[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:09:
[...]

en niet te vergeten een hoed drager :P
En een barmhartige samaritaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:27

raq

Wat een stunning volume vandaag op Bakkt. Zo komen we er wel.

1 contract van 1btc maarliefst!

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:21
ach de donderdag tis wat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Geen goed idee een Sluxcoin, daar moet je gemotiveerd voor zijn en aangezien ik crypto moe ben is het geen goede combinatie, plus ik heb gezien hoe het met onze tweakers coin is afgelopen ;( is dat trouwens ooit nog goed gekomen met dat geld wat naar een goed doel zou gaan ?
Half doordacht voor de grap een coin opzetten is het slechtste idee ooit. Ik kan het iedereen afraden.
Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:51:
[...]

Laten we het erop houden dat het naar een goed doel is gegaan, of het daar ook daadwerkelijk is aangekomen wordt namelijk nog steeds onderzocht.
Volgens de zender is alles goed gegaan maar zowel @Pelox als ik zelf hebben nooit meer officiële bevestiging gehad van de voedselbank dat het geld daadwerkelijk is aangekomen.

We kunnen slechts hopen dat er nu een arme bijstands moeder lekker op kaasstengels zit te kauwen van die donatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:28:
[...]

Half doordacht voor de grap een coin opzetten is het slechtste idee ooit. Ik kan het iedereen afraden.

[...]

Volgens de zender is alles goed gegaan maar zowel @Pelox als ik zelf hebben nooit meer officiële bevestiging gehad van de voedselbank dat het geld daadwerkelijk is aangekomen.

We kunnen slechts hopen dat er nu een arme bijstands moeder lekker op kaasstengels zit te kauwen van die donatie.
Nee ik heb ook niks meer gehoord.. gewoon met het geld ervandoor die oplichters.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:16:
[...]

Nee ik heb ook niks meer gehoord.. gewoon met het geld ervandoor die oplichters.
Ach ja, HODL. Ohnee die tactiek gaat in deze situatie niet werken...

Ach ja, fuck die lui. Karma pakt ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:33:
[...]

Ach ja, HODL. Ohnee die tactiek gaat in deze situatie niet werken...

Ach ja, fuck die lui. Karma pakt ze wel.
Maar dat waren mede tweakers ? zijn ze nu nog actief hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:16:
[...]

Ik ben in ieder geval blij dat jullie dat topic hebben laten verwijderen. Zo kan de komende generatie "Tweaker"coin iig weer precies hetzelfde financiele stropje omdoen.

sarcasm, ik vind het echt schandalig dat jullie dat topic hebben laten verwijderen.

EDIT: Met jullie bedoel ik de TS-en destijds en diegene die later hebben verzocht (en zowaar succesvol waren - waarschijnlijk uit bescherming van de "tweakers" naam) te laten verwijderen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2019 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:59:
[...]

Ik ben in ieder geval blij dat jullie dat topic hebben laten verwijderen. Zo kan de komende generatie "Tweaker"coin iig weer precies hetzelfde financiele stropje omdoen.

sarcasm, ik vind het echt schandalig dat jullie dat topic hebben laten verwijderen.
Jullie? Als in ik??? Ik wist van niks en heb daar helemaal niets mee te maken. Als het aan mij lag had ik alle beschikbare gegevens open en bloot op straat gegooid.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:00:
[...]

Jullie? Als in ik??? Ik wist van niks en heb daar helemaal niets mee te maken. Als het aan mij lag had ik alle beschikbare gegevens open en bloot op straat gegooid.
Pardon, edit gedaan. Ik kan niet meer zien wie het waren, want ze hebben, samen met hun "goeiedoelennietgoedgeldwegcoin" ook het topic laten verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:03:
[...]

Pardon, edit gedaan. Ik kan niet meer zien wie het waren, want ze hebben, samen met hun "goeiedoelennietgoedgeldwegcoin" ook het topic laten verdwijnen
Ja dat weet ik want toen ik wilde achterhalen wie het waren was het topic al weg en was alle interactie verwijderd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:48:
[...]

Maar dat waren mede tweakers ? zijn ze nu nog actief hier ?
1 jongen was een mede tweaker, en de andere(n) zijn later dat project ingestapt.
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:59:
[...]

EDIT: Met jullie bedoel ik de TS-en destijds en diegene die later hebben verzocht (en zowaar succesvol waren - waarschijnlijk uit bescherming van de "tweakers" naam) te laten verwijderen.
Tja achteraf gezien was dat een domme move. Het kwam als een voorwaarde aan de donatie. Het topic is down gegaan toen we een screenshot kregen van een bankafschrift aan de voedselbank.

Het verhaal is complex, ik wil het hier best openbaar zetten als je daar behoefte aan hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Project XREKT - De coin van tweakers voor het goede doel.

edit: al tijden terug mede op mijn verzoek weer inzichtelijk :w

[ Voor 29% gewijzigd door raceneus968 op 03-10-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:06:
[...]

1 jongen was een mede tweaker, en de andere(n) zijn later dat project ingestapt.

[...]

Tja achteraf gezien was dat een domme move. Het kwam als een voorwaarde aan de donatie. Het topic is down gegaan toen we een screenshot kregen van een bankafschrift aan de voedselbank.

Het verhaal is complex, ik wil het hier best openbaar zetten als je daar behoefte aan hebt.
Ik herinner het verhaal nog wel, zo lang geleden was het niet, ik kwam het topic toen toevallig tegen in de actieve topics.

Voor mij hoeft het niet openbaar, tenminste, niet voor mij persoonlijk. Maar ik denk dat het wel een goede leerschool is.

Het is precies dat stukje onbetrouwbaarheid waar crypto mee kampt dat door dat soort lui in stand gehouden wordt. Ik doe er gelukkig persoonlijk al jaren niets meer mee (gelukkig voor mijn gemoedsrust, mijn portomee kan er weinig over zeggen met de fluctuaties :+ ) maar dat is me wel bijgebleven. Je moet echt aan alle kanten blijven opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdriekes daar is ie dan :) Ik had nooit meegekregen dat 'ie terug was gezet.

Netjes :) Moge het een leerschool, en geen afzeikfabriek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Ik ben/kan het echt niet vergeten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
We kunnen ook altijd nog gewoon aangifte doen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:13:
"Taro voelt een beginnende migraineaanval opkomen" :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:06:
[...]

[...]
Mag ik vragen wie dat is ? zou mooi zijn dat ik weet voor wie ik moet opletten.

Ik zie het regelmatig dat de dader er gewoon mee weg komt en ook nog eens anoniem gehouden wordt.
beetje omgedraaide wereld in veel gevallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Dan pleb ik hier meteen maar het complete verhaal/achtergrond info neer.
Hoi *betreffende moderator*,

Zoals ik in een eerdere PB al aangaf is er nog steeds een groep mensen bezig met xrekt.

1 tweaker, freestyler, wilde er vanaf het begin al wat van maken. De eerste weken was iedereen enthousiast en werd er een heleboel gecommuniceerd via telegram. Het was allemaal een heleboel lol, 6 a 7 mensen deden een donatie. Tot op een gegeven moment de hele situatie een beetje doodbloedde. Er werd destijds aan een website gewerkt en freelancer deed zijn best om alles een beetje te organiseren maar er was totaal geen animo om er echt werk in te steken.

Er was op dat moment een 2 kamp, de meesten vonden het wel prima en wilden de 'funds' gaan uitkeren aan een goed doel, na een hoop gepraat toch besloten om door te gaan.

Op dat moment zijn er meerde derden bijgekomen, waarschijnlijk met andere intenties dan het goede doel. 1 van die mensen stelde zich ook voor op telegram onder de naam marcellio. Samen met freestyler wilde hij proberen om het project naar een hoger niveau te tillen.

