[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.563 views

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:53:
[...]

De 6.4k tot 6.2k is voor mij wel de bearlijn zegmaar. Als we vanuit die bedragen niet omhoog kunnen komen en onder de 6k sluiten op een dag, dan begin ik ernstig te twijfelen aan hoe dan verder. In een nieuwe uptrend/bullrun zo laag gaan zou geen goed teken zijn. Dan denk eerder dat deze run omhoog tot 14k een hele dikke deadcat was dan het begin van een nieuwe ATH.
Die 6k zie ik inderdaad ook wel een beetje als de uiterste bodem. Ik denk niet dat het zover gaat komen en gok eerder op een bodem van net iets boven de 7k.
En als we wel zo diep gaan zakken dan is het tijd voor plan B...... met een grote B van........... Bijkopen! :)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 14:49
Chris.nl schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:07:
Hoe meer mensen in TA geloven en erna gaan handelen, hoe meer mensen in TA zouden moeten geloven.
Hoe meer mensen erin geloven, hoe meer geld je kan verdienen door er tegenin te gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop helemaal niets meer bij heb ik besloten. :X

Ik heb momenteel een plukje Bitcoin waar ik tevreden mee ben en mochten we echt ooit een nieuwe x15 neerzetten dan heb ik een leuk bedragje waar ik tevreden mee ben. Zakken we echt diep de afgrond in, onder de 1k dollar bijvoorbeeld, dan beschouw ik mijn crypto avontuur als verloren gokje.

Ik blijf geen geld in een bodemloze put flikkeren, en weiger om er veel tijd in te steken. Dat is het me niet waard.

Ik heb ook niet de illusie of intentie hier ooit echt rijk mee te gaan worden.

Maar het blijft vooralsnog een fascinerend wereldje :Y

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DaCoTa schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:14:
[...]

Hoe meer mensen erin geloven, hoe meer geld je kan verdienen door er tegenin te gaan.
Ligt er aan. In een markt die vrijwel alleen wordt bepaald door traders die juist naar TA kijken, bijvoorbeeld de driehoek die we hebben gebroken en die iedere trader ziet, dan is daar tegen in gaan zelfmoord. Hier tegen in gaan zou long zijn gaan op het moment dat we uit de driehoek omlaag zijn gebroken. Dus long op 9.2k. Zie niet hoe daar tegen in gaan je geld zou opleveren. Zonder veel nieuwe mensen zijn het de traders die de koers bepalen en denk dat we daar nu zeker zijn, dus vrijwel alleen traders die de koers bepalen waarvan de meeste wel TA gebruiken. Verder is TA natuurlijk heel breed. Niet geloven in het voorspellen van de komende 4 weken ? Helemaal mee eens, maar zeggen dat alles wat betreft TA onzin is, dus ook bijvoorbeeld support en resistance ? Wat dat betreft zijn er meer dan genoeg voorbeelden die alle twijfel dat het toeval is wegnemen.

Hoe meer mensen er in geloven hoe groter de kans dat het ook zo gaat. Wat dat betreft is TA ook wel een soort self fulfilling prophecy. Gaat er een whale een keer tegen in zoals bij de run van 4.2k naar 5k en hoger, dan ja, er dan tegen in gaan gaat je meer oplveren. En komen we weer op een moment dat iedereen en zijn moeder gaat kopen dan kan je TA ook wel uit het raam gooien, maar dit dan de markt die niet meer wordt bepaald door de traders, maar juist door mensen die niets met TA doen.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 26-09-2019 23:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik kijk eigenlijk alleen naar de (jawel, komt ie..) technische vorderingen die ze bij mijn ‘coin to be’ realiseren..

Alleen hier lees ik de TA’s over andere coins en het sentiment in de totale cryptomarkt.. Ik kan iedereen aanraden gewoon voor één of twee van je favorieten coins te kiezen en voor de rest lekker ontspannen... (alleen met geld dat je kunt missen hè vrienden!! ;) )

Na regen komt zonneschijn broeders en zusters *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je kan het bijna de 3 kwarting noemen, hij heeft dit jaar zelfs op 130 gestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:19:
Ik koop helemaal niets meer bij heb ik besloten. :X

Ik heb momenteel een plukje Bitcoin waar ik tevreden mee ben en mochten we echt ooit een nieuwe x15 neerzetten dan heb ik een leuk bedragje waar ik tevreden mee ben. Zakken we echt diep de afgrond in, onder de 1k dollar bijvoorbeeld, dan beschouw ik mijn crypto avontuur als verloren gokje.

Ik blijf geen geld in een bodemloze put flikkeren, en weiger om er veel tijd in te steken. Dat is het me niet waard.

Ik heb ook niet de illusie of intentie hier ooit echt rijk mee te gaan worden.

Maar het blijft vooralsnog een fascinerend wereldje :Y
Ook ik ben bijna rond met het DCA in de coins waar ik in geloof. Heb nu een bedragje in crypto zitten waar ik echt wel tevreden mee ben. Ga niet tot in de oneindigheid geld blijven pompen in deze wereld. Ik heb al voldoende mijn best gedaan. Nog paar keer iets bijsteken en dan kijk ik ook waar het heengaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Rebbelx schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:25:
[...]

