[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is zo weer het einde van de middag.
Ben benieuwd wat de koersen gaan doen want in het weekend is het de laatste tijd soms wel eens roerig.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:28:
[...]

Haha ik wilde het niet zeggen net 8)7 :+ 8)7
Wel even een leermomentje voor Jaapio.

Ik hou het wel bij grappen en waarschuwingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 22:53

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:34:
[...]

Je begint een oude rot te worden :)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:36:
[...]

Je begint een oude rot te worden :)
Oud en verrot bedoel je :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:26:
[...]

Ook mooi om te zien dat ik degene ben die hem adviseerd om op dat punt zijn geld er niet uit te halen :o

Ik ga echt niet meer adviseren...

Alleen dat je nooit meer moet investeren dan je kunt missen.
Jongens, hebben we nu de ware identiteit van the CocaColaKid_OG ontmaskerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TrasherNL schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:40:
[...]

Jongens, hebben we nu de ware identiteit van the CocaColaKid_OG ontmaskerd?
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/94b72b1646cd8cab7057500d491bbc05/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Malawolar schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:33:
[...]

Aldus degene die zegt dat het tot 3k dropt en dan pas instapt. Nu al je geloofwaardigheid kwijt _/-\o_
BIJKOPEN op 3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kun je zien wat er in een crypto jaar allemaal wel niet kan gebeuren. Dan denk je dat het jaar voorbij vliegt. Maar dat voelt als heel lang geleden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
DAMAGE schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:19:
Kun je zien wat er in een crypto jaar allemaal wel niet kan gebeuren. Dan denk je dat het jaar voorbij vliegt. Maar dat voelt als heel lang geleden.
Voor mij ook.. Ik denk door de steile leercurve..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
green-tea schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:57:
.. nu is het grote geld aan het binnenstromen, opzoek naar store-of-value dus BTC.
En dan vraag ik mij af: hoe weet iedereen zo stellig zeker dat het grote geld/pensioenfondsen/Wallstreet en Co nu opeens binnenstroomt?

Pensioenfondsen lopen al teveel risico met de rekenrente en dekkingsgraden door regulier te beleggen. Denk je nu werkelijk dat ze in zoiets volatiels als crypto gaan? En waarom zou het grote geld er niet allang inzitten?

En leuk het verhaal over store of value. Ja bitcoin heeft de potentie om dat te bieden. Maar de hoofdreden om bitcoin te hebben voor iedereen hier is om meer bitcoin te verdienen door althandel, niet omdat je fiat geld nu zo veilig staat in bitcoin die binnen 48 uur 2k omlaag kan gaan en wederom omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Joosie200 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:30:
[...]

En dan vraag ik mij af: hoe weet iedereen zo stellig zeker dat het grote geld/pensioenfondsen/Wallstreet en Co nu opeens binnenstroomt?

Pensioenfondsen lopen al teveel risico met de rekenrente en dekkingsgraden door regulier te beleggen. Denk je nu werkelijk dat ze in zoiets volatiels als crypto gaan? En waarom zou het grote geld er niet allang inzitten?

En leuk het verhaal over store of value. Ja bitcoin heeft de potentie om dat te bieden. Maar de hoofdreden om bitcoin te hebben voor iedereen hier is om meer bitcoin te verdienen door althandel, niet omdat je fiat geld nu zo veilig staat in bitcoin die binnen 48 uur 2k omlaag kan gaan en wederom omhoog.
Wat is je punt? Ik hoor geen stelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
[...]

Wallstreet stapt overal in waar ze geld mee kunnen verdienen, pensioenfondsen in mindere mate ook (wapenhandel bijvoorbeeld). Bij een uitgebalanceerde portfolio moet dat ook kunnen en het zou mij niet verbazen dat reeds enkele kleine pensioenfondsen BTC in de PF hebben.

https://www.crypto-inside...en-investeren-in-bitcoin/

Maar zo is het voor ons particulieren ook, niets mis met crypto zolang het slechts een klein onderdeel is van je vrije vermogen (goede mix van spaargeld, aandelen en crypto).

