If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja en nee, hangt een beetje van de markt af, met lage volumes zoals nu (valt op zich nog wel mee hoe laag) zit ik een beetje op twitter , telegram en nieuws sites, en ik hou de orderboekjes van de grote exchanges in de gaten, (op binance na), die zeggen ook niet veel natuurlijk, maar alles samen kom ik tot een positief sentiment, en zie ik nog geen reden om te shorten.
Stiekem zet ik in op de 8500, wat hoog gegrepen maar voelt op dit moment beter aan dan onder de 8k
Ohja en op advies van mijn off en online magic eight ball
http://www.ask8ball.net/
Dat snap ikSlux schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:14:
[...]
Ja en nee, hangt een beetje van de markt af, met lage volumes zoals nu (valt op zich nog wel mee hoe laag) zit ik een beetje op twitter , telegram en nieuws sites, en ik hou de orderboekjes van de grote exchanges in de gaten, (op binance na), die zeggen ook niet veel natuurlijk, maar alles samen kom ik tot een positief sentiment, en zie ik nog geen reden om te shorten.

Gelukkig is vandaag de Litecoin sell order aangetikt, dus heb op die trade van een paar dagen geleden toch nog een mooie winst gemaakt.
Nu dus tegen mijn zin in al ETH gekocht, ik wilde de buy order een stuk lager instellen
Edit: Die ETH dan maar direct naar Binance versturen, dan overkomt mij dit niet nogmaals en ben ik de fee stijging voor.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 07-10-2019 21:16 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Eerst shock dan opluchting, blij dat binance app dat check heeft.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
En anders had je alsnog voor de hoogste prijs verkocht, dus die -30% zou het nooit worden. Wel had je dan de extra winst gemist tov de gewenste prijs. Maar wel goed dat die check erop zit iddGondor schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:58:
Ik was gisteren bezig om een limit sell order in te voeren via binance app, bij het definitief maken kreeg ik de melding dat mijn order meer dan 5% lager is dan de laatste prijs. Ik had dus een prijs van -30% ingevuld ipv +10%.
Eerst shock dan opluchting, blij dat binance app dat check heeft.
Edit: Go ETH
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Benieuwd wat er gaat gebeuren komende week.
Ja zeker had ik dan winst gemist. Het heeft ruim 10% gedaan vanochtend vroeg en verkocht en is inmiddels weer op het niveau van gisteren terug, waarvoor ik het met dat foutje had verkocht.Taro schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:02:
[...]
En anders had je alsnog voor de hoogste prijs verkocht, dus die -30% zou het nooit worden. Wel had je dan de extra winst gemist tov de gewenste prijs. Maar wel goed dat die check erop zit idd
Edit: Go ETH
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik zie hier de bitcoin-waarde ook al een tijdje stijgen. Prima toch? Werd ook wel eens tijd na al die maanden van daling (van de alts).Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:08:
De Bitcoin waarde van mijn PF is langzaam omhoog aan het kruipen, evenals de fiat waarde. Meestal betekend dit niet veel goeds...
Benieuwd wat er gaat gebeuren komende week.
Verwijderd
Ja zeker prima! Alleen de afgelopen maanden werd zo'n stijging in sats waarde altijd afgestraft door of een dikke BTC pump, of crash, waardoor de waarde in sats weer de afgrond in ging.Specy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:18:
[...]
Ik zie hier de bitcoin-waarde ook al een tijdje stijgen. Prima toch? Werd ook wel eens tijd na al die maanden van daling (van de alts).
Ik ben wat argwanend geworden wat dat betreft.
Wat wil je nou Jaapie? Gaat de boel een keer de goede kant op is het ook weer niet goed?Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:21:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Best wel een teken dat je al wat langer met crypto bezig bentVerwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:21:
[...]
Anyway, het kan toch alle kanten op, voor nu stijgt het, dus maar even van genieten enzo
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik moet me niet zo aanstellen als een kleine bitch en gewoon schouders recht, kin vooruit deze ontwikkeling trotseren als een kerel.Crypts schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:30:
[...]
Wat wil je nou Jaapie? Gaat de boel een keer de goede kant op is het ook weer niet goed?
Moon. Komaaaaa
Verwijderd
Dan ga ik gewoon snurken en morgen...
Moon! Lambo! Jonge deernes!
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Mits ik niet op de verkeerde knoppen druk is dat eigenlijk wel een garantie ja.shovelhead1340 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:19:
Super!
