[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 15:58
Crypts schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:31:
[...]

We moeten ook niet vergeten dat toen het nog Gdax heette maker fees een whopping 0% waren... :/ Als fiat ramp vind ik ze wel erg fijn, misschien dat ik daarvoor nog wel bereid ben die 0,5% te slikken. Kraken account kan ik nog steeds niet in ondanks meerdere pogingen en ondersteuning van de klantenservice, ze vragen me echt zoveel details die ik allang niet meer weet dat ik dat nu een paar keer na meerdere dagen opgegeven heb en Bitstamp, mjah daar heb ik alleen een account vanwege het ltc wisseltrucje eind 2017 begin 2018. Wellicht Bitvavo maar eens actief gaan gebruiken. Verder weet ik ook niet direct alternatieven om naar fiat te gaan. :)
De vlotte manier om naar fiat te gaan was voor mij destijds ook de reden om bij coinbase te gaan. Vziw zijn er niet veel die dat zo doen. Binance werkt nu geloof ik alleen nog maar met USDT?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
AtlAntA schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

De vlotte manier om naar fiat te gaan was voor mij destijds ook de reden om bij coinbase te gaan. Vziw zijn er niet veel die dat zo doen. Binance werkt nu geloof ik alleen nog maar met USDT?
Ja hier ook, doodsimpel te gebruiken met een fijne interface, snelle verwerking en niet duur. Echt doodzonde dat ze dit wmb op deze manier om zeep helpen. Binance Jersey doet ook euro en pond maar geen ervaring mee, misschien toch maar weer eens een rondje inventarisatie van exchanges doen. Ik zie dat ze gratis euro withdrawals doen en maar 0,1% trading fees hanteren, dat klinkt eigenlijk wel okee. Iemand ervaring met ze? :)

Edit: maar geregistreerd en verificatie ingegaan, id ging heel snel. Binnen 10 minuten. Nu adresverificatie nog, wat ik wel minder vind is dat ze vragen waar je 'vermogen' uit bestaat en hoeveel het is maar wat je invult is toch niet te controleren.

Edit 2: hele proces rond in een half uur maar dat had mede te maken met het feit dat een factuur van mobiel blijkbaar niet geaccepteerd wordt. Nou ja het is rond, ziet er hetzelfde uit als zijn grote broer dus dat zal wel goed komen. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Crypts op 10-10-2019 17:22 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oh, nice! Jammer dat iedereen al bij jullie weg is ivm de hoge fee's... Next!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:51:
Oh, nice! Jammer dat iedereen al bij jullie weg is ivm de hoge fee's... Next!
[Twitter]
:D

We gaan het zien maar ze hebben zichzelf echt 10-0 achter gesteld. Fees verhogen, app als mosterd na de maaltijd, Binance US die net gestart is. Geen idee hoe de gemiddelde trader daar er tegenaan kijkt maar dat is ook wel een talent om zoveel dingen achter elkaar 'verkeerd' te doen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:41:
[...]

:D

We gaan het zien maar ze hebben zichzelf echt 10-0 achter gesteld. Fees verhogen, app als mosterd na de maaltijd, Binance US die net gestart is. Geen idee hoe de gemiddelde trader daar er tegenaan kijkt maar dat is ook wel een talent om zoveel dingen achter elkaar 'verkeerd' te doen. :+
Zelfs ik ben er weg om die reden, niet dat ik er last van had maar is een principe dingetje, zit nu alleen nog op kraken en huoibi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

oNo

De Coinbase Pro app is momenteel alleen voor iOS. Android volgt later.

Het kan nog iets erger hoor @Crypts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Matic is aan de pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
oNo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:34:
De Coinbase Pro app is momenteel alleen voor iOS. Android volgt later.

Het kan nog iets erger hoor @Crypts !
Okee... CB pleegt zoals gezegd gewoon zelfmoord. Geen idee wat ze daar denken nog toe te kunnen voegen in deze wereld maar het is verdomde weinig tot niks.
Iedereen probeert services toe te voegen tegen dezelfde prijs maar CB verhoogt gewoon de prijzen zonder enige toevoeging.. Way to go als je je eigen graf wil graven... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daar komt de pump!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Pump van wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:14:
[...]

Okee... CB pleegt zoals gezegd gewoon zelfmoord. Geen idee wat ze daar denken nog toe te kunnen voegen in deze wereld maar het is verdomde weinig tot niks.
Iedereen probeert services toe te voegen tegen dezelfde prijs maar CB verhoogt gewoon de prijzen zonder enige toevoeging.. Way to go als je je eigen graf wil graven... :o
Die app moet toch ergens van betaald worden ;)

Denk dat 80+% van coinbase users er zo ie zo niks van merkt want met een paar trades zit je al snel in de lagere fee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Met een beetje geluk Bitcoin.

