[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zou @nick lunenburg vanavond ook weer langskomen om er wederom een filosofische afsluiter van te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:59:
Hebben we nog andere altcoins voor de daytrade op het oog momenteel? :)
LINK is wel een munt die ik interessant vind :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:27:
Zou @nick lunenburg vanavond ook weer langskomen om er wederom een filosofische afsluiter van te maken?
Ik heb een TA gelezen dat het van korte duur is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:39:
[...]

Ik heb een TA gelezen dat het van korte duur is.
Als de malle pietjes uit het niets langskomen, is het vaak toch de start van het alt seizoen?

Ik ben destijds ook komen aanwaaien en toen barste het los. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:45:
[...]

Als de malle pietjes uit het niets langskomen, is het vaak toch de start van het alt seizoen?

Ik ben destijds ook komen aanwaaien en toen barste het los. oOo
Hij was gewoon een orakel die ons kwam vertellen dat we nu echt in een bull run zouden komen, het kwam er alleen een beetje rot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is er trouwens een Tweakers cryptocurrency slack/telegram channel? Ik kan me herinneren dat deze er vroeger was, maar ik weet niet of hij nog bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 23:37
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:37:
[...]

LINK is wel een munt die ik interessant vind :)
Link is echt een hodler!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inmiddels helemaal uit ONT, ADA en MATIC gestapt. Nu 100% in fiat met een stop limit buy order op Bitcoin, al verwacht ik niet dat die nodig is.

Ik hou ook Litecoin in de gaten, staat al mooi in de plus, maar bij een eventueel dipje stap ik waarschijnlijk in.

Laatst op 28-6 stiekem de NEO's van de kinderen verkocht op 18.136 Dollar, nu weer teruggekocht voor 10.9 Dollar, dat verschil is mooi voor mij :D

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:12:
[...]

Link is echt een hodler!!
Met de huidige altmarkt ga ik geen enkele alt holden. Over 2 maanden kan LINK 3x zijn gegaan of -70%. Dit maakt holden voor mij geen optie. Scalps en swingstrades is alles wat ik met alts doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:16:
[...]

Met de huidige altmarkt ga ik geen enkele alt holden. Over 2 maanden kan LINK 3x zijn gegaan of -70%. Dit maakt holden voor mij geen optie. Scalps en swingstrades is alles wat ik met alts doe.
Wijze woorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Is ook niet nodig, zo weinig muntjes. :)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
M’n vouwwagen staat in de garage, kind naar bed en hondje uitgeput aan onze voeten en nu zie ik dat mijn laatst gekochte muntjes 7% in de plus staan. Laat het Alt seizoen aub aangebroken zijn zodat ik over een half jaar kan zeggen dat mijn goedkoopste MIOTA is aangekocht op $0,25 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:21:
M’n vouwwagen staat in de garage, kind naar bed en hondje uitgeput aan onze voeten en nu zie ik dat mijn laatst gekochte muntjes 7% in de plus staan. Laat het Alt seizoen aub aangebroken zijn zodat ik over een half jaar kan zeggen dat mijn goedkoopste MIOTA is aangekocht op $0,25 _/-\o_
Ik hoop er ook op maar met huidige 24h volume ben ik bang dat we er niet gaan komen.

De BTC dominantie loopt wel wat terug maar ook nog niet echt heel overtuigend.

Die ouwe rot van een Digibyte maakt wel even een mooi sprongetje vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

Ik hoop er ook op maar met huidige 24h volume ben ik bang dat we er niet gaan komen.

De BTC dominantie loopt wel wat terug maar ook nog niet echt heel overtuigend.

Die ouwe rot van een Digibyte maakt wel even een mooi sprongetje vandaag.
Om eerlijk te zien boeit het me ook helemaal niet @Verwijderd 8) Ik probeer er gewoon een beetje de moed in te houden voor de argeloze voorbijgangers die hier meelurken *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Om eerlijk te zien boeit het me ook helemaal niet @Verwijderd 8) Ik probeer er gewoon een beetje de moed in te houden voor de argeloze voorbijgangers die hier meelurken *O*
In dat geval ziet het er zeer rooskleurig uit en verwacht ik dat vandaag het startsignaal is gegeven voor het altseizoen. Kan bijna niet missen dat de bodem voor de alts is gevonden.