Dan ga ik gewoon snurken en morgen...
Moon! Lambo! Jonge deernes!
Ik stuur nu 20k Bitcoins naar Coinbase, Kraken en Bitstamp om ze daar te market selle... Ho, ging het al bijna fout, haha.
Ik moet natuurlijk kopen.
https://beincrypto.com/bi...oved-in-less-than-a-week/
Hoop niet dat het zelfde gebeurd als met bakkt
Verwijderd
Goed gezienPilatuS schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:32:
[...]
Link is trouwens ook een beest zeg, maar ben benieuwd of ie door de 2.5 kan komen zonder eerst een retrace te doen. Ik vermoed van niet. Heb zelf net alles verkocht. Zal je zien dat ie er toch door heen gaat, maar die 2.5 is wel de weerstand die maanden terug gaat.
Rookworst zonder r is ook worst.
Doet de Binance app het weer op iOS ja? Sinds dat die het niet meer doet heeft het me een stuk meer rust gebracht trouwen..Bartvandelaar schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:01:
Mooie update van de Binance app op iOS. Margin traden ook toegevoegd. Ziet er allemaal wat gelikter uit.
Die 2.5 was maanden terug al weerstand. Heeft een munt dan al heel veel gedaan en komt ie weer bij zo'n weerstand is de kans dat ie er de eerste keer door heen gaat vrij klein. Stel hij kwam er na een 5% rally, dan was de kans groter geweest. Alleen al 15% hebben gedaan op een dag en dan bij zo'n zware weerstand komen, de kans dat het dan lukt is dus klein.Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:27:
[...]
Goed gezien. Op gevoel of zag je een weerstand? Tot waar denk je dat ie nu zakt als bitcoin stabiel blijft?
Inmiddels heeft ie de retrace gedaan en is ie door gegaan zie ik. Nu natuurlijk achteraf praten tot waar ie is gezakt, maar daar zit wel wat logica in. Leg maar een lijn op de 1 uur chart onder de bodem tot waar ie terug is gezakt. Dat klopt precies met de toppen van gisteren en de dag er voor.
Verwijderd

Wauw. Kunst.
De afstand tussen de maan en de raket staat uiteraard symbolisch voor het shorten.
Salvador Dali approves.
Erg mooi maar wel wat surrealistisch. Volgens mij zijn er veel meer mensen op de maan.Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:04:
De complete crypto essentie weergegeven in 1 JPEG:
[Afbeelding]
Wauw. Kunst.
De afstand tussen de maan en de raket staat uiteraard symbolisch voor het shorten.
Salvador Dali approves.
https://cointelegraph.com...vs-how-to-reimburse-users
40% in een weekje
Dat maakt mn eindeloze stomme geduld met win grotendeels weer goed.
Nice, altijd fijn als het weer de goede kant op gaatLadonna schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:37:
En link blijft maar doorgaan![]()
40% in een weekje
Wat is je "exit strategie"?
T daalt alweer, maar hoef niet per se de maximale winst te hebben.
MATIC mag nog wel even meer zin hebben; ik moet nog minimaal naar 348 satsLadonna schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:31:
Mijn exit is stop limit steeds iets opschuiven.
T daalt alweer, maar hoef niet per se de maximale winst te hebben.
Zo te zien heeft matic er ook weer zin in
Over het algemeen zie je de coins die het eerste omhoog gaan het hardste gaan. Hoe later een coin gaat terwijl andere bezig zijn hoe minder ze doen.Soeski schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:35:
[...]
MATIC mag nog wel even meer zin hebben; ik moet nog minimaal naar 348 sats
Verwijderd
ik zat er ook heerlijk in, maarja toen op 104 gekocht, toen kwam net dat dipje naar 96 verkocht, dag later bleef die maar gaan omhoog. nu instappen vind ik te gevaarlijk al verwacht ik nog naar 0,0175Ladonna schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:37:
En link blijft maar doorgaan![]()
40% in een weekje

Zit nu in ltc en hou ik ook vast want als ik die laat gaan spring die binnen een week naar de 120 eu
Al die shitcoins. Gewoon een beetje btc sparen en hopen dat die alts die ik heb ooit nog een tripje maan doen.
Door schade en schande werd ik wijzer. Chasing green candles = niet doen!
Dus toen ik gisterochtend naar link keek, leek het me niet wijs om in te stappen.
