[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.575 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:19:
[...]

Ik koop snel nog even wat bij.
Shit, net m’n laatste geld aan een nieuwe sixpack uitgegeven...

Maar de investering van gisteren staat zo’n 3% in de plus! Kan m’n dochtertje straks toch een nieuwe rugzak van kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toch een lekkere run vandaag :) Zit je er nog in ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:20:
[...]

Toch een lekkere run vandaag :) Zit je er nog in ?
Inderdaad, al had ik niet verwacht dat Matic tijdens een Bitcoin dip juist door zou stijgen, dan was ik tussendoor niet uitgestapt: 4x buy en 4x sell, ieder met winst, maar zit er niet meer in.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:20:
[...]

Shit, net m’n laatste geld aan een nieuwe sixpack uitgegeven...

Maar de investering van gisteren staat zo’n 3% in de plus! Kan m’n dochtertje straks toch een nieuwe rugzak van kopen :+
Een rugzak ? zonde, als ik een dochter zou ik haar juist verkopen en de winst in crypto stoppen, heb je veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Litecoin aan het stijgen vanavond, de laatste weken ging vlak daarna BTC ook weer wat omhoog..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:25:
[...]

Inderdaad, al had ik niet verwacht dat Matic tijdens een Bitcoin dip juist door zou stijgen, dan was ik tussendoor niet uitgestapt: 4x buy en 4x sell, ieder met winst, maar zit er niet meer in.
Ben ook uitgestapt op 122 sat. (150k gekocht op 102 sat)....
Tikt nu de 130 aan maarja kan niet alles hebben... was wel een leuke trade....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weer net niet Matic bedoel je?

Ik pis stelselmatic naast de pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:31:
[...]

Mede door jou ben ik gisteren ingestapt, bedankt he :)

Nu op 2 sats WINK inkopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 10-08-2019 22:32 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:31:
[...]

Misschien een grotere wc-pot kopen... die zullen vast wel bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:32:
[...]

Of gaan zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kevinoku schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:27:
Litecoin aan het stijgen vanavond, de laatste weken ging vlak daarna BTC ook weer wat omhoog..
Ik heb een beetje mijn twijfels, juist als die patronen duidelijk worden gebeurt meestal het tegenovergestelde.

Ik hoop het wel maar zet er nog niet op in, spring wel op als het treintje onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:32:
[...]

Het ligt helaas niet alleen aan de wc pot, ik vis namelijk ook stelselmatic achter het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:02:
Bitcoin heeft sowieso aardig schijt aan wat de aandelen doen. Sterker nog, Bitcoin gaat nog eerder omhoog dan omlaag als de aandelen het slecht doen. Als er uberhaupt enig verband is. Zeggen dat het alles te maken heeft met de aandelen in de USA gaat dus sowieso al nergens over.

Vraag mij toch af waar die mensen af en toe vandaan komen. Meestal minder dan 50 posts, maar praten alsof ze miljoenen hebben verdient. Gelijk ook met gestrekt been er in en als iemand er iets van zegt zijn wij hier zogenaamd de idioten.
Ja.. wat verwacht je dat ik zeg? Als je het met gestrekt been noemt en de rest al als idioten begint te onderbouwen.. vraag ik mij af hoe verzekerd je bent?

Maar goed.. waarschuwingen zijn waarschuwingen.. van de 99% is er nog altijd 1% over ;)
Maar oke, om de bear te onderbouwen.. wanneer de overhand te pakken is, gaat “het” niet zomaar na een zielig jaar de koers hervatten.. ik sprak over de trein die rond eind December vertrekt, in zinnen dat we dan de bodem” pas raken in alts..
daarnaast :) bitcoin heeft nog een langere weg te gaan tot de bodem bereikt is 🤫
En als je die niet ziet

maar goed, durf ook te zeggen, kan er gloeiend naast zitten hoor.. ongelijk moet er eens zijn.. maar het is te
Waarschijnlijk.. ( in mijn kijk op de markt, neem aan dat ieder zn research doet en heeft gedaan, zijn eige onderbouwingen/conform heeft opgebouwd waar die zich aanhoudt, dus mits dat zo is, Zal je nooit info van derde accepteren tot je het tegendeel bewezen krijgt.. maar voor de floating “gamblers”.. )

Back to..; statistisch gezien, de Safe-Heaven mag deze aanlopende markt correctie niet toe-wijzen dat crypto the thing is..
in tegendeel, als je er logisch over na denkt, wil je juist, het volk, het tegendeel bewijzen.. en pas na dat de headlines geweest zijn “ unfortunately crypto didn’t act as safe heaven “..
weet je dat de boom naar de “moon” van start gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:25:
[...]