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-06-2019 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:36:
[...]

Wat is je punt? Ik hoor geen stelling.
Dat er geen onderbouwing is om aan te tonen dat het grote geld nu instapt. Het is wellicht de hoop opdat er met grote getallen ingekocht gaat worden zodat de ath getest kan gaan worden van eind 2017. Maar het is geen zekerheid. Het is dus wensdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Joosie200 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:41:
[...]

Dat er geen onderbouwing is om aan te tonen dat het grote geld nu instapt. Het is wellicht de hoop opdat er met grote getallen ingekocht gaat worden zodat de ath getest kan gaan worden van eind 2017. Maar het is geen zekerheid. Het is dus wensdenken.
Ik denk dat een groot deel van "het grote geld" reeds is ingestapt vorig jaar (voornamelijk via OTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Joosie200 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:41:
[...]

Nou de conclusie dat het wensdenken is vind ik wat te voorbarig, maar er is inderdaad geen hard bewijs dat instituties in crypto zijn gestapt.Ik denk echter zeker dat dat zo is, alleen hoor je dat pas als bitcoin mainstream adoption bereikt. Dan komen opeens de grote jongens, "ja kijk maar, wij zijn in 2018 ingestapt met 5% van ons portfolio". Nu zijn ze nog te bang om gezichtsverlies te lijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Heb een oom, progressief type en multimiljonair.
Wil niet in btc, vrienden van hem ook niet.
Al die verhalen omtrent groot vermogen dat gaat instromen is louter om jou erin te trekken, stop het liefst je hele maandsalaris erin, maar nooit meer dan je kunt missen.

ooit komt die pot met goud :z

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:02:
[...]

Al die verhalen omtrent groot vermogen dat gaat instromen is louter om jou erin te trekken, stop het liefst je hele maandsalaris erin, maar nooit meer dan je kunt missen.

Tot zover het representatieve onderzoek van Mr. Ripple bestaande uit liefst één waarneming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Tot zover het representatieve onderzoek van Mr. Ripple bestaande uit liefst één waarneming.
Kan het elke dag zeggen, er zijn geen pensionfondsen of verzekeringen die in BTC zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:13:
[...]

Kan het elke dag zeggen, er zijn geen pensionfondsen of verzekeringen die in BTC zitten
Je kunt net zo goed proberen om een diepgewortelde christen proberen te overtuigen dat god niet bestaat. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Maar de hoofdreden om bitcoin te hebben voor iedereen hier is om meer bitcoin te verdienen door althandel
Euh, nee.
Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Je kunt net zo goed proberen om een diepgewortelde christen proberen te overtuigen dat god niet bestaat. ;)
Of dat ripple gedecentraliseerd is :+

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 28-06-2019 17:15 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

.oisyn schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Of dat ripple gedecentraliseerd is :+
Exact.

Heb ook niks met Ripple, alleen was Mr_Ripley al vergeven. :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, kom maar op... de 12k. BTC ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
[...]

heb een tante multimiljonair heb ze met 1 pruim verdient zit ook niet in de BTC en daar heeft ze ook geen zin in terwijl ze overal in heeft gezeten of iedereen in haar laat ik het zo zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

hoe oud is je oom. heeft hij zich wel in verdiept of is het alleen wat media artikelen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:36:
[...]

hoe oud is je oom. heeft hij zich wel in verdiept of is het alleen wat media artikelen lezen
65, hij zal zich niet echt in hebben verdiept.
Moet je ook niet doen met sommige dingen, voor je 't weet geloof je 't ook. :)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:42:
[...]

