Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 05:50
Ricmaniac schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:02:
[...]

Dan maar ook hopen dat de queues opgelost zijn na 7 dagen :P anders schiet het nog geen reet op
Die 7 dagen kunnen nog veranderen :
Furthermore, we may give additional free game time depending on further developments on the congestion situation. The timing at which the free game time will be provided, as well as any additional extensions, will be announced at a later time. We truly appreciate your cooperation and patience regarding the congestion situation.
Beter dan Blizzard, die geeft je 1 of 2 dagen en daar moet je het maar mee doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 11:30
Ik ben aangenaam verrast met de quality of life changes zoals het laten zien van de itemlevel en benodigde currencies en de aethernet map. De UX zoals door al die menu's klikken en onthouden waar elke aethernet destination is was wel aan verbetering toe

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3AO2y4H.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6BBZ3bS.png

Ook de bgm vind ik lekker relaxt in old sharlayan, vooral in de nacht O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:22
De queues waren natuurlijk te verwachten, maar het is nog wel een slag erger dan ik van te voren dacht.
Urenlange queues tenzij je 's ochtends heel vroeg bent.

Heb voorheen altijd de story kunnen uitspelen tijdens de early access, dat gaat me deze keer denk ik niet lukken. Zit pas op level 85, en ben volgens mij zelfs nog met level 84 quests bezig.
Als ik vandaag door de queue ben toch maar even reaper en sage unlocken en daar eens een idee van krijgen.

En nu nog even over de nieuwe OP heen kijken terwijl ik in de queue zit, zodat deeltje 4 morgen gewoon live kan.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 11:42

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dan ben je al verder dan mij @MokonaNL 😅 Ikheb net het eerste deel afgerond met de eerste dungeon (alleen gisteren gespeeld) en omdat ik vandaag thuis werk heb ik om 2 uur al ingelogd en had een 3k queue…. Ik moet nog door de laatste 1k heen (als ik niet dc) en dan kan ik dadelijk even verder spelen, rest van de week wordt lastig tot aan het weekend denk ik zo… 🙄

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godverdomme wat krijg ik hier een hekel aan zeg.
WEER een dag dat k gewoon niet zal kunnen spelen. Van 3400 naar 1200 in de queue.. kicked van queue en we staan weer 5500 ...

Gisteravond het zelfde... was er eindelijk in rond 22:00 .. 23:00 fles geven aan me zoon... duurde blijkbaar 1 minuut te lang en stond dus om 23:30 zelfs nog in een queue van 3500 toen.

Maar direct naar bed gegaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2021 18:02 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 11:42

Dawn

..Sworn to the Dark..

had geluk dat ik vandaag thuis werkte dus heb om 1400u de queue aangezet en om iets over half 5 was ik door de 'maar' 2500 queue heen.

spoiler:
Garlemald ingegaan

roulette MSQ kunnen fixen voor de WHM, nu op 81
AST op 84 gezet
Raid roulette gedaan en Copied Factory gerkregen voor m'n quest... en de glamour set geloot <3
YoHRa chain verder gedaan voor het volgende deel van de raid

inmiddels uitgelogd, best productief nog.
waarschijnlijk zondag pas weer spelen als deze queues zo blijven :')

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-06 20:52
Ricmaniac schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:01:
Godverdomme wat krijg ik hier een hekel aan zeg.
WEER een dag dat k gewoon niet zal kunnen spelen. Van 3400 naar 1200 in de queue.. kicked van queue en we staan weer 5500 ...

Gisteravond het zelfde... was er eindelijk in rond 22:00 .. 23:00 fles geven aan me zoon... duurde blijkbaar 1 minuut te lang en stond dus om 23:30 zelfs nog in een queue van 3500 toen.

Maar direct naar bed gegaan.
I feel you man :( heb alleen vant weekend kunnen spelen doordat kids vroeg wakker waren en ik ff in kon loggen :S
Als je op een werkdag thuis komt kun je het nu wel vergeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit echt op de twijfel om als Paladin verder te spelen. Vind Reaper echt super dik maar alle roulettes en content etc heeft tanks nodig XD Is ontzettend makkelijk om snel een groep te vinden.

Vind het heel jammer dat Reaper en Sage btw geen weapons hebben gekregen in die oude ultimate rates. met name TEA

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:22
Deel 4 is up.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste