[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:55:
[...]

I know maar vond het gewoon frappant dat enkel de genoemde muntjes nu diegenen zijn die precies doen wat in het artikel stond, meer niet. Normaal is het een enkel muntje welke geshilled wordt.
Succes met verbouwen! Hoop dat het bij jullie wat beter weer is dan hier. Dit is niks zo als je veel in en uit moet lopen. :X
Thansk!
Ik weet niet waar jij zit, maar in Zuid-Limburg is het ook waardeloos qua weer...alhoewel vandaag prima vertoeven is, genoeg blauw in de lucht en zelfs wat zonnestralen! Eigenlijk perfect weer voor te verbouwen, zij het dat die regen altijd op de loer ligt...wat ook niet gek is he deze tijd van het jaar...gek is dat ik nu pas begin, maar ja als je in crypto zit moet je ook wel een beetje gek zijn he :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:05

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ali Baba 1001 schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:14:
[...]

Thansk!
Ik weet niet waar jij zit, maar in Zuid-Limburg is het ook waardeloos qua weer...alhoewel vandaag prima vertoeven is, genoeg blauw in de lucht en zelfs wat zonnestralen! Eigenlijk perfect weer voor te verbouwen, zij het dat die regen altijd op de loer ligt...wat ook niet gek is he deze tijd van het jaar...gek is dat ik nu pas begin, maar ja als je in crypto zit moet je ook wel een beetje gek zijn he :)
Het kan altijd gekker, ik ben met mijn dak bezig :+ .. Wel een beetje jammer dat juist de dag dat iedereen aan het werk is de zon doorkomt en het ophoud met heel erg hard waaien.
Naja, de praktijktest van action bouwzeiltjes is dan wel weer goed gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Yes! Onze eerste vending machine die spice accepteert!

Als je dan toch pikante chips met crypto gaat kopen, waarom niet met spice?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:14:
[...]

8)7 Die halving duurt nog wel even hoor? Denk niet dat veel mensen daar nu al mee bezig zijn. :P
Duurt inderdaad nog wel even, maar mensen zijn er wel allemaal mee bezig. Kijk maar naar de chart van alle vorige halvings: https://www.tradingview.c...x-Bitcoin-longterm-chart/

Persoonlijk verwacht ik dat we een drop krijgen naar 6,5/7k. Ik zie wel iets voorbij komen van de bekende knip, hou eens op met linkdrops naar die site

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 30-09-2019 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat heb ik een hekel aan die website gekregen, lijkt het NLG promo team wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Toch weer wat groen in de markt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:17:
Sjips heppens, soms gaat het omhoog en soms omlaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:48:
[...]

Sjips heppens, soms gaat het omhoog en soms omlaag. ;)
Toch grappig hoe die crypto's afstompen, het is nog geen 6 uur in de avond en btc heeft er dik €500 bijgeplust vanaf vanmorgen 9 uur, ach ja... :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:55:
[...]

Toch grappig hoe die crypto's afstompen, het is nog geen 6 uur in de avond en btc heeft er dik €500 bijgeplust vanaf vanmorgen 9 uur, ach ja... :D
2013 belde, wou z'n bullrun terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:17:
Karretje gaat weer omhoog :*)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Chris.nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:56:
[...]

2013 belde, wou z'n bullrun terug.
Dan moet ie even zoeken bij 2011, contact opnemen met 2017 of 2019 eens flink door elkaar rammelen. Kan ook zijn dat 2021 hem heeft, wie zal het zeggen? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:36:
[...]

Dan moet ie even zoeken bij 2011, contact opnemen met 2017 of 2019 eens flink door elkaar rammelen. Kan ook zijn dat 2021 hem heeft, wie zal het zeggen? :+
Ging me erom dat ooit een run van $500 een bullrun was, maar als ik het moet uitleggen krijg ik vast geen duimpjes meer 😭

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:43:
[...]

Ging me erom dat ooit een run van $500 een bullrun was, maar als ik het moet uitleggen krijg ik vast geen duimpjes meer 😭
Jawel hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Bijna twee uur zonder nieuw BTC blok ....
Vrij uitzonderlijk.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f50e0ft.png
Oh daar ging het blok net ....
om het volgende blok te clearen is er 70 sat/byte nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Er is maar één medicijn: een enorme groene pretpaal naar boven na een minirun als van vandaag. Een candle van 1K/1.5K en alle beren zitten weer in hun kooitje.

De whales zijn gewoon aan het ouwehoeren, met minicandles tasten ze de markt af en zodra genoeg mensen zijn uitgestapt gaat de rem er weer af.

En zo niet, dan niet. Heb ik toch mooi 2 jaar vermaak gehad voor mijn inleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Chris.nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:43:
[...]

Dat snap ik droppie, gaf er alleen een andere twist aan. :+
Wat moet je trouwens met duimpjes als je nog steeds shitcoins voor weinig kunt oppikken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arendxl
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-11-2019
PHB gaat straks op Moon Mission. Let op mijn woorden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
Kain_niaK schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:10:
Bijna twee uur zonder nieuw BTC blok ....
Vrij uitzonderlijk.

Oh daar ging het blok net ....
om het volgende blok te clearen is er 70 sat/byte nodig.
Er zijn ook BTC blokken die elkaar na 10 seconden passeren. Ook vrij uitzonderlijk.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Deze is wel interessant:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFvNvPcWwAE2NXa?format=png&name=large

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 13:39
DAMAGE schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:57:
Deze is wel interessant:

[[URL="https://pbs
[...]
.twimg.com/media/EFvNvPcWwAE2NXa?format=png&name=large"]Afbeelding[/URL]]
Dat zou wel lekker zijn zeg, vanaf hier x20 naar de nieuwe ath.
Dan ga ik vrijwilligerswerk werk doen ofzo.
Al geloof ik niet dat er zomaar nóg zo'n run komt, ik had in 2015 ook niet geloofd dat btc van $200 x 100 zou gaan.