65, hij zal zich niet echt in hebben verdiept.
Moet je ook niet doen met sommige dingen, voor je 't weet geloof je 't ook. :)
zoals een ven de winkelvoss broer zei: Als je op leeftijd bent zijn je hersenen niet meer zo flexibel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:45:
[...]

zoals een ven de winkelvoss broer zei: Als je op leeftijd bent zijn je hersenen niet meer zo flexibel 8)
Daarover gesproken, hoe vergaat het die gasten.
Al tijden niks meer over gelezen.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:50:
[...]

Gaat wel goed met ze, zij gaan mee werken met Libra wat ik begreep.

Edit
Bron
https://www.bright.nl/nie...ken-met-winklevoss-broers

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 28-06-2019 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Mr_Ripple schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:50:
[...]

wel goed. Als je voor 11 mln dollar 120.000 BTC bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:21:
[...]

heb een tante multimiljonair heb ze met 1 pruim verdient zit ook niet in de BTC en daar heeft ze ook geen zin in terwijl ze overal in heeft gezeten of iedereen in haar laat ik het zo zeggen
Kan ik nog in haar 'investeren'?

Een multimiljonair met 1 pruim, er zijn mensen met 5 hectare cannabis die dat niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
[...]

Morgan Creek investeert in Crypto en die investeren geld o.a. van aangesloten pensioenfondsen, maar dat is wel Amerika en niet Nederland.

Weliswaar is Morgan Creek een tussenpersoon/investeringsfonds, dus zelf investeren ze niet in crypto, maar indirect zeker wel.

Pensioenfonds -> Morgan Creek -> Crypto

Dat is overigens wel de enige die open en bloot toegeeft / openbaart in Crypto te zitten.

Geloof ook niet dat ze muntjes hebben maar dat ze investeren in oa coinbase. Zullen ook wel weer technische constructies achter zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 28-06-2019 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:10:
[...]

Kan ik nog in haar 'investeren'?

Een multimiljonair met 1 pruim, er zijn mensen met 5 hectare cannabis die dat niet lukt.
Ik kan er niks aan doen maar denk dan toch er zal toch een Vechain tag/chip op die pruim gezeten hebben zeg... Met een precies logboek van de temperatuur, locatie, (lucht)vochtigheid en wat er verder nog allemaal mee gebeurt is. Dat krijg je niet op een blockchain opgeslagen? Daar moet toch echt een gecentraliseerd database'je tegenaan gegooid worden. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:11:
[...]

Morgan Creek investeert in Crypto en die investeren geld o.a. van aangesloten pensioenfondsen, maar dat is wel Amerika en niet Nederland.

Weliswaar is Morgan Creek een tussenpersoon/investeringsfonds, dus zelf investeren ze niet in crypto, maar indirect zeker wel.

Pensioenfonds -> Morgan Creek -> Crypto
Die linkjes zijn al een paar keer gepost, het is onduidelijk want ze geven verder geen informatie, en wat @Crypts ook al opmerkte het gaat maar om 40 miljoen.

Ik snap echt niet dat iedereen het maar blijft beweren want alle verslagen waar ze inzitten zijn gewoon openbaar, dan krijg ik reacties dan zitten er er privé in :?

Denk je nou echt dat een van de valk of brenninkmeijer zoals hier al geroepen is, prive in BTC zit te handelen ? alsof ze niks beters te doen hebben.

Ik geloof best dat er grote jongens inzitten maar geen institutionele beleggers want again, die informatie is gewoon openbaar, de dag dat het gebeurt gaat crypto pas echt naar de moon.

We zitten nog niet eens op de helft qua marketcap van 2017 toen zatten ze er niet in en nu met de helft minder zijn ze massaal ingestapt, ja mooi verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:21:
Die linkjes zijn al een paar keer gepost, het is onduidelijk want ze geven verder geen informatie, en wat @Crypts ook al opmerkte het gaat maar om 40 miljoen.
Buiten dat het maar om peanuts gaat is Morgan Creek ingestapt, niet degenen waarvoor ze de portefeuille opgezet hebben en aanhouden. Dat is wat een investeringsmaatschappij doet. Investeren namens de klant en risico indekken, iemand met enkel een sleutelhanger van BMW zit al vele malen dieper in BMW dan die fondsen nu in crypto. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit is toch wel een flinke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Waarom zo'n bedrag naar een B-exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:21:
[...]