Vanochtend keek ik weer en dacht 'zonder een beetje risico, is het leven niet leuk'.
Ingestapt op 315.
Zou chasing green candles dan toch lonen? Soms?
Verwijderd
Als je ze maar op tijd dumpt kan het leuk uitpakken. Grote kans dat ie over een jaar op 4 cent staatlauraz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:54:
Ik zag al wel alle hallelujaverhalen over link, maar hé, ik trap er niet meer in.
Al die shitcoins. Gewoon een beetje btc sparen en hopen dat die alts die ik heb ooit nog een tripje maan doen.
Dus toen ik gisterochtend naar link keek, leek het me niet wijs om in te stappen.
Vanochtend keek ik weer en dacht 'zonder een beetje risico, is het leven niet leuk'.
Ingestapt op 315.
Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:55:
[...]
Als je ze maar op tijd dumpt kan het leuk uitpakken. Grote kans dat ie over een jaar op 4 cent staat

ik ga mijn stinkende best doen om niet nog een zakje waardeloos over te houden ;-)
Overigens heb ik die bijna allemaal gedumpt voor bijna bodemprijzen.
Wilde die confrontatie niet meer elke keer aangaan.
Verwijderd
Ik heb echt alles nog gewoon. En hoewel de fiat waarde echt niet meer in de buurt komt van aanschaf bij vele muntjes, doen ze het nu toch allemaal heel leuk in BTC waarde.lauraz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:59:
[...]
![]()
ik ga mijn stinkende best doen om niet nog een zakje waardeloos over te houden ;-)
Overigens heb ik die bijna allemaal gedumpt voor bijna bodemprijzen.
Wilde die confrontatie niet meer elke keer aangaan.
Eens kijken waar het schip strand
:-) je strandt niet, maar zeilt naar tropische oorden. Of noorderlijke oorden, mocht daar de voorkeur liggen.Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:02:
[...]
Ik heb echt alles nog gewoon. En hoewel de fiat waarde echt niet meer in de buurt komt van aanschaf bij vele muntjes, doen ze het nu toch allemaal heel leuk in BTC waarde.
Eens kijken waar het schip strand
En ik zie dat je tegenwoordig ook in de wiet zit, dus het komt wel goed.
Ik blijf voorlopig maar even hoop houden dat Antshares weer herleven naar hun vorige glorie, Enjin toch wat meer mainstream gaat worden, Ether doorbreekt na steeds meer goed nieuws over real-life usage, IOTA nu toch echt opgepakt gaat worden door de (automotive) industrie, IOSToken hun beloftes waar gaat maken, en Bitcoin Trash weer naar de 0,1 BTC waarde kruipt.
Oh en last but not least, ook Hedera Hashgraph maar even een kans gegeven, al twijfel ik of dat gezien hun vrij aggressieve token-release schedule voor de komende jaren wat gaat worden.
Even aankijken dus, en veel Hopium slikken
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mag ook wel weer isTaro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:02:
Ik zie erg groene koersen over de hele linie, mooi!

Volgens mij zit ie in de pepers maar droomt over wietwinsten.lauraz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:13:
Verwijderd
Dat is mijn nieuwe liefde inderdaad. Vrijdag gaat ze naar de kapper.lauraz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:13:
[...]
:-) je strandt niet, maar zeilt naar tropische oorden. Of noorderlijke oorden, mocht daar de voorkeur liggen.

Overigens gaat dat niets opleveren, behalve een hoop lol en een boel blije vrienden/kenissen.
Twee leuke tweets vanaf de NYSE vloer...p0st schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:47:
Hmm na een paar maanden crypto moeheid toch de portfolio maar weer eens afgestoft en wat extra geïnvesteerd na een leuke meevaller. Ik zie dat LINK nog steeds gehyped wordt (hoezo 1 miljard market cap, wtf) en dat Nano helemaal ingezakt is.
Ik blijf voorlopig maar even hoop houden dat Antshares weer herleven naar hun vorige glorie, Enjin toch wat meer mainstream gaat worden, Ether doorbreekt na steeds meer goed nieuws over real-life usage, IOTA nu toch echt opgepakt gaat worden door de (automotive) industrie, IOSToken hun beloftes waar gaat maken, en Bitcoin Trash weer naar de 0,1 BTC waarde kruipt.
