In hoeverre zegt handelsvolume iets over het succes van een project.
Komodo/EOS/etc etc kan dan wel 3mln of 300mln 24 hour trading volume hebben, maar waar wordt nu echt de blockchain van Komodo/EOS/etc gebruikt, anders dan wat gaming en heen en weer sturen van coins? Hoeveel omzet draait het team/bedrijf erachter? Wat dat betreft is GUTS toch succesvol, ook al kan je vanalles vinden van de toepasbaarheid van blockchain in ticketing, het wordt toegepast real-life. Ze betalen bij GET alleen niet voor exchanges en market makers (ben ik blij mee, beter is het om te focussen op je product).
Vergelijking met ticketmaster gaat natuurlijk scheef omdat ticketmaster internationaal georienteerd is, en de 'incumbent' is. GET draait prima, draait bijna break-even en kan naar eigen zeggen nog jaren vooruit met de reserves. Ook alles behalve exit scam. Maar goed, laten we vooral Nederlandse projecten afkraken hier.
Ook ITIX gaat tickets verkopen m.b.v. GET protocol:
https://medium.com/get-protocol/update-july-19-3b0fb0cd21a
Het bloedt alles behalve dood zoals vaak gesuggereerd.
Eerlijk is eerlijk, tot nu toe zullen de meesten op een negatief rendement zitten. Zelf ingestapt gemiddeld op 0,45$ maar blijf wel op deze koers bijkopen. Vanuit risk/reward oogpunt toch interessant bij 3mln marketcap. Ik geloof er in dat de €0,50 sowieso haalbaar is, onder andere omdat ze nu burnen voor het gedeelte coins dat onder de €0,50 wordt opgekocht. Munten waarvan de circulating supply zakt, die bevallen me wel (zie BNB).
DYOR