GoGoGo !!!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@shovelhead1340 Het valt nog maar moeilijk te bevatten dat het KAN gebeuren ja. Maar je zou je verbazen als we over een paar jaar allemaal binnen zijn en we terug kijken op deze posts en denken van verrek: wij waren er toch maar mooi bij toen het allemaal gebeurde.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iedere bullrun omhoog is minder extreem geworden door de jaren heen. Is natuurlijk ook niet zo vreemd, maar nu weer 4000% doen ? Dan moet er toch wel iets meer gebeuren dan pure speculatie wat het nog steeds is. Je kan ook niet oneindig extreme percentages blijven doen en dat zie je dan ook terug dat iedere volgende run minder extreem is dan de vorige. Ik zie x10 of x20 dan ook veel eerder gebeuren dan x40 of meer. Dit los van dat BTC groter wordt of kleiner wordt door wat er gaat gebeuren met de munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Interessant wat je zegt en valt wat voor te zeggen natuurlijk. Maar ik denk wel dat het kan. Het wordt meer en meer bekend. Steeds een groter bereik. Sterker nog ik denk dat we nog lang niet genoeg greed hebben gezien. Waar we op dit moment zitten met het hele crypto gebeuren qua marketcap is dat echt peanuts. Met speculaas alleen zal je er niet komen. Maar je zult je verbazen hoe vér je er mee kunt komen. En dan is je use case gewoon geld verdienen. Ook niks mis mee. En hoe meer mensen er in die crypto duiken hoe meer ook de volatiliteit af zal nemen. Nu kunnen die whales nog wel wat spelletjes spelen hier en daar. Maar er zal een tijd komen dat dat ook minder effectief gaat zijn.

Tsja. Een mens mag dromen, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 00:45:
@PilatuS Interessant wat je zegt en valt wat voor te zeggen natuurlijk. Maar ik denk wel dat het kan. Het wordt meer en meer bekend. Steeds een groter bereik. Sterker nog ik denk dat we nog lang niet genoeg greed hebben gezien. Waar we op dit moment zitten met het hele crypto gebeuren qua marketcap is dat echt peanuts. Met speculaas alleen zal je er niet komen. Maar je zult je verbazen hoe vér je er mee kunt komen. En dan is je use case gewoon geld verdienen. Ook niks mis mee. En hoe meer mensen er in die crypto duiken hoe meer ook de volatiliteit af zal nemen. Nu kunnen die whales nog wel wat spelletjes spelen hier en daar. Maar er zal een tijd komen dat dat ook minder effectief gaat zijn.

Tsja. Een mens mag dromen, toch?
Snap wat je zegt en ook zeker wel mee eens. Alleen aan de andere kant. Er zal max 21 miljoen BTC zijn en er zijn er zo'n 3 miljoen tot 5 miljoen verloren gegaan. Wat er op dit moment op de markt te koop is, dat zijn er best weinig. Waarom hebben we nog geen gigantische bounce gehad en zitten we nu niet op 30k ? Op dit moment ligt de interesse erg laag anders waren we niet van 14k naar 8k gegaan. Nou zie je wel dat de grote massa pas interesse heeft als we naar ATH's gaan, maar op dit moment valt de interesse vies tegen anders waren we niet waar we nu waren. Gezien de PA die we zien heb ik het idee dat er op dit moment alleen traders interesse hebben, niet dat er vanuit het grote publiek interesse is. Dat kan natuurlijk zomaar omslaan, maar zoals altijd is alles mogelijk, ook blijven zakken. Ik ga niet uit van blijven zakken, maar ik vind de interesse op dit moment wel erg zwak. Die dikke candle in het plaatje van je met de eerste groen pijl, als het zo was gegaan dan hadden we zondag gesloten op 9k en hoger. Waarom wordt er op dit moment niet dik gekocht en gaan we niet hard omhoog ? Wie weet gaat dat dus komen wanneer we eerst aardig omhoog gaan, maar ik denk wel dat BTC meer moeten worden dan dat het nu is willen we ATH's blijven maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja, dat er nu merendeel traders mee bezig zijn is denk ik een feit @PilatuS. Dat de interesse er niet is op het moment vind ik niet zo gek, gezien wat ik laatst ook al zei: Als men -1.5k eraf ziet, dan denken ze niet aan kopen. Wij wel. Maar de noob-trader niet. Die denkt dan dat BTC de afgrond in zal zakken. Die zal dan niet snel gaan kopen. Die kopen idd alleen als we al mega groene palen gehad hebben.

Hoe dan ook wel tenminste weer wat actie. Ik blijf nog steeds stiekeme hoop houden dat de alts weer wat gaan aantrekken. Binance US gaat dat als het goed is wel verzorgen voor enkele coins die maar op weinig exchanges te verkrijgen zijn, zoals een HOT bijv. Die heeft weer flink verloren de laatste tijd. Ook niet zo gek: al die amerikanen hebben hun munten gedumpt. Maar als het goed is zou het straks wel weer beschikbaar moeten komen op BinanceUS. Wanneer nog geen idee van. Maar aangezien Binance een belangrijke exchange was voor die munt denk ik wel dat we dan wat vuurwerk kunnen verwachten zodra het weer beschikbaar is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:52
Rond BTCUSD 7800 heb ik i.i.g. weer een pluk BTC bijgekocht voor mijn hodl positie (new money entering the market YEAH!).

De overtuiging dat BTC weer een nieuwe ATH gaat neerzetten is bij mij sterk aanwezig. Puur vanwege de ontwikkelingen op het gebied van cryptovaluta in het algemeen en het feit dat steeds meer volk op hogere posities het oog erop laten vallen. Ik blijf lekker inslaan na fatsoenlijke dips en op momenten zoals nu, dat 'ie op de 200 day MA schommelt. Als 'ie er doorheen zakt, jammer -dan koop ik nog meer bij- maar de kans is ook groot dattie weer omhoog bounced. Die BTC heb ik dan tenminste binnen :-). Je moet toch een kéér kopen als je over een paar jaar binnen wilt zijn :)

Meestal gebruik ik Bitvavo om BTC aan te schaffen, misschien niet de goedkoopste maar ik ben daar vertrouwd mee en je kunt er tegenwoordig heerlijk buy orders instellen. Daar heb ik een aantal 'diepe' orders staan te wachten mochten we naar onderen gaan. Wellicht zijn er betere opties maar ik gun mezelf niet de tijd om dat tot op de bodem uit te zoeken om een procentje of 1 of 2.

Daarnaast is het voor mij steeds maar weer oefenen en beter worden in traden zodat je ook op die manier BTC binnen kunt harken, zowel margin trading (vnl. Bybit tegenwoordig) als 1 op 1 met alts op Binance. Margin trading op Binance waag ik me voorlopig nog niet aan, dat heeft vnl. met beschikbare tijd te maken. Ben wel benieuwd naar ervaringen daarmee.