4 maanden is er bijna niet meer gepraat op de telegram chat, behalve af en toe de vraag hoe staat het ervoor, gevolgd door het antwoord: er wordt druk gewerkt.

Enkele dagen geleden ontdekte Chris dat de funds waren verschoven. Niemand had dat in 1e instantie door, hij heeft er toen een strijd van gemaakt en dat is ook niet meer dan terecht. Er is toen een onomkeerbare situatie ontstaan.

Ik ben op een gegeven moment beland in een soort bemiddelings positie, om een beetje verantwoording te tonen van mijn aandeel in dit alles. Marcellio vond dat wij tokens hebben ontvangen, en geen recht meer hadden op inspraak van de funds.

Wij hadden zoiets van hallo, destijds was de totale donatie 6.4 ether, en het enige wat wij wilde is dat het geld alsnog naar een goed doel ging. Marcellio zag in dat de situatie niet houdbaar meer was maar bleef moeilijk doen over het geld. Ik heb toen eem oplossing moeten afdwingen waarna ze met dit aanbod kwamen. De jongens zijn tevreden met de donatie, niet het volledige bedrag maar wel 2x de waarde van de initiële donatie.

Freestyler heeft toen in een pb zijn hart gelucht en aangegeven dat hij in een situatie was beland waar hij niet meer wist wat te doen. Blijkbaar hebben ze behoorlijk hun nek uitgestoken, ook op financieel vlak, (bedragen boven de 10k) en zitten ze nu op het randje van een werkend product met website, exchange listing en al dat soort dingen. Het liefst wilde hij dat alles gewoon doorging zoals gepland, maar door al het bovenstaande was dat niet meer mogelijk natuurlijk.

Ze hebben een aantal potentiële investeerders bij elkaar gekregen en die begonnen te twijfelen naar aanleiding van alle commotie, ook inzichtelijk in dit topic.

Om te bemiddelen hebben wij die donatie kunnen afdwingen, waarmee het voor ons afgesloten is. Het project gaan niet langer verder onder deze naam of smartcontract.

Zoals je kunt lezen is de situatie gewoon met de tijd compleet uit de hand gelopen, en het zal mij persoonlijk verder worst wezen of het topic op slot gaat of verwijderd wordt. Echter heeft freestyler (marc) dus nog steeds behoorlijk wat geld, energie en tijd er in zitten. Marc is een prima jongen, de hele situatie is hem ook gewoon gigantisch ontgroeid. Hij heeft ook aangegeven dat hij er nooit aan had moeten beginnen, en dat hij nu gewoon op een punt zit waar het alles of niets is geworden.

Alleen voor hem, de rest boeit me niet, alleen voor Marc, zou ik het zonde vinden dat dit topic hem nog schade toebrengt in de toekomst.

De rest van dat 'team' mag wat mij betreft kapot vallen.

Een hele lap tekts met een hoop vervelende grote mensen dingen. Als jij besluit dat een slotje voldoet leg ik me daarbij neer.

Ik hoop alleen dat je ene beetje begrip kunt tonen voor de toch vrij unieke situatie en gewoon op het prullenbakje klikt zodat er verder geen problemen meer kunnen ontstaan voor hem.

Nu weet je in ieder geval de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Vanaf "Hoi,," tot einde bericht is de quote Jaapio?

[ Voor 19% gewijzigd door raceneus968 op 03-10-2019 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:
Dan pleb ik hier meteen maar het complete verhaal/achtergrond info neer.

Hoi *betreffende moderator*,

Zoals ik in een eerdere PB al aangaf is er nog steeds een groep mensen bezig met xrekt.

1 tweaker, freestyler, wilde er vanaf het begin al wat van maken. De eerste weken was iedereen enthousiast en werd er een heleboel gecommuniceerd via telegram. Het was allemaal een heleboel lol, 6 a 7 mensen deden een donatie. Tot op een gegeven moment de hele situatie een beetje doodbloedde. Er werd destijds aan een website gewerkt en freelancer deed zijn best om alles een beetje te organiseren maar er was totaal geen animo om er echt werk in te steken.

Er was op dat moment een 2 kamp, de meesten vonden het wel prima en wilden de 'funds' gaan uitkeren aan een goed doel, na een hoop gepraat toch besloten om door te gaan.

Op dat moment zijn er meerde derden bijgekomen, waarschijnlijk met andere intenties dan het goede doel. 1 van die mensen stelde zich ook voor op telegram onder de naam marcellio. Samen met freestyler wilde hij proberen om het project naar een hoger niveau te tillen.

4 maanden is er bijna niet meer gepraat op de telegram chat, behalve af en toe de vraag hoe staat het ervoor, gevolgd door het antwoord: er wordt druk gewerkt.

Enkele dagen geleden ontdekte Chris dat de funds waren verschoven. Niemand had dat in 1e instantie door, hij heeft er toen een strijd van gemaakt en dat is ook niet meer dan terecht. Er is toen een onomkeerbare situatie ontstaan.

Ik ben op een gegeven moment beland in een soort bemiddelings positie, om een beetje verantwoording te tonen van mijn aandeel in dit alles. Marcellio vond dat wij tokens hebben ontvangen, en geen recht meer hadden op inspraak van de funds.

Wij hadden zoiets van hallo, destijds was de totale donatie 6.4 ether, en het enige wat wij wilde is dat het geld alsnog naar een goed doel ging. Marcellio zag in dat de situatie niet houdbaar meer was maar bleef moeilijk doen over het geld. Ik heb toen eem oplossing moeten afdwingen waarna ze met dit aanbod kwamen. De jongens zijn tevreden met de donatie, niet het volledige bedrag maar wel 2x de waarde van de initiële donatie.

Freestyler heeft toen in een pb zijn hart gelucht en aangegeven dat hij in een situatie was beland waar hij niet meer wist wat te doen. Blijkbaar hebben ze behoorlijk hun nek uitgestoken, ook op financieel vlak, (bedragen boven de 10k) en zitten ze nu op het randje van een werkend product met website, exchange listing en al dat soort dingen. Het liefst wilde hij dat alles gewoon doorging zoals gepland, maar door al het bovenstaande was dat niet meer mogelijk natuurlijk.

Ze hebben een aantal potentiële investeerders bij elkaar gekregen en die begonnen te twijfelen naar aanleiding van alle commotie, ook inzichtelijk in dit topic.

Om te bemiddelen hebben wij die donatie kunnen afdwingen, waarmee het voor ons afgesloten is. Het project gaan niet langer verder onder deze naam of smartcontract.

Zoals je kunt lezen is de situatie gewoon met de tijd compleet uit de hand gelopen, en het zal mij persoonlijk verder worst wezen of het topic op slot gaat of verwijderd wordt. Echter heeft freestyler (marc) dus nog steeds behoorlijk wat geld, energie en tijd er in zitten. Marc is een prima jongen, de hele situatie is hem ook gewoon gigantisch ontgroeid. Hij heeft ook aangegeven dat hij er nooit aan had moeten beginnen, en dat hij nu gewoon op een punt zit waar het alles of niets is geworden.

Alleen voor hem, de rest boeit me niet, alleen voor Marc, zou ik het zonde vinden dat dit topic hem nog schade toebrengt in de toekomst.

De rest van dat 'team' mag wat mij betreft kapot vallen.

Een hele lap tekts met een hoop vervelende grote mensen dingen. Als jij besluit dat een slotje voldoet leg ik me daarbij neer.

Ik hoop alleen dat je ene beetje begrip kunt tonen voor de toch vrij unieke situatie en gewoon op het prullenbakje klikt zodat er verder geen problemen meer kunnen ontstaan voor hem.

Nu weet je in ieder geval de situatie.
Dank ;)

Maaruh wie is dan die tweaker ? freestyler ? die heeft toch niks verkeerd gedaan ? zou eerder zeggen geef het aan hem dan aan de voedselbank met alles wat hij eraan heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raceneus968 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:31:
Vanaf "Hoi,," tot einde bericht is de quote Jaapio?
Ja, dat was mijn complete bericht aan de mod.

Heb het ff aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Dank, ziet er qua chronologie beter uit zo :)

Ik zelf was trouwens niet op de hoogte van zulke (ver)gevorderde "investeringen"
eyeopener

[ Voor 50% gewijzigd door raceneus968 op 03-10-2019 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:34:
[...]

Dank ;)

Maaruh wie is dan die tweaker ? freestyler ? die heeft toch niks verkeerd gedaan ? zou eerder zeggen geef het aan hem dan aan de voedselbank met alles wat hij eraan heeft gedaan.
Tja, het is allemaal raar gelopen. Gewoon een verhaal zonder winnaars eigenlijk.

Fouten zijn gemaakt, lessen zijn geleerd. |:(

Ik had me gewoon stil moeten houden en alles op z'n beloop moeten laten gaan in plaats van een actieve rol aannemen in het zoeken naar oplossingen eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Niet alles wat krom is kan zelfs met (jouw specifieke ;-) ) humor rechtgepraat worden :+
Maar toch serieus respect voor je poging! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door raceneus968 op 03-10-2019 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

raceneus968 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:41:
Niet alles wat krom is kan zelfs met (jouw specifieke ;-) ) humor rechtgepraat worden :+
Maar toch serieus recept voor je poging! _/-\o_
Recept? Wat gaan we eten :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Jaja, was al bezig ..... :P

edit:

e.e.a. heeft mij destijds doen besluiten om de/mijn vraag naar bitcoin te laten dalen:
had in januari/februari aardig ingekocht... medio mei/juni verkocht..
mijn donatie was toen reeds terugverdiend en daarboven nog een aardige koerswinst.
Chris blijkt achteraf een soortgelijke keuze te hebben gemaakt, geïnvesteerd in eigen huis.
Ik heb het in de spaarpolis van de hypotheek gestopt: 6% rente tot 2024 en dan klaar met dat deel...

Doneren doe ik in het vervolg wel direct aan belanghebbende(n)

Het was voor mij een leerzame les.

maar ik kon het begin deze week niet laten, toch weer €1000,- naar coinbase gestuurd, nog niets gekocht, het mocht nog wel wat meer zakken 8)

[ Voor 103% gewijzigd door raceneus968 op 03-10-2019 20:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:38:
[...]

Tja, het is allemaal raar gelopen. Gewoon een verhaal zonder winnaars eigenlijk.

Fouten zijn gemaakt, lessen zijn geleerd. |:(

Ik had me gewoon stil moeten houden en alles op z'n beloop moeten laten gaan in plaats van een actieve rol aannemen in het zoeken naar oplossingen eigenlijk.
Hoi vriend, neem van een wat oudere mede-tweaker hier maar eens wat aan.
Die Rekkt actie had al geen zin, heb me er ook niet mee bemoeid zover ik nog weet.

Nu het waarom niet.
Kreeg vorige week? de schoolkinderen aan de deur met de kinderpostzegel actie.
De opbrengst was bedoeld voor de daklozen etc.
Ik heb ze vriendelijk bedankt en geen postzegels gekocht, heb ze wel suc6 gewenst met de actie.

De praktijk is namelijk dat er veel aan de opbrengsten wordt verdiend meestal door de directie van zo,n
stichting. (soort stichting Brein )

Nu de praktijk, ik kom regelmatig een zwerver tegen in mijn woonplaats die het niet best heeft.
Hij maakt autoramen schoon op een parkeerplaats tegen een kleine betaling vooraf en doet dat ook.
Ik heb een paar keer een leuk gesprek met hem gehad en steun hem idd. als ik hem zie met een euro of
eventueel 2.
Dit geld is dus voor de 100% aangekomen bij degene voor wie het bedoeld is
Dat de man eigenlijk gewoon pech heeft gehad in zijn leven en altijd vriendelijk is, ja daarom steun ik hem.
Omdat ik geluk heb gehad met crypto's.
edit: Investeer in mensen ipv allerlei wollige alternatieven.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
die laatste (terecht toegevoegde )zin.... (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
raceneus968 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:06:
die laatste (terecht toegevoegde )zin.... (y)
Sorry, zal er even edit bij zetten. Doe ik meestal. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
RaptorXS schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:00:
[...]

Hoi vriend, neem van een wat oudere mede-tweaker hier maar eens wat aan.
Die Rekkt actie had al geen zin, heb me er ook niet mee bemoeid zover ik nog weet.

Nu het waarom niet.
Kreeg vorige week? de schoolkinderen aan de deur met de kinderpostzegel actie.
De opbrengst was bedoeld voor de daklozen etc.
Ik heb ze vriendelijk bedankt en geen postzegels gekocht, heb ze wel suc6 gewenst met de actie.

De praktijk is namelijk dat er veel aan de opbrengsten wordt verdiend meestal door de directie van zo,n
stichting. (soort stichting Brein )

Nu de praktijk, ik kom regelmatig een zwerver tegen in mijn woonplaats die het niet best heeft.
Hij maakt autoramen schoon op een parkeerplaats tegen een kleine betaling vooraf en doet dat ook.
Ik heb een paar keer een leuk gesprek met hem gehad en steun hem idd. als ik hem zie met een euro of
eventueel 2.
Dit geld is dus voor de 100% aangekomen bij degene voor wie het bedoeld is
Dat de man eigenlijk gewoon pech heeft gehad in zijn leven en altijd vriendelijk is, ja daarom steun ik hem.
Omdat ik geluk heb gehad met crypto's.
edit: Investeer in mensen ipv allerlei wollige alternatieven.
;)
2 euro? wat een krent ben jij zeg :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:10:
[...]

2 euro? wat een krent ben jij zeg :|
Ik geef ze zelfs geen cent, gaat toch alleen maar op aan drank of drugs.

ik geef dan wel weer een broodje aan ze als ik ze zie. +/- 4x per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik kom er hier gelukkig geen tegen, dus ik hoef er ook niet over na te denken zodat ik die 1 a 2 euro in een shitcoin kan steken.

Ps. When moon?

[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 03-10-2019 20:17 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Coinbase gaat de fees ook verhogen voor zwervers lees ik net.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:28:
[...]
Ik heb bevestiging van de Voedselbank dat ze dat bedrag niet hebben ontvangen. Ik wilde dat echter pas bekendmaken als er met de betrokken persoon was gesproken en die mogelijk samen met de Voedselbank had kunnen uitzoeken of het een misverstand betreft, of daadwerkelijk niet goed is gegaan. Want het kan ook gewoon een misverstand betreffen.

De contactgegevens zijn inmiddels in mijn bezit, maar in overleg met iemand anders in dit topic hebben we de volgende stap nog even niet gezet. Maar ik zal er nu achteraan gaan.
Pelox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:13:
Dan moet dit wel eerst 100% zeker zijn.
raceneus968 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:15:
[...]
"Taro voelt een beginnende migraineaanval opkomen" :Z
Wij voelen elkaar aan :)

Laten we afspreken dat ik contact ga zoeken. Ik heb de afgelopen periode even geen behoefte gehad aan dergelijk gedoe (choose your battles...), maar ben er nu weer klaar voor :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Ik heb bevestiging van de Voedselbank dat ze dat bedrag niet hebben ontvangen. Ik wilde dat echter pas bekendmaken als er met de betrokken persoon was gesproken en die mogelijk samen met de Voedselbank had kunnen uitzoeken of het een misverstand betreft, of daadwerkelijk niet goed is gegaan. Want het kan ook gewoon een misverstand betreffen.

