If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vorige keer bij btc 13000 ongeveer zat ada op 723. Dat vond ik al laag. Nu op 713
Dat heb ik al een geruime tijd losgelaten.. De afgunst van sommige bear-ingestelde mensen druipt er soms vanaf..Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:58:
[...]
Waarom? Omdat je dan het gros hier rekt kan zien gaan? Leuk man.![]()
Of omdat je dan zelf ietsjes goedkoper in kan stappen?![]()
Ik snap werkelijk waar de instelling van sommigen niet...
Instelling of niet, als er iemand wint gaat een ander rekt, zo simpel is het.Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:58:
[...]
Waarom? Omdat je dan het gros hier rekt kan zien gaan? Leuk man.![]()
Of omdat je dan zelf ietsjes goedkoper in kan stappen?![]()
Ik snap werkelijk waar de instelling van sommigen niet...
XRP = trash
Die bulls zijn anders ook niet altijd even leukPHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:59:
[...]
Dat heb ik al een geruime tijd losgelaten.. De afgunst van sommige bear-ingestelde mensen druipt er soms vanaf..
Dus? Hoef je nog niet continue te zeggen dat je hoopt dat'tie terug zakt naar 3k (automatisch wetende dat heel veel mensen dan keihard rekt gaan hier)Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Instelling of niet, als er iemand wint gaat een ander rekt, zo simpel is het.
Klopt, en dat 20k soon/moon Lambo wordt ook vervelend.PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Dus? Hoef je nog niet continue te zeggen dat je hoopt dat'tie terug zakt naar 3k (automatisch wetende dat heel veel mensen dan keihard rekt gaan hier)
XRP = trash
Nieuwe kansen voor iedereen hoor.
Ik ben blij met omhoog, maar omlaag ook
Part of the game.PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Dus? Hoef je nog niet continue te zeggen dat je hoopt dat'tie terug zakt naar 3k (automatisch wetende dat heel veel mensen dan keihard rekt gaan hier)
moon lamo of 3k het is allebei irritant.
Dit is de grote mensen wereld, no risk no gain. Wachten, wachten, wachten, vervolgens het moment missen en dan gaan hopen op... Geen risico willen nemen maar wel mee willen doen met de grote jongens.PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:59:
[...]
Dat heb ik al een geruime tijd losgelaten.. De afgunst van sommige bear-ingestelde mensen druipt er soms vanaf..

Ik snap dat echt niet. Maakt verder niet uit maar ik erger me wel aan de 'het mag van mij wel dalen' berichten aangezien dat voor crypto niet goed zou zijn en puur is gericht op de eigen portemonnee. (die ze overigens ook niet kunnen managen al zou het goed gaan anders wensen ze zoiets niet)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Er wordt dus wel gekocht maar niet verkocht..Klaas25 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:53:
[...]
Net gehad lol.
Maar hoe kan nou de totale marketcap stijgen en het volume afnemen. Dat is geen goed teken toch?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wie wat Jaapio?Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:18:
Wie eigenlijk?
Ik kreeg een email...ik geloof in eerste instantie in de spam.Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:50:
[...]
Laat ook even weten hoe je dat klereding uberhaubt hebt kunnen aanvragen... Ik heb geen idee waar ik het moet of moest zoeken in de app. (Iphone als dat iets uitmaakt)
Coinbase Card app installeren en de rest wijst zich vanzelf.
https://www.coinbase.com/...il&utm_campaign=email_147
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ach ja...Klaas25 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:34:
Di mike novogratz heeft afgelopen woensdag ook verkocht. En hij wenste dat het veel meer was geweest.
Who cares..Bitcoin-investeerder Mike Novogratz is boos, maar waarom?
Bron: https://cryptoclan.nl/bit...ike-novogratz-slippertje/
Oh dat wist ik niet. Hij heeft nauwelijks verkocht in de bullrun? Ten opzichte van een Lee bijvoorbeeld met zn LiteCoin.RaptorXS schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:37:
[...]
