Beste mensen,
Mijn achtergrond met MMO's is eigenlijk enkel WoW (op en af).
BFA was de laatste expansion waar ik nog aardig wat uurtjes in heb gestoken qua Retail.
Toen kwam Classic > ik was hooked, later weer gestopt en nu sinds TBC weer gaan spelen. Echter merk ik nu alweer dat ik het veel minder speel als op het begin...
Dus nu zit ik er over na te denken om FFXIV eens te gaan proberen.
Ik heb al wat YouTube filmpjes zitten kijken zoals The Fall and Rise, maar aangezien ik compleet nieuw ben in FF heb ik wat vraagjes, want ik heb echt het idee dat ik in het diepe gegooid wordt en er zijn mij dingen gewoon niet duidelijk...
- Ik weet dat FFXIV de eerste
xx levels gratis is, maar tot hoever precies?
In het starttopic staat tot level 35, maar
in dit filmpje wordt er gesproken over level 60?
- En als het nu bevalt, wat dan? Welke expansion moet ik kopen want ik daar snap ik ook niet heel veel van.
Is het zoals in het filmpje wordt gezegd handig om te wachten tot Endwalker zodat ik dan de andere 2 expansions ook heb (en heb ik dan alle expansions?)
- Hoe te spelen? Via Steam of via de losse launcher? (Want ook daar zit verschil in begreep ik?)
- En als ik ga spelen, op welke server? In het starttopic zag ik een aantal servers voorbij komen waar meer Tweakers op zaten.
Deze waren verdeeld onder "Chaos" en "Light", wat is het verschil? (is dit een soort van Alliance vs Horde-achtig idee ofzo??)
Verder zullen er ongetwijfeld nog wel meer vragen komen, dus jullie zijn nog niet van mij af
[
Voor 12% gewijzigd door
Milo44 op 25-07-2021 11:19
]