[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Edwin__ schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Zal vast wel een flink correctie vandaag aankomen. Dan ga ik denk ook wat bijkopen, want hij doet het al paar weken erg goed.

Google heeft inderdaad in een developer blog gezegd dat ze met ChainLink bezig waren. Maar deze hype komt doordat ChainLink op Coinbase Pro verhandeld mag worden.
idd, ik vind de koers van link erg gevaarlijk op dit moment. De dump gaat als het begin van Battle Royale worden. (erg fout gezegd).

ADA is nu een goed instapmoment trouwens. Weiss Ratings is er zeer over te spreken.

'Weiss Ratings is an independent company providing data and analysis for the bank and insurance industries. We've published the Weiss Financial Strength Ratings for banking institutions and insurance companies since 1989 and continue to use the methodology praised by the GAO back in 1994'

https://www.fxstreet.com/...in-the-space-201906282147

(juni 28)

Deze week zijn de futures van juni afgesloten. Juli gaat altseason worden vermoed ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:42:
Ik zie nooit iemand LTC shillen hier, dan zal ik het maar eens doen vandaag :+

LTC MOON *O*
May the Force be with you !!!!! Gogo LTC *O* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Aardig artikel.

Zelf denk ik dat de pump en dump van de BTC afgelopen maand vooral te maken heeft met Tether (USDT), dat hele zaakje stinkt.

https://thecrypto.communi...dt-pump-or-dump-incoming/

Ik vermoed dat er een tijd komt dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn met USDT door ingrijpen overheid oid.
RaptorXS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:57:
[...]

May the Force be with you !!!!! Gogo LTC *O* 8)
Gaat de halving nog effect hebben op de koers?

[ Voor 16% gewijzigd door Ekstergroen op 29-06-2019 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:35

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

wehave schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:58:
[...]

Iedereen moet een plukje Html hebben he.
Beste private coin die er is.
wraith protocol 3.0 komt eraan
Hier ook 20k munten liggen. Geen klap meer waard, maar wie weet....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
WishmasterNL schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:33:
[...]

Hier ook 20k munten liggen. Geen klap meer waard, maar wie weet....
Private coins worden verboden..
Vroeg of later tether ook weg..
Shitcoins weg..

Mooi schoon lijstje met Bitcoin Ether XRP en wat top alts. Paar trilard erin en hopen dat het de coins betreft die je hold. :P 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:10:
[...]

Shitcoins weg..

Mooi schoon lijstje met Bitcoin Ether XRP en wat top alts. Paar trilard erin en hopen dat het de coins betreft die je hold. :P 8)
Op verbod op private coins na ben ik het wel met je eens, het lukt nooit om een XMR te verbieden.
En waarom zou je ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Wauw.. ik zat vanochtend te kijken en dacht, dat LTC is wel erg door het putje gegaan ondanks de halvening, laat ik daar eens long op gaan. verstandige keuze, inmiddels maar weer geclosed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Wat denken jullie van LINK? ik zie hem veel voorbij komen op twitter als topcoin maar is al flink gestegen, nog waard om kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
atvokado schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:27:
Wat denken jullie van LINK? ik zie hem veel voorbij komen op twitter als topcoin maar is al flink gestegen, nog waard om kopen?
Zou even wachten tot er een correctie van iig 10/15% komt, geef je op een briefje dat die wel komt als die 50% doet in een dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:25:
[...]

Op verbod op private coins na ben ik het wel met je eens, het lukt nooit om een XMR te verbieden.
En waarom zou je ?
En, waarom zou je het überhaupt willen? Verboden zijn vrijwel nooit goed, tenzij het de veiligheid of gezondheid (behoorlijk) schaadt. Vrijheid moet ook voor coins blijven gelden. Alhoewel het mij niet zou deren, daar ik enkel naar de topcoins kijk, maar dan nog. Laat de markt maar zijn ding doen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
atvokado schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:27:
Geen idee of het volgende met LINK zo zal gaan, maar ik heb het al veel te vaak gezien. Er zijn tijden dat een bepaalde coin even helemaal hot is. Die coin stijgt dan dagen of weken lang en iedereen stapt er op in. Dan na een tijd bloed ie weer helemaal leeg. Neem bijvoorbeeld BAT, ATOM, ENJ en nog een aantal andere. Wanneer een bepaald punt bereikt is zakken ze terug en is de volgende coin aan de beurt. Tuurlijk hoeft dat met LINK niet zo te gaan, maar het afgelopen half jaar is het met iedere andere coin wel zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:32:
[...]