Ach ja...
[...]
Who cares..![]()
Bron: https://cryptoclan.nl/bit...ike-novogratz-slippertje/
Verwijderd
Ik hoop juist dat het stijgt!
Maar als het daalt dan hoop ik dat het daalt naar sub 3k. Maar wel dat iedereen op een roze wolk van tether en fiat mee dwarrelt als een vers herfstblaadje naar de 3k en dat we allemaal op de low onze zakken vullen.
Om daarna naar een 20k soon moon lambo nieuwe high te stijgen, met iedereen hand in hand. VET holders, LTC adopters, BTC maximalisten, daytraders, we maken geen onderscheid meer en zelfs de XRP believers lopen in de rij mee over de regenboog richting de steeds groter wordende pot met goud. Terwijl we liedjes zingen over blockchain en encryption.
Ik kan/kon het dus niet vinden maar ik heb een oude Iphone (5c geloof ik). Misschien dat dat het probleem is maar dat zou niet mogen toch?Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:37:
[...]
Ik kreeg een email...ik geloof in eerste instantie in de spam.
Coinbase Card app installeren en de rest wijst zich vanzelf.
https://www.coinbase.com/...il&utm_campaign=email_147
En nee om te traden heb je dus niet een recente Iphone nodig maar wel enig inzicht en het kan zijn dat een CB kaart daarmee aan uw neus voorbij gaat.
Ik heb dat een paar dagen geleden ook nog gezegd, inderdaad gericht op de eigen portemonnee (of zit jij erin voor de tech?). Ik had de stijging meegepakt en toen uitgestapt. Daarna daalde Bitcoin fors en een half uur later had ik een mooie hoeveelheid Bitcoin extra, omdat ik op de lange termijn op een stijging vertrouw.Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:06:
[...]
Maakt verder niet uit maar ik erger me wel aan de 'het mag van mij wel dalen' berichten aangezien dat voor crypto niet goed zou zijn en puur is gericht op de eigen portemonnee. (die ze overigens ook niet kunnen managen al zou het goed gaan anders wensen ze zoiets niet)
Ik hoop niet op een lange termijn daling, maar een korte dip zo af en toe wel. De reden dat je zoiets wenst is dus puur om meer Bitcoin te vergaren, niet omdat je de boot hebt gemist of wil dat Bitcoin enorm daalt over de lange termijn gezien.
En ik kan mijn portemonnee prima managen hoor
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Die zelfde lee die ook zij dat LTC terug naar 20USD zou gaanKlaas25 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:39:
[...]
Oh dat wist ik niet. Hij heeft nauwelijks verkocht in de bullrun? Ten opzichte van een Lee bijvoorbeeld met zn LiteCoin.
Ik snap niet zo waarom mensen iemand kwalijk nemen omdat ze verkopen, daar gaat het toch om ?
We zitten hier om geld te verdienen en als je na een bullrun denkt dat er geen correctie op komt, kan je beter maar helemaal niet traden.
Er is geen enkele aandeel/coin enz enz dat in 1 rechte lijn omhoog is gegaan.
Dat is een mooi verhaaltje voor het slapen gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:46:
[...]
Ik hoop juist dat het stijgt!
Maar als het daalt dan hoop ik dat het daalt naar sub 3k. Maar wel dat iedereen op een roze wolk van tether en fiat mee dwarrelt als een vers herfstblaadje naar de 3k en dat we allemaal op de low onze zakken vullen.
Om daarna naar een 20k soon moon lambo nieuwe high te stijgen, met iedereen hand in hand. VET holders, LTC adopters, BTC maximalisten, daytraders, we maken geen onderscheid meer en zelfs de XRP believers lopen in de rij mee over de regenboog richting de steeds groter wordende pot met goud. Terwijl we liedjes zingen over blockchain en encryption.