Een rugzak ? zonde, als ik een dochter zou ik haar juist verkopen en de winst in crypto stoppen, heb je veel meer aan.
Ik ben daar nog een beetje ouderwets in volgens mij.. Ook gewoon gelukkig getrouwd enzo dus tja. Vooral erg saai en niet te vooruitstrevend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:35:
[...]

Ja.. wat verwacht je dat ik zeg? Als je het met gestrekt been noemt en de rest al als idioten begint te onderbouwen.. vraag ik mij af hoe verzekerd je bent?

Maar goed.. waarschuwingen zijn waarschuwingen.. van de 99% is er nog altijd 1% over ;)
Maar oke, om de bear te onderbouwen.. wanneer de overhand te pakken is, gaat “het” niet zomaar na een zielig jaar de koers hervatten.. ik sprak over de trein die rond eind December vertrekt, in zinnen dat we dan de bodem” pas raken in alts..
daarnaast :) bitcoin heeft nog een langere weg te gaan tot de bodem bereikt is 🤫
En als je die niet ziet

maar goed, durf ook te zeggen, kan er gloeiend naast zitten hoor.. ongelijk moet er eens zijn.. maar het is te
Waarschijnlijk.. ( in mijn kijk op de markt, neem aan dat ieder zn research doet en heeft gedaan, zijn eige onderbouwingen/conform heeft opgebouwd waar die zich aanhoudt, dus mits dat zo is, Zal je nooit info van derde accepteren tot je het tegendeel bewezen krijgt.. maar voor de floating “gamblers”.. )

Back to..; statistisch gezien, de Safe-Heaven mag deze aanlopende markt correctie niet toe-wijzen dat crypto the thing is..
in tegendeel, als je er logisch over na denkt, wil je juist, het volk, het tegendeel bewijzen.. en pas na dat de headlines geweest zijn “ unfortunately crypto didn’t act as safe heaven “..
weet je dat de boom naar de “moon” van start gaat..
Die twee halve liters Schultenbrau klappen er wel flink in zeg hier. Ik snap er echt geen fuck van!
(onder het mom van "goed verhaal, lekker kort ook...")
8)7

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:36:
[...]

Ik ben daar nog een beetje ouderwets in volgens mij.. Ook gewoon gelukkig getrouwd enzo dus tja. Vooral erg saai en niet te vooruitstrevend :+
Gewoon proberen en een beetje meegaan met je tijd, zeggen ze ook altijd tegen mij, ;)
Als ze er niet waren geweest had je de hond ook gewoon crypto kunnen noemen, ik zie alleen maar voordelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:35:
[...]
maar goed, durf ook te zeggen, kan er gloeiend naast zitten hoor.. .
Als je dat nou in je eerste post had aangeven in plaats van zo extreem stellig te zijn, was het hele verhaal anders gelopen. Je presenteert je mening als feiten en dan vind je het vreemd als je daar reacties op krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Slux schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:14:
[...]

Toen hij een dip voorspelde kregen we juist een bullrun. _O-
XD

Haha Ja, goeie oude tijden ;)
Maar wie wijs-investeert die..
70% hold, 15% swing, 15% spare.. komt er altijd wel ;)

Maar e, ben hier zeker niet om jullie van track te slaan😬
Een beetje pooken met woorden laat altijd wel sentiment los ;&
Een goeie indicatie voor.. Met wie en wat er allemaal rond zwerft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Volgende probeersel is WINK, heb ze op 4 sats te koop gezet. Grote kans dat ze daar over 3 jaar nog staan, maar met 1M stuks overleef ik dat ook wel weer. Nog iemand die de gok waagt? Als het lukt dan is dat 50%-100%, dus de moeite waard.

Ik heb gehoord dat deze cryptocurrency waarvan ik ook geen idee heb wat het nut er van is morgen 100% gegarandeerd net als Matic vandaag gaat moonen ;)

Edit: Al 6% gestegen in USDT sinds mijn aankoop, 19 Dollar erbij, nice, dat moet helemaal goed komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 10-08-2019 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:53:
[...]