Oh en last but not least, ook Hedera Hashgraph maar even een kans gegeven, al twijfel ik of dat gezien hun vrij aggressieve token-release schedule voor de komende jaren wat gaat worden.
Even aankijken dus, en veel Hopium slikken
Dominik Schiener speaking with Nisa Amoils about #IOTA, the Ecosystem and the Foundation at the #NYSE today! pic.twitter.com/RNFmtqj1LR
— IOTA News (@iotatokennews) 8 oktober 2019
Edit: Dom is één van de Founders van IOTA en Dan Simerman de head of financial relations bij IOTA
Exploring new heights! #NYSE #IOTA pic.twitter.com/WSNAPeyGEt
— Dan (@DanSimerman) 8 oktober 2019
[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 09-10-2019 13:16 ]
OP de NYSE vloer, niet MET NYSE, een erg groot verschil. Ik kan jou nu ook uitnodigen voor iets, dit op het toilet van BMW met je bespreken en naar buiten brengen dat we het bij BMW hebben besproken. Als je dat dan zo schrijft dat je dit MET BMW hebt besproken, dan klop je het geheel erg op.D-Ed schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:15:
[...]
Twee leuke tweets vanaf de NYSE vloer...![]()
[Twitter]
Edit: Dom is één van de Founders van IOTA en Dan Simerman de head of financial relations bij IOTA
[Twitter]
Lees dus goed tussen de regels door en kijk goed naar het woordgebruik. Ik voel weer oude ICO taferelen opkomen
Hier staat alles op cointrackr nog in de min hoor

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ik zie het inderdaad. Volgend target iets onder de 0.0004 of kan ie daar doorheen knallen, denk je? Moet bitcoin wel even stabiel blijven.PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:06:
[...]
Die 2.5 was maanden terug al weerstand. Heeft een munt dan al heel veel gedaan en komt ie weer bij zo'n weerstand is de kans dat ie er de eerste keer door heen gaat vrij klein. Stel hij kwam er na een 5% rally, dan was de kans groter geweest. Alleen al 15% hebben gedaan op een dag en dan bij zo'n zware weerstand komen, de kans dat het dan lukt is dus klein.
Inmiddels heeft ie de retrace gedaan en is ie door gegaan zie ik. Nu natuurlijk achteraf praten tot waar ie is gezakt, maar daar zit wel wat logica in. Leg maar een lijn op de 1 uur chart onder de bodem tot waar ie terug is gezakt. Dat klopt precies met de toppen van gisteren en de dag er voor.
Sorry maar je vergelijking vind ik erg sneu en geen recht doen aan wat ze daar aan het doen zijn.. Als je alleen al kijkt naar de hoeveelheid code ze op Github knallen tov alle andere crypto projecten zal je dat al niet zeggen. De IOTA Foundation is veel samenwerkingen aan het creëren met verschillende industrieën.Taro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:51:
[...]
OP de NYSE vloer, niet MET NYSE, een erg groot verschil. Ik kan jou nu ook uitnodigen voor iets, dit op het toilet van BMW met je bespreken en naar buiten brengen dat we het bij BMW hebben besproken. Als je dat dan zo schrijft dat je dit MET BMW hebt besproken, dan klop je het geheel erg op.
Lees dus goed tussen de regels door en kijk goed naar het woordgebruik. Ik voel weer oude ICO taferelen opkomen
Als het hoofd van financiële relaties zo'n tweet plaatst dan hecht ik daar meer waarde aan dan een random tweet over een paar % stijging van de meeste andere coins (zeker als deze week die uitzending van Dom online komt te staan). Het IOTA team is (volgens mij) het grootste team in de crypto markt en ze zijn op verschillende niveaus verbonden met industrieën. Het af doen als 'oude ICO taferelen' is.. tja.. Uhm..

Edit: zie andere post
[ Voor 19% gewijzigd door D-Ed op 09-10-2019 14:21 ]
Hoeveelheid code is geen maatstaf voor kwaliteit of functionaliteit toevoegen. Zo wordt er echter wel naar gekeken. Geloof mij, ik zit al vele jaren in de softwareontwikkeling en iedereen kan duizenden regels code produceren. Het gaat er uiteindelijk om wat die code functioneel toevoegt. En ik zeg hiermee niet dat IOTA niets nuttigs toevoegt met die code, maar kijken naar aantallen regels code is geen goede maatstaf.