De contactgegevens zijn inmiddels in mijn bezit, maar in overleg met iemand anders in dit topic hebben we de volgende stap nog even niet gezet. Maar ik zal er nu achteraan gaan.

[...]

[...]

Laten we afspreken dat ik contact ga zoeken. Ik heb de afgelopen periode even geen behoefte gehad aan dergelijk gedoe (choose your battles...), maar ben er nu weer klaar voor :)
Go get em Taro }:O unleash the bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben ik even blij dat ik niets met Xrekt heb gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:23:
Coinbase gaat de fees ook verhogen voor zwervers lees ik net.
Lees het ook net... Sorry maar dat schoot even verkeerd: 'The changes include a slight increase at lower volume tiers' :/

Ik vind van 0.25%/0.15% naar 0.5%/0.5% nou niet echt 'slight'. Okay dat gaat alleen op voor de eerste $10k maar dat betekend dus dat je sowieso $10 per maand kwijt bent voor je trades onder de 10k en in percentage ietsjes minder voor trades tot $100k. Vanaf $100k ben je goedkoper uit maar moet je deze extra fees nog wel eerst terugverdienen.

Sowieso vind ik het gelijktrekken van maker en taker fees voor kleinere traders niet echt een best idee maar goed. Stel er dan een rebate tegenover voor maker orders?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Het vertrouwen stijgt direct en de koers ook :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 08:12
Coinbase Pro gaat maandag hun maker fee en taker fee voor lage volumes (waaronder ik als beginnend trader) verhogen naar 0,50%.

Dus misschien is het tijd om eens naar een alternatief te kijken.

Misschien is dit al een paar keer langsgekomen maar welke exchange raden jullie aan als beginnend trader?

Een exchange waar je snel uw weg vindt, geen verschillende verificatie stappen en zo laag mogelijke fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Redondo77 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:37:
Coinbase Pro gaat maandag hun maker fee en taker fee voor lage volumes (waaronder ik als beginnend trader) verhogen naar 0,50%.

Misschien is dit al een paar keer langsgekomen maar welke exchange raden jullie aan als beginnend trader?

Een exchange waar je snel uw weg vindt, geen verschillende verificatie stappen en zo laag mogelijke fees?
Zie de openingspost van dit topic en bijv. Binance.com of Kraken.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

[...]

[...]

Ik wil geen zout op de wond strooien maar die was wel te verwachten.

Echt kut weer. Wat een mega crypto-loser moet je dan zijn zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jkess
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:06

Ik ben zojuist overgestapt naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:46:
[...]

Ik wil geen zout op de wond strooien maar die was wel te verwachten.
Eens, al hoop je natuurlijk anders.

Ik zat nog even terug te kijken in het betreffende topic en kwam o.a. Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6" tegen, ik had waarschijnlijk al wel een bepaald voorgevoel toen ik dat schreef. "The funds are SAFU" klinkt echter achteraf toch niet helemaal lekker :)

Ach ja, hopelijk kunnen we het binnenkort afsluiten.

Ondertussen heb ik daardoor dus de lopende short niet afgesloten :X, maar weer hopen op een nieuwe daling.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 03-10-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:57:
[...]

Eens, al hoop je natuurlijk anders.

Ik zat nog even terug te kijken in het betreffende topic en kwam o.a. Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6" tegen, ik had waarschijnlijk al wel een bepaald voorgevoel toen ik dat schreef. "The funds are SAFU" klinkt echter achteraf toch niet helemaal lekker :)

Ach ja, hopelijk kunnen we het binnenkort afsluiten.

Ondertussen heb ik daardoor dus de lopende short niet afgesloten :X, maar weer hopen op een nieuwe daling.
Ik hoop voor alle betrokkenen op een, uiteindelijk, "positief" bericht. Het is sneu dat inmiddels het meest positieve is dat iemand berecht wordt, en zelfs dat geef ik een lage kans... :|

Goed, de avond gaat verder, laten we het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
Zie de openingspost van dit topic en bijv. Binance.com of Kraken.com.
Daar had ik idd al gekeken maar ik kon er niet goed uit op maken of deze exchanges een lage instapdrempel hadden of niet.

Heeft er iemand positieve/negatieve ervaring met Bybit?
Hoe vergelijkt dit met bv. Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Redondo77 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Heeft er iemand positieve/negatieve ervaring met Bybit?
Hoe vergelijkt dit met bv. Binance?
Die kan je niet met elkaar vergelijken. Op ByBit trade je met leverage, je koopt dus niet daadwerkelijk de betreffende cryptocurrency maar gokt op een stijging of daling. Zie wederom de topicstart.

Edit: En ja, ik heb negatieve ervaringen met ByBit, maar dat komt voornamelijk door het verlies dat ik er altijd maak ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 03-10-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Die kan je niet met elkaar vergelijken. Op ByBit trade je met leverage, je koopt dus niet daadwerkelijk de betreffende cryptocurrency maar gokt op een stijging of daling. Zie wederom de topicstart.

Edit: En ja, ik heb negatieve ervaringen met ByBit, maar dat komt voornamelijk door het verlies dat ik er altijd maak ;)
En je had een keer wat last van vastlopers op bybit toch? Niet fijn als je een x25 leverage hanteert.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bartvandelaar schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:51:
[...]

En je had een keer wat last van vastlopers op bybit toch? Niet fijn als je een x25 leverage hanteert.
Een 30 seconds timeout ja, die heb ik wel gevoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77

:)

Ok, dus als ik van coinbase overstap, best naar Binance (als beginnend trader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Yes.

Zie overigens de reacties op de verhoging van de fee's bij Coinbase Pro :)

https://twitter.com/CoinbasePro/status/1179811326870188032

Ik heb mijn main pot daar staan, nog in Euro, ik gun ze nog 1x die hoge fee om het om te zetten naar LTC of ETH, ik sluis daarna alles door naar Binance.

Edit: Short staat gelukkig weer in het groen...

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 03-10-2019 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wow bizar. Ik heb xRekt helemaal niet gevolgd maar waarom hebben die buitenstaanders eigenlijk toegang gekregen tot de private key?

Wel treurig dat iemand geld gaat lopen stelen bedoelt voor een goed doel. :r
Hopelijk wordt degene hierachter gestraft, liefst publieke aan de schandpaal (al zal dat wel niet mogen ivm wetgeving :Z )

edit: oeps ben wel wat voorbarig aangezien het nog niet duidelijkheid is of er sprake is van diefstal

[ Voor 13% gewijzigd door Tominatie op 04-10-2019 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik snap ook niet dat die telegram groep snel verwijderd is. Er was daar veel meer info dan die topic.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Dat is in mijn ogen ondertussen inherent aan Telegram in combinatie crypto: snel, makkelijk , groot bereik, ..anoniem.. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Onnodig

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 06-10-2019 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Lol,...swahahaha
O-)

ik geef toe, flauw..word bedtijd)

[ Voor 54% gewijzigd door raceneus968 op 04-10-2019 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ondertussen is crypto ook weer zo dood als wat sinds die -$2000 move. _O-

Waar zijn die walvisjes met gekke moves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik trade op kraken.com, coinex.com, cryptophyl.com en soms swap ik coins op sideshift.ai (hoef je nooit te wachten en ook geen account nodig)

Vooral cryptophyl is lekker. Die hebben hun eigen DROP token die ze elke maand aan hun gebruikers uitdelen gebaseerd op hun trade volume van die maand. Voor augustus kreeg ik 4500 DROP, dat heb ik verkocht voor 450 USD. In augustus ben ik daar met ongeveer 1000 euro begonnen traden, heb een winst van iets van 25% gemaakt voor augustus, de oorspronkelijke 1000 euro weer terug doen storten en verder gegaan met die 250 euro winst. Dat ik toen in september 4500 DROP kreeg was een aangename verrassing. Houders van DROP krijgen ook airdrops van nieuwe tokens die ze gaan listen, rechtstreeks naar het BCH adres dat de DROP houdt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:16:
Yes.