De hoeveelheid BTC die ik ben kwijtgeraakt met handelen heb ik nog niet terug, maar de laatste tijd weet ik met handelen de BTC stack steeds iets groter te laten worden. Een fatsoenlijke pump over het hele altspectrum zou me daar erg bij helpen, maar dat zal waarschijnlijk voor veel mensen gelden.
Die verloren BTC zie ik als leergeld, maar een van mijn doelen is om dat terug te halen, en de laatste tijd zit ik in het groen (d.w.z. iets meer winst dan verlies).
De grootste kunst is om de rem erop te houden en de mooie momentjes af te wachten, zoals die uitbraak van BTC uit die triangle laatst en de recente bounce vanaf 7700. Daar kun je toch echt wel mooie gains bij pakken. Er vanaf blijven in de tussentijd is lastig.

Traden met alts ligt bij mij al een tijd op een laag pitje. Daar mag eerst wel weer wat muziek in komen. Dat is waarschijnlijk afhankelijk van een significante daling van de BTC dominance, want er zal voor een echt altseason nieuw geld nodig zijn. Nieuw geld gaat waarschijnlijk niet naar alts die op -95% of meer van hun ATH's staan en nog geen enkel signaal afgeven van een mogelijke stijging. Een daling van de BTC dominance kan ervoor zorgen dat de alts weer wat gaan pumpen, wat weer een aanleiding kan zijn voor nieuw geld om hier ook wat van te profiteren en deze op te zoeken. Dan zou het balletje weer aan het rollen kunnen gaan. Maar ik heb er op het moment (nog) niet veel vertrouwen in. Of dat ooit nog weer gebeurt valt nog te bezien. Maar ja, feit is dat men dat bij veel alts vaker heeft gedacht in het verleden.

Dit is een beetje gericht aan degenen die (willen) beginnen met traden: het is zo verrekte verleidelijk om in een trade zitten ook al zijn de omstandigheden niet optimaal, en da's nie goe. Scalpen is verleidelijk, maar als je daar geen tijd voor hebt kun je dat beter niet doen. FOMO en revenge traden blijven ook op de loer liggen. Te grote posities en te hoge leverage willen gebruiken ook.

Winstgevend traden is te doen en eigenlijk niet eens heel moeilijk, maar je moet een bepaalde manier van traden voor jezelf ontwikkelen die bij jou past, en je moet jezelf echt leren kennen en beheersen. Ik zeg regelmatig tegen mezelf 'Wat doe je nou weer dumbass, je weet toch dat dat niet verstandig is! Verduld knapperd, je hebt gelijk, niet doen'.
En op tijd aftikken, je winst pakken, is ook belangrijk. Eerder wachtte ik vaak te lang, onder het mom van ‘hij gaat vast nog wel verder, heb ik mooi meer winst’. Om vervolgens de pullback te mogen aanschouwen en de potentiële winst te zien verdampen of je stoploss gehit zien worden.

Procentjes winst harken, daar gaat het om. Bij grotere swings wil ik mijn positie wel eens langer open laten staan zodra deze in profit staat, maar steeds vaker pak ik gewoon de profits zodra ik groene cijfers zie. Harken, harken en nog eens harken.
Daar komt mijn opleiding, LTS bladharken, mooi bij van pas 😊.

Het kost tijd en dat is logisch. Maar als je een jaartje of 2 aan het handelen bent, en het nog steeds erg leuk vindt en het langzaamaan steeds beter gaat, geeft dat imho wel aan dat je er geschikt voor bent.
Gezond verstand, beheersing van TA (sorry voor sommigen), zelfbeheersing en geduld zijn voor mij in ieder geval de speerpunten.

Ik ga daarom volgas door met steeds beter worden. En met BTC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05

Bever!

3

Bounce naar +- 9k alvorens terug naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

De SLP hackathon heeft een point of sale system voor spice voortgebracht.
Ik ga het waarschijnlijk integreren op mijn bchpizza website als vervanging van de moneybutton (die zijn met BSV gegaan dus die heb ik toen maar weer wegehaald)

Zijn er eigenlijk tweakers hier die crypto gerelateerd coden?

Oh en proof of beer vond ik ook wel leuk.

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 01-10-2019 09:42 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:21:
De SLP hackathon heeft een point of sale system voor spice voortgebracht.
Ik ga het waarschijnlijk integreren op mijn bchpizza website als vervanging van de moneybutton (die zijn met BSV gegaan dus die heb ik toen maar weer wegehaald)
[YouTube: SpiceButton.com Demo]

Zijn er eigenlijk tweakers hier die crypto gerelateerd coden?

Oh en proof of beer vond ik ook wel leuk.

[YouTube: Proof of Beer demo @ SLP Virtual hackaton]
Ik ben bezig met een biochemische proof of spice:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VwLJmPw/20191001-091652.jpg

Middels het vastgestelde capsaiscine gehalte van de pods moeten de blocks geverifiëerd worden. De uitdaging ligt voor mij het biochemische proces te verbinden met de blockchain; ik heb een 3 aderige kabel in de grond gestoken en deze vastgesoldeerd op mijn USB aansluiting maar deze krijgt nog geen data binnen.

Verder BSOD't mijn laptop ook telkens als het begint te regenen.

Er liggen nog volop uitdaging dus.

Mocht het me uiteindelijk lukken dan upgrade ik volgend jaar de blockchain met een Carolina Reaper, het capsaiscine gehalte in deze pods zou voor een veel hogere TPS en lege mempool moeten zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kain_niaK
Hangt af wat je allemaal onder coding verstaat. Ik heb afgelopen weekend een BNB bounty ontvangen van meneer Binance. Maar dat is meer breken dan bouwen :+

Wat betreft de koers maak ik mij niet zo druk. Ik ben alleen wel benieuwd waar de daling door kwam maar dat is altijd koffiedik kijken en door veel verschillende meningen heen scrollen. Zolang we echter op koers blijven met de moonmath rainbow maak ik mij geen zorgen. Vallen we daar uit.... dan beleg ik in karton en tulpenbollen. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:09:
[...]

Ik ben bezig met een biochemische proof of spice:

[Afbeelding]

Middels het vastgestelde capsaiscine gehalte van de pods moeten de blocks geverifiëerd worden. De uitdaging ligt voor mij het biochemische proces te verbinden met de blockchain; ik heb een 3 aderige kabel in de grond gestoken en deze vastgesoldeerd op mijn USB aansluiting maar deze krijgt nog geen data binnen.

Verder BSOD't mijn laptop ook telkens als het begint te regenen.

Er liggen nog volop uitdaging dus.

Mocht het me uiteindelijk lukken dan upgrade ik volgend jaar de blockchain met een Carolina Reaper, het capsaiscine gehalte in deze pods zou voor een veel hogere TPS en lege mempool moeten zorgen.
Ik word er helemaal warm van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Careclown schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Ik word er helemaal warm van :+
Er begint bij mij ook iets te groeien waar de zon maar weinig schijnt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
https://www.iexprofs.nl/M...-read-China-is-jarig.aspx

Het lijkt mij duidelijk dat de wat meer gefortuneerde Chinese Henk en Inglid flink BTC gaat kopen om het te vieren.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-10-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tering een beste spike op de HOT/USDT grafiek op Binance vandaag. HOT gaat deze week ook ergens uit het patroon breken. Als je puur naar TA kijkt zou hij nog een flink stuk omhoog kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 01-10-2019 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:45:
Tering een beste spike op de HOT/USDT grafiek op Binance vandaag. HOT gaat deze week ook ergens uit het patroon breken. Als je puur naar TA kijkt zou hij nog een flink stuk omhoog kunnen.
Mjah die spikes zijn eenmalig vaak. Ik zie hot zelf niet gek veel doen op korte termijn, maanden terug waren er berichten dat hij misschien op CB zou komen, Binance US bekijkt ook de mogelijkheden maar tenzij 1 van beiden of beiden gebeuren zie ik de koers niet gek veel doen. Op termijn zie ik er wel wat in en toevallig vanmorgen het plukje wat ik heb uit de verkoop gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die listings op CB doen ook niet meer wat ze vroeger deden. Een tijde terug was er ook wel zo'n bericht dat een coin die op Binance stond gelist werd op CB. Ding deed een klein pumpje van nog geen 5% en leverde dat ook snel weer in. Die gigantische pumps door zo'n listen die we hebben gezien, die tijd lijkt voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:13:
Die listings op CB doen ook niet meer wat ze vroeger deden. Een tijde terug was er ook wel zo'n bericht dat een coin die op Binance stond gelist werd op CB. Ding deed een klein pumpje van nog geen 5% en leverde dat ook snel weer in. Die gigantische pumps door zo'n listen die we hebben gezien, die tijd lijkt voorbij.
Met dat verschil dat Binance volgens mij nog steeds open was voor de VS, als een munt nu gelist wordt betekent dat dus dat er 'hernieuwde' markt weer open gaat. Volgens mij kun je hot op dit moment op geen enkele voor amerikanen beschikbare exchange hot kopen. Simpel een listing ook al is het op een Binance doet het niet meer nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts Op korte termijn kan die best wel gaan spiken imo. Zeker als Binance US hem gaat listen (wat ze al aangegeven hebben te gaan doen meen ik). Al die Amerikanen hebben de munten gedumpt want ze kunnen er nu niks meer mee. En dat zijn er best wat. Verwacht wel als die weer munten kunnen scoren dat er dan wat gaat gebeuren. Er zijn ook veel pairings op Binance verwijderd. Dat geld kan ook langzaam de HOT kant op komen. Zeker omdat dat nu een van de weinige munten is die best goedkoop op te pikken is. Zijn nog zat mogelijkheden op korte termijn. Maar ieder zo zijn eigen kijk, daar is ook niks mis mee natuurlijk. Uiteindelijk zullen we moeten zien wie gelijk krijgt.

Op lange termijn ben ik het wel met je eens. Het is een verschrikkelijk interessant project dat alle kanten op kan gaan.

Edit: as we speak wordt het orderboek flink gevuld. Maar zegt natuurlijk vaak niks.

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 01-10-2019 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:41:
Edit: as we speak wordt het orderboek flink gevuld. Maar zegt natuurlijk vaak niks.
Iemand is bezig om te proberen de boel te pumpen. Alleen tot nu toe met weinig succes. Als je van die biedingen gestapelt ziet staan is dat eigenlijk altijd om de boel omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En weer +/- 100 miljoen XRP's erbij, en nog eens 1 miljard uit escrow
https://beincrypto.com/1-...-by-ripples-escrow-again/

Nog wat XRP info
https://bitcoinist.com/ripple-webiste-pushes-ripplenet/

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 01-10-2019 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je zal maar XRP hodler zijn. Damn. Dat dat muntje nog wat waard is zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Who cares about XRP, er zijn er genoeg van en het is oktober nu, tijd dat de aandelen-beursen gaan crashen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 01-10-2019 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:01:
Je zal maar XRP hodler zijn. Damn. Dat dat muntje nog wat waard is zeg.
Je ziet ze hier ook niet gek veel meer. :P

Edit: Toch goed dat ik verkoopordertje hot heb weggehaald vanmorgen, zag het volume toenemen en inmiddels staat hij weer een satje hoger. Tov een paar dagen terug is het volume ruim keer 14 gegaan op Binance, op het totaal van alle exchanges is deze stijging echter niet of nauwelijks terug te zien? :?

[ Voor 40% gewijzigd door Crypts op 01-10-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Crypts schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:31:
[...]

Je ziet ze hier ook niet gek veel meer. :P

Edit: Toch goed dat ik verkoopordertje hot heb weggehaald vanmorgen, zag het volume toenemen en inmiddels staat hij weer een satje hoger. Tov een paar dagen terug is het volume ruim keer 14 gegaan op Binance, op het totaal van alle exchanges is deze stijging echter niet of nauwelijks terug te zien? :?
Misschien omdat na de delisting van WIN/DENT/NXPS nu HOT weer de laagste satprijs heeft en dus weer in trek is bij alle ping pong traders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat? Wat is er met win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Om toch maar eens een nieuwe stelling te deponeren hier, wat gaan de crypto's doen als
de aandelen-beursen in elkaar storten zoals bijv. in 2008.
De crypto's hebben dat nog niet meegemaakt.
Trekken de grote beleggers hun geld uit de crypto's naar goud of stoppen ze juist hun geld in
o.a. crypto's.
En nee, ik weet het ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
TuutjDrie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:58:
[...]

Misschien omdat na de delisting van WIN/DENT/NXPS nu HOT weer de laagste satprijs heeft en dus weer in trek is bij alle ping pong traders
Vindt hem ietwat vergezocht maar zou wel verklaren waarom alleen op Binance het volume zo is toegenomen. Kudo's voor de creatieve denkwijze overigens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Zo. Mooi een paar procent goed kunnen maken met pivx.
Nog een lange weg te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Binance heeft de bezem door de trog met dubieuze shitcoin pairs getrokken. Blijft er nog genoeg bagger over maar het is een beginnetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:54:
[...]

Binance heeft de bezem door de trog met dubieuze shitcoin pairs getrokken. Blijft er nog genoeg bagger over maar het is een beginnetje. :P
Het zijn voornamelijk de pairs die weg zijn, niet zozeer de munten zelf. Dus wel nog een USDT pair, maar geen BTC of ETH pair meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Toch goed om te zien dat er weer wat leven in de brouwerij is bij HOT iig. Meer volume ook merkbaar zichtbaar op de chart. Veel is het nog niet. Maar elke procent is welkom. Als je elke dag een procentje kunt pakken is dat heel netjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik heb ze weggedaan voor bnb en een klein ritje in pivx gedaan. Soms zit t mee en soms niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:58:
[...]

Het zijn voornamelijk de pairs die weg zijn, niet zozeer de munten zelf. Dus wel nog een USDT pair, maar geen BTC of ETH pair meer.
Daarom zei ik ook pairs. :P Ons muntje krijgt donderdag het eerste USDT pair, ook een shitcoin maar het is wel onze eigen shitcoin. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:07:
[...]

Daarom zei ik ook pairs. :P
Je hebt gelijk. Toen je het over de bagger had die over was zat ik aan munten te denken, niet pairs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
BTC lijkt nu druk aan het worstelen te zijn met de 200 DMA. Benieuwd of 'ie sterk genoeg is om er doorheen omhoog te schieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
RaptorXS schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:14:
Om toch maar eens een nieuwe stelling te deponeren hier, wat gaan de crypto's doen als
Trekken de grote beleggers hun geld uit de crypto's naar goud of stoppen ze juist hun geld in
o.a. crypto's.
Dan is ca$h king...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Hoe lang gaan diehard XRP holders dit nog accepteren en aanzien voordat ze op de verkoopknop drukken?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Op Ned1 net weer een hele opgelicht docu over nep BTC advertenties met bn'ers. Wat vooral blijft hangen is dat het allemaal oplichting is en 90% van (ook de legitieme) inleggers hun geld kwijt is. Slechte reclame imo, jammer dat ze er niet bij zeggen dat er ook een juiste manier is om in BTC/crypto te stappen.

Op deze manier bla... Jammer de cryptospace (ook) zo verrot is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:13:
Hoe lang gaan diehard XRP holders dit nog accepteren en aanzien voordat ze op de verkoopknop drukken?
[Twitter]
De mensen die nu nog achter XRP staan zullen er ook wel achter blijven staan. Sommige van die gasten zijn ook echt helemaal gek. Kwam laatst nog iemand op Twitter langs die heilig in XRP geloofde. Was iets als: Ik heb 2x 1000 stuks XRP gekocht voor mijn kinderen, zo zijn ze wanneer ze 18 worden beide miljonair. Wanneer iemand volledig blind is kan je er tegen aan blijven lullen, maar dit is toch zinloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:26:
[...]

De mensen die nu nog achter XRP staan zullen er ook wel achter blijven staan. Sommige van die gasten zijn ook echt helemaal gek. Kwam laatst nog iemand op Twitter langs die heilig in XRP geloofde. Was iets als: Ik heb 2x 1000 stuks XRP gekocht voor mijn kinderen, zo zijn ze wanneer ze 18 worden beide miljonair. Wanneer iemand volledig blind is kan je er tegen aan blijven lullen, maar dit is toch zinloos.
Yup. Echte believers zitten op hun knietjes met d'n aars fier omhoog, rectum goed gepolijst en een potje glijmiddel ernaast. Enige logica is echt vreselijk ver te zoeken maar goed, laten we vooral respecteren dat eenieder zijn eigen keuzes mag maken toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hey Binance weer down? Krijg geen updates meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 00:13:
Hey Binance weer down? Krijg geen updates meer.
Geen problemen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
o.a. crypto's.
Grote beliegers zitten niet in crypto en zullen ze niet doen ook, kijk maar naar bakkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:21
Slux schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:09:
[...]

Grote beliegers zitten niet in crypto en zullen ze niet doen ook, kijk maar naar bakkt
beliegers inderdaad :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
[...]

Beetje extreem ja.

Maar nevertheless: XRP! <3 <3

[ Voor 96% gewijzigd door Klaas25 op 02-10-2019 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Pfff Monero, Monero....

Zijn er dan helemaal geen criminelen meer die muntjes nodig hebben?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
hansdegit schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:04:
Pfff Monero, Monero....

Zijn er dan helemaal geen criminelen meer die muntjes nodig hebben?
Even gekeken op Empire market maar het lijkt dat btc en ltc toch nog steeds de voorkeur hebben. Xmr staat wel erg laag op het moment though, alleen xrp doet het nog slechter tov ath. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Donderdag komt er weer aan...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
yep dan klapt het weer naar beneden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben ook benieuwd :) Je ziet toch best vaak dat het van zondag op maandag wat omhoog gaat en dan woensdag/donderdag weer zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
[...]

Uh, b.v. deze : YouTube: Love For Crypto #loveforCrypto :P _/-\o_ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
[...]

Geen idee, maar we gaan het meemaken, de aandelenbeurs sluit 3% lager vandaag.
Dat is voor crypto's niet bijzonder maar de beursgoeroe's krijgen er bijna een rolberoerte van ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
[...]

Van een LTC Avatar naar een BTC Avatar...
Het gaat Slux heel goed daar onder die brug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arendxl
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-11-2019
Arendxl schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:12:
PHB gaat straks op Moon Mission. Let op mijn woorden ;-)
Met wat uitstel... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
SIACOIN officieel een security.

NEXT!!! Schiet allemaal maar neer. Gas op die lolly!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Toch maar even een nieuwtje:
Duitse staatsbank: ‘Bitcoin is ultra hard geld dat naar $90.000 gaat in 2020’
Voor de liefhebbers een linkje, daghandelaren kunnen er niks mee toch : https://biflatie.nl/duits...naar-90-000-gaat-in-2020/
;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
o.a. crypto's.
Kom ik weer :P :

Dat is zeker interessant om over te redetwisten.

Het lijkt me sterk dat 'grote beleggers' die nu nog niet in crypto's zitten, bij een volgende crisis gaan kiezen voor crypto’s als hedge. Die zullen zeer waarschijnlijk wederom naar de 'bekendere en veiligere assets' als goud, zilver, uranium of kunst e.d. gaan.

Het is zoals je al aangeeft nog onzeker hoe crypto zich gedraagt tijdens een wereldwijde financiële malaise, dus vanwege de risico’s zullen de meeste grote beleggers terughoudend zijn om daarin te gaan investeren.
Misschien met een klein percentage van hun vermogen, met het oog op risicospreiding.
De meesten zijn bovendien rijk geworden op basis van het huidige systeem, dus zullen die misschien niet eens zitten te wachten op alternatieven als crypto’s.
Wel denk ik dat ze de ontwikkelingen omtrent crypto’s nauwlettend in de gaten houden.

Of beleggers die momenteel al in crypto’s zitten naar bijvoorbeeld goud of zilver gaan hangt denk ik sterk af van wat met name de koers van BTC het komende jaar gaat doen.

Pas nadat crypto’s (met name BTC denk ik zelf) zichzelf tijdens de eerstvolgende crisis hebben kunnen bewijzen als safe haven, zal bij een daaropvolgende crisis en masse worden gekozen om het vermogen voor een groter deel in crypto te parkeren. Maar ja, feit blijft dat ze zich eerst nog moeten bewijzen.

Bovendien is het nog maar de vraag óf er na de eerstvolgende crisis nog weer een volgende crisis komt binnen het huidige financiële systeem, dat sterk op de dollar leunt.
Maar dan praat je over 2030 of 2035 ofzo.
Want de aankomende crisis zou best wel eens dusdanig intens kunnen zijn dat er een algehele financiële reset plaatsvindt gedurende deze crisis en in de jaren daarna.
Het is de vraag hoeveel rek er nog in het huidige financiële systeem zit. Als de boel net als de vorige keer moet worden aangejaagd d.m.v. renteverlaging en quantitative easing dan is er niet veel ruimte meer zou je zeggen.
De rentes gaan immers al langzaamaan negatief, en als alles vervolgens op QE aankomt zal dat ook grote gevolgen hebben, dan kan de inflatie wel eens veel harder omhoog gaan dan men zou willen.
Niet fijn voor alle fiat-bezitters.
Aan de andere kant kan dat weer gunstig zijn voor iedereen (landen) met torenhoge schulden. Het lijkt er bijna op dat dit bewust zo wordt gestuurd om het afbetalen van deze schulden enigszins reëel te maken. “Zullen we de fiatcurrencies maar eens flink door het stof laten gaan zodat we alle onderlinge schulden fluitend kunnen afbetalen met een klein stukje waardevaste assets, die straks 1000 keer zoveel waard zijn in fiat?” “Ja, goed plan, dat gaan we doen!”
Stel, je hebt een schuld die is vastgesteld op, zeg 100 miljard dollar, en je hebt momenteel maar 10 miljoen dollar op de plank liggen. Dan koop je nu voor 10 miljoen dollar aan goud (wat volgens mij goed te doen is zonder de prijs enorm te laten oplopen, en wat veel landen al schijnen te doen), vervolgens zorg je ervoor dat de waarde van die dollar ten opzichte van goud 1000x kleiner wordt (hyperinflatie), en los je over een tijdje je schuld met jouw goud vrolijk in. Maar misschien denk ik nu te kort door de bocht.

Terug naar de vraag: zelf denk ik dat degenen die nu al in crypto’s zitten, de believers, er wel in blijven zitten tijdens een eerstvolgende crisis. Tenzij de boel als een plumpudding in elkaar zakt uiteraard.
Vermogende beleggers die nu nog niet in crypto’s zitten, zijn wat meer afwachtend en zullen eerst over de drempel getrokken moeten worden, en meer bevestiging moeten zien.

Het zou daarentegen best kunnen dat crypto’s bij het aandringen van de aankomende crisis (wat op dit moment al vrij duidelijk speelt volgens mij) in een langere termijn bullmarket zitten. Dat zou een trigger kunnen zijn voor grote beleggers om al tijdens de eerstvolgende crisis met een (groter) stukkie van hun vermogen in BTC te stappen.
Maar als BTC weer terug naar bijvoorbeeld 5 of 4k gaat komend halfjaar, en vervolgens een tijd sideways blijft gaan, lijkt het me sterk dat de ‘big boys’ gaan kiezen voor crypto in de komende recessie.

Naast wat de grote beleggers gaan doen ben ik ook benieuwd wat alle Jannen met de pet, Henken en Ingrids gaan doen met hun centen als de banken negatieve spaarrentes gaan hanteren. Of de banken het zover laten komen moet ik eerst nog zien, maar als dat daadwerkelijk realiteit wordt, zullen Jan, Henk en Ingrid toch ook eieren (lees BTC) voor hun (spaar)geld gaan kiezen. Aangezien het zo gemakkelijk is om een beetje cypto’s aan te schaffen lijkt me de kans dan vrij groot dat dat de cryptokoersen omhoog zal gaan stuwen.
Goud of zilver kopen en thuis in een kluis leggen lijkt me voor die groep minder voordehand liggend, je moet dan ook zorgen voor relatief dure veiligheid. Een kluis huren kost ook geld. Mooie antieke auto’s moet je kunnen stallen, en een garage bouwen of huren is ook duur. Vastgoed of grond is eigenlijk alleen interessant als je behoorlijke bedragen hebt liggen. En de prijzen van vastgoed en grond zijn al zo verrekte hoog, zelf zie ik dat ook niet geheel zonder risico’s. En bij de aanschaf van een Picasso of een Stradivarius is het alarmsysteem geloof ik niet inbegrepen.
Die mensen zouden dan misschien nog beter kunnen kiezen voor investeren in hun woning, zoals isoleren en verduurzamen. Moet je wel een eigen woning hebben uiteraard. Maar dan nog, een half uurke achter je peeceetje kruipen om wat crypto’s aan te schaffen is nog steeds makkelijker dan je woning verduurzamen.

Kortom, ik zie de meeste grote beleggers nog niet zo snel in crypto’s stappen bij de eerstvolgende crisis. Degenen die erin zitten blijven er denk ik wel in. Maar veel particuliere beleggers zie ik wel instromen als de huidige ontwikkelingen zich blijven doorzetten.
Veel is afhankelijk van de cryptokoersen van de komende 1 à 2 jaar. Tja, ik ben ook maar een beetje hardop aan het denken nu.

Potdikke wat kost het toch altijd veel getypte letters om je idee weer te geven. Excuses.
Maar ben wel benieuwd inderdaad wat de meningen zijn hierover 😊.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23:08
Toch even verrassend als je de Delta app opent en Bitcoin plots op 0,78 euro staat... Was meteen wakker.
Maar blijkt dus om een fout te gaan.
Connectie Delta >< Kraken verloopt niet optimaal ofzo. Andere prijzen zijn ook niet correcta
Op Kraken zelf wel alles juist, dus geen extreme aan/verkopen :)

Edit:
Cardano aan 6900 euro (prijs in mijn Delta app) mocht anders wel 8)7 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door XA4DB op 03-10-2019 07:13 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nog steeds blij dat ik afgelopen juli met winst uitgestapt ben, 't was nu anders een stuk minder waard geweest. Gisteren dan eindelijk de sleutel gekregen en vanaf vandaag aan het klussen in m'n nieuwbouw huisje. Dankzij m'n crypto avontuur kan ik een mooi laminaat, inductiefornuis, afzuigkap, tv meubel en dat soort meuk halen. Wat mij betreft mag de beer nog wel even los, dan stap ik weer in met de centen die ik hopelijk over heb gehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:12:
[...]
Van een LTC Avatar naar een BTC Avatar...
Het gaat Slux heel goed daar onder die brug :+
Valt wel mee hoor, heb alles eruit gehaald met al die regen moest ik wat extra isolatie kopen.

Speel voor de laatste 2 maanden alleen nog met wat BTC en ik ben flink aan het bitmexen.

Gaat wat worden dat afkicken hoop ellende gehad dit jaar van verlies van dierbare, relatie over met vriendin, onderneming die overgenomen is, al moet ik dat als positief zien maar zo voelt het niet, echt geen idee wat ik ga doen hierna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:31
Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

Valt wel mee hoor, heb alles eruit gehaald met al die regen moest ik wat extra isolatie kopen.

Speel voor de laatste 2 maanden alleen nog met wat BTC en ik ben flink aan het bitmexen.

Gaat wat worden dat afkicken hoop ellende gehad dit jaar van verlies van dierbare, relatie over met vriendin, onderneming die overgenomen is, al moet ik dat als positief zien maar zo voelt het niet, echt geen idee wat ik ga doen hierna.
Als ik het zo hoor dan is het misschien wel verstandig wat tijd voor jezelf te nemen? Even op vakantie idm of even iets compleet anders doen. Of gewoon je zinnen even verzetten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Deze oplichters hadden bijna een vriendin van mij 1000 euro afgetroggeld. Als je ooit een facebook advertentie hebt gezien waar zogezegd een bekende Vlaaming of Nederlander veel geld via Bitcoin verdient ... dat waren deze gasten.

Jort Kelder had er eentje aan de lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:11:
[...]

Als ik het zo hoor dan is het misschien wel verstandig wat tijd voor jezelf te nemen? Even op vakantie idm of even iets compleet anders doen. Of gewoon je zinnen even verzetten.
Ja ga ik ook doen, in januari een roadtrip geboekt voor 3 weken naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland.
Maar 3 weken zijn ook zo om :P

Laatste dagen is het trouwens huilen met traden, 2 weken terug had ik veel geluk met die dip maar heb er alweer 25% van verspeeld.

Kraken is ook lekker bezig zag ik

At Kraken we are always working to bring you the most powerful trading tools and cutting edge products. In February we announced the launch of Kraken Futures which allows thousands of eligible Kraken clients to trade with up to 50x leverage.
Clients tell us they trade on Kraken Futures to short crypto, take leveraged positions and to hedge exposure to crypto in a capital efficient manner.
Here are three reasons you should join them:
1) No borrowing limitations
Kraken Futures offers all clients up to 50x leverage on the top five cryptocurrencies. There are no capacity restrictions, and no ongoing interest charges.
2) Seamless transfers between spot and futures markets
Seamlessly transfer crypto between Kraken spot and Kraken Futures to fund your margin balance, while still enjoying the industry-leading security of Kraken’s cold storage.
3) 30% revenue share
Every week, Kraken Futures pays out 30% of net fees collected to all active traders. No need to sign up for the program, every trader is automatically enrolled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
[quote]Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Ja ga ik ook doen, in januari een roadtrip geboekt voor 3 weken naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland.

toch wel geboekt met Travala mag ik hopen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:32:
Nog steeds blij dat ik afgelopen juli met winst uitgestapt ben, 't was nu anders een stuk minder waard geweest. Gisteren dan eindelijk de sleutel gekregen en vanaf vandaag aan het klussen in m'n nieuwbouw huisje. Dankzij m'n crypto avontuur kan ik een mooi laminaat, inductiefornuis, afzuigkap, tv meubel en dat soort meuk halen. Wat mij betreft mag de beer nog wel even los, dan stap ik weer in met de centen die ik hopelijk over heb gehouden.
Goed bezig Chris _/-\o_

Succes met de verbouwing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ik wil niet te vroeg gaan juichen maar de alts bewegen eindelijk weer eens in de goede richting de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
jasper7878 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:36:
[quote]Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

toch wel geboekt met Travala mag ik hopen :-)
Dan zit je alleen maar in de auto dus?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
G
Bartvandelaar schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Een echte 100% roadtrip

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

Moeder verloren, relatie over, baan verloren...ik ken het helaas. Wist ook totaal niet wat te doen, heb lang vakantie gevierd en het rustig aan gedaan, en ben nu dus maar gaan verbouwen... werken voor een baas voorlopig iig niet...gaan we een coin opzetten? Sluxcoin heb ik niks op tegen hoor :+ of een Sluxchange of zo :9~ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Afgelopen augustus 6500km in 27 dagen afgelegd door met name Oost-Europa. Als je rijden leuk en ontspannend vindt is dat een prima manier om veel te kunnen zien. Volgende keer doe ik het iets rustiger aan maar deze manier van reizen is me wel bevallen. Rugtas en vouwfietsje inladen, instappen en wegwezen. Volledige vrijheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Crypts schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Afgelopen augustus 6500km in 27 dagen afgelegd door met name Oost-Europa. Als je rijden leuk en ontspannend vindt is dat een prima manier om veel te kunnen zien. Volgende keer doe ik het iets rustiger aan maar deze manier van reizen is me wel bevallen. Rugtas en vouwfietsje inladen, instappen en wegwezen. Volledige vrijheid. :)
Zeker waar. Maar persoonlijk neem ik liever meer de tijd dan alleen maar (of grotendeels) in een auto te zitten.

Edit: weet er iemand waarom Botje11 al een maand niks meer van zich laat horen? In ieder geval op Telegram al een maand niks meer geplaatst.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartvandelaar op 03-10-2019 13:04 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Specy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:35:
Ik wil niet te vroeg gaan juichen maar de alts bewegen eindelijk weer eens in de goede richting de laatste dagen.
ligt er aan welke richting je bedoelt :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Bartvandelaar schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Zeker waar. Maar persoonlijk neem ik liever meer de tijd dan alleen maar (of grotendeels) in een auto te zitten.

Edit: weet er iemand waarom Botje11 al een maand niks meer van zich laat horen? In ieder geval op Telegram al een maand niks meer geplaatst.
Misschien was hij het zat om er telkens naast te zitten?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Kain_niaK schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:29:
Deze oplichters hadden bijna een vriendin van mij 1000 euro afgetroggeld. Als je ooit een facebook advertentie hebt gezien waar zogezegd een bekende Vlaaming of Nederlander veel geld via Bitcoin verdient ... dat waren deze gasten.

Jort Kelder had er eentje aan de lijn.

[YouTube: Jort Kelder belt bitcoinfraudeur: "You've used my face!" | Brandpunt+]
Onbegonnen werk om deze personen op te sporen. Op Belgische televisie (VTM) was onlangs een reportage om deze personen op te sporen en men is hier uiteindelijk mee moeten stoppen omdat men steeds op een dood spoor terechtkwam. Allerlei constructies worden opgezet in oostblok landen waardoor het een immens kluwen wordt en je helemaal geen gezicht meer kan plakken over wie er nu precies achter deze praktijken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bartvandelaar schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Mjah deze keer had ik een vriend in Griekenland beloofd om hem op te zoeken en daar een tijdje te blijven, Griekenland is best ver met de auto. :+
Het concept zelf, iets buiten centrum hotel nemen (goedkoper cq meer waar voor je geld en geen gezeik met parkeren) en dan de rest te verkennen met de fiets was geniaal. Je kunt in elke stad zo alle hoogtepunten in een dag hooguit 2 dagen zien/bezoeken en dat compenseert het vele rijden heel aardig. Daarnaast voelt het veel vrijer dan wandelen of met OV gaan en omdat er niet gek veel mensen hun eigen fiets meenemen op vakantie wordt je ook niet of nauwelijks als toerist herkend. :P

Moet ik er wel bij zeggen dat ik deze vouwfiets helemaal opnieuw (op)gebouwd heb met lichtere en sterkere onderdelen zodat ik qua snelheid niet onder deed voor normale fietsen en volle vaart stoepjes op en af kon. Eigenlijk heeft het hele ding niks meer te maken met wat opa en oma meenemen met de caravan. :)
Bovenstaande allemaal betaald van crypto om nog enigszins ontopic te blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Valt wel mee ik vlieg naar Denemarken daar staat een auto klaar die ik heb gehuurd en vandaar ga ik verder. In totaal is het +/-3000km dus valt wel mee, en het is voor mij geen straf om met een luxe auto te cruzen, ben niet zo van de op 1 locatie hangen, hoe meer ik kan zien en doen hoe beter voor mij.
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:28:
[...]
Moeder verloren, relatie over, baan verloren...ik ken het helaas. Wist ook totaal niet wat te doen, heb lang vakantie gevierd en het rustig aan gedaan, en ben nu dus maar gaan verbouwen... werken voor een baas voorlopig iig niet...gaan we een coin opzetten? Sluxcoin heb ik niks op tegen hoor :+ of een Sluxchange of zo :9~ 8)7
Ja vaak komt alles tegelijk, maar ik blijf positief ;)
Geen goed idee een Sluxcoin, daar moet je gemotiveerd voor zijn en aangezien ik crypto moe ben is het geen goede combinatie, plus ik heb gezien hoe het met onze tweakers coin is afgelopen ;( is dat trouwens ooit nog goed gekomen met dat geld wat naar een goed doel zou gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:
[...]
is dat trouwens ooit nog goed gekomen met dat geld wat naar een goed doel zou gaan ?
Laten we het erop houden dat het naar een goed doel is gegaan, of het daar ook daadwerkelijk is aangekomen wordt namelijk nog steeds onderzocht.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:51:
[...]

Laten we het erop houden dat het naar een goed doel is gegaan, of het daar ook daadwerkelijk is aangekomen wordt namelijk nog steeds onderzocht.
Het geinige is dat IK als oplichter in dat topic werd genoemd .... terwijl bchpizza.org dus echt wel BCH geeft aan mensen in afrikaanse landen om pizza mee te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BKVyDtI.png

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 03-10-2019 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kain_niaK schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Het geinige is dat IK als oplichter in dat topic werd genoemd .... terwijl bchpizza.org dus echt wel BCH geeft aan mensen in afrikaanse landen om pizza mee te kopen.

[Afbeelding]
Wat stond er op dat moment in je handtekening? En ik verwijs idd naar jou ivm pizza's en BCH, ik zeg niet dat jij een oplichter bent.

Je bent een shiller, bevlogen, linkdropper, etc. maar volgens mij zeker geen oplichter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:07:
[...]

Wat stond er op dat moment in je handtekening? En ik verwijs idd naar jou ivm pizza's en BCH, ik zeg niet dat jij een oplichter bent.

Je bent een shiller, bevlogen, linkdropper, etc. maar volgens mij zeker geen oplichter.
en niet te vergeten een hoed drager :P
Pagina: 1 ... 81 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!