En, waarom zou je het überhaupt willen? Verboden zijn vrijwel nooit goed, tenzij het de veiligheid of gezondheid (behoorlijk) schaadt. Vrijheid moet ook voor coins blijven gelden. Alhoewel het mij niet zou deren, daar ik enkel naar de topcoins kijk, maar dan nog. Laat de markt maar zijn ding doen.
Vraag ik me ook af ja.

Met XMR kan je ook leuke ritjes maken, die is imo erg ondergewaardeerd op het moment zelfde met Dash.

Als je BTC, ETH, LTC bcash. XMR, Dash in je PF hebt zit je imo altijd wel goed voor de LT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Pff ik zit niet in link. Maar het blijft wel goed hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Ladonna schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:06:
Pff ik zit niet in link. Maar het blijft wel goed hangen
Ik werd gisteravond moedeloos van BTC en heb het voor de gein in een ballorige bui met een slokje op, allemaal in Link gedonderd. :*)

Vanmorgen vroeg stond het een aardig stukje hoger dan gisteren maar ik log net in en schrik mij een hoedje. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 29-06-2019 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ik blijf ver weg van btc tot 9600-8500 ofso,. er komt een grote crash.. en dan kruipt het weer omhoog

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 29-06-2019 15:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
A87 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:41:
ik blijf ver weg van btc tot 9600-8500 ofso,. er komt een grote crash.. en dan kruipt het weer omhoog
Goed onderbouwd ook }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Verwachtingen van Crypto George:
Jun 28, 2019 9:24AM ET
The strong pull back shy of making a 14k peak, is a natural short term correction. Yesterday's 1D candle was an Engulfing Bearish Reversal candle but even then 1D stayed bullish currently trading on RSI = 66.429, MACD = 950.000, Highs/Lows = 869.8428). 10,400 is a key Support and it is no coincidence that the price rebounded there yesterday. 4H is now neutral again (RSI = 52.878, CCI = -18.0158, Highs/Lows = 0.0000), so I expect a ranged closing today within 10,800 - 11,800. My TP is 16,000.

https://www.investing.com...butors/201709868/comments

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ekstergroen schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Aardig artikel.

Zelf denk ik dat de pump en dump van de BTC afgelopen maand vooral te maken heeft met Tether (USDT), dat hele zaakje stinkt.

https://thecrypto.communi...dt-pump-or-dump-incoming/

Ik vermoed dat er een tijd komt dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn met USDT door ingrijpen overheid oid.
Gelukkig nooit ingezeten, gore scam stablecoin.
Stop ook pas weer geld erin als het gezwel genaamd Tether is weggesneden uit deze markt.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Rechtzodiegaat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:37:
[...]

Ik werd gisteravond moedeloos van BTC en heb het voor de gein in een ballorige bui met een slokje op, allemaal in Link gedonderd. :*)

Vanmorgen vroeg stond het een aardig stukje hoger dan gisteren maar ik log net in en schrik mij een hoedje. 8)7
Lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
A87 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:41:
Ben je helemaal uitgestapt of strakke stop loss erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rechtzodiegaat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:37:
[...]

Wel je winst gepakt hoop ik ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:54:
[...]

Wel je winst gepakt hoop ik ?
Voor de verandering eens op het goede moment uitgestapt inderdaad, op 4,2 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Het aantal Google zoekresultaten voor "altseason" neemt toe. Zijn dit mensen die desperate zijn en twijfelen over het verkopen van hun bags, of gelukszoekers die willen instappen? Ik denk het eerste. Bitcoin overheerst tot nu toe meesterlijk.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-NlOt6WsAEyG_u.jpg

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:02:
Het aantal Google zoekresultaten voor "altseason" neemt toe. Zijn dit mensen die desperate zijn en twijfelen over het verkopen van hun bags, of gelukszoekers die willen instappen? Ik denk het eerste. Bitcoin overheerst tot nu toe meesterlijk.
[Afbeelding]
Haha dit maakt mij ook nieuwsgierig. Wat hopen ze te lezen bij die zoekterm, op welk exact moment het altseizoen start 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Of er stond ergens een meme op internet met 'altseason is coming' oid waardoor mensen erop gingen zoeken?