Ik snap echt niet dat iedereen het maar blijft beweren want alle verslagen waar ze inzitten zijn gewoon openbaar, dan krijg ik reacties dan zitten er er privé in :?

Denk je nou echt dat een van de valk of brenninkmeijer zoals hier al geroepen is, prive in BTC zit te handelen ? alsof ze niks beters te doen hebben.

Ik geloof best dat er grote jongens inzitten maar geen institutionele beleggers want again, die informatie is gewoon openbaar, de dag dat het gebeurt gaat crypto pas echt naar de moon.

We zitten nog niet eens op de helft qua marketcap van 2017 toen zatten ze er niet in en nu met de helft minder zijn ze massaal ingestapt, ja mooi verhaal.
Ik ben het grotendeels met je eens, alleen het is meer als extra informatie. Je kunt ook niet iemand doodschieten en het dan ontkennen omdat het maar 1 kogel was.

Het is meer een pilot maar dat wil nog niet zeggen dat het er helemaal niet is.

Buiten dat, zeggen dat het maar 40 miljoen is, als het mijn 40 miljoen was geweest dan had ik toch hele strategieën bedacht om dat geld überhaupt op een normale manier de markt in te brengen.

Maar met alle historische gebeurtenissen omtrent beleggingen van banken / pensioenfondsen die later als ongewenst werden beschouwd zou ik mij ook gedeisd houden als het op Crypto aankomt.

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 28-06-2019 18:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypto is voor de grote beleggingsfondsen hetzelfde als een hotwheels auto'tje voor een f1 coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:36:
[...]

Geen idee :) Gelukkig wordt de Bitmex prijs niet door hun bepaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Die alts stijgen gewoon.
Link bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:51:
Die alts stijgen gewoon.
Link bijv
Bitcoin cash ook.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 23:59

raq

TuutjDrie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:36:
[...]

Om alts mee te kopen dit weekend? :P

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:51:
Die alts stijgen gewoon.
Link bijv
LINK heeft een nieuwtje, maar was voor die tijd al bezig.

Zie hier: https://twitter.com/Bleed...tatus/1144647037113126912

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Ik ken een aantal miljonairs (35-50 jaar) die wèl een potje BTC hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
Luuk schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:57:
[...]

Ik ken een aantal miljonairs (35-50 jaar) die wèl een potje BTC hebben. :)
Wilfred Genee zit volgens mij vuistdiep in Verge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
OMG doet ook goed zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heerlijk ook weer die LINK logica. Eens kijken, wat was de vorige high. 2.555 ja ? Mooi, verkopen op 2.54. 3 minuten later tikt ie weer de 2.555 aan, wat een verassing daar zakt ie.

Nu eerst zien dat ie door de 2.555 kan komen :P

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 28-06-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS klinkt als een perfect muntje voor day traden als ik zo op jouw woorden af mag gaan 8)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:05:
@PilatuS klinkt als een perfect muntje voor day traden als ik zo op jouw woorden af mag gaan 8)
Prima te scalpen of swing traden inderdaad. Heb maar een kleine rit gepakt net want was er wat laat bij, maar daar verkopen was een no-brainer natuurlijk :)

Edit: 290k USDT op 2.6, ben benieuwd :P

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 28-06-2019 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:56:
[...]

LINK heeft een nieuwtje, maar was voor die tijd al bezig.