Dat durf ik niet te zeggen, ben ook maar een simpele ziel...maar ik heb een iPhone 6 en daarmee gaat het dus wel...Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:48:
[...]
Ik kan/kon het dus niet vinden maar ik heb een oude Iphone (5c geloof ik). Misschien dat dat het probleem is maar dat zou niet mogen toch?

Je moet Jaapio zijn berichten ook altijd door een roze bril lezen, dan zijn ze het leukste. Ik dacht dat jij hier een tijdje rond liep, dan zou je dat toch moeten wetenLadonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Dat is een mooi verhaaltje voor het slapen gaan.
Jaapio, dichter des maanlandschaps
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 28-06-2019 23:05 ]
Ik? Zo lang lees ik hier niet.Stokstaart schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:04:
[...]
Je moet Jaapio zijn berichten ook altijd door een roze bril op lezen, dan zijn ze het leukste. Ik dacht dat jij hier een tijdje rond liep, dan zou je dat toch moeten weten
Maar ik vind t wel leuk
Oh was dat dan een andere Ladonna? Nou zal ik wel in de war zijn..Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:06:
[...]
Ik? Zo lang lees ik hier niet.
Maar ik vind t wel leuk
Dat je naam voor mijn gevoel al jaren af en toe in deze slowchat voorbij komt, maar ik ben abuis. Excuus. Mea culpa. Niet boos worden.Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:10:
Waar heb je het over?
Je bent niet de enigste hoor, dacht ook dat het een oude was.Stokstaart schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:11:
[...]
Dat je naam voor mijn gevoel al jaren af en toe in deze slowchat voorbij komt, maar ik ben abuis. Excuus. Mea culpa. Niet boos worden.
Geen probleem
Dan haak ik er maar op in, koffie morgen? IRL that is. Van echte bonen.Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:12:
Oh ok. Ja soms heb je dat he, alsof je elkaar al jaren kent.
Geen probleem
Nee, dat was Ledonno.Stokstaart schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:08:
[...]
Oh was dat dan een andere Ladonna? Nou zal ik wel in de war zijn..
Zero.
Jammer. Ik moet werken.Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:17:
[...]
Dan haak ik er maar op in, koffie morgen? IRL that is. Van echte bonen.
24 uur per dag?
Haha keek ook al verbaast.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:22:
Waarom weet ik niet, maar mijn grootste shitcoin bag, HTML, staat 75% in de plus.
Als die nog eens boven de 10 sats gaat, god wat zou dat mooi zijn.
Als ik hier ooit nog eens geld mee ga verdienen weten we echt dat de wereld bijna vergaat.
Wat is dit ? Relatie met Turbo al over ?Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:17:
[...]
Dan haak ik er maar op in, koffie morgen? IRL that is. Van echte bonen.
Dus slapen.
Hou de btc vanacht stabiel. Want ik gok het er op en blijf er in.
Ciao!
Verwijderd
Jij hebt ze ook nog? Gezellig.wehave schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Haha keek ook al verbaast.
Als ik hier ooit nog eens geld mee ga verdienen weten we echt dat de wereld bijna vergaat.
We kunnen wel even goed shillen de komende weken? Wellicht krijgen we hem weer richting de 40 sats
Geen idee?
[ Voor 31% gewijzigd door Crypts op 28-06-2019 23:35 ]
Ik heb hem ook aangevraagd, ben benieuwd ^^Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:33:
Ik had me aangemeld voor Coinbase Card een paar weken terug, en zie dat de app inmiddels is geactiveerd en dat mijn Coinbase Visa Debit Card onderweg is! Ik ben tot eind juli niet in Nederland, maar vind dit toch wel spannend en ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Crypto, het nieuwe betalen!
Voel me nu toch wel een pionier op dit gebied(ook al ben ik dat niet)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Iedereen moet een plukje Html hebben he.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:24:
[...]
Jij hebt ze ook nog? Gezellig.