Zie overigens de reacties op de verhoging van de fee's bij Coinbase Pro :)

https://twitter.com/CoinbasePro/status/1179811326870188032

Ik heb mijn main pot daar staan, nog in Euro, ik gun ze nog 1x die hoge fee om het om te zetten naar LTC of ETH, ik sluis daarna alles door naar Binance.

Edit: Short staat gelukkig weer in het groen...
Hier ook alles wat ik nog had staan bij ze weg gehaald en naar Kraken verplaatst, niet dat ik er iets van merkte maar vind het niet netjes van ze.
Exit Coinbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Tominatie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:55:
ondertussen is crypto ook weer zo dood als wat sinds die -$2000 move. _O-

Waar zijn die walvisjes met gekke moves?
Ons geduld wordt inderdaad op de proef gesteld...Binnen 2 maand zit ik 2jaar in crypto en echt gelukkig ben ik er nog niet van geworden op een paar momenten na waar bij het echt hard naar boven ging...Grote vraag is uiteraard wanneer komt de bullmarket eraan en komt hij er uberhaupt nog aan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:13
Rebbelx schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:36:
[...]

Ons geduld wordt inderdaad op de proef gesteld...Binnen 2 maand zit ik 2jaar in crypto en echt gelukkig ben ik er nog niet van geworden op een paar momenten na waar bij het echt hard naar boven ging...Grote vraag is uiteraard wanneer komt de bullmarket eraan en komt hij er uberhaupt nog aan ??
We zitten in een bullmarket hoor. Bitcoin YTD is +117%. Maar dat we in een bullmarket zitten betekent niet dat hij ook niet af en toe omlaag kan gaan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:24:
Wow bizar. Ik heb xRekt helemaal niet gevolgd maar waarom hebben die buitenstaanders eigenlijk toegang gekregen tot de private key?

edit: oeps ben wel wat voorbarig aangezien het nog niet duidelijkheid is of er sprake is van diefstal
Misschien wel goed om dat toe te lichten: Toen ik het ERC20 token (ETH blockchain dus) maakte, heb ik dit met een redelijk standaard smartcontract gedaan waar je verder weinig mee kunt. Om xRekt dus door te kunnen ontwikkelen moest er een nieuw smartcontract worden gemaakt, waar je direct een upgrade functionaliteit in moet verwerken (voor nieuwere versies van het smartcontract), maar ook de cryptocurrency specifieke zaken moet je dan programmeren (voorbeelden: coins burnen zoals bij BNB, dividend/staking, een faucet functie, etc.).

Een smartcontract hangt aan een private key. Toen ik xRekt overdroeg aan het team dat er verder mee ging is dit, in overleg met alle donateurs, verder gegaan via een nieuwe private key (die ik dus niet ken) van het nieuwe team en de funds zijn toen ook overgedragen. Dit maakte de doorontwikkeling van xRekt mogelijk. En voor de goede orde, daar is ook door dat team aan gewerkt, net als een website + teksten, gesprekken met exchanges voor een listing, gesprekken met een notaris om dit goed te regelen, etc. en zij hebben daar ook kosten voor gemaakt. Het is op een gegeven moment geëscaleerd toen de donateurs opmerkten dat de funds richting een exchange gingen met een onduidelijk doel. Toen werd extra duidelijk dat de donateurs gewoon een goed doel wilden sponsoren en het nieuwe team echt een coin aan het ontwikkelen was en de funding wilde inzetten voor o.a. goede code, notarissen, exchange listings, etc. Nog steeds met als doel om funds op te halen voor het goede doel.

Toen hebben de donateurs aangegeven dat die visie uiteraard prima is, maar dat de insteek is geweest om het geld te schenken en toen is besloten 1.337 Euro aan de voedselbank te schenken. Er resteert daarnaast dus nog een kleiner bedrag dat het team achter de schermen kan gebruiken voor eventuele kosten en doorontwikkeling. Het team heeft echter besloten om dat gezamenlijk achter de schermen te doen, vandaar dat ook het publieke Telegram channel is opgeheven. Voor de volledigheid: Ik zit/zat dus zelf niet in dat "nieuwe" team en ik ben dus één van de donateurs (1 ETH in mijn geval) maar ik weet dit allemaal omdat ik tussendoor wel een vinger aan de pols heb gehouden.

Om eerlijk te zijn: Wat er met het resterende bedrag gebeurt en of er wel of niet een echte coin uit voortkomt: Het zou leuk zijn als dit een positief vervolg krijgt, maar verder laat ik het los. Mijn enige doel is dat die 1.337 Euro goed terechtkomt en daarna sluit ik het definitief af voor mijzelf. Ik heb mij in 2018 al uit het gebeuren teruggetrokken omdat ik geen zin had in dergelijk gezeik (ik wilde alleen een Tweakers coin creëren, verder niet), maar voel mij richting de donateurs nog wel mede-verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de initiële donatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Je kunt uitleggen want je wilt. Punt is, een mede auteur van dit topic is er verantwoordelijk voor dat een aantal tweakers hier hun geld zijn kwijtgeraakt door iemand die het van hun heeft gestolen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:59:
[...]

Misschien wel goed om dat toe te lichten: Toen ik het ERC20 token (ETH blockchain dus) maakte, heb ik dit met een redelijk standaard smartcontract gedaan waar je verder weinig mee kunt. Om xRekt dus door te kunnen ontwikkelen moest er een nieuw smartcontract worden gemaakt, waar je direct een upgrade functionaliteit in moet verwerken (voor nieuwere versies van het smartcontract), maar ook de cryptocurrency specifieke zaken moet je dan programmeren (voorbeelden: coins burnen zoals bij BNB, dividend/staking, een faucet functie, etc.).

Een smartcontract hangt aan een private key. Toen ik xRekt overdroeg aan het team dat er verder mee ging is dit, in overleg met alle donateurs, verder gegaan via een nieuwe private key (die ik dus niet ken) van het nieuwe team en de funds zijn toen ook overgedragen. Dit maakte de doorontwikkeling van xRekt mogelijk. En voor de goede orde, daar is ook door dat team aan gewerkt, net als een website + teksten, gesprekken met exchanges voor een listing, gesprekken met een notaris om dit goed te regelen, etc. en zij hebben daar ook kosten voor gemaakt. Het is op een gegeven moment geëscaleerd toen de donateurs opmerkten dat de funds richting een exchange gingen met een onduidelijk doel. Toen werd extra duidelijk dat de donateurs gewoon een goed doel wilden sponsoren en het nieuwe team echt een coin aan het ontwikkelen was en de funding wilde inzetten voor o.a. goede code, notarissen, exchange listings, etc. Nog steeds met als doel om funds op te halen voor het goede doel.

Toen hebben de donateurs aangegeven dat die visie uiteraard prima is, maar dat de insteek is geweest om het geld te schenken en toen is besloten 1.337 Euro aan de voedselbank te schenken. Er resteert daarnaast dus nog een kleiner bedrag dat het team achter de schermen kan gebruiken voor eventuele kosten en doorontwikkeling. Het team heeft echter besloten om dat gezamenlijk achter de schermen te doen, vandaar dat ook het publieke Telegram channel is opgeheven. Voor de volledigheid: Ik zit/zat dus zelf niet in dat "nieuwe" team en ik ben dus één van de donateurs (1 ETH in mijn geval) maar ik weet dit allemaal omdat ik tussendoor wel een vinger aan de pols heb gehouden.