XRP kan je in ieder geval met dit bedrag niet pumpen. Daar zijn er zoveel van dat die nauwelijks zal stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ok. Ben benieuwd :)
Ben mn link al kwijt en zit in btc vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
[...]

Met een beetje geluk Bitcoin.

XRP kan je in ieder geval met dit bedrag niet pumpen. Daar zijn er zoveel van dat die nauwelijks zal stijgen ;)
Bedoel je dat je XRP er niet mee kan pumpen serieus ? En doel je op die smilie puur op het feit dat er veel van zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:28:
[...]

Bedoel je dat je XRP er niet mee kan pumpen serieus ? En doel je op die smilie puur op het feit dat er veel van zijn ?
Definitie knipoog: Het kan een signaal zijn dat de ander hetgeen gezegd wordt niet zo serieus dient te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Definitie knipoog: Het kan een signaal zijn dat de ander hetgeen gezegd wordt niet zo serieus dient te nemen
Dat snap ik, maar vroeg mij af of het voor het geheel was of alleen de laatste zin :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:33:
[...]

Dat snap ik, maar vroeg mij af of het voor het geheel was of alleen de laatste zin :P
Hele zin. Sterker nog, hoe lager de market cap, des te meer je een coin kunt pumpen met hetzelfde beschikbare bedrag, XRP zal dus verder gepumped worden met dit bedrag dan Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Dat dacht ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt he, gister een buyorder gezet op 155 sats. Net niet gehit helaas, heeft 2x de 156 aangetikt.

Zit het nu met lede ogen aan te kijken... :+

[EDIT] kijk maar. Zuur toch? Ben altijd net wat te voorzichtig bang en laf 8)7 |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tbKCBGX/20191010-234431.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2019 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 18:05
@Verwijderd dat is niet bang zijn dat is moedig zelfverzekerd zijn, wat ik doe is bang zijn. Ik ben bang dat mijn orders net niet worden geraakt daarom zet ik mijn buyorders altijd hoger dan wat ik denk dat het gaat halen.
Als ik denk dat een coin naar 300 sats gaat zakken dan zet ik mijn buyorder op minimaal 303 sats, meestal zakt het dan naar 296. Bij verkopen is het niet anders.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

oNo

Taro FTW, you're rrrrrrrrrr ight!

Edit: ->> MAND!

[ Voor 22% gewijzigd door oNo op 11-10-2019 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Zo dat was een flink dropje weer..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 19:25
Pelox schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:47:
Zo dat was een flink dropje weer..
Je moet het maar zo zien: een groot deel van de resistance op de 200 MA is nu weg. Dus om er doorheen te komen is een kleinere pump nodig :)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Met een OCO-sell order op Binance had je het nu mooi voor elkaar gehad. Eerst de hoge sell order geraakt ipv de lage stop loss order. Helaas had ik alleen een stop loss op Bitcoin @ 8.440 staan :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gaat de 99 MA het houden? Dat zien jullie vanmiddag weer bij Goede Tijden Slowchat tijden.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Kom weer een 'leuk' trucje tegen, kreeg via discord een link zonder referal om te registreren op coinkeeps en met een 'gewonnen' promocode zou ik 0.3 btc krijgen. Dacht toch eens even kijken hoe deze scam nu in elkaar zit. Registreren gaat simpel, te simpel en er worden bijna geen gegevens gevraagd. Promo ingevuld en verrek 0.3 btc erbij maar dan... Voor een withdrawal moet je vanwege nieuwe regels in de EU bladiebla eerst 0.01 btc naar ze overmaken en tot dan is het account bevroren. Ben benieuwd hoeveel mensen hier in gaan stinken. :+

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:13:
Gaat de 99 MA het houden? Dat zien jullie vanmiddag weer bij Goede Tijden Slowchat tijden.
Mijn faforiete soap.

'Goede tijden, slowchat tijden... Nee de crypto spaart je niet. Goede tijden, slowchat tijden... Soms buy low maar vaak ook niet.'

Vandaag in goede tijden, slowchat tijden: De hoofdrolspelers maken weer eens een ritje op de rug van de Rektosaurus. Janine hodlt nog steeds de GVT die ze op ATH kocht met haar studie lening en raakt aan de drugs. De baby van Sjors en Bing wordt geboren en vernoemd naar de nieuwe Binance Launchpad token: HOPE.