We kunnen wel even goed shillen de komende weken? Wellicht krijgen we hem weer richting de 40 sats
Beste private coin die er is.
wraith protocol 3.0 komt eraan
Ark heeft zelfs in de bullmarkt nog niet een miljard aan marketcap gehaald, inmiddels op plek 121, gaat wel goed met die toko he

Ik heb nu geen ark maar het kan alle kanten nog op komende jaren. Iedereen zit achter het grote geld.. Maar alles kan ook naar Bitcoin gaan vloeien op den duur.Malawolar schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:30:
[...]
Ark heeft zelfs in de bullmarkt nog niet een miljard aan marketcap gehaald, inmiddels op plek 121, gaat wel goed met die toko he
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
De bounce op 10.5 k was niet heel erg goed, volgende bounce wordt rond de 11-11.5k als je het mij vraagt. We krijgen nog wel wat meer correctie naar hoe ik het zie.PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:34:
Bitcoin is een mooie rising wedge aan het bouwen. Of we weten die te doorbreken en boven de 12.5k te komen. Anders is de kans op golf B voltooid van de ABC correctie erg aanwezig, doel 10k of lager.
Die bounce hadden we het nog over ja. Opzich een prima bounce, maar niet echt met een hoop geweld dus wat zwakker. Mogelijk nog wel verder omhoog, maar dan moet die 12.5k er wel eerst aan.RedHat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:37:
[...]
De bounce op 10.5 k was niet heel erg goed, volgende bounce wordt rond de 11-11.5k als je het mij vraagt. We krijgen nog wel wat meer correctie naar hoe ik het zie.
Opzich zou een ABC denk ik alleen maar goed zijn voor de lange termijn. In de weg omlaag nog wat bounces kan natuurlijk prima inderdaad
Nee een bounce van 10 procent omhoog is niks natuurlijkRedHat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:37:
[...]
De bounce op 10.5 k was niet heel erg goed, volgende bounce wordt rond de 11-11.5k als je het mij vraagt. We krijgen nog wel wat meer correctie naar hoe ik het zie.

[ Voor 9% gewijzigd door Malawolar op 29-06-2019 00:42 ]
Gaat niet eens om het percentage kerel, maar de manier waarop. Je hebt sterke bounces met dikke vette candles, of langzame bounces met minder geweld. Misschien even iets anders reageren, helemaal met zo'n smilie als je niet weet wat er bedoeld wordt.Malawolar schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:42:
[...]
Nee een bounce van 10 procent omhoog is niks natuurlijk. Er zijn markten waar je dat in een heel jaar nog niet aan gains ziet.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 29-06-2019 00:48 ]
Gaat om de "legs" in de chart. Ik zeg ook niet dat 10 procent niet niets is, maar in het charten kijk je naar hoe lang de leg's zijn om daar op verder te gaan.Malawolar schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:42:
[...]
Nee een bounce van 10 procent omhoog is niks natuurlijk. Er zijn markten waar je dat in een heel jaar nog niet aan gains ziet.
Gaat helemaal niet over gains/losses maar puur over hoe charts zich ontwikkelen. Ik snap wat je zegt maar is in deze totaal niet relevant, aangezien dat het punt totaal niet was en het eigenlijk daar helemaal niet over ging.
Ik sta voor elke discussie open maar we hadden het over charts en niet over of 10% wel of niet goed is tov equity markets. Beetje appels met peren vergelijken.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 29-06-2019 00:56 ]
Niks mis met die bounce, vind zelf dat BTC enorm opgeveerd is en staat nu hoger dan ik had verwacht. Zie liever wel dat we daar nog een keer bouncen met nog wat meer effect. En misschien daarna nog een keer.... ALS die 10/10,5k overeind blijft, dan sta ik er niet raar van te kijken dat BTC zijn ATH dit jaar nog gaat breken. En niet in december 2019.Malawolar schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:42:
[...]