Om eerlijk te zijn: Wat er met het resterende bedrag gebeurt en of er wel of niet een echte coin uit voortkomt: Het zou leuk zijn als dit een positief vervolg krijgt, maar verder laat ik het los. Mijn enige doel is dat die 1.337 Euro goed terechtkomt en daarna sluit ik het definitief af voor mijzelf. Ik heb mij in 2018 al uit het gebeuren teruggetrokken omdat ik geen zin had in dergelijk gezeik (ik wilde alleen een Tweakers coin creëren, verder niet), maar voel mij richting de donateurs nog wel mede-verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de initiële donatie.
Van mij krijg je een plusje imo hebben de tweakers die er aan mee hebben gedaan het goed gedaan ;)

Beter dan die shillers en mensen die geloven dat ze goed doen door zelf mensen te scammen met hun spice meuk.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kain_niaK schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:23:
Je kunt uitleggen want je wilt. Punt is, een mede auteur van dit topic is er verantwoordelijk voor dat een aantal tweakers hier hun geld zijn kwijtgeraakt door iemand die het van hun heeft gestolen.
Ik begrijp dat je kritisch bent richting mij omdat ik dat ook regelmatig richting jou ben, dat is prima. Maar ik heb niets te verbergen, heb altijd openheid van zaken gegeven en "de tweakers die hun geld zijn kwijtgeraakt" noemen wij hier in Nederland donateurs, die zijn sowieso hun geld kwijt. Het gaat erom dat hun geld op de daarvoor bedoelde bestemming uitkomt waar zij ook achter staan. En er is bewijs dat dat is gebeurd. Aan de andere kant zijn er vraagtekens of het wel daadwerkelijk is aangekomen. Daar heb ik persoonlijk niets mee te maken (dat was aan het "nieuwe team"), maar ik wil het wel helpen oplossen en daar ben ik ook ingedoken.

Achter de schermen heb ik ook contact met de andere donateurs (je vergeet voor het gemak dat ik ook heb gedoneerd...) en als zij vinden dat ik iets verkeerd heb gedaan dan zijn ze mans genoeg om dat hier ook te melden. Ik ga er vanuit dat zij mij steunen en als dat niet zo is, dan is dat ook prima, laat maar komen.

Ik heb zelfs voorgesteld om persoonlijk die 1.337 Euro te betalen als het niet goed zou komen. Ik denk niet dat veel mensen dat in mijn plaats zouden doen.

Blijf vooral kritisch richting mij, dat mag, maar als je mij met pek en veren door de straten wil gaan rijden, dan verwacht ik wel meer dan dit soort kort door de bocht uitspraken. Ok?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:23:
Dit slaat echt nergens op. Als je even terugscrollt kun je het hele verhaal lezen. Het is een situatie die langzaam over de tijd is onstaan, wat je nu neerkalkt is alsof er van tevoren al opzet was om mensen geld afhandig te maken. En dat is zeker niet het geval.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:50:
[...]

Dit slaat echt nergens op. Als je even terugscrollt kun je het hele verhaal lezen. Het is een situatie die langzaam over de tijd is onstaan, wat je nu neerkalkt is alsof er van tevoren al opzet was om mensen geld afhandig te maken. En dat is zeker niet het geval.
Laten we niet te veel aandacht schenken aan de man die in het meest foute pak dat ik ooit heb gezien een shitcoin in de maag probeert te splitsen van onwetenden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21:31
TuutjDrie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:54:
[...]

Laten we niet te veel aandacht schenken aan de man die in het meest foute pak dat ik ooit heb gezien een shitcoin in de maag probeert te splitsen van onwetenden.
Helemaal mee eens. En dan vergeet je voor het gemak even dat die betreffende user met het slechts zittende pak ooit al jaren Bitcoin Cash bewust Bitcoin noemt om mensen zo te verleiden die shitcoin te kopen om er zelf beter van te worden. Dat hij vervolgens Tweakers als platform mag gebruiken om die nonsens te pluggen is schandalig.

Ik stel voor dat de betreffende user lekker zijn verschrikkelijke muziek blijft maken en het daarbij laat. Muziek is smaak, mijn smaak is het niet (dat had je niet verwacht he!) maar daar doet hij geen kwaad mee. Hij kiest ervoor om als een stinkende zwerver op straat te leven, prima.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Kom dames en heren, het weekend staat voor de deur. Laten we even het hele xrekt gedoe voor wat het is. Als er nieuws is horen we dat wel.

Verder lijkt het mij niet nodig om nu iemand te gaan afkraken. Het is goed zo.

On topic. Is er nog crypto nieuws?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Pelox schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:15:
On topic. Is er nog crypto nieuws?
Of er nog nieuws is vraagt ie dan...

Zit je op twetter? Zo veel XRP nieuws. :D :D Niet gezond.
Dat dat muntje geen 50 centen als absolute bodem heeft is het grootste mysterie van cryptoland. :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:49
Klaas25 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Dat dat muntje geen 50 centen als absolute bodem heeft is het grootste mysterie van cryptoland. :-(
Omdat het geen onderdeel van cryptoland is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Omdat er in een jaar een kleine 4 milljard extra muntjes bij zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik heb het begin meegemaakt van Xrekt;
Start: Xrekt was opgestart om te laten zien dat crypto ook iets goeds kon doen.
Mensen konden doneren, dit werd inderdaad "geshilled" hier op het forum door een aantal mensen, en het geld wat binnen zou komen zou dan richting een goed doel gaan, in het begin was dit de Voedselbank.

Nu lees ik tot mijn stomme verbazing dat het geld weg is?
Een aantal mensen konden bij de funds, en als die nu wegzijn met alle respect, wordt het tijd om de politie in te schakelen want als ik ergens een hekel aan heb is het jatten, en al helemaal als het over de ruggen gaat van minderbedeelden.

Het verbaasd mij oprecht dat de tweakers die erin zaten, niet de onderste steen boven willen "lijken" te krijgen.
Zelf alles terug betalen is lief @Taro , maar natuurlijk onzinnig als je geen schuld had. Laten "we" nagaan wie de schuldige is en aangifte doen.

We got the power.

/just my 2 cents.

[ Voor 23% gewijzigd door Thommie.nl op 04-10-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Ff op XRP gezocht op Twitter en het is een grote nieuwsshow inderdaad. Ook al begrijp ik er niet veel van :?
Maar dat maakt niet uit, XRP blijft in porto totdat die 589 bereikt wordt :)
Allicht voor altijd, allicht raak ik ze kwijt, en allicht heb ik 00it veel profijt !

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:38:
[...]

Ff op XRP gezocht op Twitter en het is een grote nieuwsshow inderdaad. Ook al begrijp ik er niet veel van :?
Maar dat maakt niet uit, XRP blijft in porto totdat die 589 bereikt wordt :)
Allicht voor altijd, allicht raak ik ze kwijt, en allicht heb ik 00it veel profijt !
Ook even gekeken en allemaal leuk en aardig maar ik zie niks wat ook maar iets met de waarde zou kunnen of moeten doen? :?
Dat doet het ook niet en dat zegt ook al wel genoeg denk ik zo? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:08:
[...]

Ook even gekeken en allemaal leuk en aardig maar ik zie niks wat ook maar iets met de waarde zou kunnen of moeten doen? :?
Dat doet het ook niet en dat zegt ook al wel genoeg denk ik zo? :P
Ikke zowiezo niet wete of het waarde toevoegt...ik snap vrij weinig van crypto en haar (mogelijke) toepassingen - ik weet alleen dat ik een hoop coins heb :)
Ali Baba is een simpele man met een neus voor schatten...bij crypto vooralsnog een wassen neus :s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Ikke zowiezo niet wete of het waarde toevoegt...ik snap vrij weinig van crypto en haar (mogelijke) toepassingen - ik weet alleen dat ik een hoop coins heb :)
Ali Baba is een simpele man met een neus voor schatten...bij crypto vooralsnog een wassen neus :s
Ikke doe uitleggen aan Ali. Xrp is gebaat bij lage prijzen om kosten voor haar deelnemers laag te houden. Er worden op regelmatige basis emissies van nieuwe munten gedaan en ze liegen dat ze barsten dat dat de prijs niet beïnvloed. Ondertussen zijn ze zelf schat hemeltje rijk en lachen zich een scheur in de onderbroek. Echte believers kijken voornamelijk naar de marketcap (die alleen zo hoog is omdat er zo godsgruwelijk veel muntjes in omloop zijn) en denken, nee hopen, dat xrp nog een keertje ath doet of meer zodat ze van hun bag afkomen. :P

Dat is het hele verhaal in een notendop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Onderstaande is een mooie stuk om te lezen.

https://www.crypto-inside...ijven-we-niet-een-beetje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:27:
[...]