Nu ben ik toch nieuwsgierig...

Hoelang leef je al in de crypto en zit je nog steeds op het voortgezet onderwijs? Of ben je inmiddels al independently financially independent.

Hoe kom je aan al deze bearish info, jongeman.
“Mid 2018, Huobi quantitative easing conference, goed gesprek met directie van het liquidity department gehad en Gary Meng :)

Maar dat zegt nog niks natuurlijk ;)
Connecties connecties.. zeggen nog niks, dan zou je het zoontje van van.. boven in de toren moeten zijn, maar dan zit je niet op tweakers te genieten, natuurlijk 🤤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
PilatuS schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:43:
[...]

Als je dat nou in je eerste post had aangeven in plaats van zo extreem stellig te zijn, was het hele verhaal anders gelopen. Je presenteert je mening als feiten en dan vind je het vreemd als je daar reacties op krijgt.
Ah niet mijn manier van binnen vallen ;)

Maar ben erg benieuwd naar wat de rest te zeggen heeft over zijn markt conform :)

We zitten ten slotte, groot of klein, in het zelfde schuitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:55:
[...]

Ah niet mijn manier van binnen vallen ;)

Maar ben erg benieuwd naar wat de rest te zeggen heeft over zijn markt conform :)

We zitten ten slotte, groot of klein, in het zelfde schuitje ;)
Vrij simpel: moon, lambo.

Je weet zellifffff pik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:56:
[...]

Vrij simpel: moon, lambo.

Je weet zellifffff pik.
Ah lekker pik, bijna vergeten wat het moto was..

Maar e,

Moon=rolls? Voor de verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:50:
Volgende probeersel is WINK, heb ze op 4 sats te koop gezet. Grote kans dat ze daar over 3 jaar nog staan, maar met 1M stuks overleef ik dat ook wel weer. Nog iemand die de gok waagt? Als het lukt dan is dat 50%-100%, dus de moeite waard.

Ik heb gehoord dat deze cryptocurrency waarvan ik ook geen idee heb wat het nut er van is morgen 100% gegarandeerd net als Matic vandaag gaat moonen ;)

Edit: Al 6% gestegen in USDT sinds mijn aankoop, 19 Dollar erbij, nice, dat moet helemaal goed komen.
Ik denk dat ik eind 2019 pas die 2 sats erdoor krijg, gezien de rij, tenzij ik een deel BTC omzet naar USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:59:
[...]

Ah lekker pik, bijna vergeten wat het moto was..

Maar e,

Moon=rolls? Voor de verandering
Rolls? Is dat een soort Skoda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:00:
[...]

Ik denk dat ik eind 2019 pas die 2 sats erdoor krijg, gezien de rij, tenzij ik een deel BTC omzet naar USDT.
Heftig bezig jullie hier, usdt traders.. interesting 🤧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:01:
[...]

Rolls? Is dat een soort Skoda?
😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:02:
[...]

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:02:
[...]

Ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit USDT heb aangeraakt.

Verder ook geen leverage trading long/short of wat dan ook.

In tegenstelling tot jou denk ik ;)

Jong geleerd, oud gedaan. Ik wens je alle succes makker. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:55:
[...]
Persoonlijk vind ik dat Bitcoin niet op de langere termijn te voorspellen is. Dit is ook waarom sommige mensen TA onzin vinden. Ze zien voorspellingen die over maanden gaan en waarvan het grootste deel niet klopt, dus TA is onzin. Dat terwijl de korte termijn compleet anders is en TA heel breed is.

Wat ik nog wel als mogelijkheid zie op de langere termijn is dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LG3reO62Jn7mMLYi0TJxrjz2/full.jpg

Terug naar de bodem van deze descending triangle zie ik wel als optie. Maar voorspellen wat BTC de rest van het jaar gaat doen ? Ik denk niet dat dit mogelijk is voorbij pure speculatie. Laatst toen de beurs een dikke rode dag had ging BTC juist omhoog. Ik zie die 2 dan ook compleet los van elkaar. Een goede vergelijking waarbij de ene invloed zou hebben op de ander heb ik nog nooit gezien. Verder maakt de lange termijn mij ook vrij weinig uit aangezien ik iedere dag 8x kan instappen en uitstappen als ik wil. Ik kijk naar de charts in het hier en nu en probeer daar zo goed mogelijk mee om te gaan. Wat Bitcoin over een half jaar gaat doen geloof ik niet van dat dit proberen te voorspellen nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021

ANKR heeft nog zeer weinig gedaan(behalve dalen) Op binance staat ie zelfs lager dan op andere exchanges(omdat hij ook op de binance chain zit en ook nog op de ERC20) Binnenkort een "flagship" en buyback announcement om early investors niet te laten verkopen wanneer het gros vrijkomt in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:09:
[...]

Ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit USDT heb aangeraakt.

Verder ook geen leverage trading long/short of wat dan ook.

In tegenstelling tot jou denk ik ;)

Jong geleerd, oud gedaan. Ik wens je alle succes makker. (y)
Safe g ;)
Had verwacht dat er wel wat hedgehogs hier rond hingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
PilatuS schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:10:
[...]

Persoonlijk vind ik dat Bitcoin niet op de langere termijn te voorspellen is. Dit is ook waarom sommige mensen TA onzin vinden. Ze zien voorspellingen die over maanden gaan en waarvan het grootste deel niet klopt, dus TA is onzin. Dat terwijl de korte termijn compleet anders is en TA heel breed is.

Wat ik nog wel als mogelijkheid zie op de langere termijn is dit:

[Afbeelding]

Terug naar de bodem van deze descending triangle zie ik wel als optie. Maar voorspellen wat BTC de rest van het jaar gaat doen ? Ik denk niet dat dit mogelijk is voorbij pure speculatie. Laatst toen de beurs een dikke rode dag had ging BTC juist omhoog. Ik zie die 2 dan ook compleet los van elkaar. Een goede vergelijking waarbij de ene invloed zou hebben op de ander heb ik nog nooit gezien. Verder maakt de lange termijn mij ook vrij weinig uit aangezien ik iedere dag 8x kan instappen en uitstappen als ik wil. Ik kijk naar de charts in het hier en nu en probeer daar zo goed mogelijk mee om te gaan. Wat Bitcoin over een half jaar gaat doen geloof ik niet van dat dit proberen te voorspellen nuttig is.
Groot gelijk heb je, maar over nut gesprokken komen we elkaar nog wel tegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:11:
[...]

Safe g ;)
Had verwacht dat er wel wat hedgehogs hier rond hingen
Zekers. Maar die zijn allemaal rekt :+

A87 is onze hedgehog. Maar die trade nu op testnet totdat z'n grote kiezels erdoor zijn op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:15:
[...]

Zekers. Maar die zijn allemaal rekt :+

A87 is onze hedgehog. Maar die trade nu op testnet totdat z'n grote kiezels erdoor zijn op marktplaats.
😂 mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Wat zijn de main holds hier 😏?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

HTML, PENG, en MOON.

-97% momenteel maar dat kan elk moment veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:19:
[...]

HTML, PENG, en MOON.

-97% momenteel maar dat kan elk moment veranderen.
Ruik al waar je naar hint ;)
😙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op het moment 99.9% USDT en een plukje WINK ;)

Jij zit voornamelijk in TSLA neem ik aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geintje natuurlijk. Velen hebben hier hun eigen visie, voornamelijk tunnelvisie.

Zo zijn er enkelen overtuigd van XRP.

Anderen LTC, ETH etc. etc.

Veel zijn daytraders en holden niets langer dan een week.

Wat hefboom traders, nog een paar early investors, wat BTC maximalisten en nog wat vreemde eenden.

Het is hier heel divers, ook qua inleg van enkele 10tjes tot enkele huizen in crypto.

Zelf zit ik 50% Bitcoin, 50% shitcoins ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:22:
[...]

Op het moment 99.9% USDT en een plukje WINK ;)

Jij zit voornamelijk in TSLA neem ik aan?
😂 je zou maar gekke henkie zijn.. Op moment stocks holden..

Nee nee 😉
Alleen shorts voor mij.

Hold wel wat low cap coins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:28:
Nee geintje natuurlijk. Velen hebben hier hun eigen visie, voornamelijk tunnelvisie.

Zo zijn er enkelen overtuigd van XRP.

Anderen LTC, ETH etc. etc.

Veel zijn daytraders en holden niets langer dan een week.