Daar zit ik ook op te azen :-)PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:34:
Bitcoin is een mooie rising wedge aan het bouwen. Of we weten die te doorbreken en boven de 12.5k te komen. Anders is de kans op golf B voltooid van de ABC correctie erg aanwezig, doel 10k of lager.
Die breken vaak naar onderen, en die wedge wordt al vrij lang. Als 'ie door die onderste lijn breekt stap ik in met een high leverage short. Ik blijf nog ff plakken, het is tenslotte weekend en de wijn is nog lang niet op hiero :-)
Whisky hier, ook even zien hoe dit gaat vanaf nutoilet_paper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:53:
[...]
Daar zit ik ook op te azen :-)
Die breken vaak naar onderen, en die wedge wordt al vrij lang. Als 'ie door die onderste lijn breekt stap ik in met een high leverage short. Ik blijf nog ff plakken, het is tenslotte weekend en de wijn is nog lang niet op hiero :-)
Oeh, whisky... Als BTC de 30k passeert stap ik daar ook op over. Kan het me nu nog niet veroorlovenPilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:57:
[...]
Whisky hier, ook even zien hoe dit gaat vanaf hier
Ja, ze zeggen dat je een plan klaar moet hebben liggen he.
Edit: typo
[ Voor 11% gewijzigd door toilet_paper op 29-06-2019 04:10 ]
Zat ook al even te kijken. Coinbase had hem net gelist. Laat me er niet in FOMO'en. Wel leuk voor alle holders hierLadonna schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:11:
Link is maar doorgegaan
Wat is een stabiele en veilige verkoper waar mijn munten ook veilig zijn om op de Wallet van de site te laten staan?
And so it begins..Dirk0s schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:51:
Ben aan het twijfelen om naast BTC ook eens wat andere coins te kopen, zit te denken aan Ripple en ETH.
Wat is een stabiele en veilige verkoper waar mijn munten ook veilig zijn om op de Wallet van de site te laten staan?
Geen. Het is allemaal al wel een keer gehackt ondertussen. Koop een ledger nano s. Is slechts 5 tientjes... Of de nieuwe duurdere. En nu is het nog op voorraad. Straks misschien niet meer.Dirk0s schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:51:
Ben aan het twijfelen om naast BTC ook eens wat andere coins te kopen, zit te denken aan Ripple en ETH.
Is dit een pump actie?Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:52:
Man LINK dan.. Coinbase effect is weer terug lol
Ik voel fomo.
Deze coin heeft toch iets te maken met Google?
Die heb ik al 1Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:54:
[...]
Geen. Het is allemaal al wel een keer gehackt ondertussen. Koop een ledger nano s. Is slechts 5 tientjes... Of de nieuwe duurdere. En nu is het nog op voorraad. Straks misschien niet meer.
Als je echt voor de kleinere munten gaat en het toch maar kleinere bedragen zijn kan je het beste op Binance gaan handelen. Veel munten om uit te kiezen en een groot volume. Verder is het imo een betrouwbare exchange. Ja, ze zijn een soort van gehacked maar hebben het goed opgelost en iedereen schadeloos gesteld uit eigen zak.Dirk0s schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:00:
[...]
Die heb ik al 1Heb al BTC voor aantal jaar die ik lekker vast heb staan op de Ledger. Dacht ga beetje voor kleinere bedragen meer handelen in kleinere coins. Dan is het makkelijker om het op de site te laten staan
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
linkje: https://nos.nl/artikel/22...zigingen-bij-bitcoin.htmlAppeltjeeitje schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:52:
NOS heeft artikeltje over BTC
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zal vast wel een flink correctie vandaag aankomen. Dan ga ik denk ook wat bijkopen, want hij doet het al paar weken erg goed.Ladonna schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:59:
[...]
Is dit een pump actie?
Ik voel fomo.
Deze coin heeft toch iets te maken met Google?