Zie hier: https://twitter.com/Bleed...tatus/1144647037113126912
Ahh ik wist t, maar was t vergeten.
Ik heb te vroeg verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Ahh ik wist t, maar was t vergeten.
Ik heb te vroeg verkocht
Hij knalt nog even door, maar ik raak het nu even niet meer aan. Misschien een dipje kopen nog, maar de daily is echt link bij LINK zegmaar als je kijkt naar de afgelopen 4 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik had me aangemeld voor Coinbase Card een paar weken terug, en zie dat de app inmiddels is geactiveerd en dat mijn Coinbase Visa Debit Card onderweg is! Ik ben tot eind juli niet in Nederland, maar vind dit toch wel spannend en ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Crypto, het nieuwe betalen!
Voel me nu toch wel een pionier op dit gebied :*) (ook al ben ik dat niet)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:33:
Misschien ben je de eerste Turk? ;)
Altijd denken in mogelijkheden vriend. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:33:
Ik had me aangemeld voor Coinbase Card een paar weken terug, en zie dat de app inmiddels is geactiveerd en dat mijn Coinbase Visa Debit Card onderweg is! Ik ben tot eind juli niet in Nederland, maar vind dit toch wel spannend en ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Crypto, het nieuwe betalen!
Lijkt me toch gaaf, je tikt je etentje af op 200 euro in Bitcoin en een dag later blijkt dat je 6k euro voor je eten hebt betaald. Of juist maar een tientje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Lijkt me toch gaaf, je tikt je etentje af op 200 euro in Bitcoin en een dag later blijkt dat je 6k euro voor je eten hebt betaald. Of juist maar een tientje :+
Is ook waarom maar heel weinig mensen het gebruiken om mee te betalen, terwijl het daar eigenlijk wel voor is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Ben wel blij met die gekke Chinese Neo shitcoin van me met +31% over de afgelopen week!

*O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

waves is toch ook wel behoorlijk gedaald nu, nog mensen die erin stappen nu ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Nou.... zouden de hoge heren van de ronde tafel het gehad hebben over crypto in general? En eventuele specifieke crypto? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:59:
Ben wel blij met die gekke Chinese Neo shitcoin van me met +31% over de afgelopen week!

*O*
Zo erg is NEO toch niet ? was volgens mij 1 van de eerste coins waar je dividend mee kreeg GAS, geen idee of dat nog wat oplevert tegenwoordig.

Hoe is het trouwens met de stakers onder ons ? Beetje rendabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Je kan het zo vaak zeggen als je wilt inderdaad, maar of dat de realiteit is staat er geheel los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:01:
waves is toch ook wel behoorlijk gedaald nu, nog mensen die erin stappen nu ?
Hij is op dit moment zowel in USDT als in BTC nieuwe lows aan het printen, dan is het altijd de vraag wat de low gaat worden. Persoonlijk wacht ik zulke dingen liever even af. Laat het ding maar laten zien dat ie de weg omhoog kan vinden, dan is er nog zat ruimte verder omhoog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:03:
[...]

Je kan het zo vaak zeggen als je wilt inderdaad, maar of dat de realiteit is staat er geheel los van.
Als de verslagen openbaar zijn en voor iedereen inzichtelijk, dan vraag ik me af wie er niet in de realiteit leeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:03:
[...]

Hij is op dit moment zowel in USDT als in BTC nieuwe lows aan het printen, dan is het altijd de vraag wat de low gaat worden. Persoonlijk wacht ik zulke dingen liever even af. Laat het ding maar laten zien dat ie de weg omhoog kan vinden, dan is er nog zat ruimte verder omhoog :)
ja ruimte omhoog zeker, zijn ath was meer dan 17$ 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:03:
[...]

Zo erg is NEO toch niet ? was volgens mij 1 van de eerste coins waar je dividend mee kreeg GAS, geen idee of dat nog wat oplevert tegenwoordig.

Hoe is het trouwens met de stakers onder ons ? Beetje rendabel ?
Nee joh! Neo is gewoon een topper, voor mij in ieder geval. Was meer gericht op de neo-haters ;)

Ik stake mijn neotjes lekker en dat gaat oke.