Verder zien we hoe Lucas zijn cocaïne verkoopt voor Bitcoins en hoe hij zijn private key kwijtraakt in een donker steegje. Joep doet een investering in Ethereum vanwege de vermeende halving, maar komt er al snel achter dat hij de verkeerde munt heeft gekocht. Laura trekt de volatiliteit niet meer, haar hotel is failliet. Ze besluit haar lichaam te verkopen voor XRP's om de leegte in haar ziel te vullen.

Als klap op de vuurpijl een gastrol voor CZ van Binance, die kinderen probeert te lokken met mooie beloftes over balonnen en puppy's in de kofferbak van zijn lambo. Hij wordt gearresteerd en vastgezet aan een blockchain met kogel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Mijn faforiete soap.

'Goede tijden, slowchat tijden... Nee de crypto spaart je niet. Goede tijden, slowchat tijden... Soms buy low maar vaak ook niet.'

Vandaag in goede tijden, slowchat tijden: De hoofdrolspelers maken weer eens een ritje op de rug van de Rektosaurus. Janine hodlt nog steeds de GVT die ze op ATH kocht met haar studie lening en raakt aan de drugs. De baby van Sjors en Bing wordt geboren en vernoemd naar de nieuwe Binance Launchpad token: HOPE.

Verder zien we hoe Lucas zijn cocaïne verkoopt voor Bitcoins en hoe hij zijn private key kwijtraakt in een donker steegje. Joep doet een investering in Ethereum vanwege de vermeende halving, maar komt er al snel achter dat hij de verkeerde munt heeft gekocht. Laura trekt de volatiliteit niet meer, haar hotel is failliet. Ze belsuit haar lichaam te verkopen voor XRP's om de leegte in haar ziel te vullen.

Als klap op de vuurpijl een gastrol voor CZ van Binance, die kinderen probeert te lokken met mooie beloftes over balonnen en puppy's in de kofferbak van zijn lambo. Hij wordt gearresteerd en vastgezet aan een blockchain met kogel.
Hahaha. Wat een heerlijke komediant ben je toch ook _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik zie dat @Verwijderd een uurtje eerder aan de vrijdagmiddagborrel is begonnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]Mijn faforiete soap.

Verder zien we hoe Lucas zijn cocaïne verkoopt voor Bitcoins en hoe hij zijn private key kwijtraakt in een donker steegje. Joep doet een investering in Ethereum vanwege de vermeende halving, maar komt er al snel achter dat hij de verkeerde munt heeft gekocht. Laura trekt de volatiliteit niet meer, haar hotel is failliet. Ze besluit haar lichaam te verkopen voor XRP's om de leegte in haar ziel te vullen.

_O-
geniaal en een heerlijk begin van m'n weekend!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Mijn weekend is zojuist begonnen met een bezoek aan de mondhygiënist.. dan heb ik liever een btc drop van 500 dollar.. Wat een ellende..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 11-10-2019 17:21 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-09 20:42
Pelox schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:21:
Mijn weekend is zojuist begonnen met een bezoek aan de mondhygiënist.. dan heb ik liever een btc drop van 500 dollar.. Wat een ellende..
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQIwqXlZOV08ZHSMYm-71X3MXaJyB5rs4yikGuztRU6RHAO3z-f

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:21:
No worries, reverse Bart in the making. :)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Mijn faforiete soap.

Ik ben zo benieuwd naar de afloop! Kan niet wachten op de eerste nieuwe shortie!!! :X

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Mr_Ripple schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:21:
[...]

No worries, reverse Bart in the making. :)
Daar ga ik idd ook vanuit, BTC vormt een beetje zo'n rounding bottom, op 15m chart mooi te zien. Heb op een short term high risk accountje een high leverage (25x) long geopend, limit order op 8334 gehit met een strakke SL net onder die low van ca. 8290 (Bybit). Es kijken of 'ie de 200DMA of liever de 8800 gaat retesten. Heb TP op 8785 staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@toilet_paper Nou niet té bewust en professioneel worden he, straks gaan mensen nog denken dat je echt weet waar je mee bezig bent :)

Hier om 18:47 all-in Bitcoin gegaan, gewoon omdat het vrijdagavond is, dus doorgaans een groene nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eerst zien dat we door de 1 uur 99MA komen. Die is al sinds de 29ste van vorige maand de support en resistance. We zitten er nu weer onder, dus dat zie ik als eerste stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:39:
@toilet_paper Nou niet té bewust en professioneel worden he, straks gaan mensen nog denken dat je echt weet waar je mee bezig bent :)

Hier om 18:47 all-in Bitcoin gegaan, gewoon omdat het vrijdagavond is, dus doorgaans een groene nacht.
Oja, daar heb je gelijk in.