Wat hefboom traders, nog een paar early investors, wat BTC maximalisten en nog wat vreemde eenden.

Het is hier heel divers, ook qua inleg van enkele 10tjes tot enkele huizen in crypto.

Zelf zit ik 50% Bitcoin, 50% shitcoins ongeveer.
Heerlijk, hou ik van 😌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:31:
[...]

😂 je zou maar gekke henkie zijn.. Op moment stocks holden..

Nee nee 😉
Alleen shorts voor mij.

Hold wel wat low cap coins ;)
Was sarcastisch bedoeld... Iedereen weet natuurlijk dat er een nieuwe crisis aan zit te komen, dus stocks doen we op dit moment even niet aan.

Tot hoever gaan we dalen, wanneer close je je short en waar heb je je stop loss staan? En heb je een paid group? We hebben even met de gents overleg gehad en sluiten ons graag bij je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:42:
[...]

Gewoon proberen en een beetje meegaan met je tijd, zeggen ze ook altijd tegen mij, ;)
Als ze er niet waren geweest had je de hond ook gewoon crypto kunnen noemen, ik zie alleen maar voordelen :+
Lol, ook nog onthouden he _O-

Af en toe als ik de Delta app open en ik weer schrik geef ik hem nog maar eens een aai over z’n bolletje... We hadden er al geld voor opzei gezet maar betalen met m’n eerste winsten geeft toch wel een trots gevoel _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook een verslaving naast geld? Zoals cocaïne of hoestsiroop? Of vrouwen natuurlijk. Dan pas je er hier helemaal bij. We hebben nog niet erg veel leverage shorters.

Ik zit voornamelijk in crypto om mijn verslaving aan diverse opiaten te kunnen bekostigen zodat ik niet naar de rauwe opium of heroïne hoef te grijpen.

Die oxy's zijn echte buy highs deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Dit weet je hopelijk allemaal gewoon vanuit je werk toch? oOo :Y oOo :Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:46:
@Verwijderd Dit weet je hopelijk allemaal gewoon vanuit je werk toch? oOo :Y oOo :Y
Werk? Hahahahahahahhahha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Morgen inpakken en wegwezen dus ik taai m af :w

Nick, aub wel ff opletten dat je niet iedereen los quote. Kom je vast wel uit toch? Leest wat makkelijker en dan voldoe je aan de grondbeginselen van de Tweakers etiquette d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Fijne vakantie @D-Ed! Neem je je hond mee? Of heeft die een logeeradresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:39:
[...]

Heb je ook een verslaving naast geld? Zoals cocaïne of hoestsiroop? Of vrouwen natuurlijk. Dan pas je er hier helemaal bij. We hebben nog niet erg veel leverage shorters.

Ik zit voornamelijk in crypto om mijn verslaving aan diverse opiaten te kunnen bekostigen zodat ik niet naar de rauwe opium of heroïne hoef te grijpen.

Die oxy's zijn echte buy highs deze dagen.
Heerlijk Volk zijn jullie🏛

Nein nein, kein verslaving :)
Zo’n mooi begrip ook he, wanneer is men nou verslaafd ;)
De eèn noemt zich-zelf nieuwschierig, de ander ontkent 3)

Maar ieder zn filos; ik ben van mening dat in een wereld, als hoe dit, tot beschaving gekomen is.. je wel de kennis moet” hebben van al dat wat bestaat.. (niks moet.. maar) om zo, het geen wat gij wilt voorplanten, het duwtje te geven, wat zoveel mogelijk kennis bevat.

In iedergeval, hedendaags men, bezit weinig tot geen kennis van het verleden.. en nagenoeg.. wordt dit ook zo hoog mogelijk intact gehouden door het o,O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
D-Ed schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:48:
Morgen inpakken en wegwezen dus ik taai m af :w

Nick, aub wel ff opletten dat je niet iedereen los quote. Kom je vast wel uit toch? Leest wat makkelijker en dan voldoe je aan de grondbeginselen van de Tweakers etiquette d:)b
Yes, Zal t proberen ;)

Ps, fijne vakantie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/85/ManWearingTinFoilHat.jpg/220px-ManWearingTinFoilHat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@nick lunenburg 3e jaars HBO filosofie neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick lunenburg
Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:35:
[...]

Was sarcastisch bedoeld... Iedereen weet natuurlijk dat er een nieuwe crisis aan zit te komen, dus stocks doen we op dit moment even niet aan.