Iets anders:

Betekent dit dat de prijs van tether teveel gedaald is en er dus wordt opgekocht om hem stabiel te houden? Ben niet helemaal bekend met het hoe en wat van tether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Als BTC even boven de 12k kruipt, worden mijn lagere buy orders op ADA tenminste gehit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartske schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:07:
[Twitter]

Betekent dit dat de prijs van tether teveel gedaald is en er dus wordt opgekocht om hem stabiel te houden? Ben niet helemaal bekend met het hoe en wat van tether.
De prijs van Tether wordt bepaald door vraag en aanbod met een stukje paniek en FUD. Sinds het te verhandelen is tegen andere stables is het gewoon een markt geworden met de prijsverschillen die er bij horen. Beetje hetzelfde als de dollar/euro prijs.

Verder geeft Tether ook Tethers uit tegenover dollars en andersom. Wanneer er zogenaamd 2 miljoen Tehter wordt geprint is er iemand die 2 miljoen dollar omzet tegenover Tethers. Een stuk makkelijker dan ergerns BTC kopen om te kunnen handelen op exchanges die geen fiat hebben. In dit geval heeft Bitfinex waarschijnlijk behoefte aan dollars dus gaan er Tethers naar Tether toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
[Afbeelding]
Ik denk het 2e. De mensen die nu bags hebben zijn overlevers uit 2018 of nieuwe instappers. In beide gevallen grotendeels in de plus.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Of ze gaan deze Tethers verbranden om de hoeveelheid uitstaande USDT te verlagen. Zou een goede stap zijn, sinds ze met hun eigen LEO coin zijn gekomen hebben ze vast wat meer liquiditeit en daarmee kunnen ze het aantal uitstaande (niet gedekte? :)) tethers verlagen.

Toch maar weer eens een gokje wagen op BitMEX. 0.1 Bitcoin erheen gestuurd en met mijzelf afgesproken iedere keer max 25% in te mogen zetten. Eerste trade was een short, die pakte goed uit. Nu in een long.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 29-06-2019 17:37 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
[Afbeelding]
Ik vraag me af in hoeverre henks en ingrids de term 'altseason' kennen als ze net komen kijken opzoek naar geluk.

Ik btw vanmorgen zakje ARK gekocht. Staat nu +10%. 😀 Dacht dat hier paar grote ARK bagholders zaten maar lees er niks meer over.

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 29-06-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:36:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre henks en ingrids de term 'altseason' kennen als ze net komen kijken opzoek naar geluk.
Klopt, die Googelen alleen op XRP inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Klopt, die Googelen alleen op XRP inderdaad :)
Hoe kom je daar nou bij.

Op 'Ripple' :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:36:
[...]
Mee eens :) N00bs gaan niet op die term zoeken.

Edit: Handelen op basis van de MA's begint trouwens ook steeds leuker te worden voor mij.

Neem nou deze op TFUEL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q3Qkptow0C00v0rfpobxlgZK/full.jpg

Niet te hebberig zijn, maar net onder de MA een verkooporder plaatsen. Aangetikt, ietjes verder omhoog en weer terug.

[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 29-06-2019 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:39:
[...]

Mee eens :) N00bs gaan niet op die term zoeken.
Toch denk ik wel, of houd ik het voor mogelijk dat mensen die ingestapt zijn in de bullrun in 2017 en daarna met verlies verkocht hebben nu weer gaan twijfelen om toch in te stappen. Die mensen zouden prima op altseason kunnen googelen. Het is maar een hersenscheet, maar wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:43:
[...]

Toch denk ik wel, of houd ik het voor mogelijk dat mensen die ingestapt zijn in de bullrun in 2017 en daarna met verlies verkocht hebben nu weer gaan twijfelen om toch in te stappen. Die mensen zouden prima op altseason kunnen googelen. Het is maar een hersenscheet, maar wel mogelijk.
Mee eens, maar dat zijn geen mensen die nog nooit iets met crypto hebben gedaan. De mensen die overwegen voor het eerst te beginnen kennen die termen nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Keesdegrote schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:40:
[...]