Ikke doe uitleggen aan Ali. Xrp is gebaat bij lage prijzen om kosten voor haar deelnemers laag te houden. Er worden op regelmatige basis emissies van nieuwe munten gedaan en ze liegen dat ze barsten dat dat de prijs niet beïnvloed. Ondertussen zijn ze zelf schat hemeltje rijk en lachen zich een scheur in de onderbroek. Echte believers kijken voornamelijk naar de marketcap (die alleen zo hoog is omdat er zo godsgruwelijk veel muntjes in omloop zijn) en denken, nee hopen, dat xrp nog een keertje ath doet of meer zodat ze van hun bag afkomen. :P

Dat is het hele verhaal in een notendop. :+
Dankjewel :)
Ja dat er heel veel XRP muntjes in omloop zijn en dat er steeds nieuwe bijkomen, tot een max bereikt is, daar ben ik me van bewust. En het lijkt me zeer logisch dat dat de prijs beïnvloedt en dus laag houdt in dit geval, zolang de vraag niet sterk groeit.
Maar dan nog...iets zegt mij dat Ripple/XRP de financiële transactiewereld gaat veranderen en daarmee waarde gaat creëeren...aandelen van het bedrijf Ripple zouden in die zin allicht veel interessanter zijn om in te beleggen.
Maar ik zie crypto in het algemeen als internet. Aanvankelijk gebruikte en snapte niemand het, nu nog snapt niemand het, maar niemand kan ook meer zonder...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:40:
Maar dan nog...iets zegt mij dat Ripple/XRP de financiële transactiewereld gaat veranderen en daarmee waarde gaat creëeren...aandelen van het bedrijf Ripple zouden in die zin allicht veel interessanter zijn om in te beleggen.
Dat denk ik ook wel, het is een serieuze speler op dat vlak en ik verwacht zeker nog veel van ze maar dat muntje? Als zometeen alle muntjes de markt opgepleurd zijn zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat ze forken naar xrp 2 en vrolijk verder gaan met een nieuwe max of zelfs ongelimiteerde supply. Xrp is slechts het vehikel voor wat Ripple doet dus een hoge(re) prijs is helemaal niet wenselijk. Ze hebben sowieso compleet schijt aan holders van xrp en misschien ook wel terecht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
krijg een mail van bitcion meester dat ze 3% rente gaan geven op stablecoins :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
bie100 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:19:
krijg een mail van bitcion meester dat ze 3% rente gaan geven op stablecoins :|
Klopt, hierbij een inhoudelijk linkje erover:
Bitcoin Meester introduceert 3% rente op stabiele cryptomunten.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...coinmeester-rente-crypto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
RaptorXS schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:26:
[...]

Klopt, hierbij een inhoudelijk linkje erover:
Bitcoin Meester introduceert 3% rente op stabiele cryptomunten.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...coinmeester-rente-crypto/
het heeft wel wat :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Leuk bedacht maar ik zie toch wel wat nadelen, de rente wordt per dag uitgekeerd. 3% op jaarbasis (daar ga ik althans vanuit) is 0,00822% per dag en vaak is er een minimaal bedrag aan opgelopen rente benodigd alvorens deze uitgekeerd wordt. Door dagelijks uit te keren haal je die 3% op jaarbasis dus ook nooit want er vallen, ja het is wellicht mierenneuken, bedragen ergens achter de komma elke dag weg omdat ze te klein zijn om uit te betalen. (stables hebben bij deze partij dan wel weer 5 decimalen achter de komma ipv de normale 2) Dit even buiten de kans dat een stable altijd een zeker risico heeft op omvallen of (ongewenste) regulering waardoor de waarde in elkaar valt.

Even de grote kleine lettertjes erbij gepakt en over commissie zeggen ze:

Zijn er kosten verbonden aan het kopen en verkopen?
Bij het kopen en verkopen hanteren wij een marge op basis van je account. Er is een standaardmarge rond de 2%, met een korting die kan oplopen tot 1.75%. Marges worden verwerkt in de koers op het moment dat je gaat kopen, dus wat je ziet is ook echt wat je krijgt dan.

Dus voor je aankoop van usdt en verkoop terug naar euro ben je al minimaal 3,5% kwijt. Je moet het dus al minimaal ruim een jaar laten staan met het risico dat een stable om dondert of Bitcoinmeester failliet gaat. Het lijkt in mijn optiek dus (veel) mooier dan het is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:36:
[...]

Leuk bedacht maar ik zie toch wel wat nadelen, de rente wordt per dag uitgekeerd. 3% op jaarbasis (daar ga ik althans vanuit) is 0,00822% per dag en vaak is er een minimaal bedrag aan opgelopen rente benodigd alvorens deze uitgekeerd wordt. Door dagelijks uit te keren haal je die 3% op jaarbasis dus ook nooit want er vallen, ja het is wellicht mierenneuken, bedragen ergens achter de komma elke dag weg omdat ze te klein zijn om uit te betalen. (stables hebben bij deze partij dan wel weer 5 decimalen achter de komma ipv de normale 2) Dit even buiten de kans dat een stable altijd een zeker risico heeft op omvallen of (ongewenste) regulering waardoor de waarde in elkaar valt.

Even de grote kleine lettertjes erbij gepakt en over commissie zeggen ze:

Zijn er kosten verbonden aan het kopen en verkopen?
Bij het kopen en verkopen hanteren wij een marge op basis van je account. Er is een standaardmarge rond de 2%, met een korting die kan oplopen tot 1.75%. Marges worden verwerkt in de koers op het moment dat je gaat kopen, dus wat je ziet is ook echt wat je krijgt dan.

Dus voor je aankoop van usdt en verkoop terug naar euro ben je al minimaal 3,5% kwijt. Je moet het dus al minimaal ruim een jaar laten staan met het risico dat een stable om dondert of Bitcoinmeester failliet gaat. Het lijkt in mijn optiek dus (veel) mooier dan het is. :+
het idee erachter is leuk maar inderdaad er zitten haken en ogen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bitcoinmeester is niets meer dan een link naar Binance voor gigantische fee's. Binance komt met rente op USDT en Bitcoinmeester doet hetzelffe, alleen dan wel even dikke fee's aftikken. Dat hele Bitcoinmeester zou niet eens moeten bestaan. Koop op Bitcoinmeester 1 BTC en er wordt direct op Binance 1 BTC gekocht. Verzend iets van Bitcoinmeester naar je eigen wallet en het komt uit de Binance wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:41:
Bitcoinmeester is niets meer dan een link naar Binance voor gigantische fee's. Binance komt met rente op USDT en Bitcoinmeester doet hetzelffe, alleen dan wel even dikke fee's aftikken. Dat hele Bitcoinmeester zou niet eens moeten bestaan. Koop op Bitcoinmeester 1 BTC en er wordt direct op Binance 1 BTC gekocht. Verzend iets van Bitcoinmeester naar je eigen wallet en het komt uit de Binance wallet.
Tsja de meeste Nederlandse aanbieders zijn gewoon echt duur op Bitvavo na maar voor sommige mensen is het geen optie met een buitenlandse exchange in zee te gaan en daar spelen ze op in. :)
Vandaar ook mijn post, als je niet uitkijkt verlies je dus gewoon geld zeker omdat Bitcoinmeester geen commissie rekent maar het direct in de prijs verwerkt. Het is dus ook niet goed inzichtelijk wat je nu daadwerkelijk aan kosten betaald, of het wel klopt en daar ga je ook niet achter komen omdat de koersen nogal grillig zijn. :P

Ik zeg hiermee niet dat ze niet te vertrouwen zijn, wel dat ze gewoon duur zijn en een ondoorzichtige manier van handelen hebben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:55:
[...]