Tot hoever gaan we dalen, wanneer close je je short en waar heb je je stop loss staan? En heb je een paid group? We hebben even met de gents overleg gehad en sluiten ons graag bij je aan.
Lonely wolf..
Gents.. ;€
Mn glazen bol waarschuwde mij al voor jullie.

Stop loss? Take profit? Who knows..

wei wu wei..
my dear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:58:
[...]

Lonely wolf..
Gents.. ;€

wei wu wei..
my dear
Ik mag jou nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Ah zou wat zijn he, nee nee, laat mij niet door de duif bekeren ;)

Er valt zoveel meer, te weten te komen dan..
Kennis.. kennis, valt geen waarde aan te hangen...

#Johannes H9, vers 25; Hij die blind was, kan nu zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
nick lunenburg schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:58:
[...]

Lonely wolf..
Gents.. ;€

wei wu wei..
my dear
Dat is een ontwijkend antwoord, jammer, zit je nu niet in een short dan zoals je aangaf? We zijn hier gewend gewoon openheid van zaken te geven. Je vraagt ons wat onze main holdings zijn, maar zelf weet je niet te vertellen waar je nu in zit?

-O-
nick lunenburg schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:06:
[...]

Ah zou wat zijn he, nee nee, laat mij niet door de duif bekeren ;)

Er valt zoveel meer, te weten te komen dan..
Kennis.. kennis, valt geen waarde aan te hangen...

#Johannes H9, vers 25; Hij die blind was, kan nu zien...
Vermoeden bevestigd, thx. BCH short dus.

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 11-08-2019 00:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Doet mij een beetje denken aan Baudet. Vooral zoveel mogelijk moeilijke woorden en zinnen gebruiken om interessant en slim over te willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:07:
[...]

Dat is een ontwijkend antwoord, jammer, zit je nu niet in een short dan zoals je aangaf? We zijn hier gewend gewoon openheid van zaken te geven. Je vraagt ons wat onze main holdings zijn, maar zelf weet je niet te vertellen waar je nu in zit?

-O-

[...]

Vermoeden bevestigd, thx.
Mijn hart is open.. maar het verstand is wijs en gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zalig zijn de armen van geest @nick lunenburg ,want hunner is het koninkrijk der hemelen.

OT: zal er niet wat geld van BTC naar de alts vloeien? Dat daardoor BTC wat zakt?

[ Voor 31% gewijzigd door Bartvandelaar op 11-08-2019 00:15 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:08:
[...]

Doet mij een beetje denken aan Baudet. Vooral zoveel mogelijk moeilijke woorden en zinnen gebruiken om interessant en slim over te willen komen.
Heerlijk, getroffen gans laat zich horen ;)

You say it chief, slim en interessant, wat jij vindt, mag het wezen.

Zolang je maar jezelf blijft toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:07:
[...]

-O-

[...]

Vermoeden bevestigd, thx. BCH short dus.
BCH? Always.. 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
nick lunenburg schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:13:
[...]
Heerlijk, getroffen gans laat zich horen ;)

You say it chief, slim en interessant, wat jij vindt, mag het wezen.
Dus...
Zolang je maar jezelf blijft toch?
Je bepaald zelf ook wie je bent en hoe je je gedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
PilatuS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:16:
[...]

Dus...

[...]

Je bepaald zelf ook wie je bent en hoe je je gedraagt.
Je hebt hem door🤭👏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet, maar dit is toch gewoon lekker vaag weer allemaal.

Ik zit in een aantal wereldjes, maar crypto... 'T blijft toch het mooiste.

Het gaat mij niet eens meer om het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:22:
Ik weet het niet, maar dit is toch gewoon lekker vaag weer allemaal.

Ik zit in een aantal wereldjes, maar crypto... 'T blijft toch het mooiste.

Het gaat mij niet eens meer om het geld.
Zalig he, he he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Bartvandelaar schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:11:
Zalig zijn de armen van geest @nick lunenburg ,want hunner is het koninkrijk der hemelen.

OT: zal er niet wat geld van BTC naar de alts vloeien? Dat daardoor BTC wat zakt?
“OT”
Ja.. ik zeg nooit, onmogelijk..: maar mijn vermoeden is, stablecoins; btc/eth short, en short profits die geleidelijk in alts vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
nick lunenburg schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:32:
[...]

“OT”
Ja.. ik zeg nooit, onmogelijk..: maar mijn vermoeden is, stablecoins; btc/eth short, en short profits die geleidelijk in alts vloeien.
Kan je niet 1x posten? Gebruik qoutes.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
New Yorker schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:36:
[...]

Kan je niet 1x posten? Gebruik qoutes.
A ja.. reddit gewend..
vandaar

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Henk en Ingrid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:12
Hallo, Henk hier, met een nederig verzoekje....kennen jullie es nokken met dat gelul over shorts en 3 keer / 5 keer.
Mijn Ingrid krijgt het ervan in der bolletje en wil nu dat ik in mijn shorts ook probeer 3 tot 5 keer te komen. Kweet dat jullie het vaak hebben over whales en zo, nou zo ziet mijn Ingrid er ook uit.
Als ik 1 keer in de drie maanden op dat spuitgat lig, voelt het aan alsof ik een frikandel in de grand canyon flikker, En Bedankt *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:49:
Fijne vakantie @D-Ed! Neem je je hond mee? Of heeft die een logeeradresje?
Drie weken zitten erop maar thx!

Hondje was gewoon mee :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Om 8:47 knalde iemand een 525 Bitcoin sell order @ 11.360 USDT op Binance neer, in tegenstelling tot de afgelopen weken wordt deze maar in kleine stapjes opgegeten. Grote kans dat men het niet meer aandurft en de koers zo een stukje verder zal gaan dalen.

Wel mooi om te zien dat een aantal alts inderdaad weer wat stijgen, ADA doet toch >5%.

Charlie heeft een update gegeven rondom de Litecoin ontwikkelingen: https://twitter.com/SatoshiLite/status/1160436023974739968.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 11-08-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 09:27
Net ff in het casino een gokje klaargezet met +- 230 USD x25 leverage. Kom maar op met een grote kaars.

Get REKT! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mFo5bbLTzmXwlKaqJxcqoxCw/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@bruutone Je gaat zowel long als short @ 11.150? Waarschijnlijk wil je dan 1 van de 2 snel killen en op de ander meeliften? Met x25 moet je er dan wel heel snel bij zijn om niet met beide direct rekt te gaan idd :)
Ah, niet goed gekeken. 11.150 en 11.500. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 11-08-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

oNo

Ik heb nog 0.5M van die dingen van de IEO inkoop (0.00012). Er is aardig wat procent verdampt van de winst.
Maar er komt vast nog wel een pumpje... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:03:
@bruutone Je gaat zowel long als short @ 11.150? Waarschijnlijk wil je dan 1 van de 2 snel killen en op de ander meeliften? Met x25 moet je er dan wel heel snel bij zijn om niet met beide direct rekt te gaan idd :)
Ah, niet goed gekeken. 11.150 en 11.500. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken :)
Het is 11500 en 11150... Dus beide kanten gedekt. >:) Gewoon voor de fun. Het is maar een klein bedrag naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bruutone schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:06:
[...]

Het is 11500 en 11150... Dus beide kanten gedekt. >:) Gewoon voor de fun. Het is maar een klein bedrag naar mijn mening.
Aangetikt!

En, inmiddels Rekt?

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 11-08-2019 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Jaaaaa!

Hier gaan we , dump. Tijd om terug in te stappen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Mijn GVT stack even uitgebreid, ik ben nu de trotse bezitter van 50 GVT. Een aantal waar ik bij de GVT run alleen maar van kon dromen.

Ik zeg: even een dikke partnership en op naar die ATH!

Jaapio heeft er zin in.

Shitcoin hodling for life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Weet iemand waarom er verschil zit in de koers van coinbase, en coinbase pro?

Coinbase staat BTC op 9980 eur, en coinbase pro op 10030 eur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

Aangetikt!

En, inmiddels Rekt?
Nee hoor, net een stop loss erin gezet op 11300 in de hoop dat we er toch nog voorbij gaan. En anders is het 50 USD verloren. Dat hoort erbij ;)

Edit: Het is wel jammer dat je dat niet meteen in kan instellen bij een trigger. Dat zou helemaal ideaal zijn. Nu moet je er dus als de kippen bij zijn om de stop loss meteen in te stellen. Anderzijds kun je natuurlijk wel ervoor zorgen dat je balans dermate laag is dat ze wel een margin call moeten maken en liquideren.

[ Voor 35% gewijzigd door bruutone op 11-08-2019 11:46 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
bones schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:32:
Weet iemand waarom er verschil zit in de koers van coinbase, en coinbase pro?

Coinbase staat BTC op 9980 eur, en coinbase pro op 10030 eur?
Retail vs exchange prijs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Matic blijft maar gaan, zit er inmiddels weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:37:
Pfoe ja die stampt echt door... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Taro schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:37:
Ik helaas te vroeg uitgestapt en niet terug gegaan.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:21:
Zo. Mijn GVT stack even uitgebreid, ik ben nu de trotse bezitter van 50 GVT. Een aantal waar ik bij de GVT run alleen maar van kon dromen.

Ik zeg: even een dikke partnership en op naar die ATH!

Jaapio heeft er zin in.

Shitcoin hodling for life.
je ken beter wachten tot bitcoin weer op 80% aandelen zit en de altcoins helemaal naar de klote zijn

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooi rijtje Matic trades zo, per stuk niet altijd de moeite waard ivm risicomanagement, maar de laatste is toch zeker leuk. Weet niet of hij makkelijk door de 0,018 USDT heen gaat, dus nu even afwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fYMWweK7AVAbmRO9D61aezey/full.png

Edit: Oh, is er al doorheen...1820 ingestapt en 1842 uitgestapt, mooi rendement zo vandaag.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 11-08-2019 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
Wat een rust hier.
Trouwens best wel apart op de CMC, BTC iets in het rood en vele alts in het groen.
Toch maar eens kijken wat vanavond/aankomende nacht gaat doen met de koersen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:00:
Wat een rust hier.
Trouwens best wel apart op de CMC, BTC iets in het rood en vele alts in het groen.
Toch maar eens kijken wat vanavond/aankomende nacht gaat doen met de koersen. ;)
BTC was goed op weg naar 12k/13k tot er weer zon klootzak [op een dom moment de prijs 5% doet dalen in 1 hit.
Dan gaat iedereen weer angstig uit BTC naar de altcoins.

Klassieke panic sell

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 11-08-2019 17:14 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
Het zou fijn zijn als LTC even door de €78 - €79 heen breekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

oNo

MATIC gaat lekker zeg.
Gisteren. Toch maar weer wat gekocht na de terugval (en een tip ergens)
Nu eens proberen om wat eerder te verkopen en niet met te weinig winst eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
A87 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:07:
[...]

BTC was goed op weg naar 12k/13k tot er weer zon klootzak [op een dom moment de prijs 5% doet dalen in 1 hit.

Klassieke panic sell
Ach, morgenochtend openen we met:
BTC/USD
11.903,00
0,00
Bron: de Televaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:17:
Het zou fijn zijn als LTC even door de €78 - €79 heen breekt
Zo goed ?

Hij mag van mij nu wel weer naar beneden gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

[...]

Klassieke panic sell
Wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Slux schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:05:
[...]

Zo goed ?

Waarom ? Liever door naar de €125,- als het even kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
Slux schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:05:
[...]

Zo goed ?

Ik heb jou wel eens "zien" zeggen dat je greedy bent.....mag ik nu even? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kevinoku schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:32:
[...]

Waarom ? Liever door naar de €125,- als het even kan..
Ik verdien meer als die naar beneden gaat, maar hij mag ook wel naar de 125, komt op het zelfde neer voor mij :P
Appeltjeeitje schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:35:
[...]

Ik heb jou wel eens "zien" zeggen dat je greedy bent.....mag ik nu even? :+
Greed is my middle name ;)
Let je wel op dat je op tijd je winst pakt anders blijf je weer met een bag zitten ;)
Volume is erg laag, je weet het natuurlijk nooit met crypto maar de kans dat ie doorschiet is imo vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Klassieke panic sell
Dan is zeker iedereen in BITUSD gedoken,
1278.81 % omhoog.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hebben we nog andere altcoins voor de daytrade op het oog momenteel? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:10
Mr_Ripple schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:51:
[...]

Dan is zeker iedereen in BITUSD gedoken,
1278.81 % omhoog.
Ja, flink volume ook zeg
:')
Pagina: 1 ... 53 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!