Ben je helemaal uitgestapt of strakke stop loss erop?
Er helemaal uit..... altijd als het er slecht uit ziet speelt het zich uit in een dag of 8....
Shorten doe ik ook niet meer, markt kan zomaar extreem bullish worden,, te risky. na een week weet je meestal wel genoeg.
Lijkt allemaal nergens op nu. Ziet er uit alsof het 20% kan inkakken maar aan de andere kant kan het ook zomaar weer richting 13k..

Hier kan je niets mee.

Euhhmm. Declining volume na blowoff top is niet best,... Laat maar uitspelen die handel.
Sowieso is een blowoff top geen goed moment, markt slaat om . Leuke voor de daytraders dat wel.

Zullen ze Bitcoin onder de 10.000 doen is maar de vraag,,,,

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 29-06-2019 18:05 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RedHat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:43:
[...]

Ik vraag mij wel af hoe ze dan bij de term "altseason" komen, dat betekent dat ze zich deze keer wél hebben ingelezen, maar waar dan? Hier komt die term sporadisch langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:02:
[...]

Ik vraag mij wel af hoe ze dan bij de term "altseason" komen, dat betekent dat ze zich deze keer wél hebben ingelezen, maar waar dan? Hier komt die term sporadisch langs.
Nou ik ken ook wel wat mensen die soms met dingen aankomen dat ik denk... Huh? Waar heb je dat nou weer vandaan? Nou gewoon uit een FB groep omdat iemand iets zit te shillen. :P
Kan me goed voorstellen dat als het woord altseason 1,5 voorbij komt mensen verder gaan zoeken.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
altseason :? is het niet gewoon LTC season :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:02:
[...]

Nog geen "het hep op feesboek gestaan" reactie? Bij deze :+ Met libra kan ik me zo voorstellen dat crypto ook op Fb incl meest voorkomende begrippen ter sprake zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA sell order geraakt, toch wel een hele 17 sats per stuk gepakt met minder USD waarde tot gevolg. Maar, we vertrouwen uiteraard op een lange termijn Bitcoin stijging, dus ben ik nu BTC maximalist aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ongelofelijk. Link toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Wie heeft de 86% te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Zoals gewoonlijk stijgt een muntje rustig door als ik heb verkocht, haha! Bizar inderdaad, maar ik durf niet opnieuw in te stappen eerlijk gezegd. Ik koester mijn 25% winst. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 29-06-2019 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik kijk er vanaf gisteren al naar.
Ben benieuwd tot waar die gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Niet hoger instappen als waar je hem hebt verkocht, je raakt je winst kwijt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Ladonna schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:43:
Ik kijk er vanaf gisteren al naar.
Ben benieuwd tot waar die gaat
Eigenlijk had ik met mijzelf afgesproken dat ik hem een week zou houden. Maar met die knallende stijging durfde ik niet langer aan boord te blijven uit angst voor de dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Waarom een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Dan ga ik op vakantie en heb ik geen zin om crypto te checken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ohzo.

Volume van btc is best gezakt. Ik weet nooit zo goed of dat positief is of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Gogo Litecoin, to the moon and beyond _/-\o_ ;) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Aha. Ik zie een patroon.
Alle grote alts gaan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:49:
Zit er wel goed uit ja, flink volume ook.

Ben benieuwd waar het heen gaat meestal als LTC gaat, knalt korte tijd later ook de rest van de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:56:
[...]

Zit er wel goed uit ja, flink volume ook.

Ben benieuwd waar het heen gaat meestal als LTC gaat, knalt korte tijd later ook de rest van de markt.
Ik hoop het ! LTC doet het inderdaad erg goed nu.

Als morgen de rest dan even gaat knallen, met name Zil, Nano, Iota en Ada als het kan..

Ohja, en VET ook. Speciaal voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
kevinoku schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:06:
[...]

Als morgen de rest dan even gaat knallen, met name Zil, Nano, Iota en Ada als het kan..