MOOOOON!
LAMBOOOO!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk bedoeld om altcoins mee te kopen?

Hopelijk drukt hij of zij Bitcoin niet tot onder de 99MA, want dan is het hek van de dam...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1PQEiD2O6wzbtKKsD6s5u2rP/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:46:
Hopelijk bedoeld om altcoins mee te kopen?
[Twitter]
Hopelijk drukt hij of zij Bitcoin niet tot onder de 99MA, want dan is het hek van de dam...
[Afbeelding]
We zitten al onder de 1hr 99MA waar @PilatuS het over heeft. Wat ik in jouw afbeelding zie is de 99 weekly MA. Ow wacht, kan natuurlijk zijn dat je niet op de post van @PilatuS inhaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
toilet_paper schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:58:
[...]
Ow wacht, kan natuurlijk zijn dat je niet op de post van @PilatuS inhaakte.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die weekly 99MA is ook een leuke ja. Nu al 3 weken lang er op bouncen, als dat niet zo blijft dan is de kans dat ie even goed gaat wel flink aanwezig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:04:
Die weekly 99MA is ook een leuke ja. Nu al 3 weken lang er op bouncen, als dat niet zo blijft dan is de kans dat ie even goed gaat wel flink aanwezig ja.
De laatste keer gingen we volgens mij naar plusminus 3K toen deze eraan ging....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
@Taro In ieder geval hoop ik met je mee dat degene die die 2721 BTC naar Binance heeft verplaatst, daar alts voor gaat kopen idd, gezien het feit dat jij nu weer in BTC zit. Je zou er toch bijna weer uitstappen :-)
Ik was het i.i.g. niet. Hoewel ik er ook over nagedacht heb hoor *kuch*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:24
ik zit in een beetje bitcoin,
zal litecoin ook leuk zijn als derbij?
wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Slux Was jij dat?

Iets anders: Heel apart, ik heb gisteravond een stop loss ingesteld (8240 USDT), maar die is weg, de koers is ook tot 8212 gedaald en ik heb Bitcoin nog :? Blijkbaar niet goed op de knop gedrukt (gelukkig maar).
jeppekroezen schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 01:11:
wat denken jullie
Dat weet je pas achteraf, Litecoin kan erg leuk zijn om mee te handelen, maar die kan over een week ook 10 Euro lager staan. Maar als je er voor de lange termijn voor gaat kan je er tov andere munten weinig verkeerd mee doen. Al blijft crypto altijd een groot risico, dus geen garanties.

Maak dus vooral zelf de keuze en doe goed onderzoek, ook in dit topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 12-10-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooie melding op https://anycoindirect.eu:
Maintenance
Update Friday 11 October 2019 14:00 CET:
On Tuesday 8 October 2019, our security team observed irregular activities on the Anycoin Direct platform. Following our protocols, we immediately took down the website. We realize this caused inconvenience and even misunderstanding among our customers. Of course, we sincerely apologize for this situation. However, putting the website into maintenance in order to investigate these irregularities was the only option.
In the last couple of days, a team of internal and external specialists worked intensively on this issue. After extensive research we can conclude that no customer data, -funds and/or -documents were compromised. Right now, we are in the last stage of testing our systems and we hope to have our platform back online shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
wat denken jullie
Zoals Taro al zegt, ltc is leuk om mee te handelen dus wat is je bedoeling? Je zit in een beetje bitcoin zeg je? Als je naar alts kijkt om simpelweg je portfolio te diversificeren... Niet doen. Keer op keer is nu al gebleken dat hodlen met alts eigenlijk hetzelfde is als geld weggooien. Heel soms zit er een 'pareltje' tussen die even boem doet maar de kans dat je dat pareltje hebt, er op tijd bij bent en het grootste probleem, er als hodler op tijd afscheid van neemt is redelijk nihil. :+

Dus wil of ga je handelen? Prima muntje die ltc. Voor de hodl? Koop btc bij in de dipjes. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
wat denken jullie
Met de eerste zin zit je goed, verder hoef je niks te doen.

Of een video kijken, of een boek lezen. En jezelf dan nog een keer die vraag stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant verhaal over de charts tegenover nieuws.