Ook ik ben bijna rond met het DCA in de coins waar ik in geloof. Heb nu een bedragje in crypto zitten waar ik echt wel tevreden mee ben. Ga niet tot in de oneindigheid geld blijven pompen in deze wereld. Ik heb al voldoende mijn best gedaan. Nog paar keer iets bijsteken en dan kijk ik ook waar het heengaat.
datzelfde roep ik al 2 jaar…., maar toch duw ik er iedere maand knaken in. t is gewoon een soort gok verslaving..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
jasper7878 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:28:
[...]

datzelfde roep ik al 2 jaar…., maar toch duw ik er iedere maand knaken in. t is gewoon een soort gok verslaving..
:-) Tenzij BTC bv terug op een belachelijk lage waarde komt ben ik er voorlopig wel even klaar mee. Uiteindelijk doet iedereen mee om er uiteindelijk ook iets aan te verdienen. Op die 2 jaar tijd dat ik er al inzit, heb ik al op winst gestaan, vervolgens op zwaar verlies, dan opnieuw op winst en op dit moment terug op licht verlies. Ik blijf gewoon nog een paar jaar vasthouden. Uiteindelijk... het "makkelijke" aan deze hele wereld is dat het gewoon nieuwe technologie is. En technologie ontwikkeld zich razendsnel. Als dit binnen een jaar of 3-4 nog steeds dezelfde wereld is, met evenveel beperkte adoptie als op dit moment heeft het voor mij gefaald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Rebbelx schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:25:
[...]

Ik kan @Verwijderd en @Rebbelx een hand geven. Ik heb er inmiddels ook meer dan genoeg ingestoken en helaas niet voldoende geprofiteerd van de pieken. Mochten we nog een keer echt knallen pak ik mijn winst (ja nu echt). Gaat dat niet meer gebeuren dan was het een hele dure gok, maar heb ik het in ieder geval geprobeerd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
je beseft toch wel dat als iedereen zo denkt en er geen fiat meer insteekt, de prijs niet meer zal stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:21
Pelox schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:41:
[...]

Ik kan @Verwijderd en @Rebbelx een hand geven. Ik heb er inmiddels ook meer dan genoeg ingestoken en helaas niet voldoende geprofiteerd van de pieken. Mochten we nog een keer echt knallen pak ik mijn winst (ja nu echt). Gaat dat niet meer gebeuren dan was het een hele dure gok, maar heb ik het in ieder geval geprobeerd.
tja dat komt gewoon door IK HOOP en je kan maar nooit WETEN met dat sentiment stappen de mensen in

en de mooie verhalen van mensen die wel hun zakken gevuld hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
jasper7878 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:27:
je beseft toch wel dat als iedereen zo denkt en er geen fiat meer insteekt, de prijs niet meer zal stijgen?
Ja dat snap ik, maar ik ben niet verantwoordelijk voor alle manipulatie, fake news, veiligheidsissues en scams binnen de cryptowereld. Zolang dat schering en inslag is zal het vertrouwen enkel en alleen gaan afnemen en sterft crypto een luide dood.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
BTC op 10150 verkocht en op 8750 teruggekocht dus wel wat extra BTC's kunnen krijgen. Hopelijk gaan we weer omhoog :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laat anderen eerst maar eens een duit in het zakje doen :Y

Wat ik wel blijf proberen is de markt een beetje volgen en af en toe een ritje pakken op hypecoins die momentum hebben om zo wat meer Bitcoin proberen te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De stemming hier op dit forum is redelijk negatief nu.
Dat is een moment om in te stappen en dan na het weekend eens kijken hoe het erbij staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
RaptorXS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:47:
De stemming hier op dit forum is redelijk negatief nu.
Dat is een moment om in te stappen en dan na het weekend eens kijken hoe het erbij staat. ;)
verwacht je wat dan in het weekend :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
bie100 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:49:
[...]

Donderdag is dipdag, vrijdag neutraal, weekend meestal plus, maandag t/m woensdag stabiel, etc.

Mijn ervaring van de afgelopen maanden.

Let op. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:59:
[...]

Donderdag is dipdag, vrijdag neutraal, weekend meestal plus, maandag t/m woensdag stabiel, etc.

Mijn ervaring van de afgelopen maanden.

Let op. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
klopt maar goed dan moet het in het weekend flink stijgen anders zit ik volgende week weer aan de gehaktballen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik denk dat hij zich beseft dat niet iedereen zo denkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
bie100 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:49:
[...]

Ach, de beroemde? gap is gevuld, de futures lopen vandaag af en de BTC hashrate is weer gigantisch.
En voor de lange termijn: P[anB ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Daarom heeft crypto ook nieuwe mensen nodig die (uit fomo) kopen. Dit zorgt voor nieuwe ATH's. De traders verkopen als het er op lijkt dat het niet verder omhoog wil en de mensen die langer vasthouden doen ook niets met de prijs. De hele run omhoog van 2k naar 20k kwam door nieuwe instappers. Willen we weer zoiets doen gaat dat niet zonder die nieuwe mensnen. (Is ook waarom ik wel een beetje snap waarom sommige mensen het een piramidespel noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
PilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:06:
[...]

Daarom heeft crypto ook nieuwe mensen nodig die (uit fomo) kopen. Dit zorgt voor nieuwe ATH's. De traders verkopen als het er op lijkt dat het niet verder omhoog wil en de mensen die langer vasthouden doen ook niets met de prijs. De hele run omhoog van 2k naar 20k kwam door nieuwe instappers. Willen we weer zoiets doen gaat dat niet zonder die nieuwe mensnen. (Is ook waarom ik wel een beetje snap waarom sommige mensen het een piramidespel noemen)
Nieuwe ATHs zullen er wel komen. Het gaat nu veel meer tijd nodig hebben lijkt. Terwijl er eigenlijk nu wel wat meer mensen in het spelletje zitten dan voorheen. Het lijkt alsof men nu wacht op ETF's, regulaties, Contracten. Geen idee, maar zo lijkt het. Als ik hier op werkvloer al vraag waarom ze niet kopen: Ja, ik vertrouw het niet zo. En vraag ik waarom, antwoorden ze Geen idee. Dus kennis is er ook niet :P

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
HaruHaru schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:08:
[...]

Nieuwe ATHs zullen er wel komen. Het gaat nu veel meer tijd nodig hebben lijkt. Terwijl er eigenlijk nu wel wat meer mensen in het spelletje zitten dan voorheen. Het lijkt alsof men nu wacht op ETF's, regulaties, Contracten. Geen idee, maar zo lijkt het. Als ik hier op werkvloer al vraag waarom ze niet kopen: Ja, ik vertrouw het niet zo. En vraag ik waarom, antwoorden ze Geen idee. Dus kennis is er ook niet :P
Het is niet tastbaar voor mensen, er zijn geen IRL toepassingen die hun weg hebben gevonden naar het dagelijks leven. In theorie is het allemachtig prachtig allemaal maar in de praktijk komt daar nog vrijwel niks van terecht. :)

Krijg ook weleens de vraag: 'heel mooi allemaal maar wat kan ik ermee?' Nou ja niks nog eigenlijk. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Crypts schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:15:
[...]

Het is niet tastbaar voor mensen, er zijn geen IRL toepassingen die hun weg hebben gevonden naar het dagelijks leven. In theorie is het allemachtig prachtig allemaal maar in de praktijk komt daar nog vrijwel niks van terecht. :)

Krijg ook weleens de vraag: 'heel mooi allemaal maar wat kan ik ermee?' Nou ja niks nog eigenlijk. :P
Well said. d:)b

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HaruHaru schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:08:
[...]
Terwijl er eigenlijk nu wel wat meer mensen in het spelletje zitten dan voorheen.
Ik denk dat de meeste mensen er juist alweer klaar mee zijn. Dan hou je nog wel genoeg traders over, maar Henk en Ingrid zie ik op dit moment niets doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen er juist alweer klaar mee zijn. Dan hou je nog wel genoeg traders over, maar Henk en Ingrid zie ik op dit moment niets doen.
@Henk en Ingrid zijn jullie nog iets van plan op korte termijn?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

In het dagelijkse leven kun je er nog niet mee betalen. Het zou kunnen, maar dan met omslachtige wegen. Als het wat makkelijker gaat zijn in gebruik, bijvoorbeeld dat je daadwerkelijk gewoon kunt pinnen met je pas en dat je credits niet van de bank afgesnoept worden maar van je wallet, tsja, dan zijn we ergens.

Tot die tijd kun je enkel online dingen met crypto doen. Zo heb ik wel al eens wat dingen betaald met ETH. Dat ging lekker snel naar de andere kant van de wereld. En werkt ook prima. Moet wel zeggen dat er wel steeds meer sites zijn die ook crypto aannemen wat top is natuurlijk.

Overigens is na zo'n sterke daling als we hebben gehad het echt helemaal niet zo vreemd dat de markt eerst weer even wat tot rust komt. Is toch logisch? Als jij BTC op -1.5k ziet staan bijvoorbeeld, dan ben je toch niet snel geneigd om in te stappen als buitenstaander. Dat is waarom wij ook die manie hebben gekend bij de vorige ATH. Dat soort mensen kopen juist als ze dikke groene pilaren zien. Dat is voor hen het moment om in te stappen. Wij die er wat meer in zitten weten dat je juist die rode palen moet kopen. Maar zo werkt dat bij de normies niet. Die begrijpen dat psychologische spelletje (nog) niet.

Wat mij voor de langere termijn wel bullish stemt is dat we MAAR tot 8K zijn gezakt op het moment. Er is dus nog genoeg vertrouwen voor de toekomst voor deze markt. Anders waren we al lang veel dieper gezakt.

Laat de markt eerst maar even consolideren. Dan kunnen we daarna weer omhoog. Een soort van relieve rally. Zo gaat dat altijd. We zakken een stuk met BTC? Dan zie je dat mensen denken dat we nog verder gaan zakken en POEF daar ging BTC weer omhoog. Kijk maar op de chart. Daar staat het allemaal op. Is al vaker gebeurd in het verleden. Dus die komt straks echt wel weer bois. Geen reden tot PERNIEK! (paniek ;))

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Henk en Ingrid traden ook denk niet eigenlijk? Denk dat het meer is dat mensen na al die fantastische beloftes, megastijging en megadrop daarna veel voorzichtiger zijn geworden, zelfs voor hele ervaren traders was daar (bijna) niet tegenop te traden.

Het basisprincipe is simpel, geld wat je verdient komt uit andermans zak en een stijging komt dus omdat mensen na jou bereid zijn meer te betalen voor hetzelfde. Nu is dat prima mogelijk, normale aandeelhandel werkt ook zo, maar daar worden bedrijven (de onderliggende waarde) ook daadwerkelijk meer of minder waard omdat ze groeien of (in)krimpen. Bij crypto's gooien we in het geval van btc alleen maar op (toekomstige) schaarste en bij vrijwel alle alts op projecten die maar niet op gang komen. Stijgingen komen door verwachtingen, dalingen door teleurstellingen dus is deze hele markt op niet meer dan enkel sentiment en speculatie gebaseerd op het moment. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
[...]

ik ben een Henk en ben er nog niet klaar mee. Zie de dalingen altijd als een ideaal moment om weer eens wat geld erin te pompen.

Maar ik ben dan ook een Henk met alle geduld van de wereld en een lange termijn plan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:37:
[...]

ik ben een Henk en ben er nog niet klaar mee. Zie de dalingen altijd als een ideaal moment om weer eens wat geld erin te pompen.

Maar ik ben dan ook een Henk met alle geduld van de wereld en een lange termijn plan.
Ik zie jou niet als een Henk. Een Henk gaat kopen op 15k uit fomo en op die manier gaan we naar een nieuwe ATH. Een echte Henk gaat niet DCA'en zoals jij doet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Tominatie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:37:
[...]

En een Henk zonder Ingrid, dat scheelt natuurlijk ook!
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die holden zorgen in principe wel voor exrtra schaarste.

Dus compleet nutteloos ben ik niet ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

En overigens voor store of value is Bitcoin echt super mobiel en extreem goedkoop verplaatsbaar.

Probeer maar eens 4 miljard aan goud naar de andere kant van de wereld te krijgen binnen een 20 minuten voor een paar euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
Crypts schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:15:
[...]

Wat ik ermee kan is ervoor zorgen dat ik een hedge heb tegen een eventueel pensioenfonds dat om kan vallen. Of een huizenmarkt die in elkaar zakt. Of een bank die omvalt en eventueel spaargeld uitwist. En als dat allemaal niet gebeurd, heb ik een hedge tegen inflatie van fiat.

Money, not payments.
Bitcoin, not blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DaCoTa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:13:
[...]

Wat ik ermee kan is ervoor zorgen dat ik een hedge heb tegen een eventueel pensioenfonds dat om kan vallen. Of een huizenmarkt die in elkaar zakt. Of een bank die omvalt en eventueel spaargeld uitwist. En als dat allemaal niet gebeurd, heb ik een hedge tegen inflatie van fiat.

Money, not payments.
Bitcoin, not blockchain.
Snap ik heel goed en zo ongeveer denk ik ook maar het gros van de mensen niet, in hun ogen valt 'hun' pensioenfonds niet om, zakt de huizenmarkt niet in elkaar en devalueert de euro niet. Dit zijn dingen die te ver buiten het normale leven staan en mensen totaal niet bezig houdt. Zij willen zien dat ze bij de pomp met crypto's een broodje bal af kunnen rekenen, hun telefoonrekening kunnen betalen en bijv. nieuwe schoenen kunnen kopen e.d. Dat is wat ik bedoelde met tastbaar. :)

Henk en Ingrid zijn niet zo bezig met wat kan gebeuren maar voornamelijk met wat nu is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Gekke Henkies....

Nu weet ik ook waar het vandaan komt, ze kopen Bitcoins.... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Thommie.nl schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:02:
Gekke Henkies....

Nu weet ik ook waar het vandaan komt, ze kopen Bitcoins.... :9
nee daarom zijn het juist geen gekke henkies _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
[...]

Nee, maar geef het tijd. De invloed van Henk en Ingrid is vooral gedreven door de media. Het moment dat BTC de 20k voorbij is, komt BTC weer vaker in de mainstream media. Waarschijnlijk hebben H&I dan nog koudwatervrees (of vrees om opnieuw op 20k in te stappen en 85% van hun inleg te zien verdampen), dus FOMO-en ze tussen 30k en 50k weer in.

Hierbij ga ik er gemakshalve van uit dat BTC op termijn weer nieuwe ATH's gaat maken, maar volgens mij denkt het gros van de mensen hier er ook zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zie die 6k nog wel gebeuren dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Swaha Mwa. Als mensen dat gaan denken dan krijg je vaak een relieve rally. Ik zie het nog niet zo snel gebeuren. 7.5k maybe. maar 6k is wel mega laag.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:48
Bakkt volume stijft toch elke dag een klein beetje. Volume vandaag op 154BTC, benieuwd wat Bakkt over een maandje of 2 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Edwin__ schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:44:
Bakkt volume stijft toch elke dag een klein beetje. Volume vandaag op 154BTC, benieuwd wat Bakkt over een maandje of 2 doet.
Wel interessant om in de gaten te houden dat volume. Kan wel wat zeggen over de interesse. Nou zegt volume sowieso een hoop, maar dit kan extra handig zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Waarom Bitcoin na de daling van de afgelopen dagen snel door zouden kunnen dalen naar de 5.2xx range, maar ook juist support kan hebben gevonden op een cruciaal niveau en weer kan gaan stijgen:
(Voor @RaptorXS: Ja, omhoog of omlaag dus :) )
[YouTube: HUGE BITCOIN BOUNCE COMING NOW!! | Time To Change The Bybit Short To A Long?!]

Tijdens de weg omhoog was de 6k range niet echt een weerstand, dus op de weg naar beneden hoeft het ook geen support te zijn.

Hopelijk gaat Bitcoin vanaf de huidige koers weer mooi omhoog, maar ik twijfel heel erg, niemand om mij heen is bezig met cryptocurrency behalve de collega's die er al mee bezig waren en voornamelijk altcoins bezitten...

Morgen en overmorgen kan het natuurlijk weer behoorlijk groen worden ivm weekend, maar op de langere termijn vermoed ik weinig groens, ik laat mijn nieuwe aanwinsten mooi op Bitvavo staan, maar de rest zit in fiat. Ik durf het voor vannacht niet aan, waar ik normaal gesproken nu weer in ONT, ADA en anderen zou stappen met de handels pot.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het EMA ribbon is de vorige bullrun altijd support geweest. We zitten nu op het randje wat dat betreft. Nou mag ie er best even kort onder komen, maar de 6k verliezen zou best eens verder met de bearmarket gaan kunnen zijn. Interessante tijden zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 11:28
Het schiet omhoog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gebeurt wel vaker in korte timeframes, dat zegt helaas weinig voor de komende uren, dagen, weken en maanden.

Bitcoin zit al sinds 14.000 Dollar in een dalende lijn, dat kan natuurlijk nu direct ombuigen naar een stijging, maar die kans is procentueel gezien vrij klein, kijk dus vooral naar de grotere timeframes, niet de 1 minuut charts.

Edit: Om het in perspectief te plaatsen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/luw0o4zxaisnw37w4GwxDQw7/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 27-09-2019 23:31 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ja, we gaan omhoog, maar langzaam stapje voor stapje met laag volume. Omhoog schieten zou ik het niet noemen. Tot nu toe niets anders dan de run omhoog 48 uur terug.

Edit: Bij crypto is voor de meeste mensen als het omhoog schiet een 500 dollar candle in 5 minuten. Niet met 150 omhoog in een half uur :)

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 27-09-2019 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 11:28
PilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:29:
[...]

Ja, we gaan omhoog, maar langzaam stapje voor stapje met laag volume. Omhoog schieten zou ik het niet noemen. Tot nu toe niets anders dan de run omhoog 48 uur terug.

Edit: Bij crypto is voor de meeste mensen als het omhoog schiet een 500 dollar candle in 5 minuten. Niet met 150 omhoog in een half uur :)
Genoteerd, wil eigenlijk nog wat bijkopen maar heb besloten geduldig te zijn voor nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tot nu toe gaat het exact als de rally van 48 uur terug. Langzaam stapje voor stapje omhoog grinden gaat meestal niet lang goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:48:
Tot nu toe gaat het exact als de rally van 48 uur terug. Langzaam stapje voor stapje omhoog grinden gaat meestal niet lang goed.
Het is weekend, kan goed de komende 2 dagen licht stijgen of stabiel blijven. Of niet dan kan ook.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook naar de 15k vliegen als een malle.

Maar dat denk ik niet.

• bie100
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/46b236254c308761b8eed02852154dae/tenor.gif

• Crypts
Verwachten we eigenlijk nog wat van ton? Terwijl FB breed in het nieuws is met libra glipt ton zometeen stilletjes het crypto landschap binnen. :)
Juist met deze stilte weet ik niet goed of en wat ik ervan moet denken, white paper is me ook veel te lang om door te nemen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:52:
Verwachten we eigenlijk nog wat van ton? Terwijl FB breed in het nieuws is met libra glipt ton zometeen stilletjes het crypto landschap binnen. :)
Juist met deze stilte weet ik niet goed of en wat ik ervan moet denken, white paper is me ook veel te lang om door te nemen. :P
@Ton Hasselt verklaar je nader, hoe zit dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
:D Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:56:
[...]

:D Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd. :+
Die is druk bezig zichzelf te forken denk ik met zijn nieuwe liefde :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:41:
[...]

Die is druk bezig zichzelf te forken denk ik met zijn nieuwe liefde :+
Hij is al wat ouder toch? Zou het een hard fork of een soft fork worden? :+ Hoop wel voor hem dat ze op dezelfde chain blijven en misschien in de toekomst van test naar main net gaan. Dat gun ik hem wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Mmmm, ik had eigenlijk toch wel een groene uitschieter verwacht nu, maarja... het is nog niet einde
weekend dus wie weet? ;)

• bie100
RaptorXS schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:51:
Mmmm, ik had eigenlijk toch wel een groene uitschieter verwacht nu, maarja... het is nog niet einde
weekend dus wie weet? ;)
rasoptimist :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Zegt de opperbeer. :+

• Pelox
weekend dus wie weet? ;)
Komt nog wel, voor maandag zitten we op 9k haal die memes maar uit de kast. }:O

Zero.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

weekend dus wie weet? ;)
Komt goed :)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Uurtje geleden all-in Bitcoin gegaan. Stop loss erop, benieuwd of die nog gaat knallen vannacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Denk dat Bitcoin nu weer'n tijdje stabiel gaat om daarna de daling te hervatten. Voor mij voelt het gewoon als een uitgetekend scenario dat we de 6K nog gaan retesten.

Edit: het zou toch eigenlijk ook wel gaaf zijn als we weer rond de 6K belanden. In 2018 was de 6K een eeuwenlange support waar we toch doorheen zakten(3K), in 2019 zou het zomaar de support kunnen worden waar we een nieuwe bullrun starten zeker met de halving in aantocht.

[ Voor 63% gewijzigd door Tominatie op 29-09-2019 00:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
Tominatie schreef op zondag 29 september 2019 @ 00:42:
Denk dat Bitcoin nu weer'n tijdje stabiel gaat om daarna de daling te hervatten. Voor mij voelt het gewoon als een uitgetekend scenario dat we de 6K nog gaan retesten.
That didn't age well...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/43HiQT5iTEvesCsahLlgWDzb/full.gif

[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 29-09-2019 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 29 september 2019 @ 00:42:

Edit: het zou toch eigenlijk ook wel gaaf zijn als we weer rond de 6K belanden. In 2018 was de 6K een eeuwenlange support waar we toch doorheen zakten(3K), in 2019 zou het zomaar de support kunnen worden waar we een nieuwe bullrun starten zeker met de halving in aantocht.
6K naar 3k is ook een halving. :/

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nog geen 2 minuten later een aardige run omhoog is wel grappig inderdaad :) Alleen dan wel ook gelijk een dikke rejection op 8.3k. Inmiddels bezig met low volume retest, maar of die het gaat halen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

New Yorker schreef op zondag 29 september 2019 @ 01:40:
[...]

6K naar 3k is ook een halving. :/
Nou ja, je weet toch hoe het gaat.
Net als je denkt dat het niks meer wordt, crypto dood is en je maar met verlies verkoopt.
Hello spike :)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Mr_Ripple schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:34:
[...]

Nou ja, je weet toch hoe het gaat.
Net als je denkt dat het niks meer wordt, crypto dood is en je maar met verlies verkoopt.
Hello spike :)
story of my life 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Niks aan de hand mensen, GVT hoeft bijvoorbeeld maar 54x over de kop voor een nieuwe ATH. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:27

raq

TuutjDrie schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:07:
Niks aan de hand mensen, GVT hoeft bijvoorbeeld maar 54x over de kop voor een nieuwe ATH. :+
Dat valt best mee, DBC maar 247x tot nieuwe ATH. En dat project is niet eens dood en kan ook nog wel eens een werkend product gaan opleveren dit jaar.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
TuutjDrie schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:07:
Je snapt dat 54x over de kop een stijging is van 5300% he? Of is deze echt al 98,11% lager dan ATH? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Soeski schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:52:
[...]

Je snapt dat 54x over de kop een stijging is van 5300% he? Of is deze echt al 98,11% lager dan ATH? :)
ATH 53 dollar, koers 0,97.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vannacht zijn de stop losses al geraakt, maar ik neig ernaar wat Bitcoin te kopen om naar ByBit te sturen voor een mooie short. Ik doe het niet, maar mijn gevoel zegt dat ik het wel moet doen...

Op Twitter zie ik dan weer iemand die met 2.500.000 contracts long is gegaan, maar dat betekent niet dat hij gelijk heeft, al heeft hij het waarschijnlijk wel vaker bij het juiste eind dan ik :)

Edit: Toch wel gedaan, nu al op +25% :D

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 29-09-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:27:
Vannacht zijn de stop losses al geraakt, maar ik neig ernaar wat Bitcoin te kopen om naar ByBit te sturen voor een mooie short. Ik doe het niet, maar mijn gevoel zegt dat ik het wel moet doen...

Op Twitter zie ik dan weer iemand die met 2.500.000 contracts long is gegaan, maar dat betekent niet dat hij gelijk heeft, al heeft hij het waarschijnlijk wel vaker bij het juiste eind dan ik :)
Dit is echt zo'n moment waarop vele malen gesproken wordt over de diepere regionen opzoeken.
Volgens mij moet je juist op die momenten kopen of long gaan.

Het is echt iets voor bitcoin om binnen afzienbare tijd een enorme spike naar boven te maken.

XRP = trash

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wie heeft er ook zulke bags met shitcoins? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://yt3.ggpht.com/r9g__vAs3FgM6qbfrUPqauVtku2rfs3mEAcxBTcBh_dITFtPP3yowOzhrCiwCOfK5HIt9XMdDZ-9=s640-nd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:08:
Wie heeft er ook zulke bags met shitcoins? _/-\o_

[Afbeelding]
Geen idee... :D

/me kijkt fluitend om zich heen en begint over het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zondagavond, bijna 21:00, laat die grote Bitcoin move maar komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jkess
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:06
Taro schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:36:
Zondagavond, bijna 21:00, laat die grote Bitcoin move maar komen!!
Omhoog of omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik verwacht omlaag, dus zit ik nu net in een long, omgekeerd handelen ;)

Edit: Kijk, dat zie ik graag, mooi in de plus, stop loss omhoog gezet. -> Inmiddels in een short.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 29-09-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:10:
[...]

Ik verwacht omlaag, dus zit ik nu net in een long, omgekeerd handelen ;)

Edit: Kijk, dat zie ik graag, mooi in de plus, stop loss omhoog gezet. -> Inmiddels in een short.
X25 leverage?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, maar inmiddels geen positie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:21:
[...]

Ja, maar inmiddels geen positie meer.
Vaak ben je te bang, niet voor uwes persoonlijk bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:28:
[...]

Heb jij nu geen spijt dat je niks verkocht heb ?

Knap voor de mensen die het doen maar dat holden is echt niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:28:
[...]

Heb je nog wat bijgekocht?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Binance smijt weer wat muntjes in de kliko.... even opletten dus...
https://binance.zendesk.c...-Removal-of-Trading-Pairs

Ik zit in geen van deze pairs maar is deze aankondiging niet een beetje aan de late kant als dit dezelfde dag al ingaat?
:?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
iVibes schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:30:
Binance smijt weer wat muntjes in de kliko.... even opletten dus...
https://binance.zendesk.c...-Removal-of-Trading-Pairs

Ik zit in geen van deze pairs maar is deze aankondiging niet een beetje aan de late kant als dit dezelfde dag al ingaat?
:?
Voornamelijk gedeeltes van tradingpairs die ze verwijderen om te proberen om de overgebleven pairs fatsoenlijk volume te realiseren (WIN/BTC weg, WIN/USDT blijft over). Niet heel vreemd dat ze geen grote overgangsperiode hanteren daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

TuutjDrie schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:40:
[...]

Voornamelijk gedeeltes van tradingpairs die ze verwijderen om te proberen om de overgebleven pairs fatsoenlijk volume te realiseren (WIN/BTC weg, WIN/USDT blijft over). Niet heel vreemd dat ze geen grote overgangsperiode hanteren daardoor.
Klinkt plausibel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
TuutjDrie schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:40:
[...]
Dit bijzinnetje viel mij op:
as requested by most project teams
Lijkt inderdaad om volume te concentreren. Maar volgens mij is het een stap dichter bij de dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:10:
[...]

Dit bijzinnetje viel mij op:

[...]

Lijkt inderdaad om volume te concentreren. Maar volgens mij is het een stap dichter bij de dood.
Wel behoorlijke panicsells op Binance bij betreffende muntjes. Valt misschien op de korte termijn een leuk slaatje uit te slaan voor degene die het aandurft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Alt season started? :+

Wel grappig, las vanmorgen nog iets over een mogelijk sterke stijging van xrp, ltc, xlm etc. en daar gaan ze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:59:
Alt season started? :+

Wel grappig, las vanmorgen nog iets over een mogelijk sterke stijging van xrp, ltc, xlm etc. en daar gaan ze. :P
Hahaha, dat kun je elke ochtend wel ergens lezen toch :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:04:
[...]

Hahaha, dat kun je elke ochtend wel ergens lezen toch :)
Geen idee? Ik lees vrij weinig over crypto's, kon vanmorgen alleen niet slapen. :P

Voor nu handel ik even zo goed als niet in deze alts maar enkel in onze eigen munt, die hebben we nu van 40 naar een stabiele hele 57 sats kunnen tillen, met zo'n klein volume ben je al snel een whale. :+
Hopelijk vandaag nieuwe listing zodat we ook een usdt paar hebben. Geen idee of en wat het eventueel voor gevolg voor de prijs heeft maar voor nu gaan we lekker. Nu het volume nog omhoog en stabiel(er) krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 15:02

Fl0yd

Dovahkiin

Newbie hier, al wat bit/altcoins gekocht via coinbase. :)
Ik lees er elke dag wat en doe wat research en begin er langzaam maar zeker meer te begrijpen van dit wereldje.
De startpost in dit topic heeft veel geholpen, mijn copmplimenten. _/-\o_

Echter heb ik ook een kraken wallet en ik kom er maar niet uit hoe ik een simpele trade kan maken.

Voorbeeld: ik wil voor 100 euro bitcoin kopen.
Ik kies voor de EUR currency links, maar dan veranderd de currency niet naar XBT in het middelste gedeelte.
Dan denk ik, dan maar switchen naar BTC en vul in 0,013 (ong 100 euro momenteel) en klik op de market waarde, en het switched naar een bedrag van 96003.00?

Het enige wat werkt is bijvoorbeeld 0,00013 x 7 euro Limit = 91 euro.

Dit heb ik een paar dagen geleden al geprobeerd maar mijn trade wordt maar niet geaccepteerd. Wat snap ik niet of wat mis ik? Het lijkt simpele wiskunde maar dan kijk ik ergens verschrikkelijk over heen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9NC6KLn.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Fl0yd schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:19:
Newbie hier, al wat bit/altcoins gekocht via coinbase. :)
Ik lees er elke dag wat en doe wat research en begin er langzaam maar zeker meer te begrijpen van dit wereldje.
De startpost in dit topic heeft veel geholpen, mijn copmplimenten. _/-\o_

Echter heb ik ook een kraken wallet en ik kom er maar niet uit hoe ik een simpele trade kan maken.

Voorbeeld: ik wil voor 100 euro bitcoin kopen.
Ik kies voor de EUR currency links, maar dan veranderd de currency niet naar XBT in het middelste gedeelte.
Dan denk ik, dan maar switchen naar BTC en vul in 0,013 (ong 100 euro momenteel) en klik op de market waarde, en het switched naar een bedrag van 96003.00?

Het enige wat werkt is bijvoorbeeld 0,00013 x 7 euro Limit = 91 euro.

Dit heb ik een paar dagen geleden al geprobeerd maar mijn trade wordt maar niet geaccepteerd. Wat snap ik niet of wat mis ik? Het lijkt simpele wiskunde maar dan kijk ik ergens verschrikkelijk over heen?

[Afbeelding]
Ik ken het Kraken ordersysteem niet, maar als je voor 100 Euro Bitcoin wil kopen kan je de Limit optie ook omzetten naar Market en dan gewoon op Buy klikken. En anders moet je aangeven: 100 Euro Bitcoin op een prijs van bijv. 8.100 Euro per stuk en dan komt er achter de = vast een hoeveelheid Bitcoin te staan die je dan kunt kopen, mits je limit order wordt gevuld voor de prijs die je invult uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:25:
[...]

Geen idee? Ik lees vrij weinig over crypto's, kon vanmorgen alleen niet slapen. :P

Voor nu handel ik even zo goed als niet in deze alts maar enkel in onze eigen munt, die hebben we nu van 40 naar een stabiele hele 57 sats kunnen tillen, met zo'n klein volume ben je al snel een whale. :+
Hopelijk vandaag nieuwe listing zodat we ook een usdt paar hebben. Geen idee of en wat het eventueel voor gevolg voor de prijs heeft maar voor nu gaan we lekker. Nu het volume nog omhoog en stabiel(er) krijgen. :P
Naja succes.
Wat ik bedoelde is, dat er waarschijnlijk altijd wel ergens shillers te vinden zijn op het wereldweide spinnenweb.
Ik ben zelf sowieso een hodler, en buiten dit forum houd ik me er momenteel niet echt mee bezig...ben aan het verbouwen en dat kost tijd en energie. En geduld. En geld uiteraard :s

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 15:02

Fl0yd

Dovahkiin

Taro schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:30:
[...]

Ik ken het Kraken ordersysteem niet, maar als je voor 100 Euro Bitcoin wil kopen kan je de Limit optie ook omzetten naar Market en dan gewoon op Buy klikken. En anders moet je aangeven: 100 Euro Bitcoin op een prijs van bijv. 8.100 Euro per stuk en dan komt er achter de = vast een hoeveelheid Bitcoin te staan die je dan kunt kopen, mits je limit order wordt gevuld voor de prijs die je invult uiteraard.
Ha, gek, ineens is het deze keer wel gelukt. Order werd direct geaccepteerd. :)
Bedankt voor je toelichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 00:05

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:53:
[...]

Geen idee... :D

/me kijkt fluitend om zich heen en begint over het weer...
wat is dat gele ding in de lucht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:33:
[...]

Naja succes.
Wat ik bedoelde is, dat er waarschijnlijk altijd wel ergens shillers te vinden zijn op het wereldweide spinnenweb.
Ik ben zelf sowieso een hodler, en buiten dit forum houd ik me er momenteel niet echt mee bezig...ben aan het verbouwen en dat kost tijd en energie. En geduld. En geld uiteraard :s
I know maar vond het gewoon frappant dat enkel de genoemde muntjes nu diegenen zijn die precies doen wat in het artikel stond, meer niet. Normaal is het een enkel muntje welke geshilled wordt.
Succes met verbouwen! Hoop dat het bij jullie wat beter weer is dan hier. Dit is niks zo als je veel in en uit moet lopen. :X

Pagina: 1 ... 80 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!