En XRP
En ETH
De rest maakt me niks uit (maar iedereen mag van mij naar de maan, dus laat maar lekker stijgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kevinoku schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:06:
[...]

Ja o.a. die NANO mag ook wel een Litecoin boost hebben.

VET mag van mij ook hoor, ik pak alle muntjes waar ik op mee kan liften, al denk dat ie de grootste run alweer gehad heeft, weer even afwachten op de redbull partnership ;)

Edit as we speak
Go NANO *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-06-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Leuke ritjes zo, met BCH net van €372,03 naar €380,03 in een goed uurtje, minus fees toch een kleine €7 per stuk gepakt. LTC weet ik nog niet zo goed maar kans dat ik daar ook maar winst ga pakken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:39:
Leuke ritjes zo, met BCH net van €372,03 naar €380,03 in een goed uurtje, minus fees toch een kleine €7 per stuk gepakt. LTC weet ik nog niet zo goed maar kans dat ik daar ook maar winst ga pakken. :)
Eindelijk weer wat voorspelbare crypto dagen voor sluxie.

ik gok op 120Euro met Litecoin, en stap uit als die onder de 116 valt, instap was 92.50 dus ik klaag wat minder dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:42:
[...]

Eindelijk weer wat voorspelbare crypto dagen voor sluxie.

ik gok op 120Euro met Litecoin, en stap uit als die onder de 116 valt, instap was 92.50 dus ik klaag wat minder dan normaal.
Jammer dat je er eind van het jaar mee moet stoppen maar het blijft grappig dat we redelijk op 1 lijn zitten, zoals het nu gaat exact dezelfde gedachte. Dit is leuk, voorspelbaar en makkelijk cashen. :)
Ik stap uit op een €116,50 of 0.0113.
Net ook BAT eruit geduwd, die shot gaat nog wel even door maar ik weet er te weinig van om de drop af te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:47:
[...]

Jammer dat je er eind van het jaar mee moet stoppen maar het blijft grappig dat we redelijk op 1 lijn zitten, zoals het nu gaat exact dezelfde gedachte. Dit is leuk, voorspelbaar en makkelijk cashen. :)
Ik stap uit op een €116,50 of 0.0113.
Net ook BAT eruit geduwd, die shot gaat nog wel even door maar ik weet er te weinig van om de drop af te wachten.
Eind van het jaar duurt nog lang hoor, een eeuwigheid in crypto termen.
Tot die tijd zitten jullie gewoon aan mij vast, tenzij ik een permaban krijg voor het eindeloos shillen van die topper van een VET :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We hebben weer flink veel shorts tegenover longs, zo'n 20k longs tegenover 30k shorts. Tijd voor een klassieke zaterdagavond short squeeze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Daar is de dump van link. Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:17
VET *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:55:
We hebben weer flink veel shorts tegenover longs, zo'n 20k longs tegenover 30k shorts. Tijd voor een klassieke zaterdagavond short squeeze ?
Prima welkom, heb ik nodig om mijn 10x Bitcoin long weer in het groen te duwen :) Al op -33% gestaan, nu op -4%, dus niet veel nodig.

Edit: Nog maar -2%. En 2 minuten later alweer in het groen. Gesloten met 4% winst. Pfoe :)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 29-06-2019 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 20:25:
[...]

Prima welkom, heb ik nodig om mijn 10x Bitcoin long weer in het groen te duwen :) Al op -33% gestaan, nu op -4%, dus niet veel nodig.

Edit: Nog maar -2%. En 2 minuten later alweer in het groen. Gesloten met 4% winst. Pfoe :)
dat je deze range durft te traden... ik waag me er even niet aan tot er helderheid is welke kant we op gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:17:
[...]

dat je deze range durft te traden... ik waag me er even niet aan tot er helderheid is welke kant we op gaan..
Ik zit helemaal in fiat, dus als ik een long start, dan weet ik dat die OF goed gaat, OF fout gaat, maar, dan heb ik aan de andere kant een plus omdat ik in fiat zit en dus meer Bitcoin terug kan kopen. Ik doe dus altijd het tegenovergestelde van mijn holdings. Long als ik in fiat zit, short als ik all-in zit.