YouTube: The Secret that Top Traders DON'T Want You to Know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Binance wil iemand heel graag van 476 Bitcoin af... Op 8.300 help ik hem daar graag weer bij, daarboven niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 12-10-2019 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Ga niet bekijken because clickbait title.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Ga niet bekijken because clickbait title.
De titel slaat inderdaad compleet nergens op, helemaal mee eens :)

En ik zou er normaal ook niet op klikken, maar ik volg Alessio op YT en hij heef toch best vaak goede filmpjes.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 12-10-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sowieso doen we niet aan linkdrops. Iets meer context aub :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:23:
Sowieso doen we niet aan linkdrops. Iets meer context aub :)
Bij deze :)

Wat bepaald het koersverloop ? Nieuws of de chart zelf ?

Nieuws kan natuurlijk zeker invloed hebben, dat zie je zowel bij aandelen als bij crypto. Er zijn flinke bewegingen te zien bij erg positief of negatief nieuws, maar op de langere termijn zijn het de traders die de koers bepalen. En wat doen alle grote traders zowel bij aandelen als bij crypto ? Die kijken naar de charts, de support en restance, MA's en andere patronen en handelen op die basis. Waarom werkt bijvoorbeeld de decending triangle waar we zo flink omlaag zijn uitgebroken ? Omdat vrijwel alle traders die zien en er naar handelen. Verder is er natuurlijk niet altijd nieuws en is ook niet te bepalen of dat nieuws wel echt invloed heeft. Het is makkelijk zeggen dat de koers daalt als er iets met Trump is, maar is dat wel echt zo ? Bepaalde patronen, zoals de decending triangle die hier gepost is, die is meetbaar en aantoonbaar. Wanneer het voor 99% van de tijd de traders zijn die de koers bepalen en niet het nieuws zegt de chart meer dan welk nieuws dan ook. Nou kan het met crypto nog wel eens wat anders gaan indien er massale fomo los barst, maar dit is maar tijdelijk, daarna nemen de charts het weer over. Helemaal nu waarbij er vrijwel geen interesse is vanuit het grote publiek en er qua nieuws ook weinig is, dan zijn het nu helemaal de charts die het bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Bij deze :)

Wat bepaald het koersverloop ? Nieuws of de chart zelf ?
Dan is het nog maar de vraag of de charts het bepalen of de traders die de charts bepalen. Als traders puur op charts handelen dan worden die daardoor beïnvloed. Ben het eens overigens met de stelling dat het nieuws in het algemeen niet direct veel invloed heeft op het koersverloop maar... met crypto's zie je juist wel terug dat specifiek nieuws (nu nog) behoorlijke pieken en dalen kan veroorzaken die je in de normale koersen niet in die mate of überhaupt ziet. ;)

Kort gezegd, ik heb nog niet het idee dat het raadzaam is met crypto's op dezelfde te handelen als je zou doen op de normale beurs. Het is nog te jong en te volatiel om er oude wijsheden aan op te hangen. :)

Als antwoord op openlibra (https://www.openlibra.io) gaan we zelf binnenkort free libra lanceren. Het is de bedoeling eea aan zelf ontwikkelde AI in te bouwen en het daarna los te laten als volledig open source project. Precieze details heb ik nog niet maar het kan nog weleens grappig worden. :P Of volledig floppen maar dat boeit ook niet, het is een 'just because we can' dingetje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
doge is uitgebodemd, klaar voor n grote pump.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/CRZK73Ss/

[ Voor 40% gewijzigd door superpolm op 13-10-2019 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
superpolm schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:18:
doge is uitgebodemd, klaar voor n grote pump.

[Afbeelding]
De kans op n flinke DOGE pump is volgens mij zeker aanwezig maar dan moet je wel; 1) genoeg geduld hebben én 2) rekening houden met n extra drop naar 15 sats ofzo en dan dus niet panic sellen
Succes

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
shovelhead1340 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 16:45:
[...]

De kans op n flinke DOGE pump is volgens mij zeker aanwezig maar dan moet je wel; 1) genoeg geduld hebben én 2) rekening houden met n extra drop naar 15 sats ofzo en dan dus niet panic sellen
Succes
15 sats is de ultieme bodem idd, dus het is mogelijk. maar denk t niet. we zullen zien. wel winst nemen als ie stijgt want verder slaat t nergens op deze coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
superpolm schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:12:
[...]

15 sats is de ultieme bodem idd, dus het is mogelijk. maar denk t niet. we zullen zien. wel winst nemen als ie stijgt want verder slaat t nergens op deze coin.
Ik heb er maar een handjevol van en volg het verder niet zo, waar denk jij dat de top een beetje zou moeten liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Crypts schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:21:
[...]

