Als ik een avondje ga gamen doe ik het meestal ook op deze manier. Rond een uur of 5, half 6 inloggen, dan is er een queue van iets van 50-60 (Phoenix) en daarna log ik niet meer uit.
Als we dan gaan eten, tussendoor ff een rondje lopen zodat ik niet afk uitlog en daarna lekker verder spelen.
Laatst heb ik mijn Arcanist naar 35+ gehaald en ben ik inmiddels SCH/SMN en ben voor de verandering eens eens een Lancer begonnen, die vind ik nu zo leuk dat ik die nu naar hetzelfde level wil halen en dan de MSQ verder wil doen, maar Rogue/Ninja lijkt me ook supertof want over de Job-story van Rogue/Ninja hoor ik veel goede dingen en de skills/moves zien er badass uit.
Want ik zag laatst een Ninja aanvallen tijdens een Duty die ik deed en dat zag er zo vet uit dat ik dacht; WOW, dat wil ik ook!
Maar ik heb ook al wat filmpjes zitten kijken over andere Jobs en ik wil Red Mage/Astrologian/Samurai op level 50 beginnen en dan als ik 60 ben wil ik sowieso een Dancer beginnen, dat lijkt me zo kicken.
Dus het is echt weer 1 groot "alt-fest" geworden dat ik alweer keuze stress krijg

Ik heb er iig zin in!!
EDIT: Ik zat zojuist een filmpje te kijken waar ze zeiden dat "Palace of the Dead" wel een goede manier is om alts te levelen.
Die had ik volgens mij al unlocked, dus toen ging ik daar eens ff op zoeken en kwam ik deze reeks filmpjes tegen:
YouTube: FFXIV Palace of the Dead Guide - Part One: What is it? (In totaal 7 delen)
Echt een aanrader om eens te checken, kort, bondig en toch informatief!
Echter wel al bijna 3,5 jaar oud, dus weet niet hoe up-to-date het nog is, maar er zal vast nog wel iets van kloppen.
Ga ik ook zeker eens proberen!
[
Voor 20% gewijzigd door
Milo44 op 25-08-2021 15:00
]