Dat samen met een stukje risicomanagement pakt prima uit. Nu 4 trades op rij in de plus, de 5e loopt.

x25 doe ik ook niet meer, als je in een range als deze trade, dan kom je met x10 doorgaans altijd wel weer goed uit, met een x25 moet je je echt zorgen maken en op tijd uitstappen met verlies. Die x10 met -33% is uiteindelijk nog in winst geëindigd, bij een x25 had ik met verlies uit moeten stappen.

Al doende leert men 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:54:
[...]

Eind van het jaar duurt nog lang hoor, een eeuwigheid in crypto termen.
Tot die tijd zitten jullie gewoon aan mij vast, tenzij ik een permaban krijg voor het eindeloos shillen van die topper van een VET :+
Toch denk ik dat je 2021 wel teug komt. :Y

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:17:
[...]

Om te scalpen is het een meer dan prima range. Een enkele lijn is voldoende zodra je de eerste 2 punten hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9MS0QhbCCTY5F1ZX7BSZU4yU/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:55:
Zou best eens kunnen:
http://prntscr.com/o8euec
BTCUSD (1hr chart op afbeelding) loopt in een symmetrical triangle. Kan best eens gaan uitbreken op korte termijn, en zou heel goed tegen alle verwachtingen in omhoog kunnen zijn. Met een beetje fantasie zie ik er ook een ascending triangle in.

@PilatuS Gisteravond de dump nog mee kunnen pakken? Ik heb er tot laat voor moeten wachten, maar 't was zeker de moeite waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:11:
[...]
@PilatuS Gisteravond de dump nog mee kunnen pakken? Ik heb er tot laat voor moeten wachten, maar 't was zeker de moeite waard :)
Geen mogelijkheid tot shorten hier helaas, dus moet het longs doen. Wel wat met Bitmex gedaan, maar daar heb je dan ook weer geen mogelijkheid tot USDT en zat andere nadelen daar. Ook was ik andere trades aan het missen door met Bitmex en Binance tegelijk bezig te zijn. Dus weer terug naar alleen longs en Binance :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:14:
[...]

Geen mogelijkheid tot shorten hier helaas, dus moet het longs doen. Wel wat met Bitmex gedaan, maar daar heb je dan ook weer geen mogelijkheid tot USDT en zat andere nadelen daar. Ook was ik andere trades aan het missen door met Bitmex en Binance tegelijk bezig te zijn. Dus weer terug naar alleen longs en Binance :)
Zeer begrijpelijk. Zelf gebruik ik Bitmex alleen in duidelijke up- of downtrends. Als BTC een longterm sideways karakter heeft, krijg ik het niet voor elkaar om op Bitmex in het groen te draaien. Dan zit ik ook veel meer op Binance en laat ik Bitmex soms wekenlang ongemoeid. Maar traden op basis van uitbraken van sterke(re) patronen zoals die van gisteravond (de weken ervoor waren er een leuk aantal meer) is dan voor mij wel lucratief op Bitmex. Het is dan alleen een tijdlang opletten geblazen tot het moment van uitbreken zich aandient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:49:
Jij, als hodler pur sang, hebt uiteindelijk ook wel een bedrag op het oog waarvoor je ze wil verkopen toch Raptor? Mag ik vragen wat jouw richtprijs precies is? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Wat gebeurd er ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Btc omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
toilet_paper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:45:
[...]

Zeer begrijpelijk. Zelf gebruik ik Bitmex alleen in duidelijke up- of downtrends. Als BTC een longterm sideways karakter heeft, krijg ik het niet voor elkaar om op Bitmex in het groen te draaien. Dan zit ik ook veel meer op Binance en laat ik Bitmex soms wekenlang ongemoeid. Maar traden op basis van uitbraken van sterke(re) patronen zoals die van gisteravond (de weken ervoor waren er een leuk aantal meer) is dan voor mij wel lucratief op Bitmex. Het is dan alleen een tijdlang opletten geblazen tot het moment van uitbreken zich aandient.
Daarom gebruik ik Bibox, deze loopt altijd net wat achter bij flinke uitbraken. En dan is het makkelijk scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Link gekocht voor een miniritje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:14:
[...]

USDT op BitMEX === Short.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Swaha schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:07:
[...]

