Het gaat juist ontzettend snel als je het puur voor het levelen doet.FixDeluxe schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:16:
Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel door met het lvl'en van andere jobs. maar dat lijkt zoals het er nu uitziet straks heel sloom te gaan. (zonder mainquest)
Nu ben je voornamelijk de game nog aan het verkennen (wat ik zeker op je gemak zou doen en van genieten)
Maar straks kan je heel efficient levelen met dungeon roulettes wat flinke bonus xp geeft en veel mensen levelen via Palace of the dead.
Dat is eigenlijk een rogue like gedeelte van de game waarbij je vloer na vloer killt met mobs en dit doe je op repeat. Uiteindelijk is dat niet voor iedereen weggelegd want kan heel saai zijn als je puur dat voor levelen doet maar het levelt je sub jobs wel het snelst tot een bepaalde hoogte en dan doe je weer wat anders. sowieso 1x daags die roulette dungeons zijn goed. maar dit zijn dingen waar jij nog niet echt over hoeft na te denken
Dat is denk ik ook de reden dat de jobs die later zijn toegevoegd niet zo laag beginnen.
DRK, AST, GNB, RDM, SAM, DNC, RDM beginnen allemaal op een hoger level als je ze unlocked omdat je ze pas unlocked wanneer je met je main class in een bepaald plekje van het verhaal bent.
Zometeen hetzelfde voor de 2 nieuwe jobs die er bij komen.. Sage en Reaper.. die beginnen beide al op 70 volgens mij (misschien was het zelfs 80)
-------------------------------------------
Tevens lijkt de map onoverzichtelijk maar dat is echt eventjes gewenning. uiteindelijk navigeer je super makkelijk door de map heen.
-------------------------------------------
Nog een beginner tip voor jou en je vrienden.
Alle blauwe quests met een + icoontje er bij zijn quests waarmee je iets unlocked. dus sidequests zijn puur optioneel eigenlijk (op sommige na) maar die blauwe quest icoontjes wil je eigenlijk altijd wel doen.
Denk aan dungeon/raid unlocks etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 15-06-2021 13:25 ]