Ik heb er maar een handjevol van en volg het verder niet zo, waar denk jij dat de top een beetje zou moeten liggen? :)
ik denk tussen de 85 sats en 120 sats. heb al een paar jaar geen doge meer gehad, nu weer ff gokken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
superpolm schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:25:
[...]

ik denk tussen de 85 sats en 120 sats. heb al een paar jaar geen doge meer gehad, nu weer ff gokken :*)
Hoe ongeloofwaardig ook voor een meme muntje denk ik dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben, we gaan het zien. Ath is alleen 99 sats als ik het goed zie, ik denk dat we daar in de buurt kunnen komen maar er overheen? Is dat niet een beetje wishful thinking? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Crypts schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:40:
[...]

Hoe ongeloofwaardig ook voor een meme muntje denk ik dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben, we gaan het zien. Ath is alleen 99 sats als ik het goed zie, ik denk dat we daar in de buurt kunnen komen maar er overheen? Is dat niet een beetje wishful thinking? :P
ik zit meestal fout met mn trades dus wees niet verbaasd als t niet uit komt :> de ATH is trouwens 300 sats, zie poloniex chart, dus ik ben nog consevatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Toch maar weer overgestapt naar coinbase, dat kraken blijft een draak van een exchange.
Tijdje terug op binance.je getrade maar dat was niks voor mij snap nog steeds niet dat mensen het daar zo geweldig vinden, dan doet een huiobi het een stuk beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:06:
Toch maar weer overgestapt naar coinbase, dat kraken blijft een draak van een exchange.
Tijdje terug op binance.je getrade maar dat was niks voor mij snap nog steeds niet dat mensen het daar zo geweldig vinden, dan doet een huiobi het een stuk beter imo.
Gelukkig zijn de maker fees voor jou toch gratis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:41:
[...]

Gelukkig zijn de maker fees voor jou toch gratis :+
Was het maar zo, ik ben gemiddeld 1 tot 1.5 BTC kwijt aan fee's in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Slux schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:52:
[...]

waarom zoveel betalen? wat is er zo geweldig aan coinbase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:52:
[...]

Dat is ongeveer 1 tot anderhalf miljoen euro per maand. In 2030. When moon has come.

Hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
superpolm schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:56:
[...]

Hij zit hoog genoeg in de tier dat ie goedkoper uit is dan op Binance. Veel volume is veel fee's, maar Coinbase hoeft niet duurder te zijn dan andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
superpolm schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:56:
[...]

De EUR pairs waar ik +95% van de tijd mee trade, ik boer altijd achteruit als ik andere pairs gebruik op de stable coins na.
Ik ben een beetje bang om wat grotere bedragen bij niet EUR exchanges te stallen en bij o.a. een coinbase kan ik makkelijk overboeken naar mijn bankrekening.
Zo gebruik ik ook Bitstamp en Kraken de overige 2 a 3% staat op okex en hubio.
Voor de hefboom meuk zit ik alleen op bitmex.

Precies wat @PilatuS zegt ik trade vrij veel en betaal al vrij weinig aan fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:55:
[...]

De EUR pairs waar ik +95% van de tijd mee trade, ik boer altijd achteruit als ik andere pairs gebruik op de stable coins na.
Ik ben een beetje bang om wat grotere bedragen bij niet EUR exchanges te stallen en bij o.a. een coinbase kan ik makkelijk overboeken naar mijn bankrekening.
Zo gebruik ik ook Bitstamp en Kraken de overige 2 a 3% staat op okex en hubio.
Voor de hefboom meuk zit ik alleen op bitmex.

Precies wat @PilatuS zegt ik trade vrij veel en betaal al vrij weinig aan fee's.
Leuk is dat. Al die tijd verdiepen wij ons in nieuws, TA, hype's en allerlei andere handvaten waarmee we krampachtig een beetje houvast proberen te krijgen in dit volatiele porseleinen kaartenhuis.

En ondertussen trek jij al die tijd doodleuk als opperwhale aan de touwtjes. Een heads up op zijn tijd was welkom geweest maat. Al was het maar zo nu en dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:02:
[...]

Leuk is dat. Al die tijd verdiepen wij ons in nieuws, TA, hype's en allerlei andere handvaten waarmee we krampachtig een beetje houvast proberen te krijgen in dit volatiele porseleinen kaartenhuis.

