Ik denk dat als je het door kan zetten en de endgame PVE raids haalt je verrast zal worden dan als je er nu al niet veel van verwacht

denk dat het een beetje er aan ligt wanneer je het bereikt want als je dat nu behaalt mja dan zal je veelal denk ik gecarried worden zo vlak voor een nieuwe uitbreiding.
Maar vooral bij nieuwe raid unlocks is het vaak niet makkelijk. Het is een goeie mengelmoes van dodge this, nuke that en dont stand there shit

maar het heeft mij altijd ontzettend goed bevallen. Over het algemeen altijd beter dan de meeste WoW raids.
En dan het bijkomende voordeel dat ik de community veel leuker vind dan in WoW.
Ook wat je zelf al aan geeft is er zo veel meer te doen dan alleen wat end game raids en dat maakt FFXIV ook tof.
Meanwhile speel ik zelf echt alweer bijna een jaar lang WoW en dat komt voornamelijk omdat mijn IRL vrienden allemaal WoW spelen en kan hun niet naar FFXIV krijgen helaas.
Het stukje betreffende de trial. ik denk dat als je al iets gekocht hebt je te voorbarend bent geweest want je kan voor zover ik weet de gehele game gratis spelen tot een bepaald level en dat geld zelfs voor alle jobs. Dus je zou in theorie eerst alle jobs naar dat level kunnen levelen op dezelfde character (wat zo fijn blijft nog steeds na al 8 jaar deze game ofzo

) en dan pas de uitbreiding kopen.
als je de game koopt kan je alles los kopen wat natuurlijk niet handig is eigenlijk maar je hebt ook bundels.
Dus als ik naar onderstaande schema kijk kan je het beste die complete edition kopen. Tenzij het gene wat jij hebt gekocht die starter editie is dan kan je het beste alleen shadowbringers kopen want dan krijg je stormblood er bij.
Tegelijkertijd komt dit jaar FFXIV: Endwalker uit en de exacte datum is volgens mij nog niet bekend dus misschien moet je niets overhaastigst kopen en gewoon lekker doorspelen tot dat je niet verder kan
Kan zomaar zijn namelijk dat ze straks wanneer endwalker uit komt de andere expansions gratis maken.