Ik heb IOTA nog rondom de ICO fase gekocht en op een gegeven moment met een mooie winst van de hand gedaan, ik vind ze echt wel iets toevoegen, dus begrijp mij niet verkeerd. Maar NYSE heeft voor zover ik kan zien niets met dit nieuws te maken, op de locatie van het gesprek na. En toch wordt het woord NYSE in de Tweet uitgelicht, dat triggert mij direct vanuit marketing oogpunt en dat is wat mij stoort, omdat veel mensen dit anders lezen en er hoop en conclusies aan kunnen verbinden met een stijgende prijs als gevolg. Het is alleen maar een gesprek geweest met de betreffende mevrouw. Niet dat ik het dus wil afdoen als geen nieuws of slecht nieuws, maar van de optimistische manier van brengen gaan direct al mijn alarmbellen af, vandaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 09-10-2019 14:24 ]
Aha, dan was je er nog vroeger bij dan mij, wellicht had ik in 2017 via jou de tip gekregenTaro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:20:
@D-Ed Ik zeg niet dat ze niet goed bezig zijn, of dat het slecht nieuws is. Het stoort mij echter wel hoe men dit "nieuws" (want meer dan een gesprek is het volgens mij niet?) de wereld in brengt.
Ik heb IOTA nog rondom de ICO fase gekocht en op een gegeven moment met een mooie winst van de hand gedaan, ik vind ze echt wel iets toevoegen, dus begrijp mij niet verkeerd. Maar NYSE heeft voor zover ik kan zien niets met dit nieuws te maken, op de locatie van het gesprek na. En toch wordt het woord NYSE in de Tweet uitgelicht, dat triggert mij direct vanuit marketing oogpunt en dat is wat mij stoort, omdat veel mensen dit anders lezen en er hoop en conclusies aan kunnen verbinden met een stijgende prijs als gevolg. Het is alleen maar een gesprek geweest met de betreffende mevrouw. Niet dat ik het dus wil afdoen als geen nieuws of slecht nieuws, maar van de optimistische manier van brengen gaan direct al mijn alarmbellen af, vandaar.
Maar mijn edit uit de vorige post:
Overigens snap ik je punt wel dat hij niet mét NYSE praat (misschien doen ze dat wel maar dat lees ik niet in zijn Tweet, ik zit dus niet als één of andere fanboy te verkondingen dat ze mét NYSE praten maar de hint vind ik wel tof, aangezien dit namelijk heel goed mogelijk is
Zoals ik de IF de laatste jaren een beetje ken hypen ze juist niet (meer) zo maar iets en ziet zo'n Tweet (in combinatie met het interview van Dom) eruit alsof ze binnenkort wél wat meer te melden hebben.. Maar goed, we gaan het zien allemaal
Klopt maar als je het vergelijkt met heel veel andere projecten geeft het wel aan dat er (super veel) activiteiten gaande zijn. Dit in combinatie met een groot team dat in verschillende industrieën en niveaus bezig is geeft mij dat wel vertrouwen.[b]Taro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:20:Hoeveelheid code is geen maatstaf voor kwaliteit of functionaliteit toevoegen. Zo wordt er echter wel naar gekeken. Geloof mij, ik zit al vele jaren in de softwareontwikkeling en iedereen kan duizenden regels code produceren. Het gaat er uiteindelijk om wat die code functioneel toevoegt. En ik zeg hiermee niet dat IOTA niets nuttigs toevoegt met die code, maar kijken naar aantallen regels code is geen goede maatstaf.
[ Voor 18% gewijzigd door D-Ed op 09-10-2019 14:27 ]
Dan bereiken ze dus precies wat Taro bedoelt en waar ik me ook aan erger. Nu maken ze zich bij IOTA niet echt vaak schuldig aan dat soort dingen maar na tientallen danwel honderden tweets vanaf het schijthuis van de lokale BMW dealer van diverse coins is het wel redelijk vermoeiend geworden.D-Ed schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:24:
(misschien doen ze dat wel maar dat lees ik niet in zijn Tweet, ik zit dus niet als één of andere fanboy te verkondingen dat ze mét NYSE praten maar de hint vind ik wel tof, aangezien dit namelijk heel goed mogelijk is)

Dat hele interessant doen hoeft van mij niet, of je hebt iets te melden of niet. Wat meer transparantie zou iig de adoptie in het algemeen al wat kunnen verhogen.
