RedHat schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:11:
[...]
Morgan Creek investeert in Crypto en die investeren geld o.a. van aangesloten pensioenfondsen, maar dat is wel Amerika en niet Nederland.
Weliswaar is Morgan Creek een tussenpersoon/investeringsfonds, dus zelf investeren ze niet in crypto, maar indirect zeker wel.
Pensioenfonds -> Morgan Creek -> Crypto
Die linkjes zijn al een paar keer gepost, het is onduidelijk want ze geven verder geen informatie, en wat @
Crypts ook al opmerkte het gaat maar om 40 miljoen.
Ik snap echt niet dat iedereen het maar blijft beweren want alle verslagen waar ze inzitten zijn gewoon openbaar, dan krijg ik reacties dan zitten er er privé in
Denk je nou echt dat een van de valk of brenninkmeijer zoals hier al geroepen is, prive in BTC zit te handelen ? alsof ze niks beters te doen hebben.
Ik geloof best dat er grote jongens inzitten maar geen institutionele beleggers want again, die informatie is gewoon openbaar, de dag dat het gebeurt gaat crypto pas echt naar de moon.
We zitten nog niet eens op de helft qua marketcap van 2017 toen zatten ze er niet in en nu met de helft minder zijn ze massaal ingestapt, ja mooi verhaal.