Daarom gebruik ik Bibox, deze loopt altijd net wat achter bij flinke uitbraken. En dan is het makkelijk scoren. :)
Ja ik las idd al dat je hierover schreef, naar aanleiding daarvan zat ik al te overwegen om dat eens te gaan proberen :-) Klasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Bartvandelaar schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:47:
[...]

Jij, als hodler pur sang, hebt uiteindelijk ook wel een bedrag op het oog waarvoor je ze wil verkopen toch Raptor? Mag ik vragen wat jouw richtprijs precies is? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Heb geen richtverkoop prijs voor mijn BTC en LTC, vind het spelletje nog te leuk en door al genomen winst
in het verleden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Naar aanleiding van dat pumpje zostraks ben ik ingestapt op 12051 op Bitmex, direct SL geplaatst op 12097 (in het groen dus), en kan 'm nu mooi door laten modderen. Volume ontbreekt echter. Als 'ie verder omhoog gaat is het mooi en schuif ik de SL mee omhoog. Als ik uitgestopt word is het ook prima, heb ik nog een klein beetje profit :)
Laat maar gaan die koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nohhh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
toilet_paper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:18:
Naar aanleiding van dat pumpje zostraks ben ik ingestapt op 12051 op Bitmex, direct SL geplaatst op 12097 (in het groen dus), en kan 'm nu mooi door laten modderen. Volume ontbreekt echter. Als 'ie verder omhoog gaat is het mooi en schuif ik de SL mee omhoog. Als ik uitgestopt word is het ook prima, heb ik nog een klein beetje profit :)
Laat maar gaan die koers.
Mijn Bitcoin x25 short staat nu op +26% vanaf 12186 USD. Deze rond ik af, daarna tukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:24:
[...]

Mijn Bitcoin x25 short staat nu op +26% vanaf 12186 USD. Deze rond ik af, daarna tukken :)
Nice! Ik wachtte tevergeefs op wave 5, maar die kwam (nog) niet, volgende keer ook maar wave 3 (spike naar 12270+) shorten, dat was zeker de moeite waard geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:29:
[...]

Nice! Ik wachtte tevergeefs op wave 5, maar die kwam (nog) niet, volgende keer ook maar wave 3 (spike naar 12270+) shorten, dat was zeker de moeite waard geweest.
Ben nu in een paar uurtjes van mijn deposit van 0.1 Bitcoin naar 0.12 Bitcoin gegaan met 6 succesvolle trades in deze beperkte range. Dat is peanuts, maar, ik zet daar iedere keer 25% van in, dus als ik zo doorga dan gaan we parabolisch wat betreft de hoeveelheid Bitcoin :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Welterusten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fGb6EX0bj4KJWq8JRdlUi63e/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:33:
[...]

Ben nu in een paar uurtjes van mijn deposit van 0.1 Bitcoin naar 0.12 Bitcoin gegaan met 6 succesvolle trades in deze beperkte range. Dat is peanuts, maar, ik zet daar iedere keer 25% van in, dus als ik zo doorga dan gaan we parabolisch wat betreft de hoeveelheid Bitcoin :)
0,02 BTC in een paar uurtjes peanuts :) Als je dat dagelijks kunt realiseren is het lekker verdienen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
toilet_paper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:50:
[...]

0,02 BTC in een paar uurtjes peanuts :) Als je dat dagelijks kunt realiseren is het lekker verdienen toch?
Ik heb er helaas de tijd niet voor ivm mijn werk, anders wist ik het wel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:53:
[...]

Ik heb er helaas de tijd niet voor ivm mijn werk, anders wist ik het wel :)
Geeft stof tot nadenken...

Edit: "Bah, dat werken kost me steeds meer geld!"

[ Voor 10% gewijzigd door toilet_paper op 29-06-2019 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, geen stof tot nadenken. Ik verdien maandelijks meer met mijn fulltime baan + freelance werkzaamheden + passieve inkomsten + crypto inkomsten dan ik ooit bij elkaar kan traden als ik met de rest zou stoppen, ook al gaat Bitcoin nog maandenlang parabolisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op zondag 30 juni 2019 @ 00:00:
[...]