Slux zet er in ieder geval geen geld op in zolang ze op dat CMC staan
Edit wel een fijne shill hoor, ik lees liever iets zoals een IOTA dan over dat bcash, VET, XVG, TRX, NLG, GET meuk
[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 09-10-2019 14:46 ]
Ik volg het zelf ook wat minder intensief alhoewel ik merk dat ik de laatste maanden weer wat actiever meelees (hier en op de IOTA Discord).
IOTA is mooi, maar na meerdere pogingen om de Trinity wallet te koppelen met de Ledger ben ik er nog wel even klaar mee.Slux schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:36:
Zal IOTA dan het eerste crypto muntje zijn wat een een succes gaat worden ?
Slux zet er in ieder geval geen geld op in zolang ze op dat CMC staan
Edit wel een fijne shill hoor, ik lees liever iets zoals een IOTA dan over dat bcash, VET, XVG, TRX, NLG, GET meuk
Ik durf er nu eigenlijk geen uitspraken meer over te doen. Hij heeft nu zo enorm veel gedaan dat ie misschien nog wel door kan gaan, maar eigenlijk zou een correctie gezond zijn. Mocht ie door de 3 dollar kunnen komen en die als support houden dan kan ie nog wel verder denk ik, maar echt geen idee of zoiets kan gebeuren.Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:06:
[...]
Ik zie het inderdaad. Volgend target iets onder de 0.0004 of kan ie daar doorheen knallen, denk je? Moet bitcoin wel even stabiel blijven.
Ze rekenen 0.1% op de stable coins, dus dat verhaal gaat niet helemaal op.Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:36:
[...]
Even de grote kleine lettertjes erbij gepakt en over commissie zeggen ze:
Zijn er kosten verbonden aan het kopen en verkopen?
Bij het kopen en verkopen hanteren wij een marge op basis van je account. Er is een standaardmarge rond de 2%, met een korting die kan oplopen tot 1.75%. Marges worden verwerkt in de koers op het moment dat je gaat kopen, dus wat je ziet is ook echt wat je krijgt dan.
Dus voor je aankoop van usdt en verkoop terug naar euro ben je al minimaal 3,5% kwijt. Je moet het dus al minimaal ruim een jaar laten staan met het risico dat een stable om dondert of Bitcoinmeester failliet gaat. Het lijkt in mijn optiek dus (veel) mooier dan het is.
Niet dood dus.Pelox schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:58:
Iemand informatie over holochain? Ik heb het niet gevolgd maar is dat project dood of zijn ze nog bezig?
Zero.
Even uitzoomen, zo'n stijging hebben we eerder gehad waarna er weer massale drops volgdenTuutjDrie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:
Lijkt wat meer achter te zitten dan enkel een kleine pump, vlak onder de koers staan nu gezonde buywalls.
Als je reeds uitgestapt bent wel, anders nu niet meer.lauraz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:54:
Ik zag al wel alle hallelujaverhalen over link, maar hé, ik trap er niet meer in.
Ingestapt op 315.
Pfff, nee dus.TuutjDrie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:44:
[...]
Als je reeds uitgestapt bent wel, anders nu niet meer.
Ik knipperde even met mijn ogen en poef ... weg alle winst omdat btc even een beetje omhoog gaat.
Maar ik heb vertrouwen dat link zich nog wel herpakt. Iedereen is er zo laaiend enthousiast over.
Dat is niks voor jou,stel je voor dat je straks nog druk moet maken welke kleur en type je moet nemen, weet je nog.Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:13:
Bam. Lambomoon
Verwijderd
Het was dan ook spreekwoordelijk. No way dat ik mijn digitale brokjes speculatiegoud inruil voor oud ijzer.Slux schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:15:
[...]
Dat is niks voor jou,stel je voor dat je straks nog druk moet maken welke kleur en type je moet nemen, weet je nog.
Doe er even een linkje bij, ik kan namelijk alleen het stukje terugvinden welke in mijn post staat en daar gaat het toch echt om 2%.Boyd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:05:
[...]
Ze rekenen 0.1% op de stable coins, dus dat verhaal gaat niet helemaal op.
Klantenservice. Site is er ook op aangepast, stond er idd niet.Crypts schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:21:
[...]
Doe er even een linkje bij, ik kan namelijk alleen het stukje terugvinden welke in mijn post staat en daar gaat het toch echt om 2%.
[ Voor 3% gewijzigd door Boyd op 09-10-2019 17:26 ]
Nieuwe CV ketel soon!