En ondertussen trek jij al die tijd doodleuk als opperwhale aan de touwtjes. Een heads up op zijn tijd was welkom geweest maat. Al was het maar zo nu en dan :+
_O-

Die heads up van mij wil je niet hoor zit er net zo vaak naast als iedereen, misschien wel meer als ik sommige hier moet geloven. ;)

Dat valt echt wel mee, ik weet zeker dat er hier een paar nog meer aan fee's betalen dan ik, je zit er vrij snel aan als je meerdere keren per dag aan het traden bent, en aangezien ik 4 hoog achter op een zolderkamertje woon zonder werk, vriendin, vrienden en leven heb ik er alle tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Nog steeds van plan eind dit jaar te stoppen? En zo ja, wat gaat Slux dan doen?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:12:
Nog steeds van plan eind dit jaar te stoppen? En zo ja, wat gaat Slux dan doen?
Ja de uitdaging is nog steeds weg en zie hem ook niet meer terug komen, zit de laatste tijd ook weer een beetje op de reguliere beurzen.

Echt geen idee wat ik ga doen, zit in een midlife crisis volgens mij, ik ga eerst 3/4 weken door Skandinavía cruzen daarna zie ik het wel, moet even rust vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:26:
[...]

Ja de uitdaging is nog steeds weg en zie hem ook niet meer terug komen, zit de laatste tijd ook weer een beetje op de reguliere beurzen.

Echt geen idee wat ik ga doen, zit in een midlife crisis volgens mij, ik ga eerst 3/4 weken door Skandinavía cruzen daarna zie ik het wel, moet even rust vinden.
Succes ermee pik (y) meen ik serieus, het komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Paar uurtjes geleden Bitcoin rond de top verkocht, nu een mooie daling, zo zie ik het graag :)

Verwacht wel dat we de 8.500 (MA25) nog een keer gaan aantikken, daarna benieuwd of we veel lager gaan, of er toch weer bovenop komen.

Edit: Zo, dat gaat hard... Verkocht op 8.419, ingekocht op 8.212 en verkocht rond 8.244.

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-10-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
Hahaha, ik keek net toevallig en dacht: huh??? n kwartier geleden waren we nog op weg naar 8500.... ik ben benieuwd

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die 8500 lijkt nu wel weer flink ver weg. Typisch crypto weer zo'n move. Uren lang omhoog grinden, stapje voor stapje en dan in 5 minuten die hele stijging weer ongedaan maken en nog een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 22:11:
Paar uurtjes geleden Bitcoin rond de top verkocht, nu een mooie daling, zo zie ik het graag :)

Verwacht wel dat we de 8.500 (MA25) nog een keer gaan aantikken, daarna benieuwd of we veel lager gaan, of er toch weer bovenop komen.

Edit: Zo, dat gaat hard... Verkocht op 8.419, ingekocht op 8.212 en verkocht rond 8.244.
Goed bezig man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Litecoin is jarig 8 jaar jong maar wat een reacties staan eronder :F
Je zou toch wel verwachten dat crypto wat volwassener zou worden maar het is nog heel ver te zoeken zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Slux schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:04:
Je zou toch wel verwachten dat crypto wat volwassener zou worden maar het is nog heel ver te zoeken zo te lezen.

[Twitter]
Dat is toch niet zo gek. Ze hadden het laatst over t-shirt sales. _O-

Nou als het daar van af moet hangen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Slux schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:04:

[Twitter]
Helaas niet. Het blijft een kleuterzaal. Want: Ik heb mijn winst niet gehad, dus jij bent stom.
"ik heb niet de munten gekocht die ik echt moest kopen en heb verlies, dus ik ga huilen en jij bent stom"

niet letterlijk uiteraard, maar wel wat er bedoeld word.

Crypto is nog zeer jong, dus we zullen kindergedrag blijven houden voorlopig. Totdat we 21+ jaar zijn ;) dan begint het langzaam volwassener te worden.

Ook goede morgen trouwens, :D ben weer terug van vakantie, so lets roll!!!! 8)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:16:
[...]

Dat is toch niet zo gek. Ze hadden het laatst over t-shirt sales. _O-

Nou als het daar van af moet hangen..
Ja dan kan je beter XRP hebben idd, die doen het een stuk beter door gewoon miljarden muntjes de markt op te gooien :X

Maaruh t-shirt sales ? vertel, zou me ook niks verbazen want ze zullen wel wat moeten betalen aan de Miami Dolphins denk ik, al kan ik er niks over vinden alleen dat CL zegt dat hij het uit zijn eigen zak betaald.
En dan is Litecoin nog 1 van de meest transparante crypto's die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

Ja dan kan je beter XRP hebben idd, die doen het een stuk beter door gewoon miljarden muntjes de markt op te gooien :X

Maaruh t-shirt sales ? vertel, zou me ook niks verbazen want ze zullen wel wat moeten betalen aan de Miami Dolphins denk ik, al kan ik er niks over vinden alleen dat CL zegt dat hij het uit zijn eigen zak betaald.
En dan is Litecoin nog 1 van de meest transparante crypto's die er is.
Ze leven van een donatie oid en proberen bij te scharrelen met de verkoop van t-shirts, blijkbaar loopt dat niet zo want daar schijnen ze verlies op te draaien wat op zich al best een prestatie is. Dat Dolphins verhaal geen idee maar vaag is het allemaal wel. :P