Heb ze vooral aangeschaft omdat ze ultra laag stonden, mijn zoontje ook neo heet en omdat er vreselijk veel Chinezen zijn. What can go wrong. :7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Gebruiken jullie de nieuwe versie van Binance al?
Het is zo lelijk hier met Firefox.. Alle getallen lijken wel dikgedrukt? Alsof er een CSS-font niet wordt ingeladen of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:05:
[...]

Als de verslagen openbaar zijn en voor iedereen inzichtelijk, dan vraag ik me af wie er niet in de realiteit leeft ;)
Ik claim niet dat ze er wel of niet in zitten maestro.. en jij hebt alle ''verslagen'' van pensioenfondsen doorgenomen, of in welke context moet ik deze opmerking plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:09:
Het is zo lelijk hier met Firefox.. Alle getallen lijken wel dikgedrukt? Alsof er een CSS-font niet wordt ingeladen of iets
debug dan ff met de webmastertools dat kan je zo zien of dat is. rechtermuis klik inspect element

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooie video die laat zien waar de belangrijke levels nu liggen :)

YouTube: BTC - Bitcoin Technical Analysis. Crypto price targets to come! 💸💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:52:
[...]

Misschien ben je de eerste Turk? ;)
Altijd denken in mogelijkheden vriend. :P
_O-
Jij maakt mijn dag vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:11:
[...]

Ik claim niet dat ze er wel of niet in zitten maestro.. en jij hebt alle ''verslagen'' van pensioenfondsen doorgenomen, of in welke context moet ik deze opmerking plaatsen?
Ik heb er een aantal doorgelezen ja, en mocht het zo zijn dan hoor je het ook direct wel in in de media want dat is dan echt een grote stap voor crypto.

Nu is het gewoon te volatiel voor zulke partijen waardoor ze veelte veel risico lopen.

O.a. hier kan je een aantal portfolio's lezen van grote jongens
https://www.gurufocus.com

https://www.gurufocus.com/guru/portfolio

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 28-06-2019 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:54:
[...]

Je kunt zo te zien meerdere coins gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:19:
[...]

Je kunt zo te zien meerdere coins gebruiken :)
Coinbase verwerkt de transactie in fiat tegen de actuele koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:16:
[...]

O.a. hier kan je een aantal portfolio's lezen van grote jongens
https://www.gurufocus.com

https://www.gurufocus.com/guru/portfolio
Woow had niet gedacht dat die grote jongens all in waren op nano en gvt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom weet ik niet, maar mijn grootste shitcoin bag, HTML, staat 75% in de plus.

Als die nog eens boven de 10 sats gaat, god wat zou dat mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:20:
[...]

Coinbase verwerkt de transactie in fiat tegen de actuele koers?
Ik denk het...Ik heb het kaartnummer wel al dus ik ga het eens proberen met een kleien aankoop online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:22:
[...]

Waarom nu weer exact mijn pareltjes _O- :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Waarom nu weer exact mijn pareltjes _O- :+
Puur toeval denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:22:
[...]

Wel goed lezen hé, want VET staat bovenaan. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:34:
[...]

Een boefje ben jij gewoon. BOEFJE (8>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Ik denk het...Ik heb het kaartnummer wel al dus ik ga het eens proberen met een kleien aankoop online.
Playdough of hoe moet ik dit zien? :+

Nee stom grapje, ben wel benieuwd hoe het bevalt. Niet de eerste crypto debit card die uitgebracht is maar wel leuk concept via een exchange.

Laat zeker ff weten wat je bevindingen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:09:
CTRL+R ? Het ziet er hier prima uit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:31:
[...]

Playdough of hoe moet ik dit zien? :+

Nee stom grapje, ben wel benieuwd hoe het bevalt. Niet de eerste crypto debit card die uitgebracht is maar wel leuk concept via een exchange.

Laat zeker ff weten wat je bevindingen zijn!
Ik moest ff denken en schakelen (klei..) maar dat is wel een soort humor die ik kan waarderen!
En ik zal zeker een update geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

blijft raar he dat we nu zo dansen om die 12K grens, terwijl we paar dagen geleden overal doorheen beukten :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:34:
[...]