Tsja de meeste Nederlandse aanbieders zijn gewoon echt duur op Bitvavo na maar voor sommige mensen is het geen optie met een buitenlandse exchange in zee te gaan en daar spelen ze op in. :)
Vandaar ook mijn post, als je niet uitkijkt verlies je dus gewoon geld zeker omdat Bitcoinmeester geen commissie rekent maar het direct in de prijs verwerkt. Het is dus ook niet goed inzichtelijk wat je nu daadwerkelijk aan kosten betaald, of het wel klopt en daar ga je ook niet achter komen omdat de koersen nogal grillig zijn. :P

Ik zeg hiermee niet dat ze niet te vertrouwen zijn, wel dat ze gewoon duur zijn en een ondoorzichtige manier van handelen hebben. ;)
Een bedrijf als Bitonic heeft BTC's in eigen voorraad. Hoewel hun natuurlijk ook flink duurder zijn dan een exchange valt er nog wel wat voor te zeggen. Een bedrijf dat niets meer is dan een duur linkje vind ik nergens over gaan.

Edit: Nieuws kan je dit ook eigenlijk niet noemen aangezien het niet meer is dan: We hebben een nieuw linkje gemaakt. Eens zien waar Binance over een tijdje weer mee gaat komen, dat zal de weg naar Bitcoinmeester dan ook wel weer vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-10-2019 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:59:
[...]

Een bedrijf als Bitonic heeft BTC's in eigen voorraad. Hoewel hun natuurlijk ook flink duurder zijn dan een exchange valt er nog wel wat voor te zeggen. Een bedrijf dat niets meer is dan een duur linkje vind ik nergens over gaan.

Edit: Nieuws kan je dit ook eigenlijk niet noemen aangezien het niet meer is dan: We hebben een nieuw linkje gemaakt. Eens zien waar Binance over een tijdje weer mee gaat komen, dat zal de weg naar Bitcoinmeester dan ook wel weer vinden.
Ik zie dat de interest rates op Binance ook een flink stuk hoger liggen, dat is dan wel heel makkelijk binnenlopen voor ze door echt aan alle kanten geld te pakken. Natuurlijk hebben ze kosten en bieden een fiat ramp maar dit is niet echt redelijk meer... :/
Wat een boefjes daar in Almere. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:11:
[...]

Ik zie dat de interest rates op Binance ook een flink stuk hoger liggen, dat is dan wel heel makkelijk binnenlopen voor ze door echt aan alle kanten geld te pakken. Natuurlijk hebben ze kosten en bieden een fiat ramp maar dit is niet echt redelijk meer... :/
Wat een boefjes daar in Almere. :+
Inderdaad ja, Binance geeft je meer rente. Opzich wel een slimme manier van handelen voor hun. Ze hebben 0 risico en pakken aan alle kanten een flinke marge, maar daarom vind ik het ook wel een bedrijf waar ik nooit iets mee zou willen doen. Het enige dat ze doen is het ietjes makkelijker maken voor heel veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:25:
[...]

Inderdaad ja, Binance geeft je meer rente. Opzich wel een slimme manier van handelen voor hun. Ze hebben 0 risico en pakken aan alle kanten een flinke marge, maar daarom vind ik het ook wel een bedrijf waar ik nooit iets mee zou willen doen. Het enige dat ze doen is het ietjes makkelijker maken voor heel veel geld.
Ik vraag me ook wel af hoeveel mensen daar intrappen. Je ziet hier toch ook dat zodra mensen iets meer met crypto willen gaan doen terecht twijfels hebben bij de kosten en hier om advies vragen. Beetje korte termijn visie/harken van deze club. Daar ga je geen vaste schare van klanten mee opbouwen. :+

Overigens wel goed dat dit soort producten er komen, jammer dat ook hier fees het weer een beetje verpesten. De partij die ik had gevonden geeft 2% per 30 dagen en rekent 0,1% fee. Dat komt dan effectief op 1,8% maar... dan heb je je centjes nog niet van de exchange af. De goedkoopste optie die ze hiervoor hebben is bat maar ook die kost 4 stuks à €0,18 per stuk. Geen idee of bat een beetje snel is maar volgens mij is dat een erc20 token dus dat zal wel niet. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal mij benieuwen hoe de nieuwe coinbase fees invloed gaan hebben op BNB. Indien veel mensen overstappen naar Binance zou het goed uit kunnen pakken :Y

Ik heb nog wel wat satjes goed te maken, dus laat maar knallen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:00:
Het zal mij benieuwen hoe de nieuwe coinbase fees invloed gaan hebben op BNB. Indien veel mensen overstappen naar Binance zou het goed uit kunnen pakken :Y

Ik heb nog wel wat satjes goed te maken, dus laat maar knallen d:)b
Maar we gaan toch met bitcoin toch de 6k regionen minimaal opzoeken? No way dat BNB dan omhoog gaat in sats. Alles naar de klote! Aldus de Euromasters.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Bartvandelaar schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:04:
[...]

Maar we gaan toch met bitcoin toch de 6k regionen minimaal opzoeken? No way dat BNB dan omhoog gaat in sats. Alles naar de klote! Aldus de Euromasters.
Neenee, we gaan de maan minimaal opzoeken!

Zo, dat was weer een tijd geleden, maar het voelt wel lekker. Dus:
MooooooooooN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Is niet zeker, juist als iedereen roept dat het omlaag gaat kun je beter instappen.
Als iedereen roept dat het zwaar omhoog gaat kun je beter niet te lang wachten met uitstappen. ;)

P,S. Waar zijn al die fucking moonboys nu?

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mr_Ripple schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

P,S. Waar zijn al die fucking moonboys nu?
U riep mij?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XauyBHLt.png

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Neenee, we gaan de maan minimaal opzoeken!

Zo, dat was weer een tijd geleden, maar het voelt wel lekker. Dus:
MooooooooooN
Ik praat ook wel een beetje vanuit eigen belang hoor. Heb op dit moment helemaal niks. Ja fiat klaar staan. Vanaf 6k weer bereid in te stappen. Ik heb geduld. En als er echt een bullrun zich aandient is het nooit te laat om in te stappen. Dan maar wat minder winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Maar we gaan toch met bitcoin toch de 6k regionen minimaal opzoeken?
Misschien wel ja, maar dat hoeft natuurlijk niet. Even een ritje omlaag naar 7.2k en dan als een idioot omhoog kan ook prima. Natuurlijk kan alles prima, ook vanuit hier omhoog, maar die 6k is geen zekerheid. Mochten we 6k gaan kan lager ook prima en dan komen we de komende maanden misschien helemaal nergens. Een retrace zo diep naar 6k, dan kan je eigenlijk meer spreken van een gefaalde bullrun en verder met de bearmarket dan dat het een retrace is. De 0.618 ligt rond de 7300 waar je in een nieuwe uptrend/bullrun niet onder zou moeten komen. Bij 6k ga ik aardig twijfelen aan de maanden die volgen. Maar goed, niet dat ik het weet, just my 2 cents :)
Pagina: 1 ... 82 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!