Over dat XRP trouwens, las vanmorgen dat er elk jaar een stijging is mbt het aankomende Swell event. Gaat iemand daar nog iets mee doen of geloven we er dit jaar niet (meer) in? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 14-10-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024

Nummer 1 project als het op adoptie aankomt en de prijs zal dat binnenkort ook reflecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Taro schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 22:11:
ingekocht op 8.212 en verkocht rond 8.244.
Zo! Toch 0.38% winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kewl_one
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
Misschien lijkt dit een simpele vraag maar ik kom er niet uit...

Heb wat BTC en overweeg te spreiden... Maar ik ben erg bang geworden als ik deze topic lees.. Ik dacht zelf aan de ETH maar zou graag jullie mening weten.

Thanks

It is never to early to start RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je dat met 1 BTC of meer doet is het toch een paar tientjes of meer in enkele minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Kewl_one schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:47:

Heb wat BTC en overweeg te spreiden... Maar ik ben erg bang geworden als ik deze topic lees.. Ik dacht zelf aan de ETH maar zou graag jullie mening weten.

Thanks
Bang geworden van wat?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Thanks
Niemand die het weet, helemaal op de wat langere termijn. Zo deed LTC het eerst enorm goed, van 20 dollar naar over de 140 dollar. In die tijd deed ETH vrijwel niets. Nu doet ETH wel wat de laatste tijd en LTC niet. Maar of ETH dan de betere keus is tegenover LTC of zelfs BTC, da's een ander verhaal. Persoonlijk denk ik dat je met BTC het beste zit over de langere termijn gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12

Thanks
niemand kan je een antwoord geven wat je moet doen. persoonlijk denk ik dat je beter even in BTC kan blijven. btc zit al een tijdje zo rond die 8k USD, blijft deze nog even zo, dan zullen de alts op een losse pump & dump ook niet zo veel doen. stijgt of daalt BTC dan dalen de alts alleen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kewl_one
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
Ok ben blij dat ik niet de enige ben die het niet meer helemaal ziet.. Stilzitten dus!
Thanks!

It is never to early to start RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik heb die vraag (met een iets andere insteek) hierboven al beantwoord, btc als je niet gaat handelen. Niets let je om wat kleine 'gokpotjes' aan te maken. Spreiden heeft terugkijkend bezien weinig zin gehad in het verleden maar niemand kan in de toekomst kijken. :)

Zelf hou ik ook wat potjes aan met alts maar die heb ik al afgeschreven. Leuk als daar nog iets mee gebeurt maar zo niet jammer dan. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Gewoon lekker naar het Casino gaan, en je inzet volledig op rood of zwart.

Stuk minder stress als dit hele gedoe, en eventuele teleurstelling is tijdelijk.
BTC sloopt alles op den duur, ook jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Thommie.nl schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:16:

Stuk minder stress als dit hele gedoe, en eventuele teleurstelling is tijdelijk.
Wow... :D Met die instelling zou ik bij geboorte alvast klaar gaan liggen in het kistje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
PilatuS schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:47:
[...]

Als je dat met 1 BTC of meer doet is het toch een paar tientjes of meer in enkele minuten :)
Haha sja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:16:

Nee joh, we zijn juist blessed met Bitcoin.

Kijk maar naar partiboi69. Deze man is ook blessed. Sowieso met zijn bril.

Zou me niks verbazen dat deze gangster DOGE miljonair is. Such setjes. Much bless.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:47:
[...]

Correct :) Nog even los van de extra Bitcoin die je hebt als je lager weer instapt.

En daarnaast was het nou niet zo dat ik hier mooi zat te pochen met 0,38% winst, het was bedoeld als een weergave van handelingen vs de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:10:
[...]

Correct :) Nog even los van de extra Bitcoin die je hebt als je lager weer instapt.

En daarnaast was het nou niet zo dat ik hier mooi zat te pochen met 0,38% winst, het was bedoeld als een weergave van handelingen vs de tijd.
Dat is echt wel pochen met 0,38% winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik word momenteel betaald voor het creëren van liquiditeit op een exchange.

Gaat lekker. :)

Maar ik moet het nog 2 weekjes volhouden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7k4AX7V.png Het kapitaal waar ik mee aan het traden ben daar is momenteel 1000 USD.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Pagina: 1 ... 85 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!