vraagt, weinig tot geen bugs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren die SP-R 208 gelevelled tot ik die Norma rounds kon gebruiken.
Ondanks dat het niet hoort er toch een tijdje mee gespeeld en er oa. een officer challenge mee gehaald (40 kills gecrouched met 2 weapon attachements).
Het zal me benieuwen wanneer dit aangepast wordt.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
DeWaanzin schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:01:
Gisteren die SP-R 208 gelevelled tot ik die Norma rounds kon gebruiken.
Ondanks dat het niet hoort er toch een tijdje mee gespeeld en er oa. een officer challenge mee gehaald (40 kills gecrouched met 2 weapon attachements).
Het zal me benieuwen wanneer dit aangepast wordt.
ik heb alleen die .330 rounds.. moet die .338 nog unlocken. lekkere sniper idd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:33:
[...]

waar heb je het over ? de enige bug die ik tegenkwam is dat mijn game crasht bij de update. heb je wel eens fortnite gespeeld ? die heeft pas bugs lol.

De meeste mensen klagen over bugs/hackers zijn de noobs die niet tegen hun verlies kunnen.

Warzone is vrij stabiel als je het mij vraagt, weinig tot geen bugs tegengekomen.
_O-

Weapon bugs, random disconnects, crashes, friendslist die niet meer goed update, geluid dat onbetrouwbaar is, voertuigen die de game laten crashen, met een heli onder de map terecht kunnen komen,... er zijn nogal wat dingetjes die niet helemaal lekker lopen.
shakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:28:
[...]

ik heb alleen die .330 rounds.. moet die .338 nog unlocken. lekkere sniper idd:)
Maakt niet uit of je de .300 of .338 rounds gebruikt aangezien het beiden hitscan is zonder bulletdrop. Zolang je maar een van die twee hebt speel je met de sterkste sniper ooit in een moderne game :+

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 05-10-2020 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:28
Zijn er mensen die de metro gebruiken? Ik heb het gevoel dat het - net als de trein - meer een gimmick is dan een grote verandering. Aan de andere kant ben ik daar stiekem wel blij mee. De basis van dit spel is gewoon ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
De ene keer dat ik de metro gebruikte dropte die mij en een squad mate af in het gas (de squad mate wist zeker dat dit niet kon gebeuren :P).

Dus nee. Ik heb wel vijanden het zien proberen te gebruiken als een quick escape als ze flink outnumbered zijn. Maar loopt meestal niet goed af voor ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Fuujii schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:42:
Zijn er mensen die de metro gebruiken? Ik heb het gevoel dat het - net als de trein - meer een gimmick is dan een grote verandering. Aan de andere kant ben ik daar stiekem wel blij mee. De basis van dit spel is gewoon ontzettend goed.
In Plunder wel handig als je een Bounty op je hoofd hebt. Voor de rest is er weinig te beleven in die metro.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zojuist een update gehad op de PC geen idee wat ze veranderd hebben

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:30
Cyrus The Virus schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:49:
Zojuist een update gehad op de PC geen idee wat ze veranderd hebben
In ieder geval niet de SP-R 208 :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nope, inderdaad weer een update, sniper nog steeds hitscan. Nog steeds midden in een potje "Disconnected from Server" met de hele party.

Weet niet wat ze updaten, maar het zijn geen nuttige updates zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Fuujii schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:42:
Ben er een paar keer geweest voor die nieuwe intel missies en één keer wel toffe movie like ontsnapping gehad maar verder niet echt nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Mick3112 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:02:
[...]

same here.

Ff rustig op het gemak level 31 behalen om die 2 wapens vrij te spelen en dan vind ik het wel mooi geweest.

Neem die 1100 puntjes mee naar CW. Wel lekker om geen druk te hebben om 1000CP te moeten halen.

Maandje niet gespeeld en nu met S6 dus weer wel. Wapen animaties etc allemaal top notch, geluid indrukwekkend maar qua gameplay is het toch net niet mijn ding. Ik vind het vaak echt een frustrerende ervaring zo snel dat je dood gaat met deze editie.
Dragen je CP over naar Cod Cold war dan?
Zie het best voor me dat je die weer lekker opnieuw moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Pannekoek_NL schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Dragen je CP over naar Cod Cold war dan?
Zie het best voor me dat je die weer lekker opnieuw moet gaan kopen.
Ja, dit hebben ze tijdens de reveal aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iets bekend dat dubbel XP tokens mee overgezet worden naar cold war?

[ Voor 11% gewijzigd door Chelseamarre123 op 06-10-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ligt het aan mij of zit warzone weer vol met cheaters man man

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

RBN026 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:48:
Ligt het aan mij of zit warzone weer vol met cheaters man man
Inderdaad een nieuwe wave cheaters in de game, lijken er met de dag weer meer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
Zijn er echt meer cheaters of lijkt het zo door die broken guns die er inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Henkie_NtA schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:09:
Zijn er echt meer cheaters of lijkt het zo door die broken guns die er inzitten?
Of ze zijn extreem goed, als ik sommige killcams zie denk ik lol die kan wel heel goed mikken maar er is dan geen bewijs dat het cheaters zijn. Moeilijk te zien.