Nee, geen stof tot nadenken. Ik verdien maandelijks meer met mijn fulltime baan + freelance werkzaamheden + passieve inkomsten + crypto inkomsten dan ik ooit bij elkaar kan traden als ik met de rest zou stoppen, ook al gaat Bitcoin nog maandenlang parabolisch.
Petje af. Dan boer je financieel gezien aanzienlijk beter dan ik :|
Maar ja, ik moet daarbij wel zeggen dat ik niks te klagen heb hoor :-)

Edit: Maar whisky kan ik me nog niet veroorloven :P

[ Voor 5% gewijzigd door toilet_paper op 30-06-2019 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:08:
[...]

USDT op BitMEX === Short.
Precies. Je moet in een positie zitten. Even lekker een paar dagen geen crypto en USDT bevalt prima :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
heerlijk met een biertje relax op de bank, kijkend naar de groene cijfertjes. _/-\o_

:9B (y)

When moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Rechtzodiegaat schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:46:
[...]

Dan ga ik op vakantie en heb ik geen zin om crypto te checken. 8)
Juist op vakantie vind ik het leuk...lekker luieren en crypto volgen, om vervolgens een beetje interessant te gaan doen tegen m’n vriendin >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
toilet_paper schreef op zondag 30 juni 2019 @ 00:12:
[...]

Petje af. Dan boer je financieel gezien aanzienlijk beter dan ik :|
Maar ja, ik moet daarbij wel zeggen dat ik niks te klagen heb hoor :-)

Edit: Maar whisky kan ik me nog niet veroorloven :P
In Nederland zou vrijwel niemand moeten klagen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ali Baba 1001 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 00:36:
[...]

Juist op vakantie vind ik het leuk...lekker luieren en crypto volgen, om vervolgens een beetje interessant te gaan doen tegen m’n vriendin >:)
Ik weet niet of het gaat lukken, maar ik wil juist tijdens mijn vakantie even niet bezig zijn met crypto. De bedoeling van vakantie voor mij is om even uit het drukke dagelijkse leven te stappen en genieten van een andere omgeving om je hoofd leeg te krijgen. Mbt. crypto niet meer de "stress" te hebben om meerdere malen per dag de koers te checken. En laten we eerlijk zijn, voor de meeste hier is meerdere dagen per dag >50 keer.
Mbt. werk niet meer je mail constant checken....

15 jaar geleden was dat zoveel makkelijker, maar die verdomde smartphone is wat dat betreft echt geen goede uitvinding geweest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Swaha schreef op zondag 30 juni 2019 @ 01:26:
[...]

Ik weet niet of het gaat lukken, maar ik wil juist tijdens mijn vakantie even niet bezig zijn met crypto. De bedoeling van vakantie voor mij is om even uit het drukke dagelijkse leven te stappen en genieten van een andere omgeving om je hoofd leeg te krijgen. Mbt. crypto niet meer de "stress" te hebben om meerdere malen per dag de koers te checken. En laten we eerlijk zijn, voor de meeste hier is meerdere dagen per dag >50 keer.
Mbt. werk niet meer je mail constant checken....

15 jaar geleden was dat zoveel makkelijker, maar die verdomde smartphone is wat dat betreft echt geen goede uitvinding geweest. 8)7
Zeker, zeer begrijpelijk joh. Het hangt natuurlijk ook af van het soort vakantie, en ook of je hodler of trader bent. Ik ben hodler en laat me niet van de wijs brengen, heb het geld niet nodig en ben zelfs ‘ingesteld’ op een megaverlies, dan kan het alleen meevallen. Niet dat ik dat wil of denk dat dat gaat gebeuren, dan zou ik natuurlijk dom zijn om in crypto te zitten.
En er is een hoop dat ik nog moet/wil leren, dus probeer ook wat info te vergaren over vanalles en nog wat nu. Ieder het zijne, alvast fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:10:
[...]

Shitcoins weg..

Vergeet niet dat privacy steeds belangrijker word.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Weer lekker wakker worden vandaag, momentje buy the dip?

edit
Bags verkocht en bags gekocht, nu maar hopen op een dag zoals gister.

[ Voor 41% gewijzigd door Slux op 30-06-2019 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

BTC is een beetje aan het rommelen , vertrouw het niet helemaal , zit weer voor 90% in m,n vertrouwde eurotjes ,
Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!