Google heeft inderdaad in een developer blog gezegd dat ze met ChainLink bezig waren. Maar deze hype komt doordat ChainLink op Coinbase Pro verhandeld mag worden.
Ik denk erover om vanochtend all-in te gaan op ADA met mijn handelspotje. Daarvan is het risico te overzien, maar die kan maar zo fors gaan opleven en is de afgelopen tijd behoorlijk gedaald (in sats).
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 29-06-2019 09:35 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is er binnenkort nieuws voor ada?
Hopelijk een Coinbase listing, niet gebaseerd op enig nieuws, maar, ik vind ADA wel een goede kandidaat. En buy low, sell high is hier hopelijk van toepassing, mits Bitcoin niet onderuit gaat.Ladonna schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:21:
Ada gaat steeds lager juist na een dipje van btc.
Is er binnenkort nieuws voor ada?
Daar heb ik ook nog plukje van...PilatuS schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:49:
Het gevaar van lowcaps holden. Nog maar 4100% te gaan om de ATH weer te rakenDaar moet wel heel geweldig niews voor uitkomen wil dat ooit nog gaan gebeuren.
Net ook maar weer wat eurotjes gestort , het is allemaal wel verleidelijk nu het zo laag staat , mijn opzet is meer fiat in minder coins , maar kan me er moeilijk aan houden ..... maar ADA koop ik ook steeds wel bijTaro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:34:
Ook maar een Coinbase Card besteld, daarmee kan je eindelijk de kritiek om je heen dat je niet met Bitcoin kunt betalen wegwuiven.
Ik denk erover om vanochtend all-in te gaan op ADA met mijn handelspotje. Daarvan is het risico te overzien, maar die kan maar zo fors gaan opleven en is de afgelopen tijd behoorlijk gedaald (in sats).
Waar in de app kun je dat doen? Heb nu al meerdere malen zitten zoeken maar echt geen idee, kan het op de website ook niet terugvinden.Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:34:
Ook maar een Coinbase Card besteld, daarmee kan je eindelijk de kritiek om je heen dat je niet met Bitcoin kunt betalen wegwuiven.

Dat is natuurlijk super bullish, als mensen de huidige koers al als super laag gaan aanmerken

Tenminste, als je naar fiat waarde ipv sats kijkt natuurlijk...
Coinbase Card app downloaden via de Android Play Store of Apple Store.Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Waar in de app kun je dat doen? Heb nu al meerdere malen zitten zoeken maar echt geen idee, kan het op de website ook niet terugvinden.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 29-06-2019 10:31 ]
https://www.coinbase.com/cardCrypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Waar in de app kun je dat doen? Heb nu al meerdere malen zitten zoeken maar echt geen idee, kan het op de website ook niet terugvinden.
Die heb ik ook meerdere malen al helemaal doorgelezen, heb de app gedownload etc. en dan? Ik kan nergens vinden hoe je de kaart zelf nu kan aanvragen.

Klopt helemaal , ik zit ook eigenlijk alleen in euro-pairs en BTC heb ik op Kucoin staanTaro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Dat is natuurlijk super bullish, als mensen de huidige koers al als super laag gaan aanmerken![]()
![]()
[...]
Coinbase Card app downloaden via de Android Play Store of Apple Store.
Ik moest via de Card app mijn Coinbase account koppelen, 4,95 betalen et voila, dat was alles. Die Card App regelt dat voor je, niet de website.Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:38:
[...]
Die heb ik ook meerdere malen al helemaal doorgelezen, heb de app gedownload etc. en dan? Ik kan nergens vinden hoe je de kaart zelf nu kan aanvragen.
Mijn app regelt helemaal niks voor me en account is gekoppeld. Waar zou de optie om een kaart te kunnen aanvragen verborgen moeten zitten? Ik heb prices, accounts, invite en settings in het menubalkje onderin.Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:40:
[...]
Ik moest via de Card app mijn Coinbase account koppelen, 4,95 betalen et voila, dat was alles. Die Card App regelt dat voor je, niet de website.