Gisteren wel duidelijk een "cheater" die door verschillende muren schoot met SP-208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Crashes zijn wel echt frustrerend sinds de laatste patch. Al twee keer in de top 5 eruit gegooid... Is echt pas sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 17:58
Ik had gisteren ook iets nieuws, heb er nog nergens iets over gelezen.

Ik liep Downtown voorbij de bank en hoorde voetstappen aan de binnenkant. Ik probeerde vervolgens naar binnen te komen maar alle deuren zaten op slot (die normaal gewoon te openen zijn). Vervolgens hoorde ik een heleboel gekuch aan de binnenkant.

Eenmaal aangekomen bij de voorkant van de bank bleek dat de deuren weer open konden. Binnen trof ik een dode speler aan en er hing nog wat laaghangend gas over de vloer.

Het leek bijna alsof die persoon 'de bank wilde overvallen', opgesloten werd en het gebouw werd volgeblazen met gas..

Best bizar; ik ben benieuwd wat dit veroorzaakte..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

CousinBoneless schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:54:

Ik liep Downtown voorbij de bank en hoorde voetstappen aan de binnenkant. Ik probeerde vervolgens naar binnen te komen maar alle deuren zaten op slot (die normaal gewoon te openen zijn). Vervolgens hoorde ik een heleboel gekuch aan de binnenkant.

Eenmaal aangekomen bij de voorkant van de bank bleek dat de deuren weer open konden. Binnen trof ik een dode speler aan en er hing nog wat laaghangend gas over de vloer.

Het leek bijna alsof die persoon 'de bank wilde overvallen', opgesloten werd en het gebouw werd volgeblazen met gas..

Dit is een easter egg/missie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:36

dat is inderdaad een opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Fuujii schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:31:
Crashes zijn wel echt frustrerend sinds de laatste patch. Al twee keer in de top 5 eruit gegooid... Is echt pas sinds de laatste patch.
Schijnt te zijn omdat de bounties buggen als iedereen er al een op zich gehad heeft. Dan crasht de lobby en wordt iedereen eruit geknikkerd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
CyBeR schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Schijnt te zijn omdat de bounties buggen als iedereen er al een op zich gehad heeft. Dan crasht de lobby en wordt iedereen eruit geknikkerd.
Ik hoop het. Ik wil meer wins halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Enig idee hoeveel seizoenen er nog komen voor MW? Of gaat het allemaal zo stoppen als CW komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

crimby schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:55:
Enig idee hoeveel seizoenen er nog komen voor MW? Of gaat het allemaal zo stoppen als CW komt?
Will there be a season 6 for modern warfare?
The release date for Call of Duty: Modern Warfare Season 6 is September 29. ... Based on the roughly two-month timetable for Modern Warfare seasons, Season 6 will be the "last" before the release of Call of Duty: Black Ops Cold War in November.

https://www.inverse.com/g...date-subway-leaks-warzone

Het lijkt logisch dat het de laatste is, maar bevestigd is het nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door De Nelis op 07-10-2020 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04

YouTube: Call of Duty Warzone - Secret BRUEN Unlock and All Perks at the same...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Weer een PC update here, kan alleen geen patch notes vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Cyrus The Virus schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:27:
Weer een PC update here, kan alleen geen patch notes vinden
https://twitter.com/Infin.../1313903624209088512?s=20

Ze hebben bounties verwijderd ivm. de disconnect bug

[ Voor 62% gewijzigd door De Nelis op 07-10-2020 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Had nog steeds bountys net en SP208 nog niet gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Cyrus The Virus schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:52:
[...]

Had nog steeds bountys net en SP208 nog niet gefixed
Het was ook puur een playlist update. Uit de game en weer terug en je bountys zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetgate
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 23:24
Pfoh, deze easteregg is behoorlijk overpowerd! :O ik heb hem nu onder de knie na wat oefenen en je haalt er zo 6 ton uit in in de cash game (naast alle killstreaks, juggernaut, etc) Het is eigenlijk een gegarandeerde win. Totdat iedereen het kan, dan kun je niet winnen zonder dit te doen.

Het nadeel is dat de game eigenlijk niet echt leuk meer is zo. Naast de super buggy guns is dit het zoveelste punt dat een eerlijke competitie verpest. De win behaal je niet meer met skills, maar gewoon door de meeste 'features' toe te passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
De Nelis schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:39:
[...]

Het was ook puur een playlist update. Uit de game en weer terug en je bountys zijn weg
Daily mission: complete 6 bounty contracts.

Typisch weer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Froop1992 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:59:
[...]

Daily mission: complete 6 bounty contracts.

Typisch weer. :')
1st world problems :+

Pagina: 1 ... 113 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.