Ik word zo vrolijk van die smiley!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Alhoewel link zich weer herpakt lijkt het.Taro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:31:
De alts kunnen weer niet meekomen met Bitcoin, die blijft heer en meester.
De rest van mijn muntjes gaan idd door het putje
Verwijderd
Yup. Bitcoin waarde PF weer op niveau van vorige week en fiat waarde weer flink de lucht in.Taro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:31:
De alts kunnen weer niet meekomen met Bitcoin, die blijft heer en meester.
Toch lekker, 60% Bitcoin in de PF
Ik had al een tijdje zo'n onderbuik gevoel dat een PF sats stijging meestal een move betekend. Laatste half jaar eigenlijk vaste prik...
Even wat gecorrigeerd, beetje met je tijd meegaan vrind.AtlAntA schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:39:
Ik heb net een tegenvallende (lees: veel duurder dan verwacht) verhuizing/verbouwing achter de rug dus kan die extra paar knaken wel gebruiken.
Nieuwe CV ketel warmtepomp/pelletkachel soon!![]()
Ik word zo vrolijk van die smiley!
Was vandaag even op de lokale paardenmarkt hier maar het lijkt dat ze de stieren hebben losgelaten, altijd leuk om te zien alhoewel er nog wel behoorlijk wat goed te maken is.
https://komodoplatform.com/market-maker-2-overview/
Ketst af op de vorige high van 17:24, natuurlijk is mijn stop loss geraakt, dus komt mij wel goed uit
Edit: AMB/BTC valt mij regelmatig op als grote stijger, zie https://www.binance.com/en/trade/AMB_BTC en zet hem maar eens op 1D
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 09-10-2019 20:35 ]
Verwijderd
Ik heb ooit een gedicht geschreven over BNB, wellicht dat deze poëtische gedachtengang de doorslag kan geven voor je om ze te kopen:Ladonna schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:42:
Gaat nog goed. Ik heb ze nog steeds de linkjes. Ik wil eigenlijk ook wel bnb.
Binance Coin.
BNB, soms stijg je mee,
maar nog vaker spoel je door de plee.
Smerige shitcoin,
Iets met rozen.
Ik handel daar niet, maar een sell limit order moet gewoon werken. Indien de prijs daalt tot prijs X verkoop bedrag X met een mimale prijs van X.Emcee schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:57:
Traden er meer mensen op Bitvavo? Hoe maar je daar een stop loss order aan? IS dat gewoon een kwestie van een buy limit order en een sell limit order aanmaken?
Ja dacht ik ook, misschien ook maar Kraken account nemen (coinbase is wat duur geworden geloof ik)PilatuS schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
Ik handel daar niet, maar een sell limit order moet gewoon werken. Indien de prijs daalt tot prijs X verkoop bedrag X met een mimale prijs van X.
coinbasepro toch niet?Emcee schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:06:
[...]
Ja dacht ik ook, misschien ook maar Kraken account nemen (coinbase is wat duur geworden geloof ik)
Of Binance. Dan heb je ook gelijk OCO orders. Vind dat toch wel een erg fijne optie om te hebbenEmcee schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:06:
[...]
Ja dacht ik ook, misschien ook maar Kraken account nemen (coinbase is wat duur geworden geloof ik)
Oh weet ik idd niet zeker, was een aanname van mijn kant dat dan beide de fees omhoog hebben gegooid
Voor kleine handelaren duurder, voor grote handelaren goedkoper: https://support.pro.coinb...tal/articles/2945310-fees
Ik ken de fee's op de andere exchanges niet maar 0.5% is niet erg schrikbarend.DaCoTa schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:12:
[...]
Voor kleine handelaren duurder, voor grote handelaren goedkoper: https://support.pro.coinb...tal/articles/2945310-fees
0.5% is erg veel hoor. Binance is 0.1%, dus 5x goedkoper. Met BNB is het 0.075% dus nog eens 25% goedkoper. Dat verschil vind ik extreem. Ga je kopen en verkopen maak je met 0.5% pas winst als de koers minimaal 1% in je voordeel beweegt. Op Binance is dat 0.15%. Kleine scalps maken is met 0.5% vrijwel niet te doen.AtlAntA schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:53:
[...]
Ik ken de fee's op de andere exchanges niet maar 0.5% is niet erg schrikbarend.