Je ziet dit ook duidelijk terug aan het volume, er worden geen dikke orders meer in Bitcoin gepompt maar heel voorzichtig beginnen de alts te vullen.

Ook de bitcoin dominantie begint kalmpjes aan terug te lopen wat zeer positief is. Geen pump en dumps, maar een langzame opbouw naar vertrouwen die spoedig om zal slaan naar volledige fomo en greed.

Ja, ik ben zeer bullish gestemd voor de alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:46:
[...]

Hier ook, nog maar 39% verlies op m'n bag met ADA!! ....

"...pakt de slingers alvast van zolder...."

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

In dat geval ziet het er zeer rooskleurig uit en verwacht ik dat vandaag het startsignaal is gegeven voor het altseizoen. Kan bijna niet missen dat de bodem voor de alts is gevonden.

Je ziet dit ook duidelijk terug aan het volume, er worden geen dikke orders meer in Bitcoin gepompt maar heel voorzichtig beginnen de alts te vullen.

Ook de bitcoin dominantie begint kalmpjes aan terug te lopen wat zeer positief is. Geen pump en dumps, maar een langzame opbouw naar vertrouwen die spoedig om zal slaan naar volledige fomo en greed.

De Brabantse lucht doet je goed zo te zien! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:50:
[...]

De Brabantse lucht doet je goed zo te zien! _/-\o_
Morgen gelukkig weer naar Friesland. Ik kan geen zachte G meer horen. :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:00:
[...]

Horen ? het is toch iets wat je moet voelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:00:
[...]

Hup, opzetten vanavond en trek die laatste sixpack maar open!

https://open.spotify.com/...si=YoPTKE2jRm-2aNElGY3X4Q

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Dan kom ik de pret maar weer even bederven :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SbTvkJVYmV5YqmgJiifsNU6o/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Dan kom ik de pret maar weer even bederven :P

[Afbeelding]
Sssst... Denk aan de lurkende nieuwkomers!

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:17:
[...]

Sssst... Denk aan de lurkende nieuwkomers!

;)
Die nieuwkomers hebben we denk ik hard nodig willen we weer een mooi altseizoen krijgen. Dat is ook waarrom ik nu geen alts durf te holden. Zonder nieuwkomers zijn het de traders die de boel pumpen, maar uiteraard net zo hard weer dumpen. Sowieso zou het mij niets verbazen als het vorige altseizoen de eerste en laatste was. Vind het moeilijk voor te stellen dat we nog een keer zo'n belachelijke altrun krijgen als vorige keer en dan ook met zo enorm veel coins. Tuurlijk zal er nog vast genoeg dikke runs maken, maar of we 21.383% weer gaan zien ? De vorige altbullrun was extreem te noemen en heeft meer dan genoeg bagholders achter gelaten met enorme verliezen. Dus weer een altseizoen ? Vast wel, maar zoals de vorige ? Ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:22:
[...]

Die nieuwkomers hebben we denk ik hard nodig willen we weer een mooi altseizoen krijgen. Dat is ook waarrom ik nu geen alts durf te holden. Zonder nieuwkomers zijn het de traders die de boel pumpen, maar uiteraard net zo hard weer dumpen. Sowieso zou het mij niets verbazen als het vorige altseizoen de eerste en laatste was. Vind het moeilijk voor te stellen dat we nog een keer zo'n belachelijke altrun krijgen als vorige keer en dan ook met zo enorm veel coins. Tuurlijk zal er nog vast genoeg dikke runs maken, maar of 21.383% weer gaan zien ? De vorige altbullrun was extreem te noemen en heeft meer dan genoeg bagholders achter gelaten met enorme verliezen. Dus weer een altseizoen ? Vast wel, maar zoals de vorige ? Ben bang van niet.
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop dat ik het fout heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Er komt geen alt seizoen meer. Zie het als het klappen van de internet zeepbel. Vele internet aandelen waren toen verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Best wel bizar dat er maar zo'n 750.000 adressen zijn die 1 of meer Bitcoin bevatten.
Dat is best wel vet weinig....

En ook al hebben we hier misschien niet allemaal een hele bitcoin, het maakt ons toch best wel uniek op een wereldbevolking van zo'n 7,7 miljard.....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XkW8bIO.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30
ivibes schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:46:
Best wel bizar dat er maar zo'n 750.000 adressen zijn die 1 of meer Bitcoin bevatten.

En ook al hebben we hier misschien niet allemaal een hele bitcoin, het maakt ons toch best wel uniek op een wereldbevolking van zo'n 7,7 miljard.....

[Afbeelding]
Je kunt het ook anders bekijken, 85% van de bitcoins zit bij whales. Dat is toch nog geen bemoedigend cijfer. Enige nuance is dat er ook flink wat grote exchange wallets bij zullen zitten en dat de werkelijke verdeling iets meer gespreid is dan de harde cijfers.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-08-2019 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:46:

[Afbeelding]
Dit geeft alleen helaas geen goed beeld. Sowieso kan een iemand een wallet hebben met 20 BTC op 30 adressen waarbij dus 1 persoon 20 BTC heeft terwijl het lijkt alsof er 30 adressen zijn minder dan 1 BTC. Verder staat er nog heel erg veel op de exchanges. Binance heeft bijvoorbeeld meer dan 200.000 BTC in beheer waarbij alleen Binance weet wat daar de verdeling van is. Wat beteft whales denk ik dat er heel weinig mensen heel erg veel BTC hebben. Laatst zag ik op Binance een sellwall van 3000 BTC staan. Dus sowieso iemand op Binance die er 3000 of meer heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:52:
[...]

Dit geeft alleen helaas geen goed beeld. Sowieso kan een iemand een wallet hebben met 20 BTC op 30 adressen waarbij dus 1 persoon 20 BTC heeft terwijl het lijkt alsof er 30 adressen zijn minder dan 1 BTC. Verder staat er nog heel erg veel op de exchanges. Binance heeft bijvoorbeeld meer dan 200.000 BTC in beheer waarbij alleen Binance weet wat daar de verdeling van is. Wat beteft whales denk ik dat er heel weinig mensen heel erg veel BTC hebben. Laatst zag ik op Binance een sellwall van 3000 BTC staan. Dus sowieso iemand op Binance die er 3000 of meer heeft.
@ivibes Het zou interessant zijn als iemand dit overzicht kan produceren met peildatum 2015, 2017 en 2019. Ik ben wel benieuwd in hoeverre er meer spreiding aan het ontstaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:55:
[...]

Het zou interessant zijn als iemand dit overzicht kan produceren met peildatum 2015, 2017 en 2019. Ik ben wel benieuwd in hoeverre er meer spreiding aan het ontstaan is.
Persoonlijk denk ik dat er minder spreiding is. Sinds de whales zich er mee zijn gaan bemoeien kan ik niet mij voorstellen dat dit de spreiding groter heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:34:
[...]

Ik hoop dat ik het fout heb :)
Zoveel mensen hebben er nog niet meegedaan. De laatste twee jaar heb ik een aantal keer dezelfde afbeelding geplaatst over de geldverdeling in de wereld en crypto heeft echt nog maar een heel, heel klein aandeel in het grotere geheel..

Ben nu ff te lui om hem ik te zoeken maar ik denk dat de meeste hier hem wel kennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:52:
[...]

Ik snap dat je dit met een korreltje zout moet nemen maar het geeft wel enige indicatie.
De adressen van de grote exchanges en hoeveel btc deze bezitten worden er ook aangegeven trouwens....

https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:56:
[...]
Zoveel mensen hebben er nog niet meegedaan. De laatste twee jaar heb ik een aantal keer dezelfde afbeelding geplaatst over de geldverdeling in de wereld en crypto heeft echt nog maar een heel, heel klein aandeel in het grotere geheel..
Dit klopt natuurlijk wel, maar dan blijft de vraag of er genoeg mensen klaar staan die hun geld in munten willen steken met 0 waarde en 0 nut met de kennis wat er de vorige keer is gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:57:
[...]
Ik sanp dat je dit met een korretje zout moet nemen maar het geeft wel enige indicatie.
Ik ben bang van niet. Sowieso staat change adress in heel veel wallets standaard aan waarbij BTC standaard al wordt verdeelt over verschillende adressen binnen dezelfde wallet. Dan hebben we ook nog eens de minimaal 2 miljoen verloren BTC wat ook best eens 4 miljoen BTC kan zijn. De exchanges die grote getallen hebben waarbij de verdeling onbekend is. Het zegt heel erg weinig.
De adressen van de grote exchanges en hoeveel btc deze bezitten worden er ook aangegeven trouwens....
Weet ik :)

Edit: Zie bijvoorbeeld dit adres: https://bitinfocharts.com...sALt4ockxa1hB4iTCTSmxj2me

10.000 BTC wat sinds 2011 niets aan het doen is en daar zijn er zo enorm veel van. Dit maakt de verdeling enorm scheef naast alle andere dingen die het scheef maken.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 11-08-2019 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:58:
[...]

Dit klopt natuurlijk wel, maar dan blijft de vraag of er genoeg mensen klaar staan die hun geld in munten willen steken met 0 waarde en 0 nut met de kennis wat er de vorige keer is gebeurt.
Met de huizenmarkt is het ook gelukt ;) En daar steekt men tegenwoordig nóg meer geld in dan voor de crisis... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:32:
[...]

Met de huizenmarkt is het ook gelukt ;) En daar steekt men tegenwoordig nóg meer geld in dan voor de crisis... :/
Klopt ook natuurlijk, maar het verschil tussen beide is groot. Ja, er is enorm potentieel als we ladingen nieuwe mensen krijgen, maar of we die krijgen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

Edit: Zie bijvoorbeeld dit adres: https://bitinfocharts.com...sALt4ockxa1hB4iTCTSmxj2me

10.000 BTC wat sinds 2011 niets aan het doen is en daar zijn er zo enorm veel van. Dit maakt de verdeling enorm scheef naast alle andere dingen die het scheef maken.
Dit is 1 van @Slux zijn 'appeltjes voor de dorst' wallets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

hardcore hodler?
:P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zijn wallet is kwijtgeraakt?

Wel gruwelijk, 10.000 BTC voor 78 cent per stuk.

Zelfs met de inflatie van de dollar meegerekend een redelijk mooi rendement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:43:
[...]

Iemand die zijn wallet is kwijtgeraakt?

Wel gruwelijk, 10.000 BTC voor 78 cent per stuk.

Zelfs met de inflatie van de dollar meegerekend een redelijk mooi rendement.
Kan een adres van Satoshi zelf zijn. Heb even gekeken, maar kan het zo niet vinden of dat wel of niet zo is. Als je rond gaat klikken komen deze 10.000 BTC's ook weer ergens vandaan en gaat het nog veel verder terug. Naar schatting zou Satoshi zo'n 1 miljoen BTC hebben. Verder is zo'n 10.000 BTC adres alles behalve uniek, er zijn flink wat van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:48:
[...]

Kan een adres van Satoshi zelf zijn. Heb even gekeken, maar kan het zo niet vinden of dat wel of niet zo is. Als je rond gaat klikken komen deze 10.000 BTC's ook weer ergens vandaan en gaat het nog veel verder terug. Naar schatting zou Satoshi zo'n 1 miljoen BTC hebben. Verder is zo'n 10.000 BTC adres alles behalve uniek, er zijn flink wat van.
Ook leuk om te zien: al die dust attacks die later zijn gedaan.

In 2011 was het een veel vriendelijker wereldje. Dan stuurde je gewoon 10k BTC naar een wallet. Voor later.

2018/2019 proberen ze je identiteit te achterhalen om met een swat team van criminelen een bezoekje te komen brengen met een boormachine, klauwhamer en bankschroef.

Mits je een paar van die 10k wallets hebt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:07:
[...]
Ook leuk om te zien: al die dust attacks die later zijn gedaan.
Nou ben ik al best een tijd bezig met BTC, maar die dust attack was nieuw voor mij. Even opgezocht en weer wat geleerd :) Vroeg mij ook al heel lang af waarom mensen die kleine bedragen aan BTC naar zulke wallets verzonden. Mocht ik ooit zoiets binnen krijgen, niets mee doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:19:
[...]

Nou ben ik al best een tijd bezig met BTC, maar die dust attack was nieuw voor mij. Even opgezocht en weer wat geleerd :) Vroeg mij ook al heel lang af waarom mensen die kleine bedragen aan BTC naar zulke wallets verzonden. Mocht ik ooit zoiets binnen krijgen, niets mee doen dus.
Kunnen het geen provisies zijn vanuit een refferallink?

..just a random thought..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zachtjes kruipt de BTC weer omhoog, wie weet ;) morgenochtend de 11,9k.

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 11-08-2019 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:31:
[...]

Kunnen het geen provisies zijn vanuit een refferallink?

..just a random thought..
Gezien de datums lijkt mij dat niet heel logisch. Verder staat dit bedrag ook al te lang stil en is het te groot om te geven om kleine refferal bedragen. Het kan natuurlijk wel, maar erg logisch lijkt het mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
En voor de mensen die wat willen leren over de dust attacks:
Binance ontdekt ‘dusting attack’ op Litecoin (LTC)
Altijd prettig om te weten hoe het werkt. ;)

Bron: https://bitcoinmagazine.n...g-attack-op-litecoin-ltc/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:19:
[...]

Er was hier laatst (enkele dagen geleden) iemand die mysterieus 546 litecoin sats had gekregen op zijn Binance account.

Een dag later werd die persoon erop geattendeerd door iemand, dat het waarschijnlijk om een dust attack ging, met dezelfde info link van Binance die RaptorXS net poste.

Zodoende weet ik er wat vanaf. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:50:
[...]

Er was hier laatst (enkele dagen geleden) iemand die mysterieus 546 litecoin sats had gekregen op zijn Binance account.

Een dag later werd die persoon erop geattendeerd door iemand, dat het waarschijnlijk om een dust attack ging, met dezelfde info link van Binance die RaptorXS net poste.

Beter 2 keer gewaarschuwd dan helemaal niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
[...]

"1 zwaluw maakt nog geen zomer" zeggen we aan de nuchtere kant van ons land :) waar we patat eten in plaats van friet!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Richh schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 00:10:
"1 zwaluw maakt nog geen zomer" zeggen we aan de nuchtere kant van ons land :) waar we patat eten in plaats van friet!
Excuseer? Wil je daarmee zeggen dat men in het zuiden en in Vlaanderen niet nuchter is? Mijn ervaring is juist omgekeerd (behalve dan NO-NL) ;)
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Kaart_patat_friet_frieten.svg

[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 12-08-2019 07:08 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benutzername
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09-2024
Ja en de Fransen patates frites. Gefrituurde aardappel. Meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
4 jaar moeten nadenken over je eerste reactie op dit forum? Ik had er meer van verwacht :+

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Benutzername schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:15:
Ja en de Fransen patates frites. Gefrituurde aardappel. Meer niet.
Ik neem er toch altijd 2 snackjes bij minimaal. Maar dat moet je lekker zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Goede morgen lieve mensen,

Gaan we traden (alts) deze week? Of afwachten wat BTC gaat doen?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:41
HaruHaru schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:18:
Goede morgen lieve mensen,

Gaan we traden (alts) deze week? Of afwachten wat BTC gaat doen?
Ik wacht het allemaal nog even af ;) Wel een short openstaan op ByBit, maar ik trade voorlopig alleen maar BTC.

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/32/d7/FgPYiFlG_o.png

[ Voor 9% gewijzigd door dotcom87 op 12-08-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:50:
[...]

Ik ben ook voor dat bedrag gecrediteerd bij Binance. Wat is de remedie?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Iemand die nog een keer wilt traden met Matic?

https://www.tradingview.com/x/TTsnKThu/

Ik zelf ga instappen op 132, vorige resistance kan nu mogelijk als support werken en bouncen naar de resistance 158-160. Misschien toch nog een mogelijkheid om 15-20% winst mee te pakken.... Mocht BTC niet alles verpesten door grote moves te maken :)

@Verwijderd Doe je mee? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:46:
Iemand die nog een keer wilt traden met Matic?

https://www.tradingview.com/x/TTsnKThu/

Ik zelf ga instappen op 132, vorige resistance kan nu mogelijk als support werken en bouncen naar de resistance 158-160. Misschien toch nog een mogelijkheid om 15-20% winst mee te pakken.... Mocht BTC niet alles verpesten door grote moves te maken :)

@Verwijderd Doe je mee? :D
Ff kijken. Zit onderweg naar huis, via batavia stad om nog wat fiat om te zetten in kleding.

Ik hou het ff in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:51:
[...]

Ff kijken. Zit onderweg naar huis, via batavia stad om nog wat fiat om te zetten in kleding.

Ik hou het ff in de gaten.
Maar geen shitkleding kopen he? Alleen Bitkleding is goed. De returns zijn namelijk echt verschrikkelijk :P :+

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 12-08-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansdegit schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:30:
[...]

Ik ben ook voor dat bedrag gecrediteerd bij Binance. Wat is de remedie?
Ik zou deze post van @bruutone even doornemen:
bruutone schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:30:
[...]

Las net een item op cryptopanic over dust attack...

Approximately 5 hours ago there was a large-scale dusting attack on $LTC @Litecoin users.

One of many transactions: https://chainz.cryptoid.info/ltc/tx.dws?36359475.htm

Here's what you need to know and how to protect yourself:https://www.binance.vision/security/what-is-a-dusting-attack …

https://www.binance.vision/security/what-is-a-dusting-attack

What is a Dusting Attack? | Binance Academy
Have you received a small amount of unsolicited cryptocurrency into your wallet? You may be a victim of a Dusting Attack. Learn about dusting attacks.

binance.vision
198
5:47 AM - Aug 10, 2019
Ik weet verder niet hoe dit bij Binance werkt, de oplossing bij een online wallet is vaak de transactie als unspendable markeren.

Het kan nooit kwaad om even contact op te nemen met Binance lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@HaruHaru Ik doe ook mee, nu alleen nog ff het USDT equivalent berekenen/bekijken, 0,01496 USDT zo te zien.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Taro schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:00:
@HaruHaru Ik doe ook mee, nu alleen nog ff het USDT equivalent berekenen/bekijken, 0,01496 USDT zo te zien.
Nice. Ik twijfel wel een beetje om eventueel in te stappen op 123 sats. Kan je even kijken op de 4H chart? wat vind jij? denk je dat, dat een mogelijke bounce kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
HaruHaru schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Nice. Ik twijfel wel een beetje om eventueel in te stappen op 123 sats. Kan je even kijken op de 4H chart? wat vind jij? denk je dat, dat een mogelijke bounce kan worden?
Ik verwacht eerder 0,01423 USDT (Hangt natuurlijk ook van de Bitcoin koers af) en dan 130/132 sats of 120/121 sats.

Maar op 10 meer of minder komt het natuurlijk niet aan als je ritjes van 100+ kunt maken.

Persoonlijk waag ik de gok vaak gewoon. Gaat het de verkeerde kant op dan neem je verlies. Hoort erbij, maar iedereen staat daar anders in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Taro schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Ik verwacht eerder 0,01423 USDT (Hangt natuurlijk ook van de Bitcoin koers af) en dan 130/132 sats of 120/121 sats.

Maar op 10 meer of minder komt het natuurlijk niet aan als je ritjes van 100+ kunt maken.

Persoonlijk waag ik de gok vaak gewoon. Gaat het de verkeerde kant op dan neem je verlies. Hoort erbij, maar iedereen staat daar anders in natuurlijk.
Ja precies. Verlies ook gewoon accepteren. Ik denk dat ik buyorders plaats op 120-125-132.

Ik wil mee met de korte ritjes en niet zo zeer 100+ sats. 50 sats ben ik al blij :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:30:
[...]

Ja precies. Verlies ook gewoon accepteren. Ik denk dat ik buyorders plaats op 120-125-132.

Ik wil mee met de korte ritjes en niet zo zeer 100+ sats. 50 sats ben ik al blij :)
Ik zet een buy op 125. Dan kan ik hem zien bodemen op 126 en dan bouncen naar 170+ :+

Dat is mijn stylo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

Ik zet een buy op 125. Dan kan ik hem zien bodemen op 126 en dan bouncen naar 170+ :+

Dat is mijn stylo.
dat is mijn stijl ook alleen lukt het nooit bij mij :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:50:
[...]

dat is mijn stijl ook alleen lukt het nooit bij mij :O
Daarom drinkt @Verwijderd Schultenbrau en jij Belgische speciaalbiertjes :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
D-Ed schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

Daarom drinkt @Verwijderd Schultenbrau en jij Belgische speciaalbiertjes :9
drink geen alcohol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ah, heel verstandig (hopelijk ook niet aan de lachgas ballonnen in de auto ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
D-Ed schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Ah, heel verstandig (hopelijk ook niet aan de lachgas ballonnen in de auto ;) )
nee ook niet ;)

Afbeeldingslocatie: https://pixel.nymag.com/imgs/daily/vulture/2017/09/06/06-it-balloon.w330.h330.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
Al 48 uur BTC rond €10200...... boring......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Appeltjeeitje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:12:
accumulation ;) en een paar alts zijn leuk aan het dansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Of distribution >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
HaruHaru schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:20:
[...]

accumulation ;) en een paar alts zijn leuk aan het dansen.
Hmmm ik kan er nog niet veel mee.

Ik probeer me aan te leren om greedy te zijn, in de zin van het nog even verder laten zakken van de aankoopkoers. Ik let vooral op DASH en LTC, en de "trend", maar heb vandaag nog geen instapmoment gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
ik heb weinig meer te distribueren...... ooh, wacht, dus je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Appeltjeeitje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:12:
wij rekenen in $

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Reken maar niet op mij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wij rekenen in NL gewoon met € ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik reken in Lambo's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wij zijn te rekt en kunnen niet in Lambo's rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Das slim, dan heb je aan twee handen meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Slux schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:50:
[...]

Wij rekenen in NL gewoon met € ;)
crypto is global.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dus moet je in USD rekenen ? je boodschappen gaan gewoon in Eur.

De mensen die ik in China en Japan ken rekenen ze ook gewoon met hun valuta in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Das slim, dan heb je aan twee handen meer dan genoeg :)
Nee hoor. 0.00000014145371 lambo is lastig met 2 handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
In crypto doen we gewoon in btc.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Grijns, wel geinige info over de BTC hodlers:
Lang leve de hodlers: bitcoin winstgevend voor 98,66 % van zijn bestaan
Voor de liefhebbers de bron: https://biflatie.nl/lang-...or-9866-van-zijn-bestaan/
Hodl. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Al die gare bitcoin nieuws websites :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
RaptorXS schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:33:
Grijns, wel geinige info over de BTC hodlers:

[...]

Voor de liefhebbers de bron: https://biflatie.nl/lang-...or-9866-van-zijn-bestaan/
Hodl. ;)
Ik zit bij die 1,34%; ik voel me ineens bijzonder! O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
https://newyork.cbslocal....ts-a-thing-of-the-future/

CBS spreekt over mijn favoriete crypto ptoject GET protocol als de toekomst van ticketing

Ze geven echter meer aandacht aan blockparty omdat het in New York gevestigd is, maar GET loopt voor zowel in development als aantal verkochte tickets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Adnanos schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:54:

CBS spreekt over mijn favoriete crypto ptoject GET protocol als de toekomst van ticketing

Ze geven echter meer aandacht aan blockparty omdat het in New York gevestigd is, maar GET loopt voor zowel in development als aantal verkochte tickets.
GET gaat lekker vandaag op $2 dollar volume: $ 0.03097421 -90.67 % (https://www.worldcoinindex.com/coin/guts)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 85% gewijzigd door A87 op 12-08-2019 16:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
TuutjDrie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

GET gaat lekker vandaag op $2 dollar volume: $ 0.03097421 -90.67 % (https://www.worldcoinindex.com/coin/guts)
Die site geeft gewoon wat random gegevens op neem ik aan, want die van GET kloppen langs geen kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

oNo

Nou, begint de WINk pump dan nu echt?
De eerste, en deze moet minimaal over de 0.00050 USDT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Adnanos schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:54:

Ze geven meer aandacht omdat het in New York gevestigd is ?
GET loopt voor op development als tickets ?

Heb je hier een bron van ?

De gegevens zeggen namelijk iets heel anders want met een volume van 315 USD is het nou niet echt een succesvolle coin om in in te stappen.
Ze lopen volgens mij ook hopeloos achter vergeleken met een ticketmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

oNo schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:32:
Nou, begint de WINk pump dan nu echt?
De eerste, en deze moet minimaal over de 0.00050 USDT
zie de tweet van Justin Sun.............
airdrop vs trx

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

oNo

sourcecode schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:35:
[...]
zie de tweet van Justin Sun.............
airdrop vs trx
Twitterloos.
Naja, ok heb ooit een account gemaakt.
Maar ik volg dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:35:
[...]

Ze geven meer aandacht omdat het in New York gevestigd is ?
GET loopt voor op development als tickets ?

Heb je hier een bron van ?

De gegevens zeggen namelijk iets heel anders want met een volume van 315 USD is het nou niet echt een succesvolle coin om in in te stappen.
Ze lopen volgens mij ook hopeloos achter vergeleken met een ticketmaster.
Het is in New York gevestigd en de nieuwszender is van New York dus uiteraard geven ze er meer aandacht aan.

GET heeft 20x zo veel tickets verkocht. De Explorer van het aantal verkochte tickets komt er binnenkort. Ik zou je de ETH adressen kunnen sturen waar je het bewijs kan zien, maar het is ingewikkeld en heel tijdrovend om het allemaal uit te zoeken. Dus nog even wachten op de explorer (wordt nu aan gewerkt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik heb gisteren natuurlijk die 1M WINK weer te vroeg weggedaan... 100 USDT misgelopen, shit happens.

Voor iedereen die geen Twitter heeft/volgt:

De fomo wordt weer flink aangejaagd, gadverdamme.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 12-08-2019 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
Taro schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:45:
Ik heb gisteren natuurlijk die 1M WINK weer te vroeg weggedaan... 100 USDT misgelopen, shit happens.

Voor iedereen die geen Twitter heeft/volgt:

[Twitter]
[Twitter]

De fomo wordt weer flink aangejaagd, gadverdamme.
Mooi; als nu massaal TRX gekocht gaat worden... kom ik er tenminste ooit nog vanaf.
Pagina: 1 ... 54 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!