Heb je wel de Coinbase Card App? Ik zie al die opties niet, zit je wel in de goede App? Niet de gewone Coinbase App he?Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:43:
[...]
Mijn app regelt helemaal niks voor me en account is gekoppeld. Waar zou de optie om een kaart te kunnen aanvragen verborgen moeten zitten? Ik heb prices, accounts, invite en settings in het menubalkje onderin.
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:48:
[...]
Heb je wel de Coinbase Card App? Ik zie al die opties niet, zit je wel in de goede App? Niet de gewone Coinbase App he?

Al hoop ik wel dat eea in de toekomst weer wat meer in elkaar geschoven kan worden. Gewoon 1 app waar je alles kunt regelen.
https://www.st.com/en/embedded-software/x-cube-iota1.html
Wikipedia: STMicroelectronics
https://mobile.twitter.co...tatus/1144555308343316480
[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 29-06-2019 11:20 ]
Hallo met Tim
Ik zou liever een Dash of Monero zien op coinbase.Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:25:
[...]
Hopelijk een Coinbase listing, niet gebaseerd op enig nieuws, maar, ik vind ADA wel een goede kandidaat. En buy low, sell high is hier hopelijk van toepassing, mits Bitcoin niet onderuit gaat.
En heel stiekem NANO
Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:57:
[...]
![]()
Zo onlogisch dat het klonk dat er een speciale app voor zou zijn zo logisch klinkt dat nu nu jij me van het bestaan op de hoogte hebt gebracht. Toch niet helemaal goed gelezen en ik zat dus idd te zoeken in de gewone app.
![]()
Al hoop ik wel dat eea in de toekomst weer wat meer in elkaar geschoven kan worden. Gewoon 1 app waar je alles kunt regelen.
En ik deel je hoop, 1 app voor exchange, card en wallet zou wel heel chill zijn. Idealiter ook nog gekoppeld aan Apple Pay of zo, zodat je met je iPhone wireless kunt betalen met coins
Mjah wellicht beetje dommig van mij maar inmiddels heb je Coinbase, Coinbase pro, Coinbase app en nu dus de Coinbase card app. Zou leuk zijn als het idd in 1 app kan waarmee je ook op pro kunt handelen en de uitgaven op je card kan bekijken.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:18:
[...]
ik dacht dat ik dat wel duidelijk had aangegeven mbt die app. Maar belangrijkste is dat je het nu gevonden hebt
En ik deel je hoop, 1 app voor exchange, card en wallet zou wel heel chill zijn. Idealiter ook nog gekoppeld aan Apple Pay of zo, zodat je met je iPhone wireless kunt betalen met coins
Gebruik om die reden vaak nog kraken omdat het daar een stuk simpeler is.
Ik kijk alleen naar sats. Ben een hele btc aan het verzamelenTaro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Dat is natuurlijk super bullish, als mensen de huidige koers al als super laag gaan aanmerken![]()
![]()
[...]
Coinbase Card app downloaden via de Android Play Store of Apple Store.
Je kunt ook gewoon via Coinbase Pro op withdraw bij Euro klikken en daar je bankrekening selecteren.ASW1 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:40:
Wat ik vervelend vind aan coinbase is dat ik euros storten of weghalen via "gewone" coinbase moet doen, en het traden via coinbase pro. En dan moet je ook nog elke keer handmatig de € eerst van de coinbase naar coinbase pro (of andersom) overhevelen. Ik zit iedere keer weer te kloten met hoe dat ook weer precies moet, of doe ik iets verkeerd soms?
Gebruik om die reden vaak nog kraken omdat het daar een stuk simpeler is.
LTC MOON

Naja, met zo’n avatar behoort die eer aan jou.Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:42:
Ik zie nooit iemand LTC shillen hier, dan zal ik het maar eens doen vandaag![]()
LTC MOON
Ik wil wel volgen:
LTC GALAXY

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!