CTRL+R ? Het ziet er hier prima uit.
Heb je een screen voor me? Wellicht stel ik me aan.. Maar het ziet er echt niet uit. Ctrl+R werkt niet helaas

Edit Opgelost, ziet er beter uit nu!

[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 28-06-2019 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
sourcecode schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:39:
blijft raar he dat we nu zo dansen om die 12K grens, terwijl we paar dagen geleden overal doorheen beukten :)
Daarom zit ik al weer even in fiat. Wel balen, ik was anderhalve dag buiten de deur en kon niet tijdig weer verkopen, maar alsnog na een klein topje in fiat gestapt. Van vrijdag op zaterdag is de koers vaak groen, dus ik overweeg om voor dit weekend alsnog weer in te stappen.
PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:47:
[...]
Heb je een screen voor me? Wellicht stel ik me aan.. Maar het ziet er echt niet uit. Ctrl+R werkt niet helaas

Edit Opgelost, ziet er beter uit nu!
Ah, mooi :)

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 28-06-2019 20:49 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukkig is Tether/USDT weer aardig herstelt. Deze keer niet naar PAX gegaan en maar goed ook. PAX heeft op zijn top wel de 1.03 aangetikt. Zijn je Tethers toch even tijdelijk 3% minder waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
Pelox schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:09:
[...]

Nee joh! Neo is gewoon een topper, voor mij in ieder geval. Was meer gericht op de neo-haters ;)

Ik stake mijn neotjes lekker en dat gaat oke.

Heb ze vooral aangeschaft omdat ze ultra laag stonden, mijn zoontje ook neo heet en omdat er vreselijk veel Chinezen zijn. What can go wrong. :7
1 NEO = $1000, -

Heb geduld... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het ziet er toch wel lichtjes uit als altseason.. Niet gek natuurlijk maar heb nu al verschillende coins ver in top 100 en ook top 50 op zien poppen die ik voorheen nog nooit van heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 22:53

gws24

Thinking is hard!

en ondertussen zijn we voorlopig in ieder geval de $12k weer voorbij *O*

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51
sourcecode schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:39:
Hold my beer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Klaas25 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:18:
Het ziet er toch wel lichtjes uit als altseason.. Niet gek natuurlijk maar heb nu al verschillende coins ver in top 100 en ook top 50 op zien poppen die ik voorheen nog nooit van heb gehoord.
I beg you pardon :+ nog aardig rode percentages op het gros van de alts helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
PHPResource schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:25:
[...]

I beg you pardon :+ nog aardig rode percentages op het gros van de alts helaas
Ja dat wel. Maar ik bedoel. Voorheen was top 100 aardig gelijk. Poppen nu random shitcoins in op. Sommige gelijk best hoog ook. Zakken vast wel weer weg.

Maar misschien stap 1 in voorzichtig beginnende alt-intresse/? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Gaan we weer in 1 ruk naar 14000?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ladonna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:36:
Gaan we weer in 1 ruk naar 14000?
niemand heeft meer zin in 10.000 zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

als ik in den glazenbol kijk zeg ik massive correction soon......
dat hoop ik 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

sourcecode schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:39:
dat hoop ik 8)
25% was niet zo gek hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:35:
[...]

Ik moest ff denken en schakelen (klei..) maar dat is wel een soort humor die ik kan waarderen!
En ik zal zeker een update geven!
Laat ook even weten hoe je dat klereding uberhaubt hebt kunnen aanvragen... Ik heb geen idee waar ik het moet of moest zoeken in de app. (Iphone als dat iets uitmaakt) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
sourcecode schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:39:
dat hoop ik 8)
Net gehad lol.

Maar hoe kan nou de totale marketcap stijgen en het volume afnemen. Dat is geen goed teken toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Klaas25 op 28-06-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
En link gaat gewoon weer mee met btc
Pagina: 1 ... 6 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!