Ah dat wist ik niet. Ik doe eigenlijk niet aan actief traden dus voor mij niet erg van toepassing maar indeerdaad toch wel een groot verschil. Bedankt voor de toelichting.PilatuS schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:59:
[...]
0.5% is erg veel hoor. Binance is 0.1%, dus 5x goedkoper. Met BNB is het 0.075% dus nog eens 25% goedkoper. Dat verschil vind ik extreem. Ga je kopen en verkopen maak je met 0.5% pas winst als de koers minimaal 1% in je voordeel beweegt. Op Binance is dat 0.15%. Kleine scalps maken is met 0.5% vrijwel niet te doen.
Pricing Tier | Taker Fee | Maker Fee |
<$100K | 0.25% | 0.15% |
100K - 1M | 0.20% | 0.10% |
1- 10M | 0.18% | 0.08% |
10 -50M | 0.15% | 0.05% |
50 - 100M | 0.10% | 0.00% |
100 - 300M | 0.08% | 0.00% |
300 - 500M | 0.07% | 0.00% |
500M - 1B | 0.06% | 0.00% |
$1B+ | 0.05% | 0.00% |
De nieuwe fees:
Pricing Tier | Taker Fee | Maker Fee |
<$10K | 0.50% | 0.50% |
$10 - 50K | 0.35% | 0.35% |
$50 - 100K | 0.25% | 0.15% |
$100K - 1M | 0.20% | 0.10% |
$1 - 10M | 0.18% | 0.08% |
$10 - 50M | 0.15% | 0.05% |
$50 - 100M | 0.10% | 0.00% |
$100 - 300M | 0.07% | 0.00% |
$300 - 500M | 0.06% | 0.00% |
$500M - 1B | 0.05% | 0.00% |
$1B+ | 0.04% | 0.00% |
Op mijn zoektocht naar een schone versie kwam ik op de Okcoin BTCUSD chart terecht.
Daar verder kladderende (vind ik nu eenmaal heerlijk om te doen) sprong mij zo'n prachtig level in het oog dat ik dacht 'TP, dat mot 'em word'n'.
Omdat ik het channel'tje' (van ca 7750 - 8650) waarin we ons momenteel bevinden -na de uitbraak van de descending triangle-, vind lijken op een out-of-the-book bearflag, dacht ik dat we best nog eens een leg naar onderen kunnen gaan krijgen. Mede ook omdat we onder tegen de 200 DMA zitten te harken.
Ik vind de uitbraak uit die laatste triangle bovendien eigenlijk ook nog niet groot genoeg.
Dat zou inhouden dat we de 6720 (Okcoin chart dan dus) gaan opzoeken

Omdat het lastig is om koopmomenten te bepalen, heb ik met mezelf de afspraak gemaakt dat áls BTC daar naartoe gaat, ik daar 1 BTC bijkoop. Hopende dat dat een bullrun van een jaartje of 2 gaat triggeren
Je moet het voor jezelf toch wat uitdagend maken he.
Dus sorry mensen, ik hoop op een daling van nog zo'n 1900 dollar. Daarmee uiteraard gepaard gaande een fatsoenlijk dalende BTC dominance en een bijbehorende altcoin boom om voor een mooie prijs van 'n hoop rommel af te komen.
Doorgaans echter betekent het doen van een dergelijke voorspelling dat BTC precies het tegenovergestelde gaat doen, deze door de 200 DMA omhoog breekt, en de kans groot is dat ik heel wat meer voor mijn eerstvolgende BTC ga moeten betalen dan 6720 dollar...
Verwijderd
Uitgestapt uit link ja, zit nu in LTC. hold itSlux schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:46:
@Verwijderd Zeker uitgestapt ? Ben je wel dankbaar hiervoor zulke offers zie ik niet vaak meer
We moeten ook niet vergeten dat toen het nog Gdax heette maker fees een whopping 0% waren...PilatuS schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 00:24:
Misschien dat ze daar door het lage volume van de afgelopen weken/maanden niet genoeg geld binnen kregen, maar de fee's zo enorm verhogen lijkt mij bijna zelfmoord met de alternatieven die er zijn. Ze waren al niet goedkoop, maar nu zijn gewoon duur geworden. Enige voordeel is dat het voor whales daar wel goedkoop kan zijn. Iedere trader die een paar/tig k of minder doet jaag je wel weg zo. Dan hou je alleen de grote spelers over, maar of dat nou handig is ?

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!